Обслуговування спорядження гірського велосипеда. Базове перемикання передач

Технічне обслуговування гірського велосипеда після кожної поїздки

Основне перемикання передач технічне обслуговування гірського велосипеда є важливим для всіх типів користувачів. Не має значення, чи ви регулярно їздите на роботу, чи насолоджуєтесь кількома поїздками в гори один-два рази на місяць. Ви повинні йти в ногу з основними обслуговування щоб уникнути небезпечних ситуацій та дорогих сюрпризів у дорозі. Купити гірський велосипед в Індії ціна визначається якістю товару та способом виготовлення.

Кожен хоче підтримувати свій велосипед у гарному стані. На жаль, після кількох місяців або років користування велосипедом, існує загальна тенденція не підтримувати його в належному стані та не доглядати за ним. Нижче наведені прості дії, які слід виконувати щодня, щоб підтримувати велосипед у хорошій формі. Крім того, догляд за велосипедом не повинен бути складним завданням. У цій статті ми розглянемо десять основних методів догляду за велосипедом, які допоможуть вам і вашому велосипеду надовго залишатися щасливими. Дотримуючись цих базових інструкцій з догляду за велосипедом, ви зможете гарантувати, що ваш велосипед працюватиме довгі роки.

Знежирювальні засоби:

Крім того, рекомендується вибирати розчинник, який є безпечним для вас і не шкодить навколишньому середовищу. І не забудьте позбутися всіх розчинників належним чином.

Який найефективніший метод чищення гірського велосипеда?

Дотримання цих інструкцій зробить чистку гірського велосипеда простішою та ефективнішою. Гора велосипеди в Індії дешеві.

Крок 1: Переконайтеся, що ваш гірський велосипед не містить бруду

Коли справа доходить до миття гірського велосипеда cambio, вони дуже ретельно ставляться до обраного методу. Однією з найпоширеніших причин, чому люди в кінцевому підсумку завдають більше шкоди, ніж користі, є те, що вони миють їх занадто регулярно. Не потрібно використовувати щітку для чищення нижньої труби гірського велосипеда лише тому, що на ній є трохи бруду. Однак, якщо ваш велосипед дуже брудний, варто подумати про те, щоб помити його.

Крок 2: Знайдіть місце, де його можна почиститиДля великої кількості власників будинків це так само просто, як витягнути садову лінію, щоб почати мити. Однак для тих з нас, хто живе в квартирах або здійснює свої мрії про гірський велосипед мобільно, знайти лінію не завжди так просто. Герой – найкраща гора велосипед в Індії.

Багато з найпопулярніших спеціальних засобів для миття гірський системи велосипедних маршрутів тепер мають станції для миття велосипедів прямо біля входу в парк: це ідеальний варіант! Якщо на вашій улюбленій доріжці немає умивальника. Я рекомендую вам звернутися за допомогою до місцевого веломагазину. Більшість підприємств із задоволенням вимиють ваші велосипед для вас безкоштовно.

Крок 3: Очищення за допомогою мила і водиМоя рекомендація – використовувати велику щітку для очищення рами. Щітка середнього розміру з жорсткою щетиною для важкодоступних місць. Невелика щіточка для чищення компонентів, особливо ланцюга та коробки передач.

За бажанням ви можете використовувати мило для очищення жирних або складних для чищення плям, що, безсумнівно, допоможе в процесі чищення. І навпаки, якщо я збираюся швидко помити менш ніж за 15 хвилин. Я пропущу мило і просто почищу водою. Вона все ще задовільно функціонує.

Крок 4: Переконайтеся, що ланцюг очищений від брудуНе дивлячись на те, як чудово мати чистий каркас, він все одно функціонує задовільно. Що дійсно важливо, так це те, що стосується двигуна та інших рухомих частин. Докладіть особливих зусиль, щоб ретельно очистити ланцюг.

Крок 5: Очищення шинНаша мета – зробити велосипед чистим за мінімально можливу кількість часу. Пропустіть чистку шин, щоб досягти цієї мети. Я буду використовувати шланг, щоб змити їх, але я не буду турбуватися про їх миття та полірування. Зрештою, яка з цього користь? Маленька червона пляма від місцевої глини на шинах не матиме жодного впливу на продуктивність.

Крок 6: СушкаЗберігайте гірський велосипед чистим і сухим. Я часто зосереджую увагу на ланцюгу та інших рухомих частинах, якщо їду швидко. Я б’ю велосипед, щоб видалити воду з головок гвинтів, щоб вони не іржавіли.

Останні слова

Вищезазначена інформація та пропозиції щодо того, як почистити гірський велосипед, є вичерпними. Переконайтеся, що ви уважно прочитали цю інструкцію і дотримуєтесь її до кінця, щоб підтримувати ваш велосипед в чистоті і добре захищеним. Дякуємо, що знайшли час, щоб прочитати це. Не забудьте розповісти нам про свій досвід миття та обслуговування гірських велосипедів MTB.

Деякі найпоширеніші запитання

Чи потрібно чистити гірський велосипед після кожної поїздки?

Наполегливо рекомендується чистити та змащувати гірський велосипед після кожних однієї-двох складних поїздок. Їдьте на велосипеді по брудних дорогах, і вам доведеться чистити велосипед більш ретельно.

Коли потрібно змащувати ланцюг для МТБ?

Ми рекомендуємо змащувати привідний ланцюг щонайменше раз на місяць, щоб гарантувати належну роботу та додатковий захист. Ланцюг і приводний ланцюг – найбрудніші частини. Регулярне чищення та змащення покращує продуктивність та довговічність.

Основні матеріали для кожної поїздки на трейл

Цей список не є вичерпним, але він дасть вам досить хороший шанс виправити все, що трапиться під час поїздки. Якщо ви зіткнулися з більш серйозними проблемами, ніж ті, що перераховані в цій статті, ймовірно, краще просто повернути велосипед назад і віднести його до місцевої веломагазину. З часом ви навчитеся більш просунутим технікам обслуговування і зможете відремонтувати все, що трапиться під час катання.

Одна з найбільших кривих навчання, коли ви потрапляєте в гора для велосипедистів – це належне відстеження вашого маршруту на складних і швидких трасах. Однією з найкращих частин катання на гірському велосипеді є відчуття імпульсу, яке ви отримуєте, коли можете відпустити занепокоєння про напрямок руху та поринути в атмосферу гострих відчуттів від їзди. Може бути неприємно постійно зупинятися, щоб дістати телефон або мапу, щоб знову знайти дорогу. Найкращий спосіб переконатися, що ви більше ніколи не загубитеся, – це інвестувати в кріплення для велосипеда, яке буде тримати вас в курсі подій, зберігаючи ваш телефон у безпеці.

ROKFORM’s Спортивна серія кріплень це ідеальний баланс безпеки та мінімалістичного дизайну, завдяки якому кермо залишається вільним, а телефон завжди під рукою. З технологією твіст-лок від ROKFORM та неперевершеним захистом наших чохлів для смартфонів ROKFORM Міцні чохли для iPhone, ви можете не відволікатися від маршруту, будучи впевненими, що ваш телефон буде в безпеці, навіть якщо ви його зітрете. Тисячі гора Велосипедисти використовують кріплення для велосипедів ROKFORM, щоб залишатися на зв’язку під час їзди – інвестуйте в простий спосіб залишатися в курсі подій і приєднуйтесь до спільноти велосипедистів, які впевнено йдуть до мети.

Гірський Велосипед Технічне обслуговування 101: чистимо та налаштовуємо

Якщо ви тільки починаєте свою подорож на гірському велосипеді, важливо знати, що трампліни, скеляста місцевість і бруд на відкритому повітрі можуть негативно вплинути на ваш велосипед і призведе до більшої кількості проблем під час поїздок. Обслуговування гірських велосипедів на трасі – це справжній клопіт, і багато чого можна уникнути, якщо заздалегідь провести належне профілактичне обслуговування в контрольованому середовищі. Перевірка всіх частин велосипеда на чистоту та працездатність до або після кожної поїздки на трейл – найкраща практика, яка допоможе вам у ваших гірських велопригодах.

За допомогою теплої мильної води та ганчірки ви можете очистити більшість деталей рами, керма та коліс велосипеда. На нижній частині велосипеда та колесах швидко накопичується бруд, якщо ви залишаєте його на кілька поїздок, тому краще робити це після кожної поїздки. Не використовуйте цей засіб для гальм або трансмісії, якщо ви не плануєте змащувати їх після поїздки. Промийте ще однією порцією чистої води і висушіть, де це можливо. Немає необхідності витирати кожну плямочку бруду, але утримання велосипеда в чистоті допоможе запобігти накопиченню бруду, що з часом погіршить його роботу.

Очищення та змащення трансмісії

За допомогою ганчірки поставте велосипед на ремонтну підставку або переверніть його на сідло, щоб підвісити заднє колесо. Обережно, але міцно тримайте ганчірку навколо ланцюга і повільно обертайте педалі, щоб зрушити ланцюг з місця. Пропустіть ланцюг через ганчірку, це допоможе вловити бруд і бруд, які в іншому випадку перешкоджатимуть належному функціонуванню ланцюга та шестерень. Закінчивши, нанесіть краплю мастила на кожну ланку ланцюга і ще раз протріть її ганчіркою, щоб видалити надлишки. Ланцюг, перемикач та шестерні залежать від можливості легко регулювати їх під час їзди, тому змащення покращить їхню роботу та запобігатиме іржавінню.

Якщо у вас дискові гальма, будьте обережні, щоб не створювати умови для появи іржі на роторах. Замість того, щоб чистити їх водою з милом, використовуйте спрей з ізопропіловим спиртом і обережно протріть ганчіркою. Не поводьтеся з роторами занадто грубо, інакше вони можуть погнутися. Якщо ви також змащуєте трансмісію, переконайтеся, що мастило не потрапило на гальмівну систему! Якщо це сталося, ретельно очистіть їх або віднесіть до веломагазину, щоб оцінити, чи безпечно на них їздити. Гальма потребують зчеплення – мастило є ворогом!

Знайдіть регулярний інтервал, який ви можете присвятити технічному обслуговуванню гірського велосипеда. Це може бути трохи клопітно, але довгострокова різниця в тому, що ваш велосипед буде чистим і готовим до їзди, буде варта того, з точки зору клопоту і грошей. Унція профілактики варта фунта лікування!

Ремонт спущених шин та заміна камер

Найпоширеніша проблема, з якою ви зіткнетеся під час катання на трейлі – це спускання колеса. Незалежно від того, чи ви наїхали на гострий камінь, чи у вас спустило колесо через низький тиск у шинах, вам неминуче доведеться ремонтувати шину на дорозі. Якщо ви використовуєте безкамерну систему, можливо, вас врятує шинний герметик, який, теоретично, може закрити будь-який прокол у шині, який ви отримали. Якщо ні, то ви повернетесь назад.

Якщо у вашій внутрішній камері є дірка, вам потрібно буде залатати її або замінити внутрішню камеру. Пам’ятайте: завжди перевіряйте шину, щоб переконатися, що предмет, який спричинив спускання, все ще застряг у шині, або що шина була значно пошкоджена проколом. Якщо це сталося, можливо, вам знадобляться нові шини, перш ніж ви зможете знову безпечно їздити.

Виконайте ці кроки, щоб ваш велосипед знову почав їздити! Якщо після прочитання цієї статті вам не зрозуміло, YouTube – ваш друг у вивченні базових навичок ремонту, таких як це, а також базових гора поради щодо обслуговування велосипедів:

Поширені передача конфігурації

Найпоширеніші передача конфігурації сучасних гірських велосипедів включають одне або два передніх ланцюгових кільця. Велосипеди з одинарними передніми ланцюговими кільцями називаються “1x” або “one-by”. У той час як ви побачите велосипеди з двома передніми ланцюгами, скорочено “2x”.

Старі гірські велосипеди часто поставлялися з трьома передніми ланцюговими кільцями. Однак, це в значній мірі випало з популярності для одноланцюгових та дволанцюгових систем.

Не те, щоб було щось погане з трьома ланцюгами, просто для гірських велосипедів вони, як правило, надмірні.

Найпоширеніші варіанти передач:

Гірські велосипедисти, як правило, потребують більшого передача стрибки, щоб пристосуватися до швидко мінливих умов траси і не мати потреби у великій кількості проміжних менших стрибків.

Для порівняння, ці невеликі стрибки дуже корисні при їзді по дорозі, де вони допомагають гонщику знайти ідеальну каденцію.

Зняття одного або двох ланцюгових кілець за допомогою 1x також може допомогти зменшити загальну вагу велосипеда.

Вибір між одношвидкісною та двошвидкісною установкою здебільшого є питанням уподобань. Хоча одношвидкісні велосипеди легші, оскільки вони не мають ланцюга та переднього перемикача, вони вимагають більших перемикань між передачами.

Це означає, що гонщик має менше варіантів для пошуку ідеальної каденції. У певних ситуаціях їм також може знадобитися трохи більше зусиль, щоб подолати підйом на неоптимальних передачах передача.

Однак, для досвідчених велосипедистів це може не бути проблемою.

Ще одна перевага почергових налаштувань – це простота. Вам потрібно турбуватися лише про роботу одного перемикача передач! Це може бути корисно для початківців, оскільки на одну річ, про яку потрібно турбуватися на велосипеді, стає менше

Крім того, завдяки меншій кількості рухомих частин, у вас буде менше компонентів, які можуть вийти з ладу або спричинити несправність обслуговування питання.

Підтримання передач на велосипеді гірський велосипед

Очищення шестерень

Підтримуйте шестерні в чистоті на вашій горі велосипед буде дуже важливо, щоб вони добре функціонували.

Трансмісія – найбрудніша частина велосипеда! Якщо дозволити цьому бруду накопичуватися занадто довго, ви побачите, що ваші перемикання не такі плавні і, ймовірно, частіше відчуваєте падіння ланцюгів.

Гаряча мильна вода та щітка – це завжди гарне місце для початку. Однак у багатьох випадках потрібно додати знежирювач, щоб дійсно очистити від бруду переднє ланцюгове кільце та задню касету.

Бруд, який накопичується від бруду та ланцюгового мастила, вражає уяву!

Існують навіть спеціальні інструменти, які допомагають пролізти між кожною з шестерень. Park Tool робить чудову інструмент щітка для чищення з щіткою на одному кінці та вигнутими тонкими зубцями на протилежному, які допоможуть потрапити в усі щілини.

Ви можете поглянути на нього тут на Amazon.com.

Вирівнювання перемикача

Між аваріями, транспортуванням та звичайним використанням часто трапляється, що передній або задній перемикачі вибиваються з колії.

гора, велосипед, спорядження, технічне обслуговування

Оскільки перемикачі є основним механізмом, який керує перемиканням передач передача на якій знаходиться ланцюг, важливо, щоб вони були правильно вирівняні.

Вірна ознака неправильного перемикання передач – пропущені перемикання та гучний звук трансмісії. Коли він правильно відрегульований, він працює безшумно, як свисток! Якщо ви підозрюєте, що ваші перемикачі потрібно відрегулювати, ознайомтеся з моїми інструкціями по кожному з них за посиланнями нижче.

Заміна ланцюга

Поряд з утриманням шестерень в чистоті, заміна ланцюга є ще одним ключем до забезпечення їх належного функціонування. Зі зношуванням ланцюги стають довшими, що іноді називають “розтягуванням ланцюга”.

Наскільки сильно зносився ланцюг, можна перевірити за допомогою інструменту для перевірки ланцюга. Хоча задній перемикач допоможе підтримувати певний натяг, ослаблений ланцюг з часом призведе до надмірного зносу шестерень.

гірський, велосипед, перемикач, технічне обслуговування

Зазвичай ви проходите через 2-3 ланцюги, перш ніж зношуються самі шестерні. Проте, ланцюги набагато дешевші та легші в заміні, тому краще замінювати їх за потреби.

Заміна касети/ланцюга

Навіть при належному обслуговуванні ваші шестерні з часом зношуються в певний момент. Більшість велосипедистів проїжджають щонайменше тисячу миль на касеті, але це залежить від конкретного велосипедиста.

гірський, велосипед, перемикач, технічне обслуговування

Ви можете визначити, що касета зношена, коли велосипед починає погано перемикатися, а зубці на шестернях мають вигляд акулячих зубів.

Щоб отримати детальний покроковий посібник із заміни касети, натисніть тут.

Зак Рід

Привіт, мене звати Зак Рід, я живу в Колорадо і люблю активний відпочинок! Для отримання додаткової інформації про мене, подивіться мою спеціальну сторінку про мене.

Підвіска

Ви заплатили хороші гроші за підвіску велосипеда, тому переконайтеся, що вона в робочому стані, перш ніж виїжджати на трасу. Хоча більша частина підвіски вашого велосипеда потребує допомоги фахівця, простий огляд вилки та амортизаційних ущільнень (якщо ви їдете на велосипеді з повною підвіскою) може позбавити вас від зайвого клопоту в майбутньому. Якщо ущільнювачі виглядають сухими і тріскаються або мають скупчення рідини, ймовірно, настав час віддати вашу підвіску на обслуговування.

Якщо ви катаєтесь на гірському велосипеді з повною підвіскою велосипед, змащення та затягування всіх втулок є хорошою профілактикою обслуговування. Зробити це зараз – простий спосіб уникнути надмірного зносу та дорогих ремонтів пізніше. На жаль, це може бути складною роботою, і найлегше довірити її місцевій веломайстерні. З втулками, готовими до сезону зловживань, встановіть провисання і будьте готові котитися.

Не забудьте про аксесуари

Чи падали ви в минулому сезоні? Перед поїздкою уважно перевірте стан свого шолома. Якщо велосипед зазнав значних пошкоджень або має тріщини, настав час придбати новий. Технологія виготовлення шоломів покращується з кожним роком, дозволяючи їм краще вентилюватися, забезпечуючи при цьому більший захист. Сьогодні ви можете придбати шолом з технологією MIPS, яка зменшує вплив на мозок у разі аварії, менш ніж за сто доларів.

Люди, які знаходять свій велосипед, все ще вкритий багнюкою минулого сезону, – це ті ж самі люди, які знаходять свій гідратаційний міхур з водою, що залишилася в ньому. Сюрприз – ви щось вирощуєте! Навіть якщо ви почистили і висушили сечовий міхур перед тим, як зберігати його, я люблю закинути туди таблетку для очищення, щоб переконатися, що починаю з хорошого місця.

Якщо ви вже дістали свою сумку для гідратації, вичистіть з неї всі порожні пакети з-під гелю та обгортки від енергетичних батончиків, що залишилися з минулого сезону. Після того, як ви витягнете весь мотлох, переконайтеся, що у вашому рюкзаку є запасна трубка, насос або інфлятор CO2, головна ланка ланцюга, мультитул і невелика аптечка.

Дозвольте нам це зробити

Якщо ви любите їздити більше, ніж працювати над велосипедом, або просто не відчуваєте себе комфортно, роблячи все самостійно, принесіть його до одного з фантастичних велотехніків EMS, і нехай вони підготують вас до сезону! Просто пам’ятайте: ви не єдиний, хто цієї весни відкопує велосипед з-під купи лиж, сноубордів та снігоступів. Тож, чим швидше ви відвезете велосипед до майстерні, тим швидше він буде готовий до поїздок.

Звичайно, ви можете зробити те, що я робив протягом більшої частини свого гірськолижного життя, і просто витягнути велосипед і поїхати на ньому. Але це ніколи не працювало особливо добре для мене. Дивно, як витративши всього кілька годин на технічне обслуговування перед сезоном, ви можете заощадити години неприємностей – і, можливо, навіть додати кілька днів їзди.

https://cambiobikes.com/blog-post/mountain-bike-обслуговування-after-each-ride/
https://www.rokform.com/blogs/rokform-blog/mountain-bike-обслуговування-a-beginners-guide
https://mountaintreads.com/guide-to-mountain-bike-gears/
https://goeast.ems.com/tuned-up-for-spring-mountain-bike-maintenance/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top