Підніміть mtb. Чи можете ви стрибати на трейловому велосипеді?

Як стрибати на гірському велосипеді

Журнал Decline підтримується своїми читачами. Ми можемо отримати комісію, якщо ви купуєте товари за нашими посиланнями.

Вам цікаво, як стрибати на хардтейлі або як стрибати на гірському велосипеді з повною підвіскою?? У нас є всі відповіді на ці питання, і ви також можете навчитися стрибати на гірських велосипедах з плоскою педаллю, що є більш простим варіантом.

З усіх технік, стрибки, мабуть, є тією, з якою більшість райдерів ідентифікують себе.

Пройшли ті часи, коли середній трейл поїздки включали невеликі стрибки туди-сюди, які не вимагали особливих зусиль. Стрибки тепер є особливістю трейлової їзди. Ось кроки до освоєння ручного керування стрибок гірський велосипед.

крок, стрибок, стежка, велосипед

Як стрибати на гірському велосипеді Крок-по-Крок

Крок 1: Навчіться їздити вручну

Ручний велосипед схожий на моноколесо, але, на відміну від останнього, ви не крутите педалі під час їзди в ручному режимі. Обидві техніки вимагають, щоб ви відірвали переднє колесо від землі і балансували лише на задньому колесі.

Мануал допоможе вам долати нерівності та дрібні коріння, зберігаючи швидкість, але також допоможе вам ініціювати стрибок.

Виконання мануалу складається з двох частин. Підняти переднє колесо в повітря і знайти точку балансу, щоб утримати його в повітрі.

Щоб підняти переднє колесо, попередньо навантажте його, штовхаючи свою вагу вниз. Ви отримаєте енергію відскоку, необхідну для підняття колеса. Ударте якомога швидше і перенесіть свою вагу назад, щоб штовхнути руки і ноги вперед=

Відірвати переднє колесо від землі легко. Балансування в повітрі – найскладніша частина. Ключ до балансування в ручному режимі – у ваших стегнах. Тримайте руки низько над заднім колесом і рухайте їх вперед і назад, щоб утримувати рівновагу. Тримайте палець на задніх гальмах.

Крок 2: Зліт

Знайдіть трамплін, який вам найбільше підходить, а потім починайте рухатися з комфортною швидкістю поза сідлом. Тримайте вагу по центру на обох колесах і злегка нахиліться. Почніть стискати і відчувати силу губи на передньому колесі.

Не працюйте з обома колесами разом. Працюйте з кожним колесом окремо. Повільно почніть переносити вагу назад з рук на ноги. Це гарантує, що переднє колесо не буде мати ніякої ваги, коли ви досягнете губи.

Натискайте на педалі, а потім перекладайте вагу на кожне колесо, готуючись до стрибка, як у стрибку зайчика. Губа під час стрибка забезпечить поштовх, необхідний колесам для проходження траєкторії. Стрибки менш вибухонебезпечні, ніж банні-хоп, тому що губа забезпечує необхідний поштовх.

Крок 3: Перенесення ваги

Дуже важливо, як ви переносите вагу з рук на ноги. Ви знаходитесь на півдорозі до губи, збираєтесь стрибнути, і саме в цей час потрібно припинити відштовхуватись руками і натомість відштовхуватись ногами.

Якщо ви відштовхнетеся в губу, одночасно переносячи вагу на руки при наближенні до цієї лінії, вас виштовхне вперед і перекине через планки. Оскільки стрибок стає більшим, а ваш велосипедПідвіска збільшується, лінія відсувається далі назад.

Крок 4: Посадка

Як тільки ви опинилися в повітрі, розслабтеся! Ви подолали найскладнішу частину. Ваша наступна проблема – приземлення. Місце, де ви збираєтеся приземлитися і поглинути удар руками і ногами.

Спробуйте приземлятися обома колесами одночасно. Дотик до землі переднім колесом може закінчитися погано, коли ви переїжджаєте через бар’єри. Приземлення заднім колесом може призвести до того, що переднє змиє або закінчиться катастрофою. Тримайтеся подалі від гальм.

Обладнання, необхідне для стрибків

Перед тим, як стрибати з трамплінів, потрібно підготувати кілька речей. Ось вони:

Скиньте сідло

Опустивши сідло, ви полегшите рух велосипеда під собою. Це також дає вам достатньо місця для поглинання посадок. якщо ви приземлитесь, ваш задній кінець може вдаритися об сидіння і збити вас з велосипеда, якщо ваше сідло підняте.

Найкращий варіант – придбати підсідельний штир, який дозволяє регулювати висоту сідла за допомогою регулятора, встановленого на кермі, не злізаючи з велосипеда. Якщо ви багато катаєтесь, то підсідельний штир вартий кожної копійки.

Почніть з плоских педалей

Навчаючись стрибати, починайте з плоских педалей. Вам, мабуть, цікаво, як стрибати на гірському велосипеді з плоскою педаллю? Вам потрібно лише виконати наведені вище кроки, і ви здивуєтесь, коли побачите, наскільки вони спрощують стрибки.

Плоскі педалі допоможуть вам стрибати, не покладаючись на педалі без затискачів, прикріплені до взуття, які допомагають підняти велосипед. Плоскі педалі також допоможуть вам втекти з велосипеда, якщо щось піде не так.

Підкачайся до максимуму

Додавання повітря в шини допоможе вам набрати більшу швидкість, коли ви наближаєтесь до стрибка. Це також захистить ваші безкамерні шини від скочування з ободів, якщо ви випадково приземлитесь трохи боком.

Посильте свою підвіску

Підвіска трохи жорсткіша, ніж зазвичай, може підбадьорити вас і допомогти краще з’їжджати з трампліну. Посильте жорсткість підвіски, переключивши обидва амортизатори в режим “Trail” або додавши в них трохи більше повітря.

Одягни броню

Реальність навчання стрибків на гірському велосипеді полягає в тому, що ви впадете пару разів. Безпека та благополуччя на першому місці. Придбайте налокітники та наколінники перед тим, як спробувати це. Чи варто згадувати, що ви повинні бути в шоломі? Це так очевидно!

Деякі велосипедисти віддають перевагу шолому на все обличчя, який захищає бокові частини голови. Велосипедні рукавички – це також гідна інвестиція. Окрім забезпечення зчеплення під час їзди, вони також захищають вашу руку від синців, якщо ви потрапите в аварію.

Гірський велосипед зі стилем. Як почистити стільницю, скраб для батога

Хочете підняти свої навички стрибків на новий рівень? Додайте кілька простих трюків, щоб не тільки покращити свій стиль, але й допомогти вам їздити швидше та плавніше. Гора велосипед Такі трюки, як батоги, скраби та столешні, демонструють ваш контроль у повітрі та чудово виглядають на фотографіях, але вони також служать функціональним цілям під час їзди на велосипеді. Дотримуйтесь наших порад, і ви швидко опануєте свій стиль. Хочеш набрати навички стрибків? Перегляньте наш посібник зі стрибків на гірському велосипеді.

Рульове управління в протилежному напрямку. Як зробити стільницю на гірському велосипеді

Протилежне кермування в повітрі може бути надзвичайно корисною навичкою в міру того, як райдери переходять до більш складних трамплінів, що вимагають розвороту в повітрі. Це допомагає підтримувати швидкість на всій трасі. У цій послідовності подрібнювач Fludride Тейлор Данн починає повертати свої планки вліво, щоб підготувати його до приземлення в негайний правий поворот.

Вторинною перевагою цієї навички є можливість перебільшити її і довести до перехресного вгору і, врешті-решт, до стільниці. Зверніть увагу, що Тейлор робить це не лише для того, щоб підготувати мотоцикл до повороту праворуч, але й для того, щоб він виглядав гарно. За допомогою цієї навички ми повертаємось у протилежний бік від майбутнього повороту на шляху вгору в польоті. і повертаємось назад у напрямку, в якому хочемо рухатись під час спуску.

Тейлор має чудовий стиль, але для нього цей рух допомагає тримати швидкість і на гоночних відрізках. Зверніть увагу, що плечі Тейлора починають рухатися в напрямку майбутнього повороту. Якщо ви поспостерігаєте за їздою талановитих гонщиків, ви помітите, що вони кидають “стільниці” зі стрибків, які приземляються в повороті. Рідко ви побачите цей “трюк”, якщо будете спостерігати за тим, як гонщик стрибає на трасу яка продовжується по прямій лінії.

На цьому зображенні Тейлор починає повертати назад у майбутній напрямок траси. Зверніть увагу, куди він дивиться. куди він хоче потрапити!

Поверніться на землю і будьте готові вирватися з повороту, який знаходиться лише за десяток футів від місця приземлення.

Бум! У наступний поворот зі швидкістю. Привнесіть у свої стрибки трохи зустрічного рулювання, і ви зможете отримати доступ до стежок, які були неможливими без цієї навички. Почніть з дуже маленьких рухів і рухайтеся вгору. Найважливішим елементом для успішного виконання цього завдання є розслаблення верхньої частини тіла. Це не повинно бути фізичним відчуттям руху.

крок, стрибок, стежка, велосипед

Як очистити стрибок на гірському велосипеді

Скребкові стрибки – чудовий спосіб залишатися низьким і швидким над трампліном. дозволяючи енергії стрибка відлетіти в сторону. Це також правильний спосіб почати працювати над своїми хлистами, оскільки хлист походить від скрабу. Бубба Стюарт, хрещений батько скрабу, використовував їх, щоб залишатися низько під час перегонів з мотокросу. Досить скоро він перетворив “Bubba Scrub” на те, що вершники називали “Scrub Whip”. З тих пір багато хто забув корінь хлиста і намагається зробити трюковий рух хлистом, не освоївши попередньо скраб. Хлисти, як вони були спочатку створені, слід виконувати, навчившись спочатку скрабувати. Вам не обов’язково вміти робити масивний скраб, щоб виконати хлист, але в русі має бути певна активність. Тут бос Fluidride Тейлор Данн налаштовується на базовий скраб.

На цьому зображенні видно, що Тейлор збирається зробити лівий поворот, коли він піднімається в повітря. Дія переміщення його планок відбудеться досить швидко в цей момент. Цей поворот батогів слугуватиме для того, щоб здути енергію з правого боку слід.

Зверніть увагу, наскільки більший поворот руля у Тейлора, ніж на попередньому зображенні. Саме це “відхилення енергії” дозволить Тейлору залишатися низько в цьому стрибку, рухаючись при цьому швидше за природну швидкість”слід “швидкість.

Заднє колесо стоїть на губі стрибок, Тейлор заглиблюється у свій скраб. Зверніть увагу на його зігнуті ноги, коли заднє колесо зачіпає губу. Це “пасивна позиція”, яка дозволить будь-якій енергії, що не здувається зі скрабом, потрапляти в тіло гонщика. Зверніть увагу, що те, що робить Тейлор, має особливий стиль. Більшість “стилю” походить від скромного функціонального початку. Впровадження цієї ідеї у вашу їзду зробить її плавною, швидкою та стильною. Почніть з коренів і візьміть його звідти!

Трохи більше вітру, і Тейлор зможе перетворити цей скраб на хлист. Навіть з його скромним скрабом, зверніть увагу, що задній кінець рухається навколо передньої частини велосипеда, перетворюючись на міні-батіг.

З опущеним переднім колесом і винесеним убік заднім, Тейлор все одно приземлиться прямо. Це тому, що він тримав своє тіло і лінію зору спрямованими вперед протягом усього руху, який він створив.

Як бити батогом на гірському велосипеді

Хлист – один з найпростіших і найстильніших трюків, які ви можете виконати на гірському велосипеді. Маючи скраб як основу, ви можете побудувати повний батіг. Ми розберемо кожне з них крок нижче, але ось основи:

  • Вріжтеся в стрибок, накручуючи тіло, щоб велосипед злетів у повітря боком
  • Залишайтеся зосередженими головою та плечима
  • Дозвольте велосипеду обійтись боком. дивлячись вперед
  • Нехай ваша серцевина розслабиться, повертаючи велосипед назад прямо для посадки

На цих більших і ширших стрибках Тейлор чудово демонструє, як повинен виглядати хлист. Тут Тейлор починає повертати ліворуч від цього відправника. Це здує енергію його вилки з правого боку слід, тримаючи його низько, а також дозволяючи вітер для солодкого батога.

Тут ми дійсно бачимо, як Тейлор починає вирізати велосипед на обличчі стрибка. Коли він повернув ліворуч, енергія його вилки вивільнила праворуч. Тейлор починає накручувати своє тіло, щоб повернути велосипед у повітря боком.

Коли заднє колесо щойно від’їхало від губи, Тейлор вже добре налаштував свій батіг. Зверніть увагу, що голова і плечі Тейлора будуть більш-менш залишатися по центру і не обертатися. Це дозволяє йому закрутити сердечник, який поверне велосипед назад для прямої посадки.

Заднє колесо тепер правіше, ніж переднє. Тейлор все ще дивиться вперед.

Тут Тейлор дозволяє задньому колесу рухатися навколо переднього. Все його тіло велосипед майже видно ззаду.

Ось верхівка повного батога. Зауважте, що Тейлор продовжує дивитися вперед і своїм баченням, і своїми плечима. Його серцевина тепер намотана таким чином, що принесе велосипед назад для прямої посадки.

З таким великим батогом мотоцикл тільки встиг випрямитися перед приземленням. Ми побачимо це в наступному кадрі.

Приземлення. Набрав для більшого задоволення на наступному стрибку!

Саймон Лоутон – засновник і власник компанії Fluidride у Сіетлі, а також творець методу Fluidride Method. Саймон навчає райдерів вже більше 20 років. Він 15 років професійно займався даунхілом та ендуро. За свою гоночну кар’єру Саймон здобув понад 50 професійних перемог на регіональних змаганнях, а також дві медалі (срібну та бронзову) на чемпіонаті світу зі швидкісного спуску UCI Masters World Downhill Championships. Саймон створив метод Fluidride Method, спостерігаючи за найкращими світовими гонщиками та імітуючи їхні рухи на велосипеді, щоб відточити власні навички. Потім він створив терміни та словниковий запас на основі цих рухів, щоб допомогти трансформувати катання своїх учнів. Саймон викладав у десятках країн на трьох континентах, особисто навчаючи понад 1000 гонщиків на рік. Його вчення охоплює набагато більше людей завдяки його безкоштовному онлайн-контенту та 3 повнометражним фільмам, які зараз доступні на iTunes. Останнім проектом Саймона, який незабаром буде запущено, є SNAPMTB, навчальна онлайн-платформа, створена для райдерів по всьому світу.

Таймінги перенесення ваги та налаштування підвіски для МТБ

Точка, в якій ви переносите вагу з рук на ноги, дуже важлива. Уявіть собі лінію, яка проходить трохи вище половини трампліну – це точка, в якій вам потрібно перейти від відштовхування руками до повного відштовхування ногами.

Якщо ви все ще штовхаєтесь в губу руками, коли доїжджаєте до цієї лінії, то в кінцевому підсумку вас виштовхне вперед і перекине через перекладину.Зі збільшенням висоти трампліну або посиленням підвіски велосипеда ця лінія відсувається далі назад. Також налаштування підвіски mtb може вплинути на терміни. Особливо важливим є відскок вашого амортизатора, а також вилки.

Налаштування підвіски МТБ та стрибки

Не тільки ваша техніка впливає на ваші здібності стрибати з гірського велосипеда, але й налаштування шасі вашого гірського велосипеда. Налаштування підвіски МТБ може покращити ваше відчуття в повітрі, і ви відчуєте себе більш безпечно та стабільно.

Один з найнебезпечніших наслідків впливу підвіски на стрибки – це коли велосипед нахиляється вперед під час стрибків. Це може бути викликано різними помилками в налаштуванні підвіски вашого МТБ. Ось список:

Відскок вашого шоку занадто швидкий

Тиск повітря у вилці занадто м’який і набагато м’якший, ніж тиск повітря в амортизаторі

Також ваш велосипед може знову стрибати, коли у вас жорсткі приземлення.

Відскок від удару може бути занадто швидким

Відскок вилки може бути занадто швидким

Або також ваш перед може піднятися вгору

Збільште високошвидкісний відскок вашого шоку

Збільште високошвидкісне стиснення вашого шоку

Тож я сподіваюся, що цей посібник допоможе вам покращити свої стрибки. Не тільки ваша техніка стрибків, але й налаштування підвіски mtb щодо стрибків. Не забудьте перевірити наш мобільний додаток sagly, який допоможе вам знайти ідеальні налаштування підвіски.

Ваш ключ до домінування у стрибках з трампліну Від навчання до запуску до накопичення повітряних миль

Знання того, як тримати себе в руках і маневрувати велосипедом у повітрі, допоможе вам вийти з досить складних ситуацій. Несподівані стрибки, круті приземлення і неспокійна місцевість можуть збити з пантелику навіть найдосвідченіших райдерів, але коли ви знаєте себе, свій байк і те, як рухатися в повітрі, ви можете зробити хет-трик, розтоптавши схематичний крок вниз стає прогулянкою в парку. Може знадобитися трохи практики, щоб комфортно попрощатися з гравітацією, але відвідування місцевих трамплінів – це хороший спосіб отримати основні навички. Сідайте в сідло і слухайте поради від Крістіни Чаппетти @cchappetta1 з Pinkbike, коли вона вирушає на стрибки з трампліну.

Послухайте головні поради Крістіни Чаппетти про те, як піднятися в повітря на ґрунтових трамплінах, і скажіть гравітації “ні!.

Озбройтеся правильним захисним спорядженням перед стрибками, щоб підвищити впевненість у собі крок підвищити навички та захисний бар’єр, який захистить вас у разі аварії.

Підготуйтеся до старту з цілеспрямованим Trek Ticket, який створений для сесій на памп-треку та великих трамплінів.

У вас лише один мозок. Перед стрибками з трамплінів обов’язково вдягайте найкращий шолом для захисту під час проходження гри.

Налаштування

Краще керування велосипедом починається з практики, але перед тим, як зануритися в нього, варто переконатися, що у вас є правильне спорядження. Велосипеди для стрибків по бездоріжжю мають коротшу колісну базу та менші колеса, ніж сучасні гірські велосипеди, що робить їх маневреними та легкими в управлінні на коротких переходах та швидких поворотах на памп-треку. І хоча заїжджаючи в парк на кросовому велосипеді, ви одразу впишетесь в його атмосферу, вам не доведеться витрачатися на нього одразу після воріт. Працюйте з тим, що маєте, покращуйте те, що можете, а решту імпровізуйте.

Нижче наведено кілька невід’ємних речей, які ми обов’язково повинні мати на собі, перш ніж вирушати на будь-який стрибок лінія.

Захистіть свою диню Незважаючи ні на що, носіть хороший шолом. Стрибки по бруду супроводжуються неминучими заставами, і хоча більшість потертостей і подряпин швидко заживають, ви отримуєте лише один мозок. У спекотні дні шолом з відкритим обличчям зробить свою справу, але ніколи не буде поганою ідеєю піти на повний захист і вдягти повний шолом, коли ви стрибаєте в бруд. Хоча шоломи на все обличчя мають вищу початкову ціну, вони можуть врятувати ваш гаманець у стоматолога пізніше.

Захистіть коліна Накиньте пару наколінників, щоб захистити себе від неминучих падінь, про які ми говорили раніше. Вони не тільки зменшать удар при падінні, але й додадуть впевненості при виконанні складних стрибків, а також допоможуть впоратися з великими трамплінами.

крок, стрибок, стежка, велосипед

Квартири Ми говорили це раніше, і ми скажемо це знову: вам, ймовірно, доведеться втекти в якийсь момент. Плоскі педалі полегшують з’їзд з велосипеда, а також дають більше свободи в управлінні, тому ви можете спробувати різні положення тіла або виконати трюки, як тільки освоїтеся з керуванням. Надійні черевики з жорсткою підошвою та міцним зчепленням – це ключ до збереження достатньої потужності при натисканні на педалі та належного контролю над велосипедом, коли ви виїжджаєте з бруду.

Ваші лапи Тримайте пальці в рукавичках, щоб захистити руки від зіткнення з грубим брудом, бетоном та ямами з мульчею, і налаштуйте себе на управління без ковзання за допомогою ручок, щоб рукавиці не ковзали по поверхні.

Поїздка по бездоріжжю

Відвідування місцевих ґрунтових трамплінів вперше може налякати, але пам’ятайте, що всі інші теж колись були новачками. Не бійтеся спілкуватися з іншими гонщиками і беріть із собою друга для підтримки.

Моральна підтримка Візьміть з собою друга – це чудовий спосіб зберегти впевненість і не падати духом під час стрибків по бездоріжжю. Незалежно від того, чи були вони там раніше і можуть показати вам мотузки, чи вони такі ж новачки, як і ви, наявність когось, з ким можна перевірити лінії, завжди робить криву навчання більш приємною. Але вашим другом не обов’язково має бути той, з ким ви прийшли – поспілкуйтеся з іншими райдерами, щоб завести нових друзів і познайомитися з бета-версією. Вони можуть мати уявлення про те, яка швидкість, і чи є якісь дивні стрибки, для подолання яких потрібна спеціальна обкатка.

Розігрійтеся Якщо в районі, де ви катаєтеся, є памп-трек, де ви можете розігріти м’язи, зробіть кілька кіл, перш ніж вирушати на більші траси. Звикайте до відчуття свого велосипед, качайте ролики та наїжджайте на бордюри, щоб підтримувати швидкість, не крутячи педалі. Якщо немає памп-треку, зробіть кілька спокійних кіл на найменшій трасі.

Почніть з малого Навіть якщо ви досвідчені в повітрі, почніть з найменшої траси, коли вирушаєте на нове місце. Прокатайте трампліни на першому колі, не намагаючись набрати повітря, а потім почніть знімати їх один за одним, коли вам буде комфортно, провітрюючи і освоюючи кожен трамплін в лінії, перш ніж переходити до більших трамплінів. Якщо ви взагалі новачок у дирт-джампінгу, не поспішайте. М’язова пам’ять не є миттєвою, і повторення – найкращий спосіб оволодіти навичкою.

Правильна форма для авіапошти

Якщо ви почнете з правильної форми тіла, ви налаштуєтесь на плавний зліт, навіть якщо вам трохи не вистачає для старту. Перш ніж переходити до більших стрибків і проміжків, використовуйте стільниці, які мають низькі наслідки, якщо ви впадете, і які легко перекочуються, щоб звикнути до переходу. Ці поради допоможуть вам підтримувати форму, коли ви будете готові до відриву від землі.

Тримайте нейтральне положення Під час закручування в стрибку тримайте тіло в нейтральному положенні, зігнувши лікті та коліна, а центр ваги – посередині велосипеда. Тримайте очі вгору, зосереджуючись на зльоті.

Слідкуйте за губою Коли ви в’їжджаєте в перехід, накачайте тіло губою і слідуйте за її траєкторією, зберігаючи однаковий тиск на передню і задню частину велосипеда, щоб вас не занесло назад.

Визначте місце приземлення Як тільки ви опинитеся в повітрі, підтягніть велосипед до тіла і сфокусуйте погляд на тому місці, де ви хочете приземлитися.

Тупніть ногами та руками, щоб поглинути частину удару при приземленні, і котіться далі стрибок коли ви готові.

Прогрес У стрибках з трампліну десь приховане співвідношення ризику та винагороди. Рівень ризику, з яким ви зіткнетеся, буде залежати від вашого терпіння, а також від того, які трампліни доступні на вашому місцевому ґрунтовому трампліні. Витративши час на відточування навичок і давши м’язам необхідну кількість повторень, щоб навчитися рухатися, ви значно знизите фактор ризику. Якщо у вашому парку для стрибків у ґрунті є яма з мульчею, скористайтеся нею як менш ризикованим способом прогресувати, коли захочете почати стрибати далі.

Коли ви будете готові перейти на більшу лінію стрибка, намагайтеся не будувати її занадто багато в своїй уяві. Зрештою, це просто ще один стрибок. Це той самий рух, над яким ви працювали, тільки трохи швидший. Залишайтеся вільними та мобільними в повітрі, і ви швидко освоїте більші стрибки.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top