Формульні велосипедні втулки. Які найкращі варіанти передач для шосейного велосипеда?

Найкращі шосейні велосипеди 2023 року: найкращі велосипеди з нашого тестування

Найсвіжіший контент про перегони, інтерв’ю, особливості, огляди та експертні поради щодо купівлі прямо на вашу поштову скриньку!

формула, велосипед, втулки, найкращі

Дякуємо, що підписалися на The Pick. Незабаром ви отримаєте лист з підтвердженням.

Виникла проблема. Будь ласка, оновіть сторінку та спробуйте ще раз.

Відправляючи свою інформацію, ви погоджуєтесь з Умовами та Політикою конфіденційності та досягли 16-річного віку.

Якщо ви шукаєте найкращий шосейні велосипеди, з’являється все більше і більше варіантів у кожній ціновій категорії.

У Cycling Weekly ми протестували сотні шосейних велосипедів. Це варіюється від найкращий від дешевих дорожніх велосипедів до супербайків вартістю понад 10 000 фунтів стерлінгів, включаючи дев’ять супербайків, які ми протестували для нашої нагороди Race Bike of the Year 2023.

Сектор шосейних велосипедів сьогодні більш різноманітний, ніж будь-коли: матеріали рами, аеродинамічні характеристики, конструкція коліс та ширина шин – все це пропонує безліч варіантів вибору. The найкращий гравійні велосипеди пропонують машини, на яких ви можете їздити по дорозі, але які ви також можете взяти на доріжки та стежки, що дає вам більший вибір, де ви можете їздити.

Ось наша добірка найкращий дорожніх велосипедів 2023 року за різними ціновими категоріями.

Найкращий дорожній велосипед з дисковим гальмом

Оновлення Specialized Allez 2023 року принесло йому сучасні дискові гальма та кліренс для 35-міліметрових шин. Він зберіг легку керованість велосипеда та комфортну їзду, хоча.

Найкращий доступний дорожній велосипед, готовий до перегонів

Не нехтуйте сплавом як матеріалом для рами; він такий же легкий, як і дешевші карбонові рами, і може бути таким же комфортним для їзди. Cannondale – експерт у виробництві легованих рам, як показав CAAD13.

Найкращий дорожній велосипед з ободовим гальмом

Giant Contend SL1 забезпечує якісну, спортивну їзду, а його компактна геометрія рами забезпечує довге подовження D-подібного підсідельного штиря для додаткового комфорту.

Гоночний велосипед 2023 року

Cervelo S5 – це все, що ви хочете від гоночного велосипеда: швидкий, маневрений, але при цьому комфортний, з місцем для широких покришок. Він має рекорд перемог під керівництвом професійних гонщиків, щоб довести свою якість.

Гоночний велосипед 2023 року: Найкращий Значення

Ми вважаємо, що механічної групи Shimano 105 на специфікації Propel, яку ми протестували, достатньо для більшості гонщиків, хоча ви можете отримати скільки завгодно кричущих, якщо хочете витратити більше грошей.

Гоночний велосипед 2023 року: Найкраще Aero Bike

Його приголомшливий зовнішній вигляд не просто для галочки, новий Madone дійсно швидкий. Аероотвір у підсідельній трубі доповнений вужчими на верхівці смужками для кращого обтікання.

Кращий цінуємо дорожні велосипеди

Причини, яких слід уникати

Оновлення Allez від Specialized у 2023 році додало дискові гальма замість ободових на старій моделі. Це дозволило збільшити кліренс шин до більш суттєвих 35 мм або 32 мм з бризковиками. Це, в свою чергу, додало додаткову дозу комфорту в їзді і означає, що новий Allez може впоратися з легким гравієм і не обмежується асфальтом.

Базова модель велосипеда має 8-швидкісну трансмісію Shimano Claris та механічні дискові гальма. Claris має великі стрибки між передавальними числами на касеті 11-32t, в той час як механічні дискові гальма не мають гальмівної сили гідравліки.

Лінійка Allez тепер складається лише з двох моделей (плюс Allez Sprint). Вища комплектація Allez Sport має десять швидкостей і гідравлічні дискові гальма, але ціна на неї значно вища, ніж на базову модель Allez.

Оновлення колісної пари значно покращило б продуктивність, але в цілому це пристойний пакет за свою ціну, що робить Allez досить конкурентоспроможним порівняно з іншими найкращими дешевими шосейними велосипедами, які ми розглядали.

Причини, чому не варто купувати

Cannondale вже давно є майстром у створенні високопродуктивних легкосплавних рам, і CAAD13 продовжує цю традицію. Вони мають довгу та низьку геометрію, засновану на геометрії карбонових SuperSix професійного рівня, з аеропрофілями, що забезпечують неперевершену керованість. Досить низька ціна для першого велосипеда – це рама, яку ви не переростете.

За цю ціну ви отримуєте гідравлічний комплект Shimano 105 з шатунами RS510. Колеса були трохи модернізовані, тому тепер ви отримуєте обода DT Swiss R470 з Формульні втулки. Єдине, що нам не сподобалось – це досить висока передня вилка. Це легко виправити, але це означає, що вам доведеться обрізати головну трубу, щоб уникнути потворної купи розпірок над виносною трубою.

Причини, за якими слід уникати

Contend, як і більш дорогі велосипеди Giant, має компактну раму з легкого сплаву з нахиленою верхньою трубою. Підсідельний штир D-Fuse та карбонова вилка розроблені для підвищення жорсткості ззаду та спереду відповідно. Разом з витривалою геометрією рами це забезпечує чудовий комфорт та керованість, дозволяючи вам їздити довше та вселяючи впевненість.

Для подолання підйомів є пакети з низькими передачами, аж до 1:1, а перемикач Shimano 105 забезпечує якісне перемикання передач, хоча досить важка вага не сприяє швидкій їзді. Це хороша ціннісна пропозиція за свою ціну.

Причини, яких слід уникати

Vitus Venon Evo має козир у рукаві. Завдяки широкому кліренсу шин у 45 мм вона не приклеюється до дороги, і ви можете придбати таку ж раму, призначену для їзди по гравію, в серії моделей з суфіксом GR; ми також розглянули велосипед Vitus Venon Evo-GR для їзди по гравію.

Карбонова рама важить менше 1 кг і має безліч вбудованих функцій. Дорожні характеристики оснащені безкамерними шинами Michelin Power Cup 28 мм на легкосплавних дисках Prime Attaquer. Ми протестували модель 105 Di2 від Vitus Venon Evo, але існує цілий ряд електронних та механічних групових наборів від Shimano та SRAM.

Їзда по дорозі добре збалансована і тверда, але комфортна, а також є достатньо місця для встановлення бризковиків на прихованих кріпленнях, що робить Venon Evo гарним варіантом для цілорічного використання. А ще вона легка.

Найкращий спортивні шосейні велосипеди

Причини, чому варто уникати

Cervélo S5 отримав перше місце в нашому рейтингу “Гоночний велосипед року” у 2023 році. Ми оцінили його швидкість на прямій, а також його здатність проходити повороти та чудову якість їзди. Від інших швидких аеробайків його відрізняє керованість: швидко реагує на зміну траєкторії, але не смикається.

Ми оцінили його з колесами Reserve, їхня внутрішня ширина допомагає додати комфорту шинам і прохідності при проходженні поворотів. Це не найлегший велосипед, його вага перевищує 8 кг, але ви не відчуваєте цього під час їзди.

Якщо ви хочете підтвердити якості велосипеда, як щодо жовто-зелених майок Тур де Франс 2022 року та безлічі перемог в одноденних перегонах?

Читайте наш огляд Cervélo S5 у нашому огляді “Гоночний велосипед 2023 року.

Причини, чому слід уникати

Остання модель Giant Propel зменшила масивну раму попередньої моделі, щоб зменшити вагу та підвищити комфорт, але при цьому покращила аеродинаміку та регульованість у порівнянні з попередньою моделлю, завдяки двокомпонентній вилці та штоку.

Giant також відкоригував геометрію Propel, щоб зробити його набагато ближчим до велосипеда для скелелазіння TCR, для більш чутливої їзди. Хоча ми протестували збірку Rival AXS, найкращий можна знайти у велосипеді початкового рівня, який легко перемагає інші велосипеди в нашому рейтингу “Гоночний велосипед року.

Читайте наш огляд Giant Propel у нашому огляді “Гоночний велосипед року 2023.

Причини уникати

Ще один велосипед, який скинув вагу, в даному випадку 300 г, завдяки відмові від системи IsoSpeed в попереднику, Madone 7-го покоління, також отримав вражаючий вигляд, з отвором під сідлом, яке сидить на підсідельному штирі, що консольно закріплений на задній частині рами.

Але це лише половина від 20 ват економії у порівнянні зі старою моделлю Madone. Інша половина припадає на шини, які розташовують руки на 30 мм ближче одна до одної на вершинах, для більш аеродинамічної посадки.

Це неймовірно швидке керування, а також швидка їзда по прямій лінії. Trek підходить навіть для ширшого сідла на менших рамах, оскільки саме на них найчастіше їздять жінки, яким ширина сідла підійде краще.

Читайте наш огляд Trek Madone SL7 Gen 7 у нашому огляді “Гоночний велосипед 2023 року.

Причини, чому варто уникати

Це четверте покоління Cannondale SuperSix отримало деякі незначні оновлення від свого попередника, які, тим не менш, роблять його більш аеродинамічним та легшим. і замінити нижній кронштейн Pressfit на різьбовий. із заявленою вагою рами 770 г – найлегший у нашому конкурсі “Гоночний велосипед року”.

Прискорення швидке і добре тримає швидкість завдяки аероколісній колісній парі глибиною 50 мм. Це також чудовий велосипед для скелелазіння, з невеликою вагою та чудовою геометрією для роботи поза сідлом. Спуск так само чарівний, хоча він не такий швидкий і не такий комфортний, як на Cervelo S5. Існує хороший асортимент моделей та пропозицій.

Читайте наш огляд Cannondale SuperSix Evo Hi Mod 2 у нашому огляді “Гоночний велосипед 2023 року.

Найкращі шосейні велосипеди: посібник для покупця

У чому різниця між геометрією для перегонів та витривалості?

Ключовим рішенням при виборі велосипеда для гонок на витривалість є його геометрія найкращий шосейний велосипед для вас – це те, що ви плануєте з ним робити. Ви хочете їздити швидко чи брати участь у перегонах, або ж вам потрібен більш комфортний велосипед для неквапливих поїздок чи довгих днів у сідлі?

Геометрія – ключовий фактор тут. На повноцінному гоночному велосипеді ви будете сидіти в більш нахиленому положенні, з опущеною головою і плечима над кермом. Це чудово, коли вам потрібна швидкість, зменшення фронтального профілю для зменшення опору вітру, але може бути незручним, особливо для початківців.

З іншого боку, велосипеди з маркуванням “витривалість” або “спортивний” будуть призначені для більш вертикального положення, з вищим і ближчим до сідла кермом. Це забезпечує більший комфорт під час довгих поїздок, але може зробити вас трохи повільнішими.

Якщо ви їздите горбистими дорогами або плануєте поїздку за кордон, наприклад, в Альпи, ви, безумовно, оціните легкий велосипед. Однак, якщо ви збираєтесь витрачати час на швидку їзду по рівнинній місцевості, то аеродинаміка для вас, ймовірно, важливіша. І якщо ви хочете брати участь у перегонах, жорсткіша, більш різка керованість гоночного велосипеда підійде вам краще, ніж більш стабільна керованість гоночного велосипеда для витривалості.

Зростаюча кількість велосипедів призначена для того, щоб виїжджати з асфальту, а також дозволяти вам ефективно їздити по дорозі. Для гравійного велосипеда вам підійдуть широкі шини та нижчі передачі. Але багато витривалих або “всюдихідних” велосипедів тепер пропонують великий кліренс шин, а також розширений діапазон передач, що дозволяє вам долати ширший спектр маршрутів.

Скільки потрібно витратити на шосейний велосипед?

Ви також повинні дивитися на те, скільки ви хочете витратити на велосипед. Це не тільки початкові витрати, але й вартість заміни зношених або пошкоджених деталей, вартість обслуговування вашого велосипеда та вартість будь-яких модернізацій. Існує велика різниця в ціні між механічними деталями нижчої специфікації та електронними передачами найвищого класу.

Технічні характеристики велосипеда можуть сильно відрізнятися у різних виробників. Зокрема, часто вони будуть нижчими у брендів, що продаються лише напряму (наприклад, Canyon та Ribble), та у власних брендів (Vitus у Wiggle або Boardman у Halfords). Але щоб дати вам уявлення, ось деякі загальні технічні характеристики для різних рівнів інвестицій. В інтересах стислості, деякі діапазони є широкими, і тому ви можете очікувати варіацій всередині них.

Алюмінієва рама та карбонова вилка, алюмінієвий підсідельний штир та кермо/винос, перемикання на рівні Shimano Sora або Claris, алюмінієві колеса. Ободні гальма.

Або алюмінієва рама та карбонова вилка приблизно рівня Shimano 105, або карбонова рама та вилка з перемикачами на рівні Shimano Tiagra. Алюмінієві колеса, підсідельний штир та кермо/винос. Дискові або ободні гальма.

Карбонова рама та вилка з Shimano 105 (нижня межа бюджету) або Ultegra (вища межа), алюмінієві або карбонові обода, карбоновий підсідельний штир, алюмінієве кермо та винос. Дискові гальма повинні бути гідравлічними, починаючи з цієї цінової категорії. Титанові рами – опція.

Карбонова або титанова рама та вилка, груповий комплект Shimano Ultegra або SRAM AXS eTap, карбоновий підсідельний штир, алюмінієвий руль/винос, карбонові обода

Карбонова рама та вилка, Shimano Dura-Ace Di2 або SRAM Red AXS eTap, карбонові колеса 50 мм, карбонові грипси та винос.

Не приймайте нічого, окрім найкращого з усього. Карбонова рама та вилка найвищого класу. зазвичай використовується більш жорсткий карбон і, відповідно, менше шарів, що призводить до меншої ваги, карбонові колеса 50 мм, цільна карбонова вилка Shimano Dura-Ace, SRAM Red AXS або Campagnolo Super Record Wireless, лічильник потужності в стандартній комплектації.

Які матеріали рами найкраще підходять для шосейних велосипедів?

Основна відмінність між дешевшими та дорожчими велосипедами – це матеріал рами. Велосипеди вартістю до 1000 фунтів стерлінгів, як правило, виготовляються з алюмінієвого сплаву зі звареними між собою трубами. Це матеріал, який використовується і в більш дорогих велосипедах, і може призвести до створення міцної та легкої машини.

Але більш дорогі велосипеди зазвичай виготовляються з вуглецевого волокна. Волокна надають велосипеду міцності і занурені в синтетичну смолу, яка скріплює їх між собою. Комбінація використовуваних волокон та їх розташування визначають відчуття від їзди на велосипеді. у дорогих велосипедах використовується більше високомодульного вуглецевого волокна, що зменшує вагу без зменшення міцності велосипеда.

Титан – ще один матеріал, який використовується в деяких дорожчих велосипедах. Вона легка, міцна, не іржавіє і не втомлюється. І ви все ще можете знайти велосипеди, виготовлені зі сталевих труб, які були традиційним матеріалом для виготовлення рами. Не такі легкі, як інші варіанти, але міцні та дарують особливі відчуття під час їзди.

Також слід звернути увагу на те, з чого зроблена вилка велосипеда. Багато велосипедів мають повністю карбонову вилку або вилку з карбоновими лезами та кермом зі сплаву. Така вилка добре поглинає нерівності дороги для більш комфортної їзди, але ви можете знайти вилки зі сплаву або сталі на деяких бюджетних велосипедах.

формула, велосипед, втулки, найкращі

Як вибрати правильний розмір шосейного велосипеда для себе?

Важливо придбати велосипед правильного розміру. Більшість велосипедів випускаються в різних розмірах відповідно до вашого зросту, і виробники велосипедів зазвичай публікують діапазон зросту велосипедиста, якому підійде велосипед певного розміру.

Відро для пляшок Rogue Panda Bismarck (V2)

112 грамів / Зроблено в Арізоні, США / 65 у Rogue Panda

Я вже писав про Bismarck кілька років тому, але минулого року Rogue Panda зробили цю зручну маленьку сумку ще кращою. Він все ще має ті ж особливості: вбудовану легку клітку для пляшок, корисну сітку та передній “балон” Вони зробили дві чудові зміни, однак. Попередній Bismarck мав ліву та праву версію, кожна з яких мала перевернуту сітку та відповідну орієнтацію нижнього ремінця. Новий Bismarck має лише одну опцію і може бути перевернутий і використовуватися з будь-якого боку велосипеда, змінивши кріплення нижнього ременя. Крім того, замість одного ременя, який фіксує сумку на кермі, остання версія має два, забезпечуючи простір між ними, який може вмістити ремінь від іншої сумки, наприклад, ремінь або ролик, що робить його більш зручним для використання з іншими сумками. Нарешті, Rogue Panda змінив ремінець коронки вилки на ремінець Voilé Nano Strap замість фіксованої стрічки. Це не тільки допомагає зберегти покриття вилки, але й полегшує її використання.

формула, велосипед, втулки, найкращий

Є причина, чому відро для пляшок Rogue Panda Bismarck є першим пунктом у списку “Редакторської дюжини”: воно завжди переноситься на будь-який велосипед, на якому я їжджу, і, окрім насоса One Up, це єдиний елемент спорядження, який я використовую під час кожної велоподорожі та велоподорожі з рюкзаком. Це не схоже ні на що інше на ринку, і його основна мета – тримати пляшку з водою в легкодоступному місці. Однак він також особливо зручний, оскільки має чотири надзвичайно корисні схованки, які ідеально підходять для губної помади, закусок, сміття та інших предметів, які найкраще зберігати в межах досяжності. Зверніть увагу, що є новіша версія Bismarck, яка використовує Voiles для ременів на кермі. Б’юся об заклад, що він навіть кращий за цей, який я не думав, що його можна вдосконалити.

Затискач для стійки сидіння Hope

~ 20 грам / Зроблено в США.K. / 28 в REI

За останні пару років у мене було три сталевих хардтейла, які отримали жахливий стан “ковзання підсідельного штиря” – трагічну недугу, коли під час їзди штир повільно сповзає вниз, незалежно від того, наскільки міцно він затиснутий. На жаль, це не завжди легко виправити. Поширені рішення включають очищення та змащення затискного болта або нанесення карбонової пасти на підсідельний штир. Зовсім недавно це проявилося з нізвідки на моєму Pipedream S5 при використанні стандартного затискача підсідельного штиря Wolf Tooth. Я спробував очистити підсідельну трубу та затискний болт, змастити болт та затягнути його. Це не допомогло. Потім я спробував використати вуглецеву пасту, але вона все одно зісковзнула.

Друг-механік порекомендував перейти на затискач підсідельного штиря Thomson, який, за його словами, кілька разів вирішував цю проблему для нього. У місцевому магазині такого не було в наявності, тому я відкрив ящик із запчастинами і знайшов затискач підсідельного штиря Hope. Уважно оглянувши її, я зрозумів, що вона глибша, ніж більшість інших. Він також має унікальний болт і трикутну гайку, які, здається, призначені для забезпечення рівномірної сили затиску ззаду. Після його встановлення та відповідного затягування ковзання більше не було, і з тих пір я проїхав на S5 багато миль, тренуючись перед перегонами та катаючись на ньому. Зараз я використовую комір Hope на двох інших велосипедах і повністю ним задоволений.

Затискач для кріплення сидіння Hope виготовлений з алюмінію та латуні 2014 T6 і поставляється в різних діаметрах (28).6, 30, 31.8, 34.9, 36.4 і 38.5 мм) та кольорів (чорні, сріблясті, червоні, сині, фіолетові та помаранчеві).

Фотохромні окуляри Smith (Wildcat)

Захист для очей є необхідним аксесуаром влітку на південному сході США, незалежно від того, яскраво чи ні. Жуки та мошкара можуть дошкуляти очам і навіть зіпсувати чудову післяобідню поїздку, коли ви їдете лісом, особливо біля води, і крутите педалі. Сонцезахисні окуляри добре захищають очі в сонячний день. Однак, якщо ви їдете в густому темному лісі після обіду, в сутінках, або в похмурий день, зміна освітлення та видимість можуть стати проблемою. Раніше я використовував сонцезахисні окуляри зі змінними лінзами, змінюючи їх під час їзди, або просто знімав їх повністю і одягав на шолом, коли видимість погіршувалася. Нещодавно я побачив світло, коли мій друг носив окуляри з лінзами, які регулюють свій відтінок залежно від рівня освітленості. Незабаром після цього я взяв пару окулярів Smith Wildcat з фотохромними лінзами.

Я був дуже вражений цими окулярами. Вони зручні, а лінзи просто фантастичні. Вони не такі темні, як мої улюблені Frogskins, але достатньо темні для більшості моїх поїздок. Сміт стверджує, що лінзи можуть змінюватись в діапазоні 20-85%, але вони виглядають майже повністю прозорими, коли надворі темніє. А ще краще, ці лінзи одні з найкращих, які я використовував на стежці, і вони не затуляють особливості та рельєф місцевості, як інші окуляри, які я використовував. Вони також зберігають свою чіткість, коли забруднюються, або коли туман чи мряка, що дуже вражає.

Randi Jo Portage Hip Pack

362 грами / Зроблено в Орегоні, США / 130 на Randi Jo Fabrications

Компанія Randi Jo Fabrications роками зшиває високоякісні велосипедні аксесуари з маленької майстерні в Елктоні, штат Орегон. Насправді, ще десять років тому, коли ми не крутили педалі, ми виготовили на замовлення її чудові сумки для барменів Bartender. Сьогодні Ренді Джо та Ерік виготовляють все: від велосипедних кепок ручної роботи до фартухів для магазинів та вощених полотняних велосипедних сумок. Минулої весни ми були в захваті від того, що Ренді Джо випустила свою версію велосумки з новою набедреною сумкою Portage Hip Pack. Ми тестували його протягом декількох місяців, і він нам дуже сподобався.

У справжній манері Ренді Джо, Portage Hip Pack – це елегантний мінімалізм з класичною естетикою. Корпус Portage виготовлений з 10.10 унцій вощеного полотна, і воно тонше 6.25-унц. вощений брезентовий чохол з одним застібкою, щоб речі не вилетіли, якщо він не закріплений ремінцем і магнітною застібкою Fidloc. Сумка має підкладку з алмазним покриттям, що захищає від розривів. Є дві плоскі застібки-блискавки: одна з внутрішньої сторони спереду та одна з зовнішньої, яка має розширювану перевернуту складку Сумка використовує пінопласт із закритими комірками 1/8″ на корпусі, щоб допомогти їй тримати форму. Крім того, поясний ремінь можна заправити в простір за двошаровою спинкою, а застібка-шнурок дозволяє використовувати його як невелику сумку на кермо.

Поясний ремінь також простий: двошарові крила з вощеного полотна без набивки та дві точки регулювання. Ремінна система була розроблена з урахуванням особливостей фотографування з використанням компресійної застібки зі сходовим замком на правій стороні ремінця. Це дозволяє швидко послабити його, щоб перекинути сумку спереду для швидкого доступу. Тоді його можна легко повернути назад і зафіксувати за допомогою хвостової частини ремінця. Крім того, магнітна застібка Fidlock і рулонний клапан роблять доступ до вмісту швидким і легким. Єдина моя скарга полягає в тому, що ремінець трохи короткий, коли в сумці не дуже багато речей, і його важко затягнути. Однак це далеко не вирішальний фактор.

Це дійсно гарний дизайн, який дуже добре працює з моєю Fuji X100V. Ми також використовували його під час нещодавньої скаутської поїздки в Колорадо, щоб взяти з собою додатковий об’єктив, замінивши 24-70 f/2.8 та 70-200 f/4. Він має достатньо місця, і на ньому можна легко розмістити повнокадрову бездзеркальну камеру з об’єктивом пристойного розміру.

Формульні велосипедні втулки

Ми привезли п’ять наших найулюбленіших трейлових велосипедів до неймовірної системи трас у Невада-Сіті, штат Каліфорнія, щоб оцінити їхні реальні можливості за межами глянцевих маркетингових заяв. Замість того, щоб визначати остаточний найкращі який варіюється залежно від індивідуальних уподобань гонщика, ми вирішили проаналізувати, як кожен велосипед перевершує інші за конкретними характеристиками, які ми цінуємо для їзди на трейлових велосипедах. Після тесту кожному гонщику було запропоновано розподілити 100 балів за п’ятьма категоріями, щоб визначити відносну позицію велосипеда серед інших.

Сходження: Наскільки добре підвіска та сидіння працюють разом, щоб допомогти вам дістатися вершини? Спуск: Як велосипед забезпечує впевненість і контроль на високій швидкості, крутих спусках і в складних технічних ситуаціях? Керованість: Наскільки добре велосипед реагує на зміну вашої ваги та зусилля на кермі, а також на те, куди він їде? Ефективність педалювання: Підвіска та конструкція рами ефективно перетворюють вашу енергію та силу на рух вперед, чи це даремні зусилля? Цінність: Що ви отримаєте за свої гроші і як цей велосипед коштує порівняно з іншими велосипедами зі схожими характеристиками?

SANTA CRUZ 5010

Розташоване приблизно за годину їзди на північний схід від наших магазинів Mike’s Bikes у великому Сакраменто, Невада-Сіті підходить під визначення “ідилічне гірське місто”. Його розгалужена мережа маршрутів, ретельно побудована та доглянута відданими членами BONC (Велосипедисти Невада-Сіті), простягається по всій околиці. З величезними червоними деревами та суглинистим ґрунтом, Невада-Сіті стає популярним місцем для райдерів, які шукають ідеальне поєднання плавності та задоволення.

Брандт родом з району затоки, він є технічним менеджером компанії Mike’s Bikes of Highlands Ranch в Колорадо, і (як ви побачите на відео) має здорову відсутність страху, коли траса вказує вниз.

Наш безстрашний лідер з Колорадо, Вітні, керує всіма нашими магазинами по всьому Денверу. Вона – гірський велосипедист, який все життя займається велоспортом і твердо вірить у створення кращої велосипедної спільноти.

Посол Mike’s Bikes і місцевий житель району затоки Джастін працює з місцевими програмами, такими як Bay Area Bike Project та East Bay Rippers. Його місія – залучити більше людей на велосипеди та об’єднати спільноту за допомогою організованих групових поїздок та ефективного залучення соціальних мереж.

Що ми любимо: Існує стежка, якою ви її бачите, і стежка, якою може їхати Santa Cruz 5010. Кожен камінь, корінь, вибоїна та берм – це стартовий майданчик для 5010, щоб з’єднати частини стежки так, як ви ніколи не очікували. Це ніколи не найшвидше, але завжди найвеселіше. Це було єдине колесо MX (27.5″ ззаду і 29″ спереду) велосипеда в нашому асортименті, і це допомагає тримати задній кінець заправленим під велосипед, а передній кінець плаває над землею, як судно на повітряній подушці. Але це ще не все – педалі 5010 лише трохи менші, ніж у справжнього велосипеда XC, а це означає, що ви завжди можете зменшити потужність, щоб зберегти імпульс і легко маневрувати велосипедом.

Що ми любимо: З усіх велосипедів, які ми демонстрували, Giant Trance X є найбільш відповідним до улюбленої траси формула Trance. Хочете велосипед, який відмінно підіймається, спускається, кермує та крутить педалі? Подивіться лише на формулу Trance. У той час як кожен інший велосипед у нашій добірці прагне покращити певний аспект досвіду на трейлових трасах, Trance обирає основний шлях і є справді велосипедом, який є найздібнішим у більшості ситуацій. Також треба сказати, що Giant пропонує найширший діапазон цін та технічних характеристик – від божевільних моделей з підвіскою LiveValve від Fox до моделей з практичними обвісами “сів і забув”.

Що ми любимо: Pivot Trail 429 виділяється як втілення досконалості підвіски в нашій групі. Виняткова майстерність підвіски надає впевненості в складних ситуаціях, де інші трейлові велосипеди для коротких подорожей тремтіли б від страху. Поєднайте плюшеву підвіску з можливістю телепатично передавати потужність на трасу, і ви отримаєте велосипед, який відчуває себе набагато впевненіше, ніж ваш середньостатистичний 120-міліметровий тревел-велосипед. Хоча ми не класифікуємо Pivot як дорогий бренд, ми були б недбалі, якби не зазначили, що Pivot має лише 1 рівень рами, найкращий. Незалежно від рівня комплектації, ви отримаєте найкращу посадку та шарнірне з’єднання, без жодних компромісів. І це цінність, так??

Що ми любимо: Habit – це велосипед для вашого друга, який ЗАВЖДИ хоче лідирувати на спуску, завжди тримає руку піднятою, щоб першою потрапити на трамплін, і якимось чином примудряється не забруднити свої труси, коли у нього закінчуються таланти. Це був найпотужніший і найдовший трейловий велосипед у нашій групі трейлових велосипедів, і він мав найлегший і найстабільніший хід. Не кажучи вже про те, що ви отримуєте все це, і вам не потрібно зривати банк. Незалежно від того, чи виберете ви Carbon LT1, на якому ми їхали, чи сплавний Habits початкового рівня, Cannondale підібрала компоненти, щоб покращити можливості Habits, при цьому гарантуючи розумну ціну, яка дозволить вам купити його на решту грошей, захованих у подушках вашого дивана (за умови, що у вас є диван великого розміру).

Що ми любимо: Справжній даунхілерський велосипед XC, 29-дюймові колеса Joplin (і Tallboy) надають впевненості на швидкості на будь-якій місцевості, яку ви кидаєте, або допомагають підтримувати імпульс, поки ви вивчаєте мотузки. Простіше кажучи, Joplin має діапазон. Він закохає в себе новачка своєю легкістю, а найдосвідченішого гонщика змусить летіти над найскладнішою лінією, яку тільки можна знайти на трасі.

ШОЛОМ FOX SPEEDFRAME PRO

  • Робіть покупки з упевненістю
  • Знайди свій магазин
  • Історія Mike’s Bikes
  • Велосипеди Team Mike’s Bikes p/b Equator Coffees Teas
  • Кар’єра
  • Доставка Доставка
  • Повернення
  • Політика конфіденційності
  • Подарункові картки
  • Інструкції з повторної збірки
  • Зв’яжіться з нами

Наша місія проста: Пересадити людей на велосипеди!

Наша місія проста: Пересадити людей на велосипеди!

Mike’s Bikes був заснований у 1964 році як один з найперших магазинів Schwinn в окрузі Марін. Подейкують, що наш магазин у Сан-Рафаелі був домом для одних з перших гірських велосипедів у країні. Велосипедний спорт кардинально змінився за ці десятиліття, але Mike’s Bikes ніколи не відступав від нашої повної відданості цьому виду спорту.

Сьогодні Mike’s Bikes – це зростаюча сім’я велосипедних магазинів, кожен з яких має єдину мету. щоб якомога більше людей пересіли на велосипеди. Ми маємо 14 надзвичайно успішних магазинів у Петалумі, Сан-Рафаелі, Саусаліто, Сан-Франциско, Берклі, Пало-Альто, Лос-Гатос, Сакраменто, Волнат-Крік, Сан-Хосе, Плезантоні, Фолсомі, Розвіллі, Стенфордському дослідницькому парку! Наш професійний персонал, що складається з понад 250 ентузіастів велоспорту, гарантує, що ваш досвід як в магазині, так і на велосипеді буде найкращим найкращий якнайкраще.

Чому варто купувати у нас? Тому що ми знаємо велосипеди і ми дбаємо про них. Ми не продаємо сноуборди, ми не продаємо каяки та намети. Ми продаємо велосипеди тільки для того. можна навіть сказати, що велосипеди – це наше життя. Чому це важливо? Тому що цей абсолютний фанатизм до нашого продукту робить нас найкращими в тому, що ми робимо. Ми живемо, щоб створювати велосипедистів.

For the Ride of your Life® – Поїздка вашого життя

© 2023 Mike’s Bikes / Headlands Ventures, LLC, всі права захищені. Mike’s Bikes®, логотип MB та for the ride of your life® є зареєстрованими торговими марками Headlands Ventures, LLC.

Власний рухомий склад

Донедавна команда використовувала колеса Vision Metron. З початком цьогорічного Tour de France Femmes все змінилося: на перший план вийшли нові колеса Oquo. Бренд Oquo є домашнім брендом компанії Orbea. Алонсо обрав колісну пару RP 35 TEAM середнього класу. Ми не знаємо, чому команда не обрала колеса найвищого класу LTD, які оснащені модернізованою системою Zipp Cognition втулки (обода однакові на обох моделях).

Якщо її вибір обмежиться колесами TEAM-spec, вона буде обмежена або цими 35-міліметровими моделями, або 45-міліметровими альтернативами. Якщо колеса LTD-spec заховані в командній вантажівці, гонщики можуть вибрати обода глибиною 35, 45 або 57 мм. Колеса встановлені безкамерні з шинами 700x28c Vittoria Corsa Pro TLR. Вони мають бавовняний корпус 320TPI (ниток на дюйм).

Особистий підхід

Обов’язкова наклейка з іменем Алонсо прикріплена до верхньої частини підсідельного штиря з водійського боку, а транспондери прикріплені до нижньої частини сідла і приклеєні до правої ноги вилки. Хоча мотоцикл не має спеціального забарвлення, Алонсо забезпечив себе слоганом іспанською мовою на верхній трубі, який говорить “Vamos Bebita. Y de verdad, que es muy importante. “Давай, крихітко. І справді, це дуже важливо. “, за словами нашого іспаномовного Піта Семпсона).

Чи це послання від коханої людини, чи просто позитивна самореклама – незрозуміло. Але якщо це працює для неї, то це великий палець від нас.

ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ

Встановіть це самостійно

У світі технічного обслуговування автомобілів заміна гальм – це легка робота, з якою можна впоратися самостійно. Наші покрокові інструкції по встановленню допоможуть вам виконати роботу.

Зверніться до професіонала

Не впевнені у своїх здібностях механіка? Без проблем! У нас є мережа установників, які готові вам допомогти. Привезіть свій автомобіль і гальмівний комплект, а ми зробимо все інше.

Обкатка має вирішальне значення для оптимальної роботи

Процедура обкатки має вирішальне значення для ефективності гальм. Причиною правильного обкатування є встановлення рівномірного шару фрикційного матеріалу, нанесеного на ротори з гальмівних колодок. Дуже важливо, щоб цей початковий шар фрикційного матеріалу був рівномірно розподілений.

Обкатка гальм PowerStop відбувається наступним чином:

Виконайте 5 помірних та агресивних зупинок зі швидкості 40 миль/год до 10 миль/год у швидкій послідовності, не даючи гальмам охолонути та не зупиняючись повністю. Якщо ви змушені зупинитися, зробіть зупинку і або переставте транспортний засіб на стоянку, або залиште місце попереду, щоб дозволити транспортному засобу трохи покотитися в очікуванні сигналу світлофора. Ротори будуть дуже гарячими, і утримання педалі гальма в натиснутому стані змусить гальмівну колодку контактувати з ротором і, можливо, створить відбиток на роторі. Цей відбиток може сприяти утворенню ривків гальм.

Продовжуйте притирання, виконавши 5 помірних зупинок зі швидкості 35 миль/год до 5 миль/год у швидкій послідовності, не даючи гальмам охолонути. Ви повинні очікувати запаху смоли, коли гальма нагріваються. Після цього продовжуйте керувати автомобілем якомога довше, не перегріваючи гальма і не зупиняючись (спробуйте проїхати близько 5 хвилин на помірній швидкості). Це етап охолодження.

Після того, як це завершиться і гальма охолонуть до стандартної робочої температури, ви можете використовувати гальма в звичайному режимі. Ніколи не охолоджуйте гальма водою, оскільки це може їх пошкодити.

ВажливоВиконуйте належну процедуру припрацювання нових гальмівних колодок/роторів, використовуючи процедуру притирання колодок, як показано нижче. Правильна підкладка може запобігти викривленню ротора.

ГАРАНТІЯ 36 МІСЯЦІВ / 36 000 МИЛЬ ПРОБІГУ

Промисловість Найкраще Гарантія Компанія PowerStop LLC гарантує, що цей виріб не матиме дефектів та неякісного виготовлення протягом 36 місяців з дати придбання або 36 000 миль пробігу, залежно від того, що настане раніше. Виріб, належним чином встановлений на передбачений тип транспортного засобу, і в якому виявлено дефект виготовлення та матеріалу, буде безкоштовно обміняно за умови повернення продавцю, уповноваженому надавати цю гарантію. PowerStop LLC не несе відповідальності за свою продукцію, якщо вона була використана не за призначенням, зловживанням, неправильним застосуванням, неправильною установкою або нещасним випадком. Ця гарантія поширюється на розтріскування ротора. Гарантія не поширюється на нормальний знос. Ця гарантія не поширюється на поломку компонентів, спричинену використанням незатвердженої силіконової гальмівної рідини DOT 5 Silicone. Ця гарантія також не поширюється на пошкодження отворів для зливу повітря та болтів банджо, спричинені надмірним затягуванням. Гарантія 36 місяців / 36 000 миль виключає вихід з ладу компонентів через зміну товщини диска (DTV), що зазвичай проявляється у вигляді пульсації гальм.

60-денне безпроблемне повернення

Не задоволений? Надішліть його назадКожен комплект включає наш 60-денний безпроблемний повернення. Поверни велосипед протягом 60 днів і ми обміняємо його на новий.

Якщо клієнт не задоволений якістю та роботою комплекту з будь-якої причини протягом 60 днів з дати виставлення рахунку або дати встановлення професійним техніком (необхідний рахунок з майстерні), і була проведена необхідна процедура обкатки, ТОВ “ПауерСтоп” забезпечить одноразову заміну комплекту на новий. Ця беззаперечна 60-денна гарантія повинна бути надана авторизованим продавцем PowerStop.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top