Комплект для велотреку для ґрунтових велосипедів. Найпопулярніша модель SnowTech MX:

Найкраще Бруд Велосипеди для снігу – швидкі та легкі!

Якщо швидкість є вашим головним пріоритетом, KTM 450 XC-F обов’язково повинен бути у вашому списку! Ці моделі розвивають максимальну швидкість 110 миль/год, а їхні рами також надзвичайно легкі (джерело).

Таке поєднання ідеально підходить для тих, хто хоче використовувати велосипед у засніжених умовах. Двигун достатньо потужний, щоб рухати мотоцикл складними трасами, а рама достатньо легка, щоб бути маневреною.

450 XC-F також забезпечує комфортну та регульовану їзду. Кермо можна підняти або опустити в чотири різних положення, що полегшує користування велосипедом для широкого кола людей. Він також має яскраво-помаранчеву раму, яка дозволить легко помітити його на засніженому ландшафті!

Для отримання додаткової інформації відвідайте веб-сайт KTM.

бруд, мотоцикл, трек, найпопулярніший, найпопулярніший

Husqvarna FC 450

FC 450 – це витончена та потужна модель, яка вшановує спадщину Husqvarna. Цей мотоцикл створений для максимізації потужності з одночасним покращенням маневреності. Новіші моделі можна об’єднати в пару з додатком myHusqvarna через Bluetooth, що робить їзду більш захоплюючою.

З точки зору пристосованості до рельєфу, Husqvarna також надзвичайно здатний. Двигун цього мотоцикла має безліч налаштувань, які можна використовувати для роботи на піску, твердому ґрунті, гравії та навіть на мокрій дорозі. Дощ, сніг чи сонце, FC 450 може забезпечити відмінну продуктивність.

Для отримання додаткової інформації відвідайте веб-сайт Husqvarna.

Yamaha YZ450FX

Yamaha – це ще один популярний бренд, який робить високоякісні бруд велосипеди. YZ450FX – це фантастичний мотоцикл для їзди по будь-якій місцевості та в будь-яку пору року. Коли він перетворюється на сніговий велосипед, важко зрівнятися з продуктивністю цієї моделі.

YZ450FX має чудову підвіску, яка допомагає згладжувати їзду та долати будь-які жорсткі нерівності та вибоїни на дорозі. Ви можете переобладнати свій мотоцикл для їзди по снігу, але базовий варіант поставляється з фантастичними шинами, які забезпечують міцність і зчеплення з дорогою, не обтяжуючи при цьому всю раму.

Для отримання додаткової інформації відвідайте веб-сайт Yamaha.

Kawasaki KX450f

Багато гонщиків вважають KX 450 одним з найкращих і найпотужніших мотоциклів на сучасному ринку. Поєднання компактної конструкції та потужного двигуна зробило цей мотоцикл одним з найбільш популярний моделі для їзди по снігу.

Мотоцикли Kawasaki завжди створювалися з думкою про швидкість та потужність. Користувачі, які переобладнали ці велосипеди у снігові велосипеди, повідомляють, що вони отримують дивовижне зчеплення з дорогою та мають чудовий досвід (детальніше про цей велосипед як переобладнаний сніговий велосипед читайте тут). Цей улюбленець фанатів гарантовано стане чудовим ґрунтовим велосипедом, незалежно від того, чи будете ви їздити по стежках, чи по засніжених полях.

Для отримання додаткової інформації відвідайте веб-сайт Kawasaki.

Розміри доріжки для снігових велосипедів

Довжина доріжки на сніговому велосипеді

Як і траси для снігоходів, траси для снігових велосипедів також бувають різних розмірів. Як правило, велосипед більшість звичайний сніговий велосипед доріжка розміри 120″, 129″, 137″ та 141″. Якщо ваші діти також зацікавлені в їзді, хороша новина полягає в тому, що дитячий сніг велосипед також доступні доріжки для найменших 110 куб.см грунтовий велосипеди. Такі доріжки, як Timbersled Ripple, мають довжину лише 90-100 дюймів. Довжина траси 120 “вважається найкоротшим сніговим велосипедом доріжка, який рекомендується для стежок та інших твердоущільнених поверхонь. На відміну від цього, більш популярний довгий сніг велосипед Доріжки зазвичай мають довжину 137-141 дюйм. Ці доріжки призначені для катання в порошку та на крутих пагорбах. Тому велосипеди з такими гусеницями також часто називають “гірськими снігоходами”. Між цими двома розмірами ви можете знайти 129-дюймову гусеницю, яка може перетворити ваш кросовий байк на кросовер для снігу. Так само, як і санки-кросовери, ці снігоходи добре справляються зі своїм завданням як на стежках, так і в глибокому снігу. Можна з упевненістю сказати, що розмір траси 137 дюймів є найпопулярнішим серед гонщиків, і на те є вагомі причини. Як випливає зі слогану Timbersled (“Куди б ви не захотіли поїхати”), сноубайки в першу чергу призначені для катання по пересіченій місцевості. Ці машини досить легкі та прості в управлінні, саме тому вони добре працюють в умовах глибокого снігу. Крім того, варто знати, що сноубайки не дозволені на всіх снігохідних трасах. Це ще одна причина, чому більшість снігових велосипед вершники прямують до беккантрі!

Наскільки широка гусениця снігового велосипеда?

Більшість трас для снігових велосипедів мають ширину близько 10-12.5 “шириною. Короткі (120″) гусениці зазвичай мають ширину 10″, тоді як ширина довгих гусениць (137″ і 141″) становить близько 11.5-12.5”. Найменші траси для дитячих снігоходів зазвичай мають ширину лише 7 дюймів.

Сніг Велосипед Розміри гусениць

Коли справа доходить до розмірів гусениці, розміри наконечників не менш важливі. Загальне правило – довгий сніговий велосипед доріжка зазвичай поставляється з 2.5-3-дюймові наконечники, тоді як короткі доріжки мають 2.25-2.5-дюймові наконечники. Найменші доріжки для дитячих велосипедів зазвичай розроблені з 1-1.25″ наконечники. Майте на увазі, що розмір наконечників може суттєво вплинути на досвід їзди. Довгі грунтозацепи добре справляються з порохом, але спричиняють жорстку їзду на твердому покритті. Давайте перейдемо до більш детального розгляду середніх розмірів снігових велосипедів!

Середні розміри снігового велосипеда

Яка довжина снігового велосипеда?

  • Husqvarna 510 шорт-трек (120″): приблизно. 10.5 футів
  • Honda CR500 long track (137″): приблизно. 11 футів
  • Довга гусениця KTM 530 (137″): приблизно. 11 футів
  • Suzuki RMZ 450 довгий трек (137 “): приблизно. 10 футів 2 дюйми

Якщо ви хочете виміряти свій велосипед, майте на увазі, що загальна довжина гусениці 120-дюймового снігового велосипеда становить близько 65-66 дюймів, а 137-дюймового – близько 72-73 дюймів.

Найкоротші снігові траси для дитячих велосипедів 110 см3 мають довжину близько 46 дюймів.

ґрунтовий, велосипед, трек, найпопулярніший, найпопулярніший

Наскільки широкий сніговий велосипед?

Оскільки гусениці не ширші за базовий ґрунтовий велосипед, ширина снігового велосипеда завжди дорівнює ширині оригінального велосипеда. Таким чином, середній сніговий велосипед об’ємом 450-550 куб.см має ширину близько 32-33 дюймів.

Наскільки високий сніговий велосипед?

На превеликий жаль коротких гонщиків, снігові велосипеди дуже високі. По-перше, більшість ґрунтових велосипедів, які використовуються для такої трансформації, мають висоту сидіння 37-40 дюймів. Крім того, з установкою гусениці сидіння велосипеда піднімається трохи вище. Через це висота сидіння снігового велосипеда, як правило, становить близько 40 дюймів.

Але не хвилюйтеся, оскільки ці машини дуже добре балансують на місці. Доріжка досить широка, щоб забезпечити достатню підтримку для всього велосипеда і тримати його збалансованим.

Це означає, що ви можете сидіти на сидінні, поставивши обидві ноги на підніжки, навіть якщо машина не рухається. На відміну від звичайного мотоцикла, він не перекидається!

Однак, це вимагає певного навчання та практики, поки ви не звикнете до нього.

Але якщо ви відчуваєте, що снігові велосипеди занадто високі для вас, не хвилюйтеся.

Ви все ще можете опустити сидіння на сноубайку за допомогою деяких налаштувань, таких як регулювання ременя-обмежувача або заміна прокладок у підвісці.

За допомогою цих простих трюків ви можете опустити сидіння на кілька сантиметрів. Але якщо ви хочете опустити сидіння ще нижче, рекомендуємо проконсультуватися з професіоналом.

Ходять чутки, що на ньому можна опуститися до 30 дюймів і навіть нижче. Однак це, безумовно, вимагає певного досвіду.

Низьке сідло на сноубайку може стати в нагоді, особливо якщо ви хочете їздити по снігу.

Це тому, що якщо ви зістрибнете з сідла в глибокий сніг, повернутися назад на велосипед може бути складно.

Таблиця розмірів снігового велосипеда

Для вашої зручності ми навели середні розміри снігових велосипедів в одній таблиці:

Діаграма носить виключно інформаційний характер! Для отримання точних технічних характеристик зверніться до снігу велосипед виробник комплекту.

Скільки важить сніговий велосипед?

Давайте підемо далі і детальніше розглянемо середню вагу снігового велосипеда!

Вага комплекту снігового велосипеда

Щоб розрахувати вагу всієї машини, потрібно остерігатися ваги комплектів. Загальна вага комплекту снігового велосипеда коливається від 110 фунтів до 140 фунтів. Вага лиж становить лише 15-16 фунтів, тоді як весь задній вузол важить близько 95-120 фунтів залежно від розмірів траси.

грунтовий, велосипед, трек, найпопулярніший, найпопулярніший

Більшість довгих снігових велосипедних доріжок важать 130-140 фунтів із заносом. На відміну від них, шорт-треки трохи легші, оскільки важать лише 95-100 фунтів.

Загальна вага снігового велосипеда

The найпопулярніші снігоходи побудовані на базі двотактних мотоциклів об’ємом 450-550 куб.см, які зазвичай важать близько 240-250 фунтів. Як правило, щоб розрахувати вагу снігового велосипеда, вам потрібно додати 40-70 фунтів до ваги велосипеда. Отже, ви можете очікувати, що загальна вага снігового велосипеда буде приблизно 280-320 фунтів.

Якщо бути більш точним, то ось формула для розрахунку ваги сноубайка:

Вага снігового велосипеда = грунтовий велосипед (240-250 фунтів).) – задній вузол і колеса (приблизно. 70 фунтів.) комплект для перетворення (110-140 фунтів.)

Виходячи з цієї формули, коротка гусениця означає додаткову вагу в 40 фунтів, тоді як довга гусениця – близько 70 фунтів.

Оскільки більшість цих машин оснащені довгими гусеницями, можна з упевненістю сказати, що більшість сноубайків важать 300-320 кілограмів.

Звичайно, 4-тактні снігові велосипеди завжди значно важчі. Наприклад, снігохід KTM 690R важить близько 350-360 фунтів.

Найкращі комплекти для переобладнання снігових велосипедів у 2022 році

Зараз катання на снігоходах стало справжнім захопленням серед молоді, спортсменів та їхніх шанувальників.

Зараз, коли одержимість приймає свій ажіотаж, люди почали розглядати молодшу гіперактивну версію снігоходів. Ця версія снігоходів – це не що інше, як сноубайк.

Снігохід підкорив усіх, пропонуючи безмежні та божевільні пригоди. Люди зараз божеволіють від цієї нової версії снігоходів, оскільки вона збільшує приплив адреналіну серед молоді та дає їм можливість покататися, щоб назавжди запам’ятати.

Як вибрати комплект для переобладнання ґрунтового велосипеда на снігохід

Снігоходи – це більш-менш модифікована версія вашого позашляховика, яку можна використовувати на засніженій місцевості шляхом основних перетворень або розстрочок у вашому позашляховику. Істотна відмінність між ґрунтовим і сніговим велосипедом полягає в тому, що в сніговому велосипеді замість шин спереду і ззаду встановлені лижі і гусениці відповідно.

Поки що ви не можете купити снігохід у магазині, але з розвитком технологій ви можете придбати його колись, однак, якщо ви хочете мати власний снігохід, вам потрібно лише зробити необхідні заходи у вашій бруд велосипед.

Комплекти для переобладнання снігових велосипедів коштують так само дорого, як і покупка ґрунтового велосипеда для себе, тому вони мають очікуваний ціновий діапазон від 2000 до 6000. Це може бути моментом, який слід врахувати, купуючи комплект для снігових велосипедів, щоб ви могли купувати, виходячи з бюджету, який ви встановили для себе.

Ви також повинні врахувати тип вашого велосипеда, оскільки багато брендів розробляють спеціальні комплекти для переобладнання для конкретних марок велосипедів. Особливості та продуктивність снігового велосипеда також є важливими моментами, на які слід звернути увагу при покупці комплекту для снігового велосипеда.

Найкращі комплекти снігових велосипедів у 2022 році

КОМПЛЕКТ ДЛЯ ПЕРЕОБЛАДНАННЯ СНОУБАЙКУ TIMBERSLED ARO 120

Революційні розробки Timbersled щойно відкрили очі гонщикам на те, що зі снігом на землі все навколо стає для вас ігровим майданчиком.

Снігові велосипеди дійсно відрізняються від тих, до яких звикли гонщики. Це дуже залякує, я згоден, але як тільки залякування зникне, задоволення, яке воно вам приносить, взагалі не має міри.

Тепер ви можете легко маневрувати через ці ліси та прориватися через ці пагорби настільки комфортно та легко, що ваш розум буде вибухнути. Я думаю, що сноубайки потребують трохи аплодисментів і трохи часу, проведеного на цій машині, і тоді ви будете готові до роботи.

Зі снігоходами вам знадобиться певна відданість, коли ви їдете по схилах, але зі снігоходами вам потрібно лише дивитися вперед і стріляти.

Ви можете легко вибрати свою лінію і їхати так швидко, як можете, або так повільно, як можете. З крутизною та висотою пагорбів стає легше з невеликою практикою.

Загальна довжина комплекту становить близько 63 дюймів (160 см), суха вага передньої частини – 16 фунтів, а задньої – 111.3 фунти. Він поставляється зі стандартним повзунком ланцюга та гідравлічним двопоршневим дисковим гальмом типу wildwood.

Він має 52-ланковий (безперервний) ланцюг EK520 SRX2 та 17-зубчасту шліцьову зірочку карданного валу на 15 тонн, а також нижню зірочку корпусу ланцюга. Використовується гусениця EK520 SRX2 70 Link (Master Link).

Типи лиж, що використовуються в комплекті – Timbersled Traverse Ski, а задня підвіска – Timbersled ARO Long travel.

Він поставляється в п’яти різних кольорах – чорному, синьому, червоному, помаранчевому та білому, а також з такими аксесуарами, як килимок для зберігання та система. Мені особисто подобається чорний колір, тепер це залежить від вас, який колір ви хочете вибрати!

Це один з найкращих комплектів для переобладнання мотоциклів у снігоходи, доступних на ринку.

КОМПЛЕКТ ДЛЯ ПЕРЕОБЛАДНАННЯ СНІГОХОДА YETI 137 MT

Yeti 137 MT відомий як один з найкращих комплектів для переобладнання вашого снігового велосипеда, оскільки це ідеальна суміш плавучості та зчеплення, яка пропонує вам максимальну потужність.

Це дозволило збільшити ширину колії на нових, досить вузьких рейках. Це забезпечує максимальне зчеплення траси з місцевістю та запобігає ковзанню снігового велосипеда за рахунок збільшення тертя.

Це також допомагає забезпечити маневреність снігового велосипеда та забезпечує максимальну потужність велосипеда, щоб він міг ефективно працювати навіть при меншому натягу.

Це також допомагає вирівняти передачу потужності під час їзди на крутих схилах або в крутих поворотах. Тепер вам не доведеться йти на компроміс під час їзди через бічні пагорби.

Якщо ви такий же завзятий гонщик, як і я, і хочете вирівняти свій потенціал, тоді цей комплект для переобладнання Yeti 137 MT має стати вашим найкращим вибором, оскільки він допоможе вам прорватися крізь гірські сніги та проїхати глибокі дерева.

Ширина колії становить близько 12.5 дюймів, який спирається на вузькі 5.5-дюймове рейкове шасі, щоб запропонувати вам більше плавучості та спритності. Весла, які постачаються разом із комплектом, становлять близько 2.5 дюймів, які допомагають збільшити зчеплення на глибокому снігу, а також допомагають краще його піднімати.

Внутрішні, а також зовнішні зірочки досить вдосконалені, що дозволяє мати менший натяг гусениці, щоб збільшити зчеплення навіть у найглибшому снігу.

Yeti 137 MT має більш міцне шасі з локальною підтримкою, що дозволяє розсіювати напругу, коли велосипед знаходиться під високим навантаженням. Він має м’яку стійку і поставляється з легкою 137-дюймовою гусеницею, 12.5 дюймів завширшки та 2.глибиною 5 дюймів. Він також має гальмівну систему з попереднім скиданням повітря, що забезпечує більш плавне та прогресивне гальмування.

Комплекти для переобладнання на Yeti SnowMX для мотоциклів Beta, Honda, Husaberg, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Suzuki та Yamaha. І я не відчував абсолютно ніяких перешкод під час модернізації своєї Honda.

КОМПЛЕКТ ДЛЯ ПЕРЕОБЛАДНАННЯ ВЕЛОСИПЕДА В СНІГОХІД CAMSO DTS 129

Комплект для переобладнання снігового велосипеда Camso DTS 129 забезпечує більш плавну їзду завдяки покращеному передовому дизайну гусениць.

Я легко зміг проїхати на ньому через будь-який тип місцевості та впорався з його зчепленням навіть у найглибшому снігу. Система дуже легка, оскільки привід налаштований і спроектований таким чином, щоб зробити його на один фунт легшим.

DTS 129 була розроблена для покращення зчеплення з дорогою, щоб ви могли насолоджуватися видатними характеристиками снігового мотоцикла. Це забезпечує вам всебічну продуктивність, зберігаючи основний фокус на трасах та гусениця MaxKeel система.

З мого досвіду, Camso DTS 129 – це найкраще, що є в комплекті для переобладнання, завдяки чому ви отримуєте незмінну продуктивність та кращу керованість снігохода на всіх видах місцевості.

Yeti SnowMX

Yeti SnowMX – це канадський комплект для переобладнання снігового велосипеда, який був розроблений компанією C3 PowerSports в Сент-Луїсі. Альберт, Альберта. З 2013 року люди, які тут працюють (перегляньте нашу статтю), наполегливо працювали над розробкою комплекту для снігових велосипедів, який підняв планку керованості та довговічності. Yeti SnowMX, який тепер належить Camso, використовує шасі з вуглецевого волокна, перевірену систему ремінного приводу і широку лижну гусеницю MaxKeel.

Yeti SnowMX встановлює високу планку завдяки карбоновому шасі з довічною гарантією.

У Yeti SnowMX використовується шасі з вуглецевого волокна, перевірена система ремінного приводу та широкі лижі MaxKeel. Фотографія надана Yeti SnowMX

CMX Snowbike Kit

Люди з Crazy Mountain Motorsports у Клайд-Парку, штат Монтана, зробили хоумран, коли випустили комплект, який використав їхній досвід та відданість створенню високоякісних снігоходів (докладніше про це читайте тут). Комплект для сноубайків CMX Snowbike Kit оснащений спеціальною системою ремінного приводу CMX, деталями, обробленими на верстатах з ЧПУ, та передньою підвіскою, що встановлюється вперед найбільш передня задня підвіска на ринку сноубайків. Співпраця з Camso/Yeti також означає, що поточний комплект CMX використовує дизайн лиж та шпинделя Yeti.

грунтовий, велосипед, трек, найпопулярніший, найпопулярніший

Люди в Crazy Mountain Motorsports тримають речі невеликими і зосереджуються на створенні продукту, який є міцним, як скеля.

CMX Snowbike Kit має спеціальну систему ремінного приводу CMX, деталі, оброблені на верстатах з ЧПУ, та найбільш висунуту вперед задню підвіску на ринку снігобайків. Фото надане CMX Snowbike Kit

Camso

Camso – це канадська компанія, яка відома у всьому світі завдяки своїм гусеничним транспортним засобам. Тож не дивно, що комплект для переобладнання снігового велосипеда DTS 129 був успішно представлений на ринку. Випущений у листопаді 2016 року, DTS 129 має прості в установці гусениці та лижі за привабливою ціною. Camso запропонувала гусеницю з ланцюговим приводом та унікальну конструкцію лиж з чотирма кілями.

Camso DTS 129 розроблений для їзди по глибокому снігу та важкопрохідних стежках.

DTS 129 має прості в установці компоненти для бігової доріжки та лиж за привабливою ціною. Фото люб’язно надано Camso

Найбільш популярний модель:

Camso DTS 129

Поєднання передового дизайну гусениці та підвіски на одній рейці робить DTS 129 чудовим велосипедом для їзди по глибокому снігу, а також забезпечує виняткову керованість при проходженні складних снігових трас.

Система перетворення бруду на сніг 2020 року забезпечує прохідність на глибокому снігу та кращу керованість. Їдьте цілий рік по всіх типах місцевості з унікальною технологією однорейкової підвіски та високопродуктивною гусеницею.

Слідкуйте за зносом

Бруд велосипеди ніколи не призначалися для їзди в тих умовах, в яких ми їх випробовуємо, з додатковим навантаженням від важкої гусениці”, – сказав Пол. “Я їздив на 500-кубовому KTM протягом кількох років, і коли прийшов час зробити топову реконструкцію, я встановив комплект з великим циліндром 570, а потім ще 120 годин поїздив на ньому, перш ніж відновити його. Коли поршень вийшов, він майже не мав зносу, завдяки чудовому змащенню.”

Більше зусиль

Після цього успіху Пол також побудував 450-кубовий мотоцикл з додатковим ЕБУ, який збільшує оберти, заправку та фази газорозподілу, щоб впоратися з суворими умовами, та автоматичним зчепленням Rekluse, яке вимикається на низьких обертах, збільшуючи тертя та пов’язаний з цим ризик виходу з ладу масла.

Унція профілактики

Через екстремальні умови та підвищений вплив вологи, тепла та тертя Пол рекомендує водіям сноубайків замінювати оливу та фільтр лише після кількох поїздок, що загалом становить близько 10 годин роботи. Пол не шкодує грошей на захист двигуна і неодноразово підкреслював важливість високоякісних мастил, які не руйнуються в екстремальних умовах.

Пол рекомендує синтетичну моторну оливу AMSOIL Formula 4-Stroke® Powersports 0W-40 для захисту двигунів в екстремальних умовах експлуатації та у важких умовах, додаючи, що це найкраща олива для багатьох ентузіастів снігових байків.

Захистіть свої двигуни під час екстремальних навантажень з продуктами AMSOIL.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top