Таблиця розмірів шин для електросамокатів. Метричний формат розміру

Шини для електросамокатів – детальний посібник для початківців

Шини важливі для вашого електросамоката скутер тому що вони забезпечують необхідне зчеплення та підтримку для безпечного пересування по дорозі.

Електричні самокати зазвичай поставляються з пневматичними або твердими шинами. Обидва типи шин мають свої переваги та недоліки.

скутер, шина, розміри, таблиця

Що краще для поїздок на роботу або бездоріжжя? Як правильно вибрати шини? Як доглядати за шинами, щоб вони служили довше? Читайте далі, щоб дізнатися!

  • Типи електричних Скутер Шини
  • Пневматичні шини (наповнені повітрям)
  • Тверді шини
  • Шини з сотами
  • Як правильно вибрати електросамокат Скутер Шини
  • Розмір шин
  • Тип місцевості
  • Комфорт їзди
  • Як доглядати за шинами електросамоката
  • Правильний тиск в шинах
  • Перевірте стан шин
  • Зберігайте шини чистими та сухими під час зберігання
  • Додавання герметика в шини
  • Відповідальна їзда
  • Як замінити шини для електроскутера
  • Висновок
  • Шини для електроскутерів: Найпоширеніші запитання
  • Як довго служать електричні Скутер Шини останні?
  • Чи можна поставити більші шини на електросамокат??
  • Відмінності між звичайними та позашляховими шинами?
  • Чи можна замінити пневматичні шини на тверді шини?
  • Чи можна міняти шини на пневматичні??
  • Чи можна ставити різні шини спереду і ззаду??

Типи шин для електросамокатів

Як згадувалося у вступі, існують різні типи шин для електросамокатів. Розглянемо їх більш детально.

Пневматичні шини (наповнені повітрям)

Пневматичні шини – це ті, що наповнені повітрям. Пневматичні шини зазвичай використовуються на легкових та вантажних автомобілях, велосипедах і самокатах. Пневматичні шини є кращими за їх здатність поглинати удари, забезпечувати плавну їзду, зчеплення з дорогою та забезпечувати хороше зчеплення з дорогою.

Існує 2 типи пневматичних шин:

  • Безкамерні пневматичні шини – це тип пневматичних шин, які не мають внутрішньої камери. Виробники безпосередньо монтують пневматичні шини на обід колеса і наповнюють повітрям через вентиль.
  • Трубчасті пневматичні шини – це тип шин, які наповнені повітрям і мають внутрішню трубку всередині. Внутрішня камера – це окремий гумовий компонент, розміщений всередині шини і використовується для утримання повітря.

Пневматичні шини складаються із зовнішнього гумового шару, який називається протектором, що контактує з дорогою. Протектор призначений для забезпечення зчеплення та зносостійкості.

Під протектором знаходиться шар тканини або сталевих кордів, який називається каркас, що забезпечує підтримку і міцність шини.

Потім каркас покривається шаром гуми, який допомагає захистити шина і забезпечує гнучке з’єднання між шиною та ободом.

Пневматичні шини зазвичай наповнюються повітрям до певного тиску, як рекомендує виробник.

Тиск повітря в шинах є важливим, оскільки він впливає на вантажопідйомність шини та транспортного засобу, зчеплення шини з дорогою та характеристики керованості.

Плюси та мінуси пневматичних шин

Пневматичні шини мають ряд переваг над іншими типами шин, зокрема

  • Комфорт – пневматичні шини забезпечують комфортну їзду завдяки своїй здатності поглинати удари та повторювати форму дороги. Це може призвести до покращення керованості та плавності руху.
  • Зчеплення – Пневматичні шини забезпечують хороше зчеплення з дорогою, що важливо для безпеки та продуктивності транспортного засобу.
  • Вантажопідйомність – пневматичні шини можуть перевозити важкі вантажі завдяки своїй здатності витримувати вагу транспортного засобу та його пасажирів.
  • Довговічність – Пневматичні шини довговічні і можуть служити довше, якщо їх правильно обслуговувати.
  • Універсальність – Пневматичні шини підходять для широкого спектру транспортних засобів і можуть використовуватися на різних типах місцевості.
  • Технічне обслуговування – Пневматичні шини потребують регулярного технічного обслуговування, включаючи перевірку та підтримку тиску повітря, їх обертання та балансування, а також заміну, коли вони зношуються. Це може бути трудомістким і дорогим процесом.
  • Проколи – пневматичні шини схильні до проколів, які можуть спричинити гострі предмети на дорозі або інші фактори. У разі проколу шину може знадобитися відремонтувати або замінити, що може бути незручно і дорого.
  • Обмежене використання в певних умовах – Пневматичні шини можуть погано працювати в екстремальних умовах, наприклад, в дуже холодну погоду або на пересіченій місцевості.
  • Обмежений термін служби – Пневматичні шини мають обмежений термін служби і з часом потребують заміни, що може бути дорого коштувати.

Суцільнолиті шини

Тверді шини – це шини, які не містять повітря і повністю виготовлені з твердої гуми або інших синтетичних матеріалів.

Вони зазвичай використовуються на таких транспортних засобах, як навантажувачі, промислові візки, деякі типи велосипедів, інвалідних візків та електросамокатів. Вони мають кілька переваг перед пневматичними шинами.

Однією з переваг є те, що вони стійкі до проколів, оскільки не мають внутрішньої трубки, яку можуть проколоти гострі предмети. Це може бути особливо корисно при їзді на самокаті в умовах з ризиком проколів.

Однак, цільні шини також мають деякі недоліки. Недоліком є те, що вони не забезпечують такої плавності ходу, як пневматичні шини, оскільки вони не можуть поглинати удари і повторювати форму дороги. Це може призвести до більш грубої їзди і може викликати підвищену втому.

Плюси і мінуси цільнолитих шин

  • Стійкість до проколів – цільні шини стійкі до проколів, оскільки не мають внутрішньої трубки, яку можуть проколоти гострі предмети на дорозі.
  • Низький рівень обслуговування – цільні шини потребують меншого обслуговування, ніж пневматичні шини, які наповнені повітрям. Їх не потрібно накачувати або перевіряти тиск повітря, що може заощадити час і зусилля.
  • Довговічність – тверді шини, як правило, довговічніші і мають довший термін служби, ніж пневматичні шини. Вони можуть прослужити довго, якщо їх правильно обслуговувати.
  • Універсальність – суцільнолиті шини можна використовувати на різній місцевості і вони ідеально підходять для любителів бездоріжжя.
скутер, шина, розміри, таблиця

Як правильно вибрати шини для електроскутера

Вибираючи шини для електросамокатів, слід враховувати кілька факторів, щоб переконатися, що ви отримаєте найкращу шину для своїх потреб. Яка шина найкраща для електросамоката?

Ось основні міркування при виборі шин для електросамоката.

Розмір шини

При виборі шин для електросамокатів важливо вибрати розмір, який підходить для вашого електросамоката.

Занадто маленькі шини не забезпечують достатнього контакту з дорогою, що може вплинути на продуктивність і керованість електросамоката скутер.

Емпіричне правило полягає в тому, що чим більші шини для електричного скутера, тим краща керованість.

Зазвичай, складно змінити шини на більші, ніж ті, що стояли спочатку. Занадто велика шина може не поміститися на самокат не створюють проблем з підвіскою або іншими компонентами.

Тип місцевості

При виборі шин для електросамокатів важливо враховувати тип місцевості, якою ви будете їздити.

Різні типи шин призначені для їзди на різних типах місцевості, тому вибір правильної шини для місцевості, на якій ви будете їздити, може підвищити продуктивність і безпеку вашого електросамоката.

Якщо ви хочете поїхати по бездоріжжю, то самокат повинен мати великі та широкі пневматичні шини. Однак широкі шини з глибоким різьбленням дуже незграбні на гладкому покритті.

Якщо ви їздите тільки по гладкому асфальту, вам підійдуть суцільнолиті шини.

Комфорт під час їзди

Вибираючи шини для електросамокатів, важливо враховувати комфорт їзди, який вони забезпечать. На комфорт їзди може впливати кілька факторів, включаючи малюнок протектора шини, жорсткість боковини та тиск повітря.

Якщо ви хочете їздити по вибоїстій дорозі та переїжджати через бордюри, суцільнолиті шини будуть поганим вибором. Але вони будуть добре працювати на тротуарі.

Як обслуговувати шини для електросамокатів

Правильний тиск в шинах

Підтримка належного тиску в шинах важлива для безпеки та продуктивності вашого електросамоката.

скутер, шина, розміри, таблиця

Правильний тиск в шинах може підвищити енергоефективність, збільшити термін служби шин, а також забезпечити безпечнішу та комфортнішу їзду.

Перевірте стан шин

Дуже важливо регулярно перевіряти стан шин вашого електросамоката, щоб забезпечити його безпеку та продуктивність.

Огляньте протектор, зверніть увагу на порізи, випуклості та інші пошкодження; перевірте, чи немає нерівномірного зносу; відрегулюйте протектор і перевірте боковини.

Можливо, вам доведеться замінити шини, якщо ви помітите будь-які проблеми.

Тримайте шини чистими та сухими під час зберігання

Важливо підтримувати належний тиск в шинах електросамокату самокат Шини слід зберігати чистими та сухими, щоб продовжити термін їхньої служби та зберегти їхні експлуатаційні характеристики.

Це допомагає запобігти появі плям на покришці, захистити її від гниття та розпаду, а також зберегти хороше зчеплення з дорогою.

Додати Шина Герметик

Додавання герметика в шини електросамоката може бути корисним способом запобігти спущенню шин і продовжити термін їх служби.

Герметик для шин – це рідина, яку ви заливаєте через шток клапана, покриваючи шину. У разі проколу герметик закриває отвір і запобігає витоку повітря з шини.

Відповідальна їзда

Уникайте наїздів на перешкоди та переїздів через бордюри. Також не робіть стрибків на електросамокаті скутер.

Важливо регулярно перевіряти стан шин електросамокату як частину відповідальної практики їзди.

Регулярна перевірка шин допомагає забезпечити їхню безпеку та продуктивність, запобігти нещасним випадкам та покращити загальний досвід їзди.

Шини

Наші електросамокати Levy поставляються зі стандартними шинами з внутрішніми трубками, безкамерними шинами та суцільнолитими гумовими шинами. У кожного з них є свої переваги і недоліки, тому ми не рекомендуємо віддавати перевагу одному з них перед іншим, а залишаємо це на ваш розсуд.

Трубчасті шини

Найпоширеніша установка, яка зустрічається на електричних скутерах і велосипедах, вони використовують внутрішню камеру для нагнітання тиску всередині шини. Основна проблема з шинами з внутрішньою камерою полягає в тому, що для усунення проколу потрібно зняти колесо / шину і замінити внутрішню камеру (або залатати її), щоб вирішити проблему з проколом.

Перевага тут, однак, полягає в тому, що вам не потрібно замінювати всю шину на додаток до трубки, якщо місце проколу відносно невелике і не є великою дірою. Достатньо просто замінити внутрішню камеру (що дешевше). Ви також можете накачати внутрішні камери за допомогою звичайного велосипедного насоса, оскільки він не потребує високого тиску, необхідного для правильного встановлення безкамерної шини.

Безкамерні шини

Безкамерні шини забезпечують таке ж пневматичне поглинання ударів, як і камерні (оскільки вони також наповнені повітрям), з додатковою перевагою в тому, що їх легше обслуговувати (за умови, що у вас є відповідні інструменти).

Коли в безкамерній шині утворюється прокол, що неминуче трапляється протягом досить тривалого часу володіння електросамокатом, його зазвичай можна відремонтувати без необхідності знімати колесо або шину.

Оскільки в безкамерних шинах не використовуються внутрішні трубки, а замість них використовується вакуумне герметичне повітряне ущільнення навколо обода колеса, ви часто можете відремонтувати прокол шини за допомогою шина слиз або інші герметики для шин, щоб зупинити витік. Однак використання шинного герметика вимагає клапана шини шина зняти, таким чином повністю спустивши повітря і знявши шину з обода.

Для повторного накачування шини та правильного встановлення борта шини навколо обода вам знадобиться повітряний компресор високого тиску, який зазвичай можна знайти лише у веломагазинах. Для накачування цих шин потрібен тиск не менше 120 PSI. як описано в нашому відео про встановлення тут.

Суцільнолиті гумові шини

Основна перевага цільних шин полягає в тому, що вони стійкі до проколів і не потребують технічного обслуговування. Однак, оскільки вони не пневматичні, ці шини не забезпечують ніякого поглинання ударів у порівнянні з шинами, наповненими повітрям (камерні та безкамерні версії).

Їзда на суцільних шинах буде не такою плавною, особливо якщо ви їдете по нерівному покриттю. Крім того, оскільки ці шини не забезпечують такого природного зчеплення з дорогою, як наповнені повітрям, зчеплення на мокрій поверхні буде знижено.

Перетворення безкамерних шин на камерні

Якщо у вас самокат з безкамерними шинами і ви хочете переобладнати його для використання внутрішніх камер, це можливо. На нашому сайті доступні внутрішні камери, які можна придбати та встановити на колесо, яке наразі використовує безкамерну шину. Щоб встановити трубку, вам потрібно зняти шину з обода, розмістити внутрішню трубку навколо колісної бази і знову встановити шину на обід.

Перетворення пневматичних шин на суцільнолиті

Цілісні шини можуть бути встановлені на існуючі колеса, які наразі використовують безкамерні або камерні шини, як для 8-ми, так і для.5 та 10 моделей. Ми рекомендуємо, щоб їх встановлював досвідчений механік, оскільки вони потребують відповідних інструментів та методів нагріву для встановлення на ободи.

Батареї

Електросамокати Levy та Levy Plus оснащені унікальними системами змінних акумуляторів. Батареї можна замінювати та заряджати окремо поза самокатом.

Крім зручності у збільшенні дальності пробігу вашого скутера ще однією важливою перевагою є продовження терміну служби електросамоката за рахунок додаткових акумуляторних блоків.

У більшості самокатів батареї вбудовані в раму, що робить їх заміну набагато дорожчою або взагалі неможливою. Можливість купувати запасні акумулятори окремо – це головна перевага володіння самокатом Levy.

Код шини

Автомобільні шини описуються буквено-цифровим кодом, як показано на малюнку нижче. Можливість зчитування коду шини може бути важливою, особливо при покупці нових коліс або шин, оскільки вміння зчитувати код шини необхідне для розрахунку таких речей, як розмір шини. Кожна частина коду описує певну характеристику шини; див. малюнок нижче.

Призначення: Перша частина коду складається з 1 або 2 букв (P, LT, ST, T), які описують тип транспортного засобу, для якого призначена шина. Існує 4 класи транспортних засобів:

  • P означає легковий автомобіль. Шини зі специфікацією P призначені для легкових автомобілів, позашляховиків, кросоверів, мінівенів та невеликих пікапів.
  • LT означає легка вантажівка. Шини зі специфікацією LT призначені для перевезення важких вантажів і здатні буксирувати причепи.
  • ST – спеціальний причіп. Ці типи шин використовуються для причепів, таких як причепи для човнів, господарські причепи та туристичні причепи.
  • T – тимчасова. Шини зі специфікацією T – це, як правило, запасні шини, які не призначені для повсякденного використання.

Номінальна ширина профілю: Друга частина коду – це 3-значне число, яке описує номінальну ширину профілю шини в міліметрах (мм). Номінальна ширина профілю – це найширша точка шини або ширина від боковини до боковини. На рисунку вище 215 означає, що номінальна ширина профілю шини становить 215 мм.

Співвідношення сторін: Наступна частина коду слідує за косою рискою ( / ). Це 2- або 3-значне число, яке вказує на відношення висоти профілю шини до її ширини. Висота профілю – це висота шини, виміряна від обода до зовнішнього краю шини; ширина профілю – це ширина від боковини до боковини. Шина з кодом xxx/65 означає, що висота профілю шини становить 65% від її ширини. Наприклад, для шини з кодом 200/65 висота профілю становить 200 × 65% = 130 мм.

Внутрішня конструкція: Наступна частина коду – одна буква (B, D, R), яка вказує на внутрішню конструкцію шини. Внутрішня частина шини складається з шарів корду, так званого каркасу шини. Внутрішня конструкція значною мірою відповідає за міцність та довговічність шини. Це необов’язкова буква в коді шини, і якщо вона відсутня, то вважається, що шина є багатошаровою.

  • R позначає радіальну шину. Майже всі легкові автомобілі використовують шини з радіальною внутрішньою конструкцією. У радіальній внутрішній конструкції корди проходять по колу шини, перпендикулярно до напрямку руху (або осі обертання).
  • D – діагональна. У цьому типі конструкції шини корди проходять по колу шини під кутом 30-40° від борта (частина шини, що контактує з ободом колеса) до борта, а шари перехрещуються один над одним.
  • B позначає шину зі зсувним ременем. Цей тип шин схожий за конструкцією на діагональні шини, за винятком того, що шини зі зміщеним кордом мають додатковий шар над верхнім шаром корду. Цей додатковий шар складається зі стабілізаційних ременів, як правило, зі сталі або іншого кордного матеріалу, нанесених під різними кутами відносно верхнього шару покришки. Це забезпечує додаткову підтримку та робить шину жорсткішою.
  • Шини з перехресним кордом – це шини, внутрішня конструкція яких виготовлена з нейлонових кордів, розміщених по діагоналі один над одним, зазвичай під кутом 55°.

Діаметр колеса: Наступна частина коду – це 1- або 2-значне число, яке вказує на діаметр колеса в дюймах, на який розрахована шина. Існує багато різних типорозмірів шин розміри, і те саме колесо (обід) можна використовувати з різними шинами розмірів, за умови, що середина шини відповідає розміру обода.

Індекс навантаження: Наступна частина коду – це 2- або 3-значне число, яке називається індексом навантаження шини. Індекс навантаження вказує на максимальну вагу, яку може витримати шина при заданому рівні тиску в шині. Наприклад, індекс навантаження 95 означає, що шина може витримувати вагу 1,520 фунтів (690 кг) при тиску в шині 42 psi.

Номінальна швидкість: Остання частина коду – це 1 або 2 цифри/букви, що вказують на індекс швидкості шини. Індекс швидкості шини – це максимальна швидкість, з якою шина може переносити навантаження, що відповідає її індексу навантаження. Наприклад, шина з індексом навантаження 95 і швидкісним рейтингом H може перевозити 1520 фунтів (690 кг) при тиску в шині 42 psi і швидкості 130 миль/год (210 км/год).

Зверніть увагу, що шини мають багато додаткових позначок або кодів, таких як DOT-код.

DOT-код: DOT-код є обов’язковим кодом у США, який вказує на компанію, завод, партію, форму та дату виробництва шини. Дата виробництва шини шина є особливо важливим і позначається 2 цифрами для тижня року та 2 цифрами для року. Наприклад, код 1321 на малюнку вище означає, що шина була виготовлена на 13-му тижні 2021 року. При купівлі нових шин може бути важливо звернути увагу на дату виробництва. У зв’язку зі старінням гуми та інших будівельних матеріалів не слід використовувати шини, виготовлені понад 10 років тому, незалежно від їхнього стану. NHTSA рекомендує замінювати шини кожні шість років незалежно від кількості пройдених миль.

Як розраховується розмір шини?

Розміри, що обчислюються нашим калькулятором, розраховуються за допомогою наступних формул:

Висота профілю = Співвідношення сторін × Ширина шини

Діаметр шини = Діаметр колеса 2 × Висота профілю

Співвідношення сторін і ширина шини – це розміри, отримані з коду шини. Ширина шини – це 3-значне число, що стоїть перед скісною рискою ( / ) в коді шини в одиницях міліметрів. Співвідношення сторін – це 2- або 3-значне число, що стоїть одразу після косої риски. Їх добутком є висота профілю.

Після обчислення висоти профілю можна розрахувати діаметр шини, використовуючи висоту профілю та діаметр колеса. Діаметр колеса – це ще один вимір, який визначається кодом шини. Це 1- або 2-значне число після літери, що вказує на внутрішню конструкцію шини шина. У деяких випадках внутрішня конструкція не зазначається, а діаметр колеса відразу слідує за співвідношенням сторін у коді шини. Діаметр колеса вказується в одиницях дюймів. Діаметр шини – це сума діаметра колеса та подвоєної висоти профілю.

Що потрібно враховувати при зміні шина/розмір колеса?

Існує багато причин, через які людина може змінити розмір шин/коліс. Часто це робиться з естетичних міркувань. При зміні типорозміру шини або колеса важливо враховувати певні моменти. В іншому випадку можуть виникнути значні наслідки, такі як підвищений знос компонентів підвіски та гальм автомобіля (зокрема, антиблокувальної системи), що може вплинути на керованість або викликати інші механічні проблеми, що впливають на трансмісію автомобіля.

Існує багато різних розміри шин, і на одному ободі можуть використовуватися шини різних розмірів, за умови, що середина обода не буде заглиблена в землю шина це правильний розмір. Поширеною зміною є збільшення розміру дисків. Одним з ключових моментів при збільшенні розміру колісних дисків автомобіля є зміна розміру шин. Як правило, більші диски повинні використовуватися з більш тонкими шинами, оскільки шини повинні бути досить маленькими, щоб поміститися в колісній ніші автомобіля. Як правило, рекомендується використовувати шини, діаметр яких відрізняється від рекомендованого заводом-виробником на 3%.

Окрім заміни шин з естетичних міркувань, люди також змінюють шини в результаті проколів або зносу. Під час заміни шин ідеально замінити всі шини одночасно. Якщо це неможливо, слід замінити принаймні дві передні або дві задні шини разом, залежно від того, де знаходиться шина, яку потрібно замінити – спереду чи ззаду. Якщо замінюється лише одна або декілька шин, настійно рекомендується, щоб вони були одного типу та марки. Різниця в шинах може спричинити низку проблем, включаючи втрату керованості або пробуксовку під час руху, неточні показання спідометра або навіть пошкодження калібрування системи курсової стійкості автомобіля.

Заміна шин також впливає на показники спідометрів та одометрів автомобіля, оскільки вони калібруються на основі штатних шин. Таким чином, хоча можна безпечно використовувати на автомобілі диски та шини різного розміру, це все одно призведе до змін в автомобілі. Більші диски та шини збільшують загальну окружність колеса, що, в свою чергу, збільшує відстань навколо шини. Це призводить до неточних показань спідометра та одометра, оскільки вони залежать від того, скільки обертів робить шина. Зокрема, більша шина призведе до того, що показання спідометра будуть нижчими, ніж фактична швидкість, з якою рухається автомобіль; аналогічно, це призведе до того, що показання одометра будуть нижчими, ніж фактична пройдена відстань. І навпаки, менша шина призведе до того, що показання спідометра будуть вищими, ніж фактична швидкість автомобіля, а показання одометра – вищими, ніж пройдена відстань.

Шини для шосейних велосипедів

Шини для шосейних велосипедів продаються як в метричному, так і в дюймовому форматі, але не завжди мають швидкісний рейтинг. часто вони класифікуються за рельєфом місцевості.

Іноді в каталозі шини позначаються як TL, BL або RWL. Це не має нічого спільного з розміром або керованістю. Вони є суто описовими. Вони описують зовнішній вигляд або іншу особливість шини.

Рейтинги індексу навантаження на шину

На додаток до перерахованої вище інформації, шини можуть містити інформацію про індекс навантаження або рейтинг на боковині. Це стосується того, яку вагу шина може безпечно перевозити. Враховує вагу велосипеда та гонщика (гонщиків). Не всі виробники шин виготовляють шини з усіма індексами навантаження. Dunlop, наприклад, починається з 33.

Період притирання нової шини

Всі виробники попереджають, що протягом перших 60-100 миль після встановлення нових шин на мотоциклі слід їздити обережно, без різкого прискорення, різкого гальмування та проходження поворотів. Шинам потрібен час, щоб зноситися (ставати потертими та липкими). Поки процес зношування не завершиться, вони не будуть зчіплюватися з дорогою так добре, як повинні, і не будуть працювати на оптимальному рівні.

Райдеру також потрібно звикнути до нової шинаЦе може вплинути на їзду та відчуття.” Всі шини будуть дещо відрізнятися, навіть від одного виробника. Після закінчення періоду обкатки дайте шині повністю охолонути, принаймні протягом 3 годин, перш ніж перевіряти та регулювати тиск накачування до рекомендованого.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top