Ресурс двигуна 100-кубового велосипеда. Фактори, що впливають на тривалість життя мотоциклетних двигунів

Поширені проблеми з велосипедами та їх вирішення

Всі ми, власники мотоциклів, в певний момент часу стикаємося з проблемами, пов’язаними з нашими машинами. Деякі з них незначні, але інші можуть залишити нас на узбіччі дороги. Ця корисна історія прийшла від нашого читача Аруна, власника Apache, який зібрав деякі з найпоширеніших проблем, з якими він та його колеги-байкери стикалися, а також їх вирішення.

100 куб.см, велосипед, двигун, термін служби, фактори

Як ви можете з’ясувати, деякі з них вимагають лише невеликих зусиль з вашого боку і нічого більше. Найкраще, що ви можете зробити, це прочитати інструкцію з експлуатації мотоцикла у вільний час, оскільки це допоможе вам краще зрозуміти машину та її внутрішню будову.

Ось список деяких поширених проблем з мотоциклами та їх вирішення від Аруна ..

Рішення поширених проблем з велосипедом – малий пробіг

Це дійсно те, на що найбільше скаржаться люди, і на це є досить багато причин, чому це відбувається, я пояснюю найпоширеніші причини нижче.

Низький тиск в шинах може значно знизити паливну ефективність, шинам потрібне повітря, щоб залишатися в належній формі, інакше все, що вони будуть робити, це створювати опір коченню, це ускладнює рух коліс і, отже, зменшує пробіг.

Перше, що потрібно зробити – це перевірити тиск в шинах велосипеда. Дуже недбалий підхід до цього – зробити це, штовхаючи шини ногою або намагаючись проштовхнути гуму за допомогою великого пальця. Якщо воно потрапляє всередину, перевірте його та замініть, якщо потрібно. У посібнику з експлуатації буде вказано рекомендований тиск в шинах. Для довідки, виробники також наклеюють наклейки на маятники або на бак. Залежно від стилю їзди, перевіряйте тиск раз на місяць або щоразу, коли відчуваєте мляву реакцію двигуна. Ви також можете придбати інструменти для моніторингу шин на інтернет-порталах.

Брудна моторна олива також може знизити ефективність. Брудна олива може стати густою і чинити опір руху деталей у двигуні. Найочевиднішою ознакою забрудненої оливи є те, що важіль перемикання передач стає занадто твердим або шумить під час перемикання. Якщо ви проїхали на велосипеді понад 2500/3000 км без заміни мастила (для мінеральних моторних масел) або якщо ви помітили дим з вихлопної труби, перевірте моторне мастило. Це можна зробити, знявши масляний щуп, який, по суті, є масляною кришкою. Якщо мастило на кінчику манометра чорного кольору, саме час його замінити. Також пам’ятайте, що наявність хорошого мастила в двигуні дуже важлива для того, щоб він працював довго і без проблем. Обслуговування через рекомендовані інтервали – це те, що ви завжди повинні робити. Перевірте інструкцію (зазвичай в кінці), щоб знайти інформацію про обслуговування та інтервали. Як правило, інтервали обслуговування складають від 2500 до 5000 км пробігу, в залежності від вашого велосипеда.

Налаштування карбюратора також потрібно перевірити. Карбюратори в основному мають два гвинти, гвинт холостих обертів двигуна та гвинт повітряно-паливної суміші, гвинт A/F регулює співвідношення повітря та палива, що надходить у двигун, тому більше повітря та менше палива означає кращу ефективність, але нижчу продуктивність, і навпаки. Хитрість полягає в тому, щоб знайти правильний баланс між продуктивністю та ефективністю. Якщо ви не маєте уявлення про це, попросіть свого механіка встановити його для вас. Ви можете робити різні спроби, щоб досягти бажаних налаштувань. Якщо ваш велосипед з інжекторним впорскуванням палива, ви можете пропустити цей розділ, оскільки бортова система ECU автоматично відрегулює налаштування суміші повітря/палива. Для всіх інших, відповідну покрокову інструкцію можна знайти на цій сторінці.

Тугі гальма: Коли гальма занадто тугі, це може збільшити зусилля, необхідне двигуну для обертання коліс. Поставте велосипед в нейтральне положення на центральну підставку і вручну покрутіть колеса, вони повинні обертатися вільно і без особливих зусиль, якщо передні або задні колеса важко обертаються, ослабте гальма на один виступ і спробуйте ще раз, якщо це дисковий гальмівний пристрій, віднесіть його в майстерню компанії для перевірки.

Стиль їзди також може впливати на ефективність. Може здатися нерозумним постійно їхати зі швидкістю 40 км/год. Їдьте зі швидкістю, на якій двигун працює спокійно, десь між 3000 і 5000 об/хв, залежно від моделі велосипеда. Уникайте різкого гальмування. Якщо ви бачите перешкоду попереду, гальмуйте раніше і плавно сповільнюйте рух, так само плавно прискорюйтесь, поки не досягнете потрібної швидкості. Ці кроки допоможуть вам бути безпечнішими та ефективнішими.

Відкладення вуглецю : Якщо у вас є велосипед, на якому ви проїхали понад 30 000-50 000 км, можливою причиною низької ефективності можуть бути відкладення вуглецю на поршні та інших компонентах, я відчув зниження продуктивності та ефективності приблизно через 30 000 км і віддав його на обслуговування. Механік порадив мені зробити декарбонізацію двигуна, і коли це було зроблено, він сказав, що це допоможе двигун коли його відкрили, я був шокований, побачивши, що поршень вкритий шаром нагару товщиною 5 мм… він був повністю в ньому вкритий. Він негайно відтер його і почистив двигун.

Пізніше я помітив, що продуктивність і ефективність повернулися до тих, якими вони були в перші дні. Це було круто. Причиною цього нагару є низька якість пального, і хоча я використовував преміум-паливо протягом приблизно 10 000 км, це не дуже допомогло мені. Більшість людей помічають низьку продуктивність після 30 000-50 000 км пробігу і вирішують продати свою машину. Замість цього ви можете просто виконати ці кроки і продовжувати використовувати його протягом більш тривалого періоду.

Налаштування клапанів: Якщо ви перевірили все вищезазначене і не знайшли жодних результатів, то останнє, що ви можете зробити, це відрегулювати клапани. Для цього потрібен досвідчений механік і це може зайняти багато часу, оскільки доведеться відкривати головку двигуна. Це потрібно робити лише в крайньому випадку після перевірки всіх вищезазначених пунктів. На більшості машин в Індії є два клапани, крім деяких, таких як R15 (який має чотири). Існує впускний і випускний клапан, і з часом зазор клапана може відрізнятися від заводських рекомендацій. Механік повинен буде перевірити зазор між клапанами і перевірити, чи все ще він такий, яким повинен бути. Це робиться на періодичних сервісах, але ви можете попросити їх зробити це за бажанням.

Поширені проблеми з велосипедом Рішення – погана робота

Ще однією поширеною скаргою на велосипеди є низька продуктивність машини. Це може статися через деякий час володіння, і є кілька поширених причин, які ви можете шукати. Деякі з них згадані нижче..

Повітряний фільтр: Повітряний фільтр слід чистити кожного разу, коли велосипед віддається на обслуговування, враховуючи наші запилені умови їзди. Брудніє приблизно через 1000-2000 км, якщо ви багато їздите по місту або по запилених ділянках. Повітряний фільтр слід почистити, якщо ви помітили його погану роботу. Зверніться до посібника користувача, оскільки там будуть покрокові інструкції про те, як це зробити.

Якість пального: Погана якість пального також може бути причиною поганої роботи, різні насоси мають різні суміші, які претендують на кращу продуктивність. Замість того, щоб слухати рекомендації, спробуйте заправлятися на різних заправках, щоб знайти паливо, яке дає найкращі відчуття та продуктивність вашого велосипеда, звук двигуна також може змінюватися разом з якістю палива. І як тільки ви знайдете надійну станцію, ви можете дотримуватися її.

Прогрівання: Прогрівання двигуна двигун під час ранкового запуску – це як тренер у спортзалі змушує вас розім’ятися перед тим, як ви увійдете в режим тренувань. Це те, що ви повинні робити кожного разу. При правильному прогріванні вранці ви помітите, що двигун відчуває себе краще і добре працює протягом усього дня. Це лише дрібниця, про яку потрібно подбати. Також добре використовуйте дросель вранці.

100 куб.см, велосипед, двигун, життя, фактори

Тиск в шинах: За низького тиску в шинах збільшується опір коченню, що знижує продуктивність та ефективність. Підтримуйте його на оптимальному рівні, перевіряйте принаймні раз на місяць і заправляйте за потреби.

Низький рівень масла в двигуні: Запуск двигун на низькому рівні оливи може призвести до серйозних пошкоджень компонентів двигуна, а в деяких випадках – до заклинювання поршнів та інших деталей. Якщо випадково з’явився якийсь витік, негайно зверніться до механіка і, якщо можливо, затягніть всі болти в тому місці, де він протікає. Перевіряйте рівень масла кожні 2 500 кілометрів і за потреби доливайте.

Слабкий ланцюг: Слабкий ланцюг може погіршити реакцію двигуна, а також зменшити прискорення. Якщо ви чуєте сильний шум ланцюга або шум від кришки ланцюга, настав час змастити її та затягнути.

Тюнінг карбюратора: Неправильне налаштування А/Ф також може бути причиною низької продуктивності. Як я вже згадував вище, ви можете відрегулювати їх самостійно або звернутися до механіка. Не змінюйте стандартні налаштування на новому велосипеді.

Накопичення вуглецю: коли моєму велосипеду було 30 000 км пробігу, він не зміг виграти швидкі драг-рейсинг з 150-кубовим Fazer, який був набагато важчим і на якому їхав менш досвідчений гонщик. Це змусило мене навіть подумати про його продаж. Але потім я розповів про це механіку TVS, який порекомендував мені зробити декарбонізацію двигуна. Для цього мені довелося залишити велосипед у майстерні на цілий день. Як я вже казав, поршень був покритий товстим сухим шаром нагару. Він був настільки твердим, що механізму потрібна була викрутка, щоб подряпати поверхню. Він повідомив мені, що це було причиною того, що велосипед не їхав так швидко, як мав би. Після чистки та налаштування клапанів я виявив, що можу їхати на одному рівні з тим же Fazer’ом. Продуктивність була такою ж, як і в перші дні, і тепер стрілка торкнулася 80 км/год, а я навіть не знав про це.

Спільне Велосипед Вирішення проблем – погані гальма

Гальма є одним з найважливіших елементів велосипеда, і це ще важливіше тут, в Індії, оскільки ми повинні бути готові зупинитися перед дивними перешкодами, які ми можемо зустріти щодня.

Барабанні гальма: Якщо ви зіткнулися з поганим гальмуванням на барабанних гальмах ззаду або спереду велосипеда, ви повинні перевірити вільний хід гальмівного важеля або педалі. Якщо є занадто великий вільний хід, затягніть болт. Ви повинні затягнути його до такої міри, щоб колеса могли вільно обертатися, а ви могли прикладати максимальний тиск.

Іншою причиною поганої роботи барабанного гальма можуть бути брудні гальмівні колодки та накопичення гальмівного пилу. Якщо у вас велосипед з пробігом понад 20 000 км, і ви відчуваєте слабке гальмування без скрипу, можливо, у вас брудні гальмівні колодки. Ви можете почистити та обслужити його в місцевій майстерні. Якщо ви помітили скрип при кожному натисканні на гальма, можливо, настав час замінити колодки.

Дискові гальма: Якщо ви зіткнулися з поганою роботою дискових гальм, не хвилюйтеся, це не є чимось таким, що неможливо виправити. Спочатку перевірте рівень гальмівної рідини і чи добре вона залита. Якщо рідини достатньо, але проблема все ще існує, можна виконати так зване видалення повітря. Іноді повітря потрапляє в трубку між насосом і супортами, і це може зменшити гальмівну силу. Незважаючи на те, що це можна зробити самостійно, рекомендується звернутися в сервісний центр для велосипедів. Відведення повітря може не тільки покращити ефективність гальм, але також може покращити відчуття та різкість гальм. Також спробуйте прокачати дискові гальма, тобто натиснувши на гальмо з повною силою і відпустивши його приблизно 10-20 разів (на нерухомому велосипеді), це також може забезпечити збільшення гальмівної сили.

Крім того, якщо ви помітили дивні металеві скреготливі звуки, що доносяться з дискових гальм, навіть коли ви не натискаєте на гальма, прийшов час замінити гальмівні колодки. Не варто довго їздити зі зношеними гальмівними колодками, оскільки це може призвести до пошкодження дискової пластини, яка коштує дорого.

Коментар

Велосипеди, які я спробував: 1. R15: Чудовий велосипед. Ідеально підходить для мого зросту та чудового контролю. Набагато більше 1Lakh, але можна придбати вживаний менш ніж за 1L. Але це може бути трохи занадто для тих, хто не хоче їздити швидко. 2. Fazer : Друзі називають його велосипедом кана (однооким), але мені він дуже сподобався. Виглядає краще, ніж Каріна Капур, відмінна керованість. Схиляюся до нього, але чи не задорого він коштує для 150-кубового? не те, щоб я вважав його недостатньо потужним. 3. FZ (той, що без шапки) : IMO, найкрасивіший велосипед, який я можу собі дозволити. Здається, те саме, що і Fazer, і я трохи упереджений до велосипедів Yamaha. 4. 200NS: 23 К.С. Це найкращий “доступний” велосипед в Індії? Запаморочливі технічні характеристики для велосипеда за 1Lakh. Він виявився трохи високим, і я не буду використовувати навіть половину потужності цього звіра. 5. Avenger : Коли я сказав хлопцям з Bajaj, що шукаю велосипед, який відповідає моєму зросту, вони показали мені Avenger. Приємно, але я не впевнений, що їхатиму на ньому дорогами Ахмедабада. 6. Імпульс : Я спробував це здебільшого з надією, що у Героя будуть якісь пропозиції щодо обміну. Доводиться носити з собою переносну драбину, щоб керувати ним.

з вашого рівняння єдина відповідь – або ви змінюєте схему фінансування на низьку, або починаєте їздити зі швидкістю понад 90 км/год іноді на шосе.

R15:.оскільки це більше 1 л Frazer: якщо вас влаштовує 40 км/год, то краще придбати його. Yamaha має хорошу техніку, надійність та двигун життя!! хороша керованість і гальмування з пристойною потужністю 150 куб.см. Ні, він не коштує дорожче, оскільки виглядає круто!! INMO. Чому Каана?? можна відрегулювати підключення світла, щоб обидві фари горіли одночасно!! FZ приємно їздити, я б запропонував FZ замість Frazer, що допоможе вам заощадити трохи грошей!! 200NS: залиште його, він для людей, які їздять більше по шосе, ніж по місту, і з великою швидкістю!! Avenger: добре володіти, але він також має хорошу потужність, але дуже зручний велосипед. не так добре для пілота. Імпульс: не з мого списку!!

FZ найкраще підходить для вашого бюджету. перевірте наявність SVC та керованість більше, ніж пробіг!! тому що ви збираєтеся їздити на 6-10 км лише щодня, а тури бувають раз на тиждень або щомісяця, якщо навіть ви їздите щомісяця, то FZ або Awenger!!

Коментар

Я чув, що GS150 – хороший велосипед, але для вас він буде досить високим.

FZ був би справді хорошим варіантом. Fazer – це не VFM ІМХО. FZ повертає близько 40 км/год і легко їздити по місту. Зріст також повинен бути відповідним для вас. Я думаю, що ви можете включити Apache також до списку.

Лише коротке запитання. чому у вашому списку немає 150-х (Xtreme / Hunk) від Hero?

Коментар

Так. Hunk і cbz повинні бути крутими 150-кубовими чуваками! З точки зору зовнішнього вигляду, пробігу, будь-чого! Але я думаю, що ваш зріст може бути проблемою. Візьміть td, щоб краще знати. Yam fz – найкращий велосипед. Окрім пробігу. Але ви кажете, що не будете їхати більше 90? Тоді, очевидно, в містах, я так розумію, ти адекватний гонщик. За вашим видом їзди, можливо, пробіг не буде проблемою

з вашого рівняння єдина відповідь – або ви змінюєте схему фінансування на низьку, або починаєте їздити понад 90 км/год іноді на шосе.

R15:.оскільки це більше 1 л Frazer: коли вас влаштовує 40 км/год, то краще придбати його. Yamaha має хороші технічні характеристики, надійність і довговічність двигуна!! хороша керованість і гальмування з пристойною потужністю 150 куб.см. Ні, він не коштує дорожче, оскільки його зовнішній вигляд крутий!! INMO. Чому Kaana?? ви можете відрегулювати підключення світла, щоб обидві фари горіли одночасно!! З FZ приємно йти, я б запропонував FZ замість Frazer, що допоможе вам заощадити трохи грошей!! 200NS: залиште, це для людей, які більше їздять по трасах, ніж по місту, і з великою швидкістю!! Avenger: добре володіти, але він також має хорошу потужність, але дуже зручний велосипед. не так вже й добре для пілону. IMpulse: не з мого списку!!

FZ найкраще підходить для ваших сум. перевірте наявність SVC та обробку більше, ніж пробіг!! тому що ви збираєтесь подорожувати 6-10 км лише щодня, а тури бувають іноді, не дуже щотижня або щомісяця, якщо навіть ви подорожуєте щомісяця, то FZ або Awenger!!

^^^^^^^buddy 200 ns – це вуличний боєць, це більше міський велосипед, ніж шосейний. Хто вам сказав, що “Месник” погано підходить для пілота??що таке r15 v2 чи duke?? до речі, фазер, безумовно, завищений і недостатньо потужний.

я пропоную вам вибрати щось із стайні Hero або Honda 150cc.

Питання залишається відкритим Чому я ганяю?? кожен фініш – це початок нової гонки.

# я навчився маніпулювати власним адреналіном і сприймаю велосипед по-іншому. # оверкіл недооцінюють. # як би випадково не з’явилися дороги, завжди є пункт призначення.sigpic #я не вірю в збіг обставин, чи то велосипедист, чи то інший ідіот на дорозі (:) люди постійно кажуть: “Додай іскри в життя”, bajaj вхопився за цю ідею і додав додаткову іскру до велосипеда .

Комфорт:

Коли ми говоримо про комфорт, ці велосипеди не є найкомфортнішими велосипед але з цим можна впоратися. Ці велосипеди зазвичай мають вертикальні плакати для їзди. Його сидіння будуть м’якшими. Зазвичай м’які сидіння краще підходять для коротких поїздок, а жорсткі – для довгих. Купуйте більш жорстке сидіння, якщо можете собі це дозволити. Після зміни сидіння дайте трохи часу, щоб ваша дупа та сидіння подружилися. Зазвичай більші велосипеди мають кращі сидіння, які пропонують кращий комфорт для велосипедиста та пасажирів. На цих велосипедах ми можемо керувати як одиночний гонщик. Щоб вирішити ці незручні ситуації, спробуйте бути у формі. Їзда з фітнесом покращує самопочуття, і ви можете подолати більшу відстань без перерви. Фітнес також допомагає зосередитися на їзді, а не на відчутті болю. Як тільки ви звикнете до нього, комфорт не буде великою проблемою.

Ці велосипеди невагомі. Невагомість може викликати певне занепокоєння під час їзди по шосе, але з нею можна впоратися. У більшості випадків невагомість є великою перевагою. Переважно на бездоріжжі, ми можемо легко впоратися з вагою без сторонньої допомоги. Існує кілька шансів впасти на бездоріжжі, в той час ми можемо легко підняти велосипед. У цьому випадку, якщо у вас великий велосипед, вам, безумовно, потрібні чотири руки. Отже, менша вага – це завжди плюс, коли мова йде про бездоріжжя.

Багаж:

Перевозити величезний багаж на маленькому велосипеді не має сенсу. Зазвичай ми багато чого перевозимо на великому велосипеді, використовуючи піонерські сумки, сумки-баки і так далі. Але на маленькому велосипеді це не так. Нам потрібно носити якомога менше багажу. Це змушує нас вибирати та пакувати багаж з корисними речами, а не з непотрібними речами, які створюють дискомфорт. Перевезення меншої кількості багажу робить нас ще безпечнішими. Завантаження більшої кількості речей зменшує здатність підніматися на місцевості на великій висоті. Тому що на великій висоті щільність повітря буде меншою, що змушує двигун відчувати себе хворим. Через менший об’єм повітря ваш велосипед відчуває значні труднощі. Щоб уникнути цієї ситуації, беріть менше багажу і регулюйте паливно-повітряну суміш перед підйомом. Повітряно-паливну суміш можна регулювати лише вручну в карбюраторному мотоциклі.

Тож тренуйтеся і будьте щасливі з тим, що маєте. Щастя автоматично прилипає до вас життя. Почніть поїздку на велосипеді. Безумовно, це викликає широку посмішку на твоєму обличчі. До нових зустрічей, друзі, а поки що бережіть себе, бувайте здорові!.

Суперспорт та MotoGP

Більшість велосипедів літрового класу розвивають близько 200 непарних к.с. Так, це досить багато навіть для них. Приблизно на 20% потужності ці двигуни мають найвищі оберти та найсучасніші технології у світі. Візьмемо, наприклад, Kawasaki Ninja ZX10R видає 197 к.с. з 998 куб.см, це виходить 19.75%. Це для двигуна з природним всмоктуванням.

Kawasaki H2R розвиває найбільшу потужність серед усіх мотоциклів – 322 к.с. завдяки 1-літровому двигуну з наддувом. Це смішні 32% потужності, найвищі для будь-якого велосипеда. Двигуни з наддувом отримують більше повітря, що пояснює шалену потужність. Для двигунів з природним вдихом я просто написав достатньо.

Мотоцикли MotoGP – це найпотужніші машини на двох колесах, їхні 1-літрові двигуни з природним всмоктуванням видають близько 240 к.с. Отже, 24% – це. Це межа можливостей бензинових двигунів з природним всмоктуванням, і повірте мені, їхній ресурс обчислюється годинами.

Це також впливає на крутний момент

Те ж саме відбувається і з крутним моментом, він завжди менше 10% від потужності двигуна, якщо тільки бензиновий двигун не має турбонаддуву або наддуву. Крутний момент залежить від форми циліндра. Циліндр з малим отвором і довшим ходом поршня (недоквадратний) буде генерувати більший крутний момент на нижчих обертах. Прикладом неквадратного двигуна є ваші улюблені Royal Enfield Bullets та Classics. Квадратний двигун – це двигун, де отвір і хід мають однакові розміри і використовуються в звичайних приміських велосипедах і скутерах. Оверсальний двигун – це двигун з великим отвором і коротким ходом поршня, який здебільшого використовується в гоночних мотоциклах від “Пульсарів” до супербайків літрового класу.

Цим постом я хочу сказати вам, що показник потужності – це не просто цифра, він також багато говорить про ваш двигун. Можна сказати, що це означає, що двигун відпрацював свій ресурс, а можна сказати, що він велосипед для подорожей або їзди по треку, просто дивлячись на показники потужності, крутного моменту та їхні пікові оберти. Якщо з маленького двигуна витягти занадто багато потужності, це однозначно знизить його коефіцієнт надійності і зменшить ресурс життя буде коротким. Ось чому зазвичай кажуть, що слід уникати будь-яких модифікацій продуктивності двигуна без належних знань про це.

Їдьте безпечно, їдьте жорстко і завжди одягайте шолом під час їзди. Слідкуйте за новинами зі світу мотоциклів.

Ця публікація була опублікована 16 вересня 2019 1:41 pm

Як довго працює мотоциклетний двигун?

Перш ніж ми заглибимося в деталі, варто визначити, що ми маємо на увазі під “довговічністю двигуна”.” За загальною думкою, мотоциклетний двигун служить до тих пір, поки не стане повним мотлохом і не потребуватиме заміни або не буде розібраний і повністю перебудований. Через високу вартість, для старих мотоциклів це, як правило, означає кінець всієї машини. Особливо на менших і простіших мотоциклах, двигун можна ремонтувати багато разів, перш ніж він остаточно досягне кінця свого життя. Ці простіші відновлення двигунів відомі як “топовий апгрейд.” Як випливає з назви, це, як правило, означає заміну деталей, розташованих на “вершині” двигуна. До них відносяться поршень (поршні), поршневі кільця, а також інші компоненти в головці (свічки запалювання, прокладки тощо).). Оновлення верхньої частини двигуна є практично “загальним” технічним обслуговуванням на 2-тактних мотоциклах, але багато менших одноциліндрових мотоциклів потребують цього після певного пробігу. Завдяки простішій конструкції цих мотоциклів відновити їхні двигуни набагато легше, ніж двигуни мотоциклів з великим об’ємом циліндрів. На відміну від цього, повна реконструкція/заміна двигуна на середніх і важких мотоциклах завжди є серйозною проблемою. Ці джерела живлення містять набагато більше деталей, і їх відновлення – величезне завдання. Ось чому в багатьох випадках, коли двигун перегорає на старому великому мотоциклі, це, як правило, означає кінець його життя життя.

  • Тип, марка та якість мотоцикла
  • Характеристики двигуна (об’єм, потужність, кількість циліндрів, карбюрація)
  • Система охолодження (повітряна/рідинна)
  • модифікацій
  • Якість технічного обслуговування
  • Ставлення водія до мотоцикла
  • Де і як зберігається мотоцикл
  • Де експлуатується мотоцикл (грунт/шосе/місто)
  • Інші умови навколишнього середовища

Розглянемо докладніше кожен з них фактори!

100сс, мотоцикл, двигун, ресурс, фактори

Тип та особливості мотоцикла

Можна з упевненістю сказати, що одним з головних фактори які впливають на доступний пробіг мотоцикла – це його конструкція та особливості.

Емпіричне правило: чим більший двигун мотоцикла, тим довше він працює. Це пов’язано з тим, що двигун з малим робочим об’ємом має гірше співвідношення потужності до ваги. Це означає, що їм доводиться докладати більше зусиль, щоб зрушити з місця ці важкі машини. Ось чому легкі мотоциклетні двигуни мають значно менший термін служби порівняно з великими хлопцями.

З іншого боку, занадто висока потужність часто призводить до короткого терміну служби двигуна. Ви можете знайти багато мотоциклів середньої ваги або навіть важких мотоциклів з двигунами потужністю 80-120 к.с. І давайте подивимося правді в очі, цієї потужності двигуна цілком достатньо для помірної, але розумної продуктивності.

Але мотоцикли вважаються транспортними засобами для силових видів спорту, а це означає, що покупці завжди хочуть більшої потужності. Ось чому на багатьох вуличних мотоциклах можна знайти двигуни потужністю 150-230 к.с.

Але вище певного рівня надмірна потужність набагато швидше зношує внутрішні деталі двигуна.

Так само, як і “непотрібні” заводські номінали кінських сил, модифікації продуктивності також зменшують термін служби-очікуваного терміну служби мотоциклетних двигунів і роблять їх менш надійними. Наприклад, гоночні мотоцикли пропонують найкращі характеристики, але їхні двигуни потребують ремонту набагато частіше, ніж будь-які інші стокові двигуни.

Також не менш важливим є співвідношення к.с. до робочого об’єму.

Щоб забезпечити максимальну продуктивність та найкраще співвідношення потужності до ваги, спортивні мотоцикли пропонують найвищі показники к.с. у кожному класі двигунів. Тому їхні двигуни швидко зношуються.

На відміну від них, величезні туристичні та круїзні мотоцикли призначені для подолання великих відстаней, тому їхні двигуни служать набагато довше. Звичайно, туристичні мотоцикли часто експлуатуються на шосе, що створює найменше навантаження на двигун і трансмісію.

Ці машини, як правило, оснащені двигунами великого робочого об’єму, які видають близько 90-130 к.с. Ось кілька прикладів співвідношення к.с./куб.см деяких популярних важких мотоциклів:

Як бачите, круїзні та туристичні мотоцикли мають набагато більші двигуни, але виробляють вдвічі менше кінських сил, ніж важкі спортивні мотоцикли.

Що таке великий пробіг для мотоцикла?

Що таке великий пробіг для мотоцикла? Це ще одне поширене питання покупців мотоциклів, і відповідь знову ж таки, це залежить.

Згідно з офіційною транспортною статистикою, середній пробіг становить близько 2,000-3,000 миль на рік, тому все, що перевищує цей діапазон, є вищим за середній показник по країні. З іншого боку, те, що вважається “великим пробігом” на мотоциклі, сильно залежить від марки та моделі. Наприклад, на високопродуктивному спортивному мотоциклі 50 тис. миль вважається великим пробігом, але для 6-циліндрового Honda Gold Wing такий пробіг – ніщо.

Ці величезні туристичні мотоцикли славляться своєю довговічністю, адже деякі з них вже досягли неймовірних пробігів у 400-500 тис. км з оригінальними двигунами!

Окрім типу велосипеда, його марка також може бути фактором. Наприклад, ви можете розраховувати на більший пробіг японських мотоциклів, вироблених “великою четвіркою” Honda, Yamaha, Suzuki та Kawasaki.

Скільки кілометрів пробіжить 600-кубовий мотоцикл?

Важко сказати, скільки миль проїде 600-кубовий мотоцикл, але, виходячи з реального досвіду, багато з цих мотоциклів не проїдуть більше 50 000 миль. Це пов’язано з тим, що ці мотоцикли, як правило, отримують багато зловживань, тому вони не прослужать так довго, як туристичні або круїзні мотоцикли. Звичайно, якщо на ньому їздити обережно і обслуговувати його на найвищому рівні, 600-кубовий мотоцикл може проїхати навіть 100 000-150 000 миль, але це набагато вище середнього показника.

Але давайте подивимось правді в очі, на 600-кубових спортивних мотоциклах дуже рідко їздять дбайливо!

Багато з цих машин є гоночними репліками, які дуже важко використовувати. Ви можете розраховувати на більший пробіг у спортивно-туристичних моделей цього класу, але він все одно менший, ніж у туристичних мотоциклів з великими циліндрами.

Як пробіг впливає на вартість мотоцикла?

Як і у випадку з автомобілями, на вартість мотоцикла сильно впливає його пробіг. Емпіричне правило: чим більший пробіг у мотоцикла, тим більше він знецінюється. Але мотомеханіки сходяться на думці, що коли мова йде про вартість вживаного мотоцикла, стан мотоцикла завжди важливіший за його пробіг.

Незважаючи на це, багато покупців, які вперше купують мотоцикл, зосереджують свою увагу на пробігу, але вони помиляються. Можна з упевненістю сказати, що реальна вартість вживаного мотоцикла не може визначатися виключно його пробігом!

Наприклад, навіть новий мотоцикл з нульовим пробігом може бути знищений перед виставковим залом. На противагу цьому, ви можете знайти старі круїзери в дуже хорошій формі.

Тому, якщо ви розглядаєте можливість придбання вживаного мотоцикла, рекомендується провести деякі дослідження щодо моделі, яка вас цікавить. Ви можете знайти багато груп і тем на форумах (або навіть цілих форумів), присвячених конкретним моделям мотоциклів.

Таким чином, ви можете отримати багато корисної інформації про конкретну модель, від найпоширеніших проблем до тривалості життя.

Ще один важливий крок у процесі купівлі – це огляд машини професіоналом. Якщо ви не досвідчений мотомеханік, немає іншого способу визначити реальний стан мотоцикла.

Багато покупців вперше купують вживаний велосипед без огляду, а пізніше розуміють, що їх ошукали. Не будьте одним з них!

Найкраще перед покупкою відвезти велосипед до дилера або в сервісну майстерню для ретельної перевірки!

У більшості випадків продавець погодиться з цим, але якщо ні, це може бути підказкою, що з велосипедом щось не так. Майте на увазі, що деякі нечисті на руку продавці намагатимуться обдурити вас, змінивши одометр перед продажем велосипеда!

Ви будете здивовані, як багато власників грають у цю гру. Одометри можуть бути від’єднані, підроблені або навіть замінені, особливо механічні. Однак багато нових велосипедів оснащені цифровими датчиками, і шахрайство з ними також стає все більш поширеним.

Також корисно знати, що нестандартні шини або комплекти зірочок також можуть призвести до нижчих або навіть вищих цифр на одометрі, ніж в реальності.

Отже, навіть якщо пробіг впливає на вартість мотоцикла, його стан завжди важливіший. І це тим більше вірно, коли мотоцикл старіє!

Висновок

На скільки миль вистачає мотоциклетного двигуна?

На жаль, неможливо точно сказати, скільки миль пробігає мотоциклетний двигун, оскільки це залежить від багатьох різних факторів фактори. Але, виходячи з реального досвіду, при розумному використанні та належному догляді, двигуни туристичних мотоциклів можуть прослужити 100 тис. – 200 тис. миль, а в деяких моделях – навіть більше. На противагу цьому, двигуни 600-кубових та 1000-кубових спортивних мотоциклів зазвичай витримують 60-80 тис. км, тоді як багато високопродуктивних мотоциклів потребують “оновлення” після 1000 км пробігу.

Чотири найбільші фактори Нижче наведено фактори, які впливають на тривалість життя двигуна мотоцикла:

  • Тип велосипеда (туристичний, круїзний, спортивний тощо).)
  • Характеристики двигуна (об’єм, співвідношення куб.см/к.с., ступінь стиснення, компонування, система охолодження)
  • Ставлення власника та його звички їзди
  • Якість технічного обслуговування

Отже, мотоцикл може працювати з оригінальним двигуном 20-30 років, а може бути знищений за сезон.

Тому, якщо ви розглядаєте можливість купівлі вживаного мотоцикла, настійно рекомендуємо вам не зосереджуватися лише на пробігу машини, оскільки її стан набагато важливіший.

Натомість рекомендується, щоб перед покупкою мотоцикл оглянув професійний механік!

Чи дорогі мотоцикли в обслуговуванні? [Діаграма витрат] Можна з упевненістю сказати, що мотоцикли дорогі в обслуговуванні, оскільки щорічні витрати на ..

Яка середня ціна мотоцикла? [Прайс-лист!] Середня ціна мотоцикла становить близько 16 000. У нових мотоциклів починається..

Який двигун мотоцикла найнадійніший? [Відео] Загалом, найнадійнішими мотоциклетними двигунами є рядні “шістки” з великим робочим об’ємом і плоскі “шістки” (боксерські) двигуни…

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top