Конструктор велосипедів з фіксованою передачею. Зберіть свій велосипед

Кастомізація, фікси та кастомні збірки

Кастомізація: Адаптація пропозиції до особливих побажань клієнтів (Дуден, 2021).

Індивідуальність, велика сила Loris Velos.

У нас, в Loris Velos, працюють різні люди, і ми пишаємось цим. Наприклад, ніхто не їздить на велосипеді, який велосипед таким, яким він вийшов з заводу. Частково через фізичні скарги, частково через те, що певні велосипеди використовуються не за призначенням, а іноді просто через стиль. Сьогодні ми створили великий асортимент компонентів, що налаштовуються, і набагато більшу мережу постачальників, так що ми можемо задовольнити майже всі побажання велосипедистів.

На цій сторінці ми представляємо різні мотивації та можливості для того, як ви, учасник виставки, можете зробити ВАШ велосипед на велосипеді.

Налаштуйте велосипед для комфортної їзди

Як згадувалося в розділі “Поради щодо купівлі”, окрім правильного розміру рами, форма керма, довжина виносу та сідла є важливими факторами, що впливають на зручність користування вашим новим велосипедом. Для всіх велосипедів, включаючи електровелосипеди до 25 км/год, адаптація цих компонентів до ваших потреб є звичайним процесом при покупці велосипеда в нашому магазині.

Витрати стягуються тільки в тому випадку, якщо нові компоненти дорожчі за оригінальні Деталі. Якщо адаптовані велокомпоненти дешевші, ви навіть отримаєте знижку.

Витрати на оплату праці будуть стягуватися, якщо знадобляться суттєві зміни в базовій версії. Наприклад, якщо потрібно подовжити або вкоротити гальмівні троси та троси перемикання передач через заміну керма. Дрібні роботи (заміна ручок, сідла тощо).) не стягуються як жест доброї волі.

Налаштування фіксі / одношвидкісних велосипедів

Незабаром після заснування компанії ми зробили собі ім’я завдяки фіксованим та одношвидкісним велосипедам. Продаж цих велосипедів базується на концепції індивідуального дизайну. З одного боку, у нас є рами, за допомогою яких ви можете створити свій власний велосипед з нуля, з іншого боку, ви можете взяти вже готові деталі та погратися з дизайном

Тут ви також доплачуєте лише різницю за деталі, які або відсутні в базовій моделі, або належать до вищої цінової категорії. Купівлю одношвидкісного велосипеда часто можна порівняти з міні-проектом з наступним процесом:

Візит: приблизне визначення дизайну та обладнання

Візит: Оцінка узгодженого варіанту і, якщо все правильно, покупка. Або іншим чином вносите зміни та

3-й візит: Фінальний тест-драйв і покупка

За допомогою цього процесу ми переконуємося, що ви дійсно можете придбати ваш велосипед мрії. І тому вам не потрібно турбуватися: ви дійсно купуєте велосипед лише тоді, коли все правильно. все, що відбувається до цього моменту, не є обов’язковим. Для такого проекту, як цей, найкраще заздалегідь домовитися з нами про зустріч, щоб ми могли спланувати необхідний час разом з вами без стресу та перерв.

РАМА

“Першим пунктом призначення для мене був би eBay. Ніколи не знаєш, що там знайдеш, але бувають справжні перлини. Якщо ви знайдете раму для треку GT; купуйте її. Або класичний алюмінієвий “Каннондейл”. Cinelli – непоганий варіант, але я б не віддавав перевагу; він трохи дорогий і є магнітом для злодіїв.

“На eBay також можна знайти рами, виготовлені на тій самій фабриці в Китаї, що й Cannondales, і це фактично одне й те саме”. Вони продають наклейки окремо, щоб не потрапити в халепу. Це майже справжня річ, продається під столом.

“Окрім eBay, загляньте на Brick Lane Bikes: у них є хороший вибір вживаних рам. Хоча їхні фірмові речі непогані, я б обрав рами з секонд-хенду.

“Хіпстерські магазини на кшталт Cavendish cycles та Soho Bikes хороші. Вони також відстежать для вас речі з будь-якого місця. Я б ще порадив відвідати Джорджа в Full City. Добре торгуватися, ніколи не знаєш, що знайдеш. Більшість з них вживані, але вони належним чином перевірені на надійність і довговічність.

“Рама Leader Classic – це моя улюблена рама вартістю близько 250 фунтів стерлінгів. Leader LoPro – це більше рама для треку, але все одно хороша. У ній не просвердлені отвори для гальм. Отже, якщо ви хочете отримати все це і трохи більш поблажливу їзду, тоді обирайте Classic. Це те, що я зараз маю, хоча я хочу повернутися до більш гострої, смикаючої їзди, яка повертає вас на територію LoPro.

“Інші рами, на які варто звернути увагу: Brother (близько 400 фунтів стерлінгів) та Charge (який ви можете придбати дешевшу версію, якщо у вас менший бюджет).)”

“Так, брат хороший. Можливо, ви зможете підібрати його приблизно за 400 фунтів стерлінгів або менше. Якщо ви збираєтеся використовувати алюміній, я б запропонував Dolan, який ви можете придбати новий у початковому діапазоні приблизно за 200 фунтів стерлінгів.

” Gumtree – це завжди гарне місце, щоб спробувати знайти гідний велосипед а іноді і про запчастини. Зазвичай їх продають люди, які не обов’язково знають, що вони продають. Гадаю, це дійсно корисно, якщо ви знаєте, що саме ви шукаєте. Раніше я отримав 2 велосипеди приблизно за 150 фунтів стерлінгів, але у вас є шанс бути розірваним, оскільки це Gumtree. Перевір перед тим, як їхати. Якщо ви не знаєте, що шукаєте, йдіть з тим, хто знає.

“Перший кур’єрський велосипед, який я купив, прийшов з Gumtree, і я не знав, що я шукаю. Це змусило мене дізнатися, що гальма не працюють на півдорозі. Мені довелося їхати на велосипеді через весь Лондон без гальм, і до кінця поїздки я був майже впевнений, що зможу стати кур’єром!

“Джордж у “Фул Сіті”. Звертайтеся до нього, якщо вам щось потрібно. Ви не знайдете нікого в Лондоні, хто б краще розбирався в велосипедах, і всі там дуже привітні і будуть дуже добре про вас піклуватися.

“Якщо у вас є багато грошей, вирушайте на дев’яте небо. Власника звати Адам, він джентльмен. У них є великий вибір речей, які ви можете побачити і помацати на власні очі. У Лондоні є кілька чудових велосипедних магазинів, але деякі з них схожі на музеї, де ви не можете нічого помацати і немає великого вибору.

” LFGSS раніше був чудовим місцем для покупок запчастин та спорядження. Але зараз там не так людно, як колись, і у значної частини людей більше грошей, ніж розуму. У будь-якому випадку, порозпитуйте там, оскільки це варто того, щоб піти, і люди, яких я зустрічав, були дуже милими.

“Я взагалі намагаюся уникати купувати щось нове, якщо тільки це не є необхідним, наприклад, зірочки, ланцюги тощо. Головне, про що слід пам’ятати, купуючи раму, – це переконатися, що ви купуєте раму з фіксованою передачею або одношвидкісну раму. Він повинен мати горизонтальні дропаути. Основна причина полягає в тому, що з часом вам потрібно буде тягнути заднє колесо назад, оскільки ланцюг “розтягується. Якщо рама не має горизонтальних дропаутів, ви не зможете відсунути задню частину назад, щоб підтягнути її з часом. Крім того, придбайте коротку раму з коротким заднім трикутником і гарним і коротким стеблом, якщо ви хочете бити ваш трохи поїздити на велосипеді, що краще для дорожнього руху.”

ВИЛКИ І ВИЛОЧКИ

“Я віддаю перевагу прямій вилці з дуже міцними ручками. Я купив свої в магазині гірських велосипедів, а потім просто порубав їх.

Щодо вилки, то я заплатив 40 фунтів за карбонові вилки Pro-Lite від Brick Lane cycles. Спочатку вони коштували близько 200 фунтів стерлінгів, тож я отримав хорошу пропозицію.

” Карбонові вилки Easton також високо оцінюються, і у мене теж є комплект, який я купив у іншого кур’єра за 40 фунтів.”

“Я не фанат карбонових вилок. Я надто часто розбиваюся, щоб мати їх, а коли розбиваюся, це все одно, що мати осколки скла, які летять в тебе.”

“Так, якщо ти їздиш без гальм, просто купи дешеву передню, тому що ти її скоро спишеш!”

“Справді. Це дійсно залежить від якості вуглецевого волокна. ви отримуєте те, за що платите, я вважаю. Що стосується бару, я перепробував усі типи, але зараз я використовую краплі, які я купив за десятку з кошика з секонд-хенду, і поки що вони були в порядку. Я використовую на них ручки від BMX, оскільки вони зручніші і служать довше, ніж клейка стрічка.”

КОЛЕСА

“Побудуй свій власний! Ободи, спиці, втулки та ніпелі. Зробіть їх самі або зверніться до того, хто знає, як. У циклах Condor ви можете вибрати власні втулки та підшипники.”

“Виготовлення коліс – це справжнє мистецтво. Легко навчитися і важко освоїти. Особисто я не дуже до цього підходжу, та й коштує це недешево. Стю з Cycle Lab на Пітфілд-стріт – найкращий майстер будівельник Я знаю. Я познайомився з ним через BMX багато років тому. Він знову зробив мої шестигранні диски круглими. Найпростіший шлях – це просто отримати універсальне рішення, як колеса Halo Aero, 85-90 для заднього колеса, 80 для переднього. Вони хорошого рівня. Багато кур’єрів користуються ними.”

“Я сам виготовляю колеса, тому що хочу обрати найміцніші втулки. Мені потрібні найлегші диски для швидкості. Якщо ви хочете, щоб велосипед витримував удари об бордюри та дороги, придбайте собі важкі обода. З надважкими дисками ви можете наїжджати на чорні таксі цілий день, що ви, мабуть, і будете робити, бо не зможете зупинитися. Вони також не найкраще підходять для навчання катанню – ви ніколи не зможете зупинитися.

“Головне пам’ятайте: придбайте хорошу втулку і захистіть свої підшипники. Уникайте концентраторів System-Ex. Забудьте про все, що має відкриті підшипники, оскільки вони не протримаються і 5 секунд. Ви витратите свій час на їх заміну, оскільки вода потрапляє в картриджі підшипників і руйнує їх. Особистий вибір – Goldtec. Інший варіант, якщо у вас глибокі с – це втулки Філа Вудса. Купа грошей, але вони котять, і котять, і котять, і котять.”

“Так, вони смішні. Якщо ви купуєте Phil Woods, переконайтеся, що ви не чистите їх, інакше хтось може порізати їх досить гостро. Кур’єри, які їх отримують, переконуються, що вони вимазані в лайні так, що їх неможливо впізнати.”

ШИНИ

“Всі купують шини Schwalbe Marathon, вони коштують 20 фунтів за штуку. Купуйте їх на початку року і не міняйте. Вони повільні та важкі, але ви ніколи не отримаєте проколу.”

“Так, багато людей використовують їх через їхню довговічність, але вони як губки. Це як їхати по патоці. Хороші для комфорту та проколів, але погані для швидкості.”

“Тоді у вас є Gatorskins від Continental, які трохи дорожчі і більш слизькі, тобто швидші, але з меншим зчепленням з дорогою.”

“Але вони мають бути “Hard Shell”, бо звичайні не варті того, бо матимете купу проколів”.”

“Інша шина, яку ви, як правило, бачите досить часто, – це спеціалізовані Armadillos, які коштують дорожче, оскільки вони легкі та покриті кевларом.”

“Коли я починав їздити, найкращими шинами були Armadillos, але вони змінили склад гуми, і тепер вони навіть наполовину не такі хороші. Зараз я використовую Schwalbe Durano Plus. Це хороший компроміс, тому що мені здається, що я старію.”

Для чого потрібні велосипеди з фіксованою передачею?

Поїздки на роботу

Фіксики найчастіше їздять у містах. Ці дорожні велосипеди з фіксованою передачею призначені для швидкої навігації міськими вулицями, і ви побачите, як любителі їзди на велосипеді та професійні велосипедні кур’єри використовують фіксовані велосипеди як основний засіб пересування.

Перегони

Ще один популярний стиль їзди на велосипеді з фіксованою передачею – гоночний. Трекові велосипеди спеціально розроблені для максимальної швидкості на велодромах та гоночних трасах, хоча іноді на них можна побачити людей, які їздять і по місту.

Трекові велосипеди vs фіксовані передача шосейні велосипеди

Трекові велосипеди з фіксованою передачею чудово підходять для перегонів або просто їзди. Багато людей думають, що велосипеди з фіксованою передачею і трекові велосипеди – це одне і те ж, але це не так. Трекові велосипеди (зображення ліворуч) призначені для використання на велодромах (криті та відкриті овальні велосипедні доріжки, призначені для перегонів). У них немає гальм, тому що вони не потрібні через рівномірний напрямок руху, відсутність поворотів і той факт, що ніхто не може зупинитися швидше, ніж ви.

Насправді, більшість велодромів забороняють використовувати гальма з міркувань безпеки. Оскільки покриття велодромів зазвичай надзвичайно гладке та рівномірне, а гоночні змагання, як правило, швидкі та вимогливі, рами трекових велосипедів мають досить жорстку конструкцію для забезпечення максимальної ефективності. Крім того, для кращої керованості на високих швидкостях, геометрія рами трекового велосипеда є більш жорсткою та більш орієнтованою на перегони.

Хоча деякі фанатики-фіксисти воліють їздити на трекових велосипедах на вулиці, особливо ті, хто займається або займався трековими перегонами, це, як правило, не найкращий варіант для реальних умов фіксований-їзда на трекових велосипедах через невблаганну жорстку їзду та блискавичну керованість, що, відповідно, трохи вибиває вас з колії та змушує бути уважним під час їзди. Кращим вибором для більшості райдерів є фіксі, призначені для вулиці, такі як ті, що ми продаємо (майте на увазі, що ми можемо легко переобладнати будь-який фіксі для катання, якщо ви віддаєте перевагу цьому варіанту).

Також можна створити власний фіксі, починаючи з велосипеда зі стандартною дорожньою геометрією та зазором для широких шин і навіть крил. Ці конструкції доступні в готовому вигляді, а також можуть бути зібрані зі старих шосейних велосипедів. Ми пропонуємо повний асортимент компонентів та аксесуарів і можемо допомогти вам з порадами та потрібними деталями, якщо ви захочете скористатися цим підходом.

фіксованою, передачею, велосипед, конструктор, ваш

Чому варто їздити на фіксованому велосипеді?

Фіксики – це весело!

Завдяки своїй унікальності (райдери часто розфарбовують та прикрашають свої фікси, додають незвичайні компоненти та аксесуари) та елегантній простоті як у зовнішньому вигляді, так і в експлуатації (фікси також потребують значно меншого обслуговування), це явище набуло широкого розповсюдження фіксованийпередача явище стало процвітаючим і захоплюючим маргінальним елементом велоспорту.

фіксики, передача, велосипед, конструктор, твій

Велосипедисти з фіксованою передачею мають стиль!

Ви, напевно, бачили, як фіксери мчать містом у потоці машин, адже вони дуже відрізняються від звичайних шосейників чи гірських велосипедистів. І, можливо, ви замислювалися, чому ці незвичайні велосипеди такі популярні, і як так сталося, що люди можуть їздити на велосипеді з однією передачею, та ще й з такою, що не дозволяє їхати по схилу. Щоб відповісти на ці питання і допомогти вам приєднатися до розваг з фіксі, ось деякі відомості про ці чудові машини. Майте на увазі, що ми завжди раді показати вам наш вибір велосипедів з фіксованою передачею, обговорити варіанти та допомогти вам з усіма вашими фіксованими проектами. У нас є експерти, велосипеди та аксесуари, які вам потрібні! Створіть свій власний стиль!

Плавний хід фіксі

Фіксики пропонують простоту, яка сягає корінням у перші дні розвитку велосипеда, коли одна передача була звичайним явищем. Оскільки ваші ноги безпосередньо з’єднані з заднім колесом, яке приводить в рух педалі, ваш хід педалей стає майже ідеальним, і без мертвої точки в ході, ви працюєте більш ефективно. Крім того, ви навчитеся крутити педалі більш ефективно, тому що вам доведеться постійно крутити педалі, і ви повинні крутити їх швидше на кожному спуску. Не потрібно витрачати розумову енергію на маніпуляції з механізмами перемикання швидкостей.

Зрештою, зв’язок між велосипедистом та машиною майже ідеальний

Деякі велосипедисти настільки вправні, що можуть балансувати на місці, сповільнюватись і зупинятись навіть без гальм. Більше того, тому що велосипеди з фіксованою-велосипеди з фіксованою передачею, а ті, хто на них їздить, як правило, вигадливі та унікальні, цей модний вид їзди на велосипеді набув цікавого контркультурного аспекту. Але пам’ятайте, що кожен може отримати задоволення від їзди на фіксі. Вам не потрібно бути татуйованим велосипед не треба бути надто взволнованим, щоб насолоджуватися і цінувати поїздку (хоча, якщо ти такий, то ти в хорошій компанії)!

Як їздити на фіксі-велосипеді?

Як почати їздити на фіксі?

Перестрибни через верхню трубу і стань на велосипед. Одна педаль спрямована вгору або вперед, і поставте ногу на цю педаль. Перенесіть вагу на цю педаль і одночасно підніміть іншу ногу з землі та поставте її на іншу педаль, щоб, коли ви набираєте обертів і кривошипи починають обертатися, ви були на сидінні та врівноважені.

Чи можете ви зупинитися на велосипеді з фіксованою передачею?

Ви не можете перестати крутити педалі на велосипеді з фіксованою передачею, якщо тільки ви цілеспрямовано не намагаєтеся заблокувати заднє колесо і занести. Оскільки трансмісія безпосередньо з’єднана з колесом, якщо на велосипеді з фіксованою передачею велосипед рухається, ноги крутяться.

Як їхати на фіксі під гору?

фікс, передачі, велосипеді, конструктор, ваш

Дуже обережно. Саме тут наявність гальм стає вирішальним фактором для отримання задоволення ваш їдьте. Коли ви почнете набирати швидкість, м’яко натискайте на гальма, щоб утримати швидкість на такому рівні, щоб ноги не крутилися безконтрольно. Ви також можете натиснути на педалі в зворотному напрямку, щоб сповільнити свій імпульс. Їзда на фіксі на пагорбах – це більше про контроль, ніж про швидкість.

Як зупинитися на фіксованому велосипеді?

Використовуйте гальма! І/або натискайте на педалі назад, щоб вони не крутилися так швидко.

Налаштування фіксованої передачі: гальма, передаточні числа, ланцюги тощо

Гальма або без гальм?

Багато велосипедів з фіксованою передачею продаються з передніми та задніми гальмами або тільки з переднім гальмом. Хоча на фіксі можна їздити без гальм, ми не рекомендуємо цього робити, якщо ви збираєтеся їздити по дорогах.

Це правда, що ви можете уповільнити велосипед за допомогою педалювання та заносу, але потрібно бути неймовірно вправним гонщиком, щоб керувати безгальмівним фіксі в потоці машин. Крім того, коли ви знаєте, що можете ефективно гальмувати, вам комфортніше їздити швидше, а швидше – це весело! В іншому випадку, будьте готові почати гальмувати заздалегідь перед кожним червоним світлом.

Фіксоване передавальне число

Оскільки існує лише один передача на фіксованій передачі, вибір найкращого є важливим. Вам потрібно зважити, як ви любите крутити педалі (з якою швидкістю), де вам подобається їздити (пагорби, рівнини або і те, і інше), а також відчути, наскільки ви в хорошій фізичній формі (сильніші гонщики можуть впоратися з більш високими передачами і навпаки). Деякі люди люблять крутитися, тобто вони воліють мати легшу передачу і швидше крутити ногами, в той час як деякі люди вважають за краще мчати, тобто натискати на жорсткішу передачу.

Якщо ви не знаєте, з якої передачі почати, оптимальне співвідношення між ними – 46:16, тобто кривошип на 46 зубів і задня шестерня на 16 зубів. Багато фіксів продаються з таким співвідношенням, і це гарне місце для занурення в. Щоб зрозуміти передавальне число, розділіть кількість зубів на кривошипі на кількість зубів на шестерні. Для цього прикладу це 46 / 16 = 2.875. Це означає, що на кожен повний оберт педалей заднє колесо буде обертатися на 2.875 разів. A передача співвідношення, яке дає в результаті число більше 2.875 буде важче крутити педалі, а менше число – легше.

Одна з порад полягає в тому, що з фіксованою передачею ви можете вибрати трохи вищу передачу, ніж ви звикли, завдяки додатковій ефективності та імпульсу заднього колеса та фіксованої передачі, які утримують педалі в обертанні. Інший спосіб визначити, яка передача вибрати таку, яка буде достатньо легкою, щоб ви могли підніматися на пагорби, але не настільки легкою, щоб ви втратили контроль на спуску.

Коли ви купуєте нову фіксовану шестерню, ми можемо допомогти вам підібрати ідеальну шестерню. І у вас буде можливість покататися на велосипед і відчути, чи підходить він для вашої фізичної форми, місцевості та потреб.

Фіксовані маточини

Ви отримуєте фліп-флоп маточину, яка дозволяє фіксований з одного боку та вільного колеса з іншого! Однією з найважливіших частин будь-якого фіксіпеда є задня втулка. Це особливий звір, який має два протилежні набори різьби з правого боку, один для фіксованої шестерні, а інший – для стопорного кільця. Стопорне кільце накручується у зворотному напрямку, врівень з гвинтиком, щоб при русі назад гвинтик не відкручувався.

Деякі втулки мають два набори цих протилежних різьблень або стандартні різьби для вільного ходу на лівій стороні, щоб ви могли встановити інше зубчасте колесо з іншого боку, або одношвидкісне вільне колесо з іншого боку. Це дозволяє перевертати колесо в рамі, щоб змінити шестерня або дозволити велосипеду їхати по берегу. Це називається перекидна втулка.

Цікавою особливістю задніх втулок фіксерів є те, що вони зазвичай мають різьбові осі та високоякісні різьбові гайки, а не швидкознімні, які можна побачити на стандартних дорожніх та гірських велосипедах. Це пов’язано з тим, що більшість фіксерів мають на рамі кріплення, які дозволяють натягувати ланцюг, але не фіксують заднє колесо в одному положенні. Різьбова вісь і гайки необхідні для того, щоб запобігти зміні положення колеса під дією додаткового крутного моменту на заднє колесо і трансмісію при їзді з фіксованою передачею.

Ланцюги з фіксованою передачею

Чи потрібен мені спеціальний ланцюг? Існує два найпоширеніші типи велосипедних ланцюгів, які розрізняються за шириною: 1/8 дюйма та 3/32 дюйма. Більшість трекових велосипедів використовують ширші та важчі 1/8-дюймові ланцюги (також використовуються на велосипедах BMX та старомодних родстерах). Проте, 3/32-дюймові ланцюги та ланцюгові кільця є набагато більш поширеними, оскільки вони використовуються на 8-, 9- та 10-швидкісних шосейних та гірських велосипедах. Отже, вони частіше використовуються на фікседах.

Крім того, якщо ви будуєте фіксі зі старого 10-швидкісного, використання 3/32-дюймового ланцюга означає, що ви зможете використовувати кривошип, з яким він поставлявся спочатку. Ще одна перевага полягає в тому, що ці ланцюги зазвичай більш гнучкі, ніж 1/8-дюймові моделі, що означає більш плавне і тихе педалювання. Вони теж легші.

Рами з фіксованою передачею

Яку раму використовувати? Ви можете переобладнати будь-яку раму для використання з фіксованою передачею за умови, що вона має горизонтальні дропаути, оскільки вони необхідні для натягу ланцюга. Такі регульовані дропаути були поширені на сталевих шосейних велосипедах, побудованих приблизно 10-20 років тому і більше.

Чи корисні електровелосипеди для фізичних вправ?

Джеймс Джордан

У дитинстві я успадкував любов до гірських велосипедів від свого батька, який тижнями катався на них по Колорадській стежці в місті Денвер. У нього була своя банда, і я йшов майже тим же шляхом.

Пізніше мій інтерес до велоспорту ще більше зріс після того, як я приєднався до перегонів ендуро у 2013 році. Ми з друзями також брали участь у змаганнях зі швидкісного спуску третій рік поспіль, і це був дивовижний досвід.

12 найкращих Виправлено Велосипеди з шестернями, які куплять у 2022 році

За своєю суттю, фіксована передача є найпростішою формою їзди на велосипеді, і хоча ці гоночні машини з роками зазнали значних технологічних удосконалень, вони продовжують втілювати основний дух їзди на велосипеді – людина з’єднується з машиною. Спрощений привід був основним елементом ранньої індустрії виробництва велосипедів, оскільки це був єдиний доступний варіант, хоча він продовжує залишатися улюбленою механічною функцією аж до сучасних часів, незважаючи на те, що вважається застарілим або просто небезпечним.

Відчуття зв’язку з велосипедом без жодного вільного ходу, справжній прямий привід, незрівнянне з будь-яким іншим досвідом їзди на велосипеді. Хоча найчастіше фіксовану передачу можна побачити на велодромі чи велотреку, вона стала культовою для тих, хто хоче зіскочити з треку на міські вулиці, підхоплений сценою велокур’єрів. Сьогодні здається, що “фіксі” – це загальна назва для всього, що віддалено схоже на спрощену одношвидкісну передачу велосипед, тож ця стаття дасть вам деяку довідкову інформацію про те, що насправді визначає фіксовану шестерня і повідомити вам, чому ми вибираємо найкращі доступні моделі.

Ми розберемося з поломками

Простіше кажучи, це фіксований це велосипед, в якому ведуча шестерня, або кривошип, має фіксовану систему приводу до веденої шестерні, шестерні, прикріпленої до втулки заднього колеса. Якщо ви штовхнете кривошип вперед, колесо буде обертатися вперед; і навпаки, якщо ви повернете кривошип назад, колесо буде рухатися назад. Це означає, що ця система приводу не матиме можливості перемикання між кількома передачами і доступна лише як одношвидкісна, що фактично призводить до того, що багато хто помилково вважає, що одношвидкісні та фіксовані передачі – це одне і те ж саме. Велосипеди, які називають одношвидкісними, часто використовують вільне колесо в трансмісії, що дозволяє припинити крутити педалі під час руху вперед, термін, який називається “коастінг”.

Завдяки цьому прямому приводу на фіксованій передачі, немає можливості зупинити педалі або виїхати на берег, тому досвід їзди буде несхожим на будь-який інший для початківців. Це також означає, що розкіш контрольованої їзди з ручним гальмом залишиться в минулому, як і зараз ваш ноги – це не тільки потужність двигуна, але й гальмівна сила, яка дає відчуття супер-зв’язку, яке шукають багато ентузіастів. Хоча ці велосипеди в основному призначені для перегонів по замкненому колу, з невеликою практикою можна розробити техніку уповільнення на вулиці та зупинки з заносом, але остерігайтеся побоїв, яких ви можете зазнати, виконуючи цей рух.

Зворотний бік

Якщо ви хочете потрапити на фіксований вам більше до вподоби стиль і простота, але ви хочете зберегти здоровий глузд при нормальному контролі їзди, багато велосипедів з цього списку запропонують можливість швидкого перемикання на одну швидкість завдяки втулці заднього колеса, відомій як “фліп-флоп. З цією опцією у вас буде вибір: або зафіксуватися для повноцінних перегонів за допомогою фіксованого зубчастого колеса, або змінити ситуацію, повернувши заднє колесо, щоб активувати неквапливий круїзний режим за допомогою вільного колеса. Більшість велосипедів у цьому списку також поставляються з повним набором ручних гальм, що відповідає законам про безпеку споживачів, тож якщо швидка їзда – не ваша стихія, сміливо готуйтеся до життя на повільній смузі.

Ось короткий огляд термінів, які ви повинні знати при покупці велосипеда з фіксованою передачею, і ви знайдете всі ці атрибути для кожного велосипеда в списку.

Сталь: Оригінальний матеріал велосипедної рами, сталь забезпечує класичне відчуття, яке є одночасно вибачливим і невблаганним, хоча і додає кілька грамів ваги.

Алюміній: Більш сучасний матеріал рами, алюміній вважається одночасно жорстким і легким, що означає, що він ефективно передає потужність, але грубий для велосипедиста.

Вуглецеве волокно: Найсучасніший матеріал, що використовується у велосипедних рамах, вуглецеве волокно чудово поглинає вібрацію, не збільшуючи вагу, але має високу ціну.

Drop: форма керма, яка найчастіше асоціюється з шосейними велосипедами, вигнута форма керма Drop забезпечує безліч варіантів розміщення рук і можливість глибокого занурення в аеродинамічну позицію.

Вертикально: Форма керма, яка найчастіше асоціюється з гірськими велосипедами або круїзерами, запобігає вертикальному положенню для більш комфортної їзди, зберігаючи при цьому можливість тягнути на себе при сильному обертанні педалей.

Фліп-флоп: як уже зазначалося раніше, задня втулка фліп-флоп дозволить вам налаштувати велосипед як на фіксовану передачу, так і на одну швидкість, залежно від ваших уподобань у їзді.

Фіксована: Фіксована задня втулка призначена для певних цілей і дозволяє встановлювати лише шестерню та стопорне кільце.

Розмір: Розміри всіх велосипедів вказані в сантиметрах, і вони базуються на відстані між центром нижнього кронштейна та верхньою частиною центральної лінії верхньої труби, виміряної вздовж підсідельної труби.

Retrospec Harper

Якщо ви просто хочете намочити ноги, а не занурюватися в глибину, Retrospec Harper – чудовий вибір для стаціонарного велосипеда, який не завдасть шкоди вашому гаманцю і дозволить вам проїхати багато миль, не розбиваючи ваш банківський рахунок. Непоказна сталева рама та вилка обертаються на 30-міліметрових глибоких V-подібних колесах, взутих у витончені шини 28c, і все це контролюється низьким виносом рульової колонки. Нижній кронштейн з ущільненим підшипником використовується для створення надійної роботи кривошипа, хоча різьбова гарнітура та ступиці коліс у стилі чашки та конуса будуть не такими вже й чудовими у своєму служінні. З 11 різними варіантами кольорів та розмірами від XS до XL, ви обов’язково знайдете велосипед, який ідеально підійде для вашого стилю.

Рама/вилка: сталь/сталеве кермо: Вертикальна задня втулка: Фліп-флоп Розміри: 43, 49, 53, 57, 60

Оригінальна серія Pure Cycles

Простота – це завжди одна з переваг їзди на велосипеді з фіксованою передачею, і Pure Cycles виявили, що їхня серія Original доводить, що вона є основою їхньої лінійки. Завдяки своїй перевіреній геометрії та специфікації компонентів, Classic знаходиться у верхній частині списку пропозицій початкового рівня з цього списку, з багатьма кивками на характеристики вищих категорій. Високоміцна сталева рама має інтегровані натягувачі осей для надійного регулювання на задньому кінці, а герметичні підшипники на втулках, нижньому кронштейні та гарнітурі забезпечують надійну роботу всіх інших систем. Незалежно від того, чи це ще одне доповнення до вашого сагайдака, чи ваш перший запис, це всебічно чудова збірка для бюджету, що підтверджує філософію, що менше – це більше.

Рама/вилка: сталь/сталеве кермо: Вертикальна задня втулка: Фліп-флоп Розміри: 43, 47, 50, 54, 58, 61, 64

Екіпаж Ace

Оскільки витоки всіх велосипедів з фіксованою передачею сягають корінням трекових перегонів, не дивно, що деякі функції гоночного рівня просочуються до шоу-руму. Crew Ace демонструє свою швидкісну спадщину завдяки рамі з гідроформованого сплаву та вилці з вуглецевого волокна, які мають щільну, чутливу геометрію, що імітує відчуття професіонала, забезпечуючи при цьому гнучку їзду, готову до дороги. Високі фланцеві втулки та глибокі V-подібні диски надають додаткову жорсткість колісній парі, а опущене кермо забезпечує просторий кокпіт для різних положень рук, але вітаються доповнення, коли ви дійсно відчуваєте крутний момент на цій машині. Доступний у матовому чорному або глянцевому помаранчевому кольорі, він виглядає так само швидко на стійці, як і на треку.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top