Електричний скутер новий Brunswick. Ньюфаундленд

Ера мікромобільності в Канаді розпочалася з вибуху, оскільки провінції прагнуть регулювати попит, безпеку

Зараз пішоходи на тротуарах у центрі Калгарі, мабуть, вже звикли до цього. Вони чують тихе дзижчання, перш ніж їх обганяють групи офісних працівників на електричних самокатах, які прямують на зустрічі на яскраво-зелених пристроях, які вони розблокували за допомогою додатків на своїх телефонах за кілька кварталів від них.

Цього літа Калгарі приєднався до числа міст Азії, Європи та США, які дозволили запровадити спільні парки “бездокових” електричних самокатів (e-scooters) від компаній Lime та Bird. Судячи з кількості користувачів – 300 000 поїздок від 100 000 унікальних райдерів за три тижні серпня – це був шалений успіх.

За кілька тижнів після запуску в Калгарі е-велосипеди з’явилися в Едмонтоні та Монреалі-самокат послуги також були запущені в Едмонтоні та Монреалі. Це сталося після того, як минулого року в Монреалі та Калгарі з’явилися велосипеди з електричним приводом (електровелосипеди) для спільного користування.

“Ми спостерігали за багатьма містами по всьому світу. Ми зацікавлені в тому, як нові технології впливають на поведінку людей під час подорожей”, – говорить Ендрю Седор, координатор з розвитку бізнесу, транспортна стратегія, місто Калгарі. “Надання можливостей для калгарійців було нашим головним рушієм.”

Крім того, оскільки самокати та велосипеди без док-станцій не повертаються на станції, існує потенційна загроза хаотичного псування від сотень велосипедів та самокатів, які користувачі кидають де заманеться, коли їхня поїздка закінчується.

Кожне місто знаходить свій власний шлях, спираючись на досвід інших, де це можливо. З цією метою, Електричний Autonomy Canada ближче познайомилася з підходом Калгарі (який технічно все ще знаходиться на “пілотній” стадії) до управління спільною мікромобільністю.

У Калгарі, як зазначалося вище, 1 500 електросамокатів користуються надзвичайною популярністю. “У Lime був найуспішніший тиждень відкриття за весь час, – каже Седор. “За кількістю поїздок на скутер, нам сказали, що ми постійно в трійці лідерів у світі.”

Для порівняння, міцнішим електровелосипедам знадобилося шість місяців (здебільшого взимку), щоб досягти позначки в 100 000 поїздок – непогана цифра, але не в тому ж діапазоні, що й 300 000 електровелосипедів-самокат атракціони.

Це означає, що володіти та керувати автомобілем не так зручно, а більшість поїздок у центрі міста є короткими, їх здійснюють люди, які не мають доступу до автомобіля на цілий день. По суті, це ті ситуації, які вирішуються службами мікромобільності.

“В Канаді, – каже Седор, – ні в Едмонтоні, ні в Монреалі.S., 60 відсотків поїздок становлять [вісім кілометрів] або менше. Цей ринок величезний. Якщо ви зможете пересісти хоча б на частину з них, а ми сподіваємося, що набагато більше, чи то з особистого автомобіля, чи то з каршерінгу, чи то з поїздок на велосипеді, які сприяють викидам парникових газів і заторам на дорогах, то це відкриває величезні можливості”, – пояснює Шафер.

електромобілі, скутери, брансвік

Доступ до тротуару суперечливий

Однак швидкий успіх Калгарі не обійшовся без проблем.

електричний, скутер, брансвік

“Хоча ми дозволили їм їздити по доріжках, велодоріжках і тротуарах, тротуари були дещо суперечливими”, – каже Седор.

Ні в Едмонтоні, ні в Монреалі е-самокати не дозволені на тротуарах.

Той факт, що самокати та велосипеди без док-станцій можна залишати де завгодно, також створює потенційні проблеми з безпекою. Контракти операторів з містом передбачають, що залишені без нагляду скутери чи велосипеди повинні бути переміщені компанією протягом двох годин – але це все ще може означати перешкоду, особливо для сліпих, людей з вадами зору або з обмеженими можливостями пересування.

“Є люди, які не дуже уважно ставляться до велосипедів і залишають їх посеред тротуару. Іноді люди просто не знають, що це проблема”, – каже Седор, який зазначає, що місто приділяє значну увагу навчанню користувачів відповідальному паркуванню.

Немає надійних рішень

Якщо поглянути в інші місця, то, здається, жоден муніципалітет не розібрався з цією проблемою повністю. На сьогоднішній день підходи включають більше використання існуючого вуличного простору для паркування, створення спеціально відведених зон для паркування або застосування штрафів за безвідповідальне паркування на основі GPS.

Коли використовуються електросамокати та електровелосипеди, вони найбезпечніші на велодоріжках та спільних доріжках (в основному уникаючи пішохідних та автомобільних доріжок). Але більшості канадських міст бракує повноцінних велосипедних мереж. Це пояснює, чому скутери часто опиняються на тротуарах.

Седорс каже, що політика Калгарі була заснована на результатах дослідження U.S. Центри з контролю та профілактики захворювань дослідили-скутерів травми, пов’язані з велосипедом, в Остіні, штат Техас., яке виявило, що основним фактором зіткнень є швидкість. Як наслідок, договір міста з операторами встановлює обмеження швидкості до 20 км/год, забороняє їх використання на головних дорогах, а також забороняє їх використання взимку, коли сніг і лід зменшують простір на тротуарі. Місто також наполегливо заохочує використання шоломів, але не зобов’язує до цього. Стверджується, що вимога носити шоломи була б надмірною реакцією і суттєво обмежила б їх використання.

Існує можливість подальшого обмеження швидкості, якщо це підтверджується доказами. “Ми хочемо вивчити скарги в інших юрисдикціях і з’ясувати, що найкраще підходить для Калгарі”, – каже Седор.

Федеральні вимоги

З грудня 2019 року по жовтень 2020 року діють наступні закони: Нова Шотландія (Канада) З 2000 року Правила безпеки дорожнього руху Канади (MVSR) визначають велосипеди з електричним приводом (PAB) як окрему категорію, яка не потребує ліцензії на експлуатацію. Вік від 12 років і старше не вимагає жодних документів, якщо швидкість велосипеда не перевищує 45 км/год (на дорозі), 80-кубовий двигун, а також дотримання правил дорожнього руху. Особам молодше 16 років (без водійських прав) заборонено їздити по проїжджій частині (виняток становлять велосипедні доріжки та тротуари) ПРИМІТКА: при в’їзді на житлову вулицю спідометр обов’язковий, бали можуть бути вирахувані з водійського посвідчення. Молоді водії віком від 12 років повинні дотримуватися всіх правил. (mb80c-ns) Наразі ПАБ визначаються як дво- або триколісний велосипед, обладнаний кермом і керованими педалями, приєднаним електродвигуном потужністю 500 Вт або менше, і максимальною швидкістю 32 км/год від електродвигуна по рівній місцевості. 12 років і старше за законом дозволено керувати велосипедом з двигуном 80 куб. см і нижче на дорозі (mb80c). Виняток становлять житлові райони без спідометра. Інші вимоги включають постійно прикріплену етикетку від виробника на видному місці, яка вказує, що транспортний засіб є велосипедом з електричним приводом відповідно до законодавчих вимог, що діють на момент виробництва. Всі велосипеди з електроприводом повинні використовувати електричний двигун для допоміжного руху.

Електровелосипед може вільно ввозитися та вивозитися з Канади без обмежень, що діють для легкових автомобілів або мопедів. Згідно з федеральним законодавством, місцеві муніципалітети можуть обмежувати рух велосипедів з електричним приводом на деяких дорогах, смугах, стежках або проїздах.

PAB у велосипедному стилі дозволені на мережі столичних доріг Національної столичної комісії (NCC), але скутер-стиль PAB заборонений. Всі PAB (велосипеди та самокати) дозволені на виділених велосипедних смугах NCC. Всі PAB заборонені на природних наземних стежках парку Гатіно.

Провінційні вимоги до використання

Альберта визначає електровелосипеди як “велосипеди з електроприводом”, що відповідає федеральному визначенню “велосипед з електроприводом” у MVSR CRC, c 1038 s 2. Потужність двигуна не повинна перевищувати 500 Вт (0.671 к.с.), а швидкість руху електровелосипедів не може перевищувати 32 км/год (20 миль/год). Потрібні повністю робочі педалі. Водійське посвідчення, страхування транспортного засобу та реєстрація транспортного засобу не потрібні. Оператори повинні бути старше 12 років. Всі оператори зобов’язані носити мотоциклетний шолом, що відповідає стандартам, встановленим в AR 122/2009 s 112(2). Пасажир допускається тільки в тому випадку, якщо електровелосипед обладнаний сидінням, призначеним для цього пасажира.

У Британській Колумбії електровелосипед визначається як “велосипед з електроприводом” (MAC), що відрізняється від електричних мопедів та скутерів, які є “мотоциклами з обмеженою швидкістю”.” Велосипеди з електродвигуном повинні: мати електродвигун потужністю не більше 500 Вт; мати повністю робочі педалі; не бути здатними рухати пристрій зі швидкістю, що перевищує 32 км/год [19.9 миль/год]. Двигун повинен вимикатися, коли (а) оператор перестає педалювати, (б) відпускає педаль акселератора, АБО (в) натискає на гальмо. Водійське посвідчення, реєстрація транспортного засобу та страхування не потрібні. Водій повинен бути не молодше 16 років і обов’язково вдягати велосипедний шолом.

Електровелосипеди в Британській Колумбії повинні відповідати всім стандартам, викладеним у Положенні про велосипеди з електроприводом, BC Reg 151/2002.

Онтаріо

Онтаріо – одна з останніх провінцій Канади, яка рухається до легалізації велосипедів з електроприводом (PAB) для використання на дорогах, хоча на федеральному рівні вони визначені та легалізовані в Канаді з початку 2001 року. У листопаді 2005 року “Законопроект 169” отримав королівське схвалення, що дозволило Міністерству транспорту Онтаріо (MTO) випустити на дороги будь-який транспортний засіб. 4 жовтня 2006 року міністр транспорту провінції Онтаріо Донна Кенсфілд (Donna Cansfield) оголосила про початок пілотного проекту, що дозволяє використовувати на дорогах велосипеди з електроприводом, які відповідають визначенню федеральних стандартів. Водії PAB повинні дотримуватися правил і норм для звичайних велосипедів, носити затверджений велосипедний шолом і бути не молодше 16 років. Існує ще ряд юридичних міркувань щодо керування будь-яким велосипедом в Онтаріо.

5 жовтня 2009 року уряд Онтаріо прийняв закони, що регулюють електричний велосипеди в провінції. Електровелосипеди, які можуть розвивати швидкість до 32 кілометрів на годину, мають право ділити дорогу з автомобілями, пішоходами та іншим транспортом на всій території провінції. Нові правила обмежують максимальну вагу електровелосипеда до 120 кілограмів, вимагають, щоб максимальний гальмівний шлях становив дев’ять метрів, і забороняють будь-які модифікації двигуна велосипеда, які можуть створити швидкість понад 32 кілометри на годину. Крім того, водії повинні бути не молодше 16 років, носити схвалені велосипедні або мотоциклетні шоломи і дотримуватися тих же правил дорожнього руху, що і велосипедисти. Муніципалітетам також прямо дозволено законодавством обмежувати місця використання електровелосипедів на своїх вулицях, велодоріжках і стежках, а також обмежувати певні типи електровелосипедів (електровелосипеди-самокати, електровелосипеди-самокати, електровелосипеди-самокати).g. заборона “скутер-стиль” електровелосипедів з велосипедних доріжок). Е-велосипеди не дозволені на шосе серії 400, швидкісних автомагістралях та інших ділянках, де велосипедистам заборонено їздити. Керування електровелосипедом особою, яка не досягла 16-річного віку, або їзда на електровелосипеді без затвердженого шолома є новими правопорушеннями в законодавстві, за які передбачено штрафи від 60 до 500 грн. Водії електровелосипедів підлягають таким же штрафам, як і інші велосипедисти за всі інші порушення правил дорожнього руху.

Манітоба

Електровелосипеди є легальними в Манітобі, за умови дотримання певних умов. Велосипед не повинен мати більше трьох коліс, що торкаються землі, двигун повинен припинити надавати рушійну силу, якщо швидкість велосипеда перевищує 32 км/год з будь-якої причини, двигун повинен бути менше 500 Вт, він повинен мати функціонуючі педалі, якщо він вмикається за допомогою дросельної заслінки, двигун негайно припиняє надавати рушійну силу транспортному засобу, коли водій активує гальмо, а якщо він вмикається водієм, який застосовує м’язову силу до педалей, двигун негайно припиняє надавати рушійну силу транспортному засобу, коли водій припиняє прикладати м’язову силу до них. Велосипед також повинен мати або механізм увімкнення та вимкнення електродвигуна, який може управлятися водієм, а якщо транспортний засіб має дросельну заслінку, то окремо від неї, або механізм, який запобігає ввімкненню електродвигуна, доки транспортний засіб не рухається зі швидкістю 3 км/год або більше. Ви також повинні бути не молодше 14 років, щоб керувати електровелосипедом. Всі інші закони Манітоби, що стосуються їзди на велосипеді, також застосовуються.

Щоб бути допущеним до руху по дорозі, він повинен мати колеса більше 9 дюймів, фару для ночі, сидіння на висоті не менше 27 дюймів від землі.

Новий Брауншвейг“Політика щодо циклів, керованих електродвигуном, та Електричний Велосипеди.

Реєстратор дозволить зареєструвати велосипед з електродвигуном, якщо він відповідає Канадським стандартам безпеки дорожнього руху (CMVSS) як мотоцикл з обмеженою швидкістю, або Скутер так само, як і для велосипедів з двигуном, що працює на газі. Якщо транспортний засіб був виготовлений після 1988 року, він повинен мати знак відповідності, який свідчить про те, що він відповідає цим стандартам. На оператора поширюються всі вимоги, що пред’являються до операторів мотоциклів з електроприводом.

електричний, скутер, brunswick

Якщо транспортний засіб може приводитися в рух людською силою і має двигун потужністю 500 Вт або менше, і двигун не здатний допомагати, коли транспортний засіб рухається зі швидкістю понад 32 км/год, то його можна вважати велосипедом, і до нього застосовуються всі вимоги, що ставляться до велосипедистів.

Важливо зазначити, що якщо транспортний засіб має електродвигун потужністю понад 500 Вт і здатний приводити в рух транспортний засіб зі швидкістю понад 32 км/год, але не має знака відповідності CMVSS, він не може бути зареєстрований, якщо власник не може довести, що транспортний засіб безпечний для експлуатації на автошляхах NB, за допомогою інженерної сертифікації. Крім того, не всі транспортні засоби придатні для експлуатації на автомагістралях NB, і може статися так, що транспортний засіб, про який йде мова, не є мотоциклом або велосипедом і взагалі не може експлуатуватися на автомагістралі.

Маркування велосипеда з електричним приводом:

Виробники електровелосипедів повинні постійно прикріплювати на видному місці етикетку, на якій обома офіційними мовами зазначено, що транспортний засіб є велосипедом з електричним приводом, як це визначено в положеннях Федерального закону про безпеку руху транспортних засобів. Саморобні електровелосипеди не матимуть цієї етикетки.

ПРИМІТКА 1: У попередній версії правил був розділ про те, що велосипед повинен “виглядати як велосипед” або “мати раму у стилі велосипеда”, але ніколи не визначалося, що це таке. Ця вимога була скасована і більше не є частиною нової політики.

ПРИМІТКА 2: Максимальна швидкість велосипеда, якщо він рухається за допомогою людської сили, відповідає встановленому обмеженню швидкості, але двигун може розвивати і підтримувати швидкість лише до 32 км/год. Якщо опублікований ліміт менше 32, то дозволеним лімітом є опублікований ліміт.

ПРИМІТКА 3: Максимальна вага не обмежена.

ПРИМІТКА 4: На електровелосипедах дозволено використовувати вантажні причепи/дитячі причепи.

ПРИМІТКА 5: Мінімальний вік не встановлений.

ПРИМІТКА 6: Водіння в нетверезому стані – якщо вас було засуджено за водіння в нетверезому стані, обмеження DUI скасовують визначення ebike як велосипеда і переводять його в категорію автотранспорту.

Е-велосипеди в Канаді: Використання восени та правила користування електровелосипедами в канадських провінціях

Електровелосипеди набувають все більшої популярності як дешевий, здоровий та екологічно відповідальний вид транспорту. Світовий ринок електровелосипедів оцінюється в 16 років.34 мільярди у 2017 році і, за прогнозами, значно зросте до 23.83 мільярди до 2025 року. Як наслідок, очікується, що світові продажі транспортних засобів або залишаться незмінними, або, що менш ймовірно, знизяться за цей час. Це свідчить про те, що все більше людей переходять від використання транспортних засобів до електровелосипедів.

Електровелосипеди, також відомі як допоміжні велосипеди або велосипеди з електроприводом згідно з федеральним законодавством Канади, набувають все більшої популярності – і небезпідставно. Через відсутність двигуна внутрішнього згоряння електровелосипеди виробляють значно менше викидів парникових газів, ніж мотоцикли або мопеди, які належать до окремої категорії і регулюються іншим законодавством. Це значною мірою приваблює клієнтів, особливо молоде покоління, яке все більше стурбоване глобальним потеплінням.

Електрична мобільність пропонує більше енергії для поїздок на великі відстані на більш високих швидкостях, що, ймовірно, є факторами, які сприяють зростанню продажів електровелосипедів. На відміну від звичайних велосипедів, електровелосипеди також дають можливість краще планувати час на дорогу, оскільки механічний двигун дає нам заряд енергії, який наш організм інакше не зміг би виробити. Можливість уникнути зростаючих витрат на паливо, які доводиться терпіти звичайним користувачам моторизованих транспортних засобів, є найбільшою причиною для володіння електровелосипедом, що робить його потенційно менш дорогим видом транспорту.

Електронні мотоцикли стають доступнішими для тих, хто не може або не хоче купувати автомобіль, завдяки прогресу в технології виробництва електродвигунів та акумуляторів для електровелосипедів. Велосипеди потребують менше сировини, ніж інші традиційні види транспорту. Нове покоління користувачів електровелосипедів отримає значну вигоду від того, що практично кожен компонент електровелосипеда, включаючи батареї, тепер виробляється, переробляється або переробляється у спосіб, що має менший вплив на навколишнє середовище.

Оскільки все більше місцевих органів влади починають надавати стимули для електричний користувачів велосипедів, більше людей буде заохочено вийти на ринок електровелосипедів. Деякі провінції Канади надають відшкодування, коли ви купуєте електровелосипед і здаєте на металобрухт свій старий автомобіль. Щоб збільшити доступ молоді до активного транспорту, Міністерство транспорту також підтримуватиме велосипедні заходи, включаючи програми “Вчимося їздити” та безпечніші велосипедні маршрути.

Як можна використовувати електровелосипеди в осінньому сезоні

Є багато причин цінувати осінь, включаючи прохолодне повітря, хрустке листя та всюдисущий гарбузовий аромат.

Можливо, це не перше, що спадає на думку, коли ви думаєте про те, що літо закінчується, щоб виїхати на велосипеді на свіже осіннє повітря, але немає жодних причин, чому б вам не додати це до свого списку, особливо якщо у вас є електровелосипед. Вам не доведеться турбуватися про те, що ви щось пропустите, поки ваші друзі зберігатимуть свої звичайні велосипеди до весни.

Ось кілька ідей для покращення осінніх поїздок на електровелосипедах.

Вибираємо правильний осінній одяг

Ключ до осінньої моди – багатошаровість та комбінування. Ви можете одягнути стильні шарфи, взути черевики та спортивну фланелеву куртку. Та ж порада стосується і їзди на велосипеді восени: залишайтеся сухими, в теплі і в комфорті. Дощові штани також дуже важливі, і чудова порада для них – придбати пару більшого розміру, щоб вони не перекривали отвір у вашому взутті, коли ви крутите педалі, і вода не заливала ваші щиколотки. Однак не одягайте їх занадто вільно, щоб уникнути заплутування тканини в трансмісії.

Бережіть свої шини

Якщо частина цього бруду потрапить на колеса, їзда по листю та багнюці може зіпсувати вашу поїздку, зіпсувавши велосипед. Вони також створюють небезпеку, перекриваючи стоки, каміння, вибоїни та інші предмети, що виступають із землі. Незважаючи на те, що зовні вони виглядають сухими, всередині вони можуть бути вологими, що негайно погіршить зчеплення з дорогою. Шиповані шини – ще один тип шин, які забезпечують надійне зчеплення на ненадійних поверхнях і найкраще працюють при низькому тиску. Крім того, існують зимові шини, які спеціально розроблені для проходження вашого транспортного засобу по снігу та льоду.

Встановіть передні та задні крила на велосипед до початку сезону дощів, щоб захистити його. Крім того, варто контролювати тиск у шинах. Ваш PSI зменшується зі зниженням зовнішньої температури, особливо якщо велосипед стоїть на холодному бетонному покритті.

Будьте помітними

Туманні ранки в жовтні прекрасні. Це ідеальний час для того, щоб встати трохи раніше і використовувати обидві руки, щоб тримати напій. Незважаючи на те, що туманні світанки і ранні сутінки можуть бути примхливими, знижена видимість також робить ефективне освітлення необхідним. Бути помітним під час подорожі важливіше, ніж просто мати можливість бачити під час руху. особливо в транспортних засобах.

Обов’язково користуйтеся фарами та задніми ліхтарями, але перед кожною поїздкою переконайтеся, що вони в хорошому стані, працюють належним чином, добре помітні та надійно закріплені. Носіння яскравого, помітного одягу та наявність на велосипеді світловідбивачів з обох боків може допомогти вам вжити додаткових заходів обережності.

Тримайте ланцюг піднятою та натягнутою

Одним з ключових компонентів вашого велосипеда, на який може вплинути сезон, є ланцюг. Слідкуйте за тим, щоб мастило було належним чином змащене протягом всієї осені, тому що воно має тенденцію висихати набагато швидше, ніж влітку.

На щастя, наші електровелосипеди не потребують спеціального мастила. Стандартне мастило підійде, але якщо атмосфера дуже волога, не бійтеся використовувати мастило потужнішого складу. Спробуйте пропустити ланцюг через ганчірку або стару футболку, якщо ви вирішили робити це самостійно, щоб ввібрати все зайве після нанесення мастила. Ви можете почути його, коли крутите педалі, якщо залишите його ввімкненим занадто довго. Ви також почуєте його, якщо нанесете занадто мало. Чим менше шуму, тим краще.

Правила використання електровелосипедів у Канаді

З 2000 року допоміжні велосипеди або велосипеди з електроприводом класифікуються окремо від транспортних засобів з двигуном внутрішнього згоряння, які потребують ліцензії на експлуатацію, згідно з канадськими правилами безпеки автотранспорту. Однак, з 2020 року було внесено зміни до Положення про безпеку автотранспорту Канади, в результаті чого визначенням та регулюванням електровелосипедів тепер займаються провінції, а не федеральний уряд.

Провінції відповідають за визначення та регулювання електровелосипедів, тому ми створили блоги для кожної провінції, щоб проінформувати вас про їхні закони.

Британська Колумбія

Електровелосипеди не можуть використовувати двигуни потужністю понад 500 Вт або розвивати швидкість понад 32 км/год. Крім того, вони повинні мати повністю функціональні педалі, що означає, що двигун повинен вимикатися, коли користувач перестає ними користуватися. Однак вони можуть мати контролер прискорення. Не обов’язково мати водійське посвідчення, реєструвати автомобіль або мати страховку. Велосипедист зобов’язаний носити шолом.

Альберта

Електровелосипед повинен мати максимальну швидкість 32 км/год і потужність не більше 500 Вт, як і в більшості інших провінцій. Педалі на електровелосипеді повинні бути повністю функціональними, тому вони не можуть працювати переважно від батареї. Немає необхідності у водійських правах, автострахуванні чи реєстрації. Водії повинні бути не молодше 12 років і носити мотоциклетний шолом, який відрізняється від велосипедного шолома. Перевозити пасажирів дозволяється лише на велосипедах з педальним керуванням та спеціальними пасажирськими сидіннями.

Онтаріо

Незважаючи на те, що в Канаді це питання регулюється на федеральному рівні з 2001 року, Онтаріо був однією з останніх юрисдикцій, яка дозволила використання електровелосипедів на дорогах загального користування. 500 Вт потужності дозволяє електричний допомагають велосипедам розвивати максимальну швидкість 32 км/год. Максимальний гальмівний шлях електровелосипеда повинен становити дев’ять метрів, а максимальна вага – 120 кг.

Водії також повинні дотримуватися правил дорожнього руху, носити шолом і бути не молодше 16 років. Крім того, муніципалітети мають законні повноваження встановлювати обмеження на використання та вводити заборони на електровелосипеди.

Манітоба

У провінції Манітоба електровелосипед – це транспортний засіб з педалями та кермом. Він повинен мати можливість рухатися, натискаючи на педалі, і мати не більше трьох коліс, які відриваються від землі, коли він використовується. Як і в більшості інших провінцій, максимально дозволена механічна потужність двигуна становить 500 Вт, а максимальна швидкість – 32 км/год. Коли велосипедист припиняє натискати на педалі, електровелосипед також повинен припинити подавати живлення на двигун. При натисканні на гальма потужність двигуна також повинна відключатися.

Новий Брауншвейг

Електровелосипед повинен відповідати всім федеральним нормам і законам штату Нью-Джерсі Брауншвейг, однак, є кілька особливих винятків. Максимальний електричний потужність двигуна електровелосипеда становить 500 Вт, а максимальна швидкість – 32 км/год. Крім того, вони повинні мати повністю функціональні педалі, що означає, що двигун повинен вимикатися, коли користувач перестає ними користуватися. Однак вони можуть мати контролер акселератора. Сидіння електровелосипеда має бути на висоті не менше 68 см від землі, а ободи коліс – більше 22 см. Якщо транспортний засіб експлуатується вночі, водій також повинен мати фару.

Саскачеван

Існує дві категорії електричний велосипеди в Саскачевані. Велосипед з електричною підтримкою може використовувати як педалі, так і двигун одночасно, і може мати два або три колеса. Або тільки двигун, або педалі використовуються в силовому циклі. Обидва повинні розвивати швидкість не більше 32 км/год і мати двигуни з максимальною потужністю 500 Вт. Для їзди на електровелосипеді необхідні шоломи, а ліцензія не потрібна. Що стосується місцевих правил, обидва вважаються стандартними велосипедами.

Всі правила ліцензування мотоциклів та стандарти обладнання застосовуються до будь-яких мотоциклів, що працюють на газу, електричних мотоциклів потужністю 500 Вт або менше, або мотоциклів без педалей.

Нова Шотландія

Відповідно до Закону про транспортні засоби Нової Шотландії, електровелосипед має електродвигун з максимальною потужністю 500 Вт або менше та максимальною швидкістю 32 км/год, як і в більшості інших провінцій. Якщо ви носите сертифікований велосипедний шолом, електровелосипеди дозволено використовувати на стежках і дорогах. Вони повинні дотримуватися федерального закону, який визначає велосипеди з електричним приводом, однак вони звільняються від вимог, викладених у Канадських правилах безпеки дорожнього руху для мотоциклів.

Острів Принца Едуарда

Зараз електровелосипеди розглядаються так само, як і мопеди в PEI, і класифікуються як велосипеди з педалями з моторним приводом. Існує багато законів та правил щодо них через їх унікальну класифікацію. Наприклад, водії електровелосипедів потребують ліцензії та повинні реєструвати свої транспортні засоби. Водії також повинні мати дійсні водійські права та носити шолом.

Квебек

Société de l’assurance automobile du Québec визначає е-велосипед як велосипед з двигуном потужністю 500 Вт або менше, педалями та кермом. Коли двигун не використовується, електровелосипедом можна керувати як звичайним велосипедом за допомогою педалей. Три колеса – це максимум, що може одночасно контактувати з землею.

Дізнавайтесь, що відбувається в Едісон-Метухен за допомогою безкоштовних оновлень в реальному часі від Patch.

У зв’язку з прийняттям закону, ми будемо працювати з компанією Lime, щоб обговорити можливість завезення скутерів до Метухена. Ми раді можливості знайти нові способи пересування для жителів району, – сказав Буш.

Проте, за словами члена ради Тодда Пейджела, скутери, швидше за все, не з’являться в Метучені, якщо вони не доведуть свій успіх в інших місцях.

Я передбачаю появу скутерів у майбутньому в Метучені, але не в найближчому майбутньому. У моїх розмовах з Лаймом склалося враження, що Метушен не має достатньої кількості населення, щоб самостійно підтримувати самокати. Але якщо у великих містах регіону з’являться самокати, ми також їх отримаємо, сказав Пагель.

Новий закон регулює е-самокати та е-велосипеди так само, як і звичайні велосипеди. Транспортні засоби, які повинні рухатися зі швидкістю 20 миль на годину або повільніше, дозволені на вулицях, автомагістралях і велосипедних доріжках.

Водій низькошвидкісного електричного велосипеда або моторизованого скутера не зобов’язаний реєструвати транспортний засіб самокат або електровелосипед, надати страховий поліс або мати водійське посвідчення. Усі закони, правила та положення, які застосовуються до звичайних велосипедів, застосовуються і до низькошвидкісних електричних велосипедів та моторизованих скутерів.

Основними авторами нового закону були сенатор Лінда Грінштейн, сенатор Ширлі Тернер, член Асамблеї Радж Мукерджі та член Асамблеї Джамел Холлі. (Повний текст законопроекту можна прочитати тут)

Електричні велосипеди та моторизовані скутери пропонують фантастичну альтернативу автомобілям, і їх використання допоможе зменшити викиди та затори в наших містах, каже Мерфі. Оскільки ми прагнемо підтримати інноваційну економіку Нью-Джерсі, цей законопроект допоможе заохотити справжнє переосмислення міських поїздок на роботу.

Дозвіл на використання низькошвидкісних електровелосипедів підтримує наші зусилля щодо захисту навколишнього середовища, зменшуючи викиди парникових газів, сказав член Асамблеї Мухерджі, який представляє Хобокен, Джерсі-Сіті, Юніон-Сіті та Уіхокен. Привівши наше транспортне законодавство у 21 століття, ми уможливимо впровадження електровелосипедів у програмі велопрокату в Джерсі-Сіті та розширимо транспортні можливості, доступні для жителів Нью-Джерсі.

За матеріалами Еріка Кіфера

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top