125-кубовий мотоцикл Benelli. BISON 200P

Нові Вживані Бенеллі Дилер у місті Уейнсвіль, штат Північна Кароліна

Скремблер

Самокат

Waynesville Cycle Center Дилер Benelli пишається тим, що пропонує мотоцикли від виробника, який відсвяткував свій столітній ювілей. Benelli – це пристрасть та багато іншого… Спадщина, емоції, інновації та понад 100 років новаторських моделей, передових технологій, гоночних перемог та всесвітньо відомих гонщиків зробили Benelli легендарною компанією!

Елегантні та спортивні мотоцикли Benelli створені, щоб задовольнити вимоги навіть найвибагливіших водіїв, гарантуючи неперевершені враження від їзди. Мотоцикл Benelli – це індивідуальність, його одразу впізнають за привабливим дизайном і безпомилковим спортивним виглядом. Дізнайтеся, чому люди приїжджають з усієї Західної Північної Кароліни, щоб відвідати нашого дилера Benelli.

Спеціальні пропозиції для дилерів SSR Motorsports

benelli, 125cc, bison

Мотоспортивні моделі SSR

125 куб.см. 160-кубові піт-байки

Пропозиція від Road Runner / Sheffield 92.66 на термін до 12 місяців для клієнтів з рейтингом FICO від 700.

Пропозиція діє на всі нові та незареєстровані моделі SR125 / SR125Semi / SR125Auto / SR125TR / SR125TR-BW / SR140TR / SR140TR-BW / SR160TR 2021/2022. Не всі клієнти мають право на участь. Фінансова пропозиція буде доступна лише для клієнтів, які мають кредитну спроможність. Приклад: Загальний термін 12 місяців з сумою фінансування 450 100 і 1.99% річних вимагають щомісячних платежів у розмірі 92.66 на 12 місяців. Ваш фактичний щомісячний платіж може відрізнятися залежно від умов фінансування, кредитного рівня, аксесуарів або інших факторів, таких як перший внесок та комісії. Залежно від моделі (та знижки) у вашій транзакції, для отримання рекламованого щомісячного платежу у розмірі 92% річних необхідний певний перший внесок.66. Зверніться до дилера SSR, що бере участь у програмі, для отримання детальної інформації. Термін дії пропозиції закінчується 31.08.2023.

SRU170RS

Пропозиція від Road Runner / Sheffield 95.77 на термін до 48 місяців для клієнтів з балом FICO від 700.

Пропозиція діє на всі нові та незареєстровані моделі SRU170RS 2023 року. Не всі клієнти мають право на участь. Фінансова пропозиція буде доступна лише для клієнтів, які мають кредитну кваліфікацію. Приклад: Загальний термін 48 місяців з сумою фінансування 4,000 і 6.99% річних вимагає щомісячних платежів від 95.77 на 48 місяців. Ваш фактичний щомісячний платіж може відрізнятися залежно від умов фінансування, кваліфікації кредитного рівня, аксесуарів або інших факторів, таких як перший внесок та комісії. A 28.69% перший внесок необхідний для отримання рекламованого щомісячного платежу в розмірі 95.77. Зверніться до дилера SSR за деталями. Термін дії пропозиції закінчується 31.08.2023.

Пропозиція від Road Runner / Sheffield 95.77 на строк до 48 місяців доступна для клієнтів з балом FICO від 700.

Пропозиція діє на всі нові та незареєстровані моделі 2023 SRU170Z. Не всі клієнти можуть брати участь у програмі. Фінансова пропозиція буде доступна лише для клієнтів, які відповідають кредитним критеріям. Приклад: Загальний строк 48 місяців з сумою фінансування 4 000 та 6.99% річних вимагає щомісячних платежів від 95.77 протягом 48 місяців. Ваш фактичний щомісячний платіж може відрізнятися в залежності від умов фінансування, кваліфікації кредитного рівня, аксесуарів або інших факторів, таких як перший внесок та комісії. A 35.41% перший внесок необхідний для отримання оголошеного щомісячного платежу від 95.77. Зверніться до дилера SSR за деталями. Термін дії пропозиції закінчується 31.08.2013.

BISON 200U

Пропозиція від Road Runner / Sheffield 153.23 на строк до 48 місяців, доступний для клієнтів з балами FICO від 700.

Пропозиція дійсна для всіх нових та незареєстрованих автомобілів 2021/2022/2023 рр Bison Моделі від 200U. Не всі клієнти відповідають вимогам. Фінансова пропозиція буде доступна лише для клієнтів з кредитною кваліфікацією. Приклад: Загальний термін 48 місяців з сумою фінансування 6 400 та 6.99% річних вимагає щомісячних платежів від 153.23 на 48 місяців. Ваш фактичний щомісячний платіж може відрізнятися залежно від умов фінансування, кваліфікації кредитного рівня, аксесуарів або інших факторів, таких як перший внесок та комісії. A 18.64% перший внесок необхідний для отримання рекламованого щомісячного платежу в розмірі 153.23. Зверніться до дилера SSR для отримання детальної інформації. Пропозиція закінчується 31.08.2023.

TNT135

Пропозиція від Road Runner / Sheffield 123.35 на термін до 24 місяців для клієнтів з балом FICO від 700.

Пропозиція діє на всі нові та незареєстровані моделі Benelli TNT135 2021/2022/2023 рр. Не всі клієнти мають право на знижку. Фінансова пропозиція буде доступна лише для клієнтів, які мають право на отримання кредиту. 200 Знижка надається лише на нові та незареєстровані моделі Benelli TNT135 2021/2022/2023 рр. Знижка може бути використана тільки на цю покупку Benelli TNT135 в дилерському центрі і повинна бути використана в день покупки. Не має грошового еквіваленту та не підлягає передачі. Приклад: Загальний термін 24 місяці з сумою фінансування 5000 900 і 1.99% річних вимагає щомісячних платежів від 123.35 протягом 24 місяців після повернення. Ваш фактичний щомісячний платіж може відрізнятися залежно від умов фінансування, кваліфікації кредитного рівня, аксесуарів або інших факторів, таких як перший внесок та комісії. A 22.71% перший внесок необхідний для отримання рекламованого щомісячного платежу в розмірі 123.35. Зверніться до дилера Benelli/SSR за деталями. Термін дії пропозиції закінчується 31.08.2023.

2S

Пропозиція від Road Runner / Sheffield 99.33 на термін до 48 місяців, доступна для клієнтів з балом FICO від 700.

Пропозиція діє на всі нові та незареєстровані моделі Benelli 302S 2021/2022/2023 років. Не всі клієнти будуть кваліфіковані. Фінансова пропозиція буде доступна лише клієнтам, які мають право на отримання кредиту. 400 Знижка діє лише на нові та незареєстровані моделі Benelli 302S 2021/2022/2023 років. Знижка може бути використана тільки на цю покупку Benelli 302S в дилерському центрі і повинна бути використана в день покупки. Не має грошового еквіваленту і не підлягає передачі. Приклад: Загальний термін 48 місяців з сумою фінансування 4 400 і 3.99% річних вимагає щомісячних платежів від 99.33 протягом 48 місяців після знижки. Ваш фактичний щомісячний платіж може відрізнятися залежно від умов фінансування, кваліфікації кредитного рівня, аксесуарів або інших факторів, таких як перший внесок і збори. A 21.71% перший внесок необхідний для отримання рекламованого щомісячного платежу в розмірі 99.33. Зверніться до дилера Benelli/SSR, що бере участь в акції, за деталями. Термін дії пропозиції закінчується 31.08.2023.

LEONCINO

Пропозиція від Road Runner / Sheffield 144.48 на строк до 48 місяців для клієнтів з балами FICO від 700.

Пропозиція дійсна на всі нові та незареєстровані мотоцикли 2021/2022 рр Benelli Моделі Leoncino. Не всі клієнти будуть відповідати вимогам. Фінансова пропозиція буде доступна лише для клієнтів, які мають право на отримання кредиту. 600 Знижка діє лише на нові та незареєстровані моделі Benelli Leoncino 2021/2022 року випуску. Знижка може бути використана лише на цю покупку Benelli Leoncino в дилерському центрі та повинна бути використана в день покупки. Не має грошової вартості та не підлягає передачі. Приклад: Загальний термін 48 місяців з сумою фінансування 6 400 і 3.99% річних вимагає щомісячних платежів від 144.48 протягом 48 місяців після повернення. Ваш фактичний щомісячний платіж може відрізнятися залежно від умов фінансування, кваліфікації кредитного рівня, аксесуарів або інших факторів, таких як перший внесок та комісії. A 13.03% перший внесок необхідний для отримання рекламованого щомісячного платежу в розмірі 144.48. Зверніться до дилера Benelli/SSR, що бере участь в акції, за деталями. Пропозиція закінчується 31.08.2013.

Мотоцикли Benelli США 1965 – 2008

Ось деякі з них Benelli мотоцикли, що продавалися в США, зі специфікаціями з сайту motorcyclespecs.ко.за. Включено моделі Wards Riverside. інформація знаходиться за адресою: Бренди/Італія/Відділення Ріверсайд. Понад 65 куб.см – світло-сірі, 50-65 куб.см – темно-сині. 50-кубові мопеди червоного кольору.

Benelli назва моделі xxxxx розмір двигуна 000 передні шини задні Benelli 50 Fireball 50mph x 49cc 4MS 2T50/1 2.25-18 2.25-18 Скутер Benelli 125 Monaco 124 куб.см 3V2T125/1 2.50-16 2.50-16 Benelli 125 Cobra 68mph 124cc 4M2T125/1 2.75-18 3.00-18 Benelli 125 Sprite xxxxxxx 124cc 4M4T125/1 3.00-18 3.25-18 Benelli 200 Sprite xxxxxxx 198cc 4M4T200/1 3.00-18 3.25-18

Riverside 250-D довге сидіння 49 куб.см FA 2T50/1 2.25-18 2.25-18 Скутер Riverside 350-S xx 49cc 3VK 2T50/1 2.25-16 2.25-16 Riverside 450-SS sport bike 49cc 4MS 2T50/1 2.25-18 2.25-18 Riverside 125 Lightweight 124cc 4M2T125/1 2.75-18 3.00-18 Riverside 125 Scrambler x 124cc 4M2T125/1 2.75-18 3.00-18

1966

Benelli model name xxxxx size engine 000 front tires rear Benelli 50 Fireball 4.5hp xx 49cc 4MS 2T50/1 2.25-18 2.25-18 Benelli 125 Monaco scooter 125cc 3V2T125/1 2.50-16 2.50-16 /1 0.00-00 Benelli 125 Cobra xxxxxx 124cc 4M2T125/1 2.75-18 3.00-18 0.00-00 Benelli 125 Cob. Scrambler 124cc 4M2T125/1 2.75-18 3.00-18 0.00-00 Benelli 200 Sprite xxxxxx 198cc 4M4T200/1 3.00-18 3.25-18 Riverside 250-D long seat 49cc FA 2T50/1 2.25-18 2.25-18 Riverside 350-S scooter xx 49cc 3VK 2T50/1 2.25-16 2.25-16 Riverside 450-SS sport bike 49cc 4MS 2T50/1 2.25-18 2.25-18 Riverside 125 Lightweight 124cc 4M2T125/1 2.75-18 3.00-18 Riverside 175 Lightweight 170cc 4M2T175/1 2.75-18 3.00-18 Riverside 125 Scrambler 124cc 4M2T125/1 2.75-18 3.00-18 Riverside 175 Scrambler 170cc 4M2T175/1 2.75-18 3.00-18 Riverside 250 Mojave x 245cc 4M4T250/1 3.00-18 3.25-18

1967

Benelli назва моделі xxxx розмір двигуна 000 передні шини задні Бенеллі 50 Автоматичний xxxx 49cc GM 2T50/1 2.25-16 2.25-16 Benelli 50 Dynamo Compact 49cc 4M 2T50/3.50-8 3.50-8 Benelli 50 Fireball xxxxxxx 49cc 4MS 2T50/1 2.25-18 2.25-18 Benelli 50 Fireball Trail xx 49cc 4MS 2T50/1 2.50-19 2.75-17? Benelli 125 Cobra xxxx 124cc 4M2T125/1 2.75-18 3.00-18 Benelli 125 Cobra Trail xx 124cc 4M2T125/1 2.75-18 3.00-18 Benelli 125 Sprite xxxxxx 124cc 4M4T125/1 2.75-18 2.75-18 Benelli 200 Sprite xxxxxx 198cc 4M4T200/1 3.00-18 3.25-18 Benelli 250 Barracuda xx 245cc 4M4T250/1 3.00-18 3.25-18

Riverside 150-D одномісне сидіння 49 куб.см FA 2T50/1 2.25-18 2.25-18 Riverside 250-D довге сидіння 49 куб.см FA 2T50/1 2.25-18 2.25-18 Скутер Riverside 350-S xx 49cc 3VK 2T50/1 2.25-16 2.25-16 Спортивний велосипед Riverside 450-SS 49 куб.см 4MS 2T50/1 2.25-18 2.25-18 Riverside 125 Lightweight 124cc 4M2T125/1 2.75-18 3.00-18 Riverside 175 Lightweight 170cc 4M2T175/1 2.75-18 3.00-18 Riverside 125 Scrambler 124cc 4M2T125/1 2.75-18 3.00-18 Riverside 175 Scrambler 170cc 4M2T175/1 2.75-18 3.00-18 Riverside 250 Mojave x 245cc 4M4T250/1 3.00-18 3.25-18

1968

Benelli назва моделі xxxxx розмір двигуна 000 передні шини задні Benelli 50 Dynamo Compact 49cc 4M 2T50/1 3.50-8 3.50-8 Benelli 50 Fireball xxxxxxxxx 49cc 4MS 2T50/1 2.25-18 2.25-18 Benelli 50 Fireball Trail xxxxx 49cc 4MS 2T50/1 2.50-19 2.75-17? Бенеллі 125 Cobra xxxxxxxx 124cc 4M2T125/1 2.75-18 3.00-18 Benelli 125 Cobra Scrambler 124cc 4M2T125/1 2.75-18 3.00-18 Benelli 125 Sprite xxxxxxxxx 124cc 4M4T125/1 2.75-18 2.75-18

Benelli 125 Sprite California 124cc 5M4T125/1 2.75-18 2.75-18 Бенеллі 250 Barracuda xxxx 245cc 4M4T250/1 3.00-18 3.25-18 Benelli 250 Barracuda Calif. 245 куб.см 5M4T250/1 3.00-18 3.25-18 Benelli 650 Tornado xxx xxx 643cc 5M4T650/2 3.50-18 4.00-18 Спортивний мотоцикл Riverside 450-SS 49cc 4MS 2T50/1 2.25-18 2.25-18 Riverside 125 Lightweight x 124cc 4M2T125/1 2.75-18 3.00-18 Riverside 260 Mojave xxx 245cc 4M4T260/1 3.00-18 3.25-18 Riverside 360 Mojave xxx 356cc 4M4T360/1 3.00-18 3.25-18

Наприкінці 1968 року Sprite і Barracuda перейменовано на El Diablo. Benelli 125 El Diablo xxxxx 124cc 4M4T125/1 2.75-18 3.00-18? Benelli 125 El Diablo xxxxx 124cc 5M4T125/1 2.75-18 3.00-18? Benelli 200 El Diablo xxxxx 198 куб.см 4M4T200/1 3.00-18 3.25-18 Benelli 250 El Diablo xxxxx 245cc 4M4T250/1 3.00-18 3.25-18 Benelli 250 El Diablo xxxxx 245cc 5M4T250/1 3.00-18 3.25-18

1968 Dynamo Compact 4M двигун

бенеллі, 125 куб.см, зубр

1968 Dyn. Двигун Compact4M

бенеллі, 125 куб.см, бізон

The Бенеллі BN125 – “голий” мотоцикл для початківців.

У березні 2022 року компанія Benelli випустить спортивний міні-байк TNT 125, який складе конкуренцію Honda Grom і Kawasaki Z125. Важко заперечувати, що ці мотоцикли дуже веселі. Деяких людей відлякують його мініатюрні розміри та кумедний зовнішній вигляд. Benelli BN125, приміський мотоцикл з дизайном “голого” спортбайка, розрахований на більш традиційну аудиторію.

Рама

Здалеку BN 125 можна сплутати зі своїм більшим братом, TNT 302, якщо дивитися на нього збоку. Червона трубчаста рама з чорним і темно-сірим кузовом – один з варіантів, як і обтічник неонового кольору на чорній решітчастій рамі для більш сміливих. Незважаючи на те, що він здається жвавою машиною, він досить слухняний і простий в управлінні.

Одноциліндровий чотиритактний двигун з електронним уприскуванням палива та повітряним охолодженням приводить у рух Benelli BN 125. 11 кінських сил при 9500 об/хв і 7.6 фунт-фунтів більшості крутних моментів при 7000 об/хв доступні в поточному варіанті Євро 5. Заднє колесо отримує привід від звичайної п’ятиступінчастої механічної коробки передач. Benelli заявляє, що паливна економічність невеликого мотоцикла становить близько 136 миль на галон. Окрім того, що він має права для початківців, він сподобається молодому поколінню. Молоді байкери оцінять можливу економію на недорогій машині.

Колеса та гальма

Benelli BN 125 має пристойний набір деталей, за винятком двигуна. Переднє колесо: 17-дюймове лите колесо з шинами 100/80 на перевернутій вилці без змін. 17-дюймовий диск, 17-дюймова шина, моноамортизатор з регулюванням попереднього навантаження, задня шина 130/70. У гальмівній системі цього транспортного засобу – по два передніх і задніх ротора діаметром 260 і 240 мм. Завдяки комбінованій гальмівній системі (як на деяких скутерах), цей мотоцикл компенсує відсутність ABS.

Benelli BN 125 зараз продається за 2499 євро (близько 2700 доларів США), плюс вартість доставки 250 євро (приблизно 270 доларів США). Білий, чорний та яскраво-зелений – можливі відтінки. Для керування Benelli BN 125 потрібні водійські права категорії A1 у Великій Британії та B196 у Німеччині. Benelli не буде випускати цей мотоцикл у США, незалежно від того, наскільки корисним і розумним він здається.

Якщо вам не терпиться побачити, як виступить Benelli BN125, продовжуйте відвідувати BikersInsider для отримання додаткових новин та оновлень.

Післявоєнні роки: 1945-1959

Після війни, використовуючи вціліле обладнання та інструменти, Бенеллі відновив виробництво цивільних версій трициклів і довоєнних дорожніх моделей. Коли перегони відновилися в 1947 році, планувалося повернутися на трек в наступному сезоні. У 1948 році компанія Benelli найняла професійного гонщика Даріо Амброзіні, який у 1950 році виграв чемпіонат світу в класі 250 куб.см. Його перемога ознаменувала перший титул чемпіона світу для Бенеллі, але пройде ще 19 років, перш ніж він виграє ще один.

Незважаючи на успіх у відновленні бізнесу та участі у перегонах, у братів не все було гладко з біскотті та морозивом. Джузеппе, який на той час був головним дизайнером/інженером, був рішуче налаштований на гоночну програму. Консенсус між його братами і сестрами був менш захопленим. Витрати на конкуренцію з більшими суперниками, такими як Moto Guzzi, Mondial і Gilera, були визнані надмірними, тому в 1949 році Джузеппе розлучився з сімейним бізнесом і заснував власну компанію, Moto B Pesaro.

Пізніше скорочена до Motobi, компанія будувала 2-тактні та 4-тактні сингли, перейшовши на 4-тактні виключно в середині 1950-х років. Характерний яйцеподібний горизонтальний циліндр передував аналогічному дизайну Aermacchi. Коли Джузеппе помер, залишивши компанію двом своїм синам, марка зберігалася ще п’ять років. У 1962 році компанію Motobi придбала компанія Benelli, повернувши її до сімейного бізнесу.

У 1950 році під керівництвом другого старшого брата Бенеллі, Джованні, компанія дебютувала з рамою Leoncino 125сс 2-тактний, а незабаром і 4-тактний з тим же робочим об’ємом. “Маленький лев” забезпечив основу продажів компанії на наступні 20 років. У 1953 році Леопольдо Тартаріні виграв першу гонку “Мотоджіро д’Італія” на 2-тактному мотоциклі. До початку 70-х років у Пезаро було вироблено понад 50 000 різних моделей Leoncino.

Бенеллі повернувся до повноцінного виробництва в 50-х роках, і найбільше продажів припало на 2-тактний Leoncino 125, за яким слідував 250-кубовий Leonessa. Незважаючи на загальне падіння ринку, в 1959 році з’явився новий 175-кубовий OHC Single в версіях Touring і Sport. З іншого боку, перегони Гран-прі випередили самі себе в 1950-х роках. Обтічні, повністю закриті мотоцикли розвивали швидкість, несумісну з тогочасними технологіями гальм, підвіски та шин. Відповідно зросла кількість смертельних випадків, і після заборони “сміттєвих” обтічників у 1957 році MV Agusta була єдиною італійською фабрикою, яка все ще брала участь у перегонах чемпіонату світу.

The Swingin’ Sixties

У 1960-х роках, Benelli вирішили інвестувати розвиток як в утилітарні, так і в рекреаційні моделі для більш широкого ринку, включаючи США. Уповільнення продажів на внутрішньому ринку підштовхнуло Pesaro до укладення дистриб’юторської угоди з Cosmopolitan Motors of Pennsylvania та торговими точками в Montgomery Ward і JC Penney. Продані компанією Ward під назвою Riverside, 175-кубові 2-тактні та 250-кубові 4-тактні сингли приєдналися до Cobra, вуличного скремблера 125cc вуличний скремблер. Основу продуктової лінійки складали міні-байки, включаючи 65-кубові Dynamo та 180-кубовий Volcano.

Розширення ринку збуту дозволило Benelli відновити розробку 250-кубового OHC Four для перегонів. У 1965 році Таркіно Провіно виграв Гран-прі в Монці, друге місце посів мотоцикл Yamaha Філа Ріда, а третє – ще один Benelli в третьому. За ним послідувала 16-клапанна 350-кубова модель, яка привела Ренцо Пазоліні до перемоги в Модені, випередивши потужний MV Agusta Джакомо Агостіні. Пазоліні виграв чемпіонат Італії в 1968 році і фінішував другим в чемпіонаті Гран-прі 1968 року після Агостіні, а Аермаккі Кела Карратерса став третім.

Під враженням від його виступів на Aermacchi, Бенеллі найняв Карратерса як напарника Пазоліні на мотоциклі 250 на сезон GP 1969 року. Обидва гонщики здобули по три перемоги, але саме Карратерс став другим чемпіоном світу на Benelli, випередивши Кента Андерссона з Yamaha.

Пазоліні і Карратерс обидва виступали на 350 Benelli на ранніх етапах GP в 1970 році, але в серії домінував Джакомо Агостіні з MV, який виграв дев’ять з 10 гонок. Пазоліні перейшов на Aermacchi, який тоді належав Harley-Davidson, а Карратерс – на Yamaha. Фінська зірка Ярно Саарінен, який недовго виступав за Benelli, також перейшов на Yamaha. Настала 2-тактна ера.

Кел Карратерс, якому зараз 84 роки, найбільш відомий в США.S. за ранню опіку над майбутніми чемпіонами світу Кенні Робертсом та Едді Лоусоном.

“Ми з Пазоліні мали їхати на 350-х у 1970 році, – згадує Карратерс, – і я був другим після Агостіні в Німеччині та Австрії”. Я їхав другим за ним на острові Мен, коли у нього відірвався ланцюг. Тоді я вирішив залишитися з Yamaha.”

Його рішення підтвердилось, коли страйк на заводі Бенеллі означав, що підтримку отримає лише Пазоліні.

Так закінчилася 50-річна гоночна глава в історії Benelli. Пезаро, можливо, передбачав прийдешнє домінування 2-тактних мотоциклів у перегонах Гран-прі і, можливо, відзначив загальну відсутність інтересу до цього виду спорту серед американців. У будь-якому випадку, їхній двосторонній маркетинговий підхід в США.S. мав мало зв’язку з історією перегонів.

З Cosmopolitan Motors як дистриб’ютором мотоциклів і запчастин для дилерів і Montgomery Ward, який продавав мотоцикли населенню, Benelli випустила широку лінійку дорожніх і універсальних моделей. The Riverside 125сс 2-тактні та 250-кубові 4-тактні сингли пропонувалися в дорожніх та ендуро-моделях, а міні-байки були набагато крутішими за вітчизняні аналоги з двигунами Briggs Stratton.

На легкому кінці був 125 куб.см Cobra, заснована на Leoncino, і 250-кубовий Barracuda з горизонтальним циліндром від Motobi. 4-тактний сингл Mojave 260/360 був стильним вуличним скремблером/ендуро. У 1968 році з’явилася модель 250 Sport Special з двигуном Motobi, довгим і тонким баком і кермом, що застібається. Tornado 650 з’явився в 1971 році, красивий вертикальний твін з достатньою потужністю та розумним комфортом. 2-тактні двигуни – 125, 175 і 250 – були доступні протягом 1970-х років, а в 1975 році до них приєдналися рядні “четвірки” з 250-кубовими і 500-кубовими двигунами.

Династія Бенеллі закінчується: 1970-1989 рр

Повернення “четвірок” ознаменувало кінець сімейного володіння Бенеллі. У той час як британська мотоциклетна промисловість занепадала, японці стали домінуючою міжнародною силою на ринку. У 1970 році спадкоємці Бенеллі продали бізнес Алехандро де Томасо, аргентинському автогонщику, будівельнику і творцю середньомоторного спорткара Mangusta, який перетворився на Ford Pantera. З придбанням Benelli (плюс Moto Guzzi, Ghia та Maserati), де Томазо був фактичним наслідним принцом італійського мотоспорту, якого перевершував лише король Енцо Феррарі.

Конструкція Benelli 500 Four була багато в чому запозичена у двигуна Honda, але в порівнянні з ним машина була досить громіздкою. Характеристики були приблизно еквівалентними, але де Томазо мав намір зробити щось більше, ніж просто відповідати японським мультициклам. Крапку в його планах поставив Benelli Sei, перший 6-циліндровий дорожній мотоцикл на ринку. Sei – в основному 500 Four з двома додатковими циліндрами – важив трохи більше 500 фунтів, розвивав близько 70 к.с. і видавав чудове виття з шести вихлопних труб. Лише 3200 Sei 750 були вироблені між 1974 і 1978 роками, коли Honda представила 1047-кубовий CBX Six. Бенеллі знудив і погладив Sei до 900 куб.см, але з 1979 по 1989 рік їх було побудовано менше 2,000.

До 1980-х років Бенеллі ще більше відстала від кривої. Сукупний вплив ціни, точкової дистрибуції та постійного вдосконалення серед японських виробників фактично поставив Pesaro на причіп. У 1989 році італійський промисловець Джанкарло Сейчі спробував відродити марку на ринку скутерів, але безрезультатно.

Сучасна епоха: 1995-2022 роки

У 1995 році Merloni Group купила бренд і найняла молодих дизайнерів для створення нових моделей. До широкого списку скутерів приєднався 900-кубовий 3-циліндровий спортивний мотоцикл Tornado Tre, а потім 1130-кубовий TNT Sport. Австралієць Пітер Годдард (Peter Goddard) виступав на Triple в серії World Superbike в 2001 і 2002 роках.

На біс Benelli вийшла у 2005 році, коли її придбала китайська Qianjiang Motor Group, яку у 2015 році поглинула Geely Holding Group (літальні автомобілі Volvo, Lotus, Proton, Terrafugia та ін.), а у 2016 році вона перейшла до складу Geely Holding Group.). Дизайн та інженерні розробки залишаються в Пезаро, в той час як виробництво та збірка завершуються у Веньліні, Китай. Завод виробляє понад мільйон автомобілів на рік, на ньому працює близько 14 000 чоловік.

Сучасний модельний ряд Benelli продовжує традиційну лінійку мінібайків і середньоваговиків, але має мало спільного з моделями минулого. TNT135 має 4-клапанний одинарний двигун SOHC з подвійною головкою, масляний радіатор та 5-ступінчасту коробку передач. З решітчастою рамою, 41-міліметровою перевернутою вилкою і витонченими подвійними глушниками, TNT, ймовірно, є найспортивнішим міні-байком на ринку. Його максимальна швидкість 65 миль/год означає, що він без проблем встигає за трафіком, а додаткові 10 куб.см означають, що він може обігнати популярний Honda Grom.

302S – повнорозмірний мотоцикл з 38-сильним 300-кубовим паралельним твін-двигуном, 17-дюймовими колесами і 6-ступінчастою коробкою передач. Як і у всіх Benelli Twins, двигун 302 має колінчастий вал, що обертається на 360 градусів.

У верхній частині шкали об’ємів Leoncino в моделях родстер і скремблер має 47-сильний 500-кубовий двигун з паралельним розташуванням циліндрів, який видає 33 фунт-фут крутного моменту при 5,000 об/хв. Версія Trail отримала трохи більший хід підвіски, на дюйм більший дорожній просвіт і 19-дюймові передні колеса.

BenelliПригодницькі моделі для середнього класу, TRK502 і TRK502X, використовують той самий 500-кубовий твін з рідинним охолодженням, але X додає більший на 5.3-галонний паливний бак і передня вилка з регулюванням відскоку. X також отримав додатковий дюйм дорожнього просвіту, спицьовані колеса, високо встановлену вихлопну трубу, 19-дюймове переднє колесо та 33-дюймове сидіння – 1.5 дюймів вище, ніж його побратим.

Занадто багато змінних, щоб дозволити будь-який розумний прогноз щодо майбутнього цього шлюбу між італійським дизайном та китайським виробництвом. І це не враховуючи нестабільний політичний клімат. Союз Pesaro/Wenling може процвітати і без значної присутності в США.S., з огляду на їх глобальне охоплення ринку та потенційне перехресне запилення інженерних та виробничих досягнень інших брендів колективу Geely. Електричні мотоцикли майже напевно з’являться в майбутньому.

У будь-якому випадку, нові Benellis знаменують собою ще одну міжнародну співпрацю в галузі дизайну та виробництва, яка покладає край старим наріканням про якість китайської збірки. Уважний погляд на продукцію, включаючи технічні характеристики, якість збірки, зварні шви та гарантії, доводить протилежне. І той факт, що ще одна поважна італійська марка зуміла вижити на сучасному гіперконкурентному ринку, є приводом для певного оптимізму. Viva Italia!

Прим. ред. Примітка: Вищезгадана історія з’явилася у жовтневому випуску Rider за 2022 рік.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top