Дерев’яний мотоциклетний трамплін. Необхідне обладнання для будівництва ґрунтових трамплінів

Як побудувати мотоциклетний трамплін для початківців

Думаєте про будівництво мотоциклетного трампліну, але не можете знайти допомоги? Тут ми обговоримо, як побудувати мотоциклетний трамплін, враховуючи дозволи, місце розташування та розміри, отримані в районі та громаді.

Ви повинні дуже ретельно підійти до вибору місця для цього. Під мотоциклетними трамплінами ми не маємо на увазі першокласну трасу для серії AMA. Для першокласного треку вам знадобиться близько 20 акрів хвилястої землі.

Вам також потрібно мати дозвіл на розкопування бульдозером D6. Якщо у вас обмежений простір, де ви можете впоратися лише з парою стрибків та одним-двома бермами, то цей посібник саме для вас.

Місцезнаходження

Існує так багато історій, де ви могли чути про групу любителів мотоциклів, які витратили свою енергію, гроші та час, щоб побудувати мотокросовий трек.

І після того, як ви покаталися пару вихідних, сусіди та громада закрили трасу та конфіскували майно. Це те, з чим ви повинні бути дуже обережними, якщо хочете продовжувати насолоджуватися своїм мотоциклетним стрибком.

Більшості людей не подобається звук десятка мотоциклів пізно ввечері в суботу та вранці в неділю. Крім того, існують хмари пилу, які заполоняють околиці та задню частину будинків. Це те, про що потрібно пам’ятати і поважати місцевих жителів у цьому районі.

Подумайте про сусідів

Тому місце розташування надзвичайно важливе. Перш ніж думати про будівництво мотоциклетного трампліну, ви повинні подумати про те, куди буде поширюватися шум від ваших кричущих мотоциклів. Подумайте про сусідів.

Якщо люди навколо також мають велосипеди, вважайте, що вам пощастило. Але якщо це не так, краще спочатку поговорити з ними, перш ніж щось робити. Ви повинні піти на компроміс з ними, але призначити певні дні, коли ви будете кататися з друзями.

Якщо ви збираєтесь їхати проти вітру повз деякі будинки, ви можете отримати розбитий паливний бак, люб’язно наданий сердитим старим сусідом. Ви також отримаєте повідомлення від місцевої ради про негайне закриття цього місця.

Тому вам потрібно бути пильними до свого оточення, перш ніж ви почнете думати про будівництво будь-якого мотоциклетного трампліну. Приступайте до роботи одразу і не витрачайте час і гроші на антиклімакс, коли вам доведеться його зносити.

Особливості землі

Якщо у вас немає досвіду їзди, не будуйте трек біля дерев або ям. Втім, майданчик не обов’язково повинен бути рівним. Невелике піднесення або нахил полегшить побудову трампліну.

Це дозволить вам зручно вкопатися в землю, звідки ви зможете злетіти. Наступне – це тип стрибка і те, наскільки великим він повинен бути. крім того, вам потрібно подумати про тип ґрунту, який ви будете використовувати для своєї траси.

Розміри

Якщо ви шукаєте стрибок в стилі MX для більшої відстані, краще вибрати 3:1. Це означає, що для стрибка довжиною 3 фути висота повинна бути 1 фут. Отже, для стрибка довжиною 9 футів висота повинна бути 3 фути.

Для стилю суперкрос стрибок, вам доведеться покрити більший кут для більшої висоти. Тут у вас буде крутіший кут, і ідеальним співвідношенням тут буде 2:1 або 2.5:1

На цьому етапі ви вирішили, де будете будувати цю трасу і скільки землі вона займе. Просто переконайтеся, що стрибок поступовий і не різкий, інакше вам доведеться мати справу з перевертанням велосипеда в повітрі.

Просто переконайтеся, що стрибок база – це зліт більший, ніж загальна довжина колісної бази вашого позашляховика. Якщо зліт недостатньо довгий, ваш стрибок не буде плавним.

Бруд

Тепер настав час подумати про те, який тип ґрунту ви будете використовувати для побудови траси. Для кращої продуктивності вам потрібно мати хороший шар глини на трасі. Отже, якщо у вас є багато глини, ви можете використовувати її. Ви навіть можете змішати в ньому трохи ґрунту.

Глина буде дешевше. Можна використовувати для цієї мети пісок, але його доведеться досить часто поливати.

Як побудувати мотоциклетний трамплін

Прийшов час відповісти на питання, як побудувати трамплін для мотоцикла. І для початку потрібно подумати, чи хочете ви більш стаціонарний трамплін або переносний. Вам доведеться вирішити це, виходячи з наявного часу та ресурсів.

Портативний проти. постійний трамплін

Портативний стрибок буде дерев’яний трамплін і стане в нагоді, якщо ви знайшли своє ідеальне місце в лісі або в горах, яке ви будете відвідувати лише зрідка. Якщо у вас немає дозволу або ви не можете перекопати землю, портативна рампа зробить для вас чудеса.

Ви можете легко відбуксирувати її на своє улюблене місце і почати практикувати стрибки. Для постійного трампліну вам знадобиться дозвіл на зміну землі для вашої траси.

Подумайте про наявність інструментів, адже будівництво такої трампліну – це не жарти, ні в якому разі не жарти. Якщо у вас є доступ до дерев’яних дощок, балок, цвяхів, пилки та цвяхозабивного пістолета, дерев’яна рампа буде кращим вибором. І якщо у вас є легкий доступ до будь-якої важкої техніки обладнання для копання, йдіть на грунтовий трамплін.

Будівництво грунтового трампліну

Вам доведеться почати з викопування масивної ями гострою, але закругленою лопатою, і залучити до цього своїх друзів. Ви можете зробити його максимально широким і глибоким відповідно до ваших навичок. Для початку вам слід вибрати яму шириною два фути та глибиною чотири фути.

Сплануйте розташування ями таким чином, щоб вона утворювала зону, яка буде знаходитися прямо між вашими стрибками. Пам’ятайте, що не можна нікуди викидати бруд, тому що він знадобиться вам пізніше для зльоту.

Обов’язково намочіть землю для легкої обробки. Також залиште трохи місця для уповільнення. Ви можете спланувати петлю, якщо у вас є достатньо землі тут. Використовуючи екскаватор або будь-яку іншу важку техніку обладнання для копання стане в нагоді тут.

Після цього вам потрібно буде побудувати бруд кургани з бруд який ви вирізали з отвору. Виберіть правильну висоту для розуму, виходячи з ваших навичок. Якщо ви новачок, не перевищуйте 2 фути. Тепер упакуйте ці грязьові кріплення з велосипедом або будь-яким іншим транспортним засобом.

Це значно зменшить розмір вашої рампи, і ви зможете користуватися нею з більшою зручністю. Не забудьте намочити кургани та упакувати їх далі. Настав час випробувати рампу і подивитися, чи потрібно додавати або віднімати бруд в різних місцях чи ні.

Перш за все, вам потрібно знайти кілька планів в Інтернеті, наприклад, базову рампу FMX або рампу для фрістайлу. Якщо у вас є певні механічні навички та знання, ви можете використовувати свої креслення для проектування рампи. Але краще спочатку намалювати план, перш ніж починати працювати з інструментами.

Почніть з вимірювання та вирізання опор і використовуйте пиломатеріали 2 × 6, щоб побудувати цю опорну конструкцію. Відріжте чотири 10-футові балки для основи та відріжте вертикальні опорні балки. Кожна з цих балок повинна бути нахилена вгорі.

Тепер побудуйте базову опору, а потім почніть прибивати першу пару вертикальних опор. Перші базові опори матимуть розмір від 36 дюймів до 40 дюймів. Зберігайте проміжок у 30 дюймів, встановіть другу пару вертикальних опор і прибийте їх цвяхами.

Тепер, третя пара вертикальних балок залишає проміжок 60 дюймів. А потім, для четвертої пари вертикальних балок, залиште проміжок 120 дюймів. Тепер встановіть посередині опори довжиною 3 фути, і вам потрібно буде використовувати чотири таких середніх опори.

Прибийте їх прямо там, де ви прибили вертикальні опори біля основи. Після цього потрібно буде вирізати і встановити фанерний лист для поверхні рампи. Цей лист повинен бути товщиною півдюйма, шириною 3 фути і довжиною 6 футів. Врешті-решт, цвях у хрестовині підтримує від верхнього кута до нижнього праворуч під поверхнею рампи.

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

Як я можу заощадити час при будівництві ґрунтових трамплінів?

Ви можете скоротити час майже вдвічі, але покладіть цеглу або колоди для основи, а зверху на них насипте землю. Якщо ви стрибаєте на пагорбі або схилі, копайте землю безпосередньо під стрибком і складайте її на основу, щоб заощадити час.

Скільки бруду потрібно?

Буде потрібно багато бруду, і його буде більше, ніж ти розраховував. Просто продовжуйте додавати землю, поки не побачите, що її достатньо. Після цього додайте трохи руди. Вам може здатися, що це досить багато, але вона зменшиться в розмірах, коли все це вирівняється.

Як ефективно побудувати мотоциклетний трамплін?

Вам потрібно зробити хорошу губу, щоб зробити хороший стрибок. Губа вашого трампліну – це зліт вашого трампліну. Згладьте верх і зробіть так, щоб він зливався з рештою пандуса. Щоб оцінити кут, потрібно дивитися збоку.

Як побудувати гору велосипед стрибок

Скромний трамплін – одна з найбільш впізнаваних особливостей траси. Зазвичай побудовані з насипу ґрунту, трампліни всіх форм і розмірів можуть піднімати велосипедистів у повітря, створюючи веселі та захоплюючі елементи траси.

Побудова трампліну стрибок це відносно просто. Однак є деякі міркування, щоб переконатися, що трамплін є настільки ж безпечним, наскільки і цікавим для їзди. Неякісно побудовані трампліни можуть бути небезпечними або погіршити враження від катання на трасі.

Перше, що вам потрібно знати, коли ви думаєте про будівництво трампліну для маунтінбайку, це те, кому належить земля, на якій ви. Правила землекористування відрізняються від штату до штату і від країни до країни, але будівництво трамплінів без попереднього дозволу ніколи не є нормальним. Аналогічно, ви ніколи не повинні змінювати або переробляти існуючу гірську велосипедну стежку без дозволу власника землі або організації, яка її обслуговує.

дерево, бруд, велосипед, трамплін, обладнання
  • Радість від того, що Бруд: Чому вам варто стати волонтером у місцевій асоціації велотуризму
  • Гірський велосипед: все, що вам потрібно знати
  • Гравітаційний гірський велосипед: все, що потрібно знати

Планування та будівництво трампліну

Найкращий спосіб побудувати гору велосипед стрибок – це просто нагромадження бруду та надання йому форми губи. У будівельників може виникнути спокуса використовувати різні матеріали в якості наповнювачів. Наприклад, нагромадження палиць або гілок під брудом може здатися гарним рішенням. Хоча це може бути короткостроковим рішенням, дерево або інший органічний матеріал з часом згниє і дестабілізується. Найкращим матеріалом для наповнювача є каміння, або просто використовуйте виключно бруд.

Перед початком будівництва слід подумати про те, де буде розташований трамплін. Якщо це частина вже побудованої одноколійної траси, переконайтеся, що є достатньо місця, щоб набрати швидкість для стрибка, і відповідний шлях для з’їзду. Також варто врахувати, як трамплін впливає на потік траси, ви не хочете створювати трамплін, який змушує гонщиків різко гальмувати, щоб уникнути проскакування вашого трампліну.

Далі йде груба робота по нагромадженню бруду. Грунт буде легше копати і формувати, коли він вологий, тому один з найкращих часів для будівництва – після дощу.

В ідеалі, ви не хочете копати непривабливі ями для кожного трампліну, тому, якщо можливо, вирівняйте землю навколо трампліну. Це, швидше за все, потрібно буде зробити в будь-якому випадку, якщо ви прорубуєте стежку на схилі пагорба або створюєте дренаж. Ще один спосіб уникнути копання великих ям і перенесення бруд використовувати природні нерівності землі як основу для стрибків.

Не копайте велику яму поруч зі стежкою або трамплінами. Ви хочете зберегти природне відчуття стежки, і не хочете, щоб яма, яку ви викопали, створювала будь-які небезпеки. Власники землі, ймовірно, дуже засмутяться, якщо почнуть знаходити вириті ями, і можуть відкликати будь-який раніше наданий дозвіл і покласти край вашій велодоріжці ще до того, як вона буде закінчена.

  • Найкращі велосипеди для стрибків: для райдерів, яким ніколи не вистачає повітря
  • Найкращі плоскі педалі MTB: найкращі плоскі педалі MTB для трейл, ендуро та даунхілу

Сформуйте стрибок

Кількість ґрунту, яка вам потрібна, очевидно, залежить від того, наскільки великим буде трамплін. Пам’ятайте, що для того, щоб перетворити купу бруду на трамплін, її потрібно сильно ущільнити. Тому вам знадобиться набагато більше бруду, ніж ви очікуєте.

Після того, як буде накопичено достатню кількість бруду, слід починати формувати трамплін. Використовуйте лопату, щоб перемістити бруд у форму, яку ви хочете, щоб була губа. Трампліни з більш пологими схилами ідеально підходять для швидкісних трас, оскільки вони не будуть перекидати райдерів через бар’єри. З іншого боку, трампліни з більш крутими схилами будуть відправляти райдерів вище в повітря і часто використовуються для виконання трюків.

Наступним кроком є ущільнення ґрунту так, щоб він був достатньо міцним, щоб переїхати його за допомогою велосипед. Це може зайняти деякий час і включати кілька раундів упаковки ґрунтовий перед тим, як дати йому висохнути і затвердіти. Якщо грунт, який ви використовуєте, вологий, може пройти деякий час, перш ніж він стане достатньо твердим, щоб на ньому можна було їздити.

Побудова приземлення

Це основний процес побудови гори велосипедний трамплін, але вам також слід подумати про побудову приземлення. Після того, як ви побудували зліт і маєте приблизне уявлення про те, де райдери будуть приземлятися, приземлення зробити досить легко. Просто дотримуйтесь того ж процесу нагромадження бруду, надання йому форми та укладання.

дерев'яний, грунт, велосипед, трамплін, обладнання

Після того, як трамплін готовий, настає час для найцікавішої частини: катання на ньому. Однак, робота будівельника трампліну ніколи не закінчується. З часом трамплін може бути пошкоджений або зруйнований. Слідкуйте за зносом і підтримуйте свій трамплін у належному стані, щоб він продовжував приносити задоволення.

Будівництво траси – це унікальна і перевірена часом частина гірського велосипед культура. Створення місць, де ви катаєтесь, може призвести до великого почуття задоволення, яке приносить користь усій спільноті велосипедистів. Побудова міцного гірського велосипед може покращити трасу на довгі роки і сподобатись усім, хто нею їздить.

Райан Симонович займається велоспортом та перегонами вже майже десять років. Він починав як гонщик на гірських велосипедах у Каліфорнії, де і розвинув свою любов до їзди на всіх типах велосипедів. Зрештою, Райан тяжіє до ендуро та швидкісних перегонів, але також іноді бере участь у шосейно-кільцевих та циклокросових змаганнях. Сьогодні він регулярно їздить стежками Дуранго, штат Колорадо, і прагне зробити кар’єру в галузі велоспорту.

Їздить: Санта-Круз Хайтауер, спеціалізований асфальтовий SL4

Як ви робите великі стрибки по бруду?

Якщо ви хочете, щоб ваша ґрунтова перешкода була достатньо великою, щоб дозволити вам виконати кілька чудових трюків на BMX, ось що вам потрібно зробити:

За допомогою тачки, лопати та щітки очистіть ділянку, трохи більшу за розмір трампліну, який ви збираєтесь зробити. Очистивши територію навколо вашого трампліну, ви забезпечите безпечний зліт і приземлення.

Далі вам потрібно викопати достатню кількість землі, щоб створити основу для вашого стрибка. Спочатку зробіть кам’яний фундамент. Після цього візьміть трохи вологого ґрунту і додайте його до основи, щоб ви могли сформувати трамплін.

У цьому немає нічого складного, ви можете використовувати лопату та ноги, щоб ущільнити ґрунт так, щоб він був твердим. Не турбуйтеся про точну форму, коли земля пухка. На цьому етапі ви просто намагаєтеся створити напівтверду основу для роботи.

дерев'яний, бруд, велосипед, трамплін, обладнання

Збризніть трамплін водою так, щоб будь-яка частина, яка може зануритися, зробила це зараз. Це дозволить останнім шматкам ґрунту опуститися, перш ніж ви почнете остаточне осідання землі.

Ваш наземний трамплін повинен мати криву, яка починається круто і повільно врівноважується, дозволяючи вам накачатися до наступного стрибка, який ви робите. Якщо ви зробите це правильно, кожен стрибок дасть вам збільшену швидкість, що дозволить вам нарощувати все більші і більші стрибки.

Як зробити маленькі трампліни в бруді?

Якщо ви хочете побудувати невеликі трампліни для велосипедів BMX, просто дотримуйтесь процедури, описаної вище, і переконайтеся, що зменшуєте висоту кожного трампліну та об’єм бруду, який ви вкладаєте в кожен трамплін.

Стрибок з хребта відноситься до комбінації декількох стрибків з бруду, розташованих близько один до одного; це дозволяє робити більше трюків і мати кращі відчуття. Щоб побудувати трамплін для хребта, вам потрібно принести з собою бруд стрибки ближче один до одного, щоб приземлення було на нерівності і так далі. Потрібно переконатися, що проміжки між стрибками в ґрунті рівномірні.

Як зробити дерев’яні пандуси для BMX?

Це кроки, які слід виконати, щоб побудувати свій дерев’яний пандус для велосипедів BMX:

  • Пила дерев’яний дошки для конструкції. Переконайтеся, що дошки мають трикутну форму під кутом 90 градусів. Це означає, що з двох дерев’яних дощок ви повинні зробити чотири трикутники під кутом 90 градусів.
  • За допомогою дриля зробіть чотири ряди отворів по периметру дошки дерев’яний дошка. Розмістіть і розташуйте чотири отвори на відстані від 3 до 4 дюймів від найкоротшого краю і переконайтеся, що між отворами є простір.
  • Вставте шурупи в отвори, які ви зробили в дошках, і зберіть всі трикутники під прямим кутом. Також закріпіть дерев’яний дошку до трикутників гвинтами.
  • Покладіть фанерну дошку на трикутні шматки в положенні гладкої платформи. Переверніть всю конструкцію, щоб побачити, де повинні бути отвори, і позначте їх положення маркером. Переконайтеся, що поверхня вашої фанери відповідає цим позначкам.
  • Зробіть чотири отвори, рівні за розміром, відповідно до положення зроблених вами позначок. Закрутіть отвори, щоб з’єднати платформу з рештою конструкції.

Перевірте, чи достатньо міцний ваш трамплін, щоб витримати ваші трюки.

Потрійний

Потрійні стрибки – це еволюція подвійних стрибків. Як правило, вони повністю необов’язкові і навіть не очевидні більшу частину часу. Потрійний – це коли задіяні три перешкоди, середня з яких перестрибується.

У той час як потрійні стрибки є основним елементом у мотокросі та суперкросі, у маунтінбайку потрійний стрибок означає надмірно довгий подвійний стрибок або проліт над елементом траси, що перетворює його на потрійний стрибок. Іноді двійники мають додатковий ролик одразу після траси, який пропонує невеликий спуск для приземлення.

Трансфер

Трансферні стрибки – ще один необов’язковий, неочевидний тип стрибків. перенесення – це коли перешкоди, не призначені для стрибків (наприклад, берми), творчо використовуються для злетів і приземлень.

Отже, переходи є ще більш незрозумілими, ніж потрійні, часто йдуть поза трасою або з’єднують ділянки траси, які не були призначені для цього. Одним із найпоширеніших способів переходу є перестрибування з одного валу на інший або стрибки через інші перешкоди.

Рамп-джамп

Стрибки з рампи – це дуже специфічні стрибки, де зліт відбувається дерев’яний або металевий трамплін. Трампліни можуть бути подвійними, з проміжками або ступінчастими. Посадка – це, як правило, бруд, м’яка мульча або подушка безпеки. Радіус менший, тобто траєкторія більш висхідна, ніж у звичайних трамплінів.

Перевага рампи замість ґрунтової губи полягає в тому, що вона не змінюється і не псується з часом, і на ній можна їздити за будь-якої погоди. Забезпечує стабільний досвід, що важливо для відпрацювання стрибків або певних трюків.

Ось деякі з моїх улюблених ресурсів для маунтінбайкерів:

Щоб побачити все моє поточне спорядження (включаючи екшн-камери) та актуальні рекомендації, перегляньте цей ресурс, який я зробив для вас.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top