Вуглецевий слід електровелосипеда. Чи корисні електровелосипеди для довкілля?

Екологічні причини купити електровелосипед

За останні 100 років світ побачив величезний бум нових технологій. Протягом останнього десятиліття ми спостерігали, як все більше і більше транспортних засобів переходять на електрику замість викопного палива. Ми навіть бачили, як скромний велосипед покращився на електричний потужність.

Сьогодні традиційний велосипед приводиться в рух невеликим двигуном, який допомагає крутити педалі. Їх часто називають електричними велосипедами або електровелосипедами. Додаткова потужність означає, що ви можете крутити педалі довше, але, я знаю, що ви думаєте, чи не шкодить це навколишньому середовищу??

Переважно, так! Електровелосипеди на 100% корисні для довкілля.

Електровелосипеди все ще використовують людську силу, а також людську силу, щоб рухати їх вперед. За оцінками Агентства з охорони навколишнього середовища, середній легковий автомобіль на викопному паливі на дорогах сьогодні має паливну економію близько 22 миль на галон і проїжджає близько 11 500 миль щороку. Маючи такі цифри, агентство робить висновок, що кожен спалений бензин створить 8,887 грамів викидів вуглекислого газу в атмосферу вуглець вуглекислого газу на рік.

Враховуючи вплив вуглекислого газу на навколишнє середовище, не забуваючи, що він є парниковим газом, відповідальним за глобальне потепління, ми хочемо зменшити ці цифри.

Електровелосипеди настільки розвинулися, що їх можна використовувати екологічно чистим способом, з нульовими викидами вуглекислого газу. Це просто досягається шляхом заряджання акумулятора велосипеда за допомогою зеленої або відновлюваної енергії, наприклад, сонячної або вітрової.

Електровелосипеди не застрягають у заторах, можуть їздити велодоріжками та швидко добиратися з точки А в точку Б. Таким чином, ви не будете виділяти надлишок вуглекислого газу, застрягши в пробці, і ваше психічне благополуччя також виграє.

Говорячи про рух і дороги, електровелосипеди не створюють великої ваги на дорогах, а це означає, що вони можуть допомогти зберегти дороги на довгий час, що значно зменшує кількість забруднень, які виникають в результаті ремонту пошкоджених доріг. Ви також заощадите час, а це означає, що у вас буде більше часу для того, щоб зробити щось корисне для навколишнього середовища. Крім того, вони не створюють шуму та не забруднюють повітря

Електричні велосипеди пов’язані з великою кількістю переваг. Вони корисні, головним чином, для людського організму, для суспільства і, звичайно, для навколишнього середовища. Вони допомагають покращити кровообіг, сприяють зняттю стресу та ідеально підходять для згуртування сім’ї.

Електровелосипеди добре підходять для працюючих людей або людей, яким доводиться щодня або щотижня їздити між домом і роботою, оскільки вони відносно швидкі, дають можливість водієві тренуватися і не застрявати в пробках. Вони також є справжнім відображенням і доказом того, що електричні види транспорту завойовують позиції і повинні це робити з різних причин, більшість з яких позитивно впливають на навколишнє середовище і самих користувачів.

Приголомшливі екологічні переваги їзди на електровелосипеді

Електровелосипеди, на відміну від інших видів транспорту, таких як автомобілі, вантажівки та мотоцикли, не працюють на газі або дизельному паливі, які виділяють шкідливі вуглецю викидів в атмосферу.

Електровелосипеди покладаються як на людську, так і на електричну енергію для приведення в рух. Електричну енергію забезпечує акумуляторна батарея. Це означає, що вони не виділяють жодних викидів під час використання.

Якщо ви будете заряджати акумулятор, приєднаний до велосипеда, використовуючи чисту та зелену сонячну енергію, ви фактично будете використовувати 100% екологічно чисту енергію, тобто у вас буде нульовий рівень викидів слід на кожній поїздці. З іншого боку, типовий легковий автомобіль викидає 6 метричних тонн вуглекислого газу на рік, тоді як більші транспортні засоби, особливо ті, що працюють на дизельному паливі, викидають набагато більше.

Вони не сприяють забрудненню навколишнього середовища

Електричні велосипеди, як уже згадувалося, забезпечують нульові викиди. Це означає, що вони не виділяють токсичних газів і смогу, які призводять до респіраторних та інших проблем зі здоров’ям.

Таким чином, електровелосипеди не сприяють забрудненню повітря, а це означає, що вони дуже добре підходять для міських районів. які страждають від катастрофічної кількості вуглецевий викиди.

Крім того, електровелосипеди майже не видають звуку, а отже, не сприяють шумовому забрудненню, яке є неприємним для багатьох, особливо для тих, хто живе, навчається або ходить по узбіччях доріг.

Що таке Вуглецевий слід електричного велосипеда?

The вуглецевий слід електричного велосипед залежить від багатьох факторів, включаючи джерело електроенергії, що використовується для зарядки акумулятора, процес виробництва велосипеда та акумулятора, а також термін служби та утилізацію акумулятора.

електричний, велосипед, вуглець, слід

Однак дослідження показали, що електричні велосипеди, як правило, виробляють набагато менше викидів парникових газів у порівнянні з традиційними транспортними засобами, що працюють на бензині.

Згідно з нещодавнім дослідженням, електричний велосипеди виробляють в середньому 22 грами викидів CO2 на кілометр, порівняно з 121 грамом для автомобіля з бензиновим двигуном.

Що стосується терміну служби та утилізації акумуляторів, важливо правильно обслуговувати та переробляти батареї, щоб мінімізувати відходи та вплив на навколишнє середовище. Правильна утилізація літій-іонних акумуляторів може запобігти потраплянню токсичних хімічних речовин у навколишнє середовище та завдати шкоди дикій природі.

Загалом, електричні велосипеди можуть бути більш екологічним варіантом транспорту, але важливо враховувати весь життєвий цикл велосипеда та акумулятора, щоб точно оцінити їхній вуглецевий слід.

Чи є електровелосипед нульовим джерелом викидів?

Електровелосипеди не є транспортними засобами з нульовим рівнем викидів, оскільки вони потребують електроенергії для зарядки акумуляторів, а виробництво цієї електроенергії може спричиняти викиди парникових газів в залежності від джерела.

Однак, електричний велосипеди можуть виробляти значно менше викидів у порівнянні з традиційними транспортними засобами, що працюють на газі.

електричний, велосипед, вуглець, слід

Коли електровелосипед велосипед заряджається електроенергією з відновлюваних джерел енергії, таких як сонячна або вітрова енергія, викиди, що генеруються під час роботи велосипеда, можуть бути близькими до нуля.

При цьому, якщо електроенергія надходить з невідновлюваного джерела, наприклад, вугільної електростанції, викиди від роботи велосипеда можуть бути вищими.

Важливо зазначити, що хоча електричні велосипеди не можуть бути повністю нульовими, вони все одно виробляють значно менше викидів у порівнянні з традиційними транспортними засобами, що працюють на газі.

Крім того, технології акумуляторів та відновлювані джерела енергії постійно вдосконалюються, щоб зробити електровелосипеди та інші електромобілі більш екологічно стійкими.

Чи зменшують електровелосипеди вуглецевий слід?

Як правило, електричні велосипеди можуть значно зменшити вуглецевий слід порівняно з традиційними транспортними засобами, що працюють на газі. Згідно з нещодавнім дослідженням, електровелосипеди виробляють в середньому 22 грами викидів CO2 на кілометр, у порівнянні з 143 грамами для автомобіля з бензиновим двигуном.

Це означає, що електровелосипед може бути більш екологічним варіантом транспорту, особливо для поїздок на короткі та середні відстані.

Однак важливо враховувати весь життєвий цикл електричний Для точної оцінки загального обсягу викидів вуглекислого газу в атмосферу електровелосипеда, включаючи виробництво, використання та утилізацію велосипеда та акумулятора, необхідно провести повний життєвий цикл електровелосипеда слід.

Такі фактори, як джерело електроенергії, що використовується для зарядки акумулятора, і процес виробництва велосипеда та акумулятора, також можуть впливати на викиди вуглецю слід.

Загалом, електровелосипед може бути екологічно чистим видом транспорту, але важливо вибрати модель, яка відповідає вашим цінностям, і врахувати вплив на навколишнє середовище всього життєвого циклу велосипеда велосипед.

Чи шкідливі акумулятори для електровелосипедів для навколишнього середовища

Загалом, виробництво та утилізація акумуляторів для електровелосипедів може мати вплив на навколишнє середовище, але існують заходи, які можна вжити для пом’якшення цього впливу.

Виробництво акумуляторів для електровелосипедів вимагає видобутку мінералів, таких як літій і кобальт, що може мати негативний вплив на місцеве довкілля та громади.

Однак, вдосконалення методів виробництва та переробки може зменшити вплив виробництва акумуляторів на навколишнє середовище.

Аналогічно, утилізація акумуляторів електровелосипедів може становити екологічний ризик, якщо з ними не поводитися належним чином. Літій-іонні акумулятори можуть виділяти токсичні хімічні речовини, якщо їх не переробляти або утилізувати належним чином, тому важливо переробляти акумулятори електровелосипедів, коли вони досягають кінця свого терміну служби.

Незважаючи на ці побоювання, загальний вплив акумуляторів електровелосипедів на навколишнє середовище, як правило, все ще нижчий, ніж у традиційних транспортних засобів, що працюють на бензині. Крім того, докладаються зусилля для вдосконалення технології акумуляторів і підвищення стійкості процесу виробництва та утилізації.

Таким чином, хоча батареї електровелосипедів можуть мати негативний вплив на навколишнє середовище, можна вжити заходів для мінімізації цього впливу, і електровелосипеди залишаються більш екологічно стійким варіантом транспорту в порівнянні з традиційними транспортними засобами, що працюють на газі.

Допомога у визначенні варіантів мікромобільності

Розуміння ролі, яку можуть відігравати варіанти мікромобільності, включаючи електровелосипеди, у задоволенні потреб у мобільності недостатньо представлених, сільських та віддалених громад, відкриває великий потенціал для вирішення деяких з найскладніших транспортних проблем. Унікальні дані, зібрані за допомогою інструменту OpenPATH, можуть бути використані при розробці політики, необхідної для підтримки зростання ринку мікромобільності.

За словами Ендрю Дюваля (Andrew Duvall), керівника проекту NREL і аналітика транспортної поведінки, відсутність даних про поведінку людей в таких громадах створює диспропорції у фінансуванні інфраструктурних і транспортних проектів, що призводить до несправедливості. OpenPATH демократизує збір даних про мобільність, що дозволить політикам бути більш поінформованими при прийнятті інвестиційних рішень – наприклад, додавання велосипедної смуги на мосту під час його будівництва, а не дорогої модернізації; врахування того, як люди подорожують, і забезпечення енергоефективних варіантів в інфраструктурі.

Тестування та вдосконалення моделей власності на е-велосипеди

Потенціал NREL OpenPATH та пілотних програм е-велосипедів CEO у формуванні державного планування та інвестицій є значним – але не без викликів. Кожна пілотна програма з розвитку е-велосипедів у Колорадо випробовує різні програми, моделі та стимули разом зі своїми учасниками, щоб отримати різні види інформації.

Однією з програм, яка охоплює округи Адамс та Брумфілд, є Smart Commute. Програма обрала двоетапну модель “кредит у власність”, яка дозволяє учасникам користуватися е-велосипедами протягом випробувального терміну до переходу у повну власність. Серед висновків першого року повномасштабного пілотного проекту Smart Commute було усвідомлення того, що інфраструктура (в тому числі велосипед кількість обладнання (стійок та зарядних станцій), сумісного з електровелосипедами, була незначною.

Коли я запитала їх під час інтерв’ю після завершення позики [на е-велосипед]: “Чому ви не використовували свій е-велосипед для інших справ?”, вони відповіли, що це не так?”Першим фактором, який виник, було те, що вони боялися втратити електровелосипеди. Вони не хотіли брати їх у місця, де вони не можуть бути належним чином захищені, сказала Жанна Шрев, адміністратор програми е-велосипедів у Smart Commute.

Це занепокоєння спонукало команду Шрева почати розробку бази даних для дружніх до е-велосипедів розробок і з’єднати учасників з іншими ресурсами, які їх цікавили.

Ми думали, що якщо ми збираємося попросити їх зробити це, то ми повинні дати їм правильне обладнання, щоб вони були успішними, – сказала вона.

З іншого боку Колорадо, 4Core керує пілотним проектом CEO з використання е-велосипедів в місті Дуранго. Їх програма Roll-to-Restaurants обслуговує працівників ресторанів з низьким рівнем доходу, включаючи членів спільноти LatinX, корінних американців, студентів та основних працівників харчової промисловості, які сильно постраждали від пандемії та є життєво важливими для туристичної економіки Дуранго. 4CORE також використовувала програму “кредит у власність”, яка надавала електровелосипеди та аксесуари заздалегідь і дозволила учасникам повністю володіти електровелосипедом після кількох місяців послідовного збору даних.

Наші учасники були дуже вдячні за програму і повідомили, що їм подобається їздити на своїх електровелосипедах на роботу, у справах, на соціальні заходи тощо, – сказала Лаура Хайде, програмний менеджер 4CORE. Ми показали, що поїздки на електровелосипедах замінили багато поїздок на автотранспорті.

Однак, незважаючи на цей успіх, Хайде сказала, що мотивація продовжувати надавати дані була однією з головних проблем, з якими зіткнулася 4CORE. Щоб вирішити проблему зменшення ручного введення даних користувачами, функція автоматичного маркування з датчиком помилок буде інтегрована в наступну фазу загальнодоступного додатку NREL OpenPATH.

Тим не менш, 4CORE та Smart Commute оптимістично налаштовані, що пілотна програма буде розширюватися, щоб збільшити доступ до електровелосипедів. У штаті Колорадо теж налаштовані оптимістично. Дорожня карта Колорадо зі зменшення забруднення окреслила плани зі скорочення кількості поїздок на автотранспорті та зменшення викидів по всьому штату, і використання електровелосипедів – особливо в рамках цієї пілотної програми – відіграватиме вирішальну роль у досягненні цього бачення. Результати цього пілотного проєкту вже стали основою для створення нових програм заохочення використання е-велосипедів у Денвері, штат Колорадо, та програм кредитування е-велосипедів у партнерстві з Коаліцією чистих міст Нью-Хейвена, штат Коннектикут, у партнерстві з міською владою.

Висновки, які ми отримали завдяки пілотному проєкту CEO e-bike, були неймовірними. Тепер я з нетерпінням чекаю на те, як ми зможемо максимізувати вплив NREL OpenPATH за межами Колорадо, сказав К. Шанкарі, співробітник директора NREL, який розробив інструмент. Захоплююче думати про те, як майбутні аналізи, що базуються на даних про те, як працюють програми е-велосипедів, можуть допомогти сформувати місцеву, державну та національну політику щодо того, що і як стимулювати до використання е-велосипедів.

Здоровіше

Відомо, що їзда на велосипеді, в тому числі на електровелосипеді, має значні переваги для здоров’я. П’ятирічне дослідження понад 260 000 пасажирів у Великобританії показало, що люди, які їздили на роботу велосипедом, мали набагато менше серйозних захворювань і смертей від усіх причин, особливо від раку і серцево-судинних захворювань, порівняно з водіями і навіть тими, хто ходить на роботу пішки.

Дослідження показало, що ініціативи, спрямовані на заохочення та підтримку активних поїздок на роботу, знижують ризик смерті та тягар важливих хронічних захворювань. Результати дослідження переконливо свідчать про те, що водіння автомобіля на роботу пов’язане з вищим рівнем смертності та хвороб, ніж їзда на велосипеді.

Електровелосипеди також корисні для людей похилого віку. Інше британське дослідження психологічних та когнітивних переваг їзди на велосипеді на свіжому повітрі серед людей старше 50 років показало, що як педальні, так і електричний їзда на велосипеді покращила розумові здібності та показники психічного здоров’я порівняно з групою, яка не їздить на велосипеді.

Утилізація акумулятора

Найпоширенішим занепокоєнням щодо електровелосипедів є питання утилізації акумулятора. Електричні велосипеди використовують літій-іонні акумулятори, що перезаряджаються. Літієва батарея з часом повільно втрачає свою ємність, навіть якщо вона не використовується.

Однак, якісні електровелосипеди сьогодні мають літій-іонну батарею з терміном служби близько 10 років. Після цього його потрібно буде переробити належним чином, як і будь-яку іншу батарею.

Електровелосипеди підвищують доступність та інклюзивність

Електровелосипеди є доступним та інклюзивним видом транспорту для людей різного віку та фізичних можливостей.

Електрична підтримка, яку надають електровелосипеди, дозволяє їздити на довші відстані та долати більш складні ділянки місцевості без надмірних фізичних навантажень. Це робить електровелосипеди чудовим варіантом для людей похилого віку, людей з обмеженою рухливістю та тих, хто тільки починає їздити на велосипеді.

Роблячи їзду на велосипеді більш доступною, електровелосипеди можуть заохотити ширше коло людей перейти на цей екологічно чистий вид транспорту.

Підтримка місцевої економіки

Перехід на електровелосипеди також може мати позитивний вплив на місцеву економіку. Зменшуючи нашу залежність від автомобілів, ми можемо зменшити попит на імпортовану нафту та підтримати місцевий бізнес, який надає електровелосипеди та супутні послуги.

Крім того, оскільки все більше людей переходять на електровелосипеди, існує потенціал для зростання індустрії електровелосипедів, що створює нові робочі місця та стимулює економічний розвиток.

електричний, велосипед, вуглець, слід

E-велосипед у багатьох районах почали з’являтися спеціалізовані веломагазини, що спеціалізуються на таких послугах, як шнурівка втулок, ремонт акумуляторів та інші нові види обслуговування, пов’язані з електровелосипедами, створюючи додаткові робочі місця в місцевих громадах.

Міське планування та міста, придатні для життя

Зростання популярності електровелосипедів дає можливість містобудівникам переосмислити дизайн наших міст.

Шляхом надання пріоритету велосипедній інфраструктурі, такій як велосипед Завдяки велодоріжкам та велопарковкам міста можуть стати більш сталими, придатними для життя та орієнтованими на людей. Ця зміна в міському дизайні може також заохотити більше людей переходити на електровелосипеди та інші екологічні види транспорту, що ще більше зменшить наш колективний вплив на навколишнє середовище.

Хоча їзда на велосипеді завжди пропонувала цю перевагу, величезне збільшення кількості двоколісних пасажирів, спричинене припливом легких в управлінні електровелосипедів, дало поштовх цьому ефекту в містах США.

Екологічна справедливість

Переваги електровелосипедів виходять за межі окремих користувачів і можуть сприяти ширшій екологічній справедливості.

Громади, які непропорційно страждають від негативного впливу забруднення повітря, часто це райони з низьким рівнем доходу та меншин, виграють від скорочення викидів від транспортних засобів.

Популяризуючи електровелосипеди та покращуючи велосипедну інфраструктуру, ми можемо працювати над створенням більш справедливого та здорового міського середовища для всіх.

Відзначаючи Національний день електровелосипеда та розмірковуючи про майбутнє нашої планети, аргументи на користь переходу на електровелосипеди стають все більш зрозумілими. Електровелосипеди є сталою, економічно ефективною та інклюзивною альтернативою традиційним автомобілям та особистому транспорту, зменшуючи викиди парникових газів, зменшуючи затори на дорогах та зміцнюючи здоров’я населення. Переходячи на електровелосипеди, ми можемо створити більш придатні для життя міста, підтримати місцеву економіку та сприяти екологічній справедливості.

Перехід на електровелосипеди – це не лише індивідуальний вибір, але й колективна відповідальність. Виступаючи за покращення велосипедної інфраструктури та підтримуючи політику, яка сприяє поширенню електровелосипедів, ми можемо прискорити перехід до більш зеленого та сталого майбутнього. У Національний день електровелосипеда і не тільки, давайте візьмемо на себе зобов’язання зробити електровелосипеди центральною частиною нашого шляху до більш чистого, здорового і справедливого світу.

Можливо, вони не для всіх, але для багатьох. І кожна людина, яка замінює автомобільні милі милями на електровелосипеди, позитивно впливає на наші міста, наше суспільство та наш світ.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek – експерти, які розповідають новини про Tesla, електричний електромобілі та “зелена” енергетика день за днем. Не забудьте зайти на нашу домашню сторінку, щоб дізнатися всі останні новини, а також слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Перегляньте наш канал YouTube для останніх оглядів.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top