Храповик для втулки велосипеда. Менше жиру = більше свободи

Чому дорогі втулки гучніші за дешеві?

Шум, який видає задня втулка, дешева чи розкішна модель, походить від так званих петель – крихітних, підпружинених елементів, призначених для прикушування до храповик втулки при крученні педалей вперед.

Під час руху або крутіння педалей назад защіпки роз’єднуються і ковзають по поверхні зачеплення.

Оскільки у висококласних втулках використовуються міцніші пружини, а також більша кількість защіпок і точок зачеплення, такі моделі видають більш гучні та агресивні звуки.

Крім того, більш просунуті втулки покладаються на більш легкі мастило що не так сильно обмежує рух пружин.

Я знаю, що це звучить трохи складно. Але не хвилюйтеся. Подальші роз’яснення настають.

Малюнок 1 ілюструє, що відбувається всередині втулки під час педалювання.

Засувки виштовхуються і зачіпляються за зуби храповик. В результаті колесо починає рухатися під диктовку велосипедиста.

Коли защіпки прикушують храповик, вони перестають видавати звук, оскільки блокуються на внутрішніх зубцях і стають нерухомими.

На малюнку 2 показано, що відбувається при зворотному педалюванні.

Під час крутіння педалей назад лапки починають ковзати по внутрішнім зубцям і при контакті з зубцем заходять у свої “гнізда”. Коли обертання змінюється на протилежне, вони вискакують, оскільки вони підпружинені, і знову кусаються. (рис 1).)

Під час руху по прямій педалі залишаються нерухомими, але при цьому храповик кільце ковзає проти них.

Дзижчання, яке видає маточина, виникає під час замикання та розмикання защіпок, а також під час ковзання защіпок по внутрішнім зубцям.

Пружинний механізм педалей

Наведений вище графік ілюструє роботу пружин під защіпками.

Коли засувка зачеплена, пружина розтискається і утримує положення засувки.

Коли защіпка вимикається, вона закривається, а разом з нею і пружина.

Напруга, що зберігається в пружині, злегка штовхає засувку вгору, і засувка м’яко зачищає зубці зачеплення, коли це можливо.

Взаємодія значною мірою відповідає за звук маточини.

Точки зачеплення = шум

Більша кількість защіпок у поєднанні з більшою кількістю точок зачеплення призводить до більшого руху і, як наслідок, до більшого шуму.

А оскільки більша кількість защіпок і точок зачеплення означає більшу ефективність педалювання, дорожчі втулки мають більше защіпок і, як наслідок, звучать гучніше.

Таблиця з висококласними хабами та їхньою кількістю петель

велосипед, тріскачка, менше, мастило

Найкращі задні втулки для гірських велосипедів: перетворення сили педалей у рух вперед

Задні хаби бувають різних яскравих кольорів і часто видають фірмовий гулкий звук freehub під час розгону, але це набагато більше, ніж просто зовнішній вигляд і механічний звук.

велосипед, тріскачка, менше, мастила

Задні втулки мають безліч функцій. Створюють точку кріплення для спиць, гальмівних роторів і кріплення для обертання осі. Безумовно, найважливіша роль задньої втулки під час їзди – це її функція як елемента вашої гірської велосипедЗагальна ефективність кочення: коли ви вмикаєте та вимикаєте педаль, що передається на заднє колесо.

Найкращі группи для MTB: найкращі гірські велосипед протестовані групсети

Найкращі гірські велосипедні гальма: Велосипед Найкращі гальма для MTB від Perfect

Конструкція задньої втулки намагається збалансувати механічну складність з довговічністю та зручністю обслуговування. Бажання інженерів – створити задні втулки з храповим кільцем і профілем зачеплення, які забезпечують майже миттєве спрацьовування педалей.

Внутрішня частина втулки також не може бути надто складною, оскільки для багатьох гірських велосипедистів важливим фактором є можливість обслуговування в домашніх умовах без використання спеціальних інструментів.

Чудові карбонові ободи можуть бути зруйновані неякісними втулками, що призведе до гірської їзди велосипед колісна пара, яка запізнюється на натискання педалі або має люфт у підшипниках після багаторазового використання на технічній місцевості.

Найкращі втулки для гірських велосипедів мають точні виробничі допуски, що запобігають як люфту підшипників, так і забрудненню навколишнього середовища. Також бажано мати більшу кількість точок зачеплення, що створює мінімальну затримку між натисканням на педаль та обертанням заднього колеса.

Причини купити

Причини уникати

Американський бренд відомий своїм унікальним звуковим спектром втулок, а за допомогою Hydra ви можете змінювати його акустичний профіль. Мастило Dumonde Tech freehub робить його голоснішим, а Tech Pro-X freehub мастило заспокоює Industry 9 Hydra при перегоні.

Доступна в конфігурації 28 або 32h, залежно від того, наскільки міцним ви хочете зробити заднє колесо з чотирма додатковими спицями, втулка Hydra Classic Boost CL також легко обслуговується. Інженери та промислові дизайнери Industry 9 створили Hydra Classic, щоб забезпечити обслуговування без необхідності використання спеціальних інструментів.

Якщо вам потрібна задня втулка з дуже малою затримкою передачі потужності, задня втулка Hydra Classic призначена для колеса Rapid 0.52° зачеплення та неймовірні 690 точок контакту завдяки обертанню.

Причини уникати

Якщо ви хочете побудувати легку та надійну задню гору велосипед ці втулки DT Swiss стануть ідеальною точкою опори для цього проекту.

DT Swiss оновила свої втулки 240-ї серії новими внутрішніми компонентами EXP, які ще більше вдосконалили надійну систему зіркоподібного храповика бренду. Інженери прагнули досягти компактності корпусу втулки, тому DT Swiss 240 EXP не має величезної кількості точок зачеплення – всього 36. Тим не менш, існує комплект для модернізації, який збільшує кількість точок зачеплення до 54.

Задні втулки DT Swiss 240 EXP виробляються в запаморочливому розмаїтті розмірів, щоб підійти практично до будь-якого сучасного гірського велосипеда велосипед рама: 12×142 мм, 12×148 мм, 12×150 мм і навіть надширока 12×157 мм, яку переважно використовують на гоночних велосипедах для швидкісного спуску. Сумісність з вільними втулками також хороша: підтримуються SRAM XD, стандартні Shimano та Micro Spline.

Причини, яких слід уникати

Британський бренд компонентів для гірських велосипедів здобув заслужену репутацію виробника втулок, які є фантастично довговічними в брудних умовах. Прихильність компанії Hope до ретельних інженерних допусків дозволила створити задню втулку, яка продовжує ефективно обертатися навіть після низки поїздок у найбрудніших умовах.

Окрім притаманної якості виробництва, задні втулки Hope Pro 4 також надзвичайно легко адаптуються, що є цінною особливістю для тих, хто побоюється, що їхня колісна пара може бути не захищена від майбутніх стандартів осей, що розвиваються.

Hope’s Pro 4 має ширину 142×12 та 148×12 мм, але існують комплекти для переобладнання, щоб зробити їх також адаптованими до QR-коду. Ці задні втулки сумісні з 10-, 11- та 12-швидкісними безкоштовними втулками MicroSpine від Shimano, а також з втулками XD від Sram.

Доступні чотири варіанти кількості спиць, що дозволяє створити надлегке 24-дюймове колесо або навіть надбудоване 36-дюймове ендуро колесо для підтримки великих гонщиків на технічних спусках. 4-х стулкова система Hope має унікальний звуковий почерк, а її храповик на 44 т замикається на 8.2°. Не найшвидше зчеплення, але безсумнівно надійне.

Якість підшипників

Наші велосипедні експерти мають багаторічний досвід тестування. Ми завжди ділимося своїми неупередженими думками про велосипеди та спорядження. Дізнайтеся більше про те, як ми тестуємо.

Чим більш сферично досконалими є підшипники задньої втулки, тим вищою є їхня загальна механічна ефективність.

Сталь або кераміка є основними категоріями матеріалів для підшипників, і дуже мало виробників маточин (Кріс Кінг є одним з них) пропонують більш дорогий керамічний варіант.

Більш кругла форма дасть менше тертя підшипників і керамічні матеріали досягають цього з більшою точністю, ніж сталь. Керамічний підшипник маточини може бути посаджений в гільзу з вужчими допусками і менше тертя при обертанні, ніж сталеві.

Керамічні підшипники також менше менш вразливі до структурної деформації під навантаженням, ніж сталь. Для задніх втулок, яким часто доводиться мати справу зі значними бічними навантаженнями при проходженні поворотів на високій швидкості, це означає більшу довговічність – особливо для тих гірських велосипедистів, які їздять на своїх рамах на межі можливостей.

Технології механічної обробки також можуть створювати ідеально круглі сталеві підшипники, але для цього потрібне виробництво, яке контролюється на власному заводі бренду втулок – відповідно до його спеціальних специфікацій.

Осі

Суперечливим моментом у задніх втулках є їх міжосьова відстань. Як гірський велосипед конструкція рами прогресувала, задні трикутники стали ширшими. Це дозволяє покращити конструкцію колеса завдяки більшим кутам нахилу спиць, які кріпляться до ширшої основи фланця.

Проблема з тенденцією до широкого дизайну задньої частини рами полягає в тому, що ваша дорога і заповітна задня втулка може стати несумісною. Стандарти розмірів змінилися з 135 до 142 мм, і тепер більшість гірських велосипедів велосипед рами мають відстань між осями задньої втулки 148 мм.

Деякі бренди втулок пропонують різну ширину. Інші не мають. Якщо ви стурбовані тим, що вибір втулки або рами може стати проблематичним у майбутньому, краще вибрати задню втулку, яка адаптується, зі знімними торцевими ковпачками або комплектами для переобладнання осей. Hope – один з найкращих варіантів у цьому плані.

Скільки зубів вам потрібно?

Існує простий спосіб інтерпретувати та зрозуміти, як кількість зубців храповика впливає на роботу задньої втулки.

Більша кількість зубців забезпечує набагато швидше зачеплення на кожен градус повороту шатунів. Це забезпечує найефективнішу передачу потужності.

Зі збільшенням кількості зубців храповика задньої втулки, ці окремі зубці зменшуються в розмірі, що пов’язано з обмеженнями упаковки на тріскачка кільце та розмір втулки. Менші зубці мають меншу здатність справлятися з екстремальними вхідними навантаженнями крутного моменту.

велосипед, тріскачка, менше, мастило

Менша кількість зубців дозволяє використовувати більші окремі металеві профілі, які краще справляються з піковими навантаженнями крутного моменту, оскільки задня втулка зачіпляється з моменту початку руху до моменту натискання на педаль.

велосипед, тріскачка, менше, мастила

Для більшості гірських велосипедистів, особливо тих, що використовують трансмісії 1х12, краще використовувати швидке зачеплення, і ризик пікового навантаження на задню втулку є низьким. Тому задня втулка з більшою кількістю зубців, як правило, вважається кращою для більшості гірських велосипедів велосипед застосування.

Але зачекайте, є ще !

Крім того, що нова система Ratchet EXP є простішою та легшою, компанія DT Swiss стверджує, що вона також збільшує жорсткість маточини на 15%. Як це відбувається, не відразу зрозуміло, але зануртеся трохи глибше і ви побачите, що вся справа в розміщенні підшипників.

Завдяки системі Ratchet EXP компанія DT Swiss може розмістити підшипник маточини з боку приводу під внутрішнім підшипником храповик пластина. Порівняйте це з конструкцією Star Ratchet, в якій підшипник маточини розташований поруч із внутрішньою пластиною храповика. Різниця в розміщенні підшипників між двома конструкціями становить 7 мм. Це означає, що підшипник втулки в системі Ratchet EXP розташований на 7 мм ближче до перемикача, що допомагає краще зафіксувати вісь, тим самим збільшуючи жорсткість.

Крім того, DT Swiss також стверджує, що система Ratchet EXP забезпечує дещо швидше зачеплення, ніж система Star Ratchet. Це тому, що одна з пластин храповика тепер нерухома, тому є дотик менше вільна гра, коли ви вперше натискаєте на педалі. Ми не можемо уявити, що це буде настільки помітно, хоча незабаром у нас будуть готові колеса, щоб як слід протестувати їх, щоб з’ясувати це.

How Buzzy Is It?

Шанувальники “Зірки Тріскачка звуковий страх не! The Тріскачка Система EXP пропонує знайомий низькочастотний гул, коли зубці храповика перескакують один через одного під час руху. Його гулкий звук – це менше тихіше, ніж система freehub на основі клямок, з тонким, більш басовитим звучанням, ніж супергучний “LOOK AT ME!”, що деякі інші бренди хабів вважають за краще йти з.

Говорячи про зачеплення, DT Swiss запускає систему Ratchet EXP з 36T тріскачка тарілки для початку. Це означає, що задня втулка матиме 10° між кожним клацанням, що є досить середнім показником в наші дні, якщо трохи повільніше, ніж у деяких конкурентів (втулка Hope Pro 4 має 44 точки зачеплення, втулки Chris King – 72, а нові втулки Hydra від Industry Nine – 690)!).

DT Swiss вважає, що система 36T є оптимальною, оскільки більша кількість зубців на пластинах храповика означає, що кожен зуб має бути меншим, а це означає, що нутрощі маточини можуть бути меншими менше стійкий до бруду та забруднень. Проте, ми розуміємо, що швейцарські інженери працюють над модернізацією 54T для гонщиків, які хочуть більш швидкого зачеплення, ніж у стандартній комплектації. Ціна та наявність уточнюється.

Чи можу я перейти з системи Star Ratchet на систему Ratchet EXP?

На жаль, ні. Ratchet EXP не просто використовує інші внутрішні деталі – фактична оболонка маточини та вісь також відрізняються. Це зроблено для того, щоб пристосуватись до ширшого розміщення підшипників та внутрішньої пластини храповика, яка тепер вкручується безпосередньо в корпус маточини. Отже, якщо ви відчайдушно хочете новий механізм вільного ходу, вам знадобиться або повністю нова задня втулка, або нове заднє колесо.

Покажи мені свої зуби

Як і моделі 180 та 240, модель 350 використовує фірмову зірку бренду Храповик система. Більшість вільних втулок використовують комбінацію защіпок і пружин, які під час обертання педалей зачіпляються за зубці всередині корпусу втулки. Система Star Ratchet від DT Swiss відмовилася від защіпок і замість них використовує два храповики, які одночасно зближуються під час обертання педалей за допомогою пружини. Оскільки обидві сторони зачеплені, зусилля розподіляється більш рівномірно, ніж у звичайній системі защіпок. Система добре відома багатьом і ліцензована низкою брендів. У новій дорожній втулці 350 використовується фірмова система Ratchet 36 SL, яка має 36 зубців і забезпечує 10 ступенів зачеплення. У старій втулці 350 Road використовувалося 18 зубців. DT Swiss вважає, що 36 зубців – найкращий вибір для більшості райдерів, але якщо ви хочете більше, ви можете перейти на модель Ratchet 54 SL, яка пропонує 6 зубців.7 ступенів зачеплення.

Простіше обслуговування та опції freehub

Нова дорожня втулка 350 також стверджується, що її легше обслуговувати, оскільки вона не потребує спеціальних інструментів. Кінцева заглушка осі була перероблена і тепер може бути знята вручну, як заявляє бренд. Це означає, що ви можете легко змінювати фріхаби, якщо пересідаєте з велосипеда на велосипед з іншою трансмісією. Нова модель 350 доступна з фріхабами Shimano або SRAM XD на комплектних втулках. Хаб Shimano freehub сумісний з 10-швидкісними системами, починаючи з 10-швидкісних.

На комплектних втулках немає опції Campagnolo N3W freehub, хоча її можна придбати окремо.

Зменшення ваги

DT Swiss заявляє, що нова модель 350 легша за свою попередницю, з заявленою економією 5% для класичної втулки та 10% для втулки з прямим витягуванням.

Вага передньої втулки починається від 139 г, а задньої – від 244 г для класичної втулки. Передня втулка важить від 106 г, а задня – від 219 г.

  • Whatsapp
  • Reddit
  • Написати другу

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top