Всі компоненти велосипеда. #14 Підсідельний штир

Велосипедні деталі

Велосипеди – це одноколійні транспортні засоби з педальним приводом, з двома колесами, прикріпленими до рами, одне за одним, що приводяться в рух людиною. Велосипедист прописується як велосипедист або велосипедистка. У велосипеда є багато частин, які роблять його захоплюючою машиною.

Багато людей не знають про ці частини і просто вказують на місце на велосипеді, якщо щось йде не так. Незалежно від рівня вашого досвіду роботи з велосипедом, вказівка не завжди є найкращим методом спілкування.

Велосипед складається з багатьох різних частин, і кожна з них відіграє важливу роль. Для того, щоб зрозуміти всі ці частини велосипеда, я позначив деякі з найважливіших частин велосипеда компоненти у цій статті. Тим не менш, знання назв частин вашого велосипеда допоможе при описі проблеми. Тож давайте почнемо.

Частини велосипеда

#1 Руль

Копирайт изображения: istockphoto.com

Кермо – це механізм управління рульовим керуванням велосипеда. Це тип важеля, який зазвичай кріпиться до рульової трубки вилки за допомогою штока. Дозволяє керувати велосипедом і забезпечує місце для кріплення елементів керування та інших аксесуарів.

Існує два типи велосипедних рулів, плоскі керма та краплі керма. Плоскі керма здебільшого встановлюються на гірських велосипедах, гібридах та міських велосипедах, тоді як похилі керма використовуються на шосейних велосипедах.

#2 Гарнітура

Зображення: amazon.com

Гарнітура складається з набору компонентів, які допомагають забезпечити поворотний інтерфейс між вилкою та виносною трубою рами велосипеда.

Складається з двох чашок, в яких розташовані підшипники, що забезпечує низький рівень тертя між чашкою підшипника та кермом. Ці підшипники дозволяють йому обертатися так, що коли ви обертаєте кермо, він обертає переднє колесо.

#3 Шток

Винос використовується для з’єднання керма з рульовою трубою велосипедної вилки. Зазвичай кріпиться за допомогою затискного болта. Гальмівний шток вставляється в винос і регулюється по висоті. По суті, це деталь, яка стирчить з виносної труби, і через неї проходить кермо.

#4 Амортизатор

Це механічний або гідравлічний пристрій, призначений для поглинання та гасіння ударних впливів. Амортизатори передбачені для велосипедів з підвіскою. Цей пристрій обмежує швидкість, з якою підвіска відновлюється після удару. За допомогою амортизаторів удар перетворюється в іншу форму енергії, яка потім розсіюється.

#5 Гальма (ободні та дискові)

Як відомо, велосипедне гальмо – це пристрій, який зменшує швидкість велосипеда або зупиняє його рух вперед. Ободні та дискові гальма приводяться в дію за допомогою гальмівних важелів, які зазвичай встановлюються на кермі.

Ободними гальма називаються тому, що наносяться на обід колеса. Це найпоширеніші амортизатори, оскільки вони легкі, дешеві та прості в обслуговуванні. Дискові гальма встановлюються на металевий диск, який кріпиться до втулки. У порівнянні з ободними гальмами, вони більш надійні та краще працюють у вологих умовах.

#6 Передні та задні гальма

Зазвичай велосипеди мають гальма як спереду, так і ззаду.

a) Передні гальма

Передні гальма приводяться в дію гальмівним тросом, який включає в себе супорт і поворотні пружини. Він притискає пару гальмівних колодок до дорожнього покриття, щоб загальмувати переднє колесо.

b) Задні гальма

Задня гальмівна система розташована біля задньої втулки. Він також приводиться в дію гальмівним тросом, включаючи супорт і поворотні пружини. При натисканні на гальма пара гальмівних колодок притискається до боковини і зупиняє велосипед.

#7 Вилка

Вилка є важливою частиною велосипеда, яка з’єднує раму велосипеда з переднім колесом і кермом. Складається з двох трубок, прикріплених до головної трубки та до обох кінців втулки переднього колеса. Рульова труба з’єднується з гарнітурою у верхній частині вилки.

#8 Виносна труба

Виносна труба – це труба, яка спочатку знаходиться на передній рамі велосипеда. Допомагає з’єднати кермо з вилкою та багато іншого компоненти.

Побудувати власний велосипед: Вартість

Починаючи з голої рами, я зміг зібрати гоночний велосипед своєї мрії за трохи більшу ціну, ніж готова модель. Існує думка, що купити готовий велосипед дешевше, ніж зібрати його з рами. Це справедливо здебільшого для таких компонентів. Виробники велосипедів мають угоди з виробниками компонентів і купують їх великими партіями, що дозволяє їм тримати нижчі ціни. Купівля однієї і тієї ж шатунної системи коштує для Specialized і Trek набагато дешевше, ніж її купівля вами самостійно. Полюючи за розпродажами та вигідними пропозиціями, ощадливий, терплячий і наполегливий покупець часто отримує винагороду у вигляді збірки, яка коштує майже стільки ж, скільки коштував би еквівалентний повноцінний велосипед. З пропозиціями, доступними на рами, що були у вжитку, та компонентів, нарощування рами іноді може бути навіть дешевшим варіантом. Інший варіант – зняти компоненти з поточної рами і перенести їх на нову раму. Заміна лише рами – це, в певному сенсі, найпростіший спосіб пересісти на новий велосипед, не розорившись при цьому. У мене є висококласна трансмісія SRAM, яка вдихнула життя в декілька рам для гірських велосипедів. Мої карбонові колеса подорожують від велосипеда до велосипеда і, ймовірно, продовжуватимуть це робити ще кілька років.

Більше за все, саме технічні складнощі зупиняють багатьох велосипедистів від побудови власного велосипеда. Купити готовий просто простіше. Але зібрати велосипед насправді не так вже й складно! Для цього потрібні лише терпіння, наполегливість і правильні інструменти. Ми живемо в епоху інформації, і немає жодної причини, чому будь-який покупець, який хоч трохи розбирається в механіці, не зможе зрозуміти, як зібрати велосипед. Насправді, це, мабуть, найкращий спосіб дізнатися, як працюють велосипеди, як їх лагодити та обслуговувати. YouTube зараз є одним з найкращих інструментів для вивчення того, як створюється велосипед. Зараз існує незліченна кількість відеоблогерів, які записують і транслюють повний процес складання власних велосипедів, щоб ви могли дивитися і вчитися. Сумісність запчастин є ще однією проблемою, але якщо у вас є бажання провести дослідження (або проконсультуватися з нашими експертними посібниками з їзди), то ви можете легко визначитись з цим питанням!), насправді легко з’ясувати, які деталі потрібні для конкретної рами (докладніше про це нижче).

Необхідні деталі:

  • Рама
  • Вилка
  • Колеса Шини
  • Трансмісія: Перемикачі, кривошип, нижній кронштейн, перемикачі, ланцюг
  • Гальма (та гальмівні ротори для дисків)
  • Кабелі та корпуси для механічних трансмісій / дріт Di2 для трансмісій Di2
  • Підсідельний штир (пульт для підсідельних штирів-крапельниць)
  • Сідло
  • Накладки на кермо/бартпейп
  • Винос
  • Гарнітура (якщо не входить в комплект рами)
  • Педалі

Необхідні інструменти:

  • Велосипед підставка
  • Набір метричних шестигранних ключів
  • Торцевий ключ T25
  • Ключ для нижнього кронштейна / прес для підшипників (преси для підшипників потрібні для нижніх кронштейнів Pressfit та деяких гарнітур)
  • Інструмент для прокладки кабелів (корисний для внутрішньої прокладки рами)
  • Ножівка та пилка (для різання рульової труби та керма MTB)
  • Інструмент для встановлення зіркоподібної гайки та коронки (зазвичай тільки для MTB вилок, але можна обійтися і молотком)
  • Різак для кабелів та корпусів (для механічних трансмісій та підсідельних штирів)
  • Комплект для видалення повітря з гальм і різак для шлангів для гідравлічних гальм
  • Інструмент для блокування касети
  • Динамометричний ключ
  • Мастило
  • Карбонова монтажна паста (для карбонових рулів та підсідельних штирів)

Механічні роботи:

Як на мене, найкращий спосіб навчитися – це спостерігати, як інші люди збирають свої власні велосипеди. Хочете побачити приклад? Дивіться, як я збираю свій новий гірський велосипед від рами до рами.

  • Вставте підсідельний штир і поставте велосипед на підставку
  • Встановіть гарнітуру (і коронку на вилку, якщо це можливо)
  • Відріжте рульову вилку
  • Встановити зіркоподібну гайку/компресійну вилку
  • Встановлюємо вилку, винос та кермо
  • Встановіть нижній кронштейн та кривошип
  • Встановлення перемикачів
  • Встановіть касету на заднє колесо
  • Встановіть шини та гальмівні ротори на колеса
  • Встановіть колеса
  • Виміряйте та встановіть ланцюг
  • Встановлення перемикачів та гальм
  • Прокладіть всі троси перемикання передач та корпус / дроти Di2 / гальмівні шланги
  • Перевірте та відрегулюйте перемикання передач
  • Прокачайте гальма та обріжте шланги, якщо потрібно
  • Встановіть та відрегулюйте точки дотику: Сідло, педалі, ручки або стрічки на кермі
  • Сфотографуйте!

Вибираємо компоненти щоб зібрати свій власний велосипед: Знайте стандарти рам

У велосипедній індустрії існує багато різних стандартів. Якщо ви замовляєте запчастини через Інтернет, переконайтеся, що компоненти сумісні з вашою рамою та один з одним. Ось деякі загальні стандарти велосипедних рам, на які вам слід звернути увагу при підготовці власної збірки.

Відстань між задніми дропаутами

Це місце, де втулка заднього колеса вставляється в раму. Це визначає, яке заднє колесо/втулка сумісне з вашою рамою.

Більшість старих рам: Швидкознімні дропаути; 130 мм завширшки на шосейних велосипедах і 135 мм завширшки на гірських велосипедах. Старовинні велосипеди часто мають 126 мм, а рами з фіксованою передачею – 120 мм.

Нові рами гірських велосипедів: 12×148 мм Відстань між бустами є поточним стандартом – старі моделі використовують стандарт 12×142 мм наскрізної осі.

Відстань між кріпленнями Super-Boost: 12×157мм. Це менш поширене явище, але зустрічається на деяких нових моделях гірських велосипедів, таких як велосипеди Pivot, Evil та Knolly.

Новіші дорожні та гравійні велосипеди: Наскрізні осі 12×142 мм (деякі непарні моделі використовують менш поширену ширину 135 мм).

Гальмівні кріплення на раму

Ось як ваші гальма кріпляться до рами.

Старі рами гірських велосипедів: Консольні або V-образні гальмівні супорти. Вони кріпляться до двох стовпів, які будуть на ніжках вилки та підсідельних штирях.

Ободні гальма/старі рами шосейних велосипедів: Гальмівні супорти обода. Вони кріпляться до одного отвору, розташованого в коронці вилки та підсідельному штирі.

Сучасні рами гірських велосипедів: Зазвичай пост-монтаж. Деякі гірські велосипеди використовують I.S. кріплення ззаду. I.S. Для кріплення потрібен відповідний адаптер для вашого розміру гальмівного диска. Для стійка-кріплення, вам може знадобитися проставка для супорта, якщо ви хочете встановити більший гальмівний ротор.

Дискові шосейні, гравійні та велокросові велосипеди: Старі моделі мають стовп-кріплення для дискових гальм. Кілька років тому супорти дискових гальм з плоским кріпленням стали переважним стандартом.

Стандарти нижніх кронштейнів

Ух ти, а ось тут все стає складніше. Існує багато стандартів нижніх кронштейнів, але вони в основному діляться на дві категорії: різьбові або пресовані. Для встановлення кожного з них потрібні спеціальні інструменти.

Різьбові нижні кронштейни: Різьбові нижні кронштейни, як правило, мають англійську різьбу, а.k.a. BSA. Корпуси нижніх кронштейнів мають ширину 68 мм (зазвичай для доріг або гравію) або 73 мм (часто для MTB). Деякі марки велосипедів (наприклад, Trek) використовують новіший стандарт різьбових нижніх кронштейнів T47. Різьбові нижні кронштейни простіші для більшості домашніх механіків, оскільки все, що вам потрібно – це правильний ключ для нижнього кронштейна.

Нижні кронштейни під прес: Існує багато стандартів, таких як BB30, PF30, BBRight, BB386 та BB90. Взагалі кажучи, всі підшипники запресовані в раму, а не нарізані на різьбу. Зазвичай для встановлення нижніх кронштейнів, що впресовуються, потрібен прес для підшипників. Перш за все, перед замовленням перевірте специфікацію вашої рами та підберіть до неї відповідний нижній кронштейн. Деякі компанії, що займаються продажем запасних частин, також пропонують нижні кронштейни з різьбленням для рамок з пресованим кріпленням. Як випливає з назви, одна сторона нижнього кронштейна вкручується в іншу, що полегшує установку і зменшує ймовірність скрипу.

Передній перемикач

Це майже не має значення для сучасних гірських велосипедів і багатьох гравійних велосипедів, але для шосейних велосипедів це все ще важливо.

Передній перемикач, що припаюється: це варіант прямого кріплення, який не затискає підсідельну трубу. Рами з припоєм мають вкладку, що стирчить з сидіння труба для кріплення перемикача.

Сидіння передній перемикач: вам знадобиться затискач перемикача, який відповідає діаметру підсідельної труби вашої рами. Розміри можна знайти в Інтернеті, але також дуже легко виміряти свій сидіння труба з супортами. Найпоширеніші розміри затискачів – 28.6 мм, 31.8 мм і 34.9мм.

Діаметр підсідельного штиря

Переконайтеся, що ваш пост відповідає вашій рамі. Існують прокладки, щоб менші стійки підходили до підсідельних трубок більшого діаметру, але це може зробити вашу конструкцію дещо неелегантною. Деякі шосейні рами продаються зі спеціальними підсідельними штирями аеродинамічної форми.

Прийміть виклик і створіть свій власний велосипед!

Плануйте заздалегідь, складайте список і будьте організовані. Але, перш за все, підходьте до процесу побудови велосипеда від рами до рами з правильним мисленням. Ви, ймовірно, зіткнетеся з деякими проблемами на цьому шляху. Це буде того варте, коли ви закінчите. Також доступні страхувальні сітки, залежно від вашого місцезнаходження. Якщо вам потрібна особиста допомога, порада або порятунок в дорозі, хороший місцевий веломагазин може запропонувати допомогу. Веломагазин TPC у Луїсвіллі/Денвері пропонує повний спектр послуг, включно зі створенням велосипеда від рами до рами.

Хоча створення кастомного велосипеда онлайн є можливим варіантом, ви краще зрозумієте і оціните, як насправді працюють велосипеди, якщо зробите його своїми руками. Цей проект може поглибити зв’язок, який ви маєте зі своєю машиною. Збірка велосипеда – це досягнення. Кожен велосипед, який я коли-небудь будував самостійно з голої рами, займав особливе місце в моєму серці, і кожен з них був досвідом, який я ніколи не забуду.

Якщо вам цікаво, як зібрати велосипед з рами, зараз найкращий час, щоб почати! Залиште нам коментар нижче з вашими запитаннями або розповіддю про велосипед, який ви побудували з нуля.

Спереду на велосипеді велосипед Деталі

Перемикачі гальмівних важелів

Гальмівні важелі та перемикачі передач – це дві окремі компоненти на велосипеді, які кріпляться, як правило, поруч, на кермі.

Гальмівні важелі відповідають за спрацьовування гальм на велосипеді. Коли ви натискаєте на гальмівний важіль, він тисне на гальмівний трос, який потім активує гальмівні супорти або дискові гальма, змушуючи велосипед сповільнитися або зупинитися.

З іншого боку, перемикачі відповідають за перемикання передач на велосипеді. Коли перемикач активується, він рухає перемикач, який потім переміщує ланцюг з однієї передачі на іншу.

Передня вилка

Передня вилка на велосипеді – це компонент, який з’єднує переднє колесо з рамою велосипеда. Передня вилка складається з двох паралельних ніжок, зазвичай виготовлених зі сталі, алюмінію, вуглецевого волокна або комбінації матеріалів, які простягаються від виносної труби велосипеда до дропаутів, що утримують переднє колесо.

Передня вилка виконує кілька важливих функцій, включаючи забезпечення стабільності рульового управління, поглинання ударів і вібрацій, а також підтримку ваги велосипедиста і передньої частини велосипеда. Конструкція та особливості вилки можуть впливати на керованість, комфорт та продуктивність велосипеда.

Передня вилка може мати різні функції та характеристики залежно від типу велосипеда та його призначення. Наприклад, шосейні велосипеди часто мають жорсткі або легкі вилки з вуглецевого волокна, в той час як гірські велосипеди мають вилки з різною довжиною ходу для їзди по пересіченій місцевості. Інші типи велосипедів, такі як туристичні велосипеди, велосипеди для циклокросу та гравійні велосипеди, можуть мати специфічну конструкцію вилки, яка відповідає їхньому призначенню.

Ручки

Ручки на велосипеді – це гумові або пінопластові покриття, які розміщуються над кермом, щоб забезпечити зручне та надійне зчеплення з ним для велосипедиста.

Велосипедні руків’я бувають різних форм, розмірів, матеріалів і конструкцій, залежно від типу велосипеда та вподобань велосипедиста. Деякі ручки мають гладку, м’яку і липку поверхню для забезпечення максимального зчеплення і комфорту, в той час як інші мають більш текстуровану або візерунчасту поверхню для додаткового зчеплення і контролю. Деякі руків’я також мають ергономічну конструкцію, щоб зменшити втому та оніміння рук під час довгих поїздок.

Існує два основних типи ручок: фіксовані та нековзні. Накладні руків’я утримуються на місці за допомогою фіксуючих манжет, які затискаються на кермі, в той час як ковзаючі руків’я просто надягають на кермо і утримуються на місці за рахунок тертя або клею.

Загалом, вибір правильних ручок для велосипед може суттєво вплинути на комфорт та контроль велосипедиста, особливо під час тривалих поїздок або на складній місцевості.

Кермо

Кермо на велосипеді – це компонент рульового управління, який кріпиться до виносу велосипеда і використовується для керування та маневрування велосипедом. Кермо зазвичай виготовляється з алюмінію, вуглецевого волокна або сталі і буває різних форм і стилів, щоб відповідати різним типам велосипедів і стилям їзди.

Найпоширеніші типи рулів: дроп-бари, плоскі та виноси. Винос зазвичай використовується на шосейних велосипедах і забезпечує кілька положень рук для підтримки аеродинамічного положення на велосипеді.

Плоскі керма зазвичай використовуються на гірських велосипедах і забезпечують більш вертикальне положення для їзди однією рукою.

Винос схожий на плоский, але має невеликий вигин на кінцях для більш зручного положення під час їзди та кращого контролю на технічному рельєфі.

Частини велосипедної вилки

Коронка

Коронка на велосипедній вилці – це нижня частина вилки, яка з’єднує ніжки вилки з рульовою трубою. Зазвичай вона складається з міцної пласкої пластини, яка знаходиться в нижній частині ніг вилки.

Коронка виконує кілька важливих функцій в конструкції вилки. По-перше, вона забезпечує міцне і жорстке з’єднання між ніжками вилки і рульовою трубою, дозволяючи вилці витримувати зусилля, що виникають при гальмуванні і русі. По-друге, вона допомагає рівномірно розподілити ці сили між лапами вилки, мінімізуючи точки напруження та збільшуючи загальну довговічність.

Ніжки вилки

Ніжки вилки – це два трубчасті компоненти, які відходять від коронки вилки вниз і кріпляться до дропаутів переднього колеса. Вони призначені для забезпечення жорсткої конструкції для підтримки переднього колеса та поглинання ударів і вібрацій від дороги або стежки.

Підвісні вилки часто мають товстіші та міцніші ніжки, щоб впоратися з підвищеними навантаженнями, що створюються системою підвіски.

Довжина вилкових лап і передній кут (кут між рульовою віссю і вилковими лапами) можуть суттєво впливати на керованість велосипеда велосипедна керованість та стійкість велосипеда.

Більш короткі вилки та більший кут переднього ходу зазвичай забезпечують швидке та чутливе керування, в той час як довші вилки та менший кут переднього ходу забезпечують більш стабільну та спокійну їзду.

Стійки

Амортизаційні штоки – це дві паралельні трубки, які ковзають вгору і вниз всередині ніжок вилки на велосипеді. Стійки є частиною системи амортизації та підвіски вилки і працюють разом з внутрішніми пружинами або повітряними камерами вилки для поглинання ударів і вібрацій від рельєфу місцевості

Зазвичай вони мають покриття з низьким коефіцієнтом тертя, наприклад, анодування або тверде хромування, щоб зменшити тертя та підвищити довговічність.

Стійки рухаються вгору і вниз всередині ніг вилки, дозволяючи вилці стискатися і відскакувати, щоб поглинати удари і утримувати переднє колесо в контакті з землею.

велосипед, комплектуючі, сидіння, підсідельний штир

Стійки кріпляться до корони вилки зверху і до дропаутів знизу, створюючи ковзний вузол, який підтримує переднє колесо і зберігає його центрування.

Регулярне технічне обслуговування та чищення стійок і ущільнень вилки важливі для забезпечення належної роботи та запобігання передчасному зносу або пошкодженню.

Рульова труба

Рульова труба на велосипедній вилці – це довгий трубчастий компонент, який тягнеться вгору від коронки вилки до виносної труби велосипеда.

Рульова труба є невід’ємною частиною конструкції вилки, слугує основною структурною опорою для передньої частини велосипеда і дозволяє водієві керувати велосипедом, повертаючи кермо.

Thru-Axel

Вісь – це компонент, який проходить через маточину переднього колеса і з’єднує його з вилкою. Вісь слугує головною точкою обертання для колеса, дозволяючи йому вільно обертатися в межах вилки.

Зазвичай вісь складається з суцільного циліндричного валу, який має різьбу на одному або обох кінцях, залежно від типу колеса та вилки.

Різьбовий кінець осі вкручується в дропаути на ніжках вилки, які розташовані на кінці кожного леза вилки і утримують колесо на місці.

На протилежному кінці осі зазвичай є швидкознімний важіль або шестигранний болт, який дозволяє затягувати або послаблювати вісь за необхідності.

Деталі трансмісії для групових велосипедів

Ланцюг

Ланцюг – це петля з металевих ланок, яка з’єднує педалі з заднім колесом, передаючи зусилля від ніг велосипедиста до трансмісії та рухаючи велосипед вперед.

Ланцюг зазвичай складається з ряду внутрішніх і зовнішніх ланок, кожна з яких з’єднана між собою штифтом. Шатуни призначені для зачеплення із зубцями ланцюгових кілець на передній частині велосипеда та касетою на задньому колесі, забезпечуючи плавну та ефективну передачу потужності.

Шестерні/зірочки

Шестерні або зірочки на велосипеді – це зубчасті колеса, які складають задню касету.

Кожна шестерня має різну кількість зубців, і розмір шестерні визначає передавальне число.

Більші шестерні мають більше зубців і забезпечують нижче передавальне число, що полегшує педалювання і забезпечує більший крутний момент.

Менші шестерні мають менше зубців і забезпечують більше передавальне число, що важче крутити педалі, але дозволяє велосипедисту їхати швидше.

Дорожні велосипеди можуть мати касети з вужчим діапазоном зубчастих коліс (передач), тоді як гірські велосипеди можуть мати касети з ширшим діапазоном передач, щоб пристосуватися до крутих підйомів і технічної місцевості.

Шатуни

Шатуни – це два довгі, тонкі важелі, які кріплять педалі до нижньої осі кронштейна і перетворюють силу ніг велосипедиста в рух вперед.

Шатуни відповідають за передачу сили, що генерується ногами велосипедиста, на ланцюг, який, у свою чергу, рухає велосипед вперед.

Довші шатуни, як правило, забезпечують більше важеля і підходять для велосипедистів з довгими ногами або для тих, хто прагне генерувати більше потужності, тоді як коротші шатуни легші і більше підходять для велосипедистів з короткими ногами або для тих, кому важлива ефективність педалювання.

Переднє кільце (передні кільця)

Передній ланцюг або ланцюги на велосипеді – це зубчасті кругові диски, які кріпляться до кривошипа і зчіплюються з велосипедним ланцюгом.

Відповідають за передачу потужності, що генерується ногами велосипедиста, на заднє колесо.

Зазвичай велосипеди мають одне, два або три ланцюгових кільця, залежно від типу велосипеда та призначення. Шосейні велосипеди та велосипеди для циклокросу часто мають два ланцюги, в той час як гірські велосипеди зазвичай мають один ланцюг для більшої ефективності.

Розмір ланцюга є важливим фактором у визначенні передаточного числа велосипеда. Більші зірочки забезпечують більше передавальне число, що підходить для більш високих швидкостей і рівнинної місцевості, тоді як менші зірочки забезпечують менше передавальне число, що підходить для підйомів і крутих ділянок місцевості.

Передній перемикач

Передній перемикач – це компонент трансмісії, який відповідає за перемикання ланцюга між різними ланцюговими ланками, прикріпленими до кривошипа.

Передній перемикач зазвичай встановлюється на сидіння Передній перемикач складається з обойми, яка спрямовує ланцюг між ланцюговими ланками, та механізму, який переміщує обойму в бічному напрямку для переміщення ланцюга.

Коли велосипедист перемикає передній перемикач, тросик тягнеться або відпускається, змушуючи перемикач переміщати ланцюг з одного ланцюга на інший. Передній перемикач зазвичай управляється перемикачем на кермі, який контролює натяг троса перемикача.

Деякі сучасні велосипеди, особливо гірські, оснащені одним переднім ланцюгом і не потребують переднього перемикача, що спрощує трансмісію та зменшує вагу.

Педалі

Педалі слугують сполучною ланкою між ногами велосипедиста та трансмісією велосипеда. Педалі, розташовані на кривошипах, які кріпляться до нижнього кронштейна велосипеда, відіграють вирішальну роль у створенні руху вперед.

Деталі велосипедних коліс

Ротор дискового гальма

Ротор дискового гальма – це компонент дискової гальмівної системи велосипеда, який відповідає за зупинку колеса. Це круглий металевий диск, який кріпиться до маточини колеса і обертається разом з ним.

При натисканні на гальмівний важіль гальмівні супорти, встановлені на рамі або вилці велосипеда, притискають гальмівні колодки до ротора, створюючи тертя, яке уповільнює або зупиняє колесо.

Втулки

Втулки – це центральні компоненти велосипедного колеса, які дозволяють йому вільно обертатися навколо осі. Вони розташовані в центрі колеса і складаються із зовнішньої оболонки або корпусу, яка містить підшипники і кріпиться до спиць, і внутрішньої осі, яка проходить через центр корпусу і кріпиться до рами або вилки велосипеда.

Обод

Обод – це зовнішній компонент велосипедного колеса, який утримує шину та забезпечує поверхню для контакту гальмівних колодок в ободових гальмівних системах.

Зазвичай він виготовляється з алюмінію, вуглецевого волокна або сталі і складається з круглого обруча, який з’єднується з маточиною за допомогою ряду спиць.

Деякі ободи призначені для певних видів їзди, таких як гірський велосипед, шосейні перегони або туризм, і можуть мати посилені секції, додаткові спиці або інші особливості для підвищення довговічності або продуктивності.

Обод також відіграє вирішальну роль у сумісності шин, оскільки різні ширини та конструкції ободів найкраще підходять для певних розмірів і типів шин. Важливо правильно підібрати шину та обід, щоб забезпечити належну посадку, продуктивність та безпеку.

Спицевий ніпель

Ніпель спиці – це невеликий компонент з різьбленням, який знаходиться на кінці обода велосипедної спиці. Діє як з’єднувач між спицею та ободом, що дозволяє регулювати натяг спиці та накачувати колесо.

Спиці

Спиці – це тонкі подовжені металеві стрижні, які з’єднують маточину колеса з ободом.

Вони розташовані радіально навколо втулки, кожна спиця проходить через отвір в ободі і кріпиться до ніпеля.

Спиці працюють разом, щоб витримувати вагу велосипедиста і велосипеда та передавати енергію від втулки до обода під час педалювання.

Кількість спиць у колесі може бути різною, залежно від типу велосипеда, ваги велосипедиста та призначення колеса.

Високопродуктивні колеса для шосейних велосипедів зазвичай мають менше спиць (близько 16-24) для зменшення ваги та покращення аеродинаміки, тоді як колеса для гірських або туристичних велосипедів можуть мати більше спиць (до 36 або більше) для збільшення міцності та довговічності.

Шина

Шина – це зовнішній шар гуми, який оточує обід колеса велосипеда і контактує з землею. Це одна з найважливіших частин колеса компоненти велосипеда, компонентів, сидіння, підсідельного штиря, оскільки це безпосередньо впливає на керованість, якість їзди та продуктивність.

Велосипедні шини бувають різних розмірів, ширини та малюнків протектора, щоб відповідати різним умовам їзди, місцевості та стилям.

Найпоширеніші типи велосипедних шин включають дорожні шини, які призначені для плавної та швидкої їзди по асфальту; шини для гірських велосипедів, які ширші та мають більш агресивний малюнок протектора для кращого зчеплення з пересіченою місцевістю; та гібридні шини, які призначені для поєднання їзди по шосе та легкого бездоріжжю.

Шини, як правило, виготовляються з гуми та армуються шарами тканини або синтетичних матеріалів для міцності та довговічності.

велосипед, компоненти, сидіння, підсідельний штир

Найважливіші деталі велосипеда, які варто знати

Незалежно від того, чи ви тільки вчитеся їздити на велосипеді, чи тренуєтеся перед наступним тріатлоном, розуміння частин велосипеда велосипед це важливо. Якщо ви плануєте часто користуватися велосипедом, ви, швидше за все, відчуєте звичайний знос від постійного використання, незалежно від того, як часто ви його обслуговуєте.

Звичайно, ви можете її полагодити, але це буде дорого і незручно. Ти зможеш заощадити набагато більше грошей, якщо знайдеш час, щоб вивчити кожну деталь і відремонтувати велосипед самостійно.

Основні частини велосипеда

Хочеш дізнатися більше про свій велосипед або, можливо, зібрати його власноруч? Якщо так, то тобі пощастило! Ось основні частини велосипеда, які ви повинні знати.

Рама

Рама – це основа велосипеда, оскільки саме на ній встановлюються інші компоненти велосипеда, такі як колеса, кермо тощо. Вивчення рами є важливим, тому що якщо ви захочете придбати або замінити велосипед, вам потрібно буде обрати раму, яка відповідатиме вашій активності та вашому зросту.

Існує безліч матеріалів для рами на вибір. Серед них – алюміній, вуглецеве волокно та сталь. Алюміній легкий і дешевий, але ви будете відчувати нерівності на дорозі. Вуглецеве волокно міцне і трохи дорожче за алюміній, але воно забезпечує кращі відчуття на дорозі. Сталевий важчий за два інших і вважається найдешевшим. Сталь прослужить довше, але найкраще підходить для шосейних велосипедів та гірських велосипедів з товстими шинами.

Підсідельний штир і сідло

Підсідельний штир – це, звичайно, місце, де розміщується сідло. The підсідельний штир можуть бути виготовлені з різних матеріалів, головне, щоб підсідельний штир був сумісний з підсідельною трубою на рамі.

Сідло – це сидіння кріпиться до сидіння стійка. Сідло зазвичай сумісне з підсідельним штирем незалежно від розміру, тому це не проблема, якщо ви виберете сідло, яке вам підходить.

Гарнітура

Гарнітура складається з частин, включаючи перегони, чашки та підшипники. Це деталі, які з’єднують раму з вилкою. Гарнітура спочатку кріпиться до рами, встановлюючи вилку на раму. Чашки вставляються в отвори вилки, а підшипники розміщуються в цих чашках.

Слід зазначити, що кращі підшипники – це ті, що не мають ущільнень. Герметичні підшипники ідеально прилягають до кульок підшипника і зазвичай покриті гумою, щоб приховати кульки підшипника. Негерметичні підшипники кращі, тому що їх легше обслуговувати, чистити та змащувати за необхідності.

Вилка

Вилка утримує переднє колесо на місці. Зазвичай вони складаються з двох лопатей, з’єднаних з коронкою вилки. Важливо знати, що хоча завдання вилки полягає в тому, щоб прикріпити колесо до рами, існують конструкції вилок, які підходять для певних типів велосипедів. Існують вилки, які ідеально підходять для гірських, шосейних та BMX велосипедів. Все буде залежати від того, що вам потрібно. Якщо ви збираєтеся побудувати велосипед, пам’ятайте, що рама повинна бути сумісною з усіма частинами. Існують вилки, несумісні з деякими рамами, тому слід подбати про те, щоб правильно підібрати вилку, яка відповідає вашим потребам.

Винос і кермо

Винос кріпиться до рульової труби і допомагає керувати велосипедом. Розмір і сумісність рульової трубки та вилки мають вирішальне значення. Ніколи не купуйте вилку, яка занадто вільно або занадто щільно прилягає до рульової труби, тому що це може ускладнити керування велосипедом.

При виборі правильної вилки враховуйте також розмір керма, який ви хочете отримати. Найкраще придбати відповідні деталі, щоб отримати ідеальну посадку. Кермо – це не проста деталь, оскільки при виборі хорошої пари керма потрібно враховувати перемикачі передач і гальмівні важелі.

Якщо у вас старі велосипеди, іноді ви можете зустріти винос пера. Сучасні велосипеди не мають пір’яних вилок, але велосипеди з різьбовими вилками та гарнітурами мають їх. Стержні пера вставляються всередину рульової труби, щоб затягнути клин внизу рульової труби.

Гальма

Зрозуміло, що гальма важливі і повинні бути присутніми на кожному велосипеді, але не існує одного правильного гальма для всіх. Існують різні типи гальм, і ви повинні розуміти кожен тип перед тим, як придбати його або зрозуміти свій власний.

Існує три типи гальм: дискові, ободні та втулкові. Дискові гальма мають сильну гальмівну силу, але досить дорогі. Це тому, що вони використовують дисковий ротор і гідравлічні супорти або дискові гальма, які саморегулюються. Ободні гальма поширені на шосейних велосипедах, тому що вони прості у використанні і легко доступні в будь-якому місці в разі заміни. Гальма маточини мають кращу якість, ніж інші два, оскільки вони зазвичай виготовляються з матеріалів, стійких до атмосферних впливів. Це збільшує вартість і може бути непотрібним в залежності від того, де ви їздите на велосипеді.

Знайдіть якісні велосипеди та велосипедні запчастини для продажу в Новому Південному Уельсі

Хочете придбати власний велосипед, або придбати деталі, щоб зібрати свій власний? Де б ви не були в Ньюкаслі, ви будете в надійних руках зі Stead Cycles!

велосипед, компоненти, сидіння, підсідельний штир

Stead Cycles – це перевірена компанія, яка існує з 1923 року! Це завжди був і залишається пристрасний бізнес, заснований з обіцянкою створювати якісні велосипеди. Тож незалежно від того, чи потрібен вам готовий велосипед, чи надійні деталі для кастомізації вашого власного велосипеда, ви можете бути впевнені, що ми не можемо запропонувати нічого, окрім хорошої та надійної продукції.

Придбайте велосипед, про який ви давно мріяли! Зв’яжіться з нами за номером 4966 2141 для запитів.

Категорії

  • Переваги
  • Переваги їзди на велосипеді
  • Переваги їзди на велосипеді
  • Велосипедні запчастини
  • Велосипеди
  • Аксесуари для велосипеда
  • Велосипедні напрямки
  • Велосипедні деталі
  • Велосипедні перегони
  • Велосипеди
  • Їзда на велосипеді
  • Велосипедні аксесуари
  • Переваги їзди на велосипеді
  • Найнеобхідніше для велосипеда
  • Велосипед для дітей
  • Велосипед для людей похилого віку
  • Велосипедні шестерні
  • Поради для велосипедистів
  • Велосипеди BMX
  • Бренд
  • Купівля велосипеда
  • Купівля велосипеда
  • Велоспорт
  • Переваги їзди на велосипеді
  • Велосипедні події
  • Місця для їзди на велосипеді
  • Велосипедні маршрути
  • Безпека їзди на велосипеді
  • Поради щодо їзди на велосипеді
  • Велосипедні доріжки
  • Електровелосипеди
  • Поради з технічного обслуговування
  • Гірські велосипеди
  • Новини та події
  • Нічні прогулянки на велосипеді
  • Дорожні велосипеди
  • Безпека
  • Тенденції
  • Типи велосипедів
  • Без категорії
  • Вправи для розминки
  • Жіночі велосипеди

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top