Схеми фарбування вінтажних велосипедів. Грунтовка та фінішне покриття повідомляють про це оголошення

Схеми фарбування вінтажних велосипедів

Фарба сколюється, дряпається і стирається. Дефекти фарби призводять до корозії, яка може послабити раму.

Якщо відремонтувати раму до того, як вона буде серйозно пошкоджена, ви можете отримати від неї ще багато років використання.

Яку частину роботи має сенс робити самому? Що стосується сталевої рами, є кілька хороших відповідей, в залежності від наявного часу, вашого робочого простору і того, наскільки важливий для вас зовнішній вигляд рами.

вінтаж, велосипед, фарба, схеми, ґрунтовка, фінішне покриття

З несталевими рамами можливості більш обмежені, але я опишу і їх.

Професійний велосипед майстри з виготовлення рам та реставрації виконують фантазійні багатоколірні фарбування та повну реставрацію, навіть відтворюють оригінальні наклейки, смужки та хром. Якщо вас влаштує більш простий зовнішній вигляд, промисловий цех з відновлення або кузовний цех можуть виконати відмінну роботу за нижчою ціною. Я також опишу варіант фарбування своїми руками, який дозволяє отримати негарне, але дуже міцне покриття обробка.

Але.- 90% роботи по відновленню полягає в підготовці. З велосипедною рамою більшу частину цих робіт можна виконати за допомогою звичайного велосипед Для цього вам знадобляться інструменти та інші прості пристосування, хоча остаточну підготовку до фарбування краще доручити професіоналу. Після завершення підготовки ви можете професійно відремонтувати раму або надати їй потворного вигляду закінчити Я вже згадував.

Основним прикладом тут є саморобна сталева тандемна рама, виготовлена з непотрібних рам. (Конструкцію цієї рами я описував в іншій статті.)

Підготовка поверхні

На фото зліва показана тандемна рама до того, як я підготував її до переробки. На ній все ще збереглася більша частина оригінальної фарби, хоча перед паянням я очистив деякі ділянки від фарби. Рама пролежала на складі кілька років, перш ніж я дійшов до її відновлення, і на голих металевих ділянках з’явилися плями іржі.

Перший крок у підготовці – зняти з рами всі компоненти.- вже зроблені для цієї рами перед тим, як я спаяла її разом. Більшість компонентів легко знімаються. Найбільші труднощі викликають кривошип, нижній кронштейн і гарнітура або застряглий підсідельний штир. Статті на цьому сайті описують, як з ними працювати:

Тримайте дрібні деталі в порядку, для зручності їх заміни. Добре нанизати гайки, болти і шайби кожного компонента на запасний трос або спицю.

Будь-яка модифікація, що передбачає паяння або зварювання, повинна бути виконана до остаточної підготовки до ремонту. Якщо ви збираєтесь переставити дропаути, зараз також вдалий час.- але спочатку перевірте, чи міцна рама.- без тріщин та серйозних вм’ятин, з допустимим рівнем іржі. Труби сталевих рам можна замінити.- варто зробити для колекційного екземпляра.- зверніться до професійного майстра.

Розрізняють три ступені іржі: легка поверхнева іржа, помірна іржа з точковими плямами та іржа, яка настільки серйозна, що потребує ремонту рами. Деяка точкова іржа допустима в місцях з низьким навантаженням на раму.

Іржа поширена в області нижнього кронштейна та ланцюгової опори, або в інших місцях, де пошкоджено фарбу.- також, через піт, на верхній стороні верхньої трубки, якщо велосипеда використовувався на тренажері в приміщенні.

Загляньте всередину трубок теж на предмет іржі. Всередині іржа – це підступна іржа. Вода може потрапляти через відкриту верхню частину підсідельного штиря з простої труби або через вентиляційний отвір.

Якщо рама не має зливного отвору під нижнім кронштейном, просвердліть його. Це допоможе запобігти появі внутрішньої іржі в майбутньому. Нижня труба, підсідельна труба і каретка повинні з’єднуватися з корпусом нижнього кронштейна, тому вони стікають через цей дренажний отвір. Бажано, щоб не було місць, де може збиратися вода.

Запущений випадок внутрішньої іржі.- мій старий каркас папки Raleigh Twenty. Солона вода потрапила через вентиляційний отвір (синя стрілка) і не могла вийти, бо фарба заблокувала нижній вентиляційний отвір (моя помилка)!). Труба проржавіла зсередини і розкололася (червона стрілка). Грунтовка під фарбою, щоб запобігти появі іржі в невеликих подряпинах (зелені стрілки). Шарнір проржавів там, де були зішкребені великі ділянки фарби (помаранчева стрілка).

Злегка відшліфуйте плями іржі дрібним наждачним папером.- Зернистість #320 або дрібніше. Це показує, де є більш глибока іржа. Також відклейте наклейки. Скребок для фарби або одностороннє лезо бритви швидко впораються з ними.

Після шліфування наждачним папером з розчином фосфорної кислоти.- м’яка кислота, яка надає смаку Coca-Cola. Насправді, іноді для очищення металів використовують кока-колу. (Я не рекомендую використовувати кока-колу для видалення іржі: вона залишає липкий осад, а концентрація кислоти низька).)

Фосфорна кислота роз’їдає іржу, але не сталь, і ви можете залишити іржаву частину рами замочуватися, поки вся іржа не зникне. Уникайте потрапляння розчину фосфорної кислоти в очі; також бажано носити гумові рукавички.- але короткочасний контакт нешкідливий. Вам потрібно лише мити з милом і водою.

На фото праворуч показано два продукти з фосфорною кислотою. Loctite Naval Jelly рожевий, липкий і прилипає до поверхонь будь-якої орієнтації. Цей засіб продається у кращих будівельних магазинах. Засіб для видалення іржі Purple Power або інший водний розчин фосфорної кислоти зазвичай використовується для миття металевих панелей в автомайстернях. Ви можете нанести засіб на оголені металеві частини рами, щоб видалити легку поверхневу іржу та запобігти подальшому іржавінню, або ж замочити частини рами в розведеному розчині, щоб видалити більш глибоку іржу. Один з корисних способів замочування – просочити ганчірку розчином і обернути її навколо труби рами. [Примітка: станом на 2019 рік Purple Power De-Ruster більше не продається, але інша компанія, Klean-Strip, пропонує подібний продукт. Дивіться посилання в кінці цієї статті.]

Фосфорна кислота може повільно роз’їдати латунь, тому будьте обережні з її використанням на паяних з’єднаннях. Зазвичай іржа зникає до того, як буде завдано значної шкоди пайці.

Мета – видалити іржу аж до голого металу. Ви повинні бачити лише сіру, без коричневої або помаранчевої іржі. На рамі можуть залишитися іржаві ямки. Якщо вони не надто глибокі і не розташовані там, де вони послаблюють раму, досить добре. Їх можна заповнити перед фарбуванням.

Видалення фарби та залишків

Тут ми переробляємо сталевий каркас. Але давайте на мить обговоримо вуглецеве волокно, алюміній і титан.

Хімічні засоби для зняття фарби та абразиви можуть завдати серйозної шкоди рамі з вуглецевого волокна, тому найкраще, що ви можете зробити, – це залишити оригінальне покриття на місці і злегка огрубити його, щоб воно виглядало як нове обробка буде триматися. Доопрацювання рами з вуглецевого волокна найкраще залишити професіоналам, від початку до обробка. Ремонт також можливий в деяких випадках, шляхом заміни пошкоджених шарів вуглецевої тканини.- також робота для професіоналів. На цьому сайті Деймон Рінард описує, як він відремонтував раму з вуглецевого волокна, яку вже побудував.

Алюміній набагато м’якший за сталь, тому хімічне видалення фарби є найкращим способом для алюмінієвої рами. Повідомлялося, що абразивні частинки вбудовуються в алюміній і псують обробка. Алюміній також потребує спеціальної підготовки та ґрунтовки. Найкращий варіант з алюмінієм – відправити раму в майстерню, яка спеціалізується на зачистці фарба з алюмінію, в основному з використанням хімічних речовин.

Титан часто залишають незавершеним, оскільки він не іржавіє. Тоді фарбування не є проблемою. Титан м’якший за сталь, і будь-яку фарбу слід видаляти за допомогою хімічного засобу для зняття фарби, як і з алюмінію.

Хімічний фарба засоби для зняття фарби дуже токсичні. Хімічне видалення фарби бажано проводити в умовах професійної майстерні з фільтрацією відпрацьованого повітря. Після того, як обробка розм’якшилася, її можна очистити за допомогою води, розчинників або м’яких абразивів, таких як сталева вата або шліфувальний папір Scotchbrite™.

Зазвичай фарбу зі сталевої рами зчищають за допомогою абразивних засобів. Піскоструминна обробка – це загальний термін для цієї роботи, але пісок злегка роз’їдає сталеві труби. Дробоструминна обробка набагато щадніша. У великих містах є майстерні, які виконують цю роботу.

Перед тим, як віднести раму в майстерню.- якщо це не майстерня з досвідом роботи на велосипед каркас.- потрібно захистити поверхні, які ви не хочете, щоб вони стиралися, або на яких не повинні осідати частинки. Вкрутіть старі чашки нижнього кронштейна наполовину в нижній кронштейн і обмотайте їх ізоляційною стрічкою, встановіть стару гарнітуру і заблокуйте вентиляційні отвори зубочистками. Клейка стрічка достатньо міцна, щоб витримати абразивоструминну обробку і не допустити потрапляння абразивних частинок всередину рами.

Нижній кронштейн, замаскований для дробеструйної обробки (і вже оброблений): скотч, обмотаний навколо старої чашки нижнього кронштейна.

Крім того, перед дробеструйною обробкою ви або майстерня повинні видалити залишки мастила, жиру та засобів для видалення задирок. Дробоструминна обробка може не повністю їх позбутися, і вони можуть потрапити в пори в металі. Дерустери можна змити водою. (Фосфорна кислота залишає антикорозійне покриття, яке витримує промивання). Очищувач розчинника працює для жиру та олії. Якщо рама була покрита воском, рекомендується використовувати спеціальний очищувач, такий як PPG DX330 Wax and Grease Remover, Sherwin Williams R7K156 Solvent Cleaner або DuPont 3919S Prep-Sol, оскільки піскоструминна обробка може залишити залишки воску в порах на поверхні.

Я відніс раму тандему до місцевої майстерні металообробки Fortune Metal Finishing. в Нідхемі, штат Массачусетс. На фото нижче Шон з Fortune Metal Finishing тримає раму тандему після дробеструйної обробки. Тепер вона чиста від фарби.

вінтаж, велосипед, фарба, схеми, ґрунтовка, фінішне покриття

Шон тримає раму голою рукою. Масла зі шкіри та інші можливі забруднення потрібно буде знову очистити розчинником перед фарбуванням. Це зробить професійний художник, або ви можете зробити це за допомогою розчинника.

Запахи та токсичність

Очищувачі на розчинниках, а особливо засоби для видалення жиру та воску, токсичні та смердючі. Це одна з причин, чому ви, можливо, захочете передати роботу з відновлення професіоналам після видалення іржі.

Більшість побутових фарб зараз на водній основі. Завдяки досягненням хімії, їхня довговічність є прийнятною.- але вони не підходять для фарбування велосипедних рам.

Будь-яка фарба на основі розчинників буде смердючою і більшою чи меншою мірою шкідливою для здоров’я. Деякі гірші за інші. Враховуйте це, коли вирішуєте, чи чистити і фарбувати раму самостійно, і де саме виконувати роботу. Ваша толерантність до запахів, ймовірно, вища, ніж у вашої дружини, сусідів по кімнаті або орендодавця. Зрештою, ви отримуєте щось від своєї роботи: відремонтований велосипед. Вони отримують лише запахи!

Рішення щодо хромування

Я вирішив покрити раму хромом так само, як це було спочатку: правий ланцюг, обидва задні дропаути та передню вилку.

Хромоване покриття є досить трудомістким процесом і вимагає, щоб сталеві трубки були ідеально відполіровані перед тим, як пройти кілька циклів гальванічного покриття з поліруванням між циклами.

Дечому я навчився у свого маляра, так це тюбикам у цих вінтажний рами тонкі, тому полірування повинно бути більш делікатним, ніж, наприклад, автомобільні деталі, виготовлені з більш товстої сталі. Також ви не хочете, щоб вони полірували дрібні деталі на рамі. Це робота для фахівця.

Вибір кольору фарби

Оскільки я вирішив відтворити оригінальну схему фарбування Nuovo Mexico, мені довелося вибрати лише один варіант пофарбувати колір. Більшість вінтажними шанувальників Colnago знають про колір під назвою “Saronni Red. Цей дивовижний колір був названий на честь Джузеппе Саронні, який виступав на червоних велосипедах Colnago за команду Del Tongo. Нещодавно я прочитав у блозі, що “Sarroni Red” був пофарбований за допомогою 2-етапного процесу фарбування. Раму спочатку напилюють сріблястим металіком, а потім наносять прозоре покриття з червоним відтінком. Кінцевий результат – глибокий червоний металік. Мій маляр просто назвав цей колір “цукерково-червоним.

Хоча я люблю “Saronni Red”, мій Colnago Master, зображений вище (схожої епохи), вже пофарбований у цей колір. Я не хотів, щоб обидва мої вінтажний Я хотів, щоб велосипеди були одного кольору, тому вирішив пофарбувати їх у синій. У мене ніколи раніше не було синього велосипеда, тож це приємна зміна.

Звичайно, це просте рішення стало набагато складнішим, коли художник витягнув 5 книг з кольоровими зразками з усіма можливими відтінками синього, включаючи варіації матового, сатинового, глянцевого та металізованого покриття. Після години ходіння туди-сюди, я нарешті вибрав зразок фарби “0008 Blue Mic 2ct”, який має металеве обробка, але мій художник використав цей зразок лише як орієнтир і створив схожий колір, змішавши свої власні фарби. Кінцевий результат він назвав “Цукерково-блакитним.

Історично, синій і червоний є важливими кольорами для гоночних мотоциклів Colnago початку 1980-х років. Я бачив фотографію велосипеда Фредді Маертенса в музеї Colnago (поруч з велосипедом Саронні). Маертенс виграв чемпіонат світу 1981 року, випередивши Саронні і посів друге місце на синьому Colnago Mexico, згідно з інформацією на сайті Colnago. Наступного року Саронні виграв чемпіонат світу 1982 року на своєму червоному Colnago Super Profil. Оскільки Nuovo Mexico насправді був “Нью-Мексико”, синій колір здавався ідеальним вибором.

Коли Nuovo Mexico вперше з’явився в каталозі Colnago, він також був синього кольору, як на фото нижче.

Вибір наклейок

Мені дуже подобається оригінальний набір наклейок Colnago для велосипедів початку 1980-х років, який часто можна було побачити на моделях Super та Nuovo Mexico. На ньому зображені райдужні смуги, оскільки велосипеди Colnago неодноразово вигравали чемпіонати світу. Білий фон також чудово контрастує з блакитною фарбою, яку я вибрав. На щастя, є багато людей, які продають високоякісні репродукції майже всіх наклейок Colnago, виготовлених протягом багатьох років. Постачальник наклейок, яким я користувався, дозволяє змішувати наклейки з будь-якого набору та розміру. Вони навіть можуть створити нові наклейки, щоб відповідати будь-якій існуючій наклейці, яку вам потрібно замінити.

Підготуйте велосипед

Вам потрібно переконатися, що рама готова до фарбування. Спочатку очистіть його спиртом і безворсовим рушником. Переконайтеся, що рама повністю чиста. Якщо це не необроблений алюміній, сталь або карбон, злегка відшліфуйте його, щоб фарбі було до чого прилипати. Використовуйте наждачний папір із зернистістю від 1,000 до 1,500 і натирайте рівно стільки, щоб текстурувати поверхню – ви не хочете повністю знімати матеріал.

Пов’язані статті

Виберіть свою фарбу

Важливо вибрати якісну фарбу, яка буде довговічною, тому зверніться до місцевих художніх магазинів. Шукайте балончик низького тиску – чим повільніше, тим повільніше фарба виходить, тим легше з ним працювати. Кальмар продає власну фарбу, спрей.Велосипед, на своєму веб-сайті, і фарба Montana – ще один хороший варіант. Що б ви не обрали, не змішуйте бренди та лінійки, оскільки різні фарби можуть погано взаємодіяти між собою.

вінтаж, велосипед, фарба, схеми, ґрунтовка, покриття

Заклейте малярським скотчем частини рами, до яких будуть кріпитися компоненти: нижній кронштейн, підсідельну трубу, винос та дропаути. Качорек каже, що 3M Scotch Blue Exterior добре працює на алюмінієвих рамах Squid. Ви можете використовувати скотч, щоб замаскувати деякі частини велосипеда під час створення дизайну, але переконайтеся, що ваш базовий шар повністю висох, інакше фарба може відклеїтися разом зі скотчем.

Підготуйте робоче місце

Хоча це можливо, фарбувати велосипед, тримаючи його в руках, досить клопітно, тому вам слід закріпити раму так, щоб ви могли фарбувати її, не торкаючись до неї. Ви можете закріпити головну трубу на дюбелі, а дюбелі закріпити в підставці, або просто протягнути мотузку чи шпагат через верхню трубу і підвісити її до крокви. Можливо, ви також захочете покласти тканину для крапель, щоб зловити надмірне розпилення.

По-перше, Качорек радить струшувати балончик протягом трьох хвилин перед використанням. Потім перевірте балончик, щоб побачити, на якій відстані ви повинні тримати його під час розпилення. (Розпилювач.Велосипед слід тримати ближче до велосипеда, ніж інші фарби, на відстані від одного до чотирьох дюймів.) Фарбу слід наносити рівномірно і по одному шару за раз. Під час розпилення також тримайте руку в постійному темпі.

Враховуйте також погоду. Качорек рекомендує фарбувати в суху погоду (це найголовніше), і бажано при теплішій температурі і низькій вологості. Переконайтеся, що фарба має достатньо часу для висихання між нашаруванням різних кольорів або нанесенням другого шару.

І пограйтеся! Принадність “зроби сам” полягає в тому, що немає неправильних відповідей. Якщо вам потрібна додаткова порада щодо фарбування вашого велосипеда, перегляньте поради щодо фарбування на Squidbikes.com.

huffyrailsarefun

Мій Huffy Rail – модель 1971 року. У мене є додаткова 16-дюймова пружинна передня вилка, і я планував пофарбувати її в синій колір. Чи є спосіб дізнатися, який колір близький або навіть точний до оригінального синього кольору huffy, який використовувався на велосипедах huffy rail 1971 року?

вінтаж, велосипед, фарба, схеми, ґрунтовка, фінішне покриття

Існує, здавалося б, нескінченне море фарба кольорів, і мені просто цікаво, чи знає хтось, який найближчий до правильного оригінального синього кольору huffy 1971 року? Я хотів би фарба цей велосипед гарний цукерковий електричний яскраво-синій, але я не хочу, щоб він не продавався, якщо пофарбую його в такий колір, а люди хочуть правильний синій колір, який Хаффі використовував на рейці.

Поки що всі мої модифікації легко відкрутити, і легко повернути велосипед назад на склад, просто відкрутивши речі. Я схитрував і використав барабанне 5-швидкісне заднє колесо з ободом, відмінним від штатного, але це не так вже й складно, щоб отримати, а потім використати нормальне 5-швидкісне колесо Huffy.

Я поставив величезних чоловіків 1920-х років велосипед пружини сидіння під оригінальним рейковим сидінням, але все, що потрібно зробити, це знайти подібне сидіння в поганій формі, але з хорошим нижнім сидінням, і тоді це теж повернеться до оригіналу.

Однак фарбування – це майже те, що люди не хочуть перефарбовувати, якщо фарба в хорошому стані. Люди частіше просто не купують велосипед, якщо фарба гарна, але їм не подобається колір, зазвичай через витрати на перефарбовування. Іржавий або поганий стан фарби, швидше за все, буде куплений замість цього, тому що їм не буде погано перефарбувати його в колір, який їм подобається, тому що фарба була поганою з самого початку.

Якщо мотоцикл не продається, я зрештою хочу професійно пофарбувати його, щоб його можна було продати, і щоб людям подобався його колір. Я знаю, що у світі хот-родів та стріт-родів люди віддають перевагу сучасним оновленням та змінам, а також яскравим кольорам. Але у велосипедах, особливо у спортивних велосипедах, я думаю, люди все ще хочуть, щоб все було якомога ближче до заводського, інакше я б обрав цукерковий електричний блакитний колір.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top