Проблема з акумулятором Ninebot es2. Якість та безпека збірки

Огляд електросамоката Segway Ninebot ES2

Наша оцінка базується на ретельному тестуванні в реальних умовах і завжди порівнюється з аналогічними моделями.

Значення, позначені символом ”, базуються на результатах нашого незалежного тестування і можуть відрізнятися від заявлених виробником.

За останні кілька років електросамокати швидко стають все більш поширеним видом транспорту, оскільки мешканці міст шукають доступні способи пересування рідними містами.

Використовуючи ці двоколісні високошвидкісні самокати, багато людей, які їздять на роботу, можуть заощадити гроші і при цьому добре провести час, подорожуючи до місця призначення і назад.

Звичайно, на ринку є багато моделей, але цей огляд буде зосереджений на Segway Ninebot ES2 і на тому, що він може запропонувати в порівнянні з іншими подібними електричними самокатами.

Огляд Segway Ninebot ES2

Хоча Segway Ninebot ES2 не є топовою моделлю, він здобув чималу популярність на ринку електросамокатів.

Цей самокат добре впізнаваний в індустрії, має гарний дизайн і виготовлений з якісних матеріалів. Однак, характеристики пристрою не дотягують до рівня конкурентів, особливо якщо врахувати вищу ціну через ім’я Segway.

Тим не менш, цей електросамокат працює досить добре і має пристойні, але не вражаючі можливості швидкості та прискорення.

Отже, з урахуванням сказаного, давайте розглянемо кілька ключових особливостей та компонентів електросамоката Segway Ninebot ES2.

Швидкість, прискорення та потужність двигуна

Якщо ви шукаєте хороший-якість Якщо ви обираєте електросамокат для поїздок на роботу, швидкість, швидше за все, буде основним фактором, який вплине на ваш вибір. Зрештою, ви повинні знати, що зможете дістатися туди, куди вам потрібно, вчасно.

У наших тестах продуктивності Segway Ninebot ES2 досяг максимальної швидкості близько 15 миль на годину, що не дотягує до багатьох інших подібних моделей Segway, таких як новіший Ninebot ES4 або далекобійний Ninebot MAX.

Прискорення настільки ж, якщо не більше, розчаровує, як і максимальна швидкість на цьому самокаті.

Segway Ninebot ES2 займає приблизно 7.1 секунда для розгону від 0 до 16 миль/год. Це набагато повільніше, ніж у конкурентів і навіть у деяких більш доступних моделей на ринку.

Двигун пропонує значні 300 Вт, але явно не генерує багато з точки зору швидкості або прискорення. З іншого боку, двигун майже безшумний, що є перевагою для тих, хто хоче, щоб під час наступної поїздки на самокаті було мінімум шуму.

Акумулятор І діапазон

На жаль, для тих, хто шукає довговічний акумулятор з тривалою потужністю, Segway Ninebot ES2 знову не підходить, пропонуючи не більше 187 ват-годин ємності акумулятора. Дотримуючись теми невиразних характеристик, цей діапазон відносно невеликий і становить лише близько 9.8 миль на одному заряді.

Недостатня ємність акумулятора призводить до недостатнього запасу ходу, який майже на п’ять миль менший, ніж у більшості порівнянних моделей електросамокатів.

Огляд Segway Ninebot ES2: 11 речей, які потрібно знати

Чи підійде вам Ninebot ES2?

Якщо вам потрібен елегантний самокат, який доставить вас з пункту А в пункт Б і не завдасть вам зайвих клопотів, Ninebot ES2 може бути саме тим, що вам потрібно.

ninebot, акумулятор, проблема, збірка, якість, безпека

Це не найдешевший електросамокат на ринку, але його функція круїз-контролю, міцна конструкція та відмінна гарантія від команди Segway роблять його ідеальним варіантом для поїздок на роботу та з роботи.

На ньому не варто їздити по бездоріжжю і не варто підніматися на круті пагорби, але він чудово справляється із завданням забезпечення комфортної їзди, поки ви котитеся по рівному асфальту.

Плюси і мінуси

Чи комфортно їздити на Ninebot ES2?

Як і у випадку з усіма моделями Ninebot, існують припущення про те, наскільки комфортно на них їздити, це стосується і ES2. Багато в чому це пов’язано з невеликими (8 “спереду, 7” ззаду.Непневматичні, суцільнолиті гумові шини (5 дюймів ззаду). Інтегровані передній і задній амортизатори виконують частину роботи, пом’якшуючи удари і нерівності, з якими не справляються дещо тьмяні шини.

Сказавши це, якщо ви не їдете по бездоріжжю і розумно підходите до вибору місцевості, на якій ви їдете, їзда якість знаходиться на одному рівні з іншими скутерами, які сидять у тому ж кронштейні продуктивності. Під час їзди по гладкому асфальту E2 здатний забезпечити плавний хід.

ES2 може похвалитися гумовими ручками та протиковзкою декою, що значно підвищує комфорт водія. Ергономічні дросель і гальмо також сприяють тому, що скутером легко керувати, тому, хоча амортизація може бути не найкращою, ES2 компенсує це своїм дизайном, зручним для початківців.

Дизайн

Рульові ручки

ES2 витончений і сексуальний, і не дивно, що кокпіт має такий самий вигляд. Довжина керма становить 17 дюймів (43 см), а висота від землі – 44 дюйми (112 см), що означає, що він може вмістити високого та широкого райдера.

Акселератор з синім покриттям знаходиться праворуч, а важіль гальма з сірим покриттям – ліворуч. Обидві кнопки працюють плавно, а акселератор особливо чутливий у спортивному режимі.

Окрім педалей газу/гальм, кермо має високоякісну обробку, що видно з одного лише погляду на цю красу. Мені особливо подобаються м’які гумові ручки, які роблять їзду на ES2 дуже комфортною.

Посередині керма знаходиться світлодіодний круглий дисплей, поряд з кнопкою увімкнення. Кнопка живлення не просто запускає скутер, щоб він був готовий до поїздки. Він також може бути використаний для зміни режиму їзди (обмеження швидкості, стандартний і спортивний) або для живлення яскравої фари. Світлодіодна панель відображає вашу поточну швидкість, стан Bluetooth (підключений він до мобільного додатку чи ні), режим їзди та залишок заряду акумулятора.

Світлодіодний дисплей залишається видимим за будь-яких умов, навіть якщо на нього падає пряме сонячне світло.

Ще одна приємна особливість, яка робить ES2 безпечним і міцним – це шарнір для складання, розташований на передній частині деки. Це зменшує прогин керма та виносу.

Рама

Рама ES2 знаходиться на легкому кінці шкали завдяки високоміцному, але надзвичайно легкому алюмінієвому сплаву аерокосмічного класу. Це один з найякісніших матеріалів для виготовлення самокатів, який надає ES2 відчуття преміум-класу.

Естетичний дизайн ES2 випромінює якість і довговічність. Він має гострий, мінімалістичний вигляд, і очевидно, що Segway доклав чимало зусиль, щоб заховати непривабливі дроти та інші механічні елементи, щоб зберегти його сучасний дизайн – ви побачите лише один зовнішній дріт.

Дека

Площа деки, на якій ви розміщуєте ноги, становить близько 16″ (40.6 см) у довжину, що в межах стандартного діапазону приміського самоката. У напрямку до виносу дека поступово піднімається, і у вас не повинно виникнути жодних проблем з використанням перших кількох дюймів цієї градації як простору для ніг. Це особливість розумного дизайну, оскільки вона збільшує простір на деці, не збільшуючи при цьому габаритні розміри самоката.

Дека вкрита гумовою текстурованою підніжкою шириною близько 6 дюймів (15 см). Це, в поєднанні з додатковим простором по всій довжині деки, забезпечує достатньо місця для комфортного розміщення ваших ніг, навіть якщо вони ширші або більші за середній розмір взуття.

Відповідно до витонченої рами преміум-класу, дека плавно переходить у пластину з кольоровим підсвічуванням, що налаштовується. 16 різнокольорових світлодіодів, розташованих по всій нижній частині скутера, додають додаткової яскравості рамі ES2.

Колеса

Segway ES2 має 8-дюймові шини спереду і 7.5-дюймове ззаду. Обидва – суцільна гума.

Існує безліч різних типів шин, від суцільнолитих (як на ES2) до пневматичних (наповнених повітрям) і навіть пінопластових. Кожен з них має свої переваги та недоліки.

Що стосується ES2, то суцільні шини виготовлені з твердої гумової суміші, що робить їх менш гнучкими, а отже, усуває амортизацію, яку можна знайти в шинах, наповнених повітрям та піною.

Їзда на ES2 по будь-чому, окрім гладкого асфальту, буде неприємною. Передня та задня амортизація пом’якшують деякі проблеми, спричинені суцільними шинами, але їзда не буде комфортною, якщо ви постійно пересуваєтесь пересіченою місцевістю.

Перевага суцільних гумових шин полягає в тому, що вам не доведеться турбуватися про прикрі проколи, які можуть перетворити приємну їзду на кошмарну поїздку. Вони також не швидко зношуються, тому вам не доведеться часто їх замінювати. Заміна шин на електросамокатах не така проста, як заміна шин на велосипеді. Часто доводиться повністю розбирати конструкцію навколо коліс.

Якість збірки Довговічність

ES2’s збірка якість подібна до інших в тому ж ціновому діапазоні. Як вже згадувалося раніше, він виготовлений з високоміцного аерокосмічного алюмінієвого сплаву, і в той час як деякі дешевші моделі здаються просто зібраними разом, Segway залишається вірним своїм цінностям у створенні електросамокатів якість продукти, які витримують випробування часом.

Ninebot ES2 Резюме

Прискорення

Як і багато інших електросамокатів, які намагаються максимізувати запас ходу, ES2 повинен мати поштовх для старту. Хоча ми очікуємо, що 300-ватний електродвигун на. електричний самокат, щоб бути досить жвавим, прискорення було досить млявим.

Під час наших тестів на розгін Ninebot ES2 розігнався з 0 до 15 миль/год за 7 секунд.1 секунда, що майже на секунду повільніше, ніж у M365 (6.3 секунди). ES2 насправді повільніший за свого дешевшого, з меншим двигуном (250 Вт) друга, Xiaomi M365.

З іншого боку, двигун дуже тихий.

Підйом на гору

У цьому тесті Ninebot Електросамокат ES2 дуже погано підходить для підйому на пагорби. У місті з будь-якою кількістю пагорбів він буде абсолютно неадекватним.

Насправді, ES2 – це найповільніший електросамокат, який ми тестували. Це зайняло 36.9 секунд для проходження тесту підйому на пагорб висотою 200 футів, 10% підйому з вагою 165 фунтів.

Для порівняння, менш дорогий M365 пройшов цей тест за 20.8 секунд.

Діапазон

Segway Ninebot ES2 має рейтинг 9.8 миль, згідно з нашими реальними тестами на дальність. Ми тестуємо всі самокати на одній і тій же міській трасі з одним і тим же райдером вагою 165 фунтів. Петля має часті зупинки/старти та пагорби. На самокаті їдуть максимально швидко в найшвидшому (найменш енергозберігаючому) режимі.

Такий відносно невеликий запас ходу не дивно, враховуючи, що акумулятор ES2 має лише 187 ват-годин. M365, його найближчий конкурент, має 280 ват-годин батарея і досягли 14.6 миль у нашому реальному тесті на запас ходу.

Це менше, ніж помилка: Невірна одиниця виміру милі. діапазону, про який повідомляє Segway, в ідеальних умовах.

Гальмування

Ninebot ES2 має переднє рекуперативне гальмо та заднє ножне гальмо. Жодне з цих гальм не є особливо сильним.

Щоб зупинитися швидше, ви також повинні використовувати заднє ножне гальмо, яке вимагає перенесення більшої частини вашої ваги на одну ногу. В екстреній ситуації це не швидкий маневр.

Під час наших гальмівних тестів ES2 зупинився зі швидкості 15 миль/год за 17.7 футів з використанням як електронного, так і заднього ножного гальма. Використовуючи лише електронне гальмо, самокат проїхав понад 35 футів, щоб зупинитися.

Якість їзди

Segway ES2 має низьку якість їзди через дуже жорсткі суцільні шини (безповітряні) та слабку інтегровану підвіску. На жаль, це призводить до дуже різкої їзди. Насправді він працює гірше, ніж самокати з пневматичними шинами, але без підвіски.

ninebot, акумулятор, проблема, збірка, якість, безпека

Хоча підвіска відчувається м’якою, коли ви стрибаєте на ньому, кожен раз, коли ви переїжджаєте через нерівність або велику тріщину на дорозі, ви почуєте гучний стукіт. Він також постійно деренчить на нерівних дорогах. Дещо незручно мати такий хиткий самокат, який досить голосно звучить для оточуючих.

Незважаючи на погану підвіску, самокат добре відчуває себе на рівних дорогах і є маневреним.

Особливості Ninebot ES2

Портативність

ES2 є досить портативним самокатом, але має збільшену вилку, яка на 2 дюйми більша як в діаметрі, так і в довжину в порівнянні з аналогічними самокатами. ES2 має розміри в складеному вигляді 44 дюйми на 17 дюймів на 12 дюймів. Стебло складається, а кермо ні.

Великий діаметр штока, на якому розміщується акумулятор, робить самокат не тільки жорсткішим і міцнішим, але й ускладнює його перенесення порівняно з іншими самокатами. У складеному стані середня рука дорослої людини не зможе повністю охопити винос великого діаметру.- що робить скутер більш громіздким.

Що ще гірше, точка балансу знаходиться прямо над піднятою частиною (портом для зарядки) і без того великого штока, що робить її легкою для пошуку, але не ергономічною.

Крім того, винос також приблизно на 2 дюйми довший, ніж у аналогічних самокатів. Це може здатися не надто великим, але він був трохи завеликим, щоб поміститися в багажник седана середнього розміру, тоді як кожен інший скутер поміщався без акумулятора проблема. Нам довелося переставити інші предмети в задній частині багажника, щоб покласти його під кутом.

Винос і кермо відчуваються дуже міцними і жорсткими. Відсутнє коливання виносу. Однак нам не подобається конструкція механізму блокування штока, який може ненавмисно зруйнуватися (хоча ми не читали жодних повідомлень про це).

Кокпіт

Кокпіт і область керма мають гарний дизайн, добре виглядають і мають високий рівень-якість фініш.

Центральною особливістю кокпіта є яскравий LCD дисплей. Ви можете побачити швидкість та заряд акумулятора під прямими сонячними променями. Однак піктограму режиму живлення, яка змінює колір з білого на червоний, важко розгледіти.

Акселератор приємний на дотик і має хороший механічний ефект. Він чутливий до невеликих змін, але з огляду на недостатню потужність, ми майже завжди виставляли його на максимум. Управління гальмами схоже, але менш чутливе, і є лише незначна різниця між легким натисканням і максимальним натисканням.

Ліхтарі

ES2 має високо розташовану світлодіодну фару та червоний задній ліхтар. Додатково під палубою розташовані світлодіодні стрічки, які забезпечують так звані наземні ефекти або підсвічування багажу. Освітленням легко керувати швидким натисканням кнопки живлення, коли самокат увімкнений.

Задні ліхтарі встановлюються з обох боків задньої частини скутера. Через те, що вони встановлені під кутом, важче побачити самокат, коли ви знаходитесь безпосередньо позаду нього. Однак видимість з боків хороша.

Однією з найкращих функцій самоката є ґрунтові ефекти (підсвічування), що забезпечуються 16 різнокольоровими світлодіодами в нижній частині самоката. Вогні мають різноманітні кольорові та частотні режими.- наш улюблений – режим дихання, коли вогні поступово світяться то яскравіше, то темніше.

Це не тільки круто, але й робить його безпечнішим при їзді вночі.

Якщо ви часто їздите на цьому самокаті вночі, можливо, вам варто подумати про модернізацію освітлення.

Segway Ninebot не вмикається (6 причин і способів вирішення)

Катання на Segway Ninebot – це захоплюючий досвід, але зіткнення з проблемами, коли пристрій не вмикається, може розчарувати. Однак не хвилюйтеся! У цьому посібнику ми розглянемо найпоширеніші причини того, чому Segway Ninebot не вмикається проблема і надамо вам практичні рішення для їх вирішення.

Отже, давайте зануримося і повернемо ваш Segway Ninebot до роботи!

Чому мій Segway Ninebot не вмикається: 6 причин та рішень

Найчастіше буває так, що сегвей ninebot es2 не вмикається, ось згадані причини з їх рішеннями для того, щоб скутер ninebot не вмикався.

Рішення: Перевірте рівень заряду акумулятора та процес зарядки.

Якщо ваш Segway Ninebot не вмикається, перше, що потрібно перевірити – це батареї рівень. Переконайтеся, що ваш пристрій має достатній рівень заряду, перевіривши індикатор заряду акумулятора.

Якщо на екрані з’являється акумулятор рівень заряду низький, тоді segway ninebot не вмикається, підключіть Segway Ninebot до зарядного пристрою і дайте йому зарядитися протягом рекомендованої тривалості.

Переконайтеся, що зарядний пристрій правильно підключено, а зарядний порт вільний від сміття. Після повної зарядки спробуйте знову увімкнути Segway Ninebot.

ninebot, акумулятор, проблема, збірка, якість, безпека

Рішення: Перевірте працездатність кнопки увімкнення.

Несправна кнопка ввімкнення може перешкоджати ввімкненню Segway Ninebot. Щоб визначити, чи проблема в цьому, натисніть і утримуйте кнопку ввімкнення протягом декількох секунд. Якщо кнопка не реагує на натискання або відчуває себе нещільно, можливо, вона потребує ремонту або заміни.

Зверніться до служби підтримки Segway за допомогою в усуненні несправностей кнопки ввімкнення.

Рішення: Перевірте наявність перешкод і очистіть датчики.

Segway Ninebot оснащений безпека датчики, що запобігають випадковому ввімкненню або переміщенню. Якщо датчики заблоковані або забруднені, вони можуть перешкоджати ввімкненню пристрою.

Перевірте датчики біля педалей на наявність сміття, бруду або фізичних перешкод. Акуратно очистіть датчики м’якою тканиною або щіткою, щоб забезпечити належну функціональність.

Рішення: Оновіть прошивку до останньої версії.

Застаріла прошивка може призвести до різних проблем в роботі, включаючи труднощі з включенням Segway Ninebot. Відвідайте офіційний веб-сайт Segway або скористайтеся мобільним додатком Segway, щоб перевірити наявність доступних оновлень прошивки.

Дотримуйтесь наданих інструкцій, щоб оновити прошивку пристрою та перевірити, чи не з’явився проблема зберігається.

Рішення: Перевірте та закріпіть усі з’єднання

Ослаблені або від’єднані кабелі можуть перешкоджати ввімкненню Segway Ninebot. Перевірте всі з’єднання, такі як кабель живлення, зарядний порт і внутрішні кабелі, щоб переконатися, що вони надійно закріплені.

Якщо ви виявили ослаблені з’єднання, під’єднайте їх належним чином і спробуйте увімкнути Segway Ninebot ще раз.

Рішення: Дайте час на охолодження

Якщо ваш Segway Ninebot перегрівається, він активує механізм захисту, який тимчасово запобігає його ввімкненню. У таких випадках дайте пристрою достатньо часу для охолодження, перш ніж намагатися ввімкнути його знову.

Розмістіть його в добре провітрюваному приміщенні і не допускайте потрапляння прямих сонячних променів або сильної спеки.

Висновок:

На закінчення, зіткнувшись з тим, що самокат ninebot не вмикається, може бути неприємно, але існують різні потенційні причини та рішення, які слід дослідити. Дотримуючись кроків з усунення несправностей, викладених у цьому посібнику, ви зможете ефективно діагностувати та вирішити проблему.

Не забудьте перевірити рівень заряду акумулятора та забезпечити належну процедуру заряджання. Перевірте кнопку живлення на наявність будь-яких несправностей та усуньте будь-які перешкоди датчиків або накопичення бруду. Зберігайте свій Segway Прошивку Ninebotоновлено прошивку, щоб уникнути проблем із сумісністю.

Крім того, переконайтеся, що всі з’єднання надійно закріплені і немає вільних кабелів. Якщо ваш пристрій перегрівся, дайте йому достатньо часу, щоб охолонути, перш ніж намагатися ввімкнути його знову.

Усунувши ці загальні причини і виконавши рекомендовані рішення, ви можете збільшити шанси на безперебійну роботу вашого Segway Ninebot.

Якщо ви виконали всі кроки з усунення несправностей і все одно не змогли вирішити проблему, рекомендуємо звернутися до служби підтримки Segway за подальшою допомогою. У них є кваліфіковані фахівці, які можуть надати рекомендації та допомогти вам повернути ваш Segway Ninebot до робочого стану.

Пам’ятайте, завжди розставляйте пріоритети безпека та дотримуйтесь рекомендацій виробника під час поводження та експлуатації Segway Ninebot.

Тепер, коли у вас є цей вичерпний посібник з усунення несправностей, ви можете впевнено вирішити проблему “Segway Ninebot не вмикається” і знову насолоджуватися пригодами на Segway Ninebot!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top