Заряджаємо ебайк від автомобіля. Зарядна станція Зарядка

Чи можу я заряджати свої електровелосипеди в будинку на колесах під час кемпінгу?

Здається, де б ви не зупинилися в наші дні, ви побачите, як повз ваш кемпінг проноситься електровелосипед. Їзда на велосипеді – це найпростіша частина, але мати справу з зарядка електронний велосипед у будинку на колесах може бути складним. Він привносить абсолютно новий елемент, коли справа доходить до вашої електричної системи.

Давайте розглянемо, чи можна заряджати електровелосипеди в будинку на колесах або в кемпінгу.

Зміст

Так, якщо ви перебуваєте в кемпінгу з електричними розетками, це, швидше за все, не буде проблемою. Легко заряджати електровелосипеди в будинках на колесах або автофургонах після довгого дня використання. Наступного дня ваш електровелосипед буде готовий до поїздки.

Якщо ви не відпочиваєте в кемпінгу з розетками, ви все одно можете заряджати свій електровелосипед у будинку на колесах або автофургоні. Більшість електровелосипедів досить ефективні, вони просто потягують енергію, а не ковтають її. Багато електровелосипедів також мають автоматичне відключення, тому вони не продовжують заряджатися зарядка після повної. Таким чином, ви можете встановити його і забути про нього.

Якщо ви хочете заряджати від сонячної енергії, можливо, вам доведеться зробити деякі адаптації, наприклад, використовувати інвертор для перетворення постійної напруги в змінну, тому майте це на увазі, перш ніж вирушати в дорогу.

Скільки енергії потрібно для зарядки вашого електронного велосипеда?

Кількість енергії, необхідної для заряджання, залежить, насамперед, від потужності вашого електровелосипеда. Більші електровелосипеди, які можуть долати більші відстані, розвивати більшу швидкість і мати більшу вагу, потребують більшої потужності для зарядки.

Зазвичай для повного заряду акумулятора електровелосипеда потрібно 500-800 ват-годин. Багато електровелосипедів використовують літій-іонні акумулятори, які заряджаються неймовірно швидко. Повністю розряджений літій-іонний акумулятор може заряджатися від 3.5-6 годин для підзарядки.

Але якщо велосипед використовує літій-іонні акумулятори, вам не завжди потрібно заряджати їх до 100%. Акумулятор заряджається до 90% ємності дуже швидко, а останні 10% заряджаються набагато довше, оскільки заряджаються при меншій потужності. Отже, залежно від розміру літієвої батареї, ваш електровелосипед може бути заряджений на 90% приблизно через 2.5 годин – і він готовий до роботи!

Що таке інвертор?

Інвертор – це пристрій, який перетворює постійний струм (DC) на змінний (AC) і допомагає живити ваші прилади. Батареї та сонячні панелі забезпечують вас постійним струмом, тоді як ваші прилади використовують змінний струм під час зарядка. Інвертор допомагає подолати цей розрив, перетворюючи постійний струм від акумулятора в змінний струм, який може приймати ваша техніка.

Навіщо потрібен інвертор? Що ж, зарядка прилади на постійному струмі перегріваються, що може призвести до серйозних пошкоджень, а зарядка Акумулятор для електровелосипеда з інвертором запобіжить цьому.

Чи можете ви зарядити електронний велосипед за допомогою інвертора?

Так, ви можете. Якщо ви можете придбати достатньо потужний інвертор – потужністю не менше 1000 Вт – ви можете легко підключити ваш електровелосипед до сонячної панелі або акумулятора.

Автофургони, автомобілі, сонячні панелі та акумулятори виробляють напругу близько 12 В. Інвертор перетворює її в 230 В, і електровелосипеди вимагають цієї напруги для зарядки.

Для електровелосипедів потрібні інвертори, які працюють на чистій синусоїді, і їх не можна заряджати за допомогою інвертора, що працює з модифікованою синусоїдою. Зарядні пристрої для електровелосипедів призначені для побутових джерел живлення, які забезпечують чисту синусоїдальну напругу. Використання модифікованого синусоїдального інвертора може перегріти систему і навіть пошкодити ваш акумулятор і велосипед.

Справжні синусоїдальні інвертори дорогі, а той, що може забезпечити 1000 Вт потужності, коштуватиме недешево. Ви можете заплатити від 200 доларів за інвертор, достатньо потужний для зарядки вашого велосипеда.

зарядка, ebike, станція

Зарядка акумулятор електронного велосипеда з інвертором

Зарядка Заряджати електровелосипедний акумулятор з інвертором легко, якщо ви правильно вибрали зарядний пристрій та інвертор. Напруга, яку може витримати ваш зарядний пристрій, повинна бути приблизно на 6 В більшою, ніж напруга вашого велосипеда; наприклад, для 32-вольтового електровелосипеда потрібен зарядний пристрій на 38 В.

Вам також потрібен інвертор з більшою потужністю, ніж ваша необхідна потужність, оскільки це допоможе зменшити вплив будь-яких стрибків напруги.

Просто підключіть інвертор до будь-якої розетки, сонячної панелі, акумулятора або навіть автомобіля та під’єднайте до нього зарядний пристрій для E-Bike. Ваш велосипед повинен запуститися зарядка миттєво.

Скільки часу залишилося до завершення? Повністю розряджений літієвий акумулятор E-Bike може заряджатися від 3 до 6 годин. Відключіть велосипед від мережі після зарядки та загорніть обладнання.

Висновок

Майже всі джерела живлення, крім побутових розеток, забезпечують вас постійним струмом, тоді як ваші прилади потребують змінного струму. Якщо ви хочете зарядити свій електровелосипед, інвертор – найкращий спосіб подолати цю різницю.

Інвертори легко носити з собою, вони не дорогі і можуть живити всі інші прилади. Вони також сумісні з усіма резервними джерелами живлення, що робить їх відмінною інвестицією для зарядки E-Bike.

Арсал Шер – письменник, який пише про грязьові велосипеди

Інтерес до мотоциклів розвивався з раннього дитинства, і тепер Арсал продовжує свою пристрасть до велосипедів, відновлюючи старі велосипеди. Він спеціалізується на вінтажних предметах колекціонування і працює з мотоциклами, коли у нього є вільний час від своєї кар’єри журналіста.

Beauty Blog був запущений у грудні 2017 року як всеосяжний блог про красу, що висвітлює тенденції, поради та підказки, інсайдерські секрети та щотижневі must-have.

Варіанти заряджання без зарядного пристрою

Якщо у вас є сонячна панель, її можна використовувати для зарядки акумулятора вашого електровелосипеда. Для ефективної роботи вам знадобиться сонячна панель, яка має вбудований контролер заряду, і зарядний пристрій з адаптером для сонячної панелі. Це може бути чудовим вибором, якщо ви подорожуєте поза мережею або маєте велику сонячну панель вдома.

При роботі з сонячними панелями важливо дотримуватися запобіжних заходів для забезпечення вашої безпеки. Носіть захисні засоби, такі як рукавички, закрите взуття та захисні окуляри, щоб захистити себе від ураження електричним струмом та оголеної проводки. Залежно від розміру та ваги сонячних панелей, може знадобитися присутність двох людей, щоб відрегулювати їх положення. Це допоможе запобігти нещасним випадкам або травмам під час роботи з панелями.

Правильний вибір сонячних панелей та аксесуарів має важливе значення для ефективної зарядки. Фактори, які слід враховувати, включають потужність, напругу та силу струму сонячної панелі, а також тип необхідного роз’єму. Налаштування сонячної батареї заряджання система передбачає підключення сонячної панелі до зарядного пристрою та забезпечення її перебування під прямими сонячними променями.

Найкращі практики для сонячної зарядки зарядки варіюються в залежності від навколишнього середовища. Наприклад, у спекотну погоду важливо тримати акумулятор і сонячні панелі в прохолоді, щоб запобігти їх пошкодженню. У холодну погоду батарея може потребувати більш частої зарядки для підтримки оптимальної продуктивності. Дотримуючись найкращих практик для сонячної зарядка У різних умовах ви можете оптимізувати свій зарядка Щоб покращити результати і продовжити термін служби акумулятора вашого електровелосипеда.

IV. Портативний зарядний пристрій Зарядка

Павербанк, також відомий як портативний акумулятор, є зручним варіантом для зарядки електронних пристроїв на ходу, в тому числі акумуляторів електровелосипедів. Більшість павербанків оснащені USB-портом, який можна використовувати для заряджання акумулятора вашого електровелосипеда за допомогою адаптера USB до акумулятора. Ці адаптери можна знайти в Інтернеті або в велосипедних магазинах. Майте на увазі, що ємності павербанка може бути недостатньо для повної зарядки великого акумулятора електровелосипеда.

Якщо у вас немає павербанку, ви можете заряджати батарею електровелосипеда за допомогою шнура та електричного пристрою з USB-портом. Це може бути комп’ютер, розетка або будь-який інший пристрій, що має сумісний USB-порт. Важливо переконатися, що пристрій сумісний з акумулятором вашого електровелосипеда і що ви дотримуєтеся інструкцій виробника щодо заряджання, щоб уникнути пошкодження акумулятора.

Зарядка за допомогою портативного зарядного пристрою має ряд переваг, таких як зручність і гнучкість, але є й обмеження, які слід враховувати. Ємності павербанка може бути недостатньо для повної зарядки великого акумулятора електровелосипеда, і зарядка може зайняти більше часу, ніж при використанні традиційного зарядного пристрою. Однак в екстрених ситуаціях або під час коротких поїздок це може бути життєздатним варіантом для зарядки акумулятора вашого електровелосипеда в дорозі.

V. Рекуперативне гальмування

Рекуперативне гальмування, яке часто називають рекуперативним гальмуванням, – це метод зарядки акумуляторів електровелосипедів за допомогою двигунів з прямим приводом. Хоча це звучить як привабливий варіант для зарядки на ходу, є кілька проблем і міркувань, про які слід пам’ятати.

Двигуни прямого приводу, необхідні для рекуперативного гальмування, значно важчі, ніж інші типи двигунів, що використовуються в електровелосипедах. Ця додаткова вага може вплинути на відстань, яку велосипедист може проїхати на одному заряді батареї. Крім того, двигуни прямого приводу не мають механізму вільного ходу, а це означає, що коли батарея розряджається, опір на педалі значно зростає, що ускладнює крутіння педалей.

Хоча рекуперативне гальмування може відновити деяку енергію під час їзди, воно відновлює лише близько 5% від загального заряду батареї. Цього може бути недостатньо, щоб виправдати додаткову вагу та опір використання двигуна з прямим приводом.

Рекуперативне гальмування також генерує значну кількість тепла під час зарядки, які можуть пошкоджувати літієві батареї, скорочуючи їхній загальний термін служби. Крім того, зусилля, що створюються двигунами з прямим приводом, з часом можуть спричинити втому алюмінієвих рам, особливо на дропаутах, де вісь з’єднується з рамою.

На закінчення, хоча рекуперативне гальмування може здатися ефективним способом зарядки акумуляторів електровелосипедів, його практичність обмежена через додаткову вагу, підвищений опір і потенційне пошкодження акумуляторів і рами.

Ми бачили цю проблему раніше

Згадайте десять років тому, коли кожен мобільний телефон мав свій власний зарядний пристрій? USB врятував день (або, принаймні, мікро-USB), нарешті звільнивши наші кухонні шухляди від купки різноманітних зарядних пристроїв постійного струму, які перетворювалися на щуряче гніздо електронних відходів.

Що ж, велике спасибі, компанії-виробники електровелосипедів, тому що ви повернули нас назад у темні віки з зарядними пристроями для електровелосипедів.

Кожен електровелосипед має свій зарядний пристрій, і це навіть гірше, ніж у часи мобільних телефонів, тому що всі вони мають не тільки різні роз’єми, але й різну напругу. А використання неправильного зарядного пристрою з неправильною напругою значно підвищує ймовірність того, що у вас буде дуже, дуже поганий день, якщо система керування акумулятором (BMS) вийде з ладу.

Звичайно, була деяка незначна стандартизація з 5.5 x 2.1 мм роз’єм постійного струму встановлюється на багатьох акумуляторах, але, безумовно, не на більшості. Існує щонайменше п’ять або шість найпоширеніших роз’ємів у галузі, а також більше десятка менш поширених варіантів. Якщо ви заїжджаєте до друга додому і хочете позичити його зарядний пристрій, щоб підзарядитися, поки ви там, шанси додати п’ять копійок до його рахунку за електроенергію неймовірно низькі, якщо тільки у вас не однакова марка/модель електровелосипеда.

Відповідь на це божевілля проста: поширений, зручний та потужний роз’єм USB-C. Зокрема, USB-PD або блок живлення. Зарядка акумулятора електричного велосипеда USB-C може і повинна бути ближче, ніж ви думаєте.

Той самий зарядний пристрій USB-C, який ми вже підключаємо до своїх ноутбуків, міг би заряджати наші електровелосипеди та електросамокати.

Він навіть може робити це досить швидко. Ще рік чи два тому USB-C міг витримати 100 Вт. Він потужніший за більшість зарядних пристроїв для електросамокатів і приблизно дорівнює рівню потужності базового зарядного пристрою для електровелосипедів на 2А, який постачається з більшістю електричних велосипедів.

Але в минулому році USB-PD Revision 3.1 збільшив енергетичний потенціал протоколу до колосальних 240 Вт!

Це так само потужно, як майже будь-який зарядний пристрій для електровелосипедів, який ви можете знайти сьогодні, і цього більш ніж достатньо, щоб зробити мене та решту спільноти електровелосипедистів щасливими.

Але вам навіть не потрібно фантазувати з новим протоколом підвищеної потужності для швидкого зарядного пристрою. Навіть старого протоколу на 100 Вт нам було б більш ніж достатньо! Ми б вивихнули зап’ястя, якщо б так сильно плескали вас по спині за те, що ви подарували нам простий 100-ватний USB-C зарядка.

І це навіть не так складно. Серйозно, я тобі допоможу. Візьміть акумулятор вашого електровелосипеда. Додайте DC-DC перетворювач, щоб підвищити напругу з 20 В до 54.6V (або яка там у вас напруга акумулятора). Підключіть його до порту USB-C PD. Готово. Пограйте в Xbox або щось інше.

Ви хочете отримати додатковий кредит і додати тонну цінності? Зробіть його двонаправленим.

Багато батарей для електровелосипедів вже мають порт USB-A для зарядка вашого телефону. Дайте мені двонаправлений порт USB-C на моєму акумуляторі, щоб я міг заряджати від нього свій ноутбук або будь-який інший пристрій. Бум, ви щойно створили портативний блок живлення станція з акумулятора вашого електровелосипеда! Обережно, Джекері, індустрія електровелосипедів йде за тобою!

Ось чому індустрія електровелосипедів ще не зробила цього

Гаразд, притискайтеся ближче, друзі. Я хочу розкрити вам секрет, поки керівники компаній-виробників електровелосипедів зайняті перевіркою своєї команди, чи дійсно це так просто, як я щойно описав. У нас є лише кілька хвилин, поки вони не повернулися.

Є проста причина, чому вони цього ще не зробили. Компанії-виробники електровелосипедів не дали нам USB-C зарядка тому що більшість з них не розробляють і не виробляють власні акумулятори. Більшість акумуляторів для електровелосипедів повністю розроблені та зібрані на китайському заводі, а потім придбані компаніями, що виробляють електровелосипеди, для встановлення на свої електровелосипеди.

Деякі компанії фактично зробили стрибок до часткової збірки своїх пакунків у США, тому є винятки. Але за великим рахунком, в основному, це готові батареї, які вибираються з каталогу OEM-виробників. Вони можуть бути укомплектовані елементами, проводкою та будь-якими іншими компонентами, які хоче компанія-виробник електровелосипедів, але це все пункти меню. У них немає тонни оригінального дизайну, що йде в ці речі.

Це може змінитися, хоча. Гроші говорять. І після пандемії у великих компаній, що займаються виробництвом електровелосипедів, зараз багато грошей лежить без діла. Завдяки своїй купівельній спроможності вони можуть змусити китайських виробників акумуляторів і вимагати USB-C зарядка для їхніх акумуляторів для електровелосипедів. А варто було б. Ви знаєте, скільки заголовків з’явиться на шпальтах газет??!

Я навіть не кажу, що USB-C повинен бути єдиним зарядка варіант. Дайте мені 100-ватний порт USB-C на акумуляторі і залиште там же свій штекер постійного струму – мені все одно. Продайте мені швидкий зарядний пристрій потужністю 200 Вт, який використовує ваш власний порт, це чудово. Я міг би навіть купити його для випадків, коли я хочу заряджати ще швидше. Але я не збираюся носити з собою громіздкий швидкий зарядний пристрій, і в цьому вся суть. Мені потрібен зарядний пристрій, який я можу знайти практично будь-де. І коли ви сьогодні перебуваєте в групі людей, принаймні у одного з них обов’язково є зарядний пристрій USB-C. Будь-який 100-ватний зарядний пристрій для MacBook або 35-ватний зарядний пристрій для iPad тепер є резервним зарядним пристроєм для вашого електровелосипеда.

Електронний велосипед USB-C зарядка технічні міркування

Гаразд, я повинен зізнатися. Це не так просто, як здавалося раніше.

Це близько, але є ще дещо. До акумулятора електровелосипеда потрібно додати лише одну маленьку деталь: перетворювач постійного струму на основі USB з портом USB-C PD.

Але тут є й інші проблеми. Швидше за все, вам доведеться пом’якшити тепло від цього перетворювача за допомогою радіатора. Вам потрібно ізолювати перетворювач. Вам потрібно захистити роз’єм від атмосферних впливів. Тут є над чим попрацювати.

Але це все досить прості речі. А китайські інженери-електрики хороші. Дуже добре. Вони розробили більшість електроніки, якою ви користуєтесь щодня. Для них це дитяча гра. Вони можуть закінчити акумулятор для електровелосипедів USB-C за день.

Отже, що нам потрібно?? X-Prize? Гаразд. Вважайте, що я створив електронний велосипед Micah USB-C Зарядка Премія “Ікс. Або що завгодно. Перша компанія, яка випустила електровелосипед з USB-C зарядка в моїх руках виграє. Я не знаю, який приз. Як щодо 50 на благодійність на ваш вибір?? Або відео, де я їду на вашому електровелосипеді по дорозі в рожевій пачці? Чорт, я зроблю і те, і інше.

зарядка, ебайк, станція

Або все, що ви захочете. Все, що завгодно. Назви свій приз і приступай до роботи. Тому що це потрібно було зробити ще вчора.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek – експертів, які щодня повідомляють новини про Tesla, електромобілі та зелену енергію. Не забудьте відвідати нашу домашню сторінку для отримання всіх останніх новин, а також слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Перевірте наш канал YouTube, щоб переглянути останні огляди.

зарядка, ебайк, станція

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top