Гірський велосипед Merida хардтейл. На що слід звернути увагу при покупці електронного гірського велосипеда?

merida, хардтейл, гірський, велосипед, огляд, купівля

First Погляньте: MERIDA BIG.TRAIL Trail-Хардтейл

Доводячи, що не завжди все або додому, MERIDA випускає справжнього конкурента для серйозних розваг на трасах. Зрештою, цей новий ажіотаж навколо plus-size явно працює не тільки на користь повних людей, і деякі бренди взяли на себе зобов’язання відродити трейл хардтейл ринку. Як один з ключових гравців, MERIDA виводить на ринок три моделі. Ми зібрали всі найважливіші деталі щодо MERIDA BIG.TRAIL.

Ідея створення велосипеда MERIDA BIG.TRAIL

Команда MERIDA, що складається з велосипеда MERIDA BIG Розробники приступили до створення велосипеда BIG.TRAIL, вони були єдині в одному: це має бути хардтейл, здатний вселяти впевненість і дарувати задоволення. Решта інгредієнтів для гідного трейлового велосипеда були легко доступні, і його грайлива геометрія, 130 мм передній хід та зосередженість на забезпеченні високої продуктивності на спусках повинні стати ключем до видатного трейлового велосипеда хардтейлі. Для MERIDA прогрес шин plus-size став просто каталізатором для повторного впровадження хардтейлу з серйозною спорідненістю до трейлових велосипедів. Товсті шини підвищують стабільність і зчеплення, нагадуючи велосипед з повною підвіскою, а жорстка задня частина гарантує пряму керованість і легше обслуговування.

Майданчик

Навряд чи він буде сидіти і припадати пилом, BIG.TRAIL призначений для щоденних кіл на домашніх трасах, для постійно зростаючої кількості флоу-трейлів та навіть для нечастих сесій шредінгу в велосипед парк. За словами MERIDA, ви навіть можете виявити, що він повністю відпрацьовує свої гроші.

Ідея створення MERIDA BIG.TRAIL

Команда MERIDA, яка працює над створенням цього велосипеда велосипед розробники приступили до створення BIG.TRAIL, вони були єдині в одному: це має бути хардтейлу, здатний вселяти впевненість та дарувати задоволення. Решта складових гідного трейлового велосипеда були легкодоступними, а його грайлива геометрія, 130 мм передній хід та зосередженість на забезпеченні відмінних характеристик на спусках повинні стати ключем до видатного трейлового хардтейлу. Для MERIDA прогрес шин великих розмірів став просто каталізатором для повторного впровадження хардтейл з серйозною прихильністю до треків. У той час як товсті шини підвищують стабільність і зчеплення, нагадуючи велосипед з повною підвіскою, жорстка задня частина гарантує пряму керованість і полегшує технічне обслуговування.

Дитячий майданчик

Навряд чи він буде сидіти і збирати пил, велосипед BIG.TRAIL призначений для щоденних кіл на ваших домашніх трасах, для постійно зростаючої кількості потокових трас і навіть для нечастих сесій шреддінгу в велосипед парк. За словами MERIDA, ви навіть можете виявити, що він повністю виправдовує свої гроші.

Геометрія

Довгий, м’який і низький – ні, це не початок поганого жарту, а характеристики MERIDA BIG.TRAIL 27.5 хардтейл. На відміну від “звичайних” хардтейлів, ця модель може похвалитися ще більшою схожістю, наприклад, агресивним 67.Кут нахилу голови 5° та ультракоротка 427.5 мм ланцюгові стійки; дві цифри, які є більш ніж багатообіцяючими на папері.

merida, хардтейл, гірський, велосипед, огляд, купівля

MERIDA BIG.Технічні характеристики TRAIL

Поєднання випробувань та тестування, що відповідає новим стандартам, MERIDA укомплектувала BIG.TRAIL зі стандартними втулками Boost, внутрішньою прокладкою кабелів, кріпленням шатунів ISCG 05 та кріпленнями гальмівних супортів для 180-дюймових дисків. BIG.Всі моделі TRAIL сумісні з 1x і оснащені певними власними компонентами від MERIDA, такими компонентами, як штанги та виноси кожної моделі, а також колесами з внутрішнім діаметром 35 мм. Більш доступні моделі також оснащені власними стійками для крапельниць. Топова модель лінійки – це “хто є хто” серед компонентів, з рамою BIG.TRAIL 900 з колесами DT Swiss XM 1501 SPLINE та підсідельним штоком RockShox Reverb. Рама важить 1 965 г, а повний комплект BIG.Вага велосипеда TRAIL 900 становить 13 кг.

BIG.TRAIL 900

Вилка: RockShox PIKE RC mit 130 мм Boost Brakes: SRAM Guide R 180 мм Трансмісія: Підсідельний штир SRAM XO1 1×11: RockShox Reverb Stealth 30.9 Винос: MERIDA Expert SS 35 Руль: MERIDA Expert 35 760 мм Колісна пара: DT Swiss XM 1501 SPLINE 40 мм Boost Tires: MAXXIS Rekon 27,5 x 2.8 Вага: 13.08 кг Ціна: 3 499 євро

BIG.TRAIL 800

Вилка: RockShox Yari RC 130 мм Boost Brakes: Shimano M506 180 мм Трансмісія: Підсідельний штир Shimano SLX / XT 1×11: MERIDA Expert Dropper 30.9 Винос: MERIDA Expert SS 35 Руль: MERIDA Expert 35 760 мм Колеса: MERIDA Expert 35 760 мм MERIDA Шини Expert TP 35 мм: MAXXIS Rekon 27,5 x 2.8 Вага: н/д Ціна: € 1,899

BIG.TRAIL 600

Вилка: RST F1RST 130 мм Boost Brakes: TEKTRO Gemini Hydraulic 180 мм Трансмісія: SRAM NX 11 Seatpost: MERIDA Expert Dropper 30.9 Винос: MERIDA Expert SS 35 Кермо: MERIDA Expert 35 760 мм Колісна пара: MERIDA Expert TP 35 мм Шини: MAXXIS Rekon 27,5×2.8 Вага: н/д Ціна: € 1,499

Супер багатообіцяючий, після короткого знайомства з ним, ми ледве можемо дочекатися, щоб взяти в руки MERIDA BIG.TRAIL 900, щоб прорватися крізь ліс. Станьте великим і слідкуйте за детальним тестовим оглядом!

незабаром на сайті MERIDA.

Вам сподобалась ця стаття? Якщо так, ми будемо раді, якщо ви вирішите підтримати нас щомісячним внеском. Ставши прихильником ENDURO, ви допоможете забезпечити стабільне майбутнє для високоякісних гірська веложурналістика. Натисніть тут, щоб дізнатися більше.

Слова: Флоріан Шон Фото: Макс Філіп Шмітт Макс Філіп Шмітт

Merida Big.Trail 500

За готівку, Меріда досягла вражаючого балансу між використанням фірмових комплектів там, де вони найбільш потрібні, і зниженням витрат завдяки використанню компонентів власного виробництва. Спереду встановлена вилка RockShox Recon Silver RL з ходом 140 мм на пневматичних пружинах та зовнішнім регулюванням амортизації відскоку та стиснення. Трансмісія 1×11 Shimano Deore має таку ж найнижчу касетну зірочку 51t, як і її дорожчий 12-швидкісний побратим.

мерида, хардтейл, гірський, велосипед, подивитися, купити

Інші фірмові деталі включають гальма Tektro M275 з 180-міліметровими роторами та, що дуже важливо, безкамерні шини Maxxis Dissector з ободами EXO Protection та двокомпонентною гумою. Вони встановлені на 29-міліметрові (внутрішні) обода власної розробки, змонтовані на втулках Shimano MT400. Merida також пропонує власний 150-міліметровий винос, 780-міліметровий шток, 50-міліметровий винос, сідло та руків’я. Виділяється винос, має гарну форму і не відчувається надмірно жорстким, як деякі пропозиції з діаметром 35 мм.

Merida Big.Враження від їзди на Trail 500

Завдяки великому вильоту, є багато місця для пересування на Big.Trail при атаці підйомів стоячи. Це дозволяє контролювати силу зчеплення коліс з дорогою за допомогою навмисних змін положення тіла, а будь-які ненавмисні рухи передньої або задньої частини велосипеда практично не впливають на його траєкторію. Як результат, зменшується ймовірність прокручування заднього колеса та супутнього відчуття перевантаження переднього колеса. Схожа історія і при підйомі сидячи, завдяки крутому куту нахилу підсідельної труби. Це не тільки покращує комфорт і полегшує педалювання, але й допомагає зменшити підйом переднього колеса на дуже крутих схилах, залишаючи при цьому достатнє зчеплення з дорогою через заднє колесо. Це також означає, що вам не потрібно нахилятися до стійки, щоб перенести достатню вагу на переднє колесо. Загалом, Big.Trail – неймовірно компетентний альпініст.

11-швидкісна касета 11-51t забезпечує достатньо низьку передачу для найкрутіших підйомів, а в поєднанні з Merida32-дюймова ланцюгова передача, досить висока верхня передача, щоб не розкручуватися на спусках. Завдяки 150-міліметровому ходу підсідельний штир дозволив мені встановити сідло в зручному для мене положенні як для спуску, так і для підйому, а пульт Shimano мав гарну форму з легким відчуттям важеля, хоча я б волів бачити затискач I-Spec, щоб зменшити захаращеність рульової стрічки. Хоча фірмове сідло зручніше за інші, воно все ще має досить опуклу форму, яка тисне на мої м’які тканини, а не лише на кістки сідниці. Ще один нюанс – це форма педалей велосипед‘s задній кінець. Через те, що ланцюгові стійки вигинаються назовні близько до задньої осі, вони стикаються з моїми п’ятами під час крутіння педалей. Спочатку це дуже засмучувало, але виявилось не важко змінити манеру крутити педалі, щоб уникнути ударів об раму.

Завдяки вражаючим характеристикам на невеликих нерівностях, вилка Recon комфортна як на підйомах, так і на спусках. Демпфірування відчувається контрольованим на швидких, нерівних ділянках, без помітних стрибків стиснення. Велика кількість компресійної підтримки на середніх та низьких швидкостях полегшує швидку їзду на спусках, оскільки передня частина велосипеда велосипед не пірнає в ями і не об’їжджає бордюри. Стабільність вилки посилює відчуття спокійного керування рамою. Немає нічого божевільного в тому, як Big. Траса спускається, і ви можете зберігати нейтральне та стабільне положення тіла без необхідності нахилятися назад, щоб компенсувати порушену геометрію. Відчувається досить довгою, але не некерованою, і ви завжди можете встановити коротшу вилку. Без пилкоподібного руху, від якого можуть страждати деякі коротші велосипеди на вибоїстій місцевості, ви маєте достатньо легкого зчеплення з дорогою. Колеса ніколи не відчувають, що відриваються від землі, і велосипед не стукає по стежці. Натомість, можна впевнено та впевнено вдавлювати шини в ґрунт.

Merida Big.Підсумок Trail 500

Загалом, велосипед Big.Trail має бути одним з найпотужніших, найвеселіших і вражаючих велосипедів за ці гроші, якщо ви оберете правильний розмір.

Ми протестували три велосипеди, щоб побачити, чи зможете ви отримати повністю відсортований велосипед-хуліган, що прокладає стежки, приблизно за 1 тис. фунтів стерлінгів, чи вам доведеться витратити трохи більше. При ціні близько 1000 фунтів вам краще звернути увагу на хардтейли (велосипеди без задньої підвіски), тому що деталі, якими вони оснащені, будуть набагато кращими, ніж на велосипедах з повною підвіскою за еквівалентну ціну. Ви можете розраховувати на широкий діапазон трансмісій 1x, а деякі бренди пропонують 12-швидкісні установки. За цю ціну ви, швидше за все, знайдете поєднання пневматичних і котушкових пружин, більшість з яких мають базові регулювання, такі як важіль блокування і перемикач відскоку. Одна з ключових речей для подивіться можливість модернізації. У міру того, як ваші навички покращуватимуться, ви будете прагнути до кращої комплектації, але ваші можливості будуть обмежені, якщо рама не є сучасною. Зверніть увагу на відстань між задніми осями Boost (148×12 мм) та прокладку кабелів для дропаутів (якщо велосипед не має дропаутів), що дозволить зменшити вагу або покращити обтікання. Всі рами за цією ціною будуть виготовлені з алюмінієвого сплаву, але якість збірки та матеріалів варіюється. Велосипеди поставляються з 29-дюймовими або 650-дюймовими колесами (також відомі як 27.Колеса 5 дюймів, з меншим розміром, як правило, зустрічаються на моделях, призначених для більш агресивної їзди / райдерів.

Наша порада: Radon Deft

З RADON DEFT 10.0 750 2023, німецький бренд прямого продажу вступив у змагання з чистокровним громилою eMTB, який генерує колосальні 170 мм ходу і продається за ціною 6 799 євро. Система Bosch Performance CX Smart System та акумулятор на 750 Вт-год акуратно упаковані в карбонову раму зі сплавним маятником. У поєднанні з високоякісними характеристиками, це робить DEFT дуже цікавим варіантом, не тільки через його розумну ціну.

захоплюючі рекомендації

Переможець нашого тесту та порада Best Buy – Orbea WILD M-LTD та Radon Deft 10.0 750, не дарма завоювали свої титули і мають стати ідеальними супутниками для більшості eMTB-любителів. Тим не менш, кожен гонщик має свої власні потреби та вимоги, тому, залежно від вашої ситуації, вам може бути краще покупка туристичний або Light-eMTB. Ось кілька рекомендацій від нашої редакції, які повинні включати відповідний велосипед для кожного.

Cannondale Moterra Neo Carbon LT1 хоче досягти оптимального балансу між трейл-артистом та повсякденним героєм, але не досягає своєї мети. Однак це не все так погано, тому що якщо ви трохи змістите фокус, Moterra переконує як сильний турист і чудовий повсякденний компаньйон. Відмінний комфорт їзди та незліченна кількість повсякденних функцій, таких як блокування акумулятора та система освітлення, роблять його найкращим туристичним автомобілем у всьому тестовому полі – і за справедливою ціною! На жаль, спортивні райдери, які шукають трейлових характеристик, не впораються з його пасивним, млявим характером.

Найкращий Light-eMTB у нашому величезному груповому тесті 2023 року: SIMPLON Rapcon Pmax TQ

Переможні гени? Дійсно! SIMPLON Rapcon PMAX TQ базується на своєму аналоговому аналогу, який вже отримав титул “Найкращий велосипед для ендуро” два роки тому. Тепер австрійський бренд легко інтегрував двигун TQ в раму, створивши чудовий загальний пакет. Характер велосипеда повністю відповідає мотору, і, незважаючи на низьку потужність, Rapcon відривається від більшості своїх конкурентів завдяки ефективній задній підвісці. SIMPLON благає вас про шалений спуск і заохочує розширювати свої межі завдяки передбачуваній керованості, стоїчному самовладанню та неперевершеній підвісці, вселяючи впевненість у процесі. SIMPLON Rapcon PMAX TQ – без сумніву, найкращий легкий гірський велосипед 2023 року!

merida, хардтейл, гірський, велосипед, огляд, покупка

Повноцінний або легкий-eMTB? Або і те, і інше? Orbea Rise M-Team

З новим Orbea Rise M-LTD ви можете налаштувати як специфікацію, так і подивіться вашого нового велосипеда за допомогою великого онлайн-конфігуратора MyO від Orbea. Крім того, баскський виробник дозволяє вибирати між акумулятором на 360 та 540 Вт-год, який постійно інтегрований в нижню трубу незалежно від розміру. Якщо ви додасте опціональний розширювач діапазону, Rise матиме більшу ємність, ніж більшість повноцінних універсалів eMTB. Говорячи про потужність: Shimano EP801 налаштований на зменшення максимального крутного моменту з 85 до 60 Нм і тому використовує менше енергії, ніж інші двигуни Shimano – що означає ще більший запас ходу! Однак, незважаючи на обмежений двигун, Rise є сильним підйомником, і вирізає прекрасну фігуру на спусках, де він переконує інтуїтивно зрозумілим, передбачуваним керуванням. Ідеальний компроміс між легкими електровелосипедами та повноцінними універсалами.

Вам сподобалась ця стаття? Якщо так, ми будемо раді, якщо ви вирішите підтримати нас щомісячним внеском. Ставши прихильником E-MOUNTAINBIKE, ви допоможете забезпечити стале майбутнє для якісної веложурналістики. Натисніть тут, щоб дізнатись більше.

Слова: Пітер Вокер, Фелікс Раух Фото: Peter Walker, Mike Hunger

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top