Проект триколісного велосипеда на сонячних батареях. Ціна тягне

Мій наддостатній напівлежачий триколісний велосипед триколісний велосипед проект

Я маю намір використовувати подібну двомоторну систему, яку я використовував на своєму EMoto Trike, який був оснащений переднім двигуном з редуктором і потужністю 250 Вт. Оскільки EMoto Trike – це стандартний дельта-сидячий велосипед триколісний велосипед, він дуже нестабільний при виконанні різких поворотів. Таким чином, дизайнери EMoto вирішили обмежити його максимальну швидкість до 8 миль/год, що (голосом Марти Стюарт) є дуже добре Після їзди на ньому по місту я швидко виявив, що трициклу не вистачає здатності підніматися на пагорби. застрявання на найменшому схилі. І люди, там, де я живу, є БАГАТО схилів. Деякі схили крутіші за інші. Тож після деяких роздумів, враховуючи обмеження вертикальної дельти триколісний велосипед Я вирішив додати додатковий двигун. Передній двигун для нормальної роботи та додатковий двигун для підйому на більш круті схили Я використовую педальний “дросель” для переднього двигуна та дросель на половину повороту, який поставляється з EMoto, але перепризначений на контролер іншого двигуна. Це виявилося чудовим рішенням при використанні мотор-редуктора, якого достатньо для роботи на рівнині та підйому на помірні пагорби з ухилом приблизно 2-8%.

Зараз я також маю намір побудувати дах з 4-ватних сонячних батарей і вкласти весь велосипед в конструкцію зі склопластикових труб, покритих кузовом з коропласту/вінілу – ця частина проекту залежить від погоди, оскільки роботу доведеться виконувати на моєму (зовнішньому) столику для пікніків

Я придбав Belize Tri-Rider Semi-Recumbent Comfort Триколісний велосипед (спробуйте сказати “іграшка іграшка іграшка іграшка” вголос дуже, дуже швидко) через інтернет-продавця Jazzysports (так що. jazzed) Я пропоную нікому не купувати цей белізький витвір, якщо ви не готові вкласти час, зусилля та гроші, необхідні для перетворення його на напівжиттєздатний транспортний засіб. Я так і зробив, але мої потреби відрізняються від потреб віддалено здорової людини з вагою нижче середнього. Я пропоную Terratrike Rover з 8-швидкісною втулкою як відповідний базовий трицикл “економ-моделі”, якщо ви хочете переслідувати таку мету проект, але мені не вистачає фізичної спритності, необхідної для керування цією конкретною моделлю або будь-яким “справжнім” лежачим велосипедом або триколісним.

З мого досвіду, використання керованого педалями двигуна передньої втулки, що живиться від власного акумулятора, та двигуна “тільки на підйомах”, що живиться від іншого акумулятора, дозволяє створити дуже ефективний електричний транспортний засіб-з електроприводом транспортний засіб. Проводячи деякі дослідження з іншої причини, я натрапив на той факт, що на сучасному ринку існує насиченість сонячними панелями та елементами, і (на відміну від бензину) вони впали до “дешевше, ніж батареї, які вони живлять”. Однак для використання на триколісний велосипед призначені для велодоріжок, а такі засоби вужчі (і легші), ніж ті, що я можу знайти у продажу, тому мені доводиться створювати власні панелі. Створення власної сонячної панелі наразі НЕ дешевше, ніж купівля готових панелей (так само, як створення власного електровелосипеда не дешевше, ніж просто його купівля)

Сонячна панель – це не те, що я з нетерпінням чекаю побудови, оскільки розмір даху розрахований на 30 з чимось дюймів на 6 з половиною футів завдовжки x 2 панелі Я вважаю, що панелі повинні виробляти близько 125 реальних ват (пікова потужність близько 330 ват) Я маю намір використовувати цей транспортний засіб для регулярного круїзу на 25 миль в один бік, але я маю намір нести лише акумулятор 36V@15AH для переднього двигуна та акумулятор 36V@5AH для “дем пагорбів”

оу, і ніякого Cad від мене, на жаль, мені доводилося використовувати різні системи Cad для роботи з 1985 року, поки я не вийшов на пенсію і не зрозумів, наскільки це багато Я не сумую за цим.(i.ні задоволення, ні радості, я більше цим не займаюся) це занадто простий проект, щоб з ним морочитися

як би там не було проект в даний час розраховується (коли я займаю сидіння) @ 375 фунтів приблизно.буду оновлювати цю тему, коли отримаю різні деталі та успішно їх прикріплюватиму

Коментарі та думки власників завжди вітаються, навіть якщо я забуваю їх належним чином визнати. привіт – я старий і забудькуватий – і в основному 😕 розгублений, як відомо, старі люди. о, і жарти теж хороші

docnjoj

1 ГВТ

сонячна, з живленням, триколісний велосипед, проект

Моя дружина їздить на одному і любить його. Надзвичайно стійкий на поворотах і з приводом на маточину переднього колеса чудово працює. У неї спереду 9C. У нього є багато місця для середнього приводу, і я розглядав можливість зробити його нахилом із задньою рамою на підшипниках. На жаль, вона не хоче бути частиною нахилу. Чудовий триколісний велосипед і не такий важкий, як тільки ви покладете на нього живлення. OtherDoc

Стайня для електронних велосипедів у нашому домі

Триколісний велосипед Steintrike Mad Max з повною підвіскою ззаду Симпатичний 100H продовжується: Упс, миле колесо зламалося, але я його виправив. Сонячний дельта-трицикл EbikeKit Sun USX дельта EbikeKit з невеликим редуктором переднього колеса, своєрідною передньою підвіскою для дружини

Agniusm / A123 AMP 20 36 вольт на Steini знято. 2×16000 Multisport від HK тепер зникли, оскільки вони померли через 2 роки Нова пляшкова батарея Luna 10S 13.6AH зараз на моєму відносно новому 10S4Px2 для велосипеда дружини, що дає 20AH при 40 вольтах домашнього виробництва Panasonic від Тумича. Правило BMS.

штопор

100 W

Звучить як амбітний проект! Більшість пропозицій цієї компанії справді важкі.

Любіть ідею подвійного двигуна. Якби це був мій велосипед, я б витратив гроші/вагу на більшу кількість батарей, а не на сонячну батарею. Якщо тільки ви не шукаєте причину побудувати навіс від сонця.

Крім того, без образ, але я ненавиджу термін HPV для лежачих людей. Нагадує мені багато венеричних захворювань.

Actionbent T1 Tadpole Trike. 2806 9C Мотор в колесі 700C. 12S 15AH Lipo pack.

ddk

100 кВт

сонячний, електровелосипед, триколісний, проект

чому сонячна батарея?? ідея сонячної батареї обирає триколісний велосипед обирає сонячну батарею. і т.д. 😆

Я використовую сонячну панель потужністю 200 Вт і знаю, скільки енергії вона виробляє – близько двох років я жив за рахунок її потужності. працює з 2007 року. Я помітив це На жаль, це так само стосується загальної ємності акумулятора, як і фотоелектричної потужності автономної сонячної електростанції.(коштує дорожче) В даний час я маю на ньому 9 кВт ємності свинцевої батареї. (більшості батарей більше 5 років, а деякі виходять з ладу)

Шукаючи іншу інформацію про ідею сонячного велосипеда іншої людини (десь на цьому форумі), я зрозумів, що “будувати “свій власнийсонячна Панелі стали дійсно ДІЙСНО недорогими, приблизно, менше 40 центів за ват. Мої фотоелектричні панелі 2007 року коштували близько 4 за ват, тому HD-трицикл (який багато в чому є перебором) був обраний для підтримки панелей, а не навпаки, інакше я б отримав щось на зразок тератрика.

Моя нинішня “їзда” – це механічний касовий апарат найвищої якості, зібраний вручну низькооплачуваними фабричними робітниками та переплачуваними роботами. Стандартний дельта-трицикл. Він постачався з маленьким редукторним двигуном передньої втулки. Електрика в порядку. дуже гарно зібраний, і мені дуже подобається система кріплення акумулятора. Насправді порівняно з механікою. електрика – ВЕЛИКА (голосом талісманів з глазурованих пластівців)

Зазвичай я перевіряю велосипеди перед поїздкою (шини, перемикачі, гальма), але це перший велосипед, який потребує щоденного ремонту. Але він чудово підходить для місцевих покупок з моїм “додатковим двигуном”, він без зусиль піднімається на будь-який пагорб. однак. коли я проїхав на ньому майже 5 годин (ну, з перервами), я зрозумів дві речі:

Усвідомлення №1 – мені потрібні нові спортивні опори Усвідомлення №2 – яким би зручним не було клиноподібне сидіння, все одно настає час, коли ви повертаєтесь до усвідомлення №1

Я хочу щось, на чому можна їздити під дощем (хоча цей рік був дуже хорошим для їзди.не боїться вологи – стукає по дереву)

сонячний, на сонячних батареях, триколісний, проект

я хочу використовувати цю “сонячно-електричну-сонячну-електричну-сонячну-сонячну триколісний велосипеддля далеких подорожей по могутньому 101-му шосе. Я не хочу благати електриків: “Будь ласка, пане, дозвольте мені підключитися”? (можливо, це назва пісні, яка була моїм іншим хобі)

а я ні мати щоб бути де завгодно – я на пенсії і живу сам. Це для розваги. І покупки / збір пошти в дощові дні. моя ідея “розваг” – це все про подорожі, і подорожі в повільному темпі мені дуже підходять)

ось чому solaR (tm кимось, я впевнений)

Зробіть власний сонячний зарядний пристрій для велосипедів

Матеріали

  • Контролер сонячного заряду MPPT boost для хімічного складу та напруги батареї вашого ebike – я використовував Genasun GVB-8-Li-41.7V-WP, призначений для літієвих батарей номінальною напругою 36В
  • Сонячна панель – якщо ви встановлюєте її на велосипед, розгляньте гнучку панель з сонячними елементами SunPower (найефективніша з доступних)
  • Кабелі-перехідники – я використовував кабель-перехідник MC4 на Anderson. Отримайте правильний адаптер для вашого контролера заряду.
  • Вбудований запобіжник MC4 – правильний номінал підсилювача для вашої панелі

Крок 1: Підключіть свій Ebike і подивіться, що станеться

Для цього методу ми не будемо використовувати зарядний пристрій, що входить до комплекту вашого ebike. Ми будемо робити власну.

Оскільки цей метод найкраще підходить для сонячної зарядки електровелосипеда під час їзди, давайте спочатку перевіримо, чи можете ви одночасно заряджати і їздити на електровелосипеді.

(Багато готових електровелосипедів не можна заряджати і їздити на них одночасно). BMS велосипеда відключає дросель або електричну допомогу, коли зарядний пристрій підключено до мережі.)

Підключіть зарядний пристрій ebike і подивіться, що станеться з вашим велосипедом. Перевірте, чи все ще працює допомога дросельної заслінки або педалі.

Наприклад, ви можете побачити, що мій спеціалізований ebike переходить у режим “Зарядка”, коли зарядний пристрій підключено до мережі. У цьому режимі електрична допомога повністю відключена.

Якщо ваш ebike працює як зазвичай під час зарядки, чудово! Ви можете їздити і заряджати одночасно.

Якщо під час заряджання електровелосипед не працює, то у мене для вас погані новини:

Ви не зможете одночасно заряджатися від сонячної батареї та їздити на велосипеді – принаймні, не модифікуючи BMS, чого я не знаю, як це зробити.

Але ви, звичайно, можете заряджати його від сонячної батареї, коли НЕ їдете на ньому. Для цього ви можете використати будь-який з 3 способів, описаних у цій статті.

Тепер нам потрібно з’ясувати, наскільки складно буде зробити власний зарядний пристрій.

Крок 2: Подивіться на свій зарядний пристрій Ebike

Далі подивіться на зарядний пристрій, який йде в комплекті з вашим ебайком – зокрема, на ту частину, яка підключається до акумулятора.

Наприклад, ось роз’єм на моєму спеціалізованому зарядному пристрої:

Два великі нижні штифти на моєму зарядному пристрої – це його позитивний та негативний штифти живлення. Ви також помітите третій крихітний штифт у верхньому правому куті. Це штифт даних, який також називають сигнальним штифтом, який передає дані від зарядного пристрою до акумулятора.

Подивіться, чи є у вашому велосипедному зарядному пристрої штифти для передачі даних.

Якщо він НЕ має контактів даних, вам пощастило – швидше за все, буде легко зарядити ваш ebike від сонячної батареї через існуючий зарядний порт. Ви можете перейти прямо до кроку 3.

сонячна, електростанція, триколісний, триколісний, проект

Якщо у нього є один або кілька контактів даних, у вас є два способи, які ви можете спробувати (обидва призначені для експертів, які займаються саморобкою, і жоден з них не гарантує, що він спрацює):

  • Імітація сигналу даних: Для зарядки через існуючий зарядний порт
  • Використовуйте різні контакти живлення: Для зарядки через зарядний порт, який ви зламали разом

Імітація сигналу даних

По-перше, переконайтеся, що штифт або штифти даних необхідні для заряджання. Перевірте це, заклеївши контакт передачі даних ізоляційною стрічкою та під’єднавши зарядний пристрій. Повторіть для будь-якого іншого контакту даних на зарядному пристрої.

Як бачите, коли я роблю це зі своїм спеціалізованим зарядним пристроєм, акумулятор не заряджається:

З цього невеликого тесту я знаю, що штифт даних на моєму зарядному пристрої необхідний для зарядки.

Це означає, що сонячна заряджати ebike за допомогою цього методу, нам потрібно імітувати сигнал даних, що надходить від контакту даних.

Примітка: На цьому етапі ви можете подумати: “Імітація сигналу даних … як, чорт забирай, ми це зробимо??!” Тепер ви можете побачити, наскільки складним може бути цей метод сонячної зарядки. Зараз саме час подумати, чи хочете ви розглянути один з інших методів, описаних в цій статті.

Тепер виміряйте мультиметром напругу на контакті даних зарядного пристрою:

Використання інвертора та 12-вольтової батареї

Матеріали

  • Сонячна панель на 12 В – я використовував панель потужністю 100 Вт
  • Контролер сонячного заряду на 12 В
  • Акумулятор 12 В – я використовував акумулятор 12 В 33 Ач
  • Інвертор – я використовував інвертор потужністю 150 Вт. Купуйте зарядний пристрій з потужністю, що відповідає потребам вашого велосипеда в енергії.
  • Кабелі адаптера та запобіжники

Крок 1: Підключіть контролер сонячного заряду та інвертор до акумулятора

Ось електрична схема, як зробити цей сонячний зарядний пристрій:

Цей зарядний пристрій зберігає сонячну енергію в 12-вольтовому акумуляторі, а потім за допомогою інвертора перетворює її в змінний струм для використання зарядного пристрою, що входить до комплекту вашого ебайку.

Він не такий ефективний і легкий, як перший метод, але – залежно від вашого велосипеда – його може бути простіше зробити. Цей метод також працює з усіма електричними велосипедами.

Спочатку підключіть контролер сонячного зарядного пристрою та інвертор до акумулятора. Найкращою практикою безпеки є встановлення запобіжника на позитивних проводах між акумулятором і контролером заряду та інвертором.

Як ви можете бачити на відео, мій контролер заряду та інвертор вмикаються, що свідчить про те, що вони правильно підключені.

Крок 2: Підключіть сонячну панель до контролера заряду

Далі підключіть сонячну панель до контролера заряду. Найкращою практикою безпеки тут є встановлення запобіжника на позитивному проводі між ними.

Примітка: Я використовував сонячну панель потужністю 100 Вт, але ви можете використовувати панель будь-якого розміру, якщо її номінальна напруга сумісна з вашим контролером заряду.

Мій контролер заряду тепер відображає номер вхідної фотоелектричної напруги, що вказує на те, що сонячна панель підключена належним чином.

Однак сонячна панель ще не заряджає батарею, тому що вона знаходиться в умовах недостатнього освітлення. Час виставити його на сонце.

Крок 3: Перевірте свою сонячну систему зарядки Ebike

Спочатку поставте сонячну панель на сонце і подивіться на фотоелектричний струм на контролері заряду, щоб переконатися, що вона заряджається.

Ви можете бачити, що мій заряджає батарею зі швидкістю 0.8 ампер.

Це означає, що сонячна панель успішно заряджає акумулятор. Тепер мені потрібно підключити зарядний пристрій ebike до розетки на інверторі.

Коли я це роблю, комп’ютер мого велосипеда показує, що велосипед знаходиться в режимі зарядки:

Моя сонячна система зарядки ebike працює!

Ось відео про все це:

Якщо я хочу, я можу залишити сонячна батарея панель зовні, щоб 12-вольтовий акумулятор був заряджений і готовий до зарядки батареї мого ебайку, коли це буде потрібно.

Примітка: Ви також можете встановити цю установку на свій ebike, щоб зробити сонячну батарею велосипед. Це не зовсім ідеальний спосіб сонячної зарядки електровелосипеда під час їзди через додаткову вагу 12-вольтової батареї та інвертора, а також через втрати енергії, що виникають при перетворенні постійного струму в змінний, а потім знову в постійний.

Використовуйте сонячний генератор

Подумайте про сонячний генератор як про невелику автономну сонячну електростанцію.

Він має сонячний контролер заряду, який регулює надходження сонячної енергії, акумулятор, який зберігає її, та інвертор, який перетворює її на змінний струм, коли ви хочете підключити ваші пристрої змінного струму. Це робить сонячне живлення та сонячну зарядку максимально простими.

Звичайно, за цю зручність ви заплатите додатково. Багато додаткового.

  • Найпростіший метод
  • Можна використовувати зарядний пристрій, що входить до комплекту вашого ebike
  • Працює з усіма ebikes

Крок 1: Підключіть Сонячна Панель до сонячного генератора

У мене немає сонячного генератора, щоб проілюструвати цю частину, але це дуже просто.

Підключіть сонячну панель до сонячного генератора, дотримуючись інструкції з експлуатації. Переконайтеся, що панель сумісна з вашим генератором.

Крок 2: Підключіть зарядний пристрій Ebike

Підключіть зарядний пристрій ebike до розетки сонячного генератора. Ваш ебайк повинен почати заряджатися.

Голландці тестують сонячні панелі SolaRoad на велодоріжці

Опубліковано: 11 листопада 2014 р. Останнє оновлення: 12 листопада 2014

A проект під назвою SolaRoad розпочався цього тижня в Нідерландах, де тестуються дороги як потенційне полотно для збору сонячної енергії. Як і годиться для голландців, схиблених на велосипедах, перша SolaRoad – це велосипедна доріжка недалеко від Амстердама.

Доріжка побудована з масивних, схожих на конструктор Lego модулів сонячних панелей, вбудованих в бетон, кожен з яких зверху покритий надміцним склом, що захищає їх від зносу. Додаткове шорстке напівпрозоре пластикове покриття гарантує, що байкери не будуть ковзати.

Стен де Віт з інженерної фірми TNO заявив у вівторок, що кожен квадратний метр дороги генерує 50-70 кіловат-годин енергії на рік. Це приблизно достатньо для початкової смуги в 70 метрів, щоб забезпечити енергією одне або два голландських домогосподарства.

Випробування в місті Кроммені триватиме три роки і коштуватиме 3 мільйони євро.7 мільйонів, які фінансуються порівну провінцією Північна Голландія та консорціумом голландських компаній, які прагнуть до комерціалізації сонячної дороги.

Хоча використання доріг для сонячної енергетики може здатися незручним і дорогим, Де Віт каже, що це має значні переваги. Очевидно, що потенційна площа генерації практично необмежена: тільки в Нідерландах налічується 35 000 кілометрів велосипедних доріжок.

Переваги перед електростанціями

На відміну від електростанцій, сонячні дороги можуть бути розташовані поруч з місцями проживання людей, і вони все одно не займатимуть землю, необхідну для інших цілей. Це має вирішальне значення для Нідерландів, які є однією з найбільш густонаселених країн світу, а також однією з найбільш інтенсивно розвинених сільськогосподарських країн.

Де Віт каже, що, незважаючи на високі витрати на проектування, будівництво, встановлення та вимірювання продуктивності першої SolaRoad, наступні проекти можуть бути прибутковими протягом десятиліття. Оскільки сонячні батареї стають дедалі дешевшими та ефективнішими, їх встановлення та обслуговування швидко стають найдорожчою частиною сонячний потужність.

Масиви на дахах мають лише невелику площу поверхні, і кожен з них повинен бути підключений до (електричної) мережі індивідуально, сказав він. Але дорога прокладена кілометр за кілометром, і кожен сегмент можна легко з’єднати разом і підключити до мережі в стратегічних місцях.

Це означає, що ви матимете економію від масштабу, сказав він. Ви зможете пропорційно знизити витрати на встановлення.

The проект вже працює і виробляє електроенергію ще до свого офіційного відкриття в середу.

Еко-місто

Але муніципалітет – загальний бюджет 140 мільйонів франків КФА (213 577 євро) – не бачить жодного прибутку, і це питання викликало обурення громадськості в минулому.

Мотоцикл вартістю 50 мільйонів франків КФА проект це лише частина набагато більшого проекту, який включає будівництво нового еко-міста на ділянці площею 240 гектарів (600 акрів) серед кокосових пальм.

Це не буде місто для багатих, наполягає Бегре, демонструючи проект, що рясніє велосипедними доріжками та університетом.

Всі соціальні верстви, які поважають навколишнє середовище, зможуть там жити, додає він.

Проте на національному рівні такі плани кидаються в очі своєю відсутністю.

Кот-д’Івуар, західноафриканський лідер з виробництва електроенергії, 75% якої виробляється за рахунок теплової енергії, а решта – на гідроелектростанціях, має на меті до 2020 року досягти 11% національного споживання за рахунок відновлюваних джерел енергії.

Незважаючи на те, що до вересня країна спалила лише один мегават сонячної енергії за цей рік, Бегре не злякався.

Наш екологічний проект пройде весь шлях і протистоятиме силі нафти і газу, каже місцевий політик у ковбойському капелюсі.

У найближчі роки ми хочемо забезпечити, щоб ці машини на сонячних батареях стали основним засобом пересування в цьому регіоні.

Поділіться цим:

Зараз я встановлюю комплект Heinzmann Direct Power на нашому Піно. Наразі ми просто робимо тонку настройку та прибираємо. Комплект Direct Power – це той, який Hase встановили самі, і він має рекуперативне гальмування, яке (можливо) дасть вам додаткові 15%. Старіші редуктори Heinzmann відомі своєю надійністю та більшим крутним моментом, але вони шумні та не мають рекуперації. (Однак наш рекуператор ще не працює, чекаємо на поради від Heinzmann) Перші коментарі та думки власників: це м’яка допомога. Враховуючи вагу тандему вдвох з багажем, він не є достатньо потужним, щоб суттєво вплинути на ситуацію, але ми сподіваємось, що цього буде достатньо, щоб компенсувати те, що один з нас має обмежену силу через артрит. Я думаю, що нелегальний (тобто легальний в США) двигун більшої потужності дав би нам більше поштовху, але цю потужність потрібно звідкись брати. Рама Pino не підійде для монтажу на раму батареї Heinzmann на 500 Вт/год, тому у нас є батарея на 400 Вт/год, що монтується в стійку. Можна було б упакувати другу батарею, але, звичайно, це все важить, і в турі це означало б два зарядних пристрої, і так далі. Для нас мистецтво полягатиме в тому, щоб використовувати його дуже розумно, коли це потрібно, і подивитися, чи зможемо ми контролювати потужність протягом довгої денної поїздки (але не так довго, як ви, хлопці, прагнете). Це означає, що ми вмикатимемо лише на довгих підйомах і використовуватимемо найнижчий рівень допомоги, якщо тільки це не буде дуже важко (круто або пізно ввечері). Ми також будемо розвивати мистецтво забігати в кожне кафе чи паб, щоб якомога швидше підключити акумулятор і зарядний пристрій, щоб отримати максимальну підзарядку під час перерви. Цікаво, в чому була хитрість у цій гонці “Sun Trip. Pino виглядає легшою установкою, ніж багато інших, і, отже, може краще використовувати людську силу, Раф виглядає так, ніби він вносить великий внесок у це, і його передня панель нахилена в один бік, щоб краще використовувати сонячну енергію? Деякі з цих конструкцій виглядають дуже важкими, і ви задаєтесь питанням, скільки енергії, отриманої від сонця, використовується для того, щоб тягнути сонячну батарею за собою – зменшуючи маржинальну віддачу? Цей тандем “Solar Power” виглядав дуже перевантаженим у порівнянні з Pino Рафа, кажуть, що причіп був легким, але я вважаю, що можна було б позбутися принаймні половини трубок без шкоди для конструкції. Ймовірно, це гарна ідея використовувати існуючий добре спроектований велосипед, такий як Pino, оскільки він, ймовірно, легший, надійніший і простіший в управлінні, ніж саморобний. Попереду у нас кілька довгих горбистих поїздок (один день на кордонах Уельсу та 5-денний маршрут Шляхом троянд від узбережжя до узбережжя), тож після цього ми зможемо дати належний звіт.

Ха, щойно помітив розумну річ, у Рафа на Pino встановлена третя панель, так що коли він робить паузу, у нього на 50% більше зарядки, а його історія вказує на те, що він справжній спортсмен.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top