Перемикач передач велосипеда зламаний. Чи справді потрібно замінювати велосипедні шестерні?

Потрібні інструменти

Є два основних місця, де трос перемикання передач, який йде до заднього перемикача, може вийти з ладу. Одне з них знаходиться під затискним болтом троса, а інше, більш ймовірне місце – всередині перемикача передач.

Якщо кабель вийшов з ладу протягом перемикач виконайте такі дії.

Якщо кабель вийшов з ладу в межах перемикач передач, витягніть трос із заднього перемикача через троси зовнішніх шестерень. Це пов’язано з тим, що на кінці троса перемикача передач буде торцева кришка, яка буде щільно прилягати до троса, що запобігатиме витягуванню троса з перемикача передач.

Щоб витягнути трос із заднього перемикача, потрібно відкрутити болт кріплення троса на перемикачі за допомогою шестигранного ключа на 4 мм.

Після того, як трос буде знято, гвинт верхнього обмеження на задньому перемикачі можна використовувати для переміщення перемикача вгору по касеті. Тому переведення велосипеда на легшу передачу, що полегшить їзду додому.

Гвинт верхньої межі можна використовувати, закручуючи його за годинниковою стрілкою, щоб змусити верхню межу піднятися вгору по касеті.

Використання гвинта верхньої межі перемикання лише перемістить перемикач на касету на кілька передач, однак якщо це довга поїздка додому, ці кілька передач матимуть вирішальне значення.

Якщо трос вийшов з ладу в іншому місці, а не в перемикачі, можна використати інший метод, який допоможе перемістити перемикач далі вгору по касеті. Якщо це сталося, виконайте такі дії.

Зніміть трос перемикання передач з перемикача передач. Для цього змініть передачу перемикач до кінця його діапазону, щоб вибрати найважчу або найменшу передачу на касеті. У цьому положенні перемикача передач головка троса перемикання передач відкрита, коли гумовий кожух відсунутий назад. Тепер головка троса перемикання передач відкрита, ви можете проштовхнути трос перемикання передач через зовнішні троси передач, поки головка троса перемикання передач не вийде з перемикача. Тепер трос шестерні можна витягнути з перемикач і з’їхати з велосипеда.

Протягніть трос перемикача через регулятор на перемикачі так, щоб металева головка троса увійшла в регулятор, а решту троса можна було протягнути через болт затискача троса.

Просуньте перемикач вгору по касеті вручну, щоб він став під певний обраний шестерня. Трос можна туго натягнути та затиснути за допомогою болта для затискання троса. Це утримає задній перемикач у положенні вгору по касеті.

Регулятор перемикача тепер можна використовувати для централізації заднього перемикача відповідно до обраного положення шестерня щоб він працював безперебійно.

Надлишок троса перемикача можна щільно згорнути і зачепити якомога краще за перемикач.

Кредити

Цей контент надано вам Alpkit та нашими друзями з Bicycle Maintenance Guide. У них є додаток, який робить повний курс обслуговування велосипеда.

Цей ремонт був проведений на компоненті від популярного бренду. Якщо ви використовуєте інший компонент, будь ласка, зверніться до інструкції виробника, щоб переконатися, що ви знаєте конкретні деталі компонента/завдання. Принципи та загальні навички виконання цього завдання можуть бути передані, але, можливо, не точні деталі.

Перевірте на..

Перш ніж робити будь-які налаштування, перевірте кілька речей на вашому велосипеді, які можуть бути зламаний або зношений, що спричиняє проблеми з перемиканням передач.

Знос або “розтягнення” ланцюга відбувається природним чином під час їзди. Ролики та штифти, які утримують ланцюг разом, зношуються з кожною поїздкою, і цей процес може відбуватися швидше, якщо ви їздите в несприятливих умовах. Цей знос фактично подовжує кожну ланку. Якщо ви продовжуєте їздити зі зношеним ланцюгом, це почне призводити до зносу зубів на касеті та ланцюгових кільцях. Ці пошкодження неможливо виправити, тому варто часто перевіряти знос ланцюга та замінювати його… інакше може виникнути необхідність заміни всього трансмісії.

Якщо ви відчуваєте проскакування ланцюга, якщо ланцюг несподівано відпадає або якщо перемикання передач відбувається з великими труднощами, завжди перевіряйте знос ланцюга. Навіть якщо ви не відчуваєте проблем, перевірка зносу ланцюга раз на місяць є гарною ідеєю.

Ось як це зробити: Придбайте інструмент для перевірки ланцюга! Цей інструмент не є дорогим і є надійним способом дізнатися, коли потрібно замінити ланцюг. На інструменті ви побачите 0.5% з одного боку і 0.75% з іншого боку. На більшості 11 і 12-швидкісних ланцюгів виробник рекомендує замінити ланцюг, коли він досягне 0.5% зносу. З 0.5 видно на нижній частині інструменту, використовуйте гачок з лівого боку, щоб закріпити інструмент на ролику ланцюга, якщо протилежний кінець ковзає між двома роликами замість того, щоб сидіти зверху, у вас зношений ланцюг, і вам слід замінити його перед подальшим налаштуванням перемикача, щоб вирішити будь-яку проблему.

Пошкоджений корпус або зношений трос можуть бути винуватцями проблем з перемиканням передач. Огляньте корпус там, де його видно, від передньої частини велосипеда, де він з’єднується з важелями перемикачів, до задньої частини, де він з’єднується з перемикачем. Корпус, який має надмірний вигин або защемлення, може обмежувати рух троса, який рухає перемикач під час перемикання передач. Якщо ви помітили будь-які пошкодження, замініть корпус і трос.

Найпоширеніше місце перетирання троса – це місце, де він згинається біля перемикача і кріпиться болтом. Якщо ви помітили зношений трос, замініть лише трос.

Майте на увазі, якщо у вас велосипед з внутрішньою прокладкою кабелів, всередині рами можуть бути проблеми, які ви не бачите. Для правильної діагностики проблеми може знадобитися заміна кабелю та корпусу.

Погнутий кронштейн перемикача є надзвичайно поширеною проблемою, яка може спричинити проблеми з перемиканням і навіть призвести до зсуву ланцюга на спиці. Якщо це станеться, ви можете зіткнутися з ще більшою кількістю проблем, таких як зламаний спиці або зламаний перемикач.

Підвіси перемикачів виготовлені з м’якого металу і можуть легко гнутися. Якщо ви впали, ваш велосипед перекинувся в гаражі, або ви зберігали чи пересилали велосипед, варто перевірити кріплення перемикача перед тим, як виїжджати на прогулянку.

Ззаду велосипеда подивіться на вішалку. Він повинен бути паралельним до гвинтиків у вашій касеті. Навіть невеликий вигин або скручування може спричинити проблеми з перемиканням передач. Якщо ви вважаєте, що підвіска перемикача може бути зігнута, єдиний спосіб дізнатися напевно – це використання індикатора вирівнювання підвіски перемикача. Цей інструмент також дозволить вам спробувати зігнути перемикач у правильне положення. Якщо підвіска занадто зігнута для ремонту, замініть її.

Регулювання заднього перемикача

Якщо ви перевірили знос ланцюга, троса та корпусу, а також переконалися, що підвіска перемикача правильно вирівняна, наступним кроком буде регулювання перемикача. Існує три основні регулювання заднього перемикача, які можна виконати, щоб він працював належним чином: Налаштування обмежувальних гвинтів, натяг “B” та натяг троса.

Робота перемикача полягає в тому, щоб переміщати ланцюг вгору і вниз по зубчиках касети. Обмежувальні гвинти повідомляють перемикачу, коли потрібно зупинитися, щоб ланцюг не потрапив на спиці або з найменшої шестерні і не впав на перемикач рами. Якщо у вас виникли проблеми з перемиканням на найменшу або найбільшу шестерню касети, або якщо ланцюг падає з касети, вам потрібно перевірити налаштування обмежувального гвинта.

При регулюванні обмежувальних гвинтів затягування (за годинниковою стрілкою) завжди обмежуватиме рух ланцюга назовні, а послаблення обмежувального гвинта (проти годинникової стрілки) дозволить ланцюгу рухатися далі назовні до спиць або дропауту.

Нижня межа запобігає переміщенню перемикача всередину до спиць. При правильному налаштуванні нижня межа дозволить ланцюгу сидіти на найбільшому зубчику касети під час педалювання, не пропускаючи і не проштовхуючи ланцюг повз касету на спиці.

  • По-перше, переконайтеся, що нижня межа не встановлена занадто далеко / переконайтеся, що ви не в’їжджаєте в спиці. Переключіться на маленьке кільце на касеті. Великим пальцем натисніть на корпус перемикача у напрямку до великої шестерні. Верхній шків повинен збігатися з найбільшим зубцем касети. Якщо шків рухається повз найбільше зубчасте колесо до спиць, поверніть обмежувальний гвинт з позначкою “L” за годинниковою стрілкою, щоб затягнути його.
  • Переключіться на другу за величиною шестерню на касеті. Якщо ви не можете переключитися в це положення передача, швидше за все, у вас проблема з натягом троса. Щоб переконатися, що обмежувальний гвинт встановлено правильно, переведіть перемикач на найбільшу шестерню великим пальцем і утримуйте його там, крутячи педалі вперед. Якщо ланцюг взагалі стрибає, ослабте обмежувальний гвинт “L” на чверть оберту, доки ланцюг не перестане стрибати.

Висока межа дозволяє ланцюгу рухатися в найменшу шестерню касети без того, щоб зіскочити з касети і потрапити в перемикач рами.

  • Переключіться на найменшу шестерню на касеті. Якщо перемикач не перемикається на найменшу шестерню, перевірте натяг троса і за необхідності зніміть натяг, використовуючи описаний нижче процес.
  • Після того, як натяг троса буде знято, спробуйте знову переключитися на найменшу шестерню. Зверніть увагу, чи верхній шків перемикача знаходиться безпосередньо під найменшим зубчиком. Якщо ланцюг занадто сильно заходить у бік касети, поверніть гвинт “H” проти годинникової стрілки. Якщо шків занадто далеко вийшов у напрямку до винесення рами, поверніть гвинт “H” за годинниковою стрілкою.
  • Коли ланцюг їде на найменшому зубчику, покрутіть педалі вперед і зверніть увагу на поведінку ланцюга. Якщо ланцюг шумить або треться об наступну шестерню, ослабте гвинт “H” на чверть оберту, поки шум/тертя не зникне.
  • Якщо ланцюг стрибає, можливо, він намагається зійти з касети, що означає, що верхня межа знаходиться занадто далеко. Затягніть гвинт “H” на чверть оберту, поки не зникне рух ланцюга.

Гвинт натягу B

Гвинт натягу “B” впливає на кут нахилу корпусу перемикача. Якщо це налаштування вимкнене, це може призвести до неточного перемикання передач.

Переключіться на другу за величиною шестерню в касеті. Якщо верхній шків знаходиться дуже близько до найбільшої шестерні або торкається найбільшої шестерні, натяг “B” занадто слабкий. Затягніть гвинт, обертаючи його за годинниковою стрілкою, щоб перемістити шків далі від касети. Якщо натяжний гвинт “B” затягнутий занадто сильно, шків буде знаходитись далеко від касети і створюватиме неточне перемикання передач.

Як регулювати та індексувати передачі велосипеда | Діагностика та усунення поширених проблем з перемиканням передач

Якщо шестерні на велосипеді ковзають під час крутіння педалей, або якщо вони не можуть перемикатися на певні передачі, можливо, їх потрібно відрегулювати.

Коли ви перемикаєте передачі на своєму велосипед, на перемикач передач тягне задану кількість троса, який в свою чергу переміщує передній або задній перемикач на задану відстань. Це переміщення ланцюга на іншу зірочку на касеті або ланцюговому кільці. З часом троси перемикання передач можуть розтягуватися, а перемикачі – зміщуватися. Якщо ви помітили, що ланцюг пропускає передачу або перемикання застрягло, то є велика ймовірність, що вам потрібно відрегулювати передачу.

Це також відомо як індексація передач. Якщо передачі на вашому велосипеді правильно проіндексовані, кожне натискання на перемикач буде викликати один перехід на одну передачу вгору або вниз, передню або задню. У цій покроковій інструкції ми пояснюємо, як проіндексувати передній і задній перемикачі, відрегулювавши натяг тросів. Ми також описуємо, як встановити обмежувальні гвинти на трансмісії. Це корисно, якщо ви налаштовуєте новий передній або задній перемикач з нуля. Якщо ви не знаєте, з чого почати, перейдіть до нашого посібника про те, як діагностувати та вирішити поширені проблеми з перемиканням передач на велосипеді в кінці цієї статті. Безшумний і плавний хід трансмісії може суттєво вплинути на вашу їзду, а з ремонтом перемикачів передач велосипеда може впоратися навіть найнедосвідченіший механік.

Як проіндексувати шестерні на велосипеді велосипед

Перш ніж приступити до ремонту, ми рекомендуємо вам перевірити стан деяких компонентів трансмісії, щоб уникнути розчарувань у майбутньому. По-перше, перевірте, чи не винен у ваших проблемах з перемиканням передач погнутий перемикач (детальніше про те, як діагностувати та випрямити погнутий перемикач, читайте в нашій покроковій інструкції).

Якщо ваш трос перемикання передач виглядає так, ви далеко не заїдете. Kaden Gardener / Наші ЗМІ

велосипед, шестерня, перемикач, зламався

Вкрай важливо, щоб кабелі були в хорошому стані. Кінці тросів не повинні бути потертими, а зовнішній корпус не повинен мати тріщин або розколів. У будь-якому випадку, найкраще замінювати їх раз на рік або близько того. Також варто переконатися, що болти кріплення перемикачів, кривошипа та касети затягнуті з рекомендованим виробником моментом затягування. Також слід перевірити стан перемикачів та перемикачів, якщо вони старі. У перемикачах з часом може з’явитися люфт або нахил у шарнірах або з’єднаннях. Варто потримати сепаратор перемикача і перевірити, чи не має він надмірних бічних рухів.

Перед регулюванням передач варто перевірити правильність затягування перемикачів та касети. Kaden Gardener / Наші ЗМІ

Храповик всередині перемикача також може зношуватися з часом. Симптомом цього часто є нечітке або мертве відчуття перемикання передач. Деякі перемикачі, наприклад, багато варіантів Campagnolo, можна обслуговувати, тоді як храповий механізм у перемикачах Shimano є еквівалентом швейцарського годинника і потребує заміни. Якщо це так, вам потрібно буде замінити ці деталі. Якщо ви встановлюєте новий перемикач, вам потрібно буде встановити обмежувальні гвинти та відрегулювати зазор B, перш ніж індексувати передачі. Ви можете прочитати, як це зробити в кінці цього посібника.

Що потрібно для індексації шестерень

  • Шестигранний ключ для болта кріплення троса перемикача, зазвичай розміром 4 мм або 5 мм
  • динамометричний ключ і торцевий ключ, щоб затягнути болт кріплення троса (необов’язково, але рекомендується)

Крок 1

Переведіть задній перемикач на найменшу шестерню.

Обережно і повільно переміщайте задній перемикач вручну, крутячи педалі, щоб переконатися, що ланцюг не зійшов з обох кінців касети. Якщо це так, вам потрібно буде перевірити вирівнювання вішалки та обмежувальні гвинти.

Якщо у вашому трансмісії є передній перемикач, переведіть його на середню або найменшу ланку ланцюга.

Крок 2

Регулятор натягу троса дає змогу точно відрегулювати натяг троса. Kaden Gardener / Наші ЗМІ

Закрутіть барабанний регулятор до упору за годинниковою стрілкою, а потім на один оберт викрутіть.

Регулятор натягу троса – це механізм, який вносить невеликі зміни в натяг троса, ефективно збільшуючи або зменшуючи довжину зовнішньої частини шестерні.

Регулятори стовбура зазвичай зустрічаються на перемикачах передач на гірських велосипедах. Кейден Гарденер / Наші медіа

Зазвичай він розташований на задній частині перемикача або на перемикач. Деякі дорожні велосипеди мають вбудовані регулятори, які інтегровані в корпус троса.

велосипед, передача, перемикач, зламався

Крок 3

Відпустіть болт кріплення троса на задній панелі перемикача.

Крок 4

На цьому задньому перемикачі Shimano Sora болт кріплення троса затягнутий з моментом 5 Нм. Каден Садівник / Наші ЗМІ

Коли ланцюг знаходиться на найменшій шестерні, натягніть трос перемикача передач і затягніть фіксуючий болт до потрібного рівня.

Крок 5

Обережно крутіть педалі і натисніть один раз на перемикач, щоб перевести ланцюг на другу найменшу шестерню.

Якщо ланцюг не переключився на другу передачу, вам потрібно збільшити натяг троса, повернувши регулятор проти годинникової стрілки.

Продовжуйте обертати кривошипи і збільшуйте натяг троса, поки він не переключиться на потрібну передачу.

Якщо вам довелося сильно закрутити регулятор, варто відкрутити болт кріплення троса, протягнути більше троса і почати спочатку. Якщо ви залишите регулятор ствола як є, він не залишить багато місця для майбутніх налаштувань.

Якщо ланцюг плавно переходить на другу передачу і немає надмірного шуму, це добра ознака.

Встановлення обмежувальних гвинтів перемикача

Обмежувальні гвинти контролюють діапазон руху перемикача. Обмежувальні гвинти зазвичай розташовані на B-образному шарнірі або паралелограмних пластинах.

Гвинти впираються у виступ, вбудований в паралелограмні пластини, зупиняючи перемикач в його колії.

Якщо вони не встановлені належним чином, ваш ланцюг може зіскочити з касети або ланцюгових кілець, що може бути небезпечно – як для вас, так і для вашого велосипеда.

Що вам потрібно

  • Маленька хрестоподібна викрутка або шестигранний ключ. Багато перемикачів Shimano використовують головку JIS. Викрутка JIS рекомендована, але не обов’язкова.
  • Шестигранний ключ на 4 або 5 мм для закріплення болта затискача троса
  • динамометричний ключ і торцевий ключ для затягування болта кріплення троса (не обов’язково, але рекомендується)

Як встановити обмежувальні гвинти перемикача

Хоча існують різні методи, найкраще встановлювати обмежувальні гвинти з від’єднаним тросом. Це пов’язано з тим, що натяг троса виводиться з рівняння.

Для регулювання сучасних перемикачів потрібен шестигранний ключ, хоча деякі користуються хрестоподібною або хрестовою викруткою. Старі перемикачі Shimano використовують головку JIS для кінцевого гвинта, але, при належній обережності, у вас не повинно виникнути проблем з використанням будь-якої викрутки з хрестовою головкою.

Крок 1

Вручну направте ланцюг на найбільше зубчасте колесо і відрегулюйте обмежувальний гвинт. Kaden Gardener / Наші ЗМІ

Встановіть перемикач на найбільшу шестерню та відрегулюйте обмежувальний гвинт “L.

Спочатку ми встановимо нижній обмежувальний гвинт на задньому перемикачі, який запобігає потраплянню ланцюга на спиці.

Знайдіть нижній обмежувальний гвинт, який зазвичай позначений літерою “L.

Натисніть на перемикач, щоб вручну переключитися на найвищу передачу.

Продовжуючи натискати на перемикач вручну, плавно поверніть кривошипи та закрутіть гвинт нижнього упору, поки касета не переміститься на найбільшу шестерню без стрибків та клацань.

Якщо перемикач не новий, ми рекомендуємо альтернативний метод.

Встановіть обмежувальний гвинт так, щоб ланцюг потрапив на другу за величиною шестерню.

Потім, натискаючи на перемикач, повільно розкрутіть ліміт, поки ланцюг не потрапить на найбільшу шестерню і не почне рухатись плавно.

Це означає, що допуск межі перемикача не буде зміщений в неправильний бік шкали.

Крок 2

Тепер ми встановимо гвинт верхньої межі, щоб запобігти зсуву ланцюга з касети в дропаут з боку приводу.

Закрутіть регулятор висоти (H) і дозвольте ланцюгу рухатися до нижньої частини касети, плавно крутячи педалі.

Закручуйте регулятор висоти, доки ланцюг не повернеться на найменше кільце/найвищу передачу і не почне рухатися плавно, без стрибків і клацань.

Як і гвинт нижньої межі, ми рекомендуємо налаштовувати вживаний задній перемикач, спочатку встановивши верхню межу так, щоб ланцюг проходив у другій найменшій шестерні.

Потім повільно викручуйте гвинт, поки ланцюг не перейде на найменше зубчасте колесо.

Тепер ваш задній верхній та нижній ліміти повинні бути встановлені.

Крок 3

Тепер ми відрегулюємо зазор B (також відомий як B-натяг, кут нахилу корпусу або “dangle-angle”).

Коли велосипед знаходиться на найвищій передачі, верхнє колесо перемикача повинно знаходитись впритул до касети. Поворот за годинниковою стрілкою збільшить зазор, проти годинникової стрілки – зменшить.

Більшість перемикачів більшості виробників вимагають зазор B від 5 до 6 мм. Регулюйте до тих пір, поки не досягнете цього зазору. Ви можете використовувати шестигранний ключ 5 або 6 мм як орієнтир.

Зазор B є особливо важливим параметром на новітніх 11- та 12-швидкісних гірських велосипедах.

SRAM постачає інструмент, який ви можете встановити на одну лінію з колесом шківа перемикача та шестернею касети, щоб допомогти вам досягти правильного регулювання.

Якщо ви регулюєте зазор B на гірському велосипеді з повною підвіскою, майте на увазі, що вам потрібно налаштувати амортизатор з необхідним просіданням.

Як діагностувати поширені проблеми трансмісії

Проблема: Передачі добре вмикаються, але ланцюг постійно сходить з кінця касети або ланцюгових кілець

  • Рішення: Найчастіше це спричинено погано налаштованими обмежувальними гвинтами перемикача, і вони потребують регулювання. Це також може бути спричинено зігнутою вішалкою перемикача

Проблема: Задні передачі правильно ввімкнені, але ланцюг зміщується занадто далеко в одному напрямку

  • Рішення: Якщо ланцюг не опускається на дно касети, а перекидається через велику шестерню на спиці (або навпаки), схоже, що погнутий задній вішак потребує випрямлення або заміни. Якщо ви потрапили в аварію або якось пошкодили велосипед, це ймовірна причина. Також можливо, але менш імовірно, що причиною цього є обмежувальні гвинти

Проблема: Перемикання на нижчу передачу відбувається нормально, а на вищу – повільно або з пробуксовками

  • Рішення: Коли востаннє замінювали троси? Брудні троси та корпус можуть спричинити повільне або неточне перемикання передач

Проблема: Ланцюг ковзає, стрибає і взагалі погано поводиться

  • Рішення: Перевірте знос ланцюга за допомогою ланцюгового контролера. Залежно від ступеня зносу може знадобитися заміна касети та ланцюгових кілець
  • Whatsapp
  • Reddit
  • Написати другу

Соціальні мережі

Оскар Хакл – технічний автор BikeRadar. Він був завзятим велосипедистом з підліткового віку, спочатку захопившись шосейним велоспортом і виступаючи за місцевий клуб. З тих пір він захопився катанням по гравію, а нещодавно захопився темним мистецтвом маунтінбайку. Його улюблені поїздки – це епічні дорожні або гравійні маршрути, а також він сильно захопився велоподорожами після проходження Шляху короля Альфреда та Західного Кернова. Оскар має ступінь бакалавра з англійської літератури та кінознавства і має майже десятирічний досвід роботи у велоіндустрії, спочатку працював на різних посадах у Evans Cycles, а потім приєднався до Carbon Bike Repair. Він особливо любить екзотику інструментів для майстерні та є прихильником групових наборів Campagnolo. Оскар віддає перевагу легким рамам для доріг і гравію з простими трубчастими формами, а не останнім тенденціям аеродинаміки та повної інтеграції. Він одержимий тим, щоб бути в курсі всіх новітніх технологій, зациклений на найдрібніших деталях і відомий своїми унікальними думками.

Спонсорські пропозиції

Журнал Cycling Plus

Підпишіться на журнал Cycling Plus та отримайте Lezyne Super Pro GPS (вартістю £135)!) в якості вітального подарунка! Плюс 16% знижка на передплату.

Журнал MBUK

Підпишіться на MBUK та отримайте шолом Scott Supra Plus у подарунок! Крім того, заощаджуйте 35% від магазинної ціни!

Зробіть свій Велосипед Шестерні дійсно потребують заміни?

Якщо у вас виникли проблеми з шестернями, спробуйте спочатку провести їхнє технічне обслуговування, оскільки іноді це все, що потрібно, щоб повернути їх до оптимальної роботи, заощадивши вам непотрібні витрати.

Перше, що потрібно спробувати перед заміною – це добре змастити шестерні. Ви можете відрегулювати та змастити шестерні в найкоротші терміни, і для цього не потрібно майже ніяких технічних навичок.

Це чудове відео, яке показує, як переконатися, що все змащене і знаходиться в хорошому стані, коли мова йде про шестерні, ланцюг і гвинтики (вони всі пов’язані між собою):

Як бачите, це займає 2 хвилини, а змащення шестерень творить чудеса з вашим велосипедом. Це вбереже вас від необхідності платити високі витрати відразу.

Якщо ви спробували добре почистити та змастити шестерні, але виявили, що вони все одно не працюють належним чином, то, швидше за все, вам дійсно потрібен якийсь ремонт.

Вартість буде залежати від того, що конкретно потрібно відремонтувати або замінити, але давайте розглянемо це трохи детальніше..

Вартість ремонту велосипедних передач

Шестерні складаються не тільки з однієї деталі. Насправді, вони працюють систематично; затягування ланцюга та посилення жорсткості педалей. Якщо у вас виникла проблема з шестернями, ціна буде варіюватися в залежності від проблеми.

Нижче я перерахував деякі з найпоширеніших ремонтів разом з цінами на них, які включають заміну та встановлення нових механізмів та повну заміну тросів, серед іншого.

Це допоможе вам з’ясувати, що відбувається з вашими шестернями і скільки це має вам коштувати..

Вартість регулювання (індексації) шестерень велосипеда

Найпоширенішим рішенням проблем з передачами є регулювання, також відоме як індексація. З часом троси у ваших шестернях природним чином розтягуються, і тому шестерні потрібно буде переставити так, щоб вони знову плавно перемикалися.

Механіки повертають перемикачі передач біля ручок велосипеда, щоб перевірити, чи перемикаються передачі з кожним клацанням. Потім вони можуть використовувати інструмент, щоб повернути їх і правильно вирівняти. Після цього ви повинні відчути плавне перемикання з кожною передачею, яку ви вмикаєте.

Вартість і час цього ремонту такі:

Це відносно легка проблема, яку можна вирішити, і вона рідко вимагає заміни будь-яких деталей.

Заміна та встановлення нових механізмів перемикання передач на велосипеді

Якщо певні частини фактичного механізму передач пошкоджені або зношені, вам потрібно буде замінити ці частини та встановити їх належним чином.

Заміна механізму перемикання передач раніше була досить простою роботою (і все ще може бути такою, якщо у вас велосипед старої конструкції). Однак у наш час це може стати досить складним. Сучасні велосипеди мають набагато більше функцій і потребують певного демонтажу.

При заміні цієї деталі задіяні спеціальні інструменти, які будуть використані для розбирання системи передач і заміни кожного механізму перемикання за необхідності.

Вартість і час цього ремонту:

Повна заміна та регулювання кабелю для вашого велосипеда

Раніше ми говорили про поширену проблему, що трос з часом розтягується і потребує регулювання. Але іноді трос просто стає занадто старим і зношеним, і ви ніколи не будете мати плавного перемикання.

Якщо ви відчуваєте, що перемикання передач відбувається важко і грубо, ваш механік може запропонувати повну заміну та регулювання троса. Хоча це і не складний процес, він передбачає необхідність розібрати кілька речей.

Механіки розберуть велосипед і знімуть старий ланцюг. Потім встановлюють новий ланцюг, переконавшись, що він змащений належним чином перед регулюванням. Нарешті, вони протестують перемикання передач, щоб переконатися, що ваш велосипед перемикається плавно і правильно, не пропускаючи передачі.

Вартість та час виконання цього ремонту:

Заміна троса внутрішньої передачі та регулювання на велосипеді

Внутрішній передача трос дуже тонкий і сидить на внутрішній частині шестерня система перемикання передач. Заміна не є складною, але потребує багато терпіння та знань, оскільки це означає роботу з дрібними деталями.

Заміна йде пліч-о-пліч із заміною троса і зазвичай відбувається разом з ним. Ви дізнаєтесь, що внутрішній трос працює, якщо ваші передачі застрягли при спробі перемикання передач.

Якщо ви відчуваєте будь-яку напругу під час перемикання передач, вам слід звернутися до механіка, щоб він перевірив внутрішню частину троса передача кабелю, переконавшись, що він працює належним чином. Як і у випадку з іншими кабелями, заміна закінчується регулюванням.

Вартість і час на цей ремонт становлять:

Діагностика велосипеда (Shimano Di2)

Якщо у вас більш складний велосипед велосипед, ви можете дозволити технологіям зробити роботу за вас. Di2 – це електронне обладнання для перемикання передач, яке забезпечує плавне перемикання передач на будь-якій місцевості.

Система Shimano Di2 відома тим, що надає точну та актуальну інформацію про стан вашої системи передач, тобто актуальну інформацію, яка показує, де є проблеми.

Використовуйте цю інформацію, щоб зрозуміти, чи потрібна вам заміна або лише регулювання. Інвестувати в таку систему – це все одно, що мати механіка за спиною

Ви завжди будете точно знати, що відбувається з усіма частинами вашого велосипеда. Якщо ви серйозний велосипедист, це може бути чудовим варіантом для вас.

велосипед, передача, перемикач, зламався

Вартість та час цього ремонту:

Остерігайтеся зношеної трансмісії на вашому Велосипед

Якщо ви завзятий велосипедист і завжди готові до пригод, ваша трансмісія, ймовірно, зношується досить швидко. Уявіть собі метал об метал, клацання та перемикання передач, щоб не відставати від ваших найсміливіших поїздок.

Після кожної поїздки буде певний знос, про який ви повинні знати. Підтримання трансмісії в належному стані має важливе значення для досягнення плавної та безпечної їзди. Щоб зберегти шестерні, перемикачі, ланцюги та механізми передач здоровими, ви повинні переконатися, що обслуговуєте їх належним чином. Це включає в себе:

  • Змащуйте їх (особливо взимку)
  • Впровадження ритуалу технічного обслуговування після кожної поїздки
  • Знайдіть механіка, якого ви знаєте і якому довіряєте
  • Заміна ланцюгів і тросів через кожні 1 000 миль (рідше, якщо ви любите жорстку їзду)

Важливість знайомства з велосипедом

Мабуть, найкращий спосіб забезпечити безпеку ваших передач і трансмісії – це знати свій велосипед. Звертайте увагу на ранні ознаки зносу і намагайтеся усунути їх якомога швидше.

Якщо ви перебуваєте на своєму велосипед щодня і покладатися на нього в роботі, слухати і відчувати кожну зміну. Якщо ви помічаєте, що з часом це стає все складніше, подумайте про невеликий догляд за велосипедом.

Невелике технічне обслуговування проходить довгий шлях, але якщо ви продовжуєте відчувати ті ж самі ривки та поштовхи після того, як ви дарували велосипеду трохи любові, то настав час віддати його професіоналам.

Велосипед механіки знають, на що звернути увагу і мають всі необхідні інструменти. Крім того, вони зазвичай можуть діагностувати та виконати ремонт за короткий час або взагалі без нього. Єдина проблема полягає в тому, що вам потрібно вибрати механіка, якому ви довіряєте.

Найкраще, що ви можете зробити, щоб уникнути дорогих ремонтів велосипеда, – це мати належний план технічного обслуговування, щоб ваш велосипед працював плавно і служив довше. Таким чином, заміна/ремонт шестерень та інші послуги знадобляться набагато рідше.

Прочитайте мою статтю тут, щоб дізнатися про те, скільки коштує заміна/ремонт колеса на велосипеді.

Поділіться зі мною, якщо я був вам корисний!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top