Одиночна поїздка на велосипеді. Ви можете відмовитися, коли захочете

самотній, велосипед, їхати, хочу

Вісім причин, чому їздити наодинці краще, ніж у групі

Найсвіжіший контент про перегони, інтерв’ю, особливості, огляди та експертні поради щодо купівлі прямо у вашу поштову скриньку!

Дякуємо, що підписалися на The Pick. Незабаром ви отримаєте лист з підтвердженням.

Виникла проблема. Будь ласка, оновіть сторінку та спробуйте ще раз.

Надсилаючи свої дані, ви погоджуєтесь з Умовами та Політикою конфіденційності та досягли 16-річного віку.

Їзда в групі має багато переваг, а саме: є компанія і люди, які підстрахують вас, коли не ваша черга страждати.

Але їзда наодинці також може бути приємною, пропонуючи спокій і тишу дороги та трохи “особистого часу”, якого ми всі так прагнемо час від часу.

А оскільки зараз дуже рекомендується їздити поодинці, це також має більше сенсу.

Тож ось кілька причин, чому вирушати самостійно – це блискуче.

Ви можете їхати, коли захочете хотіти

Одна з найгірших речей в поїздці в групі – це очікування, що всі прийдуть. Завжди знайдеться той, хто прийде на півгодини пізніше, ніж заплановано.

Поїздка наодинці означає, що ви можете переодягнутися, наповнити пляшки, підготувати все необхідне, а потім просто вирушити в дорогу в своє задоволення.

Ще гірше, якщо ви плануєте зустрітися десь по дорозі, тому що знаєте, що вони запізнюються і не хочеш стояти на морозі цілу вічність, але в той же час ви не можете ризикувати бути тим, хто запізнився.

Самостійна їзда, однак, означає, що ви можете виїхати в будь-який час хочеш і просто продовжувати крутити педалі з тієї хвилини, як ви вийшли з дому.

Ви можете зупинятися стільки разів, скільки захочете хочу

Чи є приголомшливий вид або прекрасний краєвид, на який ви хочу щоб зробити швидкий знімок або для грама? Хочеш? перевірити, де ти насправді опинився? Занадто втомився, щоб продовжувати? Це все добре, коли ти сам.

Дивись: Як користуватися ручними сигналами

Ви не будете нікого затримувати, коли будете наодинці, і нікого не хвилюватиме, якщо ви зупинитесь 10 разів на своєму велосипеді їхати щоб насолоджуватися краєвидами. Однак, якщо ви робите це під час групової поїздки, люди почнуть дратуватися, якщо тільки ваша група не є затятими користувачами Інстаграму.

Сидячи на сидінні та центральній стійці

Попросіть більш досвідченого велосипедиста сісти першим. Готуючись до поїздки, перша людина повинна міцно тримати кермо і стояти, поставивши обидві ноги на землю, в той час як інша людина сідає на велосипед.

Попросіть іншу людину сісти на сидіння і покласти ноги на задні осі, тримаючись за першу людину. Набагато легше, якщо людина попереду має рюкзак.

Відправляйтеся. Людина попереду повинна поставити ногу на педаль і плавно рушити з місця. Це складно, але ви повинні тримати велосипед якомога пряміше вгору і вниз, інакше зліт буде майже неможливим.

Попросіть людину попереду встати, коли вона крутить педалі. Якщо ноги втомлюються, і вони їдуть на велосипеді в чоловічому стилі, вони можуть сидіти на трубі, але не можуть сидіти прямо на ній. Це боляче. Вони повинні сидіти на одній стороні цієї частини тіла.

Сидячи на кермі

Змусьте людину крутити педалі за допомогою ніг, щоб отримати певний імпульс. Набравши швидкість, водій може крутити педалі як зазвичай.

Зверніть увагу, що водій може чергувати, з якого боку шиї він дивиться. А велосипедист, який сидить на кермі, може залишити свої ноги бовтатися в повітрі.

Намагайтеся їхати так швидко, як ви відчуваєте себе в безпеці. Чим швидше ви їдете, тим легше балансувати. Цей метод досить веселий. Легко їхати швидко.

Контроль якості спільноти

Дякуємо! Ми раді, що це було корисно. Дякуємо за ваш відгук. В якості невеликої подяки ми хотіли б запропонувати вам подарункову картку на 30 грн (дійсну в GoNift.com). Використовуйте його, щоб спробувати чудові нові продукти та послуги по всій країні, не сплачуючи повну ціну – вино, доставка їжі, одяг та багато іншого. Насолоджуйтесь! Отримати подарунок Якщо wikiHow допоміг вам, будь ласка, зробіть невеликий внесок, щоб підтримати нас у допомозі більшій кількості таких читачів, як ви. Ми прагнемо надавати світові безкоштовні ресурси, і навіть 450 допомагає нам у нашій місії. Підтримайте wikiHow

Можливо, ви маєте на увазі катання в тандемі. Це також використовується для опису велосипед спеціально розроблений для двох людей, щоб їздити з двома сидіннями, двома комплектами педалей тощо. Вони довші за звичайні велосипеди, як ви можете собі уявити.

Дякуємо! Ми раді, що це було корисно. Дякуємо за ваш відгук. Як невелику подяку, ми хотіли б запропонувати вам подарункову картку на 30 гривень (дійсну в GoNift).com). Використовуйте його, щоб спробувати нові чудові продукти та послуги по всій країні, не сплачуючи повну ціну – вино, доставка їжі, одяг та багато іншого. Насолоджуйтесь! Отримати свій подарунок Якщо wikiHow допоміг вам, будь ласка, зробіть невеликий внесок, щоб підтримати нас у допомозі більшій кількості читачів, таких як ви. Ми прагнемо надавати світові безкоштовні ресурси, і навіть 450 допомагає нам у нашій місії. Підтримувати wikiHow

Повідомляти про небезпеку

Дуже важливо переконатися, що всі члени групи знають про те, що відбувається, усвідомлюють будь-які небезпеки і з задоволенням спілкуються з іншими.

Передні учасники відповідають за попередження групи про небезпеку, що наближається (наприклад, вибоїни), наближення автомобілів, повороти або перехрестя. Сигнали повинні передаватися через усю групу.

Перебуваючи попереду, переконайтеся, що ви завжди даєте знати решті, якщо сповільнюєтесь або гальмуєте.

Якщо ви не знайомі з жестами та сигналами, обов’язково перевірте їх з іншими членами групи перед тим, як вирушати в дорогу.

Велосипедисти, що їдуть позаду, повинні повідомляти тим, хто попереду, про те, що відбувається позаду. Вони повинні дзвонити, якщо автомобіль їде позаду або збирається обігнати.

На вузьких доріжках це дозволяє групі одиночний виїжджати, коли це безпечно для автомобіля, або залишатися в двох рядах, коли це не безпечно. В інших місцях велосипедисти знатимуть, що не можна виїжджати на середину дороги, коли повз них проїжджає автомобіль.

Одиночне файл часто є найбільш підходящим способом їзда на вузьких доріжках. Рассел Бертон / Immediate Media

Чітко (але не надто голосно) кричіть і повідомляйте про небезпеку якомога раніше, щоб дати групі час відреагувати на неї. Тримайте свій темп навіть з гонщиком поруч з вами, і ви будете готові.

Просунуті навички групової їзди

Якщо ви впевнено володієте базовими навичками групового катання, перейдіть на наступний рівень, використовуючи більш просунуті техніки. Ці техніки ідеально підходять для шосейних перегонів, відривів і командних часових випробувань.

Дві найпоширеніші прогресивні техніки – це “наскрізний” та “з’їзд” одиночний пейс-лінія. Вони тримають високий темп на рівнинній або пагорбкуватій місцевості, і більшість груп чергують ці два способи, залежно від кількості гонщиків і типу дороги.

Техніка проїзду та з’їзду

Ця техніка ідеально підходить для груп з шести і більше велосипедистів на дорогах, де місцеве законодавство дозволяє велосипедистам їзда Двоє навперейми. Це ефективний спосіб підтримувати високу швидкість групи.

Швидкий “через і з” – це плавна машина, що складається з швидкої та повільної лінії. Це дуже схоже на подвійну лінію темпу, за винятком того, що гонщики постійно обертаються. Перед початком важливо домовитися, з якого боку рухатися в групі (зазвичай праворуч або ззовні).

Здійснюючи короткі повороти спереду, можна підняти високий темп, саме тому ця техніка часто використовується для відриву під час перегонів.

Найважливіша дія відбувається в передній частині лінії подвійного темпу. Коли гонщик на швидкій лінії зрівняється з гонщиком на повільній лінії, повільний гонщик повинен трохи послабити натискання на педалі.

Це дозволяє швидкому гонщику зміститися і дати команду “вільне колесо”, коли перед ним з’являється вільне місце.

Мотоцикліст, який їхав позаду швидкої лінії, буде робити те ж саме, проїжджаючи через неї, а потім від’їжджаючи в повільну лінію. Повороти спереду важкі, але короткі, тривалістю від 5 до 10 секунд, залежно від швидкості обертання.

райдер на повільній лінії почне дрейфувати назад по відношенню до швидкої лінії. Як тільки останній гонщик у швидкій лінії проїхав повз ваше переднє колесо, знову давіть на газ, пересікайте і прискорюйтесь назад у швидку лінію.

Коли ви повертаєтесь на швидку лінію, вигукуйте “останній гонщик”, щоб наступна людина в повільній лінії знала, що можна безпечно в’їхати на швидку лінію, як тільки ви звільните її.

Варто зазначити, що плавність є ключовим фактором для забезпечення безпеки та ефективності. Зміни в темпі ледь помітні: незначне збільшення або зменшення зусиль. Гонщик на повільній лінії не повинен повністю розслаблятися, а гонщик на швидкій лінії не повинен різко гальмувати. Їх мета – підтримувати, а не збільшувати імпульс поїзда.

Ця техніка дає короткий момент відновлення кожному гонщику, коли він їде повільною лінією, перш ніж знову збільшити зусилля на швидкій лінії.

Обертання може бути за годинниковою стрілкою або проти годинникової стрілки і може залежати від напрямку вітру. Наприклад, якщо вітер дме зліва, група буде обертатися проти годинникової стрілки, і навпаки.

“Наскрізь і назад” потребує практики та ефективної комунікації, щоб винагородити вас відчуттям командних зусиль і збільшенням швидкості.

The самотній лінія темпу

“Through and off одиночний пейс-лінія є ідеальною технікою для груп з шістьма гонщиками або менше, або на дорогах, де їзда вдвох не підходить.

Повороти спереду зазвичай довші, ніж у техніці “через і назад”, що дає більше часу на відновлення. Час, проведений за вітром, залежить від майстерності та витривалості велосипедиста. Сильніший райдер може зробити 60 секунд; слабший райдер може зробити 20 секунд.

одинокий, велосипед, їхати, хочу

Їдь всередині себе. Якщо ви перестараєтесь спереду, ви можете вилетіти ззаду після гальмування, якщо не встигнете вчасно втримати кермо. Група їде швидше, якщо учасники залишають передню частину до того, як втома призведе до падіння їхньої швидкості.

Як і раніше, передній учасник їде в одному темпі, плавно та рівномірно. Як тільки гонщик фінішує спереду, він виїжджає за лінію темпу і повертається назад, не знімаючи педалей з педалей. Після того, як колишній гонщик, що лідирував, зрівняється із задніми учасниками групи, задній маркер називає “останнього гонщика”. Після цього вони можуть розміститися позаду, не перекриваючи колеса.

У черзі кожен гонщик залишається на колесі гонщика попереду, поки той не відірветься від нього. У цей момент гонщик повинен плавно і послідовно збільшувати зусилля, щоб підтримувати швидкість попереднього гонщика.

Обидві техніки вимагають відмінної командної роботи, довіри та співпраці. Опанувавши його, гонщики стають цінними гвинтиками у високошвидкісній машині, що поглинає кілометри.

Велосипедна їзда

Всі маршрутні автобуси SMTD обладнані велосипед стійки. Спеціальний дозвіл або попереднє бронювання не потрібні. Один велосипед входить у вартість разовий тариф. На стійках для велосипедів можна розмістити лише два велосипеди одночасно, і вони доступні за принципом “хто прийшов, той і отримав”. З міркувань безпеки водії автобусів не мають права допомагати завантажувати або знімати велосипеди зі стійок. Клієнти несуть повну відповідальність за завантаження та розвантаження своїх велосипедів. Для пришвидшення посадки, клієнти повинні зняти будь-які незакріплені предмети або особисті речі, такі як рюкзаки або ранці, які можуть впасти з велосипеда під час транспортування. Сюди входять насоси, пляшки з водою, сумки для книг та замки, які можна зберігати на стійці велосипед під час очікування автобуса.

Під час Тижня обмеження руху в окрузі Сангамон на 3-му тижні травня, будь-який пасажир, який їде на SMTD з велосипедом (використовуючи стійку для велосипедів), може їздити безкоштовно.

Завантаження велосипеда

Будь ласка, зніміть насоси, пляшки з водою, сумки для книг та замки, які можуть знаходитися на велосипеді, поки ви чекаєте на автобус.

Залиште велосипед на узбіччі, поки ви готуєтесь до зняття та опускання стійки.

Якщо автобус під’їжджає зі складеною стійкою для велосипеда до автобуса, звільніть її, потягнувши за центральну ручку вгору, а потім опустіть стійку.

Якщо завантажується лише один велосипед, поставте його в положення, найближче до автобуса. Поверніть велосипед так, щоб передня шина була спрямована до фіксуючого важеля (стійка має маркування для вашої зручності). Підніміть велосипед на стійку.

Коли колеса велосипеда знаходяться в колісних нішах, витягніть підпружинений фіксуючий кронштейн і натягніть його на переднє колесо якомога ближче до рами. Переконайтеся, що він розміщений на шині, а не на крилі або рамі.

Вивантаження вашого Велосипед

Щоб зняти велосипед, відтягніть опорний кронштейн від колеса.

Підніміть велосипед зі стійки.

один, велосипед, їхати, хочу

Якщо багажник порожній, будь ласка, притуліть його до автобуса, потягнувши ручку на себе.

Підніміть рейки, поки вони не зафіксуються на місці.

Політика SMTD щодо багажників для велосипедів

Багажники для велосипедів SMTD призначені для перевезення лише стандартних велосипедів. Лежачі велосипеди, велосипеди-тандеми або велосипеди з двигуном будь-якого типу, а також триколісні велосипеди не дозволяється перевозити, оскільки вони не поміщаються в багажнику.

Клієнти повинні завантажувати свої велосипеди безпосередньо перед автобусом або з бордюру. вони не повинні наражати себе або свої велосипеди на небезпеку проїжджаючого транспорту. Рекомендується піднімати велосипед за підсідельну трубу та винос, оскільки це забезпечує хороший важіль та стабільність.

Будь-хто віком від 14 років може взяти велосипед на борт автобуса, обладнаного багажником. Пасажири віком від 12 до 13 років повинні їхати в супроводі дорослих. Дітям до 12 років заборонено перевозити велосипеди в автобусах SMTD. Клієнти повинні бути готові до завантаження, знявши всі незакріплені предмети та особисті речі з велосипеда велосипед до прибуття автобуса. Клієнти повинні чекати наступного автобуса, якщо велосипед стійка переповнена.

Коли клієнти прибувають до місця призначення, вони повинні обов’язково вийти через вхідні двері та повідомити водієві, що збираються зняти велосипед зі стійки. Клієнти повинні піднімати стійку у вертикальне положення, коли на ній немає інших велосипедів.

Велосипедисти беруть на себе всю відповідальність за травми та/або пошкодження, отримані в результаті використання велопарковки. Це стосується велосипедів, особистого майна або людей під час користування автобусом велосипед на стійках або в автобусі.

Незатребувані велосипеди, випадково залишені на транспортних засобах SMTD, можна отримати, зателефонувавши до відділу обслуговування клієнтів за номером (217) 522-5531. Будьте готові описати велосипед та довести право власності. SMTD не несе відповідальності за залишені велосипеди.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top