Кут нахилу сідла велосипеда. Підсідельний штир

Велосипед сідло кут

В рамках нашої серії навчальних матеріалів Філа Берта до нас приєднується провідний фізіотерапевт британської асоціації велосипедистів та фізіотерапевт велосипед Експерт з підгонки сідел Філ Берт (Phil Burt) пояснює відмінності в дизайні сідел і те, як вони впливають на вибір правильної посадки для кожного велосипедиста. У нашій третій частині ми досліджуємо дуже важливе рішення, яке слідує за правильним вибором сідла: набір положення сідла.

Отже, ви пройшли всі етапи вибору правильного сідла, підібрали ідеальну поверхню, розмір, дисципліну і дизайн для вашого типу фігури і стилю їзди, і ви знайшли ідеальне сідло. Але є ще один важливий крок в остаточному налаштуванні положення сідла, яке буде відповідати вашим потребам під час їзди. Зрештою, навіть найкраще велосипедне сідло настільки добре, наскільки добре воно розташоване на велосипеді.

При виборі положення сідла є кілька важливих моментів, кожен з яких залежить від індивідуальних особливостей вершника, велосипед і стиль їзди. Читайте далі, щоб дізнатись про них усіх.

ПРЯМОЛІНІЙНІСТЬ

Перше регулювання при підгонці будь-якого сідла велосипеда сідло також є найпростішим: чи є ваше сідло прямим? Незалежно від велосипеда, гонщика або дисципліни, кожне сідло повинно бути паралельно верхній трубі, спрямоване прямо до керма і не перекошене в той чи інший бік. На велосипедах з аеродинамічними підсідельними штирями, які підходять до фірмових підсідельних труб, цей крок можна пропустити, оскільки такі велосипеди не допускають перекосу сідла.

Але на традиційних велосипедах з круглими підсідельними штирями та трубами регулювання можна виконати, просто послабивши болт кріплення сідла та обережно повернувши сідло, поки воно не стане ідеально прямим, використовуючи верхню трубу велосипеда для вимірювання прямолінійності, а потім знову затягнувши його до рекомендованих виробником параметрів після завершення.

ВИСОТА

Наступним параметром є висота сідла, яку часто регулюють одночасно з прямолінійністю. Простіше кажучи, висота сідла – це відстань між верхньою частиною сідла та нижньою частиною педалей. Занадто низьке сідло призведе до неефективного крутіння педалей і даремної витрати енергії; занадто високе – до перенапруження колін і стегон, а також до нерівномірного, незручного крутіння педалей.

При налаштуванні висоти сідла, гарною відправною точкою є прагнення до дуже легкого згинання в коліні, коли ви повністю витягнуті до нижньої межі ходу педалей. Згодом можна зробити невеликі налаштування, щоб знайти ідеальну посадку. Або зверніться до місцевого дилера fizik за допомогою в точному налаштуванні.

TILT

Нахил сідла, або кут Нахил сідла по відношенню до землі є ще одним важливим фактором. Як регулюється нахил сідла, залежить від вашого конкретного підсідельного штиря; знайти правильний кут залежить від вас. Більшість гонщиків віддають перевагу нейтральному нахилу сідла, коли поверхня сідла паралельна землі, хоча гонщики, які часто приймають аеропозіції, можуть віддати перевагу невеликому нахилу донизу. Регулювання нахилу сідла, як правило, є незначним, але невеликі зміни мають потенційно великий вплив на комфорт та продуктивність.

Невелике регулювання нахилу вниз може зменшити небажаний тиск, але кут нахилу сідло занадто опущене, і стає важко утримувати посадку – і навіть може змістити вагу занадто далеко вперед, що призводить до оніміння рук і втоми верхньої частини тіла.

Висота сидіння

Встановіть сідло так, щоб воно було приблизно на рівні вашої тазостегнової кістки, коли ви стоїте поруч з ним. За допомогою велосипед на тренажері або на комусь, хто його підтримує, сядьте на сідло, переконавшись, що стегна знаходяться на одному рівні. Висота сідла повинна дозволяти вам просто торкатися педалі п’ятою, коли педаль знаходиться в нижній частині ходу, і відповідно до кут підсідельної труби. Коли ви крутите педалі, використовуючи ступні ніг, це повинно дозволити вам зберігати дуже невеликий згин в колінах і тримати стегна рівно. Якщо вам доводиться розгойдувати стегна з боку в бік, щоб завершити хід педалі, сидіння занадто високе. Сидячи на велосипеді, ви повинні бути в змозі поставити на землю лише носок ноги. Якщо ви можете поставити всю стопу, сидіння занадто низьке.

Можливо, вам доведеться точно налаштувати висоту сидіння, коли ви регулюєте інші частини велосипеда велосипед, замініть сідло або використовуйте інше взуття.

Сідло Нахил

Сідло повинно бути встановлене рівно до землі. Якщо ви відчуваєте, що хочете нахилити носову частину сідла вниз, щоб зменшити тиск, можливо, вам доведеться відрегулювати висоту сидіння або знайти інше сідло. Якщо ніс буде спрямований вниз, ви будете зісковзувати з сідла при кожному русі, що призведе до надмірного навантаження на інші частини тіла (зап’ястя, коліна та нижню частину спини). Можливо, вам потрібно менше амортизації в сідлі, ніж ви думаєте. Натомість знайдіть сідло, яке буде достатньо широким, щоб підтримувати ваші “сидячі кістки”, щоб ваша вага не тиснула на м’які тканини. (Не знаєте, де знаходяться ваші сидячі кістки? Ви можете відчути це, коли сядете на край твердого барного стільця зі стегнами під кутом донизу.)

велосипед, сідло, кут нахилу

Одним із винятків із правила рівного сідла є сідло з пружинами або еластомерами в задній частині. Оскільки вони будуть стискатися під вашою вагою, ви хочете кут трохи опустити носову частину сідла, щоб сідло було рівним, коли ви на нього сідаєте.

Переднє та заднє положення сідла

Велосипедні сідла мають дві рейки вздовж нижньої частини, які дозволяють регулювати сідло вперед або назад приблизно на 2″. Це може здатися не надто важливим, але зміна цього положення значно змінить розподіл ваги на педалях, оскільки вони стискатимуться під вагою велосипеда велосипед, і впливає на ваш баланс, комфорт та ефективність педалювання. Ви, напевно, помічали, що на більшості велосипедів підсідельна труба не є прямою вертикаллю, а трохи нахилена назад, так що сідло розташовується за віссю обертання кривошипів. Це відбувається тому, що коли ви нахиляєте тулуб вперед – як під час їзди на велосипеді – ваш задній кінець природно зміщується назад, щоб запобігти перекиданню вперед.

велосипед, сідло, кут

Наскільки далеко назад або вперед повинно від’їжджати ваше сидіння, частково визначається іншими факторами, наприклад, наскільки швидко і ефективно ви хочете крутити педалі, а також. наскільки комфортно ви хочете сидіти у вертикальному положенні, а також форма і положення керма та ваші індивідуальні вподобання. Як правило, зсув сидіння вперед зміщує розподіл ваги з рук на сидіння, але погіршує потужність та аеродинаміку.

Посилання на інші частини цього посібника:

Широке чи вузьке?

Ширина сідла має вирішальне значення для комфорту велосипедиста і повинна відповідати відстані між сідничними кістками велосипедиста. Якщо сідло занадто вузьке, кістки сидіння будуть звисати по боках, а м’які тканини нестимуть навантаження. Якщо сідло занадто широке, це може спричинити натирання внутрішньої частини стегна, особливо в спекотну погоду.

Багато симптомів невідповідної ширини сідла пов’язані з неправильним регулюванням, тому не обов’язково відкидати сідло як таке, що погано сидить, якщо ви спочатку не поекспериментували з його положенням.

[Записка від Джона Аллена].- Занадто вузьке сідло може здаватися особливо ймовірним, якщо кермо занадто далеко висунуте вперед або сідло занадто далеко назад, так що ви не можете сидіти на ньому до кінця спини.

А ще.- загальноприйнята думка, що жіночі сідничні кістки розташовані далі одна від одної, тому чоловіки повинні їздити на вужчих сідлах, ніж жінки. Це загалом вірно, але існує велика індивідуальна варіативність та перекриття.

Ви можете знати з інших моїх робіт, що, як і Шелдон, я віддаю перевагу шкіряним сідлам. І оскільки я чоловік, то мені підходять вузькі шкіряні сідла, так?? Неправильно. Мій друг Брюс Інгл кілька років тому придбав на блошиному ринку дуже гарне, попередньо пом’якшене сідло Brooks Swift з титановими рейками за вигідною ціною. Я розглядав його, коли Брюс попередив мене, що продає його, бо воно занадто вузьке для нього. Я поклав сідло на край столу на блошиному ринку, спираючись на його рейки, носом назовні. Я сидів на сідлі так само, як на велосипеді. Дійсно, це сідло було занадто вузьким, і Брюс врятував мене від марної трати грошей на нього. Продаж сідла приніс би йому гроші, але дружба безцінна. ]

Гель

Поширеним модним словом у виробництві сідел є гель, який часто рекламують як панацею від усіх бід. Матеріал, відомий як гель, є особливим типом піни з закритими порами, в якій бульбашки повітря знаходяться під вищим, ніж зазвичай, тиском. Той факт, що на сідлі великими літерами написано GEL, не має жодного відношення до того, наскільки воно зручне. це, по суті, хайп.

Пластикове чи шкіряне

Існує два основних типи конструкцій сідел, що використовуються в даний час: з м’якого пластику або натягнутої шкіри.

М’які пластикові сідла

Типовий сучасний сідло складається з чотирьох частин: рами, основи, набивки та чохла:

  • Металевий каркас, зазвичай виготовлений зі сталевого або титанового стержня, що має форму літери V вістрям вперед.
  • Пластикова основа сідла кріпиться до рами в трьох точках. Основа може бути виготовлена з твердого або гнучкого пластику. Кращі підсідельники призначені для того, щоб прогинатися під вагою велосипедиста, і часто є тоншими під сідничними кістками, щоб зробити їх більш амортизаційними. Основа повинна відповідати анатомічним особливостям конкретного велосипедиста, а вони можуть значно відрізнятися у різних людей. Це означає, що сідло, зручне для одного велосипедиста, може бути тортурами для іншого.
  • Набивка зазвичай виготовляється з пінопласту із закритими порами, іноді з гелевого різновиду. Якщо вона занадто м’яка або занадто товста, це може спричинити проблеми, чинячи тиск на м’які тканини або викликаючи натирання.
  • Покриття, яке повинно бути гладким, але не надто слизьким, пружним, але не надто крихким, і, по можливості, повинно трохи дихати:
  • Шкіра, яка використовується на кращих сідлах і має всі бажані якості;
  • Лайкра®, яка добре пропускає повітря, але іноді занадто слизька і досить крихка. Кращі сідла з лайкри часто мають пластикові підсилювачі в місцях, найбільш схильних до пошкоджень (3 кути).) [Лайкра також може бути абразивною і швидко зношувати одяг.- Джон Аллен].
  • Вініл, або тканина з вініловим покриттям, зазвичай має текстуру, що наближає зовнішній вигляд і консистенцію до шкіри. Вініл гладкий, має тенденцію бути слизьким і погано пропускає повітря. Він міцніший, ніж лайкра®, і дешевший за шкіру.- але на відміну від шкіри, вона не пориста.

Натягнуті шкіряні сідла

До середини 1970-х років більшість якісних велосипедів постачалися з натяжними шкіряними сідлами. Вони мають каркас, в основному схожий на каркас м’якого пластикового сідла, але з вигнутим металевим мостом, що з’єднує дві задні точки V-подібного сідла. Товстий шматок шкіри приклепаний до цієї перемички, а також до регульованого кріплення в носовій частині сідла. Шкіра підвішена на зразок гамака.

Шкіряне сідло Brooks B17

Шкіряне сідло правильної форми – відмінний вибір для велосипедиста з великим пробігом, який не проти того, що воно трохи важче, ніж пластикове сідло.

Шкіряні сідла забезпечують віддачу шляхом розтягування та згинання, без необхідності пінопластової підкладки. Тепло і піт можуть проникати крізь пористу шкіру, значно покращуючи комфорт у спекотну погоду.

Шкіряні сідла також підлаштовуються під фігуру велосипедиста, так само, як бейсбольна рукавичка.

Вони вимагають більшого догляду, ніж пластикові сідла. Детальніше на цю тему читайте в моїй статті про шкіряні сідла.

Прокладки повідомляють про це оголошення

Існує багато додаткових накладок/чохлів, які можна вдягнути на сідло на вторинному ринку. Більшість з них не варті того. Якщо ваше сідло незручне, дуже малоймовірно, що будь-який можливий додатковий пристрій зробить його комфортним. Якщо сідло неправильної форми, жоден аксесуар не зможе виправити цю проблему. Закусіть язика і купіть нове сідло.

Положення сідла можна відрегулювати трьома різними способами, кожен з яких є важливим:

Висота

Найпростіше сідло регулювання – це висота. У більшості велосипедистів сідло занадто низьке, тому коліна надмірно згинаються під час крутіння педалей. Це робить їзду на велосипеді набагато більш втомливою для заданої швидкості, і, швидше за все, може завдати шкоди колінним суглобам.

Поширеною причиною того, що сідло встановлено занадто низько, є те, що більшість велосипедистів ніколи не вивчали правильну техніку посадки та з’їзду, тому їм зручніше мати можливість поставити ногу на ногу.- або обидві ноги.- вниз, щоб врівноважити велосипед під час зупинки. На старих велосипедах іноді можна було опустити палець ноги на зупинці, якщо сідло було відрегульоване належним чином, особливо для велосипедистів з великим розміром ноги. Через більш високі нижні кронштейни, поширені на нових велосипедах, особливо гірських, це вже неможливо зробити. Якщо ви їдете в гору велосипед, Якщо ви не можете збалансувати велосипед, зупинившись і сидячи, це вірна ознака того, що ваше сідло занизьке. Це також стосується більшості гібридів.

Відео нижче демонструє техніку старту і зупинки, коли висота сідла дозволяє ефективно крутити педалі.

Занадто низьке сідло ускладнює перенесення більшої частини ваги на ноги, тому ви будете сидіти з більшою вагою на сідлі. Це саме по собі, швидше за все, збільшує дискомфорт у сідлі.

Наскільки високо?

Існує багато формул для визначення висоти сідла, більшість з них засновані на множенні довжини ноги на певний коефіцієнт. Числові вправи з точністю до 3 знаків після коми створюють ілюзію наукової строгості, але, на мою думку, ці системи є спрощенням проблеми, яка включає в себе не тільки довжину ноги, але й довжину стопи, яка частина стопи поміщається на педалі, товщину підошви взуття, тип педальної системи і стиль педалювання.

Ви не можете з точністю оцінити висоту сідла, просто сидячи на ньому або проїхавшись навколо кварталу. Коли ви наближаєтесь до правильного положення, підказки стають все більш витонченими.

Більшість людей починають із занадто низького сідла. Це звичка, що залишилася з дитинства, тому що у дітей, які ростуть, сідло майже завжди занадто низьке для ефективного крутіння педалей. Спочатку на триколісному велосипеді воно низьке, потім для безпеки, поки вони вчаться балансувати, потім, навіть коли вони навчилися балансувати, звичка залишається, а темпи росту випереджають темпи регулювання сідла.

Якщо ви завжди їдете із заниженим сідлом, ви звикаєте до цього і не усвідомлюєте, що є проблема. але це не так. Їзда з сідлом сідлом занадто низько – це все одно, що ходити з зігнутими колінами (як це часто робив Граучо Маркс для комічного ефекту).) Якби ви постійно ходили так, ви б теж звикли до цього, але вам здавалося б, що півмилі – це довга прогулянка. Людська нога влаштована так, що вона найміцніша, коли вона майже пряма.

Мені подобається думати, що Вільям Блейк добре підсумував це 200 років тому, коли сказав:

Я пропоную поступово піднімати свій сідло, можливо, на півдюйма (1 см) за раз. Кожного разу, коли піднімаєш його, їдь на велосипеді. Якщо ви не відчуваєте помітного погіршення, проїдьте на ньому хоча б пару миль/км.

Якщо до цього воно було занадто низько, ваш велосипед у новому положенні велосипед відчуватиметься легшим і швидшим. Якщо підняття сідла покращило ситуацію, підніміть його ще раз і проїдьтеся ще трохи. Продовжуйте це робити, доки сідло не стане занадто високим, а потім трохи опустіть його.

Коли сідло занадто високе, вам доведеться хитати стегнами, щоб крутити педалі, і ви, ймовірно, відчуватимете, що вам потрібно витягнути ноги, щоб дістатися до нижньої частини педалі. Ще однією ознакою того, що сідло може бути занадто високим, є те, що ви рухаєтесь вперед так, що сидите на вузькій передній частині сідла. (Хоча цей симптом також може бути наслідком того, що сідло розташоване носом донизу або надмірно далеко від керма).) [Або від підвищення фізичної форми, тому ви крутите педалі сильніше. У цьому випадку, можливо, вам доведеться трохи посунути сідло вперед – Джон Аллен]

Також має значення, які педалі/взуття ви використовуєте. Якщо ви катаєтесь у звичайному взутті, практично вся сила педалювання припадає на хід вниз, тому хороше розгинання ніг має важливе значення для того, щоб ви могли прикладати максимальну силу в цьому напрямку. Якщо ви використовуєте педалі без кліпс і велосипедне взуття з шипами, ви також можете генерувати значну частину потужності, відтягуючи педаль назад в нижній частині ходу. Ця дія також задіює великі м’язи задньої частини ноги і може бути досить ефективною. Якщо ви використовуєте цей стиль педалювання, вам знадобиться трохи нижче положення сідла, ніж для прямого педалювання у вуличному взутті. Трохи нижче сідло також сприяє крученню педалей у швидкому темпі.

Велосипед Сидіння постійно сповзає вниз

Причина

Якщо ваше сідло не тримається на потрібній вам висоті, проблема не в сідлі, а в підсідельному штирі. Незалежно від того, чи є у вас підсідельний штир чи ні, підсідельний штир не залишається на місці, і це погано. Останнє, чого ви хочете, це щоб підсідельний штир впав, коли ви цього найменше очікуєте!

Виправлення

Основна причина може бути одна, але є кілька речей, які можуть призвести до того, що ваш підсідельний штир просідатиме під час їзди.

Почнемо з некрапаючого стовпа. Перевірте затискач підсідельного штиря, щоб переконатися, що він затягнутий належним чином. Підсідельний штир може здаватися твердим, коли ви перевіряєте його рукою, але тепер додайте на нього всю вагу свого тіла, і він може виявитися не таким щільним, як ви думали! Затягніть ослаблений затискний болт або швидкознімний затискач із зазначеним моментом затягування, і все готово до роботи.

Якщо у вас є підсідельний штир, є два додаткових фактори, які можуть вплинути на нього.

По-перше, почніть з дистанційного важеля, встановленого на кермі. Переконайтеся, що важіль фіксується на місці, коли його від’єднано. Якщо важіль не блокується, підсідельний штир може опускатися вниз, коли ви прикладаєте до нього свою вагу.

По-друге, якщо важіль блокується, але підсідельний штир все одно ковзає вниз, можливо, тиск в ньому недостатній для вашої ваги. Тиск повітря в підсідельному штоку можна регулювати так само, як і у вашій підвісці. Дорожні та гірські велосипедисти, як правило, легші, тому, якщо ви важчий велосипедист (як я при вазі 200 фунтів), підсідельний штифт може бути трохи м’яким для вашої ваги.

Ви можете знайти детальні рішення цих та інших проблем з підсідельним штоком в моїй попередній статті “Як полагодити підсідельний шток (коли він тоне, застряг або хитається)”.

Велосипедне сидіння ковзає вперед або назад

Причина

Ковзання велосипедного сідла вперед-назад – це, мабуть, найпоширеніша проблема, з якою ви можете зіткнутися. Ваше сідло ковзає по рейках, тому ви можете розмістити його саме там, де вам потрібно, щоб досягти зручного положення під час їзди. Але так само, як і у випадку з нахилом сідла, коли ви встановили його на місце … воно повинно там і залишатися!

Закріпіть

Дуже поширена проблема має дуже просте рішення. Якщо ваше сідло ковзає вперед або назад, затискач сидіння недостатньо затягнутий. Затягніть болти, щоб переконатися, що вони тримають сідло на місці. І знову ж таки, додайте трохи фіксатора різьби, перевірте, чи немає зірваних болтів або пошкодженої різьби, і замініть, якщо необхідно.

Якщо воно рухається, але не повинно ..

Велосипедні сідла бувають різних форм і розмірів, з різними функціями, щоб задовольнити потреби широкого кола велосипедистів, але всі вони мають одну спільну рису – вони працюють тільки тоді, коли залишаються там, де повинні.

Правильно відрегульоване сідло значно покращить вашу ефективність їзди, але особливо ваш комфорт. Чим комфортніше вам буде, тим довше ви зможете їздити. Чим більше часу ви проводите на велосипеді, тим менше часу ви витрачаєте на речі, які вам не подобаються… і це зробить вас щасливішими, гарантовано!

Тож скористайтеся цією статтею, щоб з’ясувати, чому ваше сідло не тримається на місці, а потім виправте це і повертайтеся на свої улюблені стежки, щоб уникнути всіх цих дорослих обов’язків, як і всі ми.

Як гірський велосипедист і ентузіаст-дослідник, я люблю дізнаватися все, що можу, про велосипеди, спорядження, техніку їзди. Як не крути, я годинами читав про це! Моя мета – поділитися цими знаннями, щоб допомогти початківцям почати їздити… а хорошим велосипедистам стати кращими!

Останні публікації

Під час нещодавньої поїздки друг в кінцевому підсумку отримав спущену шину. Ми призупинили нашу поїздку, щоб він міг поміняти камеру та підкачати її, а потім ми знову поїхали. Незабаром після цього він отримав ще одне колесо. І після того, як.

Ніхто не хоче з’являтися на груповій прогулянці в скрипучому велосипедному взутті! Якщо ваше взуття шумить, перед наступною поїздкою вам варто провести невелике розслідування, щоб з’ясувати причину шуму.

Юридичне застереження

Цей сайт належить і управляється Wholesome Gear, LLC. Wholesome Gear, LLC є учасником Amazon Services LLC Associates Program, партнерської рекламної програми, призначеної для надання сайтам можливості заробляти рекламні збори шляхом розміщення реклами та посилань на Amazon.com. Wholesome Gear, LLC може також брати участь у партнерських програмах з іншими сайтами. Wholesome Gear, LLC отримує компенсацію за перенаправлення трафіку та бізнесу до цих компаній.

Цей сайт належить і управляється Wholesome Gear, LLC. Wholesome Gear, LLC є учасником Amazon Services LLC Associates Program, партнерської рекламної програми, призначеної для надання сайтам можливості заробляти рекламні збори, розміщуючи рекламу та посилання на Amazon.com. Wholesome Gear, LLC може також брати участь у партнерських програмах з іншими сайтами. Wholesome Gear, LLC отримує винагороду за перенаправлення трафіку та бізнесу до цих компаній.

Визначення нейтрального нахилу сідла

Використовуйте рівень, щоб встановити нове сідло в нейтральному положенні нахилу. Це кут що інженери PRO розробили сідло, яке забезпечує найкращу можливу підтримку та комфорт без небажаних точок тиску для більшості райдерів.

Сідла PRO Falcon, Griffon та Volture мають нейтральне положення нахилу 0 градусів, тоді як PRO Turnix та Stealth мають.Нейтральне положення 1 градус (нахил трохи вперед). Цифровий вимірювач може допомогти отримати точну цифру.

Використовуйте рівень з будівельного магазину та плаский шматок матеріалу (обрізки фанери, обробну дошку або довгий рівень), щоб визначити кут нахилу. Пам’ятайте фото з попереднього налаштування? Зверніться до цієї інструкції, якщо хочете замінити сідло на інше або з таким самим нейтральним нахилом кут.

Встановіть своє нове сідло

Тепер, коли ви готові до заміни сідла, зніміть старе сідло з підсідельного штиря та встановіть нове. Акуратно затягніть нове сідло, щоб запобігти хитанню або зісковзуванню під час точного налаштування. Перевірте висоту сідла та відрегулюйте її відповідно до попередньої висоти сідла (центр шатуна до центру сідла). Пам’ятайте, що кожне сідло може відрізнятися за висотою через різні профілі основи, конструкцію, форму рейки та набивання зверху. Отже, вам може знадобитися відрегулювати підсідельний штир вгору або вниз із встановленим новим сідлом.

Після того, як ваш сідло коли висота набрана, злегка послабте болти кріплення сідла і перемістіть сідло вперед або назад, щоб точно налаштувати правильний винос (від центру сідла до центру керма). Потім затягніть все до правильних специфікацій крутного моменту, щоб забезпечити міцне з’єднання без пошкодження підсідельних рейок. На підсідельних штирях і сідлах PRO цей момент, як правило, становить близько 13 Нм.

велосипед, сідло, кут

Перевірте свої виміри, включаючи нахил сідла кут, висоту сідла та винос, щоб переконатися, що все вирівняно так, як ви хочете. Тепер настав час їхати.

Пробна поїздка

Почніть з короткої прогулянки, наприклад, проїхавшись околицями або неспішної поїздки за кавою, щоб переконатися, що сідло знаходиться там, де йому належить бути. Уникайте випробовувати нове спорядження у важливі дні поїздок, перегонів або великих пригодницьких поїздок.

Під час тестових поїздок обов’язково використовуйте замшу та вашу звичайну пару взуття, оскільки зміни у висоті підошви та замшевих накладок, навіть якщо вони незначні, можуть суттєво вплинути на відчуття та посадку під час їзди. Візьміть з собою мультитул, щоб за потреби зробити мікрорегулювання або підтягнути щось, що ви могли не помітити в процесі встановлення нового блискучого сідла.

На всі сідла PRO надається 30-денна гарантія, тому не бійтеся зробити кілька поїздок, щоб пристосуватися до нового сідла.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top