Мікро-швидкісний човен-скутер. RS Pulse 58: Чи може цей повністю електричний RIB мати акумуляторну батарею…

Італія: Електричні скутери: Нові правила

Зміни торкнулися не лише умов їх обігу, а й типу обов’язкового та/або дозволеного обладнання.

мікро, швидкісний, човен, самокат, цей

У 2020 році, з прийняттям Закону №.8 від 28 лютого було видано положення про обіг електричних скутерів мікро-мобільність і нетиповість транспортних засобів, явище, яке аналізується і регулюється законодавством, за допомогою спеціальних правил.

На той час електросамокати прирівнювалися до велосипедів, і було передбачено, що для їзди на них потрібен вік не менше 14 років.

Ліцензія не була потрібна тоді, не потрібна вона і зараз.

Залишається обов’язок носити шолом для неповнолітніх.

Для їзди на електросамокаті, крім того, що не потрібна ліцензія, не потрібне страхування відповідальності.

Страхування стає обов’язковим лише для тих, хто надає послуги прокату.

Для власних електросамокатів не буде обов’язковим номерний знак; звичайно, орендовані мають власний ідентифікаційний код.

Правила, що вже діють

  • Електросамокат може мати двигун з безперервною номінальною потужністю, що не перевищує 0.50 кВт (500 Вт);
  • Електросамокат може не мати сидіння для користувача;
  • Електросамокат повинен мати обмежувач швидкості (відрегульований відповідно до діючих обмежень);
  • На електросамокаті не можна їздити з пасажиром з міркувань безпеки та стабільності транспортного засобу;
  • електросамокат повинен бути обладнаний дзвінком для подачі звукових сигналів;
  • Електровелосипеди не можуть їздити тротуарами, за винятком випадків, коли тротуари використовуються як велодоріжки, і не можуть їздити в неправильному напрямку, за винятком вулиць, на яких дозволено двосторонній рух велосипедів;
  • Електросамокати можуть їздити по міських вулицях, якщо обмеження швидкості не перевищує 50 км/год, у пішохідних зонах і там, де є змішані пішохідно-велосипедні доріжки;
  • Водії, починаючи з півгодини після заходу сонця, протягом усього темного часу доби, а також вдень, якщо погодні умови вимагають освітлення, повинні мати увімкнені передні ліхтарі білого або жовтого кольору та червоні ліхтарі і задні світловідбивачі для подачі візуальних сигналів. Якщо такі ліхтарі не встановлені, транспортні засоби не можуть експлуатуватися, їх можна лише керувати або переносити вручну.

Нові правила, запроваджені Законом 15/2022, головним чином спрямовані на забезпечення безпеки водія електросамоката, який перебуває в міському контексті співіснування з іншими транспортними засобами та пішоходами.

мікро, швидкість, човен, скутер, це

З 1 липня 2022 року з’являється зобов’язання обладнати подвійними гальмами, стрілками (і.e., світлові покажчики повороту) і стоп-сигнали, на додаток до вже встановлених ліхтарів.

Скутери, які вже виїхали на дороги, повинні бути приведені у відповідність до 1 січня 2024 року.

Після заходу сонця або вдень, якщо ви перебуваєте в умовах недостатньої видимості, гонщики повинні носити світловідбиваючий жилет або світловідбиваючі підтяжки з високою видимістю.

Скутер використання залишається обмеженим: існує абсолютна заборона на перевезення інших людей, предметів або тварин, буксирування або буксирування іншими транспортними засобами.

Переобладнані електричні скутери не допускаються: модифікація скутера з метою зміни його характеристик може призвести до конфіскації транспортного засобу та штрафу в розмірі від 100 до 400 євро.

The швидкість швидкість змінилася з попередніх 25 км/год до нинішніх 20 км/год. Існуюча швидкість 6 км/год у пішохідних зонах залишається незмінною.

мікро, швидкість, човен, скутер, цей

Скутер не повинен перешкоджати руху пішоходів або інших транспортних засобів на дорогах і тротуарах: щоб покласти край дикій парковці, введена заборона на паркування електроскутерів на тротуарах, а також на вулиці або в будь-якому іншому місці, де вони можуть заблокувати в’їзд або виїзд з воріт, або приватних доріг.

мікро, швидкість, човен, самокат, це

За несанкціоноване паркування скутерів передбачений штраф, який може становити від мінімум 42 євро до максимум 168 євро. Може бути накладено лише у випадку грубого порушення, за відсутності ідентифікаційних знаків.

Парковка дозволена на спеціальних місцях, призначених для скутерів, за реалізацію яких відповідають італійські муніципалітети, і все ще законно паркуватися на велосипедних кіосках.

Резюме: правила для водіїв електросамокатів

Водії електросамокатів:

  • Має бути не менше 14 років;
  • Неповнолітні повинні носити шолом;
  • Повинні дотримуватися і не перевищувати дозволену швидкість обмеження швидкості 20 км/год і 6 км/год у пішохідних зонах;
  • Не може перевозити інших людей, предмети або тварин, буксирувати транспортні засоби, вести тварин і буксируватися іншим транспортним засобом;
  • Повинні вільно користуватися руками та кистями і тримати кермо обома руками;
  • Можуть сигналізувати про маневр повороту руками, якщо їхній транспортний засіб ще не обладнаний стрілками;
  • Необхідно носити світловідбиваючі жилети або підтяжки у разі поганої видимості, а також у будь-якому випадку, починаючи через півгодини після заходу сонця і протягом усього періоду темряви;
  • Повинні їздити на скутерах, обладнаних світловими покажчиками повороту і гальмування на обох колесах (ліхтарями і стопами), із зобов’язанням в цьому з 1 січня 2024 року.

Це революційний водний струмінь може дати старт революції електричних човнів

Електричні водомети DeepSpeed можуть стати ключем до розблокування більшої швидкості та дальності польоту суден на акумуляторах

Італійський стартап Sealence обіцяє різкий приріст швидкості і дальності польоту електричних човнів завдяки радикально новому струменевому водомету у формі стручка, повідомляє Hugo Andreae

Побудова електричного човен не складно, але створити такий човен зі швидкістю та запасом ходу, щоб конкурувати з бензиновими або дизельними, набагато складніше. Саме ця проблема поставила італійського інженера Вільяма Гоббо на шлях розробки абсолютно нового виду електричної силової установки.

Замість того, щоб просто замінити двигун внутрішнього згоряння човна на електродвигун і залишити решту трансмісії недоторканою, Гоббо зрозумів, що цілісний підхід, який використовує сильні сторони електродвигуна, принесе набагато більше користі. Рішення, яке він запропонував, – це електричний водомет, який поєднує в собі і двигун, і рушійну систему в одному блоці.

Лінії показують заявлену ефективність реактивного двигуна DeepSpeed у порівнянні з гвинтами та звичайними водометними рушіями

Це можна встановити під човен IPS-стиль або на транці, як стерновий рушій, і керує, векторизуючи свою тягу IPS-стилем. Версію капсули можна навіть повертати на 360°, щоб забезпечити зворотну або бокову тягу.

Під назвою DeepSpeed, це Нова інноваційна рушійна система пропонує низку потенційних переваг як над гвинтами, так і над звичайними водометними рушіями. По-перше, немає пов’язаних з цим механічних втрат, оскільки немає шестерень, валів або карданних шарнірів, що передають потужність від двигуна до приводу, лише пара дротів, що передають струм від акумуляторів до двигуна.

По-друге, це набагато менший і легший комплект, який важить лише 75 кг (без акумуляторної батареї) порівняно з приблизно 660 кг для Volvo Penta D4 і займає набагато менше місця, ніж двигун і паливний бак. По-третє, на відміну від гвинта, який стає менш ефективним, чим швидше ви йдете через кавітацію та втрати на кінчику, водомет насправді стає більш ефективним.

Нарешті, форма і положення капсули DeepSpeed розташовує її безпосередньо на шляху води, що протікає під човном, замість того, щоб перенаправляти потік вгору через впускну систему і виводити його з транця, як у випадку з вбудованим водометом.

Це зменшує складність та неефективність. Результатом, за словами Sealence, є система приводу, яка є більш ефективною, ніж гвинт або водомет, у всьому діапазоні обертів, навіть на низьких швидкостях, де водомети зазвичай відчувають труднощі.

Sharrow MX-1: Цей тороїдальний човен гребний гвинт може бути вершиною реквізиту

Корпус виготовлений із суміші волокон льону та базальту

Передісторія

Гоббо вперше запропонував цю ідею ще у 2007 році, використовуючи комп’ютерне моделювання для перевірки її потенціалу, а потім розробив перший робочий прототип у 2010 році. Однак лише з приїздом професора Ернесто Беніні, експерта з гідродинаміки з Університету Падуї, у 2016 році його потенціал почав реалізовуватися в повній мірі.

Команда, що працює над проектом, складається з 21 фахівця, включаючи інженерів, дизайнерів, гідродинаміків і навіть гонщика на моторних човнах, які разом утворюють материнську компанію Sealence.

Не випадково останній прототип DeepSpeed нагадує реактивний корпус авіаційного двигуна, оскільки, як і турбовентилятор, він призначений для нагнітання води (а не повітря) в передній частині і прискорення її виходу через сопло меншого діаметру в задній частині. Однак замість центрального вентилятора, встановленого на маточині, який стискає повітря і поєднує його з паливом, що горить, реактивний літак DeepSpeed використовує лопаті крильчатки на безматочинному зовнішньому кільці, що обертається за допомогою потужного електродвигуна.

Лопаті робочого колеса, що обертаються без маточини, створюють тягу

Чим швидше рухається човен, тим більше води примусово подається в струмінь, збільшуючи його загальну ефективність. Інші супутні переваги включають зменшення шуму і вібрації завдяки розташуванню двигуна поза корпусом, а не всередині нього, а також відсутність будь-якої додаткової системи охолодження.

Наразі Sealence працює над двома моделями DeepSpeed – 120e і 280e. Перший реактивний двигун має постійну потужність 72 к.с. з піковою потужністю 92 к.с., але завдяки додатковій ефективності конструкції він позиціонується як еквівалент двигуна внутрішнього згоряння потужністю 120 к.с.

Останній має потужність 163 к.с. з піковою потужністю 244 к.с., але стверджується, що він еквівалентний двигуну внутрішнього згоряння потужністю 280 к.с. Обидві установки можуть бути встановлені як одинарні, так і подвійні, як у вигляді стернового приводу, так і у вигляді стручка. За даними Sealence, при встановленні на 40-футовий 12-тонний спортивний крейсер, пара капсул 280e дасть заявлену максимальну швидкість 38 вузлів.

Інтегрована система поєднує реактивні двигуни з акумуляторами, генератором, паливом і сонячними батареями

Ряд виробників човнів, включаючи Amer Yachts та Scanner RIBs, вже розглядають можливість включення реактивних двигунів DeepSpeed в нові або існуючі моделі човен два з яких були представлені на нещодавньому бот-шоу в Генуї.

Майбутнє

Довгострокова мета Sealence – запропонувати повний гібридний електричний привід, що включає модульну систему розширюваних літій-іонних батарей, сонячні панелі, дизельний розширювач діапазону і ряд різних реактивних двигунів DeepSpeed потужністю до 540 к.с., які контролюються єдиною системою Smartbox. Це дозволить йому живити широкий спектр різних суден від 9 до 24 метрів.

“Мета полягає в тому, щоб різко скоротити споживання енергії, але при цьому підвищити навігацію швидкість без шумових викидів і без забруднення води та повітря”, – каже Гоббо.

Якщо він зможе виконати цю обіцянку і продемонструвати світові, що водомет DeepSpeed дійсно відповідає цим амбітним заявам, це дійсно може стати початком електричної революції.

Вперше опубліковано в січневому номері журналу Motor за 2021 рік Човен Яхтинг.

Чи потрібен мені мопед або Скутер Страхування?

Більшість штатів вимагають, щоб ви мали страховку цивільної відповідальності для їзди на мопеді або скутер на дорогах загального користування, якщо його двигун має об’єм 50 куб. см або більше, або може досягти вершини швидкість зі швидкістю 30 миль/год або більше. Якщо ваш мопед має об’єм менше 50 куб. см або не може розвинути швидкість 30 миль/год, вам, скоріш за все, не потрібно буде оформлювати страховку.

Поліс страхування автомобіля не підходить для мопеда або скутер. Більшість страхових компаній покривають мопеди та скутери в рамках своїх полісів страхування мотоциклів, хоча деякі страховики пропонують окремі поліси для мопедів та скутерів. Якщо ви орендуєте або фінансуєте мопед або скутер, кредитор або лізингова компанія, швидше за все, вимагатиме, щоб ви його застрахували.

Чи вимагає ваша держава страхування мопеда або скутера?

Не в кожному штаті потрібна страховка на мопед чи скутер. Наприклад, Арізона, Пенсильванія та Техас вимагають страхування мопедів та скутерів, а Флорида – ні.

Закони про страхування в деяких штатах складніші, наприклад, в Каліфорнії, і можуть вимагати страхування для скутера, але не для мопеда. А інші штати встановлюють страхові зобов’язання на основі конкретних факторів, таких як верхня межа транспортного засобу швидкість.

Наприклад, у Нью-Йорку існують окремі класи для мопедів і скутерів, які об’єднані під назвою “мотоцикли обмеженого використання”, залежно від максимальної швидкості транспортного засобу. Залежно від місця падіння мопеда чи скутера, визначається, чи потрібна йому страховка, а також інші пункти, наприклад, де він може бути використаний.

Вимоги до мопедів та скутерів у Нью-Йорку

Страхування Обов’язкова Потрібно Рекомендується Шолом і захисні окуляри Обов’язково Обов’язковий Рекомендовано Реєстрація Обов’язково Потрібні Обов’язково Назва Не потрібно Не вимагається Не обов’язково Водійське посвідчення або дозвіл Посвідчення водія мотоцикла (клас M) або посвідчення молодшого водія мотоцикла (клас MJ) Будь-який клас прав Будь-який клас ліцензії Де можна їздити Будь-яка смуга руху Тільки права смуга або узбіччя (за винятком повороту ліворуч) Тільки права смуга руху або узбіччя (за винятком повороту ліворуч)

Ви можете дізнатися, які закони діють у вашій країні:

  • Зверніться до своєї автострахової компанії або страхового агента.
  • Зверніться до страхового департаменту вашого штату.
  • Зверніться до департаменту автотранспорту вашого штату.

Що покриває страхування мопедів та скутерів?

Страхування мопедів і скутерів, як правило, включає типи покриття, подібні до страхування мотоциклів і автомобілів, такі як

Відповідальність за тілесні ушкодження та пошкодження майна

Страхування мопедів та скутер страхування відповідальності за тілесні ушкодження покриває тілесні ушкодження, які ви випадково заподіяли іншим під час нещасного випадку. Відповідальність за пошкодження майна покриває шкоду, яку ви випадково заподіяли чужому майну, наприклад, автомобілю, паркану або стовпу.

Страхування від нещасних випадків та комплексне страхування

Страхування від нещасного випадку та комплексне страхування є окремими, необов’язковими видами страхування, але часто продаються разом. Якщо ви взяли мопед або скутер в лізинг або кредит, ваша лізингова компанія або кредитор, швидше за все, вимагатимуть від вас такі види страхування.

  • Страхування від нещасного випадку оплачує ремонт, якщо твій мопед або скутер буде пошкоджено в результаті ДТП, незалежно від вини винуватця.
  • Комплексне страхування покриває такі проблеми, як крадіжка та пошкодження мопеда або скутера внаслідок вандалізму, повені, пожежі, падіння предметів або наїзду тварини.

Вміст та речі, що перевозяться

Покриття вмісту та майна, що перевозиться, покриває витрати, якщо ваші речі були пошкоджені, вкрадені або загублені під час їзди на мопеді чи скутері.

Медичні виплати

Покриття медичних витрат, також відоме як MedPay, покриває медичні рахунки та витрати на похорон для вас або ваших пасажирів, якщо ви потрапили в аварію, незалежно від того, хто був винен.

Незастраховані або недостатньо застраховані водії

Страхування незастрахованих водіїв оплачує медичні рахунки, втрачений дохід та інші витрати вам і вашим пасажирам, якщо в вас врізався водій, який не має страховки цивільної відповідальності. Страхування недострахованих водіїв оплачує ваші травми, якщо винний водій не має адекватної страховки відповідальності.

TukTuk: Саморобний підприємець-самокатник

Нове прибуття TukTuk, Компанія, яка повністю фінансується засновником і генеральним директором Ях’я Даббахом, може ознаменувати нову еру саморобного власника-оператора, який не покладається на фінансування з боку венчурних фондів. Хоча компанія була вперше заснована в 2019 році з тестовими запусками в Лос-Анджелесі.A. та окрузі Вентура, TukTuk взяв довгу паузу під час пандемії і лише в листопаді перезапустився в Лос-Анджелесі з 2 000 скутерів. Новий оператор може бути невеликим, але Даббах розповів dot.У Лос-Анджелесі він бачить можливість на ринку в районах з меншою конкуренцією. “Тож ми обов’язково підемо в деякі райони міста, де буде низька конкуренція або взагалі нікого не буде – або один-два максимум”, – сказав він. Оператори, як правило, зосереджуються в більш прибуткових районах, таких як Венеція і Голлівуд, а це означає, що в деяких районах TukTuk може мати перевагу. Крім того, на відміну від Bird або Lime, компанії не потрібно турбуватися про те, що роздутий головний офіс зменшить доходи. TukTuk працює з вітрини складу в Палмс і не має 100, 1 000 або навіть 10 співробітників, що допомагає йому скоротити накладні витрати.

Але що, якби ви могли поїхати ще менше? Майбутнє за моделлю незалежного оператора, коли одна людина володіє та управляє парком із 100 електровелосипедів або електросамокатів, придбаних у незалежних постачальників, може стати реальністю. За словами Вінса Чіфані, генерального директора та співзасновника платформи мікромобільності Joyride, з якими спілкується його компанія Менеджери пташиного парку щодня, які хочуть перейти на модель незалежного оператора. Менеджери автопарків класифікуються як незалежні підрядники і не є власниками транспортних засобів – а це означає, що вони також отримують лише частку прибутку. Так чому ж менеджер автопарку, який вже керує власним автопарком, не може просто купити і брендувати свої власні самокати і забирати весь прибуток додому?? Joyride пропонує незалежним операторам інструменти для цього, надаючи підприємцям, які займаються скутерами, доступ до технологічної складової і навіть допомагаючи існуючим клієнтам фінансувати свої транспортні засоби. “Ніщо не може зрівнятися з досвідом експлуатації”, – сказав Сіфані. “Ви повинні бути на землі… переміщати важкі транспортні засоби, завантажувати їх у вантажівки. І, врешті-решт, це оперативна робота.” За оцінками Чіфані, незалежним операторам потрібно від 200 000 до 300 000 для запуску власного бізнесу. Могли б Менеджери пташиного флоту – які вже керують невеликим автопарком і платять частину свого прибутку Bird – просто володіють і керують власними електросамокатами? Можливо.Хоча Лос-Анджелес може бути важким ринком для менших операторів, які не можуть конкурувати з тарифами, що вимагаються міською владою.A. і висока вартість страхування. У будь-якому випадку, у 2023 році в Лос-Анджелесі з’являться нові переможці та переможені, що матиме хвильові ефекти на всьому світовому ринку спільної мікромобільності. “[Лос-Анджелес] – це такий випробувальний полігон”, – сказав Зак Вільямс з Superpedestrian. “Ми просто знаємо, що якщо ми можемо змусити це працювати там, ми можемо змусити це працювати будь-де”.”

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top