Найшвидше передавальне число на велосипеді. Яка передача на велосипеді найпростіша?

Яка передача – це найшвидша на велосипеді?

Під час спуску або їзди на високих швидкостях оптимальною є висока передача. Найбільший розмір переднього ланцюга поєднується з найменшим розміром заднього ланцюга, щоб досягти найвищої передачі передача на велосипеді.

Важелі перемикання на кермі використовуються для переміщення ланцюга з одного кільця на інше.

Яка передача на велосипеді – висока чи низька? На велосипеді та автомобілі використовується однакова передача. Найкраща передача для їзди на велосипеді – це ця. До “легкої” передачі можна віднести.

  • Скільки шестерень у велосипеді? Касети та вільні колеса – це два типи велосипедів, які постачаються зі стеком з 12 або більше зубців, але більшість сучасних велосипедів мають касети. Касети та вільні колеса виглядають однаково і функціонують однаково з точки зору користувача.
  • Як називається набір ланцюгових кілець на велосипед називається? Шатун – це набір ланцюгових кілець 1х, 2х і 3х, який використовується для велосипедів з перемикачем передач. На задній частині велосипеда є різниця. Чим більші шестерні, тим легше їх крутити. Задня частина кілець називається шестернями.

Щоб розвинути таку швидкість, мені доведеться використовувати найвищу передачу – 50-зубчасту передню та 11-зубчасту задню.

Я можу їхати 21 милю на годину з ланцюгом на 50 зубців спереду і 15 зубців ззаду, якщо почуваюся добре. Він крутить педалі зі швидкістю 83 об/хв, щоб розігнатися до 30 миль/год. Якщо я захочу, я можу крутити педалі так швидко.

Ви зможете розігнатися на низькій швидкості, якщо ввімкнете першу передачу. Можна їхати з більшою швидкістю, але неможливо прискоритися. Що ви маєте на увазі під “швидше”?? Опис другої передачі відповідає значенню прикметника “швидкий”, тобто швидкість.

Передавальне число визначається комбінацією вашого ланцюга та зубчастого колеса.

  • Яка найменша ланцюгова передача на трійці? Зазвичай їх називають зовнішніми/великими, середніми на трійці. Рама розташована найближче до найменшого ланцюга. Чим легше крутити педалі, тим менший розмір переднього ланцюга.
  • Що таке одинарний ланцюг? Поодинокі (або 1x) ланцюги набирають популярності, але все ще є досить нішевими. Зазвичай ланцюги ідентифікуються за їхнім розташуванням, розміром або у випадку потрійного середнього кільця.

Для досягнення певної передачі можна використовувати різні комбінації ланцюгів співвідношення.

  • Що таке передавальне число? Відстань в дюймах, яку долає заднє колесо за один повний оберт педалей, і є передачею співвідношення зазвичай виражається в. На це впливає діаметр заднього колеса та кількість зубців на передній і задній ланцюгах.
  • Ви перемикаєтесь на 34-19. Якщо ви не хочете робити передачу співвідношення зміна занадто велика, потрібно переходити на 34-19 або навіть 34-17 після комбінації 50-24. На місцевості з великою кількістю коротких крутих підйомів і спусків це може бути корисно. При їзді по рівній місцевості це призводить до більшої кількості поперечних ланцюгів.
  • Як працюють передаточні числа на велосипеді? зусилля від педалей передається на заднє колесо велосипеда. Коли ви обертаєте педалі, передній ланцюг тягне за собою ланцюг, який натягується на задню зірочку, а потім обертає її разом із заднім колесом.

Під цим загальним терміном мається на увазі ціла колекція деталей, яка може заплутати вас, якщо ви шукаєте найкращу систему передач для велосипеда.

Емпіричне правило – тримати передачу нижче, щоб мати більше потужності. Чим швидше працює двигун, тим вища передача. Під час розгону ви зазвичай перемикаєтесь з нижчої передачі на вищу за допомогою ручної або автоматичної трансмісії.

Важливо знайти правильну систему передач велосипеда, щоб полегшити нашу їзду. Термін “система передач” відноситься до будь-якої частини трансмісії велосипеда, але вони не продаються разом, як єдиний вузол.

Набір передач на велосипеді – це те, що більшість людей називають касетою, коли хочуть дізнатися, скільки вона коштує. Важливо враховувати не тільки те, скільки зірочок ви хочете мати на касеті, коли купуєте чудову, високоякісну систему передач.

Велосипедисти-гонщики часто використовують шестерні з невеликою відносною різницею від 7% до 10%; це дозволяє точно регулювати передаточне число відповідно до умов і підтримувати постійну швидкість обертання педалей.

  • Передаточне число впливає на велосипед. Механічна перевага трансмісії велосипеда пов’язана з передавальним числом в інших типах трансмісій. Для розрахунку передаточного числа використовується співвідношення кількості зубів на кривошипі до кількості зубів на задній зірочці. Передаточне число залежить від внутрішніх планетарних шестерень у втулці для велосипедів з втулковими шестернями. Передаточне число залежить від шестерень, що використовуються на кожному кінці валу велосипеда.
  • Як працює втулкова передача. Втулкові передачі використовують внутрішні планетарні, або епіциклічні, шестерні для зміни швидкості маточини та колеса відносно ведучої зірочки. Єдине, що у них є – це один ланцюг і одна задня зірочка. Вага та ціна втулок, як правило, збільшуються зі збільшенням кількості шестерень. Деякі ранні 5-швидкісні моделі використовували два перемикачі, але всі рекламовані швидкості контролюються одним. Велосипеди, призначені для їзди по місту та на роботу, часто оснащуються втулками.
найшвидший, велосипед, передача, передавальне число

Ви можете краще контролювати велосипед за допомогою жорсткої підвіски.

Перемикайте передні передачі лівою рукою, задні – правою; крутити педалі легко, але менш ефективно на низьких передачах і важче на високих. Якщо ви хочете піднятися на гору або спуститися з гори, перемикайте передачі, коли їдете вгору, і вниз, коли спускаєтеся вниз.

  • Висновок. На ринку представлено сім найкращих велосипедів із втулками. Тільки найкращий продукт підійде вам. Уважно вивчіть конфігурацію, щоб ви могли досліджувати міські дороги та нестандартні трекінгові маршрути на обраному вами велосипеді.
  • Переваги використання циклу передач. Ви можете змінювати швидкість відповідно до підйому або спуску велосипеда. Якщо ви це зробите, вам не доведеться працювати більше. Шестерні допоможуть вам подолати будь-яку стежку.
  • Топ-7 найкращих циклів передач в Індії 2021. Одним з найкращих велосипедів для передач в Індії є Make Fat Mountain Sports Велосипед який має раму з вуглецевої сталі. Завдяки конструкції можна подолати невеликі уламки гірських порід, валуни та інші перешкоди.

Технічні фактори, що визначають співвідношення ВелосипедШвидкість велосипедиста

Передача

Привід велосипеда складається з ланцюгових кілець (спереду) і задніх шестерень (ззаду).

Кожна комбінація зубців ланцюга дає велосипедисту певну максимальну швидкість.

Чим більше передавальне число, тим швидше гонщик потенційно може їхати.

Термін передача співвідношення відноситься до співвідношення між ланцюгом і задньою шестернею.

Наприклад, якщо велосипедист крутить педалі на великій ланцюговій передачі з 44 зубами в поєднанні із заднім зубчастим колесом з 11 зубами, передача співвідношення становить 44:11 = 4:1

Це означає, що в цій передачі кожен повний оберт кривошипів змушує заднє колесо обертатися 4 рази (таким чином, ви маєте передавальне число 4:1).

Чим більша передача співвідношення чим більше часу, тим швидше може їхати велосипед, тому що кожен оберт кривошипа дорівнює більшій кількості обертів заднього колеса, а отже, більшій пройденій відстані.

Формула швидкості: швидкість = відстань / час.

Отже, якщо велосипед долає більшу відстань за той самий проміжок часу, він рухається швидше.

Наступні сценарії ілюструють, як більш високе передавальне число створює потенціал для більшої швидкості.

Єдина відмінність в обох ситуаціях – це передаточні числа. Решта змінних (час, кількість обертів колінчастого валу, окружність колеса… тощо).) залишаються константою, щоб проілюструвати різницю.

Випадок A: Передаточне число – 44:11=4:1

Випадок B: Передаточне число передавальне число – 50:11= 4.5:1

Час у дорозі = 1 хвилина

Оберти кривошипів (об/хв) за 1 хвилину = 80

Обхват колеса = 220 см

У 44/11 заднє колесо обертається 4 рази за 1 оберт кривошипа.

Оскільки велосипедист крутить педалі зі швидкістю 80 об/хв, заднє колесо робить 4×80=320 обертів за 1 хвилину/60 секунд.

Якщо окружність колеса 220 см, то велосипед проїде 220см х 320 = 70400см = 704м = 0.704 км

Швидкість велосипеда буде такою:

704м/60с = 11.74 м/с = 42.24 км / год = 26.24 милі на годину

У співвідношенні 50/11 задні колеса роблять 4 оберти.5 разів за 1 оберт кривошипа.

При 80 об/хв заднє колесо робить 4.5 × 80 = 360 обертів.

Якщо окружність колеса 220 см, велосипед проїжджає 220 см x 360 = 79200 см = 792 м = 0.792 км

Це швидкість велосипеда:

792 м / 60 с = 13.2 м/с = 47.52 км/год = 29.5 миль на годину

Висновок: У вищих передача, велосипед приблизно на 5 км/год швидший при 80 об/хв.

Отже, якщо всі інші параметри одношвидкісного та двошвидкісного велосипедів однакові або близькі до них, то велосипед з більшою передачею матиме більшу потенційну максимальну швидкість.

Наприклад, якщо одношвидкісний велосипед має верхню передачу 44/11, тоді як найвища передача велосипеда 36:11, то одношвидкісна модель дає можливість досягти більшої швидкості за допомогою педалей.

Розмір колеса

Велосипед з більшими колесами не обов’язково швидший, але він має потенціал бути швидшим.

Якщо два велосипеди мають однакову передачу, але колеса різного розміру, то велосипед з більшими колесами розвиватиме більшу максимальну швидкість.

Завдяки додатковій окружності, кожне обертання заднього колеса штовхає велосипед далі, а отже, велосипед долає більшу відстань за той самий проміжок часу. Таким чином, швидкість велосипеда також більша.

Однак, якщо передаточне число велосипеда з маленькими шинами значно вище, ніж у велосипеда з більшими колесами, модель з меншими шинами може запропонувати більшу швидкість.

Шини

Шини на велосипеді також є вирішальним фактором, коли мова йде про швидкість.

Якщо два велосипеди мають однакову передачу та розмір коліс, то велосипед з шинами, що краще підходять для місцевості, матиме більшу продуктивність.

Гладка вузька шина швидша на асфальті. Ось чому шосейні велосипеди використовують гладкі шини приблизно 23-28 мм.

Гладкі шини забезпечують менший опір коченню на рівних дорогах, в той час як шиповані позашляхові шини не справляються з такими умовами.

Якщо ви їдете по асфальту з шинами MTB, ви опиняєтеся в невигідному становищі через більший опір коченню. З цієї причини люди, які перетворюють свої МТБ на поїздки на роботу, часто вдягають сліки.

І навпаки, якщо ви хочете бути швидким на бездоріжжі, слизькі вузькі шини не підійдуть, оскільки вони мають погане зчеплення з брудною поверхнею.

Одношвидкісний MTB буде швидшим на бездоріжжі, ніж велосипед з передачею та невідповідними шинами.

Однак, одношвидкісний МТБ з широкими шипованими шинами буде швидшим на асфальті, ніж будь-який шосейний велосипед.

На закінчення

Слизькі шини з високим тиском повітря = хороші характеристики на дорозі

Широкі шиповані шини низький тиск повітря = хороші характеристики на бездоріжжі

Якщо шини велосипеда не підходять для місцевості, його можна перевершити іншою моделлю, незалежно від передачі та розміру колеса.

найшвидший, велосипед, передача, співвідношення

Переваги одношвидкісних велосипедів

Нижче наведено перелік переваг одношвидкісних велосипедів та інших факторів, які можуть позитивно вплинути на швидкість.

Оскільки одношвидкісні велосипеди не мають перемикачів та додаткових передач, вони можуть бути дуже легкими.

Легкий велосипед – це швидкий велосипед.

Одношвидкісні велосипеди мають єдину “компромісну” передачу, яка значно вища за нижню межу діапазону знайденої передачі велосипед. Згодом велосипедист змушений завжди їхати на відносно високій передачі.

Якщо дистанція досить коротка, а місцевість не горбиста, велосипедист може розвинути високу середню швидкість через постійне крутіння педалей на високій передачі.

Підйом – найслабша сторона одношвидкісних велосипедів. Один із способів мінімізувати негативний ефект – розігнатися (збільшити швидкість) перед підйомом і в’їхати на пагорб з більшою інерцією, щоб зменшити зусилля, необхідне для підйому педалей.

Очевидно, що ця стратегія працює лише на досить коротких пагорбах і не є ефективною при підйомі в гору.

Ця техніка також є причиною того, що деякі люди швидші на одношвидкісному велосипеді велосипед при їзді на певних трасах.

Відсутність передач позбавляє необхідності думати про перемикання. Звільнена розумова енергія та FOCUS дозволяють велосипедисту сконцентруватися на інших аспектах їзди.

Недоліки одношвидкісних велосипедів

Нижче наведено список недоліків одношвидкісних велосипедів, коли мова йде про швидкість:

Відсутність передач часто змушує велосипедиста крутити педалі на занадто високій передачі для даної місцевості. Результатом є передчасна втома, яку можна було б мінімізувати, якби передача співвідношення був нижчим.

Отже, одношвидкісні велосипеди завжди поступаються, коли мова йде про середню швидкість, що підтримується протягом тривалого періоду.

Під час тривалого туру кожен велосипедист зможе подолати більшу відстань на велосипеді з редуктором. Не тільки це, але й пункт призначення буде досягнуто швидше та з меншими зусиллями.

Каденція велосипедиста (кількість обертів шатунів за хвилину) має великий вплив на середню швидкість.

Вищий каденс (наприклад.g., 90 об/хв) забезпечує вищу середню швидкість, мінімізуючи втому.

Одношвидкісні велосипеди не дають вам змоги постійно підтримувати високий темп, тому що є лише одна передача, яка часто буває занадто низькою або занадто високою для місцевості попереду.

Як не крути, одношвидкісні велосипеди – погані альпіністи. Вони чудово справляються, якщо ви час від часу зустрічаєте пагорб на 8 км шляху, але за межами міста їхня здатність до підйому падає до непрактичного рівня. Ось чому дуже мало людей використовують фіксики та одношвидкісні велосипеди для подорожей.

Якщо ваша мета – швидкий підйом, передачі – ваш найкращий друг.

Якщо ви хочете подорожувати або перевозити важкі вантажі на велосипеді, одношвидкісні велосипеди значно ускладнять підтримання пристойної середньої швидкості.

Крутіння педалей у висоті спорядження може негативно позначитися на колінах. З цієї причини одношвидкісні велосипеди не є хорошим вибором для тривалих поїздок за наявності травм.

Як користуватися 7-ступінчастим перемикачем передач Shimano

Для того, щоб використовувати стандартний 7-швидкісний перемикач Shimano для перемикання передач, вам потрібно буде натискати пальцем на основний перемикач під час руху вперед, кожного разу, коли ви хочете перейти на нижчу передачу.

Ви повинні натиснути пальцем на інший перемикач (який, як правило, трохи менший), щоб перейти на вищу передачу.

найшвидший, велосипед, передача, співвідношення

З більшістю типів передача перемикачі передач, для зміни задніх передач буде два важелі передач / перемикачі передач, які переведуть вас у вищий або нижчий діапазон.

Яка різниця між 1-швидкісним та 7-швидкісним велосипедом?

1 швидкість, яку зазвичай називають однією швидкістю, має лише одне зубчасте колесо ззаду, що забезпечує лише одну передачу. Цей тип велосипедів має низький рівень обслуговування, простий і простий у використанні.

На такому велосипеді нелегко підніматися на круті схили. Однак, це ідеальний велосипед для використання в містах та селищах міського типу.

7-швидкісний велосипед чудово підходить для їзди по пересіченій місцевості, і особливо корисний для тих, хто хоче їздити на роботу легше і менше пітніти.

За 7-швидкісними велосипедами не так легко доглядати, як за одношвидкісними. Існує більше рухомих частин, які потребують регулярного технічного обслуговування, і в довгостроковій перспективі це може означати більше деталей для заміни.

На відміну від 7-швидкісного велосипеда, 21-швидкісний велосипед має 3 кільця спереду ведучого ланцюга. Ці три різних ланцюгових кільця дозволяють створити втричі більше передаточних чисел на 7-швидкісній касеті.

7-швидкісна касета все ще присутня, просто тепер вона поєднана з трьома різними ланцюговими кільцями спереду, які створюють 21 передачу. Для цих передніх передач також є ще один перемикач на кермі, на протилежному боці від задніх передач.

Ці нові ланцюгові кільця створюють широкий діапазон, особливо корисний для тих, хто хоче частіше їздити в гору або по пересіченій місцевості. Два менших ланцюга забезпечують нижчі передаточні числа.

Цікаво, що 21-швидкісний варіант став менш популярним останнім часом. Проте, це все ще чудовий варіант для тих, хто шукає широкий діапазон передач, і його часто можна побачити на гібридних велосипедах.

У чому різниця між 7-швидкісними та 21-швидкісними перемикачами

Як ми вже з’ясували, основна відмінність між 21-швидкісною та 7-швидкісною передачею полягає в тому, що перша має більший діапазон передач завдяки додатковим ланцюговим кільцям спереду.

Однак 21-швидкісна трансмісія містить більше компонентів (потрійний ланцюг і передній перемикач), тому вона складніша у використанні. Він також може бути дорогим в обслуговуванні і важитиме більше, ніж 7-швидкісний.

7-швидкісною легше користуватися через наявність лише одного ланцюга, тобто лише одного механізму перемикання передач (21-швидкісна має два, один для передньої та один для задньої передач). Крім того, він легший.

Основним недоліком вибору велосипеда з 7-швидкісною передачею є те, що у вас буде менший діапазон доступних передач.

Скільки передач мені потрібно на велосипеді?

Це буде залежати від ваших потреб у їзді на велосипеді. Це буде залежати від того, де ви їздите, наскільки ви досвідчені і наскільки ви в хорошій фізичній формі.

Їзда в горбистій місцевості означатиме, що вам знадобиться більше передач у поєднанні з нижчим передавальним числом. На рівнинній місцевості ви можете обійтися одношвидкісним велосипедом або навіть фіксі.

Сильніші та досвідченіші велосипедисти можуть бути зацікавлені у більших передаточних числах. Вони найкраще підходять для подолання крутих підйомів та різноманітної місцевості.

Люди, які хочуть регулярно їздити на роботу на велосипеді, можуть звернути увагу на більш прості в обслуговуванні варіанти. 7-швидкісний велосипед – популярний вибір тут. Існує великий вибір передач, і їх перевагою є те, що вони прості та швидкі в обслуговуванні, або їх можна полагодити на ходу.

Загалом, все залежить від індивідуальних потреб та вподобань. Я завжди раджу спробувати кілька різних варіантів швидкості на велосипеді, або через велосипедні магазини, або взяти його напрокат.

Чи потрібна 21 передача на велосипеді?

Вам може знадобитися 21 передача на велосипеді, якщо ви плануєте їздити на значні пагорби або по різноманітному бездоріжжю. Ви також можете віддати перевагу більшому діапазону, якщо ви тільки повертаєтесь до регулярних фізичних вправ.

Загалом, це дійсно залежить від того, де ви плануєте їздити, і від вашого стилю їзди. Але для їзди містом або велодоріжками більшість 7-швидкісних велосипедів будуть достатньо пристосовані.

Чи має значення кількість передач на велосипеді?

Кількість передач має значення, оскільки вони визначають, що ваш велосипед може, а що не може робити. Наприклад, якщо ви хочете багато їздити по горбистій місцевості, але у вас лише одношвидкісний велосипед, це може стати проблемою.

Знову ж таки, це залежить від того, де ви їздите, і від стилю їзди, який ви практикуєте!

Найкраща передача для велокросу або гравійного велосипеда

Комплект 1х – це сучасна тенденція для велосипедів для циклокросу та гравійних велосипедів.

Ця передача дозволяє велосипедам мати лише одну ланцюгову передачу спереду та більшу відстань між зубцями ззаду. Мій Liv Brava, наприклад, має 40-зубчастий ланцюг і касету 11/34.

Найдоступніша передача має передавальне число 1.17, тоді як найскладніша передача має передавальне число 3.6. Якби я збирався їздити на ньому по рівній дорозі, я б обрав 40/13.

Одна проблема з налаштуваннями 1x? Ви не можете постійно регулювати частоту обертання, тому, можливо, вам доведеться крутити швидше або повільніше, щоб не відставати від інших.

найшвидший, велосипед, передача, співвідношення

Примітка про перехресний ланцюг

Перехресні ланцюги можуть змусити затятих любителів їзди затамувати подих від жаху.

Це не найгірше, але для вашого велосипеда буде краще, якщо ви цього уникнете.

Для перехресного ланцюга використовується або найбільший ланцюг з найбільшим зубцем ззаду, або найменший ланцюг з найменшим зубцем ззаду.

Цей тип передачі може спричинити непотрібне напруження та стрес для вашого велосипедного ланцюга, розтягуючи його по діагоналі. Це може зробити вашу трансмісію менш ефективною та спричинити більший знос з часом.

Перехресні ланцюги зазвичай не потрібні, оскільки передачі на одному ланцюгу дублюються. Обирайте ту передачу, яка спричиняє менше напруження.

Поширені запитання

Яку легшу передачу слід використовувати для їзди на велосипеді по рівній дорозі?

Існує три типи передачанизька, середня та висока. Оскільки середня передача зменшує тиск на педалі, вона є найкращою. Багато електровелосипедів можуть автоматично перемикати передачі в залежності від ситуації.

Перша передача на велосипеді висока чи низька?

Існує три типи передач: низька, середня та висока. Оскільки середня передача зменшує тиск на педалі, вона є найкращою. Багато електровелосипедів можуть автоматично перемикати передачі залежно від ситуації.

Яка передача є найпростішою передача на шосейному велосипеді?

На шосейному велосипеді найважча передача повинна бути найлегшою. Перемикання між цими передачами може бути складним завданням під час їзди по рівній дорозі. Існує багато плутанини щодо того, яку передачу вибрати і чи є вона легкою або складною.

Хоча більша передача зазвичай означає більше передавальне число і більш неймовірну швидкість, це не обов’язково означає, що з нею буде легше їздити, ніж з меншою.

Місцевість вирішить, чи можна вибрати більшу передачу. Це означає, що немає точного способу визначити, чи можете ви використовувати більш високі передачі. Найкраще використовувати менші передачі, оскільки ми не знаємо, з якою місцевістю зіткнемося під час їзди.

Яка передача якщо ви зберігаєте велосипед в?

Багато велосипедистів не дбають про правильну передачу, з якою велосипед зберігається, тому вони відвозять його до сховища, а потім замикають. Найкраще тримати велосипед на найвищій передачі та з ланцюгом на маленькій зірочці.

Це забезпечить мінімальний тиск на пружини заднього перемикача, а також зменшить ймовірність потрапляння ланцюга в спиці або тертя об раму.

Це дозволяє тросу бути в останньому натягу. Трос розтягнеться менше, а передачі залишаться в більш розширеному діапазоні налаштувань.

Як перемикати передачі на велосипеді?

Ви повинні вміти перемикатися між нижчою та вищою передачею, розуміючи свій велосипед. Швидкість вашого велосипеда може залежати від обраної вами передачі. Ви можете навчитися користуватися передачами велосипеда, лише виконуючи їх. Ви можете перемикати передачі на велосипеді, перемикаючи їх на кермі або крутячи перемикач передач однією рукою з правого боку.

A велосипед шестерня, також відома як велосипедна шестерня, – це компонент велосипеда, який використовується в парі – по одній з кожного боку заднього колеса. Передачі дозволяють водієві вибрати, наскільки сильно він хоче комфортно крутити педалі під час їзди по дорозі. Це дозволяє їм встановлювати власний темп і не турбуватися про те, що вони їдуть занадто повільно або швидко.

Яка шестерня є передачею 1 на велосипеді?

Нижче наведено дві шестерні, які є передачею 1 на велосипеді.

Найменше кільце ланцюга спереду (це найближче до рами) і. Найбільша шестерня задньої касети (це буде найближча до заднього колеса)

Комбінації передач 21-швидкісного велосипеда?

21-швидкісний велосипед має передню потрійну ланцюгову передачу та сім швидкостей задньої касети. Опанувавши 21-швидкісну передачу велосипеда, ви зможете їздити довше, не втомлюючись.

Коли потрібно використовувати вищу передачу на велосипеді?

Ми використовуємо високу передачу, коли спускаємося або їдемо на високій швидкості.

Передачі велосипеда для чайників

Велосипедна передача, яку також називають велосипедною передача, це частина велосипеда, яка використовується в парі, по одному з кожного боку заднього колеса. За допомогою передач гонщик може вибрати, наскільки сильно крутити педалі під час руху по дорозі. Це дозволяє їм їхати з власною швидкістю, не турбуючись про те, що вони їдуть занадто повільно або занадто швидко.

Висновок

Існує багато факторів, які слід враховувати, коли ви вирішуєте, яку передачу використовувати для їзди по рівній дорозі. Це може включати ваш зріст, вагу та тип їзди. Зрештою, ви повинні знати, яка передача найкраще підходить для вашого організму.

Якщо ви новачок, який хоче навчитися їздити швидше, або досвідчений велосипедист, який хоче отримати максимальну віддачу від свого велосипед, обрана вами задня передача суттєво вплине на загальну продуктивність. BSXInsight сподівається, що цей посібник допоможе вам.

https://unbiker.com/which-gear-is-the-найшвидший-на велосипеді/
https://brainybiker.com/are-geared-bicycles-faster-than-single-speed-bikes/
https://discerningcyclist.com/how-to-use-bicycle-gears/
https://www.bsxinsight.com/what-bike-gear-to-use-on-flat-road/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top