Ендуро-перегони на міні-велосипедах. Інше:

Pisgah Ендуро

Два дні швидкісної технічної скелясто-кореневої сингл-траси на східному узбережжі ENDURO перегони в Національному лісі Пісга, навколо Старого форту, вздовж крутого уступу гірського масиву Блу-Ридж. З запаморочливими вертикальними спусками до нищівних підйомів на квадроциклах, ви проїдете американські гірки, які ставлять цей регіон на карту для любителів швидкісного спуску. Місце проведення – справжній літній табір. Тут є озеро, басейн, памп-трек та багато іншого! Обирайте бунгало або кемпінг з автомобілем/наметом і проведіть вихідні, ганяючи та насолоджуючись життям!

Якщо ви шукаєте справжнє ендуро змагання, Pisgah Ендуро це те, що ви шукаєте. Приєднуйтесь до лав найсильніших спортсменів, проїжджаючи найкращі траси гірського хребта Дідуся в Національному лісі Пісга. Незалежно від того, як ви оцінюєте цю гонку, одне можна сказати напевно: Pisgah Enduro – це першокласна їзда та краєвиди.

День 1 включатиме ЧОТИРИ етапи з хронометражем в межах 30-мильної петлі навколо району Дідуся в Національному лісі Пісга поблизу Олд-Форту, штат Північна Кароліна. Стежка Salt Gap, стежка Star Gap, стежка Barnard Mountain та Kitsuma!

День 2 розпочнеться у тіні найвищої вершини на схід від Міссісіпі. Гора Мітчелл, на легендарній стежці Heartbreak Ridge. Перший та другий етапи скидають висоту понад 3000′ в комбінованому 4-х кілометровому підйомі.5 миль! Третій етап проходить найдивовижнішою стежкою, яка паралельна Interstate 40… Kitsuma, і спускається ще на 1300′ за 2.5 миль до фінішу. Старт/фініш та ночівля в таборі Grier в Олд Форт, штат Північна Кароліна (де на вас чекатиме вечірка після забігу).

Якщо ви прагнете більших випробувань, обов’язково зареєструйтесь на всю серію King and Queen of Pisgah!

Курс:

День 1:1. Траса Salt Gap trail2. Стежка Star Gap3. Стежка на гору Барнард4. Кіцума

День 2:1. Верхній хребет Розбитого Серця 2. Нижній хребет Розбитого Серця 3. Кіцума

Розклад змагань:

П’ятниця – 14:00 – відкриття кемпінгу в Camp Grier.П’ятниця – 17:00 – 22:00 – реєстрація та закриття кемпінгу.

Субота – 6:00-8:00 – Реєстрація та вхід відкриті.Субота – 8:00 ранку – Зустріч гонщиків.Субота – 12:00 – Всі учасники повинні бути на вершині хребта Heartbreak Ridge в день 1 забіг старт.

міні, велосипед, ендуро, гонка, інше

Суботній вечір – розваги в таборі. Є басейн! Озеро! Пішохідні стежки! Альтанки! Пиво! Доступні намети та кемпінг.

Неділя – 12:00 – всі гонщики повинні бути на вершині хребта Розбитого Серця на День 2 гонка старт.Неділя – 16:20 – Нагородження.Неділя – 20:00 – Закриття кемпінгу в таборі Grier.

ВИБІР ПРАВИЛЬНИХ ГОНЩИКІВ ДЛЯ ТАКОГО ВИСНАЖЛИВОГО ЗАХОДУ БУВ ВАЖЛИВИМ. Я ХОТІВ, ЩОБ ГОНЩИКИ БУЛИ ШВИДКИМИ, АЛЕ ТАКОЖ РОЗУМНИМИ. ОЧЕВИДНО, ЩО ЗАК КОММАНС БУВ МОЇМ ПЕРШИМ ВИБОРОМ, І ЦЕ БУЛО ЧУДОВО, ТОМУ ЩО ВІН ЗАЛУЧИВ МІТЧА ПЕЙТОНА НА БОРТ.

Я хотів проїхати 24 години Глен Хелен і попросив мого друга Зака Комманса проїхати зі мною 10 годин Глен Хелен на початку року в якості дослідницької місії для з’ясування фактів. Нам сподобалось і ми вирішили взяти участь у набагато довших 24 годинах Глен Хелен. Спочатку, коли формувався план цієї гонки, мій друг Зак Комманс згадав, що Мітч Пейтон, можливо, захоче взяти в ній участь. Мітч дуже зайнята людина, але Зак подумав, що зможе допомогти нам порадами, підвіскою і, можливо, вихлопною системою. Але на Мітча чекало набагато більше. Мітч купив нам новенький Honda CRF450X 2020 року. Він доручив Джиму “Боунсу” Бейкону, який консультує Pro Circuit, надати нам спеціальні налаштування підвіски для бездоріжжя, які він розробив разом з командою Honda Johnny Campbell Racing (JCR) та Люком Бойком з Pro Circuit. Потім Мітч переконав свого головного механіка RD і колишнього механіка Factory Honda для Джастіна Барсіа, Майка Томліна (більш відомого як “Schnikey”), стати нашим головним механіком і проводити багато часу в неробочий час в магазині Pro Circuit, будуючи велосипед велосипед.

Мітч ще не закінчив. Мітч попросив свого друга Джонні Кемпбелла, власника позашляхової команди JCR Honda та 11-разового чемпіона Baja 1000, дати нам поради щодо перегонів на довгі дистанції по пересіченій місцевості. Зрештою, Джонні розробив модель CRF450X разом з Honda, і він знає її краще, ніж будь-хто інший. Мітч також купив ліхтарі для шоломів для гонщиків і фари для велосипеда, і він проводив пізні ночі в магазині, роблячи все можливе для нашої команди, щоб ми були максимально підготовлені.

Мітч і Зак Комманс знають один одного інше з тих пір, як Зак був молодим гонщиком на міні-велосипеді, тренуючись з Адамом Чанчіаруло та його батьком Аланом. Як і я, Зак кілька років виступав у класі AMA Pro, поки не вирішив відмовитися від сезону 2018 року і піти до коледжу. Мітч і Зак досі залишаються хорошими друзями, і Мітч був радий стати частиною команди, коли Зак сказав йому, що він буде струшувати іржу на 24 годинах Глен Хелен.

Що більшість фанатів мотокросу не знають про Мітча Пейтона, так це те, що він має слабкість до цієї гонки і до перегонів по бездоріжжю в цілому. Чому? Мітч виріс як пустельний гонщик і збирав команди для перегони на “24 години” кілька разів. Дивно, але навіть маючи в команді чудових гонщиків, Pro Circuit жодного разу не виграла гонка до того, як.

24-ГОДИННА ТРАСА БУЛА ПРОКЛАДЕНА НА ДІЛЯНКАХ ГЛЕН ХЕЛЕН, ЯКИХ Я НІКОЛИ РАНІШЕ НЕ БАЧИВ, А Я ТЕСТУЮ І ЗМАГАЮСЯ ТАМ ПАРУ РАЗІВ НА ТИЖДЕНЬ.

Що стосується решти екіпажу, я вже згадував, що Bones набрав нашу підвіску, але я не говорив вам, що він фактично був шефом команди і ділив свій час між гоночним магазином Pro Circuit і гоночним треком Glen Helen Raceway, тестуючи мотоцикл разом з нами. Кості та Мітч брали активну участь у наших нічних стратегічних зустрічах у майстерні та розробили контрольний список запчастин та аксесуарів, які нам знадобляться для перегонів та для піт-зони. Окрім Мітча та Боунса, у нас був Шнікі як головний механік. Мій колишній гоночний механік AMA National, Авері “Аво” Лісон, взяв тиждень відпустки, щоб прилетіти з Вайомінгу, щоб допомогти. Ще один колишній заводський механік Honda, Джейсон “Готичний Джей” Хейнс, також приєднався до команди піт-боксерів.

Вибір правильних гонщиків для такої виснажливої справи був дуже важливим. Я хотів, щоб гонщики були швидкими, але водночас розумними. Очевидно, що Зак Комманс був моїм першим вибором, і це було чудово, тому що він привів Мітча Пейтона на борт. Карлен Гарднер був моїм наступним вибором, тому що він виступав у серії AMA Supercross за команду BWR Honda і розуміє, як працює команда. Четвертим був Престон Кемпбелл. Можливо, ви ніколи не чули про нього, але він є успішним гонщиком на позашляховиках Hare and Hound і привіз з собою багато знань про гонки по бездоріжжю. І, як син Джонні Кемпбелла, він дуже хотів виграти 24 години Глен Хелен, щоб захистити честь сім’ї.

Рішення брати участь у перегонах на Honda стало результатом дружби Мітча з Джонні Кемпбеллом і підтримки Pro Circuit його заводської команди JCR Honda. Pro Circuit вже робить підвіску і двигуни для команди Джонні, і Мітч був радий побудувати свій власний мотоцикл з нуля. Замість CRF450 була обрана версія CRF450X, тому що вона більше підходить для бездоріжжя. Він має шестиступінчасту коробку передач, більш гнучке шасі та потужнішу електричну потужність для фар. Якби ми брали участь у перегонах у стилі Гран-прі з меншою тривалістю, ми б обрали CRF450, тому що він видає більше потужності з коробки і є більш “гострим” завдяки жорсткішому шасі та гострішій керованості. Але, маючи 24 години їзди, ми вибрали мотоцикл який пропонував найбільш поблажливу їзду – те, що я оцінив о 5:00 ранку.m. Недільний ранок, коли я зробив свій п’ятий заїзд.

Коли справа дійшла до підготовки мотоцикла до перегонів, у нас було багато знань, які ми могли використати. Джонні Кемпбелл – жива легенда позашляхових перегонів, а його син Престон дійсно взявся за справу і використав свій особистий гоночний досвід і знання Honda, щоб допомогти нам налаштувати її. Престон виріс поруч зі своїм батьком, і він був частиною багатьох крутих проектів, тому для цієї гонки ми дуже покладалися на Престона, щоб він допоміг нам підготуватися і пройти через 24 години, поки його батько готувався до перегонів перегонів позашляховик на Баха 1000.

За два тижні до старту ми зібрали команду в магазині Pro Circuit, щоб обговорити стратегію, об’єднати наші ресурси і обговорити останні деталі, які нам потрібно було підтягнути перед великою гонкою. Ми зустрілися на Pro Circuit після закінчення гонки. Мітч, Боунз і Шнікі були там. Зак приїхав прямо з роботи в Ріверсайді. Я приїхав прямо з дому Джоді після того, як провів день на тестуванні в Глен Хелен. Престон приїхав після того, як провів день, працюючи в медіа-відділі Honda в мотокроссовому парку Cahuilla Creek, а Карлен три з половиною години їхав зі свого рідного міста Пасо-Роблес до магазину Pro Circuit в Короні.

Сидячи в переговорній кімнаті Pro Circuit і слухаючи, як Мітч і Боунс обговорюють деталі, я зрозумів більше про свого друга Зака Комманса. Зак провів багато часу з Мітчем і Боунсом протягом багатьох років, беручи участь у перегонах і тестуючи велосипеди для Pro Circuit. Безсумнівно, їхні особистості вплинули на Зака, і тепер я маю більше уявлення про нього. Зак – аналітик, і він хотів, щоб кожна деталь була занотована в його блокноті. Мітч і Боунс були схожі і, здавалося, отримували задоволення від планування кожного аспекту роботи піт-лейн, кількості запасних частин, які нам знадобляться, і хто що робитиме, коли прийде час діяти.

24-годинна траса була прокладена на ділянках Глен Хелен, яких я ніколи раніше не бачив – а я тестую і беру участь у перегонах там кілька разів на тиждень. Ми використали все, що міг запропонувати об’єкт – трек AMA National, гірські хребти, надвузьку одноколійку, сухі та кам’янисті русла струмків, трек REM, частини треку Stadiumcross, трек для позашляховиків Lucas Oil та кілька справді жорстких піщаних мийок. Щоб найкраще підготувати мотоцикл до того, з чим нам доведеться зіткнутися, Мітч портував головку з тими ж характеристиками, які він використовує на CRF450. Ми вирішили встановити модифікований розподільний вал від CRF450 з відповідними пружинами та пальцями. Ми використали один з комплектів Колтона Удалла від Champion Adventures для блокування насоса смогу, щоб зняти 2 фунти каліфорнійського обладнання для викидів. І, звичайно, ми використали вихлопну систему Pro Circuit Ti-6 Pro, щоб остаточно збільшити потужність. Мітч зберіг ступінь стиснення на рівні заводських характеристик, тому що хотів, щоб модифікація була простою, а навантаження на двигун – незначним. CRF450X має меншу потужність порівняно з CRF450, тому він окупив частину витрат, але не хотів жертвувати надійністю.

міні, мотоцикл, ендуро, гонки, інше

КОЛИ НАСТАВ ВЕЧІР П’ЯТНИЦІ, Я БУВ ВИСНАЖЕНИЙ. Я СКАЗАВ СВОЇМ ТОВАРИШАМ ПО КОМАНДІ, ЩО ВІДЧУВАЮ СЕБЕ ТАК, НІБИ Я ВЖЕ ПРОЇХАВ 24 ГОДИНИ. Я БУВ НЕ ЄДИНИМ, ХТО ТАК ДУМАВ.

Джо Ллойд з JCR Speed Shop зняв штатну фару, виготовив спеціальний кронштейн і встановив фару Baja Designs XL80 в спеціальне кріплення, яке він виготовив, щоб наблизити фару якомога ближче до рульової колонки. Його кріплення допомогло централізувати масу і обмежити кількість ваги, що розгойдується разом з кермом. Джо також зняв штатний блок управління CRF450X, щоб виконати електричну операцію і встановити відеореєстратор CRF450 з налаштуваннями Johnny Campbell, з яким Престон брав участь у національних змаганнях Hare and Hound. Обидві ці послуги доступні в JCR Speed Shop.

Окрім модифікацій Pro Circuit та JCR, ми довірилися фільтрам Twin Air, щоб запобігти потраплянню бруду та пилу в двигун. Багато гонщиків на бездоріжжі використовують стандартні повітряні фільтри для гонок на витривалість, тому що вони товстіші. Вони обмежують потік повітря, але затримують більше бруду; проте Мітч і Шнікі вирішили використовувати фільтри Twin Air, а ми просто переконалися, що у них достатньо фільтруючого масла (а план Мітча полягав у тому, щоб міняти повітряні фільтри кожні чотири години). Далі ми використали суцільнолите зчеплення Hinson, яке включає кришку зчеплення, кошик, внутрішню маточину, натискний диск, диски зчеплення та пружини. Ми прикрутили стабілізатор керма Scotts з верхнім потрійним затискачем BRP та антигравітаційну 8-елементну батарею AG-801, щоб переконатися, що електричний стартер та наші фари працювали вдень і вночі. Ми встановили зчеплення в зборі Works Connection, збільшений бензобак IMS, а також направляючу ланцюга BRP і захисний кожух ротора заднього гальма. Ми перейшли на надміцне зчеплення D.I.D, кермо Renthal, шини Dunlop MX52 з мусами для нагрудників, захисні накладки на руки Acerbis та стандартний заносний щиток Honda. Ми працювали на бензині з насоса, бо Мітч не підняв компресію.

Будучи механіком світового класу, Шнікі мав кілька трюків у рукаві, щоб додати мотоциклу довговічності. Щоб захистити мотоцикл від ударів об дерева, кущі та пошкоджень під час аварії, Schnikey подвоїв шланги радіатора, додав гальмівну змійку та допоміг Норму Бігелоу приварити кілька ластовиць до кріплення направляючої ланцюга, щоб підвищити його міцність. Обв’язав дротом гайку внизу троса зчеплення, обв’язав дротом кожух переднього гальмівного ротора, закріпив шпилькою кришку радіатора і попутно відполірував осі, щоб вони не бовталися при зміні коліс. Він також зняв фаски зі штатних передніх і задніх гальмівних колодок, щоб прискорити процес заміни коліс. Потім Шнікі додав пластикові екрани на захисні кожухи радіаторів, щоб палиці, каміння, бруд і багнюка не пробивали і не забивали радіатори, а також додав ще один екран на задній стороні переднього номерного знаку, де зазвичай знаходиться фара, щоб захистити дроти, які були відкриті протягом першої частини заміни коліс перегони.

Моїм улюбленим трюком було те, що Шнікі просвердлив крихітні отвори у вкладках, які тримають захисні кожухи радіатора, і просунув маленькі штифти в ці отвори, щоб вони були надійно закріплені. Таким чином, якщо кожухи радіатора відірвуться, наші захисні кожухи радіатора все одно будуть там, щоб захистити радіатор. Нарешті, Preston Campbell пофарбував переднє крило в чорний матовий колір, а графіку від Throttle Syndicate також зробили матовою, щоб запобігти відблискам від світла фар.

Коли настав вечір п’ятниці і вся підготовча робота була закінчена, я був виснажений. Я сказав своїм товаришам по команді, що відчуваю себе так, ніби я вже проїхав 24 години. Я був не єдиним, хто відчував себе таким чином. Тиждень перед перегонами був насиченим для всіх; у кожного з нас був повний робочий день, і ми проводили наші вечори і кожну мить після роботи, готуючись до перегонів. У вівторок ми всі зустрілися в Глен Хелен о 16:00.m. і залишився до 20:00.m. випробовую велосипед і фару. У середу ввечері я був у Pro Circuit до 20:30.m. нанесли графіку, поставили нові шини на запасні колеса, повітряні фільтри на додаткові комірки, а наприкінці ночі попрактикувалися на піт-стопах. Потім, у четвер, ми всі повернулися до нашої звичайної роботи і провели вечір, пакуючи наші особисті транспортні засоби з їжею та запасами.

У п’ятницю вранці я поїхав на фургоні Pro Circuit до Глен Хелен, щоб зустріти Кісток, який вже зарезервував для нас місце в кінці піт-лейн. Мітч і Боунс хотіли бути в кінці піт-лейну з двох причин. По-перше, якщо щось трапиться з велосипедом, то наші хлопчики з водою, які знаходяться на початку піт-лейн, можуть повідомити по рації нашу піт-бригаду про будь-які потенційні проблеми. По-друге, перебування в кінці означало, що після того, як ми виїжджали з піт-лейн, ми могли одразу тиснути на газ, а не продовжувати їхати зі швидкістю 15 миль/год.

Що за трейлову їзду ви робите?

Існує більше одного виду катання на стежках. Я їздив на своїх ґрунтових велосипедах по стежках, які знаходяться в лісі, вгору і вниз по горах, в пустельній місцевості, або просто на моєму задньому дворі та на державних стежках.

Певні моделі ґрунтових велосипедів будуть працювати краще або гірше на різних типах трас. Якщо ви хочете бути агресивним і ганяти по відкритому лісі на високих швидкостях, то вам потрібен високопродуктивний велосипед ендуро який створений для перегонів.

Просто хочу зручний трейловий велосипед для повсякденного катання на гірських пагорбах? Простий, малопотужний 4-тактний велосипед з повітряним охолодженням задовольнить ваші потреби менш ніж за половину вартості готової до перегонів моделі.

Незважаючи на це, я все ще агресивно їжджу на “повільному трейловому велосипеді” і отримую більше задоволення, ніж будь-коли! Йому просто потрібно було трохи налаштувати підвіску, щоб мати змогу впоратися з більш високими швидкостями та більшими ударами.

Який ваш рівень навичок?

Тільки тому, що ви хочете швидко їздити на треках, не означає, що вам слід починати на гоночному велосипеді з 450-кубовим двигуном. Якщо ви початківець, я настійно рекомендую почати з ґрунтового велосипеда велосипед на якому легко їздити з плавною та передбачуваною потужністю.

На повільному велосипеді легше їхати швидко, ніж на швидкому на повільній швидкості. Перехід на більший 4-тактник і спроба “дорости” до нього лише сповільнить ваш темп навчання.

Я дізнався, що найшвидший спосіб стати кращим гонщиком – це оволодіти базовими навичками управління зчепленням і дроселем, а також балансом. Навчившись правильній техніці, ви також матимете більше контролю і зможете довше їздити, не втомлюючись.

Після того, як ви повністю переросли свій перший велосипед, настав час розглянути більш серйозний велосипед ендуро трейловий велосипед.

Який ваш розмір?

Розмір велосипеда важливіший для початківців, ніж для досвідчених гонщиків. Можливість торкатися землі однією ногою додає вам впевненості, оскільки це може запобігти простим перекиданням.

Впевненість – це ключ до розвитку ваших навичок та техніки їзди. Це вірно, навіть якщо ви професійний гонщик.

Існує ряд середніх і менших повнорозмірних велосипедів, якщо ваш зріст нижчий за середній. Навіть якщо ви купили занадто високий 4-тактник, є кілька способів зменшити висоту сидіння.

Чи підходять 4-тактники для трейлової їзди?

Залежно від того, який у вас байк і на яких трасах ви катаєтесь, 4-х тактний двигун може бути дуже зручним для трейлової їзди. Наприклад, ви не захочете їздити на 4-тактному мотоциклі MX 250F на вузьких і технічних трасах, особливо якщо ви початківець.

Моє відео/подкаст нижче показує, що вам потрібно знати, перш ніж купувати 4-тактний мотоцикл для їзди по бездоріжжю:

CRF250F – це абсолютно новий 4-тактний двигун з повітряним охолодженням та подвійним розподільчим валом. Він має електричний запуск, але найбільшим оновленням є електронна система впорскування палива.

Більше не потрібно мати справу з надокучливим карбюратором, оскільки EFI автоматично компенсує, чи запускаєте ви велосипед гарячий чи холодний.

Низька висота сидіння 34.8 ″ допомагає зміцнити впевненість, будучи на кілька дюймів коротшим за стандартний повнорозмірний 4-тактний.

Інше причини, чому Honda CRF250F – чудовий трейловий мотоцикл:

міні, велосипед, ендуро, гоночний, інший
  • Плавна крива потужності з хорошим крутним моментом
  • Низька висота сидіння; Низький центр ваги
  • Дуже надійний
  • Буде доступно багато модифікацій
  • Коротша колісна база; полегшує розворот

Інше 4-тактні велосипеди для початківців, які підходять для катання на трасі

Почесні згадки на випадок, якщо ви не хочете купувати Honda: Kawasaki KLX230R, Yamaha TTR230.

Якщо ви початківець, то ви на правильному шляху до того, щоб стати досвідченим гонщиком, вивчивши цю статтю про найкращий кросовий велосипед для початку!

міні, велосипед, ендуро, гоночний, інший

4-тактний слід велосипед це чудовий варіант для того, щоб навчитися їздити, але ще важливіше навчитися правильній техніці їзди. Щоб навчитися основним технікам і набути впевненості в собі, натисніть тут, щоб почати безкоштовно.

Чому вам слід придбати електричний велосипед для бруду

Допомагає врятувати планету: Невеликі мотоцикли – далеко не найбільш витратні на паливо транспортні засоби. Але електричні велосипеди все ще зменшують викиди парникових газів, і кожна дрібниця допомагає.

Менше обслуговування: Електродвигуни вимагають набагато менше рухомих частин. Це означає більше часу в дорозі та менше часу (і грошей) на заміну деталей. Вам також не потрібно купувати такі речі, як масло.

Менше шуму: Електричні квадроцикли створюють трохи шуму, але менше, ніж мотоцикли з двигуном внутрішнього згоряння – шуму, який може зменшити задоволення від перебування на природі для гонщиків і тих, хто знаходиться поруч з ними.

Доступні для початківців: Як і електромобілі, електровелосипеди не потребують механічної коробки передач. Це може розчарувати деяких гонщиків, які шукають традиційні відчуття. Але ним також набагато легше керувати на бездоріжжі.

Крутний момент: Електричні мотоцикли, як правило, мають великий крутний момент, і він включається миттєво. Це допомагає їм швидко прискорюватися і відчувати себе швидко в повсякденній їзді.

На що звернути увагу

Вулична законність: Як і мотоцикли з двигуном внутрішнього згоряння, багато з них не будуть легальними на вулицях. І ви можете жити в муніципалітеті, який конфіскує і розчавить їх, якщо ви спробуєте використовувати їх для цього – електричні чи ні. Існують електричні велосипеди для двох видів спорту (легші за пригодницькі мотоцикли), які також можна використовувати для поїздок на роботу і додому. Але обов’язково уточніть це перед покупкою.

Діапазон роботи акумулятора: Запас ходу є суттєвим недоліком будь-якого електромобіля. Ви хочете переконатися, що у вас достатньо заряду акумулятора для запланованої кількості поїздок. дорогі електричні велосипеди матимуть запас ходу, який може перевищувати те, з чим більшість приводів можуть впоратися фізично. Але це може бути дорого.

Зарядка акумулятора: Ще одним важливим фактором, окрім заряду акумулятора, є час його заряджання. Чим коротше, тим краще. Виробники можуть пропонувати аксесуари, які покращують швидкість заряджання. Деякі велосипеди можуть миттєво під’єднати новий акумулятор і повернутися на трасу.

Як ми тестували

Автори та редактори Gear Patrol постійно тестують найкращі електричні велосипеди на різних місцевостях, щоб оновлювати цей посібник, звертаючи увагу на такі характеристики, як комфорт, простота у використанні та характеристики їзди. Наразі наші тестери провели час на Zero XF та Cake Kalk INK, але ми будемо оновлювати цей посібник по мірі того, як будемо продовжувати тестувати інші моделі.

Zero’s FX – це не універсальний поні; він хороший у всьому потроху. Він швидкий, але з великим крутним моментом спереду. Для порівняння, він спритний, але все ще приблизно на 50 кілограмів важчий за KTM 350EXC-F. І він тихий, що кожен, хто раніше їздив на дуал-спорті, знає, що має свої переваги та недоліки. (До плюсів можна віднести те, що ви не порушуєте природу, коли їдете, і зберігаєте свої барабанні перетинки; до мінусів – те, що ви не можете повідомити про себе інше гонщикам на стежці або автомобілям на вулиці.)

Їзда на FX дуже плавна – від міських вулиць до розбитих стежок і навіть повного бездоріжжя в недоглянутій дикій природі. Шини добре тримають дорогу на міських вулицях, навіть після невеликого дощу. FX розвиває максимальну швидкість 85 км/год, але я рідко розганяв його вище 65 км/год – це чудовий круїзний байк, створений як для трейлових трас, так і для доріг. Прискорення відчувається крутним моментом, поки ви не звикнете до цього відчуття; я б рекомендував починати в економічному режимі, поки ви не відчуєте, як велосипед ручки, досвідчений гонщик чи ні.

Профіль є худим і середнім, як і рекламується. Ваш тестер має зріст 5’4 “і важить 110 фунтів, і вона могла керувати та маневрувати цим велосипедом з відносною легкістю, хоча вона переконалася, що їй зручно їздити на велосипеді на безлюдних стежках, перш ніж виїжджати на вулицю. Нуль означає, що час зарядки становить 1.3 години, але я виявив, що це набагато довше, ніж це. велосипед був доставлений мені з 80-відсотковим зарядом, і на його повну зарядку пішло більше двох годин. Запас ходу становить 91 милю, що є солідною денною поїздкою, але якщо у вас немає коштів, щоб добре зарядити велосипед на ніч, наступного дня ви будете SOL. І це 91 миля в місті – якщо ви їдете по шосе зі швидкістю 70 миль/год без зупинок, вона зменшується до 39 миль на одному заряді.

Ми вже багато років є шанувальниками шведського виробника Cake – і бренду шоломів/окулярів/одягу Стефана Іттерборна, POC – протягом багатьох років. Заснована в 2016 році, компанія Cake послідовно випускає плавні, інноваційні електричні велосипеди, які пропонують як чудовий зовнішній вигляд, так і спеціально створені функції.

Однак клас позашляховиків Kalk – це набагато більше про гру, ніж про роботу. Вуличний легальний Kalk INK швидко набирає обертів завдяки електричному крутному моменту 252 Нм, а надійна підвіска (200 мм ходу) та м’язисті подвійні спортивні мотоциклетні шини допоможуть вам залишатися блискучою стороною від дороги до стежок.

  • Знімний акумулятор заряджається від 0 до 80 відсотків за дві години, від 0 до 100 відсотків за три
  • Три режими їзди та три режими гальмування адаптуються до вашого стилю та навколишнього середовища
  • Не найм’якше сидіння на планеті (або на цій сторінці)
  • Ви повинні повністю зупинитися, щоб відрегулювати режими їзди та гальмування

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top