Моторне мастило для велосипедних ланцюгів. Що станеться, якщо не використовувати мастило для ланцюга?

Чи можна використовувати моторне мастило як мастило для ланцюга?

ланцюг мастило або мастильні матеріали забезпечують ефективне змащування та подовжують термін служби ваших велосипедних ланцюгів. Це мастило допомагає ланцюгу зменшити знос зірочки та ланцюга.

Захисна плівка мастила мастило запобігає утворенню корозії та іржі. Ще одна функція ланцюг мастило для зменшення розтягування.

велосипед, ланцюг, двигун, мастило

ідеальне мастило для велосипедних ланцюгів повинно бути жирним, а мастило повинно мати можливість проникати в ланцюги. Це мастило повинно залишатися всередині нього, щоб забезпечити їм призначений захист.

Крім того, якщо ви регулярно користуєтеся велосипедом або досить часто їздите на ньому, вам слід частіше чистити та проводити належне технічне обслуговування велосипеда. Це включає змащування його для забезпечення оптимального функціонування вашого велосипед.

Чому ми використовуємо мастило для ланцюга?

Це хороша практика, щоб підтримувати свій велосипед час від часу, оскільки гарантує безпроблемну роботу вашого мотоцикла. Однією з переваг є регулярне змащування ланцюгів.

Це допоможе вам у плавній взаємодії рухомих частин ланцюга. Вона запобігає утворенню іржі, таким чином роблячи вашу їзду набагато легшою та менш роздратованою. Отже, ваша безпека є однією з найважливіших причин, чому регулярне використання якісного мастила для ланцюга є обов’язковим.

Чи можна використовувати моторну оливу як мастило для ланцюга?

Моторне мастило не можна використовувати як мастило для ланцюга з багатьох причин. Це може зробити роботу тимчасово, але згодом спричинить проблеми. Номер один – в’язкість моторних мастил. Товщина оливи притягує більше бруду на ланцюги.

Це призведе до їх зносу і завдасть більше шкоди, ніж користі з точки зору продуктивності. По-друге, мастило в моторних оливах може інтенсифікуватися в холодних умовах і може призвести до застигання.

По-третє, вони стійкі до змивання та м’яких засобів для чищення ланцюгів. По-четверте, будь-який неправильний вибір мастила призведе до небажаного тертя та корозії, що ускладнить роботу велосипеда.

Отже, інвестування в моторні оливи було б марним, враховуючи вищу вартість. Ось чому використання рекомендованого мастила для ланцюга вашого велосипеда буде набагато кориснішим.

Який тип Моторні Які мастила для велосипедних ланцюгів слід використовувати?

Згідно з DrivingLife, існує три типи мастил: вологі, сухі та універсальні.

Вологі мастила, як випливає з назви, ідеально підходять для дощових і вологих умов. Оскільки мастило більш в’язке, дощ не впливає на ланцюги і не змиває їх з велосипеда. Недоліком цих мастил є те, що їхня товщина притягує більше бруду та жиру.

Щоб запобігти цьому, регулярно очищайте ланцюги велосипеда. Тим не менш, сухі мастила більше підходять для піщаної та пильної погоди або місцевості.

Таке мастило є рідшим у порівнянні з вологими мастилами, тому що воно сприяє функціональному змащенню та захисту в цих специфічних умовах. По-третє, універсальні мастила – це суміш вологих і сухих мастил.

Ці мастила найкраще підходять для різноманітних та змішаних умов експлуатації. Однак, слід пам’ятати, що застосування цих мастил слід робити частіше.

Альтернативи мастил для велосипедних ланцюгів: Що робити і чого не робити

Журнал “Занепад” підтримують його читачі. Ми можемо отримувати комісію, якщо ви купуєте товари за нашими посиланнями.

Хоча ви можете придбати спеціальне мастило для велосипедних ланцюгів, не всі хочуть витрачати такі гроші. Але, використовуючи альтернативні мастила, дуже важливо вибрати правильне.

Деякі з них чудово працюють на вашому велосипеді, а інші можуть призвести до більшого зносу та пошкодження вашого велосипеда. Тепер, ви не хочете цього.

Отже, давайте розглянемо деякі альтернативи мастилу для ланцюга в цьому посібнику.

Яке мастило слід використовувати на велосипеді? Велосипед Ланцюг

Однією з найкращих альтернатив мастилу для велосипедного ланцюга є мастило 3-в-1, створене ще в 1894 році для велосипедів. Мастило на мінеральній основі має набагато кращі характеристики, ніж інші мастильні матеріали. Оскільки мастило виготовляється з нафти, воно забезпечує необхідне змащення, щоб запобігти зносу велосипедного ланцюга та зменшити тертя.

Оскільки спочатку його було створено для велосипедів, він буде працювати в середньому добре для вашого велосипеда. Але майте на увазі, що він може не працювати так добре, як новіші мастила для ланцюгів, які були випущені з тих пір, оскільки технологія розвивається.

Силіконовий спрей

Ми також рекомендуємо силіконовий спрей для тих, кому потрібна хороша альтернатива мастилу для ланцюга. Це мастило-спрей має різні переваги, які роблять його ідеальним, але воно діє лише короткочасно, тому, можливо, вам доведеться часто наносити його повторно.

Силіконовий спрей може зберігати свою жирність під час їзди, запобігає іржавінню, зменшує тертя і не реагує на багато речовин, тому не збирає багато бруду на дорозі.

З іншого боку, це важке мастило легко змивається, тому його слід використовувати лише під час їзди в сухих умовах. Воно також має слабку стійкість, тому, можливо, вам доведеться часто змивати його та наносити повторно.

Оливкова олія/кулінарна олія

Багато людей також використовують оливкову або кулінарну олію для змащування велосипедного ланцюга, але це лише тимчасове рішення. Він має кілька переваг, які роблять його хорошою альтернативою, оскільки він швидко проникає у всі компоненти, зменшує іржу, легко змивається і робить ваш велосипед працює безперебійно.

Але так само, як і силіконовий спрей, він має слабку стійкість і легко змивається у вологих умовах. Мало того, коли погода холодна, він застигає на вашому велосипедному ланцюзі і погіршує його роботу. Але якщо ви не можете отримати доступ до велосипедного мастила, ви можете використовувати кулінарну олію протягом деякого часу.

Типи велосипедів Ланцюг Мастило

Зайдіть у будь-який велосипед або перейдіть на будь-який інтернет-магазин, і ви одразу помітите, що “мастило для ланцюга” – це скоріше категорія, ніж конкретний продукт. Ви навіть можете знайти продукти, які є мастилами для ланцюгів за одними характеристиками, але не за іншими: WD40 – один із прикладів, але так само велосипед основні продукти, такі як Tri-Flow та Phil Wood Tenacious Oil. Чому? Відповідь на це питання знайома деяким читачам: це залежить від того, яке мастило. Оскільки мастило для ланцюга виконує так багато функцій, існують різні мастила, які по-різному розставляють пріоритети для цих функцій. Загалом, мастило для ланцюга поділяється на два види: сухе та вологе. Сухе мастило часто неправильно розуміють, тому що воно зазвичай продається в пляшці з рідиною. Плутанина зрозуміла, але придивіться уважніше: Багато сухих мастил помітно розділяються в пляшці, залишаючи рідкі та тверді компоненти, які потрібно добре збовтати, щоб знову поєднати. Твердий компонент має більшість змащувальних властивостей, тоді як рідина є лише розчинником. Змішування мастила з розчинником значно полегшує його нанесення на ланцюг, порівняно з наклеюванням сухої плівки на ланцюг, а рідкий розчинник також допомагає мастилу проникати в рухомі частини ланцюга. Розчинник зазвичай швидко випаровується, залишаючи ланцюг сухим на дотик, але змащеним суцільною плівкою, звідси і назва “сухе мастило”.”

Вологе мастило, навпаки, наноситься вологим і залишається вологим. Вологі мастила набагато в’язкіші, ніж рідини-розчинники сухих мастил, і набагато стійкіші: замість того, щоб випаровуватися, вологі мастила прилипають до ланцюгів, якщо їх не витерти або не змити струменем води. Більшість мастил загального призначення, які використовуються на велосипедних ланцюгах, наприклад, мастила “3-в-Одному”, вважаються вологими мастилами. Ланцюги, оброблені мокрим мастилом, зазвичай маслянисті на дотик, і зазвичай саме мокре мастило відповідає за бризки, які ви бачите на деяких рамах і навіть на штанинах гонщиків.

Як сухе, так і вологе мастило має свої переваги та недоліки. Сухе мастило, як правило, набагато менше прилипає до ланцюгів, що робить його набагато більш схильним до змивання у вологу погоду. Насправді, часто велосипед із сухим мастилом на ланцюгу починає нестерпно скрипіти, просто провівши день замкненим на вулиці в дощову погоду. Великі калюжі ще ефективніше видаляють сухе мастило з ланцюга. Однак ті ж самі калюжі можуть бути згубними для мокрого мастила: пісок, що міститься в каламутній придорожній воді та сльоті, легко змішується з мокрим мастилом мастило до утворення неприємного, абразивного бруду. Якщо не вжити заходів, цей бруд може застигнути і значно погіршити продуктивність, не кажучи вже про краплі, які забруднюють все – від одягу до рами та гальмівних поверхонь. Пилові середовища, такі як будівельні майданчики, також можуть сприяти вирішенню цієї проблеми.

Вибір між мокрим і сухим мастилом – справа особиста, але підпорядковується простій логіці: суха погода вимагає сухого мастила мастило, і волога погода для вологого мастила. Зимова їзда – це також випадок, коли вологе мастило може мати перевагу через постійну вологість, спричинену таненням снігу. У будь-якому випадку, очікуйте технічного обслуговування, будь то часте повторне нанесення сухого мастила або регулярне глибоке очищення вологого мастила.

Наше улюблене велосипедне мастило або олива для різних ситуацій

З мокрим проти сухого мастило з дороги, настав час звернути увагу на слона в кімнаті: Спеціальні мастила для велосипедів коштують дорого. Що заважає велосипедисту змащувати ланцюг більш поширеними та доступними мастилами, будь то звичайні балончики або навіть двигун мастило? Наша стурбованість змиванням мастила з ланцюга є вагомим доказом того, що екологічні міркування є критично важливими. Зрештою, двигун масло – це принаймні призначені залишатися всередині велосипеда мотор, і магазини, і приватні особи зобов’язані відповідально утилізувати відпрацьовану оливу в пунктах переробки. На противагу цьому, більшість велосипеда мастила виготовляються принаймні деякі Багато виробників пропонують органічні “біо” варіанти мастил, що не впливають на навколишнє середовище.

велосипед, ланцюг, двигун, мастило

Справедливим порівнянням є приказка про те, що більшість помад і бальзамів для губ в кінцевому підсумку проковтує їх власник: не випадково, що помади досить нешкідливі в порівнянні з п’янкими випарами, які телеграфують лак для нігтів з сусідньої кімнати. Екологічні проблеми навіть призвели до відродження використання парафіну, одного з найбільш інертних та органічних мастильних матеріалів. Однак необхідність знімати ланцюг і занурювати його в гарячу воскову ванну продовжує обмежувати його привабливість.

Інші велосипедні мастила

Як і ланцюги, кожна рухома частина велосипеда потребує очищення, змащення та захисту від корозії. Для них нам подобаються мастила для велосипедів, такі як Finish Line або Tri-flow. Однак, мало які деталі велосипеда піддаються такому впливу або зазнають стільки ж зусиль і рухів, як ланки ланцюга, що робить їх більш схильними до зносу ланцюг Мастило не є ідеальним в інших частинах велосипеда. Зазвичай підшипники, такі як гарнітури, втулки коліс та нижній кронштейн кривошипа, заповнені мастилом, і це вже зовсім інша тема для окремої розмови. Залишаються кабельні системи, колись повсюдно поширені, але менш поширені в епоху гідравлічних гальм та електронних перемикачів; і невеликі точки повороту, знайдені в перемикачах і гальмах. Кожна з цих систем вже містить певну форму мастила, наприклад, спеціальні вкладиші з низьким коефіцієнтом тертя. Якщо ці деталі стають липкими, їх краще замінити. Однак правильний продукт іноді може збільшити пробіг і підвищити продуктивність старих деталей.

Тут ми знову представляємо нашого старого друга WD40. Слід зазначити, що WD-40 виготовляє деякі мастила для велосипедів (одне з них згадується в нашій таблиці вище), але тут ми говоримо про загальний, легендарний мастильний продукт.

WD40 забезпечує відносно незначне змащування, але витісняє воду та захищає від корозії. Ці властивості чудово підходять для використання в якості мастила для шарнірів і кабелів. Вони також роблять WD40 та подібні продукти безцінними при додаванні в достатній мірі мастило, яке поглинає шум, але не хоче безладу від більш важкого мастила. Зовнішні гумові пилові ущільнювачі гарнітури, маточини коліс та педалей є поширеними винуватцями. Найменший натяк на мастило може допомогти і важкому швидкознімному шампуру, і навіть скрипучим підсідельним рейкам. WD40 також є помірно ефективною проникаючою змазкою для вивільнення застряглих болтів, гвинтів і навіть ніпелів спиць, але вона може бути безпечнішою для делікатних деталей або для домашнього використання, ніж більш агресивні продукти, такі як PB Blaster. Просто будьте обережні, не допускайте потрапляння будь-якого продукту на гальмівні поверхні, особливо на ротори та колодки дискових гальм.

Існують інші продукти для велосипедів та загального призначення з подібними або кращими властивостями, ніж WD40. Однак, тефлон (PTFE) є спільною рисою багатьох таких продуктів, і занепокоєння щодо цієї сполуки та її численних побічних продуктів виробництва слід ретельно зважити, особливо з огляду на ризики забруднення навколишнього середовища, неякісної вентиляції та відсутності засобів індивідуального захисту, які, як правило, супроводжують засоби для догляду за велосипедами.

Як чистити та змащувати велосипедний ланцюг

На заводі окремі частини ланцюга змащуються перед складанням, тому ланцюги виходять з коробки змащеними і готовими до роботи.

“Заводське мастило найкраще підходить для довговічності ланцюга. – Мердік

“Якби ви могли зберегти свій ланцюг мастило у будь-якому випадку, заводське мастило – найкращий вибір. На жаль, ланцюги можна змащувати лише перед складанням”, – пояснив Мердік.

Заводське мастило зношується, тому, щоб зменшити знос і підвищити ефективність, потрібно чистити і змащувати ланцюг. Ваш графік технічного обслуговування залежить від того, як багато ви їздите, в яких умовах, і від вашої власної одержимості. Особисто я змащую і протираю ланцюг після кожної поїздки, а ретельно очищаю його лише тоді, коли він виглядає особливо брудним. Але я живу в сухому і запиленому місці, тому брудні умови можуть вимагати іншого догляду.

Почистіть велосипедний ланцюг

Перед змащуванням ланцюги повинні бути чистими, щоб на них не було абразивів і забруднень, які прискорюють знос. При легкому пилу може бути достатньо ретельного протирання сухою ганчіркою. Але для повного очищення ланцюга вам знадобиться трохи води, знежирювач та щітка.

Ви можете використовувати будь-який м’який знежирювач або мило для посуду (блакитний “Світанок” використовується у багатьох велосипедних магазинах) та стару зубну щітку. Велосипед-спеціальні знежирювачі можуть зменшити ймовірність корозії на вашому велосипеді, а щітки для чищення ланцюга, такі як Finish Line Grunge Brush, зроблять роботу швидкою та легкою.

Підніміть ланцюг та інші частини трансмісії, видаліть пісок і бруд щіткою та змийте їх шлангом або пульверизатором (намагайтеся уникати розпилення під високим тиском). Переконайтеся, що ланцюг сухий, перш ніж змащувати його. Протріть ганчіркою, продуйте стисненим повітрям або дайте висохнути на повітрі.

Наші механіки полюбляють використовувати циклонний очищувач ланцюгів Park Tool Cyclone Chain Scrubber. Ви наповнюєте резервуар водою і невеликою кількістю знежирювача, закріплюєте його навколо ланцюга, а потім пропускаєте ланцюг через скрубер. Витріть його насухо, і ви отримаєте ідеально чистий ланцюг за лічені секунди.

Змащуйте ланцюг велосипеда

Перед нанесенням мастила переконайтеся, що ланцюг сухий. Існує два основних кроки:

Застосувати мастило до роликів ланцюга.2. Витираємо надлишки мастила.

Два популярних способи нанесення мастила на ланцюг: на касету та на шків.

Правильний метод нанесення мастила може бути суперечливим. Дехто наносить мастило на касету, дехто на колеса шківа, а дехто на нижню частину ланцюга між ланцюговим кільцем і колесами шківа. Хтось методично наносить одну краплю мастила на кожен ролик, а хтось бризкає мастилом бездумно. Багато досвідчених механіків відточили свої особисті методи і будуть клястися, що це “найкращий” спосіб змащення ланцюга.

Мастило для ланцюга потрапить туди, куди потрібно. – Murdick

“Це питання може стати причиною суперечки”, – каже Мердік. “Я б сказав, що це не має особливого значення, тому що ланцюг мастило потрапляє туди, куди потрібно. Якщо наносити занадто багато, це може бути брудно, але не завдасть шкоди, якщо ви дотримуєтесь регулярного режиму чищення та змащування.”

Ось улюблений метод змащування ланцюга Мердіка:

“Я кладу ланцюг посередині касети. Вони утримують ланцюг прямим при русі назад”, – пояснює Мердік. “Нанесіть мастило на верхню частину ланцюга, коли ви крутите педалі. Під час нанесення мастила на ланцюг ви можете покласти руку на підсідельний штир і тримати її рівно на ньому. Нанесіть мастило безпосередньо перед тим, як ланцюг потрапить на касету. Я намагаюся зробити так, щоб ролики самі витягували мастило з пляшечки. Це дає мені менше однієї краплі мастила на кожен ролик. В основному, я намагаюся наносити якомога менше і якомога швидше.”

Я сам почав використовувати цей метод з хорошими результатами. Як згадувалося в розділі “Анатомія ланцюга”, єдиною частиною ланцюга, яка потребує змащення, є ролики. Надлишки мастила на ланках, касеті, шківах і ланцюгових кільцях слід витирати, оскільки воно притягує бруд, пил і жир.

Мердік додав ще одну пораду, як зберегти ваш ланцюг бездоганним:

“Рідке мастило завжди буде працювати, навіть якщо ви не крутите педалі. Протирайте ланцюг ганчіркою перед кожною поїздкою. Зробіть це частиною рутини перед поїздкою після накачування шин. Це значно зменшить кількість чисток ланцюга, які вам доведеться робити пізніше.”

Яке мастило найкраще підходить для велосипеда ланцюг мастило?

Як і методи змащування ланцюга, “найкраще” мастило є джерелом суперечок. Деякі велосипедисти посилаються на тести ефективності, в той час як інші просто обирають мастила на основі досвіду, вартості та простоти використання. Вибір мастила не настільки важливий, як регулярне змащування ланцюга.

“Там все працює. – Мердік

“Я не хочу нікому вказувати, чим змащувати ланцюг”, – сказав Мердік. Все, що там працює. Деякі надають перевагу зменшенню тертя, тоді як моя філософія полягає в тому, щоб збільшити довговічність ланцюга. Люди вільні обирати те, що найкраще відповідає їхнім потребам.”

Сухі мастила vs. вологі мастила

Більшість мастил для ланцюгів можна описати як “сухі” або “вологі.” Сухі мастила, як правило, залишаються чистішими, оскільки вони притягують менше бруду та пилу. Вологі мастила служать довше, але можуть забруднюватися, оскільки вони призначені для роботи у вологих умовах.

“Важливо розуміти, що сумісно і що не сумісно з заводським мастилом”, – пояснив Мердік. “Здебільшого все, що має суху або воскову основу, не розкриє свого потенціалу, якщо попередньо повністю не видалити заводське мастило та будь-яке інше мастило для ланцюга. Вони також потребують частішого нанесення і можуть легко змиватися у вологих умовах. Але вони добре справляються зі зменшенням тертя, коли свіжі, і можуть залишатися дуже чистими.

“Вологі мастила можуть означати мастила, призначені для їзди у вологих умовах, або просто мастила на масляній основі, які залишаються рідкими. Деякі з цих мастил чудово працюють в сухих умовах, тому це трохи невдалий термін. Вони повністю сумісні з заводським мастилом, тому ви можете просто нанести їх поверх свіжого ланцюга.”

Наші улюблені мастила для ланцюгів

Для сухих умов наші механіки віддають перевагу мастилам Rock-N-Roll’s Gold and Extreme та Muc-Off Bio Dry. Найкраще наносити після ретельного знежирення. Вони підтримують чистоту ланцюга на запилених дорогах і стежках Колорадо, але потребують регулярного нанесення.

Для мокрого змащування найкраще підходить класичне мастило Tri-Flow Superior Lubricant, яке довговічне за будь-яких умов.

Мердік, який віддає перевагу довговічності, любить поєднувати Dumonde Tech з вологим мастилом.

“Dumonde Tech знаходиться в окремій категорії, тому що це рідина, яка полімеризується під тиском, – пояснив він. “Воно сумісне із заводським мастилом, оскільки зв’язується з металом під ним, тому є чудовим самостійним мастилом для вологих і сухих умов або використовується як резервне мастило разом з іншим вологим мастилом.

“Якщо ви вирушаєте в епічну поїздку або несподівано перетинаєте струмок, який змиває ваше мастило, Dumonde Tech все одно буде поруч, щоб повернути вас додому. Він не так добре зменшує шум і тертя, тому на моїх особистих велосипедах я використовую комбінацію Dumonde Tech з вологим мастилом зверху.”

Як щодо воскового покриття ланцюга?

Фото: Розплавлений швидкісний віск

Щоб зменшити тертя та збільшити термін служби трансмісії, багато хто клянеться, що потрібно наносити віск на ланцюг. Це не стосується використання крапельних мастил на основі воску, а скоріше, занурювального воскування та воскових мастил/покриттів.

Віск для ланцюга економить вати, зменшує знос і робить ланцюг чистішим, але наносити його не так просто, як капати на ланцюг. По-перше, ланцюг потрібно повністю зняти до голого металу. Потім ланцюг покривається воском або шляхом занурення його у віск у повільній плиті, або нанесенням верхнього мастила (моє улюблене воскове мастило) мастило це Silca Super Secret Chain Coating).

Для більшості, нанесення воску вимагає занадто багато підготовки, щоб бути практичним. Краплинні мастила зручніші і забезпечують достатню продуктивність для середньостатистичного велосипедиста. Але якщо ви гонщик або мотоцикліст з великим пробігом і хочете вивести змащування ланцюга на новий рівень, це може бути варте додаткових зусиль.

Як визначити, чи зношений ваш ланцюг

Ланцюг буде працювати добре, поки він чистий і змащений, але з часом він зноситься. Коли ланцюг зношується, він “розтягується”, тобто відстань між штифтами збільшується, оскільки штифти зношуються. Розтягнутий ланцюг погано зміщується і прискорює знос зубців ланцюга та касети.

Ланцюги зазвичай потрібно замінювати при.75% розтягнення. Ви можете перевірити розтягнення ланцюга за допомогою простого інструменту для вимірювання зносу ланцюга.

Двосторонній інструмент Park Tool CC-3.2 Індикатор зносу ланцюга – класичний інструмент для перевірки ланцюга. Але новіші тристоронні інструменти для ланцюгів, такі як Park Tool CC-4 і Pedro’s Chain Checker Plus II, є більш точними, оскільки вони вимірюють ролики з одного боку, щоб ізолювати знос роликів від зносу штифтів.

“Багато індикаторів зносу ланцюга працюють, розсуваючи два ролики і вимірюючи відстань між ними через кілька ланок”, – пояснює Мердік. “Цей метод передбачає, що всі ланцюги мають однакові розміри роликів і допуски, а це не так. Ця [трикутна] конструкція попередньо натягує ділянку ланцюга, щоб ми могли вимірювати відносно двох роликів, що рухаються в одному напрямку, скасовуючи все, окрім справжнього подовження ланцюга.”

Shimano та кілька інших брендів, які пропонують інструмент, що вимірює ролики з одного боку. Оскільки всі ланцюги мають однаковий крок, це найкращий універсальний індикатор зносу ланцюга. – Мердік

Велосипедисти, які використовують традиційний інструмент для зносу ланцюгів SRAM Eagle, могли помітити, що великі ролики не дають змоги навіть помістити інструмент між ланками. У такому випадку краще використовувати новий тристоронній інструмент.

Знову ж таки, інструмент, який ви використовуєте, не настільки важливий, як регулярна перевірка та заміна вашого ланцюг. Завчасна заміна ланцюга завжди краща, ніж запізніла. Якщо ви стежите за своїм ланцюгом, то можете розраховувати, що вся ваша трансмісія прослужить довше.

Дешеві ланцюги vs. дорогі ланцюги

В основному це стосується обробки поверхні. – Нік Мердік, Shimano

“Якщо ви подивитеся на відмінності між ланцюгами низького та високого класу, то вони в основному зводяться до обробки поверхні: у топових ланцюгах, таких як XTR та Dura-Ace, додаються порожнисті штифти”, – пояснює Нік Мердік, менеджер з продукції для MTB в Північній Америці Shimano та експерт у галузі ланцюгових технологій.

Дві основні поверхневі обробки Shimano – це “SIL-TEC” та “Хроматування”.” SIL-TEC – це нікелеве покриття з додаванням фтору. Хроматування дифундує хром в сталь. Обидві технології створюють більш міцну поверхню, яка також зменшує тертя. Ланцюги початкового рівня Tiagra та Deore матимуть необроблені ланки та ролики. Ланцюги середнього рівня 105, Ultegra, SLX та Deore XT мають поєднання SIL-TEC та хромування на внутрішній та зовнішній пластинах ланок. Ланки та ролики топових ланцюгів, таких як Dura-Ace та XTR, проходять повну обробку SIL-TEC.

Ланцюг KMC X11 має золоте нітридне покриття, нанесене на пластини ланок.

Ланцюги SRAM, такі як Red, Force, XX1 та X01, мають покриття “Hard Chrome” на внутрішній та зовнішній пластинах ланок. Це вимагає більш суворого контролю над процесом нанесення покриття порівняно з простим хромованим покриттям, яке використовується в ланцюгах початкового рівня.

велосипед, ланцюг, двигун, мастило

Ланцюги KMC використовують золоте покриття “Ti-Nitride” або DLC, тверде “алмазоподібне покриття”, що нагадує діамант.” Чим дорожчий ланцюг, тим якісніше покриття.

Найкращі ланцюги, такі як Shimano Dura-Ace/XTR та SRAM Red/XX1, також використовують порожнисті штифти, які зменшують вагу. Порожнисті штифти також збільшують міцність, оскільки вимагають додаткового зміцнення.

Отже, якщо ви хочете, щоб ланцюг з покриттям працював швидше, тихіше і служив довше, можливо, варто витратити гроші на мастило. В іншому випадку, належним чином обслуговуючи ланцюг і замінюючи його в разі зносу (див. нижче), ви все одно можете отримати відмінну продуктивність.

Ми ретельно (і незалежно) відбираємо кожен продукт, і якщо ви купуєте за нашими посиланнями, ми можемо заробити комісію.

https://www.supergen.in/engine-oil-used-chain-мастило/
https://www.declinemagazine.com/bike-maintenance/bike-chain-lube-alternatives/
https://completetri.com/bike-chain-lube-basics/
https://www.theproscloset.com/blogs/news/bike-chains-and-lube-explained [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top