Пробіг електричного мотоцикла. Поширені запитання про електровелосипед

електричний, мотоцикл, пробіг, мотоцикл

Світ звертається до електричний. Але ви все одно можете отримувати задоволення, багато, багато задоволення.

Як і раніше, найпотужніший і найсучасніший електромотоцикл у світі, який дає фору мотоциклам з літровим двигуном IC. Без викидів.

Energica EGO увірвався на сцену на виставці EICMA у 2013 році. Тоді це була кульмінація багатьох років електричний гоночні змагання, з численними перемогами, включаючи Чемпіонат Європи 2010 року під час перших змагань TTXGP з нульовим рівнем викидів вуглекислого газу та друге місце на Чемпіонаті світу TTXGP 2011 року.

У 2018 році Dorna обрала Energica єдиним виробником для чемпіонату світу FIM Enel MotoE™, цю роль компанія виконувала до кінця сезону 2022 року. У цих повністю електричних перегонах на культових трасах MotoGP по всій Європі беруть участь 12 міжнародних команд, які виставляють 18 пілотів на однаково підготовлених гоночних машинах EGO Corsa. Як результат, у нас буде чотири додаткових роки інтенсивного технічного розвитку на найвищому рівні для забезпечення продуктивності та досконалості будь-якого електричного транспортного засобу мотоцикл у світі.

На виставці EICMA в 2019 році ми представили нашу 21.5 кВт-год батареї для громадськості, додаючи до наших оригінальних та унікальних особливостей чудову потужність, максимальну швидкість та швидку зарядку постійним струмом з найдовшим запасом ходу серед усіх електричних мотоциклів, які ви можете придбати. “Версія RS” підняла планку з ще кращим прискоренням, ніж будь-коли раніше.

Завдяки двигуну EMCE та інвертору ми зробили це знову – додавши не тільки потужність, але й 10% запасу ходу на більш високих швидкостях, а версія EGO 2023 року матиме покращений крутний момент 222 Нм (7 Нм, що означає додаткові 35 Нм потужності на колесах).

Продуктивність Найкраща продуктивність за всю історію

З вражаючим прискоренням від 0 до 60 миль/год за 2.6 секунд і максимальна швидкість, обмежена 150 миль/год, флагман бренду Energica – це чистий адреналін.

Перегони Чисте задоволення від перегонів до дороги

Величезний досвід і ноу-хау, набуті нами у світі перегонів, живуть під спортивними обтічниками Ego, мотоцикла, на основі якого був розроблений Ego Corsa, що бере участь у чемпіонаті FIM Enel MotoE World Cup.

Електрична дорога до електрики: запатентована технологія

Понад 10 років досвіду, накопиченого у світі високопродуктивних електричних мотоциклів, гарантує транспортний засіб з неперевершеною надійністю. Energica може похвалитися міжнародними патентами на VCU – блок керування транспортним засобом, гальмівну систему та акумуляторну батарею: відчутні докази нашої експертизи.

Спеціальні версії

Триколор – це данина Італії, її пристрасній стійкості та творчій спадщині, виконана в повному стилі Energica.

Зелений, білий і червоний – національні кольори, що підкреслюють обтічники та плавні лінії цього особливого мотоцикла. Елегантний, але потужний, це новий флагман бренду Energica.

Двигун EMCE, який також є стандартним для Energica Ego Tricolore, легший і має нижчий центр ваги, що забезпечує більшу маневреність, вищу пікову потужність, більший запас ходу, особливо на високих швидкостях, і значно коротші інтервали між технічним обслуговуванням.

Версія RS забезпечує більше прискорення поза дорогою для фанатиків, які думали, що 2.8 секунд на 0-60 миль/год були занадто повільними, завдяки переробленому VCU та кінцевому приводу, що скорочує час старту на дві десятих секунди.

Враховуючи надзвичайну продуктивність існуючого складу Energica, може здатися непотрібним, навіть абсурдним, йти далі. Тим не менш, ми отримали численні запити від шанувальників Бога швидкості, і тепер у 2021 році ми зобов’язуємо наших шанувальників.

Версія EGO RS розроблена зі зміненим програмним забезпеченням блоку керування та модифікованою трансмісією, що дозволяє покращити прискорення з 0-60 миль/год більш ніж на дві десятих секунди та додатково збільшити швидкість до максимальної швидкості 150 миль/год.

Щоб впоратися з цією додатковою потужністю, ланцюг головної передачі був посилений.

Наклейки RS на нижньому обтічнику вказують на те, що цей EGO є чимось особливим.

Ми ніколи не зупиняємося на досягнутому, а продовжуємо розширювати розрив, про що свідчить наш новий двигун EMCE та інвертор, анонсований цього літа.

Двигун EMCE з інвертором важить 22 фунти. легший, але при цьому видає до 169 пікових кінських сил; збільшує запас ходу від 5% до 10% в залежності від стилю їзди з максимальним пробігом 261 миля по місту; і значно скорочує технічне обслуговування з інтервалами обслуговування від 6 000 миль в даний час до 18 600 миль або 28 000 миль – в три-чотири рази менше, ніж раніше.

Технічний паспорт

Двигун Emce

Energica представляє новий двигун та інвертор EMCE, що є значним кроком вперед в галузі електричних двигунів для мотоциклів. EMCE – це абсолютно новий двигун та інвертор HSM, розроблений спільно компаніями Energica та Mavel.Двигун та інвертор тепер мають спільну систему рідинного охолодження, що забезпечує більш просту та ефективну конструкцію зі зменшеними розмірами та більшою тепловою ефективністю. Гонщики дійсно оцінять переваги: менша вага і нижчий центр ваги для підвищення маневреності; вища пікова потужність; збільшений запас ходу, особливо на високих швидкостях; і значно скорочені інтервали між технічним обслуговуванням.

ТИП HSM (гібридний синхронний двигун) 3-фазний з рідинним охолодженням – 300 В – 12 000 об/хв з інвертором з адаптивним керуванням АДАПТИВНЕ КЕРУВАННЯ Оскільки двигун та інвертор розроблені в тандемі, інвертор може забезпечити адаптивне керування. Це означає, що вона здатна вибирати правильні параметри управління, оскільки вони змінюються: крутний момент, необхідний транспортному засобу, частота обертання двигуна, режим роботи системи, температура та інші фактори, що визначають робочий стан силового агрегату. Адаптивне керування гарантує, що інвертор завжди може працювати з системою максимально ефективно, одночасно розширюючи робочі межі самої системи. ВАГА Двигун та інвертор – 22 фунти. легший, ніж наша попередня конструкція, незважаючи на те, що забезпечує кращу теплову ефективність і більшу потужність, зменшуючи вагу EGO до 573 фунтів. Керування для мотоцикл підвищується, оскільки менший розмір також забезпечує меншу інерційність двигуна. ПОТУЖНІСТЬ Безперервна потужність, що видається двигуном, трохи більша – 147 к.с./110 кВт, але пікова потужність значно зростає до 169 к.с./126 кВт. Поєднайте це зі збільшеним прискоренням версії RS, і ви отримаєте найкращі характеристики серед усіх електромотоциклів на треку або відкритій дорозі. Зменшення ваги сприяє збільшенню запасу ходу на будь-якій швидкості, але реальним досягненням є збільшення запасу ходу на більш високих швидкостях на шосе завдяки підвищеній ефективності, яка забезпечує нижчі температури для нового двигуна EMCE. На нижчих швидкостях запас ходу збільшується від 5% до 10% в залежності від стилю їзди. Чудова новина для фанатів трекінгу звідусіль. ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ Менша кількість рухомих частин завжди означала меншу потребу в технічному обслуговуванні, ніж у велосипедів IC, але в минулому інтервал заміни масла в трансмісії/моторі становив 6 000 миль. Більше не потрібно. Трансмісійне масло тепер потрібно міняти лише кожні 18 600 миль, а охолоджуючу рідину для двигуна/інвертора – кожні 28 000 миль. Тепер ви можете їздити і (майже) забути. ХТО ТАКИЙ MAVEL? Energica обрала Mavel для співпраці з технічного проектування та дизайну нового двигуна та інвертора EMCE через багатий досвід цієї відомої італійської компанії у створенні та виробництві електричний трансмісії всіх розмірів і сфер застосування. Не завадило, що Mavel базується на старій гідроелектростанції в суворій долині Валле Д’Аоста поблизу швейцарсько-італійських Альп, всього в трьох годинах їзди на північ від Модени з дійсно приголомшливими мотоцикл доріг скрізь в їх околицях.

РЕЖИМИ ЇЗДИ Чотири режими їзди: Міський, Еко, Дощ, Спорт Чотири регенеративні карти: Низький, середній, високий, вимкнений DASHBOARD Cobo, 4.3″ WQVGA 480×272 TFT 16.7 мільйонів кольорів дисплея; вбудований GPS-приймач; 9 попереджувальних лампочок; 6 лампочок поточного споживання; датчик зовнішньої освітленості; годинник реального часу; GPS 10 Гц. БЛОК УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТНИМ ЗАСОБОМ Блок управління транспортним засобом, що реалізує адаптивний алгоритм управління енергією та енергоспоживанням на основі декількох карт, керує транспортним засобом. Постійно контролює стан батареї, навіть якщо ключ вимкнено. Версія RS реалізує спеціальне відображення та параметризацію, щоб підкреслити високопродуктивну та захоплюючу природу Energica, розроблену в гоночному світі. КОНТРОЛЬ ТЯГИ Шість рівнів втручання в поєднанні з існуючою системою eABS та ABS Bosch КРУЇЗ КОНТРОЛЬ Складна система круїз-контролю, яка використовує електронне гальмо для підтримання швидкості та збільшення енергії гальмування АСИСТЕНТ ПАРКУВАННЯ Вперед і назад (низька швидкість)

МАКСИМАЛЬНА ШВИДКІСТЬ Обмежена на 150 миль/год ПРИСКОРЕННЯ EGO RS Версія 0-60 миль/год: 2.6 сек EGO 0-60 миль/год: 2.8 сек Крутний момент 222 Нм / 164 фунтів. футів – 1187 Нм / 875 фунтів. футів за кермом ПОТУЖНІСТЬ Пікова 169 к.с. (126 кВт) Стала 147 к.с. (110 кВт) ЗАПАС МІСТА: 261 миля – комбінований: 160 миль – Поза містом: 130 миль

Новий двигун EMCE забезпечує приблизно додаткові 5% – 10% запасу ходу в залежності від стилю водіння. попередня конструкція двигуна завдяки меншій вазі та більшій тепловій ефективності. Всі випробування проводилися в реальних умовах на реальних дорожніх покриттях.

ЄМНІСТЬ Макс 21.5 кВт-год / Номінальна 18.9 кВт-год – літієвий полімер СРОК СЛУЖБИ 1200 циклів при 80% ємності (100% DOD) ЗАРЯДКА ПОСТІЙНОГО струму Режим швидкого заряду 4: 250 миль/год, 80% заряду за 40 хв Режим повільного заряду 2 або 3: 42 миль/год ЗАРЯДНИЙ ЗАСОБ Бортовий, [110-220]В [50-60]Гц, 3.3 кВт. Відповідає стандартам SAE J1772 та IEC 62196-2 з пілотним сигналом для інтерфейсу зарядної станції ФУНКЦІЯ ДОВГОГО ПЕРІОДУ ВІДПОЧИНКУ: дозволяє підтримувати та автоматично балансувати батареї під час тривалого періоду невикористання ПЕРЕРИВАННЯ ЗАРЯДУ Транспортний засіб може бути налаштований на автономне припинення заряду на певному рівні. Користувач може налаштувати цю функцію через приладову панель

Що ж це таке??

Порівнюючи їх на парковці біля офісу MCN, максі-скутер BMW CE 04, еквівалент Super Soco TC Max 125 та Yadea G5S можуть виглядати як незручні товариші по службі, але є причина, чому ми обрали їх для цього тесту.

BMW представляє розкішний, високотехнологічний і дорогий кінець ринку. Super Soco – народний чемпіон, більш доступний варіант, який регулярно з’являється в чартах продажів. Yadea – новачок, простий, дешевий скутер, що складається на колінах, імпортований Lexmoto.

CE 04 вартістю 12 270 фунтів стерлінгів (або 14 120 фунтів стерлінгів у специфікації, яку ми тестуємо сьогодні) буде виглядати як вдома в кутастому, побіленому гаражі архітектора, який носить водолазку. Завдяки стилю, який знаходиться десь між світловим циклом Tron і конструктором Lego Technic, BMW, безумовно, закрутить голови. Але тут є натяк на те, що це гідність, яка часто асоціюється з ранніми послідовниками Тесли.

На щастя, все це зникає, як тільки ви викручуєте педаль газу. Зовнішній вигляд космічного корабля BMW підкріплений характеристиками космічного корабля від 0-30 миль/год, а перша хвиля прискорення більше схожа на ввімкнення приводу викривлення, ніж на дросель. Я не можу пригадати нічого іншого, на чому я їздив, що так швидко рушає з місця… навіть 200-сильні супербайки.

Це справді смішно, і це може пояснити, чому BMW вирішили розмістити заднє колесо так далеко від решти скутера. Колісна база CE 04 становить масивні 1675 мм, що лише на 2 мм менше, ніж у Triumph Rocket 3, в основному тому, що заднє колесо витягнуте позаду вас, як у драг-байку.

⏱️ Приєднуйтесь до @benclarkejourno для #60secondswith the scooter BMW CE 04, а потім прочитайте наш остаточний посібник з електричних велосипедів тут: https://t.co/wTOsDzGNkg piccom/SwmuaLlpvu

– Motor Cycle News (@MCNnews) 3 лютого 2023 р

Я чесно думаю (і підозрюю, що в BMW теж так думають), що коротша колісна база і вищий центр ваги призведуть до того, що гонщики будуть “робити Баутісту”, виїжджаючи з парковки Starbucks. Плато продуктивності від 30-50 миль/год, але все одно не потрібно багато часу, щоб досягти обмеженої максимальної швидкості 80 миль/год – достатньо для роботи на двох проїжджих частинах.

Хочете витрачати трохи менше?

Super Soco TC Max за 4399 фунтів стерлінгів (4499 фунтів стерлінгів на момент тестування) відчувається набагато більш пішохідним, ніж BMW, але його все одно не можна назвати повільним. Знову ж таки, продуктивність з місця вражає, і він досягає максимальної швидкості 60 миль/год швидше, ніж бензиновий еквівалент.

TC Max має більш мотоциклетну компоновку, ніж BMW, але він трохи схожий на один з тих складних велосипедів – деякі розміри були адаптовані спеціально, щоб створити враження ергономіки більшого велосипеда. Високий кузов з низькими підніжками для компенсації малих коліс. Але він працює добре, і при зрості 6 футів я можу їздити на ньому з комфортом.

G5S від Yadea – дуже маленький і легкий варіант, який найкраще підійде для коротких поїздок по місту. Максимальна швидкість 55 миль/год обмежує можливості Yadea на національних ділянках з обмеженням швидкості, але її вистачає на дуже короткий відрізок, якщо це дійсно необхідно. За 3699 фунтів стерлінгів Yadea є найдешевшим варіантом, але це все одно не зовсім арахіс.

Незважаючи на те, що це скутер, BMW насправді відчуває себе як “справжній” мотоцикл. Хоча це здебільшого пов’язано з його вагою 231 кг – достатньо для того, щоб BMW відчув потребу в передачі заднього ходу – ви також сидите, поставивши ноги по обидва боки центральної конструкції, що відчувається більш по-байкерівськи, ніж посадка Yadea, коли коліна зведені разом.

Вага BMW означає, що при гальмуванні передня підвіска та шини навантажуються, як у справжнього велосипеда, забезпечуючи зворотній зв’язок та стабільність. Те, як він реагує на кермо в середньому повороті, також дуже знайоме, а завдяки системі рекуперації батареї ви навіть можете гальмувати двигуном. Настільки, що ви можете майже відмовитися від використання гальм у місті.

Хоча Super Soco є найбільш схожою на мотоцикл моделлю, її невеликі розміри та невелика вага означають, що вона має відчуття неймовірно швидкого велосипеда, а не мотоцикла. Це означає, що ви жертвуєте трохи відчуттям передньої частини, але це не є проблемою на велосипеді такого типу.

Упакований штучками

Як і слід було очікувати, BMW має найбільше прибамбасів. Такі функції, як підігрів ручок, підключення смартфона та водонепроникний, вентильований відсік для зарядки телефону – це приємні штрихи. Технологія безключового доступу – це де-юре у світі електровелосипедів, і всі три велосипеди мають її.

Брелок BMW досить великий і громіздкий (розміром з автомобільний брелок), але ви можете покласти його в кишеню і забути про нього. Super Soco’s досить великий і круглий, і, як не дивно, вам доводиться використовувати його кнопки для блокування та розблокування велосипеда, щоб вимкнути сигналізацію. Це означає, що брелок має бути десь у доступному місці, тому його розмір трохи дратує.

І Yadea, і Super Soco оснащені сигналізацією та системами, які блокують заднє колесо, якщо ви намагаєтесь відштовхнути його без ключа. Це унеможливлює улюблений метод викрадачів велосипедів – штовхати велосипедиста витягнутою ногою та TMAX, що ще можна було б зробити з BMW.

Super Soco також поставляється з SIM-картою, яка попередньо завантажена з даними за два роки і дозволяє відстежувати велосипед в режимі реального часу через додаток. Вражаючі речі для найдешевшого сегменту ринку!

Yadea та Super Soco мають знімні акумулятори, що означає, що ви можете витягнути їх вдома або в офісі та поставити на зарядку у триконтактну розетку. BMW, тим часом, має вбудований акумулятор, тому вам потрібно мати можливість під’єднати мотоцикл до розетки. Це єдиний варіант, який дозволяє використовувати настінну коробку або громадську зарядну станцію, але він також є найменш зручним, якщо ви живете в квартирі і не маєте розеток на вулиці.

Harley-Davidson LiveWire \ LiveWire One | Найкращий стиль електричних мотоциклів

Технічні характеристики та особливості (заявлені – діапазон – комбіноване використання)

Час перезарядки

60 хвилин (швидко)

Плюси і мінуси

  • Чудово виглядає
  • Напевно, найкращий в управлінні Harley-Davidson, який коли-небудь був зроблений
  • Прискорення від нуля до 100 миль на годину вражає уяву

Harley-Davidson Livewire – одна з найамбітніших моделей від найвідомішого американського мотоцикл виробник. Це не тільки показало, що Harley серйозно ставиться до більш сталого майбутнього, але й те, що він виставляє свій стенд з амбіціями стати гучним ім’ям у світі мотоциклів електричний мотоциклів в Америці.

Перші прототипи були представлені в 2014 році, хоча лише в 2019 році мотоцикл був офіційно випущений для преси та громадськості. І LiveWire не розчарував. З заявленим провідним у класі запасом ходу та часом підзарядки, LiveWire довів, що коли такий історичний бренд, як Harley, ставить собі за мету щось зробити, він може досягти бажаних результатів.

І це не тільки статистичні дані та технічні характеристики, які вразили, на дорозі LiveWire був одкровенням для їзди. Він поводився краще, ніж будь-який велосипед H-D до цього, і, що більш важливо, дозволяв їздити на ньому як на бензиновому велосипеді, не втрачаючи при цьому такого важливого запасу ходу.

Компанія Harley також виконала хитрий трюк зі своїм першим електричним мотоциклом, розробивши щось, що сподобалося фанатам Harley та першим прихильникам електромотоциклів, які встигли полюбитися.

інформацію про велосипед можна знайти тут.

Zero DSR/X | Найкращий великий велосипед ADV з позашляховими характеристиками

Плюси і мінуси

  • Турист, на якому можна їздити по бездоріжжю
  • Електрична забава на відкритій дорозі
  • Постійні бездротові оновлення через Cypher III
  • Гальма Гальмування двигуном залишає бажати кращого при натисканні на нього
  • Багато можливостей для налаштування режимів їзди, але не велика різниця між стандартними режимами
  • Чи повинні сучасні велосипеди потребувати старомодних упорів для паркування на пагорбі?

Zero DSR/X – це новітня машина від каліфорнійської компанії Zero Motorcycles, яка з 2018 року отримала понад 100 000 годин часу на розробку, як сподіваються в Zero, найважливішого амбітного електричного мотоцикла на сьогоднішній день.

Безумовно, великий за розмірами мотоцикл (як за зростом, так і за масою 247 кг на нозі), DSR/X оснащений абсолютно новим двигуном Z-Force 75-10X з крутним моментом 225 Нм і піковою потужністю 100 к.с. Він також оснащений новими шинами Z-Force 17.Літієва батарея на 3 кВт-год із заявленим запасом ходу 111 миль у комбінованому режимі, 85 миль по шосе та 180 миль по місту.

DSR/X вирізняється з-поміж інших позашляховиків своїми позашляховими якостями, спеціальним контролем тяги та режимами водія, що дозволяє вам обирати менш протоптані шляхи у ваших пригодах. однак, ми рекомендуємо правильні черевики, якщо плануєте об’їзд. Стандартні позашляхові шини розкручуються від одного лише вдиху газу, коли дорога стає трохи пильною.

інформацію про велосипед можна знайти тут.

Прочитайте повний огляд Visordown: Огляд Zero DSR/X.

Energica Eva Ribelle (RS) | Найкращі електровелосипеди в категорії “голі

Технічні характеристики та особливості (заявлені – діапазон комбінованого використання)

Час підзарядки

40 хвилин (швидко)

Плюси і мінуси

  • TFT-панель трохи застаріла за дизайном
  • Не найзручніший велосипед для їзди
  • Круїз-контроль складний у використанні

Energica Eva Ribelle RS може бути не найновішою платформою в цьому списку, але це сильно оновлений велосипед від одного зі старих виробників електровелосипедів, і тому його просто не можна ігнорувати.

RS-версія Ribelle може похвалитися більшим прискоренням, ніж звичайні Eva та Eva Ribelle, при цьому вона оснащена тими ж компонентами від Öhlins та Brembo. Вбудована система зарядки, яка підтримує швидку зарядку, дозволяє досягти 80% заряду всього за 40 хвилин, що наближає його до реальних умов експлуатації, ніж у багатьох сучасних електромотоциклів.

На дорозі Eva Ribelle RS – це фізична машина, що змушує поспішати, забезпечуючи пілота олдскульним досвідом їзди, який винагороджує за те, що він схопив велосипед за шию на звивистій дорозі категорії B. Це не найдосконаліша машина, але, тим не менш, це корисний досвід.

інформацію про велосипед можна знайти тут.

Zero SR/F – найкращі електромотоцикли для поїздок на роботу

Технічні характеристики та особливості (заявлений запас ходу – комбіноване використання)

Час перезарядки

Плюси і мінуси

  • Легкий (для електровелосипеда)
  • Дуже легко їздити
  • Хороша ціна (порівняно з деякими конкурентами)
  • Деяка обробка та деталі трохи дешеві
  • Запас ходу при ударі молотком значно падає
  • Швидка підзарядка має свою ціну!
електричний, мотоцикл, пробіг, мотоцикл

Zero – один з перших виробників електричних мотоциклів, заснований у 2006 році. Асортимент охоплює “голі” мотоцикли, спортивні та туристичні моделі, пригодницькі, ендуро та стандартні міські мотоцикли. Zero SR/F став першою спробою компанії завоювати преміум-сегмент голих байків.

Він оснащений оновленим акумулятором, двигуном і абсолютно новим для моделі блоком управління Cypher III. На додачу до цього він отримав Bosch Мотоцикл Stability Control, що означає, що він також може похвалитися ABS від компанії Corning.

Порівнювати SR/F з його попередниками – це все одно, що порівнювати Nintendo 64 з Playstation 5, він був і залишається набагато більш досконалим мотоциклом. Він краще поводився на дорозі, мав преміальну підвіску та гальма і міг похвалитися дизайном, який більш ніж відповідав його бензиновим конкурентам. Він також має кращий запас ходу і час перезарядки, ніж все, що Zero виробляв раніше, хоча для того, щоб розблокувати його максимальний запас ходу і найшвидший час перезарядки, вам доведеться витратити значну частину грошей на доповнення і акумуляторні батареї, що збільшують запас ходу.

інформацію про мотоцикл можна знайти тут.

Чи можете ви зарядити електричний Мотоцикл Акумулятор з іншим зарядним пристроєм?

Тепер ви розумієте деякі фактори, які суттєво впливають на тривалість життя електровелосипеда, тепер постає питання, чи можна заряджати батарею електровелосипеда іншим зарядним пристроєм?

Фахівці ніколи не рекомендують заряджати електровелосипед мотоцикл акумулятор з іншим зарядним пристроєм, оскільки різні зарядні пристрої для мотоциклів мають різну вихідну потужність, яка може не підходити для вашого акумулятора.

Заряджання акумулятора мотоцикла іншим зарядним пристроєм може призвести до несправності мотоцикл акумулятор на постійній основі, що в цілому зменшує термін служби вашого електровелосипеда.

Ви завжди повинні використовувати спеціальний зарядний пристрій для електричних мотоциклів для кращої продуктивності, а також краще купувати зарядний пристрій для мотоциклів того ж виробника.

Коли використовувати зарядний пристрій мотоцикл Зарядний пристрій для акумулятора?

Кажуть, що час – це все, що ще більш вірно для зарядних пристроїв.

електричний, мотоцикл, пробіг, мотоцикл

Експерти пропонують використовувати або підключити мотоцикл зарядний пристрій з мотоциклетним акумулятором, коли акумулятор мотоцикла трохи розряджається або ви відчуваєте мляве світло під час їзди. Або ви навіть можете підключити тендер на мотоциклетний акумулятор до свого мотоцикла при зберіганні протягом декількох місяців взимку.

Або, що ще краще, ваш електромотоцикл буде оновлювати загальний знак зарядки щоразу, коли батарея розряджається. Тепер ви знаєте, коли використовувати зарядний пристрій для зарядки акумулятора електричний мотоцикл.

Також, щоб дізнатися, чи потрібно реєструвати електромотоцикл мотоцикл для їзди по шосе, НАТИСНІТЬ ТУТ, щоб дізнатись.

Поширені запитання:

Чи можете ви збільшити термін служби електричних мотоциклів?

Хоча електромотоцикл має неймовірний термін служби, ви можете ще більше збільшити його, уникаючи перезарядки акумулятора, повного розряджання акумулятора та регулярно змащуючи його мастилом мотоцикл двигун підключений до акумулятора.

Скільки коштує електровелосипед мотоцикл останнім в’їхав пробіг?

В середньому, хороша батарея для мотоцикла при належному догляді може легко проїхати 200 000 миль на рік без жодної серйозної поломки. При правильному технічному обслуговуванні двигуна електричний мотоцикл може легко подолати 200 000 миль.

Чи зменшує термін служби встановлення непотрібних електричних пристроїв?

Ні, встановлення додаткових пристроїв, потужність яких перевищує можливості вашого мотоцикла, може завдати шкоди електричній системі мотоцикла в довгостроковій перспективі. І саме тому я завжди рекомендую вам перевірити керівництво по потужності вашого мотоцикла і подивитися, яку потужність підтримує ваш мотоцикл

Чи збільшує технічне обслуговування термін служби електромобіля?

На думку експертів, технічне обслуговування мотоциклів необхідне, оскільки воно збільшує термін служби деталей мотоцикла. Наприклад, якщо не проводити технічне обслуговування ланцюга електромобіля, він прослужить близько 2 років.

Як впливає мотоцикл акумулятор впливає на пробіг електричного мотоцикла електричний мотоцикл?

Акумулятор мотоцикла також є найважливішим компонентом, що відповідає за збільшення терміну служби електричних мотоциклів. Експерти завжди рекомендують не допускати перегріву акумулятора електричного мотоцикла, оскільки це різко зменшить резервну батарею.

Остаточний вердикт:

Який термін служби електричного мотоцикла? Середня тривалість життя електромотоцикла становить близько 8-10 років, якщо ви дбайливо ставитеся до акумулятора і не перезаряджаєте його. Створення електричний Щоразу, коли акумулятор електровелосипеда розряджається, термін його служби різко скорочується.

При правильному обслуговуванні можна продовжити термін служби електровелосипеда, просто потрібно приділяти більше уваги електродвигунам, акумуляторам та зарядним пристроям для мотоциклів.

Джон, з цього боку! Моє захоплення мотоциклами почалося, коли мені було 12 років. Я пережив багато нещасних випадків і навіть втратив кількох друзів. І це надихнуло мене створити цей сайт, щоб жоден батько в цьому світі не втратив свою дитину під час катання на мотоциклі.

https://www.energicamotor.com/us/models/electric-мотоцикл-energica-ego/
https://www.новини мотоциклів.com/advice/best/electric-motorbikes/
https://www.visordown.com/features/general/best-electric-motorcycles-2022
https://www.мотопростір.com/what-is-the-lifespan-of-an-electric-мотоцикл/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top