Квадроцикли Yamaha ttr. Чи небезпечні мотоцикли Yamaha TTR 125?

РЕТРО-ТЕСТ MXA: МИ ЇДЕМО НА ТРИШВИДКІСНІЙ YAMAHA YZ426 2002 РОКУ ТІМА ФЕРРІ

Іноді у нас затуманюється в очах, коли ми думаємо про минулі мотоцикли, які ми любили, а також про ті, які повинні залишитися забутими. Ми запрошуємо вас у подорож стежками пам’яті з тестами мотоциклів, які були забуті в архівах MXA. Ми згадуємо частину мотоісторії, яка була воскрешена. Ось наш тест Yamaha YZ426 Тіма Феррі 2002 року випуску.

Коли ми їхали по дорозі Сантьяго Каньйон Роуд до нового треку Седдлбека, щоб протестувати YZ426 Тіма Феррі, ми могли тільки мріяти про те, наскільки добре нинішній урожай чотиритактних мотоциклів працював би в оригінальному парку Седдлбека з його синіми канавками на поворотах і твердим, як камінь, брудом. Додаткова тяга від кожного наступного пострілу могла б зчепитися, як липкий клей. На жаль, нові чотиритактники з’явилися приблизно на 17 років пізніше, ніж Saddleback Park. Коли перед початком сезону 1986 року було введено в дію правило виробництва, багато заводських гонщиків відверто плакали. Хоча це правда, що тільки заводські герої потрапляли на гоночні заводи велосипеди, решта з нас пускали на них слину – і, звісно, тест-райдери MXA завжди могли переконати заводських шишок дозволити нам покататися на їхньому диво велосипеди принесли б їм тонни реклами. Загибель робітничих мотоциклів у США стала сумним днем для заводських гонщиків.

Але ми хочемо розповісти вам невеличку таємницю. Серійний Yamaha YZ426 Тіма Феррі – це такий же трюк, як і будь-яка інша робота велосипеди старого. Забудьте про алюмінієві бензобаки, виготовлені вручну два десятиліття тому. Серійний мотоцикл – це не просто мотоцикл, це мотоцикл до мозку кісток. І дозвольте нам першими повідомити вам, що YZ426 від Феррі має серцевину, яка на світлові роки відрізняється від стокового YZ426.

СКІЛЬКИ ВІН ВАЖИТЬ?

Вийшовши з ящика, запасний YZ426 важить важкі 250 фунтів. Мотоцикл Феррі важить 225 фунтів (або 102 кілограми для тих, хто перейшов на метричну систему ще в 1974 році). Це економія ваги на 24 фунти. Неймовірно!

З необмеженим бюджетом “Джо Гонщику” було б важко знайти достатньо легких деталей, щоб навіть наблизитися до 226 фунтів. Тож, як вдалося Yamaha Зробіть це?

(1) Вуглецеве волокно. Все, що можна зробити з вуглецевого волокна, зроблено з вуглецевого волокна, і це включає в себе повітряний короб, кришку запалювання, кришку зчеплення, кріплення двигуна і направляючу ланцюга.

Вихлоп DSP був виготовлений з вуглецевого волокна LightSpeed.

(2) Титан. Yamaha виламала титанові болти, амортизаційні пружини, пружини клапанів, осі, вихлопну систему та підніжки.

(3) Магній. Втулки зроблені з магнію, не кажучи вже про майже всі деталі, які стояли на місці досить довго, щоб їх можна було фрезерувати в магнітній версії.

(4) Мокрий картер. Yamaha перетворила двигун YZ426 з сухим картером на мокрий картер. В процесі роботи Yamaha позбулася купи мастилопроводів, мастила і масляного патрубка на рамі.

(5) Фарба. Японська Yamaha не фарбує маятники гоночної команди. Ви будете здивовані, скільки важить фарба.

Потрійні затискачі, оброблені з ЧПУ, були м’язистими. Кріплення брусів були жорсткими.

ЯКА ПОТУЖНІСТЬ?

На п’ятий рік роботи на треку (навіть коли мотоцикл був YZ400, Даг Генрі виступав на 426-му) компанія Yamaha майже довела до досконалості робочий двигун YZ426. Двигун залишився відносно незмінним з точки зору конструкції, але силові агрегати постійно змінювалися, щоб відповідати потребам гонщика. Даг Генрі був хлопцем, який любив похрюкувати. Джиммі Баттон не хотів нічого, окрім максимальної потужності. А Тім Феррі був десь посередині.

YZ426 Тіма Феррі 2002 року був оснащений триступеневою коробкою передач. Їм було приємно користуватися.

Вибір потужності Феррі буде ідеальним для будь-якого досвідченого чотиритактного мотоцикліста (в той час як неофіти можуть схилятися до кнопки на шкалі). У Ferry’s powerband є відповідь на будь-яке питання. Якщо ви хочете тягнути велосипед Ferry, він більш ніж готовий тягнути за собою. Якщо ви любите підвищені оберти, обмежувач обертів був піднятий на кілька сотень об/хв, так що він може верещати, якщо це необхідно. Якщо ви хочете відчути всю міць, просто тримайте велосипед Ferry посередині. Усе, що потрібно, – це натиснути зчеплення на виході з повороту та переключитися на іншу передачу, щоб потужність піднялася вгору по шкалі.

Якщо вам цікаво, чому ми навмисно сказали “одна передача”, то ви не помилилися. Незалежно від того, наскільки важко MXA тест-райдери спробували, але найбільше, що вони змогли витягнути з YZ426 від Ferry – це дві передачі. Тому що? Це тришвидкісна. Він має лише першу, другу і третю передачі. Так, згідно з правилами виробництва AMA було б незаконно змінювати кількість передач в трансмісії, але їх блокування не є незаконним.

На відміну від типових суперкросових байків, підвіска на робочому байку Феррі була м’якою, а не жорсткою.

ЯК ПРАЦЮЄ ТРИШВИДКІСНА ПЕРЕДАЧА?

Нам жодного разу не довелося вмикати першу передачу, тому, по суті, байк Феррі – двошвидкісний. Більшість часу ми використовували другу і третю (і, звичайно, час від часу безуспішно намагалися перемикатися на четверту).

Ми думали, що тришвидкісна трансмісія – це суперкросове обладнання Феррі, але це не так. Yamaha технік Стів Батлер сказав нам, що єдине, що вони роблять по-іншому для їзди на відкритому повітрі – це ставлять меншу задню зірочку. Ми віримо в це. З робочим запалюванням і відкоркованим обмежувачем обертів мотоцикл Феррі міг би тягнути вічно.

Тришвидкісний YZ426 від Ferry може бути найкращим двигуном, на якому ми коли-небудь їздили. Не має значення, швидко ви їдете чи повільно, потужність доступна в будь-який час і в будь-якій кількості, яку ви забажаєте.

Зріст Вага

Зі скромною вагою близько 200 фунтів, ентузіасти-початківці та гонщики в підлітковому віці знайдуть цього хлопця неймовірним партнером на дорозі. З TTR 125 ви впевнені, що сидите на легкому велосипеді ідеального розміру, який підкорить будь-яку місцевість бруд“перешкода. Можливо, він не обіцяє надто великої швидкості, але він не підведе, коли ви їдете по бездоріжжю.

Тепер перейдемо до висоти TTR 125, яка становить 31 дюйм. Він чудово підходить як для довгоногих, так і для коротконогих райдерів. Тут ми розглядаємо велосипед, який підходить для підлітків різного розміру. Якщо ви їдете на цьому мотоциклі, ваш носок може легко торкатися землі, що додає вам впевненості та комфорту під час їзди.

Продуктивність двигуна

Загалом, двигун велосипеда – та й будь-якого транспортного засобу, якщо вже на те пішло – має багато параметрів, які потрібно враховувати, коли мова йде про потужність, продуктивність, холостий хід, швидкість, вартість обслуговування та загальне функціонування велосипеда. TTR 125 вражає своєю продуктивністю та потужністю завдяки 124-кубовому чотиритактному двигуну, який живить і дає йому життя.

TTR 125 робить один з найміцніших велосипеди Завдяки повітряному охолодженню, він працює оптимально під час пересування, а також має потужний двигун. Крім того, на велосипеді встановлена механічна 5-ступінчаста коробка передач, яка вимагає від велосипедиста використання зчеплення для перемикання передач.

Хоча ви можете придбати автоматичну коробку передач, яка забезпечила б більш комфортну їзду, з ручною системою TTR 125 немає жодних проблем.

Надійність Довговічність

Як я вже говорив раніше, TTR 125 – це велосипед, призначений для надійності, довговічності та комфорту. Я майже впевнений, що в класі TTR є лише кілька велосипедів, які є настільки ж надійними та довговічними, як ця модель Yamaha.

Якість рами багато про що говорить. Рама настільки міцна, довговічна та якісна, що цей велосипед прослужить до 15 років, причому 90% його терміну служби не потребуватиме значних витрат на технічне обслуговування – за умови належного використання.

Цей велосипед має неймовірну конфігурацію від гальмівного важеля до підніжки, карбюратора, керма та повітряного та масляного фільтра. Всі вони розроблені з високоякісних матеріалів. Антикорозійні та стійкі до подряпин кузови багато в чому зобов’язані фантастичному покриттю, яким покритий велосипед.

Для кого призначений TTR 125 – який віковий діапазон?

В основному він призначений для підлітків у віці 12-13 років, але він чудово підходить для будь-якого дорослого або підлітка-початківця, зріст якого не перевищує 5’6 ″.

Що робить чудовий велосипед для початківців? The Yamaha TTR125 вже давно відомий як сходинка бруд велосипед для дітей та дорослих, які шукають простий, легкий в управлінні та обслуговуванні позашляховий мотоцикл з низькою висотою сидіння.

Якщо ви новачок у велоспорті, я хотів би показати вам, як впевнено їздити на велосипеді бруд велосипед з безпечною та правильною технікою їзди за допомогою мого безкоштовного навчального посібника.

Чи є обмеження по вазі?

Технічного обмеження по вазі немає, але TTR 125 розрахований на гонщиків вагою 80-120 фунтів. Якщо ви важите більше 150 фунтів, то, ймовірно, вам знадобиться більш жорстка підвіска.

Це не дуже добре для стрибків, особливо якщо ви дорослий. Стокові вилки та амортизатор легко виходять з ладу і з часом можуть зламати раму, якщо ви будете занадто сильно стрибати на ньому без належних модифікацій.

Різниця між TTR YZ 125

TTR 125 – це 4-тактний трейловий велосипед для початківців з короткою висотою сидіння, м’якою підвіскою та малопотужним двигуном. YZ 125 – це 2-тактний мотокросовий мотоцикл з високою висотою сидіння, жорсткою підвіскою та потужним двигуном. Це два абсолютно різних типи бруду мотоцикли.

Отже, TTR 125 краще вибрати, якщо ви новачок зі зростом нижче 170 см і хочете навчитися їздити на мотоциклі по бездоріжжю або просто випадково покататися по бездоріжжю. YZ 125 краще, якщо ви більш досвідчений гонщик і хочете повнорозмірний 2-тактний мотокросовий мотоцикл для гонок на треках.

Очікування щодо двигуна/потужності

Одна з найбільших помилок, яку ви можете зробити при виборі правильного бруд мотоцикл для початківця – це почати їздити на тому, який має занадто багато потужності. Ви або злякаєтесь цього, або рано чи пізно опинитесь на землі і будете гадати, що ж сталося.

Щоб навчитися керувати дросельною заслінкою та зчепленням, потрібен час, а для першого мотоцикла ідеально підійде слухняний мотоцикл, який має плавну та керовану потужність.

TTR125LE ідеально підходить під цей опис, тому що це простий 125-кубовий двигун з повітряним охолодженням потужністю менше 10 к.с. Він має достатньо потужності, щоб розважитися, але не вб’є вас.

Кінські сили проти крутного моменту

Стандартний Yamaha TTR 125 має близько 7 кінських сил, що може здатися не дуже багато, але це не просто потужність. Це лише пікова потужність, що важливо, якщо ви будете їздити лише на цих обертах, а я думаю, що ви не збираєтесь їздити на постійних 8000 об/хв.

Занадто багато людей зосереджуються на динамо-цифрах, тоді як крива крутного моменту / крива потужності є більш важливою, коли справа доходить до реальної їзди, і саме тут цей двигун сяє. Він має плавну криву потужності без різких стрибків або сплесків – це дозволяє вам отримати зчеплення з дорогою і залишатися під контролем.

Максимальна швидкість

TTR125 зі стандартною передачею розвиває максимальну швидкість близько 45 миль/год на рівній місцевості, але це мало що означає, якщо ви не займаєтеся дрег-рейсингом. Якщо ви серйозно ставитеся до їзди по бездоріжжю, то, швидше за все, ви не будете їздити так швидко по стежках – натомість, ви будете їздити зі швидкістю 5-20 миль/год. Потрібна вища максимальна швидкість? Просто змініть передачу/розміри зірочок.

Коробка передач Granny Gear

Перша передача настільки низька, що її майже неможливо використовувати на цьому велосипеді. Це насправді добре, якщо ви новий гонщик. Наявність дуже низької/короткої першої передачі полегшує вивчення зчеплення, тому що вам не потрібно сильно вижимати його, щоб рушити з місця.

Як тільки ви звикнете користуватися зчепленням і не матимете проблем з його пробуксовуванням під час старту або на низьких швидкостях, можна зробити на один зуб більше на передній зірочці, щоб зробити перші кілька передач більш розподіленими та зручними для використання.

yamaha, бруд, мотоцикли

Електричний старт – чи потрібен він?

“Чарівна кнопка”, тобто електричний запуск, стає нормою для мотоциклів, що їздять по бездоріжжю велосипеди. Хоча запуск двигуна на TTR125 може бути нескладним, якщо правильно налаштована форсунка, просто доторкнутися великим пальцем до кнопки, щоб завести мотоцикл, є головним моментом для нового гонщика, який може легко розчаруватися, якщо йому постійно доводиться запускати двигун ногами.

Стандартний TTR125 не має електричного запуску, так само як і TTR125L. Тільки модель TTR125LE має електричний запуск, тому в назві моделі присутня літера “E”.

Чи всі двигуни TTR 125 однакові?

Вони практично всі однакові – єдина відмінність полягає в тому, що моделі з електричним запуском мають систему електричного запуску двигуна. Крім того, ви можете взаємозамінювати деталі з TTR125 будь-якого року випуску.

Плюси і мінуси Yamaha TTR 125:

Так, всі двигуни Yamaha Yamaha TTR 125 – відмінний варіант для початківців, оскільки він простий в управлінні, легкий і має низьку висоту сидіння.

TTR 125 має відносно низьку потужність, що робить його менш придатним для просунутих гонщиків, які прагнуть більшої швидкості та потужності.

Yamaha відома своєю довговічністю та надійністю, і TTR 125 не є винятком. При належному обслуговуванні він може прослужити роками без особливих проблем.

Хоча підвіска TTR 125 підходить для початківців і середнього рівня, для більш досвідчених мотоциклістів, які потребують більшої амортизації, потрібно щось більше.

TTR 125 має чотиритактний двигун, який потребує меншого обслуговування, ніж двотактний двигун. Крім того, він має просту конструкцію і вимагає мінімального обслуговування.

TTR 125 розвиває максимальну швидкість близько 50 миль/год, що може бути занадто повільно для деяких гонщиків, які хочуть їхати швидше.

TTR 125 є відносно доступним за ціною порівняно з іншими брудом велосипеди, що робить його доступним для ширшого кола гонщиків.

TTR 125 має обмежені можливості кастомізації порівняно з іншими ґрунтовими велосипедами, що може бути недоліком для більш досвідчених гонщиків, які хочуть модифікувати свій велосипеди.

TTR 125 підходить для різних місцевостей, від стежок до трас для мотокросу.

TTR 125 має відносно низьку вартість перепродажу в порівнянні з іншими бруд велосипедів, що може бути мінусом для гонщиків, які хочуть пересісти на інший велосипед.

Відгуки користувачів/огляд Yamaha TTR 125:

“Я купив Yamaha TTR 125 для свого сина, і він просто в захваті від нього! Це ідеальний велосипед для початківців завдяки простому у використанні управлінню та керованій потужності. Велосипед виявився надійним і довговічним, навіть після багатогодинної їзди по пересіченій місцевості. Я дуже рекомендую його для молодих гонщиків.”

Джерело: thumpertalk.com/forums/

“Я володію мотоциклом Yamaha TTR 125 вже кілька років, і їздити на ньому – одне задоволення. Низький центр ваги та чуйна керованість велосипеда дозволяють маневрувати на трасах із задоволенням. Двигун забезпечує плавну подачу потужності, а гальма мають хорошу гальмівну силу. Це чудовий вибір як для початківців, так і для досвідчених райдерів, які шукають веселий позашляховик.”

Джерело: thumpertalk.com/forums/

“Я взяв свій Yamaha TTR 125 в різних пригодах по бездоріжжю, і він ніколи мене не підводив. Підвіска велосипеда легко справляється зі стрибками та нерівностями, забезпечуючи комфортну та контрольовану їзду. Легка конструкція дозволяє легко пересуватися вузькими стежками. Єдиний недолік – обмежена максимальна швидкість, але це не є головною проблемою при їзді по бездоріжжю. Загалом, це надійний і приємний мотоцикл бруд велосипед.”

Джерело: thumpertalk.com/forums/

Остаточна думка:

Модель TTR 125 Yamaha TTR 125 чудово підходить для використання в якості бруд велосипед, що має безліч переваг та сильних сторін. Зручний для початківців, надійний, довговічний і комфортний мотоцикл, що робить його ідеальним вибором для гонщиків-початківців. Хоча він може мати певні недоліки, такі як більш слабка підвіска і не вулична легальність, ці міркування не зменшують його загальної привабливості.

Я закликаю вас вивчити Yamaha TTR 125 далі і відкрити для себе гострі відчуття і хвилювання, які він може привнести у ваші позашляхові пригоди. Завдяки вражаючим технічним характеристикам, відмінним функціям та визнаній репутації Yamaha, TTR 125 стане вашим надійним супутником на трасах.

Яка загальна вага мотоцикла Yamaha TTR 125?

Загальна суха вага Yamaha TTR 125 важить 85 кг. Але коли в транспортний засіб додається 6 літрів пального, вага досягає близько 90 кг. Загальна довжина транспортного засобу – 1885 мм.

Це Сурія. Я досвідчений позашляховик. Я багато років їздив по бездоріжжю в різних місцевостях. Я захоплений водіння 4×4 і хочу поділитися своїми знаннями та досвідом з іншими.

yamaha, бруд, мотоцикли

Моя мета – надати вам найбільш повну та об’єктивну інформацію про позашляховики.

Я курував цю статтю на основі мого особистого досвіду та знань, і я сподіваюся, що вона допоможе вам знайти те, що ви шукаєте.

https://motocrossactionmag.com/mxa-retro-test-we-ride-tim-ferrys-three-speed-2002-yamaha-yz426/
https://gearsustain.com/yamaha-ttr-125-review
https://motocrosshideout.com/yamaha-ttr125le-бруд-bike-review/
https://offroadhandbook.com/yamaha-ttr-125-top-speed-specs-and-features/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top