Хід підвіски Mtb. ХАРАКТЕРИСТИКИ ТРАСИ ДЛЯ ВЕЛОСИПЕДІВ 80-120 ММ XC

Короткий хід проти короткого ходу. MTB з довгим ходом (як зробити правильний вибір)!)

Багато гонщиків спочатку думають, що чим більший хід підвіски у гірського велосипеда, тим він кращий, але після деяких досліджень в Інтернеті вони з’ясовують, що багато досвідчених гонщиків обирають гірські велосипеди для коротких поїздок. Заплутаний правильний? Тож яка з них краща?

Короткоходні MTB будуть краще працювати на більш гладких трасах і ідеально підходять для їзди по пересіченій місцевості, в той час як довгоходні MTB забезпечать вам необхідне зчеплення і стабільність для їзди технічними трасами, наповненими великими каменями, корінням і великими перепадами, що робить їх ідеальними для ендуро і швидкісних спусків.

У цій статті я розповім вам, чи краще більше подорожувати, коли мова йде про гірський велосипед, ми розглянемо переваги коротких та довгих маунтенбайків, щоб до кінця статті ви знали, який з двох велосипедів є правильним вибором для вас.

Чи краще подорожувати на гірському велосипеді?

подорожувати не завжди краще, тому що підвіска додає ваги і поглинає частину вашого зусилля на педалях.

Отже, якщо ви їдете по пологих стежках, велосипед для довгих поїздок буде відчувати себе млявим у порівнянні з велосипедом для коротких поїздок і не тільки підвіска не дасть вам жодних переваг, якщо ви не будете їздити по великих каменях та коріннях.

На технічних трасах завжди краще мати більш жорстку підвіску, оскільки вона може поглинати удари, коли ви їдете по великих каменях, коріннях або коли ви приземляєтесь на великі падіння/стрибки.

Якщо ви любите їздити агресивно жорсткими та технічними спусками, то чим більше ходів підвіски у вашого велосипеда, тим краще, і тим менше шансів розбитися (щоб ви могли насолоджуватися адреналіновим насосом).

Квітень 26 Покращуйте свої враження від подорожей за допомогою гірського велосипеда з подвійною підвіскою

Для шукачів пригод та любителів активного відпочинку немає нічого кращого за гострі відчуття від дослідження нової місцевості та розширення своїх можливостей на гірському велосипеді. А коли справа доходить до того, щоб виїхати на трасу, гірський велосипед з подвійною підвіскою – відмінний вибір для підвищення вашої подорож досвід. Завдяки системі передньої та задньої підвіски ці велосипеди забезпечують винятковий комфорт, контроль та продуктивність на багатьох типах місцевості, від плавних та плавних до крутих та технічних.

Незалежно від того, чи плануєте ви багатоденний похід з рюкзаком, чи долаєте важкопрохідні гірські стежки, чи просто їдете по місцевій одноколійці, двопідвісний велосипед – це те, що вам потрібно-підвіска гірський велосипед може підняти вашу їзду на новий рівень. Ці велосипеди створені та спроектовані для того, щоб долати навіть найскладніший рельєф і забезпечувати більш плавну, приємну їзду з меншою втомою та кращою керованістю. Тож якщо ви хочете дослідити чудові краєвиди на двох колесах, гірський велосипед з подвійною підвіскою – чудовий вибір.

Чому вам потрібен велосипед з подвійною підвіскою

Велосипед з подвійною підвіскою, який також називають велосипедом з повною підвіскою, має підвіску як на передніх, так і на задніх колесах, що забезпечує більш плавну їзду по пересіченій місцевості. Ця система підвіски поглинає удари, покращуючи контроль і зчеплення з дорогою. Він універсальний для різних стилів їзди та типів місцевості, таких як крос-кантрі, маунтінбайк та даунхіл.

Отже, гірський велосипед з подвійною підвіскою може забезпечити більш приємний, захоплюючий та корисний досвід подорожей, дозволяючи вам повністю зануритися в навколишнє середовище та дослідити більше того, що може запропонувати ваш пункт призначення. Окрім цього, гірський велосипед з подвійною підвіскою велосипеди а також дозволяє вам мати доступ до нових місцевостей, забезпечуючи наступні переваги:

Покращений контроль

З передньою та задньою підвіскою, велосипед з подвійною підвіскою забезпечує краще зчеплення та керованість на нерівній місцевості, даючи вам більше контролю над велосипедом. Цей додатковий контроль і зчеплення велосипеда з подвійною підвіскою також дозволяє вам долати більш складні ділянки місцевості.

Використання велосипеда з подвійною підвіскою відкриває нові можливості для пригод, дозволяючи вам досліджувати райони, які можуть бути занадто складними або незручними на шосейному велосипеді або гірському велосипеді з хардтейлом. Наприклад, ви можете їздити вздовж скелястого узбережжя, підніматися крутими гірськими стежками або їхати технічним синглтреком через ліси та каньйони.

Пояснюємо про вилки зі збільшеним ходом

Отже, якщо 80 мм ходу добре підходить для деяких речей, що станеться, коли ви збільшите величину ходу на різних вилках? Враховуючи, що ви можете легко знайти вилки з ходом 120-150 мм, це досить велика різниця, але що вони роблять?

Чим більша відстань, тим більшого удару може зазнати велосипед, перш ніж він “просяде”, і ви відчуєте цей удар через решту частин велосипеда. Це чудово, так? Ну, це для швидкісного спуску, адже більший хід означає більш плавний та контрольований спуск.

Ви зможете долати дійсно пересічену місцевість з більшим ходом; просто будьте готові до різниці в керованості та швидкості в результаті.

Але у всього є і зворотній бік. Ось кілька способів, як більший хід може негативно вплинути на продуктивність вашого велосипеда:

  • Він буде важчим – тому що вилка більша, і стійки, які не дають вилці занадто згинатися, теж
  • Він буде більш млявим – велосипед стає більш млявим, і це скорочує радіус дії, коли вилка має більший хід, а це означає, що велосипед буде більш млявим, повільніше реагуватиме на керування, що зробить його менш маневреним в цілому
  • Відчуття будуть іншими – це найважливіше, тому що якщо ви звикли до того, що ваш велосипед працює певним чином зараз – то велосипед з більшим ходом вилки буде відчуватися кардинально інакше, тому вам потрібно буде звикнути до цього заново

Звичайно, ці недоліки не повинні вас зупиняти. Якщо ви вирушаєте на нерівні стежки в горах і потребуєте додаткової подушки на спусках, щоб зробити вашу їзду комфортнішою, то велосипед з більшим ходом вилки – ідеальний варіант.

підвіска, хід, трейл, 80-120мм, велосипеди

Ви зможете долати дійсно пересічену місцевість з більшим ходом; просто будьте готові до різниці в керованості та швидкості в результаті.

Чи можна замінити 80-міліметрову вилку на вилку з більшим ходом?

Для більшості велосипедів заміна 80-мм вилки на 100-мм можлива, але додавання вилки з більшим ходом у більшості випадків не є практичним або можливим. Вам потрібно бути готовим до згаданих вище відмінностей, а також до деяких наслідків.

Коли виробники розробляють свої велосипеди, вони роблять це комплексно. Вони переконуються, що кожна деталь має своє місце і здатна виконувати свої обов’язки для використання велосипеда за призначенням. Гірський велосипеди призначені для просунутих треків, вже матимуть вилки з більшим ходом, міцнішу раму тощо.

Отже, якщо вам потрібно оновити вилку на велосипеді на вилку з більшим ходом, ви можете це зробити, але майте на увазі, що решта вашого велосипеда, ймовірно, не призначена для цього. Це означає, що будь-які гарантії будуть анульовані, і будь-які проблеми з роботою велосипеда або будь-які пошкодження будуть повністю на вас.

Тим не менш, заміна вилки набагато дешевша, ніж купівля нового велосипеда, тому якщо ви хочете вилку з більшим ходом, ви можете замінити їх, і це зробить ваш велосипед набагато більш придатним для більш складних, нерівних трас, які ви хочете випробувати.

Чи можете ви використовувати вилку з ходом 80 мм для їзди під гору?

Якщо ви вирішите спробувати себе у швидкісному спуску, то 80-міліметрова вилка буде нестійкою на спуску, некомфортною і навіть небезпечною.

Гірські велосипеди зазвичай мають хід вилки 160 мм, щоб вони могли долати складні ділянки місцевості на високих швидкостях, що робить 80-міліметрові вилки здебільшого непридатними та небезпечними для швидкісних спусків. Насправді, більшість велосипедів з таким коротким ходом вилки – це трекінгові гібриди, які не мають достатньої міцності конструкції, щоб витримувати такі навантаження.

Велосипеди для даунхілу – це велосипеди з повною підвіскою, тоді як велосипеди з ходом вилки лише 80 мм зазвичай мають лише передню підвіску, щоб пом’якшити деякі дорожні нерівності на переважно гладких лісових або міських дорогах.

Чи потрібна мені вилка, якщо я їжджу лише по дорогах з неякісним покриттям?

Чи потрібна вам вилка, якщо ви просто їздите по неякісних дорогах з твердим покриттям? Ні. Чи було б набагато легше, якби у вас була вилка? Абсолютно. З 80-міліметровою вилкою подорожувати вилка з ходом 80 мм – це не так вже й багато, але це не означає, що вона марна.

Вона робить більшість поїздок більш комфортними, а враховуючи стан деяких доріг з твердим покриттям, вилка з ходом 80 мм допоможе пом’якшити вплив деяких недосконалостей та нерівностей на дорозі.

Звичайно, ви можете взагалі відмовитися від вилок з ходом, і хоча деякі дороги з низькоякісним покриттям досить нерівні, ви не завдасте собі шкоди і не відчуєте надмірного дискомфорту на дорозі з вилкою без ходу подорожувати.

Проте, якщо ви хочете комфортно їздити, навіть якщо ви використовуєте тільки асфальтовані дороги, вилка з невеликим ходом вам точно допоможе.

підвіска, подорожі, трейл, 80-120мм, велосипеди

ХІД ПІДВІСКИ ТА ПЕРЕДБАЧУВАНИЙ РЕЛЬЄФ МІСЦЕВОСТІ

80-120 мм або 3 дюйми. 4.5 дюймів ходу підвіски призначено для категорії гірських велосипедів Cross Country. Оскільки траси XC менш технічно складні, їхня підвіска розроблена таким чином, щоб підтримувати, але відносно рельєфу місцевості. Всі 80-120 мм вилка та амортизатори – пневматичні, а не котушкові. Пневматична підвіска легша та оптимальна для місцевості XC. Підвіска в цьому діапазоні зазвичай постачається з важелем блокування або пультом для перемикання між підйомом та звичайним режимом на льоту.

80-120мм з хід найкраще підходить для плавних одноколійних трас з легкими та помірними технічними ділянками. Складні ділянки на цих трасах не часто вимагають більше 120 мм ходу, а ділянки, які зазвичай мають об’їзди, зазвичай мають обхідні шляхи. Розгалуження і виведення велосипедів на більш круту технічну місцевість не є рідкістю, але загальний консенсус полягає в тому, що більш складна одноколійна траса зарезервована для категорії Трейл. Підвіска 80-120 мм Ход XC – це баланс між необхідною жорсткістю підвіски та ефективністю педалювання. Якщо ваші місцеві стежки швидко обклеєні роликами та мають рівну поверхню, то велосипед з діапазоном ходу підвіски XC може бути гарним вибором.

ТРЕЙЛ: 120-170 ММ АБО 4.ВІД 5 ДО 6.5 ХОДУ ПІДВІСКИ

Цей розмір ходу призначений для категорії трейлових велосипедів. Підвіска трейлового велосипеда призначена для роботи на більш широкому діапазоні рельєфу, ніж його аналог для XC. Підвіска в діапазоні 120мм-170мм допомагає колесам перекочуватися через розмиті кореневі сплески, справлятися з великими перепадами і швидше їхати на спусках. Це категорія, де підвіска стає менш важливим фактором ваги, а більш важливим фактором відчуття та налаштування. Такі слова, як гнучкий, чутливий і підтримуючий, часто використовуються при описі відчуттів від вилки та амортизатора. У цьому діапазоні більшість вилок і амортизаторів будуть пневматичними, але є варіанти з котушковою пружиною призупинення збільшується. Легкі котушкові пружини та їхні переваги в роботі досліджуються та широко застосовуються в 120-170 мм трейл категорія.

Якщо вас цікавить якась Трейл велосипед з 120-140 мм підвіска подорожуйте стежкою, варіантів багато. Рекреаційні місця з трасами для гірських велосипедів, незалежно від висоти, мають маршрути, де ці велосипеди буде блищати. Перепади, кореневі сплески, стрибки, берми та всі інші цікавинки, які стежка для якої призначені велосипеди, знайдіть їх на цих трасах. Шукайте на карті траси, які позначені синім кольором (середній рівень) та чорним (просунутий) для трас з технічними характеристиками, які 120-140мм підвіска була розроблена для.

Якщо трейл системи підвіски навколо вас має рельєф, подібний до Сквоміша, Британська Колумбія, Седони, Арізона або Національного лісу Пісга в Північній Кароліні, тоді 140-170-міліметровий трейловий/гірський велосипед може бути гідним варіантом для розгляду. Траси в цих районах відрізняються крутим і технічним рельєфом, наповненим трамплінами, бермами, рок-ролерами та альпінаріями. Плавна їзда по складній місцевості – головна мета в цій категорії, а додатковий хід підвіски є ключовим компонентом. Якщо ви зацікавлені в 140-170-міліметровому велосипеді All Mountain, на ваш радар потраплять траси, підписані таким привабливим маркуванням Black Diamond або Double Black Diamond. Переведіть перемикач підвіски в режим спуску і вирушайте шукати свою межу на страхітливо крутих, технічних підйомах стежка.

ГРАВІТАЦІЯ: 170-200 ММ АБО 6.ВІД 5 ДО 8 ХОДУ ПІДВІСКИ

Ця кількість подорожей буде знайдена на велосипедах Gravity або DH. Саме тут стає популярним використання вилок з подвійною короною в діапазоні 200 мм. Вилки з подвійною коронкою – це масивні доповнення до сімейства вилок, які мають коронки над і під виносною трубою. Дві коронки додаються для жорсткості, коли вилки доведені до межі. Саме на гравітаційних велосипедах широко використовуються котушкові амортизатори та вилки. Котушки за своєю природою важкі, але перевершують повітряні пружинні підвіски за тепловіддачею, чутливістю та обслуговуванням. Вага – це все. Легша пневматична підвіска робить величезний прорив у світі гравітаційних велосипедів. Оскільки велосипеди і без того важкі, інженери розробляють пневматичні амортизатори та вилки, які намагаються імітувати роботу котушки та ще більше зменшити вагу. Платформи для скелелазіння вилучені з підвіски DH, але регулювання контурів стиснення та відбою на високих та низьких швидкостях налаштовується за допомогою різних ручок та циферблатів.

У районах з високим рельєфом спуску велосипеди стають популярними. Траси крутіші, перепади більші, а трампліни найбільші з усіх категорій. Велопарки або траси з підйомником на вершину – ідеальне місце для цієї лінійки підвісів. Оскільки вилки та амортизатори дуже чутливі та мають найбільший хід підвіски, велосипеди цієї категорії дуже залежать від місця їзди. Вибір велосипеда в цьому діапазоні зазвичай є простим рішенням, якщо ви регулярно відвідуєте велотреки або велопарки.

ВИБІР ПРАВИЛЬНОГО МІСЦЯ ПІДВІСКА ДІАПАЗОН ПОДОРОЖЕЙ ДЛЯ ВАС

При виборі підвіски, яка підходить саме вам, важливо провести дослідження стежок навколо вас і того, який досвід ви хочете отримати від катання на гірському велосипеді. Ми підберемо велосипед, який буде оснащений правильною комбінацією, щоб ви могли максимально ефективно використовувати ваші місцеві стежки. Будьте чесними з собою щодо того, які траси доступні, і спробуйте прийняти обґрунтоване рішення щодо діапазону підвіски, який найкраще підходить для вас та навколишньої місцевості.

Ми хочемо переконатися, що ви зможете перейти від шопінгу до катання якомога швидше. Наші експертні консультанти допоможуть вам підібрати правильне поєднання захисту та комфорту для вашого спорядження. Зверніться до консультанта з обладнання: 888-880-3811, пн-пт: з 7:30 до 19:00, субота-неділя: з 9:00 до 17:00 (PST)

Пропозиція безкоштовної доставки

Отримайте безкоштовну стандартну доставку з вашою покупкою від 50 сьогодні! Просто оберіть стандартну доставку під час оформлення замовлення.

Зверніть увагу, що ця пропозиція доступна лише для фізичних адрес доставки в 48 континентальних Сполучених Штатах (без абонентських скриньок), і на деякі важкі/великі предмети все ще застосовується плата за негабаритність.

підвіска, подорож, трейл, 80-120мм, велосипеди

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top