Трекінгова застібка на велосипеді. The North Face Stormbreak 2 ($185)

похід, оснащення, велосипед, північ, обличчя, штормовий

Найкращі місця для трекінгу поблизу Бангалора для любителів гострих відчуттів, які варто відвідати у 2023 році

Ви плануєте вихідні, присвячені походам поблизу Бангалора? Якщо так, то наш список найкращих місць для трекінгу поблизу Бангалора стане вам у нагоді, коли ви почнете свої дослідження. Давайте почнемо мандрівку менш відомими, але неймовірно захоплюючими місцями для трекінгу поблизу Бангалора, які нададуть вашим вихідним нову мету.

Настав час вирватися з міської метушні, спакувати валізу і на деякий час попрощатися з хаосом.

похід, клацання, велосипед, північ, обличчя, шторм

Найкращі місця для трекінгу поблизу Бангалора

Прокрутіть вниз, щоб знайти деякі з найкращих походів поблизу Бангалора, яким неодмінно варто побалувати себе неперевершеною пригодою. Запишіть усі найкращі з них, які ви знайдете.

Раманагара – похід у “Шовкове місто

Раманагара – місце зйомок легендарного хінді-фільму “Шолай” – одне з найкращих місць для трекінгу поблизу Бангалора. Відомий шовковим ринком і мальовничими краєвидами похід, Рамнагара популярна як серед любителів трекінгу, так і серед професіоналів. Він також відомий скелелазінням, спостереженням за птахами та стародавнім храмом Паттабхі Рама, і це лише деякі з багатьох речей, які роблять його ідеальним місцем для походів вихідного дня поблизу Бангалора.

Відстань між Раманагарою та Бангалором: 50 кмРівень складності: Від помірної до складноїКлючові моменти: Скелелазіння і риболовля в Канві та водосховищі Джанапада ЛокаЧим зайнятися: Кемпінг, спостереження за птахами, трекінг, магазин сувенірів

Пагорби Нанді – Похід У літньому палаці Тіпу Султана

Розташовані на висоті 1478 м, пагорби Нанді або Нандідург є одним з найпопулярніших місць для трекінгу поблизу Бангалора. Можна піднятися на 1200 сходинок, щоб дістатися до літнього палацу Тіпу Султана, розташованого на вершині. Це заворожуюче місце, звідки відкривається захоплюючий вид на навколишні пагорби та Амріта Саровар. Можна зайнятися скелелазінням і рафтингом зі скелі Tipu’s Drop – відомого скельного виступу на пагорбах Нанді.

Відстань від Бангалора: 60 кмРівень складності: Від легкої до помірноїКлючові моменти: Найфотогенічніший схід сонця з водоспаду Тіпу (скелясте відслонення)Чим зайнятися: Парапланеризм, їзда на велосипеді, шопінг,

Скандаґірі – улюблене місце кожного професіонала трекінгу

У Скандаґірі похід починається з храму Папаґані, до якого можна легко дістатися з Бангалора, Нанді Хіллз або міста Чікбаллапур. На всій ділянці можна знайти дві печери. Це досить складний похід і здебільшого їх фотографують фахівці. Також відомий як Калавара Дурга, це одне з найкрасивіших місць для трекінгу в Бангалорі, особливо для нічних походів навколо Бангалора. Мандрівникам, які планують подорожі з Бангалора, сподобається цей маленький куточок краси.

Відстань від Бангалора: 61 кмРівень складності: ПомірнийОсобливості: Кемпінг і спостереження за птахамиЧим зайнятися: Риболовля, катання на бамперних човнах, катання на водних мотоциклах

Антаргандж – унікальне маленьке містечко в Карнатаці

Вулканічні скелі, валуни, печери та невеликі пагорби зробили Антаргандж одним з найбільш відвідуваних місць для трекінгу в околицях Бангалора. Цей маршрут є поєднанням трекінгу та дослідження печер. Це 3-кілометрова подорож, яка проведе вас через складні, заплутані стежки та одні з найкрасивіших краєвидів. Вважається одним з найкращих місць для самостійних походів поблизу Бангалора, похід будь-якого легкого рівня і абсолютно мальовничий, що робить його одним з найкращих походів поблизу Бангалора.

Відстань від Бангалора: 70 кмРівень складності: Від легкої до середньоїВідмінні моменти: Ночівля з наметом у печерахЧим зайнятися: Спелеологія, трекінг, відвідування храму Сомешвара

Пагорб Савандурга – один з найбільших монолітів в Азії

Одне з наймальовничіших місць для трекінгу навколо Бангалора, Савандурга ідеально підходить для любителів природи та любителів пригод. У Савандурзі є два популярних маршрути: Карігудда і Біллігудда. Це більш популярний і складний маршрут похід через віковий форт Кемпе Говда.

Відстань від Бангалора: 70 кмРівень складності: Від легкого до середньогоОсновні моменти: Одне з найкращих місць для нічних походів поблизу Бангалора: Ніч похід, відвідайте дамбу Манчанабеле, відвідайте храм Бхога Нандешвара

Поради щодо місць для походів поблизу Бангалора

Поблизу Бангалора є безліч найкращих місць для трекінгу для романтичного та красивого відпочинку в Бангалорі. Любителі гострих відчуттів віддають перевагу подорожам в гори, і саме тоді наш маленький путівник прийде до вас на допомогу.

Для ознайомлення з нашими редакційними кодексами поведінки та відмовою від авторських прав, будь ласка, натисніть тут

Slash 9.9 29 Особливості RSL

  • Основна рама OLCV Mountain Carbon – спеціальний карбон для MTB, розроблений для збереження міцності навіть після удару
  • 29-дюймові колеса з2.6-дюймовий кліренс (шини більшого розміру не сумісні)
  • 150 мм (5.9-дюймовими) задніми колесами // 160/130 мм (6.3/5.1-дюймовий) регульований хід вилки
  • Підвіска EVO
  • Фіксоване нижнє кріплення амортизатора
  • Метрична 230×57.5-міліметровий розмір удару
  • Active Braking Pivot (ABP) – запатентована конструкція концентричного шарніра, що забезпечує активну роботу задньої підвіски при гальмуванні
  • Конічна виносна труба E2
  • Внутрішня прокладка Control Freak – просте, чисте та тихе управління кабелями
  • 1X специфічний привід
  • Нижня труба Straight Shot з протиударним блоком – оптимізує співвідношення жорсткості до ваги та запобігає ударам коронки об раму
  • Mino Link – Швидкозмінний чіп, що дозволяє регулювати нижній кронштейн та кут нахилу головки
  • Карбонова броня – призначена для уповільнення та перерозподілу ударів на більшій площі
  • Геометрія G2 – зміщення вилки на 51 мм для кращої керованості 29er
  • Нижній кронштейн PF92 з кріпленнями ISCG05
  • Кріплення для пляшки
  • Збільшена відстань між осями 110/148 мм – ширші дропаути для покращення жорсткості коліс, збільшення кліренсу шин та встановлення коротшого ланцюга
  • Заявлена вага (розмір 17).5, без педалей): 28.2 фунти (12.79 кг)
  • MSRP: 7,999.99 USD

Slash 29 доступний у чотирьох розмірах, включаючи рідкісний і складний у виготовленні розмір 15.5 (Small) версія побудована на TrekДесятирічний досвід роботи з 29er. Зверніть увагу, що цифри вище відображають геометрію з вилкою 160 мм, хоча його також можна використовувати з вилкою 150 мм, щоб задовольнити вимоги до їзди. Це підштовхує велосипед ближче до “трейлового” кінця спектру його використання, знижує висоту нижнього кронштейна приблизно на 3-4 мм і збільшує кут нахилу виносної труби на півградуса. Trekпродовжує використовувати чип Mino Link у верхній частині підсідельних штирів, що робить подальше регулювання геометрії сидіння легким і простим.

Перші враження

Незважаючи на те, що 29-дюймові велосипеди для далеких подорожей стають все більш популярними, презентація Slash минулої весни привернула увагу багатьох журналістів, гонщиків та інженерів, які прагнуть залізти на борт велосипеда. Будучи комбінацією трьох, ми були в захваті, коли велосипед приїхав до нас на поріг. Ми вже розповідали про ряд особливостей Slash, унікальних для цього велосипеда, коли велосипед ми не шукали жодної революційної функції, але нас найбільше вразив загальний пакет. Карбонова броня, стильне поєднання матової та глянцевої фарби, високоякісні компоненти, гарні кути огляду та сміливі Trek брендинг – це видовище, на яке варто подивитися. Деякі вчені стверджують, що колір перемоги – червоний – в даному випадку: Viper Red. Незважаючи на те, що оновлений Slash виглядає переможцем на папері та під заводськими пілотами Trek, ми дійсно хотіли з’ясувати, чи зможе він велосипед чи зможе він виправдати сподівання і чи не виявиться в ньому якихось недоліків.

При ближчому розгляді Slash має низку оновлень та вдосконалень у порівнянні з попереднім поколінням. Кілька з них прості: підйом від 650B (27.5) до 29-дюймових коліс, більш агресивна геометрія, збільшена відстань між осями та метричні розміри амортизаторів – це лише деякі з них. Можливо, менш передбачуваним було впровадження даунтейбу Straight Shot, Knock Block та помітно відсутнього Full Floater.

Ділан Хоуз, керівник відділу TrekУ нас є кілька причин, чому я вирішив придбати MTB RD: Закріпивши нижнє кріплення амортизатора, ми змогли краще упакувати велосипед та колесо великого діаметру для подорожі, яку ми хотіли. Ми також змогли спроектувати набагато жорсткішу, але й набагато міцнішу вилку – однак, оскільки вилка була вже більш ніж достатньо міцною у Full Floater, це означало, що вона може стати набагато легшою”, – розповів Хоуз.

Крім того, ми поцікавилися кривою підвіски з фіксованим нижнім кріпленням амортизатора, а також тим, чи було це вдосконаленням того, що пропонував Full Floater, чи це взагалі новий напрямок. У нас було кілька причин відійти від Full Floater у цьому питанні велосипед, Хоуз розповів Віталію, але головна ідея полягала в тому, щоб зберегти кінематику і коефіцієнт важеля незмінними. Те, як амортизатор і рама працюють разом, все ще залишається найважливішою характеристикою в тому, як працює велосипед велосипед буде працювати і якою буде якість їзди.

Показник важеля трохи прогресивніший, ніж у оновленого Remedy для більших ударів, і трохи нижчий, ніж у попереднього Slash, що стало наслідком того, що камери негативного тиску великого об’єму стали нормою для протиударних наметів. На папері зміни скромні, але Хоуз запевнив нас, що вони будуть глибокими на стежці.

Налаштування Slash було простим. Прокладка кабелю була клацання велосипеда, Підвіска FOX була встановлена відповідно до рекомендованих налаштувань, і ми вирушили в дорогу.

On The Trail

Цієї осені в Сквоміші, Британська Колумбія, випало більше дощів, ніж ми можемо пригадати. Скільки ви просите? Ми чули повідомлення, що в жовтні 29 з 31 дня йшов дощ, і не можемо сказати, що це звучить як перебільшення. Це не завадило нам їздити, але означало, що за чотири місяці, що ми на ньому каталися, Slash побачив цілу вічність опадів і більш ніж здорову порцію поганих умов. Ми також провели кілька днів, катаючись на велосипедах у Whistler Bike Park (де велосипед був шалено популярним у лайн-апі) на додаток до навколишніх громад Пембертона, Вістлера та На північ Ванкувер.

При зрості трохи менше шести футів, ми вибрали 19-й розмір.5 (Trekрозмір Large (еквівалент Large). З великим вильотом ми, мабуть, могли б обійтися 17.5 (середній), проте з довгими руками та внутрішнім швом ми відчували себе як вдома. Посадка була зручною з самого початку, а оновлена геометрія, здавалося, доповнювала наміри Slash. Коли Mino Link налаштований на слабкий хід, агресивний кут нахилу 65.1 градус нахилу голови відчувався напрочуд швидко, коли ми вперше вирушили до лісу.

Як вже згадувалося, ми використовували Slash як наш щоденний водій. У Vital MTB ми їздили на багатьох сучасних ендуро-байках, які були схожі на даунхільні велосипеди, але в цьому випадку ми виявили, що Slash чудово підіймався на гору, як для ендуро для тривалих подорожей велосипед. Підвіска залишилась відносно активною, проте двопозиційний амортизатор FOX Factory Float X2 запропонував більш жорсткий варіант для підйомів по дорогах. Зазвичай ми вирішили не чіпати підвіску під час сходження, але, ймовірно, ми б використовували її частіше, якби наші щоденні сходження не були настільки технічними. З ефективним кутом нахилу підсідельної труби 73.6-градусний, сидячий підйом не такий вертикальний і центральний, як у нового Specialized Enduro 29, але ми жодного разу не відчули, що він занадто розслаблений, а також не відчули, що FOX Factory Talas 36 потрібно опустити до 130 мм, щоб велосипед добре піднімався на гору. Насправді, ми використовували нижній хід лише один раз. Натомість ми вважали за краще під час підйому сидячи змістити наше положення до носа сідла, щоб імітувати більш круту підсідельну трубу, що також усунуло будь-яке блукання переднього колеса. Стоячи на підйомі, ми отримали майже такий самий результат. Підвіска залишилася активною, але не настільки, щоб ми відчували, що занадто багато енергії витрачається даремно, і достатньо, щоб заднє колесо підтримувало надійне зчеплення з дорогою на технічних ділянках. Загалом, оновлений Slash підіймається досить добре для будь-якого велосипед, не кажучи вже про універсал, обладнаний Float X2, призначений для домінування у Світовій Серії Ендуро.

Незважаючи на те, що Slash призначений для жорстких перегонів, ми були приємно здивовані тим, наскільки добре він справляється з проміжними трасами, пересіченою місцевістю та швидкістю на половині дистанції. Деякі гоночні велосипеди, як правило, здаються надмірно важкими, поки вони не наберуть потрібного темпу або на пересіченій місцевості, проте ми ніколи не відчували, що Slash є громіздким. Більші колеса, безсумнівно, допомагають не зупинятися на досягнутому, і наш Float X2 був жвавим, чуйним і підтримуючим на початковому та середньому відрізках шляху. Тонкі зміни геометрії стали перевагою і тут. Trek навмисно залишив розумний винос нижнього кронштейна, щоб дозволити гонщикам отримати непарний хід педалей, замість того, щоб постійно контролювати удари об каміння. Колісна база велосипеда ніколи не заважала нам долати круті повороти чи незручні ділянки, так само як і нахил руля. Деякі ендуро-зброї вимагають більше зусиль від гонщика і по-справжньому оживають лише тоді, коли на них жорстко їздять, але Slash – не з таких. Ми чудово провели час на більш м’яких стежках і все ще могли гасати, не надто напружуючись.

Без сумніву, нас найбільше цікавила доблесть Slash на спусках. Trek була переконана, що їхня найновіша версія Slash – це потенційно найкращий велосипед, який вони коли-небудь робили, і що він забезпечує впевненість на прямих ділянках, яка раніше була доступна лише з ходом 200 мм і подвійною корончастою вилкою. Після кількох тюнінгових поїздок ми попрямували до Whistler Велосипед Park, щоб з’ясувати, чи так це насправді. Наше перше коло розпочалося м’яко з швидкої пробіжки по плавній стежці Blue Velvet. Від м’якості до брязкоту кісток, коли ми їхали до Первородного гріха, Козячої ущелини і, зрештою, до Ренегату, набагато більш технічних стежок з великою кількістю квадратних країв. Незважаючи на те, що Slash має менший хід, ніж повноцінний DH-байк, ми були вражені тим, наскільки спокійно він тримався на трасах з такою кількістю послідовних ударів і глибоких ям. The велосипед Підвіска підтримувала без відчуття жорсткості, і було достатньо ходу, щоб важкі удари не просідали занадто різко – хоча ми радимо встановити додаткову об’ємну прокладку, якщо ви проводите більше часу в парку. Геометрія дозволила нам залишатися в центрі, і ми ніколи не відчували, що передні або задні центри занадто короткі, або що нижній кронштейн недостатньо опускається на високих швидкостях або при послідовних ударах.

Кращий з решти

MSR Hubba Hubba 2P (550)

Категорія: БагатоборствоВага в упаковці: 3 фунти. 4 унції.Розміри підлоги: 84 x 50 дюймів.Ємності: 1P, 2P, 3PЩо нам подобається: Легкий і придатний для життя з відмінним захистом від негоди.Чого у нас немає: Менший загальний простір над головою, ніж у Copper Spur; суцільні стіни призводять до меншої вентиляції.

Один з найбільш універсальних туристичних наметів на ринку вже багато років поспіль, Hubba Hubba від MSR пропонує виняткову придатність для життя та захист від негоди в міцному, легкому корпусі. Оновлена минулого року, найновіша версія значно зменшила вагу (на 10 унцій) у порівнянні з попередньою моделлю.) від попередньої моделі завдяки використанню більш тонких матеріалів, але загальний дизайн залишився незмінним. Неконічний план підлоги, 40-дюймова висота піку та майже вертикальні стіни забезпечують чудовий внутрішній простір, і ви отримуєте чудову стійкість до погодних умов завдяки довговічному водонепроникному покриттю на льоту та втулковій конструкції жердини для стабільності при сильному вітрі. При вазі всього 3 фунти 4 унції, ми вважаємо, що це найкраща модель Hubba Hubba з усіх, які ми бачили.

Як Hubba Hubba порівнюється з нашою першокласною моделлю Copper Spur? Big Agnes на 4 дюйми довший і на 2 дюйми ширший у верхній частині, а круті стінки та несиметрична конструкція жердин створюють вражаючу кількість простору над головою з одного боку. З іншого боку, не звужена конструкція намету MSR пропонує більшу ширину, що означає, що у вас є можливість спати з сусідом по намету пліч-о-пліч. Ще одним фактором, який слід враховувати, є суцільні стінки намету Hubba Hubba (Copper Spur має більш важку сітку), що буде краще при сильному вітрі, але призведе до меншої вентиляції в цілому. Нарешті, обидва намети використовують відносно схожі матеріали – підлога MSR 20D проти 15 x 20D у Big Agnes, але було кілька скарг на довговічність останньої моделі Hubba Hubba, включаючи повідомлення про те, що карбонові жердини розколювалися (ми не стикалися з цим під час тестування). Зрештою, Copper Spur утримує першість завдяки своїй неперевершеній вентиляції, придатності для життя та надійності, але трохи більш пристосована до погодних умов Hubba Hubba наступає їй на п’яти. Читати детальний оглядПодивитися MSR Hubba Hubba 2P

Розчинний барвник Big Agnes Tiger Wall UL3 (500)

Категорія: НадлегкіВага в упаковці: 2 фунти. 15 унцій.Підлогові розміри: 88 x 66/60 дюймів.Місткість: 1P, 2P, 3PЩо нам подобається: Легкий, але все ще місткий.Що ми не робимо: Напіввідокремлений дизайн трохи складніше розбити.

Якщо ви подорожуєте удвох, двомісний намет – найкращий вибір для зменшення ваги та об’єму. Але якщо ви коли-небудь були в наметі під час шторму, ви знаєте, як це буває: Стіни можуть почати швидко закриватися. Хороша новина полягає в тому, що з розвитком технологій виготовлення тканин та дизайну наметів можна перейти до більш просторого укриття, не збільшуючи при цьому навантаження. Tiger Wall UL3 від Big Agnes – один з наших улюблених наметів для трьох осіб завдяки своїй невеликій вазі – при вазі менше 3 кілограмів, це дуже просторий притулок для двох, в якому ще залишиться місце для дитини, собаки або спорядження. Якщо ви подорожуєте в несприятливу погоду, з маленьким третім компаньйоном або вам просто подобається ідея додаткового місця (без божевільного штрафу за зайву вагу), це такий же хороший варіант, як і будь-який інший.

Стіна Tiger Wall зменшує вагу завдяки напівстоячій конструкції, яка має деякі недоліки. Ми виявили, що особливо важко отримати рівномірний кут нахилу під час кемпінгу на скелях, і намет просто не такий стійкий до погодних умов, як окремо стоячий, як намет Copper Spur, показаний вище. Але ви отримуєте двоє дверей і два тамбури, а великий коньковий стовп по центру забезпечує значне збільшення простору над головою. Що стосується матеріалів, то нейлон з силіконовим покриттям Tiger Wall вражаюче міцний (хоча він все ще тонкий і вимагає дбайливого ставлення), і нам подобається, що Big Agnes звернулася до стійких до вицвітання тканин, пофарбованих розчином, щоб зменшити їх вплив на навколишнє середовище. Нарешті, майте на увазі, що ви можете зменшити вагу ще більше, вибравши Tiger Wall 2 Platinum (650, 2 фунта). 11 унцій.) або вуглецевий (5000,000, 2 фунта). 1 унція.), які мають такий самий дизайн, але з ще легших матеріалів. Читати детальний оглядДивіться барвник для стін Big Agnes Tiger Wall UL3 Solution Dye

Поради щодо купівлі туристичного намету

Категорії наметів для рюкзаків

Існує стільки ж стилів туристичних наметів, скільки і туристів, від обтічних конструкцій, натхненних походами, до міцної та зручної класики. Звідси випливає, що при виборі намету, перш за все, потрібно подумати про те, що для вас означає похід з рюкзаком. Ви виїжджаєте на природу кожні вихідні влітку або лише кілька днів на рік? Ви любите подорожувати швидко та легко або надаєте перевагу комфорту та довговічності? Скільки місця вам потрібно? Нижче ми розбиваємо поле на чотири окремі категорії: універсальні, бюджетні, ультралегкі та всесезонні.

Універсальні намети в нашій універсальній категорії є ядром ринку. Ці намети пропонують найкраще поєднання зручності та економії ваги, важать від 3 до 4 фунтів (для моделі 2P) і мають складну конструкцію жердин, що забезпечує круті стіни та великий внутрішній простір. Їх конструкція також забезпечує вражаючу стійкість при сильному вітрі та чудовий захист від дощу. Крім того, більшість універсальних наметів мають двоє дверей і два тамбури, що додає зручності та зручності зберігання. Але є кілька застережень: Ці намети дорогі (наш топовий Big Agnes Copper Spur HV UL2 коштує 550) і не особливо міцні, з відносно тонкими тканинами та блискавками. Нарешті, хоча універсальні намети дуже зручні для двох спальних місць, ви часто знайдете більші плани поверхів у нашій бюджетній категорії. Але для найкращих у своєму класі характеристик, намети в нашій категорії універсальних наметів є нашим найкращим вибором для більшості.

Бюджетні Якщо ви новачок у туризмі або виходите в похід лише кілька разів на рік, варто звернути увагу на бюджетні намети. Більшість з цих конструкцій мають MSRP менше 350 і визначаються їх більш товстими тканинами, простими конструкціями полюсів та важчими конструкціями. Високий рівень комфорту завдяки просторому плануванню, яке не йде на компроміс зі зменшенням ваги, двом дверям і двом тамбурам, а також великій кількості місць для зберігання речей. А завдяки значно міцнішим тканинам, вони витримують набагато більше використання та зловживань, що є гарною новиною для тих, хто не хоче витрачати надто багато часу на догляд за своїм спорядженням. Це правда, що бюджетним наметам не вистачає вигадливої архітектури та невеликої ваги більш дорогих наметів, але, на нашу думку, вони мають все, що потрібно новачкам, і нічого зайвого. З нашого списку вище, REI Co-op Trail Hut 2 – наш улюблений бюджетний намет, і ви можете піднятися до Half Dome SL 2 для вражаючого поєднання ціни та продуктивності.

Надлегкі туристи, які піклуються про вагу, довгий час покладалися на намети з голими кістками, але лише нещодавно захоплення надлегкими наметами охопило і основний рюкзак. Першочерговим завданням тут є зведення ваги до мінімуму (3 фунти або менше), що досягається за рахунок тонких тканин і блискавок, конічної підлоги, сильно похилих стель, меншої кількості дверей, менших тамбурів і спрощених конструкцій палиць. Крім того, більшість з них нестоячі та напівстоячі, тобто їх потрібно ставити на кілки, щоб вони тримали форму. Не дивно, що у наметів цієї категорії є чимала частка потенційних компромісів: Вони страждають з точки зору захисту від негоди (нам особливо не пощастило з Big Agnes Fly Creek HV UL2 під час сильного вітру), вимагають багато додаткового догляду і можуть бути досить тісними для двох. Крім того, ви витратите до зниження ваги: Більшість надлегких наметів важать 400 або більше, а намети Dyneema, такі як 1-фунтові 2.5-унція Zpacks Duplex обійдеться вам до 699.

похід, оснащення, велосипед, північ, обличчя, штормовий перерва

Але ми переконані, що надлегке спорядження може зайти занадто далеко, що і відбувається (на нашу думку), коли щільність тканини підлоги намету опускається нижче 15 ден (як у випадку з 7D підлогою Big Agnes Tiger Wall Platinum) або коли ви прокидаєтесь зі стіною намету, що прилипла до ваших ніг обличчя (реальний досвід, який ми мали з рюкзаком Lunar Solo від Six Moon Designs). Ми, звичайно, розуміємо привабливість наметів для наскрізних походів та серйозних мандрівників, і в правильних умовах компроміси можуть бути мінімальними. Але для більшості рекреаційних туристів економія ваги, ймовірно, не варта того. Здебільшого, ви можете отримати більше комфорту та зручності (не кажучи вже про довший термін служби), придбавши намет, який лише на один фунт важчий (трохи більше 3 фунтів), ніж намет Big Agnes Copper Spur., Big Agnes Copper Spur досить безкомпромісний). З цієї причини ми представляємо тут кілька надлегких наметів і обов’язково вкажемо на їхні слабкі сторони в описах вище. Для більш глибокого занурення в цю тему, дивіться нашу статтю: Туристичні намети: Наскільки легкий – це занадто легкий?

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top