Що таке пригодницькі велосипеди. Ducati Multistrada V4 Sport

Що таке Пригода Подорожі на мотоциклах?

Дехто каже, що пригодницька їзда на мотоциклі – це їзда по бездоріжжю, подалі від тротуару і в бруд. Це їзда в невідомість, перетин континенту або двох, кругосвітня подорож, підйом в гори і спуск в долини, безліч переправ через річки, розбиття табору в дикій природі, і переконайтеся, що вони залишають сліди від шин на задньому кінці, вирізані на пісках пустелі.

Інші вважають, що метою є пошук нового місця призначення, подорожуючи своїм шляхом, поки не досягнуть його, сплячи в комфорті готельного ліжка.

пригоди, мотоцикли, ducati, multistrada

Для кожного мотоцикліста існує свій рівень пригод.

Той, який робить вас щасливими, є правильним для вас.

Я міг би піти легким шляхом і сказати наперед, що пригодницька їзда на мотоциклі – це щастя. Натомість, я поділюся з вами своїм баченням. Пригодницька їзда на мотоциклі – це подолання складних ситуацій під час їзди як по дорозі, так і по бездоріжжю, знайомство з новими місцями та переживання справжньої пригоди, коли мрії узгоджуються з можливостями.

Почуття задоволення, яке з’являється від цього, також можна поділити. Ви можете поділитися цією історією з друзями, родиною чи іншими гонщиками, яких зустрінете на своєму шляху. Або, з іншого боку, ви можете тримати це при собі і перетворити це на саморозвиток, радісне усвідомлення і майже медитаційний стан. Подорожувати і мати моменти, коли є тільки ти і світ – це неперевершено і захоплююче.

Насправді, пригодницька їзда на мотоциклі повинна супроводжуватися попередженням від головного лікаря – “використовувати помірковано, оскільки це може викликати залежність”.

Якщо ви розглядаєте можливість пригодницької їзди на мотоциклі, ви, ймовірно, думаєте про те, щоб вирушити в мотоподорож, яка вабить вас, як якийсь блискучий об’єкт в кінці дороги, за яким ви не можете не слідувати.

Але перед тим, як зробити це, є цілий список пунктів, на які слід звернути увагу, починаючи з типу мотоцикла, який відповідає вашому стилю їзди, і місцевості, яку ви хочете покрити під час своїх пригодницьких подорожей.

У цьому році в Україні з’явився новий вид спорту – велотрейл Пригода Мотоцикл

Пригодницький мотоцикл сьогодні – це категорія мотоциклів, яка виходить за рамки того, що було кілька років тому. З великими трейловими мотоциклами, які так популярні в наш час, люди схильні змішувати пригодницькі мотоцикли та дуал-спорт.

Простіше кажучи, пригодницький велосипед – це тип мотоцикла, який дозволяє їздити як по дорогах, так і по бездоріжжю, відносно добре справляючись з будь-якими умовами. Звичайно, ми не можемо очікувати, що великий пригодницький мотоцикл буде поводитися на бездоріжжі, як легкий позашляховик, або на дорозі, як спортивний мотоцикл.

Пригодницький мотоцикл – це майстер на всі руки, коли справа доходить до мотоподорожей.

Маючи це на увазі, ось деякі з найпопулярніших пригодницьких мотоциклів у всіх вагових та цінових діапазонах:

BMW R GS 1250 Adventure

Надзвичайно популярний серед гонщиків, особливо туристів на далекі відстані, BMW R1250GS є одним з найкращих пригодницьких мотоциклів для подорожей. Він має зручне сидіння, може похвалитися широким набором функцій, і ви можете додати безліч додаткових аксесуарів для подальшої модернізації цього повноцінного пригодницького мотоцикла.

Двомісний спортивний велосипед проти пригодницького: чи є різниця? (З 26 прикладами)

Деякі мотоциклісти використовують терміни “подвійний спортивний мотоцикл” і “пригодницький мотоцикл” як взаємозамінні. Інші вважають, що між ними існує чітка лінія на піску. Зважаючи на широкий вибір мотоциклів, здатних як їздити по бездоріжжю, так і їздити по асфальту, як дізнатися, чи є мотоцикл для подвійного спорту або для пригод??

Двомісні спортивні велосипеди легші, мають менші двигуни (до 650 куб. см) і, як правило, більше підходять для бездоріжжя. Пригодницький велосипеди, з іншого боку, мають великі, потужні двигуни об’ємом 650 куб. см і більше, набагато важчі та оснащені електронними допоміжними пристроями, які роблять їх безпечнішими та комфортнішими для їзди по асфальту.

Це загальні відмінності, якщо вам дійсно потрібно провести різницю, але з сучасними велосипедами межі стають все більш розмитими. Перш ніж ми розглянемо 26 прикладів дуал-спортивних/пригодницьких велосипедів і те, куди вони підходять, давайте поговоримо про відмінності між дуал-спортивними та пригодницькими велосипедами, які часто зустрічаються.

Основна відмінність між спортивними та пригодницькими велосипедами

Я вважаю, що різниця між дуал-спортом та пригодницькими мотоциклами є академічною та теоретичною. Якщо ви хочете пригод на мотоциклі, все, що вам потрібно – це два колеса. Ми без проблем проїхали тисячі кілометрів через Африку на маленьких китайських велосипедах для доставки. Повний текст про те, чому я вважаю, що маленькі мотоцикли кращі за пригодницькі (або ADV) велосипеди, читайте в цій статті.

Тим не менш, багато хто вважає, що існує різниця між тим, що класифікується як мотоцикл для дуал-спорту та пригодницький мотоцикл. Якщо вам вкрай необхідно знати, до якої категорії належить той чи інший мотоцикл, то читайте далі.

  • всі мотоцикли, які здатні їздити вулицями та бездоріжжям, класифікуються як мотоцикли для подвійного спорту, а пригодницькі мотоцикли є підкатегорією мотоциклів для подвійного спорту, які більше схильні до швидких подорожей по шосе; або
  • всі велосипеди, здатні їздити як по вулицях, так і по бездоріжжю, лежать на шкалі, а не в бінарному відрі “цей” або “той”. З одного боку, спортивні мотоцикли легші, більше орієнтовані на бездоріжжя та мають двигуни невеликої потужності, а з іншого – пригодницькі мотоцикли з більшими двигунами, орієнтованими на шосе.

Більшість мотоциклістів бачать різницю між мотоциклами для дуал-спорту та пригодницькими мотоциклами саме в останньому випадку. Тож перш ніж ми зануримося в деталі кожного типу мотоциклів, ознайомтеся з таблицею нижче, де наведені загальні характеристики кожної категорії.

Двомісні спортивні мотоцикли були досить простими, і я цілком задоволений своєю класифікацією. Деякі пригоди мотоцикли визначили клас і чітко належать до нього, але я включив кілька моделей, які дехто може вважати вуличними мотоциклами. До них відносяться Kawasaki Versys 1000, Suzuki VStrom 1000 та Ducati 1260 Multistrada. VStrom Adventure XT та Мультистрада Обидва ендуро мають 19-дюймові передні колеса зі спицями, схожі на BMW GS, тоді як Kawa має литі 17-дюймові колеса, призначені для вуличної їзди.

Я включив два ендуро, які є популярними туристичними мотоциклами серед пригода гонщики. І Suzuki DRZ 400, і KTM 690 Enduro R дуже добре справляються з бездоріжжям і можуть долати великі відстані за допомогою декількох модифікацій для підвищення комфорту на шосе.

Тоді є шість питань, які варто обговорити окремо. Kawasaki Versys 650 та Suzuki VStrom 650 – це справжні вуличні туристичні мотоцикли з вертикальною посадкою. З середнім ходом підвіски, меншою вагою, ніж у їхніх 1000-кубових побратимів, і 19-дюймовими передніми шинами на VStrom, наскільки вони можуть бути поганими на гравії??

Менші велосипеди стають все більш популярними. BMW G 310 GS та Kawasaki Versys 300 можуть бути маленькими вуличними мотоциклами, але я бачу багато гонщиків, які їздять як по дорогах, так і по бездоріжжю на цих маленьких квазі-пригодницьких мотоциклах. Малюк Versys має 19-дюймове переднє колесо зі спицями, не менше. Можливо, ви не зможете вмістити великі жорсткі кейси (можливо, ви зможете), але є різні інші варіанти багажу, такі як ці.

Тоді справжні “чухачі”: Yamaha Ténéré 700 та KTM 790 Adventure R Rally.

Yamaha Ténéré 700

Стара модель Yamaha XT 660 Z Ténéré більше тяжіла до категорії подвійного спорту з одним циліндром та нульовими електронними допоміжними системами. У нього навіть не було гальм з АБС. Довгоочікуваний Ténéré 700 (або T7) оснащений двоциліндровим двигуном об’ємом 689 куб.см і тепер має ABS завдяки більш суворим правилам.

Цікаво (і на щастя), що Yamaha вирішила не включати режими гонщика, трекшн-контроль або круїз-контроль. Це відрізняє його від інших сучасних пригодницьких велосипедів. Приємним штрихом є те, що ви можете тимчасово вимкнути ABS на ходу. На мою скромну думку, відсутність електронних хитрощів (які можуть залишити вас застрягти на рівнині в Монголії) робить Ténéré єдиним справжнім пригодницьким мотоциклом для перетину континенту прямо з заводу.

KTM 790 Adventure R Rally

KTM 790 Adventure R Rally є лімітованою серією – буде випущено лише 500 екземплярів – пригодницьких (це в назві!) велосипед. Rally базується на 790 Adventure R, але має жорстку підвіску від WP Pro Components. Він також має режим “Ралі”, який дає вам більш спортивну реакцію на дросель, ніж режим “Позашляховик”, і дозволяє регулювати ковзання заднього колеса в 9 ступенях. Ви також можете переключити, якщо повністю вимкнути.

Хоча ралі буде важко перемогти, якщо ви шукаєте хардкорний велосипед, щоб розважитися на трасах, він не був би моїм першим вибором, якби мені довелося обирати велосипед для самостійної подорожі через Африку. Окрім всієї електроніки, яка потенційно може вийти з ладу і потребуватиме допомоги кваліфікованих спеціалістів, гоночна природа велосипеда може призвести до неприємностей. Подорож далеко від цивілізації дуже відрізняється від перегонів з друзями-велосипедистами пустельними стежками.

Заключні думки

Провівши деякі дослідження і застосувавши свій розум, щоб класифікувати найбільш популярні велосипеди, які здатні їздити по бруду і асфальту, я прийшов до наступного висновку: Різниця між велосипедами для дуал-спорту та пригодницькими велосипедами – це питання семантики. Деякі гонщики наполягають на тому, що існує чітка різниця, а інші використовують ці терміни як взаємозамінні. Зрештою, хіба так важливо, хто має рацію?

Коли ми проїхали 9 630 миль по Африці за 3 місяці, у нас був вибір їхати на наших подвійних спортивних велосипедах. Зрештою, ми обрали 200-кубові китайські байки з доставки (детальніше ТУТ).

Чи можна це вважати пригодницькою подорожжю на мотоциклі? Яка різниця!

Я катаюся на мотоциклах ще зі школи і проїхав тисячі миль на різних мотоциклах через більш ніж 10 країн. Для отримання додаткової інформації, відвідайте мою сторінку про мене: https://www.adventurebiketroop.com/about-us/

Останні публікації

На вашому мотоциклетному ланцюгу з’являються плями іржі після того, як він постоїть деякий час? Це дратує, правда? Якщо ви власник мотоцикла, швидше за все, ви боролися з іржавим ланцюгом більше разів, ніж вам хотілося б.

пригоди, мотоцикли, ducati, multistrada

Найкращий мотоцикл для початківців не повинен бути занадто потужним, занадто важким, занадто високим або занадто дорогим. Велосипед з нейтральною ергономікою допоможе новим гонщикам навчитися керувати зчепленням, дроселем та гальмами. Невеликий.

Про нас

Привіт! Я Франсуа, і я люблю все, що має колеса, відколи себе пам’ятаю. Коли мені було 25 років, ми з другом взяли наші старі XT500 в коротку поїздку, і я закохався в пригодницьку їзду на велосипеді.

Незабаром після одруження ми з дружиною проїхали від Кейпа до Каїра на 200-кубових китайських дорожніх велосипедах. Нам знадобилося 90 днів, щоб подолати 15 500 км.

Час від часу я пишу огляди мотоциклів для спортивних журналів та місцевих газет, а також відвідую презентації нових мотоциклів, коли є можливість.

9 найкращих пригодницьких велосипедів для гонщиків усіх рівнів

Коли справа доходить до вибору правильного пригодницького велосипеда для вас, є ряд факторів, на які вам потрібно звернути увагу. Вони відрізняються від початкового до середнього та просунутого рівня. Наші три приклади для кожної категорії допоможуть вам знайти найкращий велосипед для вас.

Автомагістралі стають все більш перевантаженими, а пересування через будь-який центр міста перетворюється на кошмар з вулицями з одностороннім рухом та заторами. Тож чи варто дивуватися, що пригодницький велосипед настільки популярний?

Двомісний спортивний велосипед дає вам можливість зійти з асфальту та дослідити менш протоптані шляхи. Не кожен має досвід життя на вільному ходу або є затятим байкером, тож якщо це саме про вас, читайте далі.

Ми розглянемо три пригоди велосипеди для початківців, потім три для середнього рівня і, нарешті, три для просунутих мотоциклістів.

Під середнім рівнем ми зазвичай маємо на увазі тих, хто має за плечима кілька років їзди по дорогах і хоче перейти до дуал-спорту.

Просунуті ентузіасти дуал-спорту також не залишаються осторонь, оскільки ми звертаємо увагу на три найкращі моделі пригодницьких велосипедів, що не мають аналогів у світі. Сідайте зручніше, адже всі найкращі пригоди починаються з гарного читання.

ПОЧАТКОВА

Найкращий спосіб навчитися реальним дорожнім навичкам – це їзда по бездоріжжю. Тож є сенс поглянути в бік наших трьох дружніх до учнів пригод велосипеди коли ви будете готові до першого комплекту коліс.

Kawasaki Versys-X 300

Кожного разу, коли вони підозрюють, що помітили нову прогалину на ринку, Kawasaki, здається, розширює свою лінійку Versys, і X 300 є останнім двомісним мотоциклом.

Не чекайте від нього повноцінного пригодницького велосипеда. Він поставляється в стандартній комплектації без переднього бампера, крэш-барів та шипованих покришок. Що ви дійсно отримуєте, так це 300-кубовий паралельний подвійний двигун потужністю 39 к.с. в елегантному маленькому корпусі.

Завдяки 6-ступінчастій коробці передач та спорядженій масі всього 173 кг двигун дасть вам близько 65 літрів на галон. Ця остання особливість представляє особливий інтерес для початківців шукачів пригод, оскільки невелика вага мотоцикла робить його чудово маневреним.

Модель 2018 року отримала ABS, і хоча тут достатньо місця для пілота, сидіння досить жорстке, тож очікуйте багато зупинок. Kawasaki, очевидно, прислухалися до критики щодо сидіння і запропонували версію з більш товстою підкладкою у своєму великому списку аксесуарів.

Висота сидіння становить 32″, тому більшість райдерів зможуть поставити обидві ноги на землю. Екран має пристойну висоту, що захищає гонщика від більшої частини вітру. Здатність до розгойдування на поворотах дуже вражає, а маневреність на трасі робить його дуже зручним для користувача

Вийшовши на ринок наприкінці 2017 року, малюк GS є результатом співпраці між BMW та TVS, а це означає, що мотоцикли виробляються в Індії. Нехай це вас не відлякує, якість – це звичайний стандарт BMW, і якби ніхто не сказав вам про його походження, ви б ніколи не здогадалися. Перенесення виробництва на субконтинент дозволило зберегти конкурентоспроможну ціну.

Двигун – одноциліндровий 313-кубовий, чотириклапанний, з рідинним охолодженням, і якщо ви добре придивитесь, то можете помітити задній циліндр і головку. Ця розумна інженерна розробка дозволяє отримати більш пряму індукцію та коротшу вихлопну трубу.

310-й отримав фірмовий дзьоб GS, і хоча екран лише трохи піднятий, щоб прикрити прилади, йому вдається відхиляти пристойну кількість вітру.

Що стосується сідла, то при висоті трохи менше 33”, воно має таку ж висоту, як і GS 1200, тому ви отримаєте гарний огляд дороги в міських умовах. Маючи вагу на 5 кг меншу, ніж у Versys, можна було б очікувати, що одноциліндровий двигун зробить його стрункішим, але 310-й відчувається суттєвішим.

GS 310 може бути бюджетною моделлю, але він все ще має деякі приємні штрихи, такі як передня та задня підвіска KYB, гальма Brembo ABS (навіть якщо вони є індійськими еквівалентами), пристойного розміру передній бампер та великий багажник.

Royal Enfield Himalayan

Бренд Royal Enfield веде свій родовід з 1893 року. Ця гілка генеалогічного дерева, однак, походить з Індії. Енфілди будують там з 1955 року, а Гімалайський походить з їх нового сучасного заводу в Ченнаї.

350-кубовий родстер Bullet від Royal Enfield десятиліттями долає найвідоміші гірські хребти світу, але Himalayan – це перша спроба компанії створити справжній пригодницький мотоцикл.

Розроблений колишнім головним дизайнером Ducati, П’єром Тербланшем, все в цьому 411-кубовому одноциліндровому мотоциклі є новим. Himalayan зовсім не схожий на решту “справжніх ретро” родстерів компанії. Натомість він має привітний і дуже практичний вигляд, що нагадує ранні японські трейл-байки, такі як Honda SL125.

Все на виду, а не ховається за панелями та пластиком, навіть п’ятиступінчаста 24-швидкісна коробка передач.Двигун потужністю 5 к.с. має олдскульний карбюратор. Двигун має високу потужність і плавність ходу, його не потрібно розганяти до п’ятизначних обертів, а піковий крутний момент досягається при неквапливому 4 500 об/хв.

Що стосується фізичних розмірів, то висота сидіння 31″ робить його найнижчим у групі, але, що цікаво, він також є найважчим на 20 фунтів. На щастя, вага розташована низько, що надає йому передбачуваності та легкої маневреності, роблячи його справжнім подвійним спортивним мотоциклом.

ПРОМІЖНИЙ

Ці три мотоцикли ідеально підходять для тих, хто тільки починає пересідати з родстерів на мотоцикл, здатний виїхати на бездоріжжя. Зручність у користуванні є спільною темою для всіх цих компетентних велосипедів.

Honda CB500X

Honda може виглядати як великий байк, але як тільки ви закинете ногу на нього, тонкий бак і рама дозволять вам легко поставити ноги.

Двоциліндровий, впорскування палива, збалансований двигун DOHC потужністю 48 к.с. від Honda забезпечує бездоганну роботу. Ви отримаєте близько 65 км/год, а з 4 передачею.5-галонний паливний бак, ви забудете, де знаходиться найближча заправка.

Сидіння досить зручне для їзди вдвох, а підвіска складається з 41-міліметрових труб і моноамортизатора Pro-link ззаду. Обидва регулюються для попереднього навантаження. Це дає додаткову гнучкість.

Сімнадцятидюймові шини спереду та ззаду виглядають масивними, але видають упередженість Honda до доріг. Це не означає, що він не впорається з брудом, просто переконайтеся, що ваші пригоди включають довгу дорогу та коротку стежку.

Будучи бюджетною моделлю Honda, 500 X не має ніяких наворотів у вигляді трекшн-контролю, прослизаючого зчеплення і т.д. Пов’язана ABS на гальмах – майже єдина бортова технологія, яку ви знайдете, але від цього вона не стала гіршою.

Suzuki V-Strom 650

V-Strom існує вже кілька років, і завдяки своїй надійності та куленепробивності цей мотоцикл має постійних прихильників.

V-подібний двигун з уприскуванням палива отримав оновлення в 2017 році і тепер видає свою потужність трохи нижче в діапазоні оборотів, що є саме тим, що ви хочете від V-подібного двигуна.

Найменший Strom в лінійці все ще відчувається як великий солідний байк, але нова модель отримала вужчий бензобак ззаду, щоб полегшити веслування. Форма обтічника теж нова: Suzuki обрала дзьобоподібну форму, яка вперше з’явилася в 1991 році.

Регульований екран тепер трохи вищий, щоб зробити ці довгі поїздки трохи простішими. 650-й запозичив компонування приладів у свого однолітрового старшого брата і складається з великого центрального аналогового лічильника обертів з рідкокристалічним інформаційним дисплеєм праворуч.

Цей мотоцикл також знайомить мотоциклістів середнього рівня з електронними системами допомоги водієві з двома рівнями контролю тяги, які також можна вимкнути. У вас є вибір між двома різними моделями в лінійці: стандартною та дещо більш орієнтованою на трейл XT.

Yamaha XT660Z Tenere

Єдиний одноциліндровий мотоцикл у нашій проміжній групі також є найбільш позашляховим. Видаючи приблизно таку ж потужність, як і Honda, двигун Yamaha з водяним охолодженням є майже більше шосейним мотоциклом з дорожніми якостями, ніж навпаки.

Іншими ознаками його пристосованості до бездоріжжя є 35-дюймова висота сидіння (так, я сказав 35 дюймів) та 21-дюймове переднє колесо. Tenere також має деякі дуже добре продумані додаткові опції, такі як передній буксирувальний обруч та захисні панелі на бензобаку.

Оскільки це одноциліндровий мотоцикл, на високих швидкостях двигун може відчутно гудіти. Захоплення жмені гальм також змушує ці довгі туристичні вилки пірнати носом, але це не зовсім те, про що йдеться у Tenere.

Yamaha Tenere XT660Z більш ніж здатний на дорозі. Він досить комфортний, щоб випробувати запас ходу на баку понад 200 миль, а вид з цього командирського місця буде чудовим, щоб прорватися крізь трафік у годину пік.

З’їжджайте з дороги і переходьте до більш розкутих речей, і висота сидіння, довга підвіска і дорожній просвіт – все це має набагато більше сенсу, ніж у Honda або Suzuki.

ПРОСУНУТИЙ

Гаразд, тепер ми переходимо до іграшок для великих хлопчиків (або дівчаток, якщо вже на те пішло). Ці три мотоцикли представляють найкращі пригодницькі мотоцикли, які зараз представлені на ринку. Вони величезні не тільки за фізичними розмірами, але й за технічними характеристиками та ціною.

KTM 1290 Super Пригода R

KTM – це монстр у всіх сенсах цього слова, а гоночна спадщина заводу проявляється в кожній нитці ДНК 1290. У вас буде вибір з трьох варіацій: вуличного “S”, туристичного “T” та більш пристосованого до бездоріжжя “R”.’

Adventure R отримав надійний подвійний двигун LC-8 V від KTM. На щастя, внутрішні модифікації, такі як важчий маховик та менш пікові кулачки, приборкали звіра до зручних для користувача 160 к.с!

Щоб тримати всіх цих коней на короткому повідку, R має хром-молібденову решітчасту раму, яка використовує силову установку як напружений елемент. Цей дизайн сходів є прямою копією всепереможних робочих ендуро-байків заводу, тому він більш ніж готовий до роботи.

Як і слід було очікувати, на KTM дуже багато електронних допоміжних засобів для водія, які включають контроль стійкості мотоцикла, чутливу до кута нахилу ABS, контроль тяги на поворотах та чотири режими контролю тяги.

The 6.5-дюймовий TFT-екран замінює звичайний годинник, з нього ви також можете зв’язатися через Bluetooth зі своїм смартфоном або переключитися на бортовий навігатор.

KTM дасть фору більшості спортивних мотоциклів на дорозі.

BMW R1200GSA

Єдиний мотоцикл, який перевершує KTM, – це BMW GSA. На папері великий BM виглядає трохи слабким і в’ялим у порівнянні з KTM. Двоциліндровий двигун Boxer видає 125 к.с. і несе додаткові 50 фунтів непідресореної ваги.

Як ми всі знаємо, технічні характеристики дуже рідко розповідають повну історію, і після початку руху GSA поводиться на дорозі та поза нею так, як жоден 550-фунтовий велосипед не має права на це.

Передня підвіска – випробувана і перевірена телескопічна передня вилка BMW, яка дає більше 8 дюймів ходу. Ззаду – ще одна особливість німецького виробника, односторонній паралелепіпед з моноамортизатором.

Як і KTM, GSA використовує двокомпонентну раму решітчастого типу, яка використовує жорсткість двигуна. Якщо ви вважали, що електронний пакет KTM був великим, то BMW може покрити цю ставку і підняти ставки за допомогою Dynamic ESA.

Це інтелектуальне програмне забезпечення автоматично регулює задню підвіску, щоб впоратися з будь-якими умовами, в яких вона опинилася. Якщо цього виявиться недостатньо, демпфірування та попереднє навантаження також можна змінювати на ходу завдяки регулятору на лівому перемикачі керма.

Останній козир в рукаві GSA – це система ECS. Це програмне забезпечення можна увімкнути для роботи системи екстреного виклику, яка автоматично надсилає SOS-повідомлення з вашими GPS-координатами у разі аварії, ось що я називаю фантазією!

Honda Africa Twin Adventure Sport

Домінуючи на ринку пригодницьких велосипедів ще в 1988 році з їх оригінальним Africa Twin, було дивно, що великий H не має такого в своєму нинішньому модельному ряді.

Ситуація була виправлена два роки тому, коли Honda відродила назву для свого нового 1000-кубового Africa Twin, що співає і танцює. Світ проголосував за успіх велосипеда своїми гаманцями, і за два роки з моменту його запуску було продано 50 000 одиниць по всьому світу.

Хоча Honda, мабуть, найменш потужний з усіх літрових пригодницьких мотоциклів, він використовує свої 94 к.с. з користю, навіть маючи порядок стрільби, який дає йому майже V-образну форму.Відчуття двійника.

Як і його оригінальний тезка, Honda вирішила надати новому Africa Twin справжню позашляхову прохідність. Цього вдалося досягти, зменшивши вагу до мінімуму та встановивши 21-дюймові передні та відносно вузькі 150-18 задні шини.

Однак, як би добре це не було, Honda зазнала певної критики. Дорожній просвіт, запас ходу та підвіска були визнані недостатніми. На щастя, це більше не є проблемою в моделі 2018 року.

Остання модель називається Africa Twin Adventure Sport. Ємність бака збільшена, щоб забезпечити запас ходу близько 300 миль. Підвіска Showa має додатковий дюймовий хід спереду та ззаду, а висота сидіння збільшилася до високих 36 дюймів

Останні доповнення до і без того чудового мотоцикла перетворили Honda на справжній мотоцикл для будь-яких завдань, гідний свого “пригодницького” ім’я.

Існує причина, чому пригодницькі / подвійні спортивні велосипеди стали такими популярними. Ви можете розсікати міські джунглі, насолоджуючись чудовим видом на трафік, а на вихідних вирушати на пагорби.

У чому переваги пригодницького мотоцикла?

Ось кілька переваг інвестування в пригодницький мотоцикл:

Продуктивність

Перше, що ви помітите про пригодницькі мотоцикли, це те, що вони пропонують більшу продуктивність, ніж більшість комерційних мотоциклів, оскільки двигун повинен виробляти достатньо кінських сил, щоб підніматися на круті пагорби і гори.

Однак ці додаткові переваги не лише завдяки збільшеному об’єму двигуна. Підвіска та шини вашого пригодницького мотоцикла також оптимізовані для того, щоб добре долати нерівності, покращуючи керованість.

Ергономіка та комфорт

Але що вирізняє пригодницькі мотоцикли, так це комфорт та ергономіка. Хоча пригодницькі мотоцикли мають репутацію незручних, новіші моделі комфортніші, ніж комерційні.

Вертикальне положення дозволяє сидіти зручно і без болю в спині. Виробники використовують пінополіуретан для виготовлення сидінь, щоб ви не відчували дискомфорту під час тривалих велоподорожей.

Надійність та доступність

Оскільки пригодницькі мотоцикли мають простий корпус і легко збираються, вони надійні. Ви можете розібрати пригодницький мотоцикл і зібрати його, щоб знайти джерело проблем за кілька хвилин.

Ця простота також робить пригодницькі мотоцикли доступними за ціною. Ви можете придбати якісний пригодницький мотоцикл з перших рук приблизно за 4 000 доларів. Щоб отримати такі ж характеристики, як у спортивного мотоцикла, вам доведеться викласти вдвічі більшу суму.

Ремонт спортивних мотоциклів досить дорогий у порівнянні з пригодницькі мотоцикли. Тож якщо ви шукаєте доступний спосіб отримати дозу адреналіну, обирайте пригодницький мотоцикл мотоцикли.

Чи варто купувати пригодницький мотоцикл?

Можливо, ви обираєте між круїзним, пригодницьким або гравійним велосипедом. Але що найкраще відповідає вашим потребам?

Коротше кажучи, пригодницькі мотоцикли найкраще підходять, якщо ви обмежені в коштах і шукаєте доступний за ціною мотоцикл, який забезпечить вам відмінний досвід їзди по дорогах і бездоріжжю.

Пригодницькі мотоцикли все ще залишаються хорошим варіантом, навіть якщо ви просто їздите з пункту А в пункт Б і не є великим шанувальником гір. Це пов’язано з його ергономічністю та надійністю. Вам не доведеться багато платити за ремонт, і якщо ви знаєте щось про мотоцикли, ви, ймовірно, зможете вирішити більшість проблем самостійно.

Але якщо ви не плануєте їздити на мотоциклі по дорогах і вам потрібен транспортний засіб, оптимізований для бездоріжжя, обирайте чисто гравійний дорожній мотоцикл. Він має довшу колісну базу для більшої стабільності в умовах поганого зчеплення з дорогою. Позашляхова паливна ефективність також означає, що ви купуєте менше пального.

Які найкращі пригодницькі мотоцикли для початківців?

Якщо ви вирішили, що пригодницькі мотоцикли для вас, але не знаєте, яку модель обрати, скористайтеся цим списком, щоб полегшити собі вибір:

  • Triumph Tiger 1200
  • Suzuki V-Strom
  • Ducati Multistrada V4
  • BMW R 1250 GS Adventure
  • Honda CRF 1100L African Twin
  • KTM 890 Adventure Rally

Triumph Tiger 1200

Triumph Tiger 1200 – це основний мотоцикл серед пригодницьких мотоциклів, і це перший пригодницький мотоцикл, який я купив, коли почав кататися на гірських велосипедах. Мені подобається думати про нього як про старший Range Rover. Він старіє, але все ще залишається стильним і забезпечує комфортну їзду по дорогах і бездоріжжю.

Suzuki V-Strom

Suzuki V-Strom – найм’якший мотоцикл у цьому списку. Хоча це туристичний мотоцикл, створений для їзди по асфальту, він надійний, довговічний і комфортний у будь-яких умовах. Це робить його популярним серед нових і старих любителів пригодницьких мотоциклів.

Він пропонує безліч функцій, таких як трекшн-контроль, утримання на підйомі, круїз-контроль та система гальмування, яка допоможе новачкам впевнено рухатися по пересіченій місцевості.

Тож якщо ви переважно їздите по асфальту, але іноді любите кататися в горах з друзями, цей Suzuki V-Strom – хороший варіант.

Ducati Multistrada V4

Коли Ducati Коли компанія випустила своє перше покоління пригодницьких мотоциклів, багато шанувальників Multistrada пригодницьких мотоциклів, багато прихильників спортивних мотоциклів зненавиділи його. Незліченна кількість ручок і опуклостей робили мотоцикл потворним.

Але через 20 років, Ducati розробив Multistrada, щоб він більше нагадував спортивний мотоцикл, пропонуючи при цьому позашляхові можливості гірського велосипеда.

Однак, Ducati Multistrada досить дорогий, коштує понад 16 000. Він також намагається бути хорошим у всьому, як гастролі, гонки та пригода, а це означає, що він ні на що не здатен.

BMW R 1250 GS Adventure

Як і в Ducati Multistrada, цей BMW R пропонує позашляхові та дорожні можливості. Тим не менш, він більше тяжіє до гірського велосипеда з його двигуном з кулачковим механізмом і гладким кузовом. Це робить його практичним вибором, якщо ви багато їздите по бездоріжжю, але все одно хочете отримати хороший досвід їзди по дорозі.

Honda CRF 1100L Africa Twin

Honda CRF Africa Twin – це пригодницький мотоцикл подвійного призначення, відомий своєю надійністю та довговічністю. Honda оновила CRF у 2020 році, щоб отримати 100 кінських сил і довшу підвіску, що сприяє стабільності.

Мені подобається, що він невеликий і відносно легкий, тому якщо ви не хочете тягнути важкий велосипед, коли він неминуче падає, Honda CRF для вас.

пригоди, мотоцикли, ducati, мультистрада

KTM 890 Adventure Rally

Якщо вас цікавлять лише позашляхові характеристики, то немає кращого мотоцикла, ніж KTM 890. Всі знання, які KTM використовувала для перемоги в 18 чемпіонатах ралі-рейдів “Дакар” поспіль, увійшли в це останнє покоління.

Підвіска WP Pro дозволяє гонщикам підніматися на пагорби та долати місцевість, про яку ви ніколи не думали, що це можливо на велосипеді такого розміру. Він поглинає всі удари, незалежно від того, на якій швидкості ви долаєте перешкоди.

Останні думки про пригодницькі мотоцикли

Пригодницькі мотоцикли можуть їздити по дорогах і бездоріжжю, що дозволяє використовувати їх як щоденний водій або гірський мотоцикл. Оскільки ці мотоцикли настільки прості, вони доступні та надійні. Ви можете придбати якісний пригодницький мотоцикл з перших рук приблизно за 4 000 доларів, що дешево порівняно зі спортивними мотоциклами.

Якщо ви зараз купуєте пригодницький мотоцикл, зверніть увагу на KTM 890, Triumph Tiger 1200 або Suzuki V-Strom. Вони легкі, доступні за ціною та пропонують хороший рівень продуктивності, який змусить ваш адреналін накачатися.

https://2wheelsonroad.com/what-is-adventure-motorcycle-travel/
https://www.adventurebiketroop.com/dual-sport-vs-adventure-bike/
https://motorcyclenerd.com/best-adventure-bikes/
https://www.апексрайдери.com/what-is-an-adventure-motorcycle/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top