Будівельник коліс для дорожнього велосипеда. Попередня інформація

Дорожній велосипед колесо будівельник

Ми пропонуємо втулки від провідних виробників з різноманітними дизайнами, кольорами та опціями.

Кріс Кінг

Система RingDrive з 72 одночасно взаємодіючими точками контакту. Втулки Chris King – американського виробництва і вже давно стали еталоном, за яким оцінюються колеса ручної збірки.

Гальмівні кріплення: CenterLock Свердління(я): 32h, 28h F Втулки: 15x110mm R Втулки: 12x148mm, 12x157mm Кольори: Чорний, 2-колірний чорний/золото, золото, матовий бірюзовий, червоний, сріблястий, опівночі, матовий чорний

15×110 F Вага: 150 г 12×148 R Вага: 298 г

дорога, велосипед, колесо, будівельник, інформація

Industry 9 Hydra

0.52 градуси зачеплення, зроблено в США.S.A. Американське виробництво з широким спектром осей, конфігурацій свердління та гальм (не кажучи вже про 11 чудових кольорів) i9 Hydra – це простий вибір!

Гальмівні кріплення: CenterLock, 6-болтове свердління: 32h, 28h F Втулки: 15×110мм, 20×110мм R Втулки: 12×148мм, 12×157мм Кольори: Чорний, синій, золотий, зелений, лаймовий, помаранчевий, рожевий, фіолетовий, червоний, сріблястий, бірюзовий

15×110 F Вага: 166 г 12×148 R Вага: 288 г

Onyx Vesper

Миттєва передача потужності з безшумним зачепленням! Відомі своїми чудовими та тихими втулками, ви побачите Onyx Vespers на все більшій кількості трейлових та ендуро велосипедів.

Гальмівні кріплення: CenterLock, 6-болтове кріплення: 32h F Втулки: 15×110мм, 20×110мм R Втулки: 12×148мм, 12×157мм Кольори: Чорний, Black Aura (порошкове покриття), синій, прозорий, зелений, золотий, матовий чорний, фіолетовий, бірюзовий, червоний, рожевий

15×110 F Вага: 172 г 12×148 R Вага: 405 г

дорога, велосипед, колесо, будівельник, інформація

Factor

6-клавішний корпус Freehub, храпове кільце на 60 т Неймовірна продуктивність, збалансована на економічній платформі. Factor – це помітні оновлення від хабів власного бренду, доступні в різних кольорах, щоб підкреслити вашу конструкцію: Що не можна не любити?

Brake Mount(s): 6-Bolt Drilling(s): 32h, 28h F Hub(s): 15x110mm, 20x110mm R Hub(s): 12x148mm, 12x157mm Colors: Black, Blue, Gold, Grey, Purple, Red, Silver, Pink

15×110 F Вага: 194 г 12×148 R Вага: 344 г

Колесо Виробник Параметри обода

Існує декілька аспектів, на які слід звернути увагу при виборі ідеального обода для вашого кастомного велосипеда eMTB або MTB. Два з найбільш важливих:

Карбон або алюміній? Внутрішня ширина обода?

Варіанти карбонових та алюмінієвих ободів

Як і у випадку з кермом або рамою, є різниця в тому, як карбон та алюміній передають навантаження, зокрема, від ударів шипів.

Дивлячись виключно на матеріал: Карбон, будучи плетінням, здатний поглинати та гасити більше ударних навантажень, ніж алюміній.

Однак, коли справа доходить до ободів, карбонові ободи, як правило, будуються досить міцними, щоб забезпечити хороший запас продуктивності, а також створити конструкції, які передають якомога більше енергії в одному напрямку (в ідеалі – вперед)!) напрямок.

Насправді багато виробників настільки перегинають палицю, що їхні карбонові ободи насправді занадто жорсткі, створюючи проблеми з тягою та збільшуючи балаканину через велосипед і гонщик!

Карбонові ободи, які ми пропонуємо від Factor, Ibis та NOX Composites, збалансовують передачу потужності, відстеження, не будучи при цьому настільки жорсткими, що ваші руки та ноги можуть бути побиті.

Ми пропонуємо карбонові обода з внутрішньою шириною від 29мм до 36мм (детальніше про це нижче).

Алюмінієві обода, як правило, трохи важчі за аналогічні карбонові. Вони також трохи поступаються у відстеженні та передачі потужності порівняно з аналогічними карбоновими ободами.

Наприклад, я їжджу на своїх велосипедах на алюмінієвих дисках, але коли я встановлюю вуглецеві диски, я помічаю, що там, де велосипед “є” порівняно з тим, де я хочу, щоб він був, трохи підтягнеться. Отже, якщо на моїх колесах я бачу лінію, яку я хочу тримати, на карбоні шириною приблизно в 2 шини, то на карбоні це більше схоже на 1 або 1 1/2 ширини шини.

Давайте подивимось трохи глибше, щоб порівняти (і я скажу вам, чому я все ще будую алюмінієві колеса … хоча всі інші в магазині, я думаю, їздять на карбоні в ці дні!)

Пошкодження вуглецевого та алюмінієвого обода

Ми працюємо з якісними брендами. З великим контролем якості. Отже, я рідко стикаюся з виробничими помилками – але ми працюємо з агресивними гонщиками, тому я бачу, що трапляється, коли ви їдете жорстко… (іноді і на моїх власних колесах теж)

Алюміній деформується до повного руйнування. Це може дати вам шанс вдарити обод прямо, якщо ви заїхали в бур’яни. Якщо на вашому ободі є помітне підвищення напруги, тобто вигин, великий дзенькіт і т.д., і т.п., прийшов час замінити обод, оскільки в кінцевому підсумку це призведе до напруження матеріалу в цій точці.

Карбон не змінює форму, як алюміній. Тому, коли він не витримує, він тріскається або ламається.

Відверто кажучи, жоден з цих варіантів не є ідеальним, тому я зазвичай не зустрічаю райдерів, які обирають ободи на основі цих параметрів. Особливо з наявністю сучасного захисту ободів, такого як CushCore Pro та CushCore XC. Насправді, оскільки все більше гонщиків переходять на шини EXO та DD, я бачу набагато менше ободів зі значними пошкодженнями (в тому числі і у мене).

Певний час я досить часто перетворював задні колеса на стоп-сигнали, що стало однією з причин, чому я залишився на алюмінієвих ободах. Вони, як правило, приймали випадкові великі удари об камінь і продовжували тримати повітря.

Коли я пишу ці рядки, після кількох років їзди на шинах EXO зі вставками CushCore XC та без них, я дивлюся на заднє колесо мого велосипеда велосипед на якому дійсно немає жодних ознак експлуатації.

Внутрішня ширина обода, об’єм шини Форма шини

Ми пропонуємо колеса з внутрішньою шириною обода від 29 мм до 36 мм. Це надає широкий спектр можливостей для вибору та налаштування шин.

Ширші внутрішні ободи забезпечать більший об’єм на розмір шини, що дозволить знизити PSI для більшого зчеплення з дорогою. Однак, ширший обід також змінює форму малюнка протектора.

Важливо підібрати правильну шину з правильною шириною обода для вашого стилю їзди. Сучасні обода для MTB для більшості велосипедистів мають діапазон від 27 мм до 35 мм. Маніпуляції з розміром інтерфейсу обода / шини призводять до різної об’ємної ємності, а також загальної форми профілю шини.

З іншого боку, важливо переконатися, що кутові наконечники не перекочуються занадто далеко, оскільки для їхнього зачеплення потрібні більші кути нахилу.

Ширші розміри ободів були пристосовані до таких технологій, як WT від Maxxis. Шини WT мають рисунок протектора для проходження поворотів, характерний для ширших дисків з більшим об’ємом. Деякі шини можуть мати занадто вертикальні грунтозацепи, які не забезпечують зчеплення на великих кутах нахилу при встановленні на ширші ободи.

Більшість 2.25-2.6-дюймові шини можна їздити на ободах діаметром 27-35 мм, однак якщо ви помітили проблеми з проходженням поворотів на шинах з відповідними грунтозацепами, варто звернути увагу на те, як вони кріпляться.

Зображення 1 ілюструє форму, яка очікується, коли шина встановлена на занадто широкому ободі, що не відповідає формі протектора. Порівнюючи зовнішній край шини з грунтозачепами, зверніть увагу на незначне перекриття або його відсутність. Очікуйте, що шина не буде любити проходити повороти під агресивними кутами нахилу.

Зображення 2 – хороша форма для більшості гонщиків. Перекриття грунтозачепів чітке, проте грунтозачепи не завальцьовані настільки, щоб ковзати в звичайних поворотах.

Зображення 3 зустрічається рідше – але якщо виступ для проходження поворотів занадто далеко за боковиною, то для його зачеплення потрібен значний кут нахилу при проходженні повороту.

Карбонові та алюмінієві обода: Висновок

Карбонові колеса легші. Легша вага має велике значення, особливо на обертальній масі.

Карбонові колеса, як правило, трохи точніші в управлінні.

Карбонові колеса, як правило, передають більше зусилля на педалі.

Алюмінієві колеса, як правило, більш податливі (особливо у порівнянні з деякими іншими марками карбонових ободів…).

Алюмінієві колеса дешевші. (Чесно кажучи, саме тому я, мабуть, продовжую їздити на алюмінієвих колесах: вони дозволяють мені зосередити бюджет на інших аспектах мого велосипеда). Для мене, як для важкого велосипедиста, вага не має значення. Використання шин EXO та хорошого тиску в шинах утримує мене від зловживання колесами – тому ризик удару насправді не є важливим фактором. Знову ж таки, при правильному налаштуванні шин я отримую велику відповідність завдяки технології боковини та PSI, тому додаткова відповідність та зчеплення колеса не є таким важливим фактором. Додаткове відстеження було б добре, особливо на високих швидкостях, я вважаю. хммм, можливо, я буду купувати карбонові колеса …)

Питання? Поспілкуйтеся з нашою командою продажів, щоб вибрати правильний обод для вашої їзди.

Поточне колесо на замовлення MTB Будівельник Пропозиції ободів

Вуглецеве волокно:

Ibis S35

Розміри коліс: 29″ та 27.5″ Внутрішня ширина обода: 35мм свердління: 32h Вага для пари 29″: 890g Відзначено за: хороші характеристики, легкі як для внутрішньої ширини обода 35 мм

NOX Farlow Enduro

Розмір(и) коліс: 29″ та 27.5 ″ Внутрішня ширина обода: 29 мм Свердління(и) 32h Вага для 29-дюймової пари: 940 г Відзначено: найпопулярніший карбоновий обід на BikeCo.com. Чудова передача потужності та відчуття. Достатньо міцні, щоб долати складні рельєфні ділянки.

NOX Farlow XC

Розмір(и) коліс: 29″ та 27.5″ Внутрішня ширина обода: 29 мм Свердління(и): 32h, 28h Вага для пари 29″: 860g Примітка: легша, ніж модель Enduro, ця модель чудово підходить для трейлів та кантрі і популярна серед легких гонщиків.

NOX Kitsuma Enduro

Розмір(и) коліс: 29″ та 27.5 ″ Внутрішня ширина обода: 36 мм Свердління (свердління): 32h Вага для пари 29 ″: 1080 г Відзначимо для: Широкий обод NOX, що пропонується в комплектації, готовій до ендуро, гірських та паркових днів.

NOX Kitsuma XC

Розмір(и) коліс: 29″ та 27.5 ″ Внутрішня ширина обода: 36 мм свердління: 32h Вага для 29-дюймової пари: 980 г Відмічено для: Широкі обода NOX пропонують легшу конструкцію, ніж у Enduro, для легших гонщиків або меншої місцевості.

Фактор Talledega Carbon

Розмір(и) колеса: 29″ та 27.Внутрішня ширина обода 5 дюймів: 30 мм свердління: 32h Вага для пари 29″: 900 г Відзначено за: Велика ширина обода для широкого спектру шин. Легка вага та чуйність. Передні Задні Спеціальні

Factor Talledega Aluminum

Розмір(и) коліс: 29″ та 27.5 ″ Внутрішня ширина обода: 30 мм свердління: 32h Вага для пари 29″: 1040 г Відзначено: популярний алюмінієвий обод з ідеальною шириною обода для широкого спектру шин

Створюємо з найкращим: ніпелі для швейцарських спиць DT Swiss Spokes Nipples

Спиці є чудовим прикладом того, як BikeCo.com курує наш вибір продуктів для максимальної продуктивності.

Що робить спиці DT Swiss найкращими? Існує кілька причин, які приваблюють майстрів-аматорів, але одним із найважливіших факторів є те, що компанія DT Swiss має найкращий контроль якості партії за партією, партія за партією.

Інші спиці можуть коштувати дорожче, але з 1999 року ми не знайшли спиць і ніпелів, які б перевершували DT Swiss день у день.

Ми пропонуємо DT Competition 2.0/1.8/2.0 спиць, а також DT Competition Race 2.0/1.6/2.0 варіантів у чорному кольорі.

Чому чорний колір? Чорне покриття забезпечує трохи міцніше захисне покриття на спиці, ніж голе срібло, без реального збільшення ваги.

Ніяких спиць з лезами? Ні, не зовсім. Гонщики eMTB та MTB, як правило, не мають наддовгих поїздок, які могли б насправді створити будь-яку аеродинамічну перевагу (про яку ви могли б почути на дорожній велосипед). Крім того, при сплющуванні спиці для створення леза виникає напружений стояк по всій довжині спиці. Хоча це може бути не дуже шкідливим для дорожній велосипеди для їзди по гравію або MTB, де каміння, палиці і т.д. можуть кидатися в колеса круглі спиці краще передають енергію удару і рідше виходять з ладу.

Якщо вас дійсно цікавить конкретна комбінація спиць / ніпелів, дайте нам знати, і ми розглянемо її разом з вами!

Ободи

Оскільки колісна пара не призначена для гоночного рівня, а більше для довговічності або витривалості, я подумав, що міцні алюмінієві обода будуть гарним вибором, особливо в поєднанні з ободовим гальмом. Карбонові обода міцні, бувають різних розмірів, але їм не вистачає термостійкості.

Розмір обідка. Дивлячись на мої варіанти покупки, міцний обід повинен бути і широким, і глибоким. Ширина забезпечить краще прилягання до встановленої шини та надасть більшої стабільності на дорозі дорога, в той час як глибина обода вкоротить спиці та забезпечить більшу загальну жорсткість. Трохи фільтрувавши, я зупинився на двох протилежних типах ободів. Перший обод був виміряний на 23(ш) х 23(в) мм, а другий – на 21.5 (ш) x 32 (в) мм. Оскільки я не хотів додавати більше додаткових спиць, ніж мені дійсно потрібно, я вибрав висоту, а не ширину. В іншому випадку, мій ідеальний вибір міцних ободів був би десь 23(ш) x 35(в) мм. Але знову ж таки, реальний світ, реальні компроміси.

Отже, справа дійшла до DT Swiss RR 511 Road Rim, моделі ободового гальма. Просто дивлячись на його специфікацію, очевидно, що це буде надійний, супер-жорсткий, але напів-аеро обод. Цей обід насправді рекомендується до 130 кг ваги велосипедиста. І є бонус, оскільки цей обод також сумісний з безкамерними велосипедами. Повні характеристики обода:

дорога, велосипед, колесо, виробник, інформація
  • матеріал: алюміній
  • розміри: 21.5(ш) x 32(в) мм
  • ширина внутрішнього профілю: 18 мм
  • вага: 530 г
  • максимальний натяг на спиці: 1200 Н
  • заявлений діаметр обода: 581 мм

Втулки

Щодо втулок, я зупинив свій вибір на перевіреному виробнику, який зазвичай використовую на більшості моїх інших велосипедів дорожній велосипед карбонові колісні пари. Notavec дорога велосипедними втулками.

Передня – класична, модель A291SB, а задня – F482SB-SL з карбоновими.B.G. пластина. Так, заднє колесо – надлегка модель з додатковими отворами у фланцях для зменшення ваги, але це не вплинуло на мій вибір. Чому??

Зазвичай маточини не є такою важливою частиною у визначенні жорсткості та довговічності колеса. Принаймні не до такої міри. Розумієте, правило великих пальців полягає в тому, щоб шукати більший фланець до фланця (F.T.F.) та більшого діаметру фланця з неприводного боку. Це повинно дозволити трохи більший натяг на не привідній стороні.

Мені також подобаються якісні японські підшипники EZO типу 6802 (вільна втулка) та 6902 (корпус втулки), що означає, що я можу легко обслуговувати їх максимум за один день. Ще одна приємна річ про задню втулку F482SB-SL – це те, що вона поставляється з A.B.G або система Anti Byte Guard. Оскільки більша частина втулки та храповика виготовлені з алюмінію, наявність міцної пластини з нержавіючої сталі, яка запобігає заклинюванню касети у вільній втулці, є дуже приємною особливістю. Особливо, коли маєш справу з важкими велосипедистами.

Спиці та шнурівка

Спиці відіграють велику роль у визначенні жорсткості колеса. Я зупинив свій вибір на класичних J-подібних спицях Sapim Leader діаметром 2 мм. Вони трохи важкуваті, але вони наднадійні, якщо колесо побудовано правильно. І оскільки я вибрав майже на 10 мм глибший обід, різниця між цими двома варіантами має бути помітною. Детальніше про те, як правильно проводити вимірювання для виготовлення коліс.

Щодо шнурівки, то я вибрав більшу кількість спиць, ніж стандартна дорожній 24 спиці для переднього колеса та 28 спиць для заднього колеса. На обох колесах я використав 2 перехресні схеми шнурівки, хоча для переднього колеса скручування не є визначальною силою, якій потрібно протистояти. Знаючи, що обод має бути натягнутий до 1200 Н (трохи менше, ніж у деяких інших карбонових колесах), використання 2 перехресних схем шнурівки дозволяє мені регулювати натяг відповідно, не жертвуючи при цьому жорсткістю. А відмова від радіальної шнурівки спиць на задньому колесі, яка була у мого клієнта раніше, зменшила б прогин колеса при скручуванні, а також зменшила б навантаження на вже додатково просвердлений фланець.

Велосипедна колісна пара на замовлення Будівельник. Виберіть свій бренд нижче

Ви шукаєте першокласну колісну пару ручної збірки, створену майстром з багаторічним досвідом? Ви хочете колісну пару, де увага до деталей та якості ніколи не залишається поза увагою? Тоді не шукайте більше, адже наш колісний майстер має 25-річний досвід роботи! Розташований у південному передмісті Чикаго в Палос Хайтс, штат Іллінойс, ми пишаємося тим, що пропонуємо одні з найкращих кастомних колісних пар ручної збірки у велосипедній індустрії, включаючи Industry Nine, Chris King, Hope, DT Swiss, American Classic Hadley! Незалежно від того, чи це колісна пара для гірського велосипеда, шосейного велосипеда чи циклокросу Велосипед, Richards Bicycles має навички, знання та багаторічний досвід, щоб виготовити на замовлення будь-яку колісну пару, яку ви можете придумати!

Шукаєте колісну пару для лівші? Одношвидкісні колісні пари? Сумісні з SRAM XX1 колісні пари? Дивіться наш розділ “Спеціальні колісні пари” нижче!

ВСІ колісні пари з ободами Stans тепер доступні в червоному, синьому, золотисто-зеленому кольорах.

Тут, у Richards Bicycles, ми можемо виготовити майже будь-яку колісну пару 26, 29er або 650b, яку ви можете собі уявити. Хоча ми можемо буквально виготовити будь-яку колісну пару, яку тільки можна собі уявити, ми спеціалізуємося на кількох конкретних брендах, таких як Industry Nine / I9, Chris King, Hadley Racing, Hope Pro II, DT Swiss, American Classic, Shimano, SRAM, Mavic Stans. Якщо ви шукаєте колесо або колісну пару, яку шукаєте, але не бачите її в нашому асортименті будівельник Якщо у вас є питання, будь ласка, телефонуйте нам за номером 708-448-8260 або пишіть на mtb@rbikes.com, і ми будемо раді відповісти на будь-які питання, які у вас можуть виникнути, а також надати вам ціни та доступність.

Наш процес виробництва коліс

Всі наші колісні пари виготовляються в будинку нашим колісником, Майком B. Майк має понад 25 років досвіду ручної збірки одних з найкращих колісних пар високого класу на ринку. Ми можемо з упевненістю сказати, що Майк має більше досвіду у створенні першокласних коліс, ніж майже будь-яка інша людина в цій галузі, і ми гарантуємо, що наші колеса будуть найкращими з тих, що ви можете знайти. При виготовленні колісної пари Майк індивідуально готує (натягує) кожну спицю вручну, таким чином гарантуючи, що колісна пара залишиться міцною на довгі роки. Це трудомісткий процес, який більшість інших виробників коліс намагаються уникати, але він вартий того в довгостроковій перспективі, оскільки правильно виготовлене натягнуте колесо залишиться вірним набагато довше, ніж колесо, яке не було виготовлене з такою додатковою турботою.

Не знаходиться в нашому магазині або поблизу нього? Це чудово! Ми відправляємо наші колісні пари по всьому світу. Насправді, 90% наших виготовлених на замовлення колісних пар відправляються, багато з яких опиняються в Каліфорнії, Аризоні, Колумбії, Північній Кароліні та інших штатах, де є одні з найкращих місць для катання на велосипедах. Під час транспортування ми використовуємо нашу власну коробку для коліс зі спеціальними вставками, щоб утримувати ваші колеса на місці, щоб вони не рухалися під час транспортування. Крім того, кожне колесо обмотане термоусадочною плівкою, щоб забезпечити максимальний рівень захисту під час транспортування.

Комплект 4

Перед тим, як перевернути колесо, опустіть решту спиць у фланець з неприводного боку ззаду. Обережно переверніть колесо і покладіть всі спиці рівно.

Візьміть будь-яку вільну спицю. Цей четвертий набір спиць буде випромінюватись вліво, навпроти існуючого набору з неприводного боку. Пересуваючи спицю вліво, порахуйте кількість хрестиків, аналогічно до того, як ви робили з третім комплектом – більше одного, більше двох, менше трьох, встановіть в отвір спиці, що залишився. Повторіть для всіх спиць, що залишилися.

Якщо ви перевіряли свою роботу в процесі, залишилося лише перевірити, щоб четвертий набір спиць був переплетений – над однією, над двома, під трьома.

Тепер у вас є повністю переплетене колесо колесо!

Колесо Натягування

Колесо зашнуроване, але спиці все ще вільні. Наступна мета – рівномірно натягнути натяг в колесо. Для початку обнуліть соски спиць. Затягніть кожен ніпель до такої міри, щоб не було видно різьблення. Використання ніпельного ключа, такого як ND-1, значно полегшить цей процес – в іншому випадку використовуйте гайковерт. Якщо вам важко обнулити ніпелі спиць, це може означати, що ваші спиці занадто короткі, і, можливо, вам доведеться переглянути свій розмір колесо побудувати.

Потім додайте трохи рідкого мастила в місця з’єднання ніпеля та обода. Це допоможе зменшити тертя і полегшить натягнення та подальше регулювання. Добре прокрутіть колесо, щоб мастило потрапило в проміжки між ніпелем та ободом.

Починаючи від вентилю колеса, зробіть однакову кількість обертів на кожному ніпелі. Якщо ваше колесо було виготовлено з недиференційованою довжиною спиць (див. розділ Визначення довжини спиць при виготовленні колеса для отримання додаткової інформації), то зробіть додаткові два оберти на стороні приводу заднього колеса або на стороні ротора переднього колеса.

Ідея полягає в тому, щоб рівномірно розподілити напругу, і часто краще не поспішати і рухатися повільно, роблячи лише один-два оберти за раз. Під час роботи стисніть спиці. Ви зможете відчути, коли вони почнуть набирати пристойний рівень натягу – недостатній для того, щоб мати міцне колесо, але достатній для того, щоб можна було їздити.

Після того, як колесо буде відносно щільно затягнуте, перевірте початковий натяг за допомогою TM-1 або іншого вимірювача натягу спиць, щоб побачити, на якому етапі знаходиться колесо. Це допоможе зрозуміти, наскільки сильніше потрібно затягнути колесо. Для більш детальної інформації про натяг коліс див. Вимірювання та регулювання натягу спиць.

Обкатка колеса

На додаток до збільшення натягу, вам, швидше за все, також потрібно буде внести корективи в бічну, радіальну та обідню частини нашого колеса, що також додасть натягу колесу і наблизить нас до кінцевої мети.

Спочатку перевіримо бічне сходження колеса та виправимо будь-які відхилення – обточування колеса (бічне радіальне).

Далі перевірте розвал колеса – див. розвал колеса (центрування).

Далі перевірте радіальне положення колеса, виправивши всі виявлені відхилення.

Після того, як колесо встановлено, розцентровано і натягнуто, зніміть напругу (або попереднє напруження) з колесо щоб переконатися, що ніпелі сидять в ободі, а головки спиць сидять у втулці.

Ви можете зробити це кількома різними способами, але ми пропонуємо метод стискання. Просто стисніть паралельні спиці з обох боків колеса. Це створить додаткове навантаження на спиці і допоможе з’єднати коліна спиць з фланцями маточини, а також допоможе посадити ніпелі в ложе обода.

Часто після цього процесу ви побачите незначну зміну натягу і, можливо, правильність посадки. Вирішіть ці проблеми і стисніть ще раз.

Вітаємо, ви створили колесо!

Наступна стаття в цій серії

Нарізка колеса (бічна радіальна) Переглянути статтю

Вимірювання та регулювання натягу спиць Переглянути статтю

https://bikeco.com/product/bikeco-custom-emtb-mtb-wheel-будівельник/
https://spokecalc.io/building-a-custom-wheelset.php
https://www.rbikes.com/products/all-custom-26-29er-650b-wheels-wheelsets-pg548.htm
https://www.парктронік.com/en-us/blog/repair-help/how-to-build-a-колесо [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top