Тріал-велосипед Денні Макаскілла. Залишити відгук Скасувати відповідь

Велосипед для тріалу Денні Макаскілла

Денні Макаскілл освіжаюче приземлений, чи то під час бесіди в кафе, чи під час відвідин величезної бази Endura поблизу Единбурга.

Він завжди бажаний гість у Лівінгстоні, навіть якщо він наполягає на тому, що задоволення – це його.

“Той факт, що я можу піти і потусуватися в штаб-квартирі, для мене теж дуже круто, знаєте, каже він. “Мені подобається працювати як друзі. Ось так я думаю, що це має бути.”

Можливо, нам слід створити суспільство взаємного захоплення. Поговоріть з будь-ким в Endura про нашу людину зі Скай, і ви зустрінете безпомилкове почуття гордості. Виявляється, Денні відчуває те саме.

“Це те, про що я шкодую, що ми не поговорили раніше”, – говорить він про стосунки, що ґрунтуються на спільному розумінні правильного катання і правильного спорядження. “Це дуже круто, що я виступаю за Endura.

Денні вперше познайомився з мавериками з Лівінгстона, коли працював у Bothy Bikes в Ейвіморі. Вперше він одягнув наш одяг на початку 2000-х.

“Якщо у вашому магазині в Шотландії була колекція одягу, то це був одяг Endura, тому що вони родом звідти”, – пояснює він. “Вони знають, як робити міцні, витривалі, красиві речі, які працюють в Шотландії.”

Ми збиваємося з курсу. Ідея зустрітися з Денні на його території (зараз це Глазго) полягала в тому, щоб дізнатися про нього більше. Трюки захоплюють дух, фільми переконують, цифри переглядів астрономічні, але за межами тісного кола друзів і сім’ї, хто дійсно знає, що змушує Денні тикати?

ДЗВІНОК З ГЛАЗГО

Ми зустрічалися в “Маленькому кафе”, що за два кроки від Кельвін-холу. Останній – ще одна чудова споруда, побудована з фірмового червоного пісковика Глазго. Зйомки “Уявити” проходили в будівлі протягом 2013 року, одразу після того, як вона перестала бути міським музеєм транспорту.

“Це було наше місце, куди ми ходили на обід, або куди ми приходили, щоб побалувати себе”, – зізнається Денні. “Якби я встиг зробити трюк до обіду, ми б прийшли сюди на чізкейк. У половині випадків це було більше схоже на співчуття. Я б плакав у свій чізкейк!”

Він розповідає цю історію з посмішкою. Травма спини та щоденні сеанси реабілітації перед зйомками, які робили зйомки “Уявити собі” такими складними, залишилися в минулому. Проте враження, створене в кав’ярні, залишилося.

Фотограф Шон Харді, який приїхав раніше, попросив дозволу сфотографувати нашого гостя, якого на той час не було вдома. Коли чоловік сам приїжджає, це викликає посмішки у персоналу і погляди, які говорять: “Вибачте, я не знав, що ви приїдете: “Ви повинні були сказати нам, що ви очікуєте Денні.”

Його гірський велосипед Santa Cruz залишився надворі, перевернутий і незамкнений. Якщо така дорога машина здається вразливою, стоячи на сідлі і кермі, в полі зору нашого столу, але лише на мить, значить, її власник розслаблений.

“Я заходжу в магазини і залишаю свій тріал-велосипед на вулиці весь час, – каже він. “Мій гірський велосипед трохи швидший, тому його буде важче зловити”.”

Денні розповідає, що його тріал-велосипед має свої стримуючі фактори: передача настільки маленька, що будь-який колишній викрадач велосипеда буде легко спійманий пішки, а гальма настільки різкі, що злодій перекинеться через кермо при першій же спробі зупинитися.

Все це сказано тоном, який свідчить про те, що крадіжка велосипеда посідає останнє місце у списку тривог Денні; якщо, звісно, він взагалі страждає на тривожність. Це людина, яка, щоб ми не забули, нехтуючи безпекою страхувальної мотузки, піднялася на вершину Недосяжної вершини Скай з велосипедом на спині під час зйомок фільму “Хребет”.

“Мені подобається думати про кращі сторони людей”, – каже він з посмішкою, ховаючи наші страхи повернутися до штаб-квартири Endura, щоб повідомити, що його дорогоцінну машину було викрадено під час нашої розмови.

If Денні став чимось на кшталт людини з народу, незважаючи на мільйони переглядів в Інтернеті, які зібрали його фільми, то це завдяки приземленій поведінці, що ґрунтується на найпростіших філософських принципах.

“Мені подобається їздити на моєму велосипед. Я люблю слухати музику. Мені подобається проводити час з друзями і знімати ці фільми”, – пояснює він, єдиний раз за всю нашу розмову збентежений, коли я кажу йому, що він зробив просту справу найважчої роботи у світі: приніс щастя користувачам інтернету, найзлішій спільноті у світі. “Я не знаю, що на це відповісти”.”

ВПУСКАЮЧИ ДЕННЕ СВІТЛО В МАГІЮ

Не думайте, однак, що такий простий спосіб дій випливає з простого характеру. Під час нашої розмови Денні зізнається, що “оцінює все”, від життя за вікнами кафе до ложки на столі.

не раз наполягає на тому, що він не особливий, навіть стверджує, що більшість людей оцінюють ризик за кермом так само, як і він, коли їде по краю урвища. Однак незабаром стає очевидним, що Денні діє в іншій площині, ніж середньостатистичний гравець, як поза велосипедом, так і на ньому.

“Навіть коли я тут розмовляю, я просто постійно оцінюю все, що навколо мене, навіть з маленького масштабу…”

Усмішка повертається, і він жестом показує на столові прибори, які супроводжували кавові чашки.

“Я навіть не можу це описати”. Я маю на увазі, що я вже оцінив, як, скажімо, перекидання ложки”, – каже він, сміючись. “Навіть не в дурнуватому сенсі, але я просто дивлюся на все як на край. Це дуже смішно. Це так природно. Я все життя цим займаюся, практично.

Він киває у бік вікна, до ширшого світу за межами кав’ярні.

“Часто в інтерв’ю, коли я думаю про те, що я робив, в моїй голові, я був там, катався.”

У нашій розмові є не один випадок, коли я відчуваю, що втратив його. Прослуховування запису підтверджує це, і багато супровідних зображень показують погляд Денні, спрямований крізь скло. Винен, як каже молодь.

Залучіть його, і Денні відповідає вдумливими, розумними відповідями. Задайте йому питання, які йому вже ставили раніше, або ті, в яких він просто не бачить логіки (наприклад, приносячи задоволення розлюченим мільйонам в інтернеті), і його погляд повертається до життя за вікном.

Не те, щоб він був тупий, ухильний, чи щось менше, ніж чесний. Можна провести паралель з тими кадрами, якими закінчуються деякі фільми. Розкриваючи правду про своє мистецтво. що трюки йдуть не так, як треба, частіше, ніж правильно. він до певної міри впускає денне світло в магію. Те, що “створення” кліпів так само шанується, як і фільми, багато говорить про його репутацію. Не багато виконавців мають достатньо сміливості, щоб показати свої репетиції.

Навіть Денні важко пояснити, чому деякі з його фільмів закінчуються кадрами з кількома спробами виконати трюк. Для такого концептуального фільму, як “Уяви”, каже він, необхідно було показати знімальний майданчик, щоб дати уявлення про масштаб. Для “Wee Day Out” я хотів продемонструвати, що речі, які виглядають легко, часто є результатом важкої роботи.

Це теж надихає. Для підлітка, який може стати режисером випробування Якщо ви дивитеся фільм Денні Макаскілла, вам може здатися, що ви прагнете до неможливого. Денні дуже хоче, щоб це було не так.

“Я думаю, що це в певному сенсі важливо”, – каже він про відходи. “Це як би показує, що все це реально”. У наш час люди бачать так багато фальшивих речей, що стало важливо показати людям, що це не відбувається вперше. З іншого боку, я міг би просто залишити Він знімає, а потім піднімає мене на іншу платформу, типу: “Як це відбувається??Але я не проти.

“Якщо ти починаєш у 14 років і дивишся на речі зараз, ти можеш прогресувати, але я не хочу” піти це на такому рівні, що майже неможливо уявити, як туди потрапити. Тож це досить добре показує, що це процес.”

ТРОХИ ДОПОМОГЛИ МОЇ ДРУЗІ

Шоу Drop and Roll Tour менш вимогливі, ніж фільми, каже Денні. Він розмірковує над тим, щоб робити коротші відео: шість місяців роботи заради семихвилинного монтажу – це дуже трудомістко, особливо коли ти працюєш за його стандартами та стандартами його друзів.

Друзі – це дуже важливо. Режисери Стю Томсон і Дейв Соуербі – по-перше, друзі, по-друге, творчі колеги. Те, що один із членів соціальної групи стає талантом світового рівня, майже за визначенням незвично. Те, що це можуть зробити кілька людей, – ще більш рідкісне явище, і все ж колишній гірськолижник Томсон (Cut Media) і колишній професійний BMX-райдер Соуербі – режисери, яких дуже поважають.

Яка механіка цих стосунків?? Денні зізнається, що зараз він “трохи схожий на водія на задньому сидінні”. Тож він є диригентом маленького оркестру, з яким можна порівняти знімальну групу, чи першою скрипкою? Важко уявити його в ролі актора, який після ідеального дубля йде у свій трейлер.

Не дивно, що він каже, що його першочерговим завданням є зйомка катання (“Якщо ви не бачите висоту будівлі, з якої я стрибаю, то немає сенсу мені це робити”), але він пройшов довгий шлях з часів роботи в Aviemore, коли на пропозицію друга Неша Массона зняти його катання на велосипеді він відповів: “Це може бути трохи смішним”. Сьогодні він, швидше за все, так само близький до процесу монтажу, як і до їзди верхи.

“Гадаю, це для того, щоб реалізувати своє бачення”, – каже він з напівпосмішкою, і тоном, який свідчить про те, що йому більше підійшла б інша фраза, ніж та, яку я запропонував (“Це звучить трохи занадто”).

“Я маю на увазі, що я стаю дуже одержимий цими проектами, як сьогодні вранці, коли я малюю свої ідеї”. Якщо я відкриваюся цьому, я можу легко записати 40 нових трюків, які, можливо, ще ніхто не робив, або я ніколи не пробував. Записати їх досить легко, інша справа – зняти їх на плівку. Ти можеш намалювати подвійне сальто, величезне падіння, і ти знаєш, що це фізично можливо, але потім ти маєш навчитися цьому і зробити це.”

Навіть намалювати деякі трюки Денні нелегко, незважаючи на те, що він стверджує протилежне. Opposite 360 від Imaginate майже не підкоряється законам фізики.

@danny_macaskill

Шість років тому Денні Макаскілл працював у велосипед в Единбурзі, Шотландія. У вільний час він відпрацьовував трюки на своєму тріал-байку, чим займався з 11 років. За цей час він зробив лише одне значуще відео, монтаж, який, за його словами, став вірусним на Myspace.

Тоді приятель Макаскілла Дейв Соуербі (також чудовий відеооператор) зламав ногу. Змушений злізти з велосипеда, Соуербі запропонував зняти ще одне відео з Макаскіллом. Решта, як то кажуть, вже історія.

Завдяки приголомшливому вмінню Макаскілла їздити на велосипеді вгору, вниз, на і над усіма видами об’єктів, а також зачаровуючій пісні гурту Band of Horses, відео Inspired Bicycles поширилося по всьому Інтернету, зібравши 350 000 переглядів за перші 40 годин. Відтоді кількість переглядів перевищила 36 мільйонів. Наступні відео за участю Макаскілла мали такий самий успіх.

Від велосипедистів

Ніколи не міг собі такого уявити, зізнається MacAskill, зараз йому 29, і він, мабуть, найвідоміший велосипедист у світі. Я просто намагався зробити достовірне відео про вуличні випробування. Єдині думки, які мене цікавили, були від місцевих випробування спільнота.

Сьогодні він заробляє непогану зарплату, знімаючи кілька відео на рік для спонсорів, серед яких Red Bull, GoPro, POC та EVOC. Його слава виходить за межі спорту.

Слава – дивна річ, каже Макаскілл. Це не дуже мене вразило, поки я не почав зустрічати людей з усього світу, які дивилися відео, і це повернуло мене додому. Мені неймовірно пощастило.

Поради Денні щодо відео

Знайдіть правильну перспективу. Тримайте камеру горизонтально і думайте про кути та масштаб.

Розкажіть історію. Створіть тему і спробуйте створити відчуття, що ви перебуваєте в подорожі. Якщо ви можете включити якусь історію у відео, це зробить його набагато цікавішим для перегляду.

Виберіть саундтрек. Знайдіть музику, яка підходить вам і відео, яке ви робите.

Будьте ідеальними – хоча б один раз. Я можу спробувати трюк сотню разів і приземлитися лише один чи два рази, поки не зроблю його правильно. Ви повинні переконатися, що їзда приносить вам задоволення на 100 відсотків.

Розум над матерією: Історія Денні Макаскілла

Брати Кранк: Денні, давай повернемося до початку. Як ти почав кататися на велосипеді, а точніше на тріалі??

Денні Макаскілл: Я завжди любив свої велосипеди. Наші батьки були досить відстороненими, тож ми були надані самі собі, а велосипеди були способом пересування.

У 1997 році старший брат мого друга почав захоплюватися гірським велосипедом. Вони почали читати Mountain Biking UK, а також купили Chain Spotting, який був відео MBUK. Тоді я вперше побачив Мартіна Ештона, Мартіна Хойєса та Ганса Рея разом на відео. Відтоді я був такий: “Вау, це повністю відкрило мою уяву”. Я сказав, що дивлюся на найдорожчі гірські велосипеди і справді захопився такими речами.

Я придбав свій перший гірський велосипед у 1998 році, Kona Fire Mountain, на якому я побив ПМР. Це був єдиний момент, коли я перетворив свій гірський велосипед на тріал. Пам’ятаю, коли я навчився робити фронт-хоп, я відчув, що навчився тріалу. Я був готовий!

Не те, щоб я був чимось особливим, я просто знімаю випробування відео. Я просто опинився в цій ніші.

CB: Ви виросли в Данвегані на острові Скай, але переїхали до Единбурга, як стався цей переїзд??

ДМ: Коли я був дитиною, ми їздили на канікули в Aviemore. Там був магазин велосипедів під назвою Bothy Bikes, і я постійно заходив туди, купував запчастини або пускав слину на інші, більшість з яких були абсолютно недосяжними для 13-річного хлопця! Коли я закінчив школу, я пішов і працював у тому магазині кілька років.

Після цього мені захотілося бути ближче до сцени тріалу, яка, як я думав, була в Единбурзі. Виявилось, що це не так. Тож я переїхав туди, щоб знову працювати у веломагазині. Я познайомився з іншими райдерами, і це відкрило для мене цілий новий світ. Всі мої середовища до цього були досить обмеженими за розміром, але тоді Единбург був величезним!

Там я справді прогресував у катанні, і врешті-решт я переїхав до квартири з друзями, які всі їздили на велосипедах, одним з яких був Дейв Соуербі, який був чудовим BMX-щиком і режисером. Дейв запропонував мені трохи попрацювати зі мною восени 2008 року, поки він був травмований і не їздив на BMX.

Деякі речі, які я робив у той час в Единбурзі, я розглядав як величезну можливість дійсно підштовхнути себе і своє катання далі, ніж я робив це раніше.

CB: Хто найбільше вплинув на тебе, коли ти зростав і розвивався як тріал-райдер??

ДМ: Безумовно, Мартін Ештон і Мартін Хойєс, вони були основою британської тріал-сцени, вони були в MBUK щомісяця, на обкладинках, вони були хлопчиками. Вони досі в моїй голові. А ще Кріс Акригг, він був і залишається моїм натхненником і джерелом натхнення. Він також є великим натхненником на знімальному майданчику.

CB: Твоє перше відео, “Натхненні велосипеди”, дійсно зробило твоє ім’я і твою їзду на велосипеді відомою. Нам треба поговорити про той колючий паркан.

ДМ: Це було те, що я обрав, не будучи впевненим, чи зможу це зробити, чи це під силу будь-кому, навіть моїм героям. Першого дня, коли я пішов спробувати, мені надерли дупу в обідню перерву. На другий день мені знову надерли дупу. Вперше я по-справжньому відчув поразку. Я ніколи раніше не відчував таких почуттів – мати таку мету і не мати змоги її досягти.

Натомість він просто вибухнув. Коли це сталося, дзвонили з ток-шоу в Штатах, люди з усього світу. Inspired Bicycles створили електронну поштову скриньку, і на неї надійшло близько 200 листів.

CB: Було відео, де ти падаєш?

ДМ: Так, це був перший день, тож я побачив, що це можливо, але це було так важко. Це було жахливо; ти весь час чекав катастрофи, тому що ти не відчуваєш контакту велосипеда з огорожею. Зрештою, отримати його було, мабуть, одним з найбільших моментів у моїй кар’єрі велосипедиста. Я взяв цю формулу, цю трудову етику, і переніс це на решту своєї їзди. Минуло вже майже вісім років, скоро буде дев’ять.

тріал, велосипед, Денні, Макаскілл, від'їжджати

CB: Коли вийшло це відео, здійнявся вихор захоплення і галасу навколо твоєї їзди, і не тільки у світі велоспорту. Ти коли-небудь бачив, щоб так було??

ДМ: О ні, ні за що на світі! Я подумав, що віддам його Inspired [Bicycles], оскільки вони допомагали мені з рамами протягом останніх трьох років, а я нічого не давав їм натомість. Я не знав, що вона вибухне.

На той час місце подій перемістилося в інтернет і потроху виходило з журналів, і була така річ, яка називалася Судові процеси-Форум, який існує й досі. Там була громада. Я додав туди інші речі, які раніше мали гарний резонанс, і подумав, що буде круто подивитися, що вони про нього думають, особливо тому, що ми дуже багато працювали над цим відео, можливо, більше, ніж над чимось іншим, і мені дуже пощастило, що Дейв зняв його.

Натомість він просто вибухнув. Коли це вибухнуло, ток-шоу в Штатах дзвонили, люди з усього світу. Inspired Bicycles створили електронну поштову скриньку і отримали близько 200 листів.

CB: Тож ніяких прагнень до GoPro?

ДМ: Ні! Ніколи навіть не мріяв про це, тому що вони завжди були на такому рівні, що; ну, вони були моїми героями.

КБ: Тож після всього божевілля та хвилювання від “Натхненних велосипедів” ти зняв “Дорогу додому. Як пройшов цей проект і чи був це великий перехід, маючи більше ресурсів?

тріал, велосипед, денні, макаскілл, від'їзд

ДМ: Так, у нас не було бюджету на “Inspired”. У вересні 2009 року я дозволив всьому затихнути, я отримав керівництво, тому що я поняття не мав, що я роблю. Після цього я підписав контракт з Red Bull, приїхав до Сан-Дієго, і невдовзі після того, як ми обговорили ідею Way Back Home, я зламав ключицю. Я ламав його тричі поспіль і пройшов шлях від піку моєї їзди до всіляких проблем з ключицею та спиною.

Основна ідея полягала в тому, щоб поїхати з Единбурга назад до Скай і спробувати знайти все, що я вважав Шотландією. Я був травмований протягом 9 місяців, тож вирішив повернутися на велосипед і зробити монтаж, зосереджений на красі Шотландії. Це дало мені можливість робити вуличні катання з більш епічними фонами. Це те, до чого я більше звик після Скай. Ми йшли до цього так само, як і Inspired. Я вибрав те, що було на найвищому рівні моїх здібностей.

Не те, щоб я був чимось особливим, я просто знімав пробні відео. Я просто опинився в цій ніші.

CB: Після “Шляху додому” з’явилася можливість попрацювати на британському телебаченні. Як це відрізнялося від попередньої роботи??

ДМ: У мене була можливість знятися у великій ролі ще до цього. Весь цей час я сидів в інтернеті. Потім у мене була можливість знятися у фільмі AntHill в Канаді. Для мене це був спосіб по-справжньому інтегруватися у сцену, працювати з такими людьми, як Джі Атертон, Стіві Сміт або Семенюк. Це була величезна можливість. Я збирався знімати у Ванкувері протягом 8 тижнів, це мало бути приголомшливо.

У перший же день зйомок я розірвав хрестоподібну зв’язку лівого коліна.

Після цього з’явилася можливість зніматися для 4-го каналу. Я завжди неохоче зв’язувався з телебаченням, тому що часто воно не показує твою їзду на такому високому рівні, на якому вона могла б бути. У вас немає 4 днів, щоб відпрацювати один трюк, якщо ви знімаєте для телебачення. Найкрутіше в цьому проекті було те, що нам виділили час. У нас був невеликий бюджет, щоб вибрати режисера та локацію на свій розсуд і створити відео. Якби мені довелося знімати ще одне вуличне відео, рівень був би набагато вищим, але, йдучи в якесь цікаве місце, наприклад, на залізничну станцію, я міг би знайти дійсно цікаві речі. Я був дуже задоволений цим відео, мені вдалося зробити майже все, що я хотів.

Мартін також попросив мене поголити ноги, щоб я був схожий на справжнього роудді, а не на єті. Я погодився, але не зайшов так далеко, щоб нанести фальшиву засмагу, як він просив.

CB: Одне з твоїх відео, яке мені особливо запам’яталося, – це твій внесок у Road Bike Party 2. Як це було?

ДМ: Я б сказав, що Road Bike Party був справжнім гірко-солодким досвідом. Почути новину про те, що Мартін зламав спину, було однією з найважчих новин, які мені коли-небудь доводилося сприймати.

Дуже скоро після [нещасного випадку] він зв’язався зі мною та Крісом [Акриггом]. Він попросив нас допомогти закінчити Road Bike Party 2, проект, над яким він працював останні кілька місяців абощо. Якщо Мартін про щось просив, незважаючи на травму, я робив усе, що міг, щоб допомогти.

Тож Кріс спочатку зняв свій матеріал, а я знав, що робив Мартін і на якому рівні вони їздили, і я подумав, що, в біса, я зможу зробити на цьому шосейному велосипеді, щоб бути на тому рівні, який вони шукають… У нас були справи, які Мартін запланував. На півдні Уельсу був міст, який став нашою першою зупинкою, Мартін також попросив мене поголити ноги, щоб я був схожий на справжнього роуді, а не на єті. Я погодився, але я не зайшов так далеко, щоб підробити їх засмагою, як він просив.До цього дня я не впевнений, чи він просто хотів побачити мої засмаглі ноги, чи ні. Перший день був внизу, і я пам’ятаю, як сів на велосипед, і мій перший досвід їзди на велосипеді полягав у тому, що я об’їхав маленьку автостоянку на морозі з дуже холодними ногами, а через п’ять хвилин я був на вершині мосту над цією річкою.

На щастя, перший день пройшов добре, і я почала переключати свої погляди та амбіції на інші речі.

Я завжди знав про цю петлю в Манчестері. Після Imaginate, роблячи петлю знову і знову, я знав, що, мабуть, зможу об’їхати цю бетонну штуку на шосейному велосипеді. Це, мабуть, найбожевільніша річ, яку я коли-небудь робив на будь-якому велосипеді на велосипеді. Все в цьому було божевільним. Зазвичай я не звертаю уваги на те, що відчуваю стрес, а що, якщо, але оскільки це було для Мартіна, а не для мого власного проекту, це було зовсім інше відчуття, це було дійсно дивно.

Коли я вперше спробував, я подумав: “Гаразд. У мене були електричні передачі, в яких розрядилася батарея, тому мені довелося просто ввімкнути передачу вручну і просто крутити педалі, майже заплющивши очі, і я з першого разу доїхав до самого низу, і я не міг у це повірити, але я був настільки здивований, що опустив ноги вниз.

Тож я повернувся назад, розвернувся, знову влетів і поїхав трохи швидше. В основному, коли ви входите в петлю, на шини припадає стільки сили, що ви відчуваєте, ніби їдете на дисках. Навіть при тиску в 120 фунтів на квадратний дюйм шини практично вичавлюються. Тож я врізався, і я врізався трохи жорстко, і в основному мені вдалося вирвати шину з обода. Воно застрягло у вилці, мене перекинуло через решітку, і я приземлився на голову.

У нас було запасне переднє колесо, тож ми вставили його, і наступного разу я приземлився. Найкрутішим відчуттям було зробити цей трюк не для себе, а, скоріше, було круто зателефонувати Мартіну в лікарню і сказати, що ми закінчили катання для відео. Насправді, досить круто озиратися назад на цей проект. Це було складно.

КБ: З усіх проектів, над якими ви працювали, є один, який виділяється як найскладніший??

ДМ: Найскладнішим був фільм “Уявити”. Я, Стю [Томпсон] і Red Bull шукали нове відео, оскільки я вже давно нічого для них не знімав. Ми вирішили піти на склад і придумати проект, який би туди вписався. Я був дуже радий працювати при штучному освітленні, замість того, щоб дивитися на сонце, але виявилося, що це більше схоже на роботу в “Дні бабака”. Це виявилося набагато складніше, ніж я очікував. Я не їздив на велосипеді цілий рік, і мені довелося придумувати все це, а потім намагатися їздити на ньому, хоча я відчував, що не зовсім готовий до цієї роботи. Але це було досить круто, це був перший раз, коли я працював з багатьма людьми, це була найбільша знімальна група, з якою я коли-небудь працював, якщо не брати до уваги всілякі кіношні штучки. Над ним було весело працювати, тому що відбувалося все, що завгодно, і у нас не було чіткого плану чи розкадровки. Це було щось на кшталт придумування на ходу.

CB: Як ви прийшли до всіх цих ідей??

ДМ: Я багато малював. Це щось з того часу, що я часто використовував. Раніше я записував ідеї трюків, але після Imagineate я використовую блокноти, щоб замальовувати їх під час подорожей. Витративши 5 хвилин перед блокнотом і обмірковуючи локацію, ви записуєте все, що ви хотіли б зробити для відео, а потім ви думаєте про те, що ви можете зробити, потім ви переходите до речей, про які ви можете мріяти. Ось так я і роблю, я швидко придумую ідею, просто малюю маленьких чоловічків-паличок, які показують усі трюки, що можуть спрацювати.

Божевільні велосипедні навички Денні MacAskill

Страждаючи від зимової лихоманки? Хочете сісти на велосипед і скористатися перевагами подовження дня, але погана погода стримує вас від цього? Ось кілька відео для натхнення для вашої уяви.

тріал, велосипед, денні, макаскіл, лівий

Уоррен Міллер відомий тим, що планує та знімає захоплюючі відеоролики про катання на лижах, кожен новий випуск яких починається з того місця, де закінчився попередній, і піднімає трюки в цьому виді спорту на ще більш неможливий рівень. Хто такий Уоррен Міллер у велоспорті? Я голосую за шотландця Денні Макаскілла, професійного каскадера на велосипедах MTB і BMX, який увірвався на відео-сцену в 2009 році після того, як роками витрачав години на день на подібні трюки.

Денні спеціалізується на дуже візуальній ніші велоспорту, яка ще не отримала такого висвітлення, як багатокілометрові шосейні гонки та олімпійські спринтерські змагання. Триал на гірському велосипеді – це вид змагань з маунтенбайку, в якому гонщик повинен проїхати через серію перешкод, не торкаючись землі.

Подумайте про паркур… на велосипеді. На ньому добре збалансоване стояння на світлофорі здається дитячою забавкою.

Говорячи про дитячі забавки, ви можете собі уявити щось крутіше, ніж паркур/MTB випробування Експерт у ролі няні на цілий день? Ось як Денні це собі уявляє ..

Для тих, хто спалював калорії та квадрицепси, штовхаючи навантажений велосипедний причіп на пагорб, цей чудово знятий післяобідній час, коли він виконує все більш акробатичні трюки на трьох колесах, є дикою та дивакуватою подорожжю у свідомості Денні Макаскілла… 4-хвилинне відео Денні з дитячого садка нижче. Обов’язково подивіться уривки, де він описує одну несподівану навичку як неможливу. Безцінне!

Для більшості з нас фліпи з велосипедним причепом, ймовірно, не стоять на порядку денному цієї зими. Якщо ми збираємося потренуватися, то, швидше за все, їдемо крізь сніг, сльоту і дощ до місцевого спортзалу і тренуємося там.

Що б Денні робив у гімнастичному залі? Використовуйте обважнювачі та бігову доріжку? Попотіти на заняттях зі спінінгу?

Ваги можуть бути цікавими, якщо ви використовуєте їх правильно ..

…і навіть використання бігової доріжки може бути захоплюючим при правильному підході.

Безумовно, без класу спінінгу. Важко зробити правильно. Насправді, йому знадобилося три виходи, щоб отримати хороший кліп про те, що він не йде на заняття зі спінінгу.

Цього достатньо, щоб підживити нашу уяву, коли ми нарешті зможемо вибратися туди і попрактикувати трюки нашого рівня, такі як ідеальна стійка на трасі або банні-хоп.

Але спочатку давайте уявимо, як чудово ви будете кататися, коли погода зіпсується. Уявіть собі найбільш технічно складну, візуально приголомшливу поїздку у вашому житті, наприклад, на озеро Лох-Скавейг на острові Скай..

…де гладка, легка ділянка стежки виглядає ось так..

…і коли ви зупиняєтесь, щоб озирнутись навколо, то відчуваєте себе на вершині світу.

Так, це Денні Макаскілл в реальному світі, робить нереальні речі. Ось повне відео. Так, це насправді інша вершина того ж самого хребта.

За словами одного з коментаторів, “Щоразу, коли хтось каже мені, що щось неможливо, я надсилаю йому це відео… якщо це можливо, то все можливо… Я не знаю, скільки разів я дивився це відео, але кожного разу я був вражений шаленими навичками Денні на велосипеді”. Повна повага до цієї людини.”

Тріал-байк проти. трейловий велосипед проти. велосипед без трейлових доріжок.

Очевидно, що це не звичайний гонщик. Але як щодо велосипедів? На чому їздить світовий експерт?

У середньому відео, Денніїде на тріал-байку MTB, який є специфічним різновидом BMX з дуже низькою рамою та низьким сидінням – іноді навіть без сидіння!-одношвидкісний велосипед з надміцними 24-дюймовими колесами з 32 спицями та 2.Шини шириною 4 дюйми. Від вас не очікують, що ви будете в сідлі багато часу, якщо взагалі будете.

Цей тріал-велосипед, натхненний рідним островом Денні Скай і розроблений спільно з ним з використанням його улюблених компонентів, доступний у Freehub за низькою ціною – всього 5000,906 (США).

Велосипед, на якому Денні їздив у приголомшливому відео Isle of Skye, знаходиться на іншому кінці спектру – 27.5-дюймове колесо, карбонова рама, гірський з повною підвіскою велосипед. Santa Cruz V10 (“Five10”) вагою 33-37 фунтів (в залежності від конфігурації) розроблений для максимальної роботи в умовах бездоріжжя і оснащений вилкою FOX, 7-ступінчастою трансмісією SRAM, гальмівними роторами AVID, колесами Race Face та шинами Maxxis.

Santa Cruz V10 доступний у комплектаціях від 5,999 до 8,299. Або ж ви можете придбати лише раму за 3 699.

Між цими двома видами використання – трейловий велосипед. Той, що добре підходить для жорсткого використання на нерозчищених стежках та інших позашляхових поїздках, де не передбачається стрибати з будівель або схилів гір. Знаєте, реальні речі. Ось 27.5-дюймові колеса, алюмінієва рама, хардтейл MTB оптимізовані для цього. Цей 30-фунтовий CHANGE 812 оснащений вилкою FOX, 20-швидкісною передачею Shimano, гальмівними роторами AVID, колесами Maxxis та шинами Kenda.

Ви можете придбати CHANGE 812 за 450 780 доларів з безкоштовною доставкою в будь-яку точку США та Канади.

Це чудова пропозиція для велосипеда, який ви будете часто використовувати. Але є ще одна річ..

З легкістю виконуйте трюки, які не під силу навіть Денні Макаскіллу.

Ви можете зняти переднє колесо з велосипеда CHANGE за допомогою стандартного швидкознімного кріплення… а потім швидко скласти велосипед навпіл, щоб помістити його в будь-якому місці, де повнорозмірний велосипед заважає. Велосипеди CHANGE розроблені для домашніх тренувань, не впливаючи на загальну міцність рами.

Ваш велосипед легко та безпечно поміститься в багажнику VW Passat. Тож тепер ви можете подорожувати захоплюючими місцями простіше, ніж будь-коли раніше!

Їзда на тріал-велосипеді MTB – це вид спорту, що вимагає величезної майстерності та рівноваги. Більшість з нас ніколи туди не потрапить. Але з невеликим натхненням і правильним велосипедом ми можемо відвідати дивовижні місця в цьому році і, можливо, продемонструвати деякі власні захоплюючі навички ще до кінця року.

Щасливої їзди, незалежно від того, як ви це робите.

Боб Форгрейв – президент компанії Flatbike, яка пропонує повнорозмірні складні велосипеди та набори для того, щоб будь-який велосипед займав удвічі менше місця.

Залишити Відповісти Скасувати відповідь

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top