Середній двигун Bafang m420. Сходинки Shimano EP8

Про Bafang та їх потужні середньомоторні двигуни

“Мета Bafang – виробляти інноваційні та високоякісні продукти для наших клієнтів, які роблять відчутний внесок у їхній комфорт під час їзди. Наші співробітники віддані цій меті. Ми приймаємо кожен виклик і прагнемо розробляти нові революційні продукти, які встановлюють нові стандарти.” (Голова і керуючий директор Qinghua Wang)

ХТО ТАКИЙ BAFANG?

Bafang є одним з провідних виробників компонентів для електронної мобільності та комплексних систем електроприводу і розробляє рішення для електромобілів з 1998 року, а активно – з 2003 року. Компанія фокусується на всіх глобальних тенденціях електронної мобільності майбутнього, будь то індивідуальні електровелосипеди, електросамокати або громадські схеми спільного використання велосипедів. З більш ніж 100 000 електровелосипедів Bafang на дорогах, очевидно, що гонщики вибирають Bafang за його якість, надійність і продуктивність. Bafang став всесвітньо успішним постачальником комплексних систем. Окрім високоякісних двигунів, Bafang пропонує повний асортимент компонентів для електровелосипедів та електросамокатів. Маючи понад 1000 співробітників по всьому світу, Bafang створив широку мережу розробки та виробництва з центром у Шанхаї та центрами продажу та обслуговування в Нідерландах, США, Німеччині, Японії та Китаї, і планує розширювати свою мережу на європейському ринку, починаючи з нещодавно відкритого виробничого заводу в Польщі, який стане головним центром виробництва середньомоторних систем для Європи. У світі електровелосипедів Bafang не можна пропустити або недооцінити, вже ставши одним з найбільших і найбільш впізнаваних китайських виробників двигунів і компонентів за останні кілька років завдяки високій якості двигунів, які вони пропонують, і інноваційним розробкам, які вони придумують, компанія неухильно зростає і на європейському ринку, де все більше компаній довіряють продуктам Bafang. Зараз Bafang є одним з провідних постачальників приводних систем в галузі. Європейський генеральний менеджер компанії, Джек Брандсен, розповідає про асортимент компанії. “Системи середнього, заднього або переднього приводу йдуть в основному виробникам оригінального обладнання. Як гнучкий партнер, ми також можемо слідувати запитам клієнтів, якщо вони хочуть об’єднати програми Bafang з програмами інших брендів, такими як батареї та/або дисплеї. Деякі дистриб’ютори також прямо або опосередковано купують у Bafang, щоб продавати наші програми на вторинному ринку.” Брандсен зазначає, що Bafang працює з багатьма OEM-компаніями, але люди можуть не усвідомлювати цього, оскільки продукт часто поставляється на основі білої етикетки. Однак він зазначає, що оборот Bafang зріс на 270% між 2014 і 2017 роками і що поточне виробництво становить один мільйон двигунів на рік, що є максимальним рівнем, на якому може працювати поточний виробничий підрозділ. Наразі компанія запланувала будівництво нового заводу в Сучжоу, Китай, а також другого заводу в Європі через тимчасові антидемпінгові заходи, запроваджені Європейською комісією щодо китайського імпорту.

При розробці та виробництві продукції Bafang завжди приділяє велику увагу її надійності, якості та довговічності. Всі виробничі майданчики сертифіковані за стандартом ISO 9001, а продукція відповідає вимогам RoHS та має маркування CE. The quality of all components is checked and ensured by continuous control and test procedures. Процес виробництва супроводжується безперервним контролем якості, а всі компоненти ретельно перевіряються під час виробництва. Багаторічний досвід та зусилля Bafang Постійні інвестиції в розробку нових технологій та вдосконалення існуючих гарантують, що всі компоненти постійно вдосконалюються та розвиваються з точки зору якості, надійності, довговічності та безпеки. Двигуни Bafang зустрічаються на початкових моделях середнього рівня. Верхній і нижній корпуси двигунів виготовлені з високоякісного алюмінієвого сплаву. Внутрішній механізм, який відповідає за обертання штанги і крутний момент, виготовлений з високоякісної нержавіючої сталі. Магніти виготовлені з високоякісних неодимових магнітів. Високоякісний матеріал гарантує, що двигун буде працювати довго і якісно. Середньостатистичний двигун Bafang має максимальний крутний момент не менше 80 Нм, щоб ви могли без зусиль їздити на горбистій місцевості. Середньопривідні двигуни використовують кілька датчиків для визначення ступеня допомоги педалей. Bafang добре розуміє цей трюк, тому що система мотора має на борту датчик обертання, швидкості та сили натискання на педалі. Середньомоторні двигун оптимально враховує обставини та поведінку велосипедиста, щоб допомога педалей ніколи не відчувалася як примусова. Завдяки датчику обертання ви відчуєте достатню підтримку навіть тоді, коли самі майже не докладаєте зусиль. Приємною особливістю середньорозташованого двигуна є те, що центр ваги моторної системи розташований по центру на нижньому кронштейні. Завдяки сприятливому розподілу ваги, це забезпечує більш стабільне зчеплення з дорогою.

СЕРЕДНЬОПРИВІДНИЙ ДВИГУН BAFANG

Коли справа доходить до середньопривідних двигунів, Bafang є одним з найпопулярніших брендів. Вони пропонують широкий асортимент двигунів, які підходять для найрізноманітніших застосувань. Якщо ви шукаєте потужний двигун для їзди по бездоріжжю або щось більш економічне для їзди по місту, у Bafang є варіант, який відповідатиме вашим потребам. Одна з чудових речей про Bafang двигуни – це те, що їх відносно легко встановити. Це робить їх популярним вибором для тих, хто хоче перетворити свій звичайний велосипед на електровелосипед. Однак, якщо вам не зручно встановлювати двигун, ви можете вибрати повний комплект електровелосипеда, який включає в себе все необхідне (включаючи акумулятор і контролер). Якщо ви зацікавлені в тому, щоб використовувати електровелосипед для неспішних поїздок по місту, то вам підійде щось з меншою потужністю. Інша річ, про яку слід пам’ятати, – це максимальна швидкість обраного вами двигуна. Більшість електровелосипедів мають регульовану максимальну швидкість 20 або 25 миль/год. Bafang двигуни безщіткові, а отже, не мають рухомих частин, які можуть зношуватися з часом. Вони також дуже ефективні, що означає, що вони перетворюють великий відсоток споживаної електроенергії в корисну енергію. Це робить їх ідеальними для використання на електровелосипедах, яким часто доводиться долати великі відстані на одному заряді.

Якщо у вас електровелосипед початкового рівня і вам потрібен дуже надійний і потужний середній двигун, M200 – чудовий вибір. Цей плавний і безшумний двигун компактний, важить всього 3.2 кг, але все ще пропонує 250 Вт номінальної потужності; M200 доставить вас туди і назад без проблем. 65 Нм максимального крутного моменту достатньо для їзди по місту та на невеликих пагорбах. Bafang M200 – це середньопривідна моторна система, розроблена відповідно до європейських норм. Він працює від системи 36 В і має максимальну безперервну потужність 250 Вт. Система забезпечує максимальну швидкість 25 км/год (15.5 миль / год). Bafang M200, як і більшість мід-драйвів, має вбудований датчик крутного моменту на педалі, який забезпечує більш плавну підтримку педалей, ніж системи, засновані на каденсі, які вимірюють лише швидкість натискання педалей гонщиком. Датчики крутного моменту вимірюють зусилля, що прикладається до педалей, і, таким чином, можуть забезпечити швидке та більш дозоване живлення, яке відповідає або покращує продуктивність гонщика.

BAFANG M300 MID-ENGINE

Коли мова йде про компактний середній двигун, який може працювати як його старший брат, M300 – це легкий, безшумний та економічний вибір. Цей двигун важить лише 3.6 кг, має номінальну потужність 250 Вт і максимальний крутний момент 80 Нм. Чудово підходить для легкої їзди на розважальних велосипедах. Ми бачимо цей тип двигуна на багатьох електровелосипедах. M300 є дещо потужнішим, ніж середній двигун M200, оскільки цей двигун має крутний момент 80 Нм. більш ніж достатньо потужності для горбистої місцевості. Рівень шуму цього двигуна становить максимум 55 децибел, тому дуже тихий! Це двигун також оснащений великим дисплеєм, на якому можна прочитати швидкість, заряд акумулятора, положення опори та різні інші важливі речі. M300 оснащений датчиком обертання, тому він вимірює обертання педалей і забезпечує підтримку на основі цього.

Багато дилерів та постачальників, опитаних для цієї статті, сказали, що Bafang є найкращим постачальником двигунів на ринку переобладнання. “Bafang на сьогоднішній день є лідером на ринку Північної Америки. Вони займають лідируючі позиції на ринку переобладнання”, – сказав Адам Остлунд, співзасновник компанії Electrify Bike Company в Західній Йорданії, штат Юта. Електровелосипеди Bafangs – чудовий варіант для тих, хто шукає надійний та потужний електровелосипед. Він доступний за ціною, має високу потужність і дуже простий в установці. Перше – це потужність. Потужність двигунів Bafang варіюється від 250 Вт до 1500 Вт. Це велика потужність, і це одна з причин, чому двигуни Bafang такі популярні. Вони можуть забезпечити достатню потужність, щоб ви дійсно рухалися, навіть на крутих пагорбах. Друге, що слід врахувати – це ефективність. Двигуни Bafang дуже ефективні, а це означає, що вони не витрачають багато енергії на тепловтрати, як це роблять деякі інші бренди.

Це означає, що ви отримуєте більше потужності за свої гроші з двигуном Bafang. Нарешті, слід врахувати довговічність. Двигуни Bafang створені для того, щоб служити довго, і вони мають репутацію дуже надійних. Ви можете розраховувати на те, що ваш двигун Bafang прослужить вам довгі роки при належному догляді та обслуговуванні. Отже, в цілому, наскільки хороші Bafang електровелосипеди? Вони потужні, ефективні та довговічні – три дуже важливі якості двигуна для електровелосипеда.

Якщо ви шукаєте високоякісний двигун для свого електровелосипеда, то Bafang варто розглянути! Отже, як довго служать Bafang двигуни з втулками тривають? На основі даних користувачів Bafang, двигуни Bafang прослужать багато років при регулярному використанні. Насправді, клієнти отримують більше 10 років використання своїх двигунів Bafang без будь-яких проблем.

Звичайно, як і для будь-якого механізму, є деякі речі, які ви можете зробити, щоб продовжити термін служби мотора. Зберігаючи мотор чистий і добре змащений значною мірою допоможе запобігти передчасному зносу.

Коротше кажучи, ви можете очікувати Bafang двигуни, які забезпечать роки безпроблемного задоволення від їзди. І якщо ви добре про нього подбаєте, немає жодної причини, чому він не повинен працювати ще довше! На ринку є багато різних брендів двигунів для електровелосипедів, але Bafang є одним з найпопулярніших. Основною причиною цього є висока якість їхніх двигунів та чудові ціни. Якщо ви шукаєте гідний двигун, вам варто звернути увагу на бренд Bafang. Bafang – провідний азійський виробник компонентів для електронної мобільності та комплектуючих для систем електроприводу. Вони розробляють компоненти та комплексні системи для електромобілів вже понад 15 років. Наразі Bafang має річну виробничу потужність понад мільйон двигунів та систем для електровелосипедів та електросамокатів. Загалом, електровелосипеди Bafang – чудовий варіант, якщо ви шукаєте якісний двигун за розумною ціною.

Bosch

Якісні проміжні приводи існують вже близько десяти років, і Bosch був одним з піонерів цього жанру, коли представив свою систему проміжних приводів на виставці Eurobike у 2010 році. Сьогодні вони є лідерами на ринку і мають широкий асортимент середніх приводів, що охоплює все, від міських електровелосипедів до вантажних електровелосипедів.

Bosch Active Line та Active Line Plus

Вперше представлена в 2013 році, Active Line – це модель початкового рівня від Bosch. Його можна знайти на найдоступніших за ціною педалях, які не потребують вищих рівнів допомоги, як інші двигуни. Лінія Active Line була перероблена в 2017 році, щоб мінімізувати три ключові характеристики середнього приводу: вагу. шум і опір двигуна при педалюванні без живлення (наприклад, вище встановленого законом ліміту електричної допомоги при відключенні електроенергії або при вимиканні живлення).

bafang, мотор, shimano, сходинки

Вага: 2.9 кг Рівень підтримки: від 40% (Eco) до 250% (Turbo) Максимальний крутний момент 40 Нм (ньютон-метрів)

Active Line Plus – це дещо енергійніша версія Active Line, яка була представлена разом з оновленою Active Line у 2017 році і поділяє її цілі – бути тихим двигуном, яким легко крутити педалі. Додаткова потужність означає, що ви, швидше за все, знайдете Active Line Plus на велосипедах, які мають трохи більше потужності, таких як міські велосипеди з вантажопідйомністю або трекінгові велосипеди початкового рівня, які наважуються на бездоріжжя на помірній місцевості, як SDURO Trekking 1 від Haibike.0.

SDURO Trekking від Haibike 1.0 Жіночий електровелосипед використовує середній привід Active Line Plus від Bosch

Вага пристрою: 3.2 кг Рівень підтримки: від 40% (Eco) до 270% на електровелосипедах з перемикачем (Turbo) або 250% (Turbo) на електровелосипедах з втулковою передачею. Максимальний крутний момент: 50 Нм (ньютон-метрів)

Bosch Performance Line

На крок вище за продуктивністю, ніж Active Line Plus, і лише на один рівень нижче, ніж найкращий середній привід Bosch, лінійка Performance Line має велику потужність. Хоча компанія Bosch представила лінійку Performance Line у 2014 році, вона була повністю модернізована у 2020 році, щоб зробити її тихішою, плавнішою та легшою для педалювання без допомоги двигуна.

Він також має більш складне програмне забезпечення, ніж лінійка Active Line. Це забезпечує більш досконалу передачу потужності у вигляді режиму EMTB. Це значення знаходиться трохи нижче режиму Turbo, коли ви перемикаєтесь між рівнями потужності. Хоча він може забезпечити ті ж 340% допомоги, що й Turbo, режим EMTB не завжди буде таким; він автоматично змінює потужність відповідно до умов, реагуючи на різні датчики в двигуні, які отримують інформацію про градієнт, швидкість обертання коліс та швидкість обертання педалей.

Середній привід Performance Line від Bosch у дії на моделі Kalkhoff Entice 3B

Його можна знайти на багатьох високопродуктивних, середніх та дорогих трекінгових велосипедах, таких як Kalkhoff Entice 3b Move.

Ви також можете побачити середній привід Performance Line від Bosch, описаний як Gen 3 / 65 Нм, щоб відрізнити його від Gen 4 Performance Line CX, який ми розглянемо далі – але зверніть увагу, що Gen 3 також застосовується до двигунів Active Line / 40 Нм, тому ретельно перевірте деталі, щоб бути впевненими, який саме двигун ви отримуєте.

Вага виробу: 3.2 кг Рівень підтримки: від 55% (Eco) до 300% (Turbo) Максимальний крутний момент: 65 Нм (ньютон-метрів)

Bosch Performance Line CX

Performance Line CX 4-го покоління (ліворуч) помітно менший за свого попередника 2-го покоління (праворуч)

Високопродуктивний двигун Bosch – це, без сумніву, справжній звір двигун ідеальний, якщо вам потрібен високопродуктивний електробритва або для перевезення важких вантажів, де його нещодавно збільшений крутний момент стане в нагоді. Спочатку запущений у 2015 році, він був повністю перероблений у 2019 році (з’явиться на моделях 2020 року), перестрибнувши два “покоління”, від Gen 2 до Gen 4. Основними аспектами цієї вражаючої модернізації стали двигуни Performance Line CX 4-го покоління:

  • Майже вдвічі менші – Нові двигуни майже вдвічі менші за своїх попередників, а моделі Performance CX і Cargo мотор повністю перероблені.
  • З тим самим крутним моментом, але вищою підтримкою – Хоча рівні крутного моменту залишаються незмінними, нові двигуни забезпечують більшу підтримку потужності. Наприклад, режим Turbo в Performance CX збільшено з 300% до 340%, а рівень підтримки режиму Tour збільшено з 120% до 140%.

Shimano Steps

Shimano Етапи E6000

The Shimano Steps E6000 був першим середньопривідним велосипедом Shimano і був представлений в 2013 році.

Вперше представлений у 2013 році, E6000 схожий на двигун Active Line від Bosch – бюджетний варіант для міських велосипедів і цілком респектабельний та надійний варіант для повсякденних поїздок на електровелосипеді в міському стилі, але в даний час замінений з точки зору технології та продуктивності на E6100. Зауважте, що на відміну від Active Line від Bosch, E6000 від Shimano не зазнала тотальної переробки.

Вага одиниці: 3.2 кг Рівні підтримки: 3 Eco / Normal / High Максимальний крутний момент: 50 Нм (ньютон-метри)

Сходинки Shimano E6100

E6100 від Shimano – це підвищення продуктивності в порівнянні з E6000, а також більш гладкий і витончений дизайн

Куплений як оновлення до E6000 у 2018 році, E6100 з тих пір отримав дуже позитивні відгуки. Він легший, потужніший та ефективніший (i.e. забезпечує більший запас ходу від батареї того ж розміру). Ви можете бездротово підключатися до системи за допомогою смартфона, щоб змінювати рівні профілю потужності за допомогою додатку E-TUBE від Shimano, чого не можна зробити з E6000. Shimano заявляє, що ви також можете використовувати смартфон або сумісні пристрої сторонніх виробників, таких як Garmin та Sigma, замість стандартного дисплея, який постачається з системою – але проконсультуйтеся з вашим дилером щодо сумісності, якщо це важлива функція для вас.

Brose випускає Кроки 6100 mid-drive використовується на деяких міських велосипедах високого класу, таких як нещодавно випущена модель Triumph Trekker

Вага одиниці: 2.88 кг Рівні підтримки: 3 Eco / Normal / High Максимальний крутний момент: 60 Нм (ньютон-метрів)

Сходинки Shimano E5000

Запущений наприкінці 2018 року, E5000 – найлегший і найтихіший серед середньопривідних велосипедів Steps і призначений для міських електровелосипедистів, яким не потрібна додаткова потужність, як у E6000 / E61000. Також найкращий Shimano варіант для тих, хто хоче якісний середньопривідний електровелосипед, але має обмежений бюджет. і потрібно просто пересуватися, не підкорюючи екстремально круту місцевість.

Модель XC від Charge використовує двигун E5000 і коштує трохи більше 2000 доларів США, що робить її відмінною ціною для повністю обладнаного гібридного електровелосипеда з високоякісним середнім приводом

Вага одиниці: 2.5 кг Рівні підтримки: 3 Eco / Normal / High 200% максимальна допомога (подвоєння власних зусиль велосипедиста). Максимальний крутний момент: 40Нм

Сходинки Shimano E7000

Представлений наприкінці 2018 року, E7000 – це версія Shimano більш доступного і трохи менш потужного середнього приводу для електровелосипедів, ніж дуже успішний, високопродуктивний E8000. Він отримав вражаючі відгуки.

bafang, мотор, shimano, steps

Мід-драйв E7000 орієнтований на привабливі за ціною електронні мікродвигуни, такі як ця модель Voodoo Zobop від Halfords у Великобританії

Вага одиниці: 2.8 кг Рівні підтримки: 3 Eco / Trail / Boost Максимальний крутний момент: 60Нм

Shimano Steps E8000

Shimano Сходинки E8000 – це надійна високопродуктивна трансмісія, яку обирають багато брендів електронних мікродвигунів

Основний продукт для електровелосипедів в останні роки, який отримав схвальні відгуки від преси про електровелосипеди. Хоча двигун датується 2016 роком, завдяки регулярному оновленню програмного забезпечення, покращеному зв’язку, новим батареям, дисплею та дистанційним опціям сама система E8000 підтримується на сучасному рівні. Shimano також був одним з перших виробників, який розробив датчик швидкості, який можна легко інтегрувати в дропаути за допомогою магніту, що є частиною ротора заднього диска, що знову дозволило багатьом їхнім старим системам середнього приводу залишатися в лідерах серед інших.

Для справжніх шанувальників електровелосипедів, E8000 також був удостоєний кращої керованості, оскільки він зберіг геометрію електровелосипедів в межах звичайних розмірів несамохідних електровелосипедів, з такими речами, як коротші ланцюги, вищі нижні кронштейни і вужча ширина кривошипа, ніж це було можливо раніше на електровелосипедах.

Однак він починає потроху давати про себе знати, не в останню чергу через те, що інші виробники починають козиряти 300% максимальним зусиллям, незважаючи на те, що 300% – це величезне зусилля. E8000, схоже, буде поступово знято з виробництва на користь нової моделі EP8, про яку ми розповімо далі.

Brose

Незважаючи на те, що вони менш відомі, ніж Bosch, Shimano та Yamaha, Brose тихо впроваджують інновації, а їхні середні приводи стали першими, хто почав використовувати тихі двигуни з ремінним приводом та легкі магнієві корпуси. Brose випускає чотири середні трансмісії, які встановлюються на різноманітні міські та позашляхові велосипеди широким колом виробників електровелосипедів.

Найпотужніші двигуни стверджують, що вони виробляють неймовірний крутний момент 90 Нм і мають до 380% допомоги. Автомобільні двигуни Brose (що керують такими речами, як електричні склопідйомники) встановлені в мільйонах автомобілів двигун по всьому світу, тому вони мають дуже значний досвід і ресурси у виробництві електродвигунів.

Оскільки Brose, можливо, несправедливо трохи менш відомі, ніж їхні основні конкуренти, ось трохи більше інформації про компанію та їхні двигуни:

Brose Drive C

Представлений у 2019 році, Drive C став першою міською моделлю Brose, а також ознаменував вихід на ринок повних систем від Brose, оскільки раніше виробники електровелосипедів самі постачали свої власні батареї та контролери від сторонніх постачальників. Хоча це дало велику гнучкість в дизайні, це означало більш складний виробничий процес і більш складне післяпродажне обслуговування.

Drive C ідеально підходить для легкої їзди по місту з меншою потужністю, але більшою ефективністю, ніж інші моделі.

Вага одиниці: 2.9 кг магнієвий корпус 3.Алюмінієвий корпус вагою 4 кг Рівень підтримки: Максимум 280% допомоги Максимальний крутний момент: 50Нм

Brose Drive T

Трекінговий варіант, для їзди по бездоріжжю та подорожей.

Вага: 3.9 кг Рівень підтримки: Максимальний рівень підтримки 320% Максимальний крутний момент: 70 Нм

Brose Drive TF

Як і модель T, але F означає “швидкий”, тому цей середній привід використовується на моделях педалей третього класу, здатних підтримувати швидкість до 28 миль/год.

Вага пристрою: 3.9 кг Рівень підтримки: Максимум 380% допомоги Максимальний крутний момент: 90 Нм

Brose Drive S

Надзвичайно популярний середній привід для електровелосипедів, але Specialized та Pedego – два відомі виробники, які використовують Brose Drive S на трекінгових та міських моделях протягом останніх кількох років. У 2018 році компанія Brose представила легкий магнієвий корпус для цієї моделі, який з тих пір використовується як опція для моделей T і C. Високопродуктивна магнієва версія підняла продуктивність середнього приводу emtb на щабель вище.

Конвеєр Pedego використовує привід Brose S Drive

Ви також можете побачити двигуни Brose, описані як спеціалізовані Turbo 1.2 / 1.3 / 2.1 – детальніше про історію цього в наступному відео:

Вага одиниці: 2.9-кілограмовий магнієвий варіант 3.4 кг алюмінієва версія Рівень підтримки: Максимум 380% допомоги для алюмінієвої версії 410% для магнієвої версії Максимальний крутний момент: 90Нм

Водії Model 3 тепер їздять на 100% екологічно чистими автомобілями

Біорозкладна бамбукова зубна щітка: Екологічно чиста або екологічно чиста?

1 Wasko, C. (2022). Чому більше держав повинні прийняти трикласову систему електровелосипедів. Bosch. Отримано 14 вересня 2022 р. від

2 Norman, P. (2022, 10 квітня). Як перевести велосипед на електричну енергію | Пояснено перетворення електричних велосипедів. Велосипедний радар. Отримано 2022, з

3 Rubbee. (2022). Електричний велосипедний двигун. Rubbee X. Отримано 14 вересня 2022, з

4 Швидкість руху, R. (2022, 6 липня). Найкращі комплекти для переобладнання електричних велосипедів 2022 року та як їх встановити. Велосипедний щотижневик. Отримано 2022, з

6 Національна конференція законодавчих органів штатів. (2021, 24 лютого). Вступ. Державні закони про електричні велосипеди | Законодавчий підручник. Отримано 2022, з

7 Wasko, C. (n.d.). Hub-Drive проти. Середньопривідні електровелосипеди: Що потрібно знати перед покупкою. Bosch. Отримано 14 вересня 2022, з

8 Майкі, G. (2019, 4 жовтня). Batch E-Commuter: Нарешті, 5000,000 Bosch eBike. Electrek. Отримано 2022, з

bafang, мотор, shimano, сходинки

9 Bosch. (n.d.). Електронні велосипеди з системами Bosch. Сервіс. Отримано 14 вересня 2022, з

10 Бонк, Л. (n.d.). Як швидко їде електричний велосипед потужністю 1000 Вт. Огляд гаджетів. Отримано 3 вересня 2022, з

11 Evans, A. (2022, 20 квітня). Який найкращий електричний двигун для гірських велосипедів у 2022 році? Shimano проти Bosch проти Brose проти Yamaha. Велосипедний радар. Отримано 2022, з

12 Ebike Mod Shed. (n.d.). Bafang M620 1000 – 1500W mid Drive 160nm Motor Kit. Ebike Mod Shed. Отримано 14 вересня 2022 р. від

13 Reddit. (2021). Новачок на Ebikes, вирішив, що мені потрібен середній привід Cyclone 3000w, потрібна допомога у створенні пари. Reddit. Отримано 14 вересня 2022, з

14 Gyroor. (2021, 15 грудня). Як швидко може їхати електричний велосипед? Електровелосипед з двигуном потужністю від 250 Вт до 5000 Вт. Блоги. Отримано 2022, від

15 Reddit. (2022). Переобладнання Ebike – дешеві комплекти у 2022 році. R / велосипеди. Отримано 14 вересня 2022, з

16 Плата за проїзд, M. (2022, 3 березня). Yamaha представила два нових електричних велосипеда зі швидкістю 28 миль/год для їзди по гравію та дорогах з новим середньопривідним двигуном. Electrek. Отримано 2022, з

18 Bafang. (2022). Серія M. Двигуни. Отримано 14 вересня 2022, з

19 Bafang. (2022). Найкращі системи приводу для вашого нового досвіду їзди. Bafang. Отримано 14 вересня 2022, від

20 спінінгових магнітів. (2019, 14 січня). Bafang Ultra Max, нова велика собака на ганку. Електричний велосипед. Отримано 2022, з

21 Електрифікуйте велосипед. (2022). Комплект електродвигуна CYC X1 STealth 36-72V 1500W з середнім приводом. Electrify Bike Co. Отримано 14 вересня 2022 р. з

бафанг, мотор, шимано, сходинки

22 Еммерсон, Л. (2022, 11 серпня). Наскільки дешево і просто може бути перейти на електрику? Огляд набору для переобладнання електровелосипеда Tongsheng TSDZ2 mid Drive. Велосипедний тижневик. Отримано 2022 р., з

23 GOV.ВЕЛИКОБРИТАНІЯ. (2022). Електричні велосипеди: Ліцензування, податки та страхування. Правила користування електричним велосипедом. Отримано 20 вересня 2022 року з

24 непрямі державні послуги. (2022). Електричні велосипеди (педальні велосипеди з електричним приводом). Статті. Отримано 20 вересня 2022, з

25 Bourne, J., Cooper, A., Келлі, П., Kinnear, F., Англія, C., Лірі, С., Сторінка, A. (2020, 29 серпня). Вплив електронного велосипеда на поведінку під час подорожей: Оглядовий огляд. PubMed Central. Отримано 2022, від

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top