Положення сідла гравійного велосипеда. Анатомія

Асоціація пригодницького велоспорту

У мене є довга історія їзди на захід сонця на велосипедах, які мені не підходять або ледве працюють. У 2010 році я перетнув Анди на велосипеді, який купив у сина шамана за 50 доларів і поцілунок. Кілька років по тому я їздив по Коста-Ріці на Stumpjumper з Craigslist з погнутим ободом і багажником на блискавці. І лише минулого року я щодня їздив на гору на велосипеді з настільки проржавілим сідлом, що воно продірявило мої шорти.

Цей досвід багато чому навчив мене про те, що може піти не так, коли ви велосипедного сідла та посадкою велосипеда. У мене дуже мало досвіду з модними велосипедними деталями або найсучаснішим спорядженням. Але з роками я виховав у собі позитивне ставлення до усунення несправностей, і ця перспектива дозволила мені продовжувати рухатися, вчитися і шукати пригод на будь-якому велосипеді, який мені трапляється під руку.

Однак, як і багато жінок, які їздять на велосипедах, я звикла миритися з певною кількістю болю в сідлі. І лише нещодавно я знайшла позицію сідло і сідло позицію, яка мені підходить, і я зрозуміла: “Ооооооооо… о, я бачу…”

Коли ви їдете на велосипеді, ваша промежина – ваша вульва, ваша хуха, ваш жіночий сад – не повинна боліти.

Якщо ви новачок у велоспорті або їдете на довгі дистанції, деяка болючість є нормальним явищем. (Якщо ви довго сидите на чомусь твердому, деяка болючість є нормальним явищем).Але постійний, гострий біль і набряк м’яких тканин – це не так. Їзда на велосипеді не повинна викликати такого болю, а якщо викликає, то у вас проблема, яку можна вирішити, перевіривши регулювання сідла та вибір сідла.

Чому їзда на велосипеді може бути болем у промежині

У жінок біль у промежині часто спричинений надмірним тиском на м’які тканини вульви. Коли ви сидите на велосипедному сідлі, ваша вага повинна припадати на сідничні кістки – дві кісткові точки внизу таза. Якщо занадто велика частина вашої ваги припадає на саму вульву (статеві губи та їх сусіди), ці м’які тканини стануть болючими, набряклими або онімілими.

Надмірний тиск на вульву часто спричинений неправильним регулюванням висоти, нахилу та положення сідла; неправильним регулюванням сідла відносно загальної посадки велосипеда; або неправильним вибором сідла. Однак важливо пам’ятати, що не існує єдиного “правильного способу”, який підходить для всіх. Правильне регулювання означає налаштування велосипеда відповідно до вашої фігури та стилю їзди. Все залежить від вас і від того, як ви почуваєтесь під час їзди.

Регулювання сідла: Висота

Висота сідла врівноважує вашу вагу між трьома основними точками опори: ногами, руками та промежиною. Якщо сідло занадто низьке або занадто високе, воно переносить вагу з ніг або рук на промежину. Загалом у вас має бути невеликий згин в коліні в точці повного розгинання. Регулюйте висоту сідла невеликими кроками, поки не відчуєте баланс між трьома точками контакту під час їзди.

Відео: Як правильно підібрати розмір та посадку велосипеда

Хоча є кілька основних міркувань щодо посадки для будь-якого велосипеда, який ви купуєте, вибір розміру велосипеда може стати досить складним, якщо ви серйозний велосипедист, який шукає конкретні характеристики. Ця стаття зосереджена на міркуваннях щодо посадки початкового рівня.

  • Підлаштуйте велосипед під свій стиль їзди. Ви можете прагнути підібрати низьку, довгу, аеродинамічну раму положення але важливо, щоб велосипед відповідав вашим поточним можливостям. Працюючи над силою, гнучкістю та витривалістю, ви зможете відрегулювати посадку пізніше.
  • Переконайтеся, що у вас правильний розмір рами. Якщо у вас не буде правильної рами з самого початку, вам буде складно зробити її зручною, незалежно від того, які налаштування ви зробите пізніше. Дізнайтеся більше про те, як визначити розмір вашої рами.
  • Легко регулюйте наявні компоненти: Деякі коригування можна легко зробити за допомогою велосипедвключаючи висоту сидіння, кут нахилу сидіння та переднє і заднє сидіння позиція.
  • Визначте компоненти, які ви можете замінити. Наприклад, новий винос може змінити розташування керма для більш зручного положення під час їзди.
  • Перевірте посадку шипів: Хоча це не обговорюється в базовій посадці, майте на увазі, що розміщення шипів на вашому велосипедному взутті також може вплинути на посадку. Занадто сильно висунуті вперед, вони можуть викликати біль у колінах, дискомфорт в ахілловому сухожиллі, оніміння або гарячі точки. Занадто далеко назад, і ви не отримаєте оптимальної передачі потужності від м’язів до велосипеда. Поговоріть з велосипед фітнес-майстер, щоб переконатися, що ваші шипи розміщені правильно.

Як визначаються розміри велосипедів

Різні типи велосипедів мають різний розмір і дещо відрізняються за посадкою:

  • Шосейні велосипеди можуть бути як стандартних розмірів (S, M, L), так і числових розмірів. Один і той самий розмір у різних брендів може сидіти дуже по-різному, і число може не співвідноситися із загальною міркою. Ви можете їздити на дорозі Cannondale розміру 54 велосипед, але дорожній велосипед Diamondback розміру 54 може відчувати себе зовсім інакше.
  • Гірські велосипеди бувають стандартних розмірів (S, M, L) і загалом схожі у різних брендів. Наприклад, якщо вам подобається малий розмір гірського велосипеда GHOST, цілком ймовірно (але не факт), що вам сподобається малий розмір і у інших брендів.
  • Гібридні велосипеди, як це не дивно, є сумішшю цих двох типів, з більш гнучкими розмірами, ніж у елітних шосейних велосипедів, але не настільки гнучкими, як у більшості гірських велосипедів.

Висота винесення рами велосипеда

По-перше, переконайтеся, що ви можете стояти на велосипеді, поставивши ноги на підлогу. Не забудьте надіти велосипедне взуття, оцінюючи висоту підніжки, оскільки воно збільшує загальну довжину ніг.

Дорожні велосипеди: Якщо велосипед велосипед має традиційну пряму верхню трубу, яка паралельна землі, у вас повинен бути приблизно 1 зазор між землею та шинами, коли ви піднімаєте велосипед, коли ви стоїте на ньому.

Якщо велосипед має похилу верхню трубу (напівкомпактну або компактну конструкцію), розраховуйте на зазор у 2 або більше сантиметрів. Як чоловічі, так і жіночі велосипеди можуть мати компактні рами.

Гірські велосипеди: Коли ви піднімаєте велосипед, вам потрібен мінімальний зазор 2 між шинами та землею. Якщо ваш велосипед має повну підвіску, це нормально мати менший початковий кліренс (1-2), оскільки підвіска стискається під вагою, коли ви сідаєте на велосипед. При цьому на величину кліренсу значною мірою впливає нахил верхньої труби до заднього колеса. Наприклад, якщо схил дуже крутий, у вас, швидше за все, буде достатній зазор, незалежно від розміру рами. Через це ви не можете покладатися лише на дорожній просвіт, щоб визначити, чи підходить велосипед.

Гібридні велосипеди: Якщо ваш гібридний велосипед призначений для міських поїздок, використовуйте рекомендації для шосейних велосипедів. Якщо це пляжний круїзер або крос-кантрі, вам не потрібно турбуватися про висоту підйому. Більшість з них мають круто нахилену верхню трубу, що дозволяє легко переступати через неї і ставити ноги рівно на землю, коли ви сидите.

Висота стоянки велосипеда: Поради щодо покупок в Інтернеті

REI та більшість веб-сайтів велосипедних брендів включають таблиці розмірів для велосипедів, представлених в Інтернеті. Знайдіть вказану висоту підйому і порівняйте її з висотою вашого шва. Різниця між висотою вашого шва і висотою підйому повинна знаходитися в межах цільових діапазонів. (Наприклад, якщо у вас міжсідельна висота 30 дюймів, вам потрібен шосейний велосипед з висотою підсідельного шва 29 дюймів).)

Щоб виміряти внутрішній шов: Візьміть велику книгу або блокнот у твердій обкладинці, рулетку та олівець. Потім:

  • Встаньте біля стіни (взувши велосипедні кросівки).
  • Розкладіть книгу, підніміть хребет вгору, ніби ви сидите на сідло.
  • За допомогою олівця відмітьте, де корінець книги стикається зі стіною.
  • Виміряйте від позначки до підлоги. Це і є ваш внутрішній шов.
  • Повторіть вимірювання ще раз або два, щоб переконатися в його точності.

Метод Лемонда

“Існує багато формул “чарівної кулі”, – каже Берт, – але більшість людей знають метод Лемонда, популяризований Грегом Лемондом та його тренером на початку 1980-х років”.”

Метод Лемонда передбачає використання плоского предмета (наприклад, метрової лінійки або рівня) і розміщення його між ногами, злегка натискаючи на пах, подібно до сідла.

Переконайтеся, що ви роззуті, і виміряйте від промежини до підлоги, і це дасть вам ваш “внутрішній шов”. Можливо, вам знадобиться хтось, хто зробить це за вас, або ж ви можете позначити на стіні висоту духової або метрової лінійки і виміряти до підлоги.

Помножте цю цифру на 0.883 і це, згідно з методом Лемонда, дасть вам висоту сідла (знову ж таки, від центру нижнього кронштейна до верху сідла), хоча Берт каже, що ця цифра не враховує ряд інших факторів, таких як вершники з довшими ногами, ніж тулуб, або з поганою гнучкістю.

Різновидом цього методу є формула 109 відсотків, яка використовує той самий обхват сідла, але множить його на 109 відсотків, і використовує цю цифру для встановлення висоти сідла, але вимірює від верхньої частини сідла до шпинделя педалей, коли шатун знаходиться в положенні “шість годин”.

Берт каже, що недоліком таких формул, як LeMond та 109 відсотків, є те, що вони не враховують індивідуальні особливості людини. Натомість він каже, що “динамічні” методи визначення висоти сідла, такі як запис кута коліна та щиколотки велосипедиста під час педалювання під час підгонки велосипеда Retul, дають більш точну цифру, і називає це однією з головних переваг професійної підгонки.

Сідло спереду/ззаду

Як ми вже говорили, крім вимірювання від нижньої дужки до верхньої частини сідла, є також ряд інших факторів, які можуть вплинути на пошук вашого ідеального сідла положення.

Стиль педалювання може впливати на висоту сідла. Велосипедист, який сидить на носках, може досягти більшої висоти сідла без зміни кута нахилу колін, ніж велосипедист, який крутить педалі п’ятами вниз.

Сідло передня/задня частина сідла (де ваше сідло сидить на рейках) – це ще один важливий фактор при регулюванні сідла, який слід враховувати після того, як ви встановили свою висоту сідла. Берт каже, що це має значний вплив на ефективність та комфорт педалювання.

Ідеальне положення – коли коліно знаходиться безпосередньо над педалями (так зване правило “коліно над педалями”, або KOPS), коли шатун знаходиться в положенні “три години” положення.

Зазвичай ви можете виміряти це, опустивши схил з нижньої частини коліна, а потім відрегулювати сідло, поки схил не пройде через педальний шпиндель, але Берт рекомендує замість цього використовувати метрову лінійку, оскільки схил може зміщуватися. Помістіть метрову лінійку перед наколінником і переконайтеся, що вона знаходиться прямо перед шпинделем педалі.

“Якщо ваше сідло занадто висунуте вперед і ставить ваше коліно перед педалями, це може бути проблематично, – попереджає Берт, – і це може бути причиною проблем з колінами або болю у деяких людей”.”

Довжина шатуна

Ще один фактор, який слід враховувати при налаштуванні висоти сідла – це довжина шатуна. “Довжина шатуна – це ще одна проблема, з якою потрібно боротися”, – пояснює Берт. “Ви бачите людей з низькою висотою сідла, які використовують [відносно довгий] шатун 175 мм – це велике коло, яке потрібно обертати.

“Це дуже поширений міф, що довший шатун робить педалювання більш ефективним. Мій колега Пол Барратт у своїй роботі довів, що зміна довжини кривошипа не впливає на вихідну потужність – не в тих діапазонах, в яких ми обираємо довжину кривошипа.

“Це важливо, тому що це дає можливість людям змінювати довжину кривошипа, не турбуючись про потужність”. Вам доведеться зменшити довжину шатуна з 220 мм до 110 мм, перш ніж це почне впливати [на потужність]”. Це ефективно змінює лише вашу передачу.”

Тому Берт каже, що довжину шатуна можна використовувати як параметр, що впливає на інші фактори посадки велосипеда (наприклад, використання короткої довжини шатуна може відкрити стегно). Він також радить, що довжина шатуна повинна відповідати висоті сідла, а також враховувати довжину шатуна при пересіданні з одного велосипеда на інший і підборі висоти сідла (наприклад, якщо на одному велосипеді шатун 172 мм).5 мм кривошипи, а інший має 175 мм кривошипи).

“Більшість людей з низькою висотою сідла на маленькому велосипеді зазвичай потребують короткої довжини шатунів, але часто це не так, тому що велосипеди продаються з будь-якими шатунами, і люди просто не змінюють їх.”

Нарешті, з точки зору обладнання, ще одна річ, яку слід врахувати – це висота взуття, шипів і педалей. Знову ж таки, це може змінитися при зміні обладнання, особливо якщо ви зміните систему педалей, яку ви використовуєте.

Висновок

Коротше кажучи, висота сідла є основним фактором ефективності педалювання та комфорту (і уникнення травм) на велосипеді велосипед і є кілька способів його встановити.

Динамічна посадка велосипеда, така як система Retul, яку використовує British Cycling, де працює Берт, дасть більш точну цифру для сідло висота, але ви можете наблизитися до неї за допомогою методів “зроби сам”, якщо хочете заощадити витрати.

Статичний метод – покласти п’яту на педаль і переконатися, що коліно випрямлене, коли шатун знаходиться в положенні “шість годин” – і формула Лемонда (внутрішній шов х 0).883) дадуть вам приблизну оцінку, хоча жоден з них не враховує всі індивідуальні фактори, які можуть вплинути на висоту сідла, і ви повинні точно налаштувати власне положення, виходячи з вашого досвіду їзди на велосипеді. Берт рекомендує комбінувати кілька методів, щоб знайти оптимальне положення, а також враховувати довжину шатуна і положення сідла спереду/ззаду.

Справа не лише у висоті сідла – довжина шатуна також важлива і повинна відповідати висоті сідла, а нахил сідла вперед/назад також впливає на ефективність педалювання.

Ми рекомендуємо вносити будь-які корективи у вашу посадку поступово, а не різко змінювати її. Це дозволить вам точно налаштувати своє положення та визначити, який вплив має кожна зміна на ваш комфорт та ефективність.

Крок 1: Пройдіть професійне налаштування велосипеда

Якщо у вас є можливість відвідати магазин, де є можливість підігнати велосипед, це може суттєво покращити ваше самопочуття на велосипеді.

Різниця між базовою та професійною підгонкою велосипеда

Базова підгонка велосипеда – часто проводиться шляхом їзди на спеціальному майданчику в приміщенні велосипед де фітнес-тренер спостерігає за вашою формою – як правило, вимірює лише витяг і висоту стояння.

Винос – це “горизонтальна відстань, виміряна від вертикальної лінії, що проходить через центр нижнього кронштейна, до вертикальної лінії, що проходить через центр виносної труби, і відповідає положенню ваших рук на кермі, а також тому, наскільки ви “витягнуті” на велосипеді”.”

Висота стоянки – “Висота стоянки велосипеда – це відстань між землею та верхньою частиною виносної труби.”

На відміну від цього, професійна повна підгонка велосипеда є набагато детальнішою і охоплює всі аспекти позиціонування велосипеда, від вирівнювання шипів до нахилу сідла. Якщо ви не знаєте, що це таке, запитайте у свого веломайстра! Ця більш досконала посадка може як полегшити, так і виключити біль у сідлі через позиціонування (подумайте про розбіжності в довжині ніг і нахил тазу), а також додаткові переваги для підвищення ефективності.

Чого очікувати від професійного налаштування велосипеда?

Налаштування велосипеда оптимально для вас – це мета налаштування. Чим краще ви зможете висловити свої побажання, тим більше ви будете задоволені результатом.

В середньому професійна примірка триває близько двох годин і коштує 200 доларів. Однак, діапазон досить широкий, в залежності від стилю підгонки, місця та рівня досвіду майстра. Щоб отримати максимальну віддачу від цієї інвестиції, візьміть з собою улюблений одяг для їзди на велосипеді, особливо не забудьте взяти велошорти, в яких ви проїжджаєте найбільше кілометрів. Ваш майстер також може допомогти вам у виборі сідла і направити вас у правильному напрямку.

Похід до веломайстра можна порівняти з візитом до стоматолога. Хоча це, швидше за все, не найулюбленіше заняття, воно, в кінцевому рахунку, дуже корисне для вашого здоров’я. Вам слід забронювати заздалегідь, і це, швидше за все, буде така зустріч, коли вашому лікарю буде очевидно, чи ви правдиві чи ні! (Примітка: більшості людей не потрібно звертатися до веломайстра для планового обслуговування, як це рекомендується для візитів до стоматолога)!)

Зрештою, чесність з вашим тренером щодо того, як ви катаєтесь, допоможе йому допомогти вам якнайкраще. На прийомі у стоматолога може бути спокусливо прикинутися, що ви завзято користуєтеся зубною ниткою, але брехня насправді нікому не допомагає, і її краще уникати. Аналогічно, коли ви йдете до веломайстра, будьте чесними з собою і вашим велопрофесіоналом. Якщо ви схильні їздити в більш розслабленому положенні позиція, скажімо, на капотах (верхня, менш агресивна частина керма), повідомте про це лікареві.

Їзда на велосипеді позиція має важливе значення, оскільки встановлення найбільш аеродинамічного положення не допоможе вам, якщо ви віддаєте перевагу більш розслабленому положенню. Якщо ви не маєте наміру брати участь у перегонах, ви можете попросити, щоб вам підігнали сідло для більшого комфорту, а не для оптимізації швидкості.

Якщо регулювання положення під час їзди призвело до нових відчуттів, про які ви не знаєте, не бійтеся ставити запитання та обговорювати це з майстром.

Дивіться наші найпопулярніші інструкції у розділі Велосипедне спорядження :

Крок 2: Регулювання, які ви можете зробити на вашому поточному сідлі

Якщо майстер вирішить, що ваше сідло або положення сідла може бути проблемою, яка створює проблеми під час поїздок, є три можливі варіанти регулювання положення сідла: Висота сидіння, положення спереду та ззаду та нахил. Зазвичай, ці виміри регулюються в такому порядку.

Висота сідла

По-перше, ваш майстер допоможе встановити ідеальну висоту сидіння відповідно до геометрії вашого тіла. Це відстань від верхньої частини сідла до центру педалі, коли шатун спрямований вниз на одній лінії з підсідельною трубою.

велосипед, сідло, положення, анатомія

Перед тим, як ви або веломайстер почнете робити будь-які регулювання, запишіть ці вимірювання, щоб мати їх як базову лінію, до якої можна повернутися і від якої можна відштовхуватися в роботі.

Дивіться схему вище для розташування деталей, які ви можете виміряти.

Позиціонування спереду-ззаду

Позиціонування передньої частини сідла – це те, наскільки далеко вперед або назад ваше сідло знаходиться на підсідельному штирі відносно керма. Більшість сідел мають контрольні виміри на направляючих з встановленими максимальними межами та зручними для центрування вимірювальними маркерами, що нагадують лінійку. Запишіть або сфотографуйте своє сідло в профіль, щоб зафіксувати початкове положення і тут.

Нахил сідла

Нахил сідла – це кут нахилу носової частини сідла в градусах. Почніть з нейтрального кута, що означає, що сідло рівне, якщо вимірювати його на рівні. Починаючи з нейтрального положення, ви можете відрегулювати нахил сідла на один градус назад (ніс сідла злегка піднятий вгору/вниз)сідло трохи нахилене вгору), а потім спробуйте відрегулювати нахил сідла на два градуси назад.

Якщо це не зменшило дискомфорт, поверніться в нейтральне положення і спробуйте відрегулювати на один градус вперед (ніс злегка опущений вниз/сідло злегка нахилене вниз), а потім на два градуси вперед.

Якщо ці регулювання не допомогли зменшити дискомфорт, можливо, настав час спробувати інше сідло. Проконсультуйтеся зі спеціалістом, щоб переконатися, що інші аспекти посадки велосипеда не є першочерговою проблемою.

Крок 3: Подумайте про нове велосипедне сідло

Якщо вам все ще доводиться змінювати своє положення на велосипеді, щоб відчувати себе комфортно, то, швидше за все, настав час придбати правильне велосипедне сідло (іноді його називають велосипедним сидінням).

Окрім професійної велопідгонки, придбайте власне сідло, яке краще відповідатиме вашій унікальній анатомія.

Деяким велосипедистам може бути корисно придбати сідло, яке відповідає їхнім унікальним особливостям анатомія і геометрія тіла краща, ніж сідло, яке йде в комплекті з велосипедом при покупці.

Персоналізація сідла не тільки для “профі.” Підібрати сідло для свого тіла – чи то ширші стегна, чи то ширші сідничні кістки, чи щось інше – може зробити їзду на велосипеді приємнішою.

Про комфорт: Чи буде комфортно у м’якому сідлі?

Для багатьох велосипедистів придбання сідла з високими амортизаційними властивостями для вирішення проблеми комфорту на шосейному велосипеді є недоцільним.

велосипед, сідло, положення, анатомія

Причина, чому м’яке сідло, як ви можете побачити на критому велосипед не буде відчувати себе комфортно на відкритому дорожньому велосипеді, це час, проведений у сідлі. Тренування на велосипеді в приміщенні, як правило, набагато, набагато коротші, ніж тренування на відкритому повітрі. Поїздки на велосипеді в приміщенні також, як правило, досить різноманітні за інтенсивністю, щоб вимагати як сидячих, так і стоячих педалей.

Наприклад, максимальна тривалість поїздки в приміщенні, яку пропонує додаток Peloton, становить 90 хвилин, а середня тривалість – від 30 до 45 хвилин. Не існує максимальної тривалості поїздки на відкритому повітрі, але в середньому вона становить дві-три години, виходячи з мого досвіду та тренувань спортсменів-велосипедистів.

Пост на сайті Selle Italia. Італійська компанія, що виробляє гоночні сідла, найкраще описала цей парадокс комфорту.

Зрештою, Selle Italia рекомендує подумати про найкраще сідло для вас, виходячи з часу, який ви проводите на велосипеді. Чим більше часу ви проводите в сідлі, тим більша ймовірність того, що різні відчуття дадуть про себе знати. Зрештою, комфортна їзда складається з основних факторів, включаючи те, як сідло працює з геометрією вашого тіла, ваше положення і стилю їзди, а також часу, який ви проводите в сідлі.

Простий, але ефективний приклад, який допоможе вам зрозуміти, наскільки важлива ця інформація – уявіть собі м’який диван. Воно чудово підходить для того, щоб прилягти і подивитися фільм протягом двох-трьох годин, але для тривалого сну вам потрібен “ергономічний” матрац з жорсткістю, пристосованою для підтримки тіла протягом всієї ночі.

У довгостроковій перспективі надмірна м’якість і набивка не буде корисною для хребта, і ви прокинетеся з поширеним болем у спині. Те саме стосується сідел.

Для коротких поїздок тривалістю до двох годин відчуття комфорту може забезпечити набивка. Але чим більше часу ви проводите в сідлі, тим краще вам підійде жорсткіший варіант: товщину підтримки слід зменшити, щоб забезпечити максимальну ефективність і комфорт.

Час, необхідний для того, щоб вирішити, чи підходить вам сідло, зазвичай становить більше тижня. Якщо ви відчуваєте дискомфорт або біль, прислухайтеся до свого тіла. Додайте це сідло до купи браку. Якщо ви знайшли сідло, яке здається вам зручним, поїздіть на ньому тиждень, щоб переконатися, що воно вам підходить. Хоча ви можете почуватися чудово під час першої тривалої поїздки, те, як ви почуватиметеся після неї та під час наступних поїздок, буде дуже показовим. І якщо ви катаєтесь набагато довше, ніж зазвичай, ви можете відчувати біль після їзди, незалежно від того, яке сідло ви використовуєте.

Вирізати чи не вирізати? Який вид Велосипед Сідло, яке слід купувати жінкам?

Найкращий спосіб знайти оптимальну форму та посадку сідла – це спробувати кілька різних сідел. Якщо ви знайдете ідеальне сідло сідло для вас, використовуйте його! Не бійтеся використовувати те, що вам найбільше підходить, навіть якщо воно не здається “професійним” чи крутим.

Однак сідла з вирізом є одним з найпопулярніших типів для людей з вульвами і часто продаються як жіночі сідла або жіночі сідла.

Вирізні сідла мають отвір, розташований біля центру велосипедного сидіння. Мета вирізу – запобігти онімінню, сприяючи розподілу ваги через кістки сидіння, а не м’які тканини. Насправді, всі сідла мають одну і ту ж мету (за винятком, можливо, запасних варіантів, які поставляються з новим велосипедом). Вирізані сідла також максимізують потік повітря і, в залежності від того, як ви сидите, можуть мінімізувати натирання.

“Канал” – це центральна нижня профільна частина сідла, де матеріал був видалений, щоб не бути точкою дотику. Коли канал є повністю видаленою секцією, тобто ви можете бачити через центр, він називається вирізом.

Хоча вирізані сідла залишаються найпопулярнішим варіантом, як сніжинки, немає двох однакових анатомія абсолютно однакові. Іноді вирізи підходять не всім.

Вносьте корективи поступово

Важливо освоїти регулювання підсідельного штиря, оскільки, швидше за все, вам доведеться вносити кілька невеликих змін, щоб досягти оптимальної для вас висоти сідла. Висота, встановлена за методом Лемонда, спочатку може здатися дивною. Якщо ваше сідло було набагато нижчим, ви можете трохи нервувати через те, що вам доведеться сидіти вище на велосипеді, особливо якщо ви їздите містом і часто зупиняєтесь і стартуєте. Ви можете виявити, що відмінне від звичного витягування ніг викликає у вас болісні відчуття.

Варто дотримуватися його, щоб побачити, як він себе почуває після кількох поїздок, але нехай вони будуть короткими і локальними. не намагайтеся сильно змінювати висоту сідла перед важливими змаганнями.

Якщо вам все ще не зручно і ви не можете ефективно працювати на велосипеді, ви можете спробувати перемістити сідло вгору або вниз. Але переконайтеся, що ви робите це невеликими кроками по кілька міліметрів за раз і знову спробуйте нове положення кілька разів, перш ніж вносити подальші корективи.

Вам також може знадобитися компенсація, якщо ваш велосипед має довші або коротші шатуни, ніж в середньому. Звичайний розмір для велосипеда середнього розміру – 172.5 мм; це зазвичай проштамповано десь на кривошипах. Якщо у вас шатуни 175 мм, це зробить ваш хід педалей довшим; 170 мм або коротші шатуни зроблять його коротшим, тому в цьому випадку ви можете підняти сідло ще на кілька міліметрів.

Передня і задня частина

Важливо враховувати не лише висоту сідла, але й положення сідла спереду та ззаду, а також кут нахилу сідла. Це впливає на те, наскільки добре ви сконцентровані на сідлі. якщо ви часто ковзаєте вперед, можливо, ваше сідло занадто далеко назад. Знову ж таки, це те, що впливає на ваш комфорт та ефективність під час їзди.

Ви можете переміщати сідло на підсідельному штирі, послабивши затискні болти та посунувши рейки вперед або назад.

Наприклад, затискачі підсідельного штиря, сідло затискачі метушливі, хоча. У багатьох велосипедах є складні деталі, легко випадково змінити кут нахилу сідла, і є ризик пошкодити його через надмірне затягування. Знову ж таки, зробіть невеликі налаштування і зробіть кілька коротких поїздок, щоб зрозуміти, як це відчувається. Можливо, вам також доведеться знову відрегулювати висоту сідла, оскільки зміна положення сідла змінить ефективну довжину вашої ноги.

Сучасна тенденція полягає в тому, щоб розташувати сідло далі вперед на велосипеді. Тому, якщо раніше багато велосипедів мали підсідельний штир зі зміщенням на 20 мм або більше, через вигин біля голови, то зараз ви часто зустрічаєте велосипеди з підсідельним штирем з нульовим зміщенням. Це стосується багатьох наших велосипедів, наприклад, Minegoestoeleven.

Ваш колінний суглоб повинен знаходитись над педальним шпинделем, коли ваша нога знаходиться в положенні “три години” в ході педалей. Це те, що ви можете перевірити в домашніх умовах, хоча примірка на велосипеді дасть більш точну оцінку. Наш майстер Нас наголошує, що важлива не передня частина наколінника, а колінний суглоб в задній частині наколінника.

велосипед, сідло, положення, анатомія

Все ще не задоволені?

Якщо вам все ще не комфортно на велосипеді, можливо, настав час звернутися до професіоналів. Підгонка велосипеда коштуватиме пару сотень фунтів або близько того, але вона допоможе правильно відсортувати ваше положення на велосипеді, включаючи висоту і ширину керма, довжину виносу і усунути будь-яку асиметрію, наприклад, неоднакову довжину ніг.

Інвестувати в налаштування велосипеда – це розумний крок у будь-якому випадку, щоб професійний фахівець перевірив вашу посадку, незалежно від того, чи відчуваєте ви себе впевнено, роблячи це самостійно.

Ми маємо більше інформації про налаштування вашого положення у цьому дописі від нашого штатного майстра Nas, а на цій сторінці пояснюється процес підгонки велосипеда та наші ціни. Ви отримаєте детальне налаштування, яке відповідатиме вашому досвіду їзди та вашим прагненням.

Якщо ви плануєте придбати велосипед, ми також можемо допомогти вам вибрати правильний розмір велосипеда і переконатися, що взуття та шипи правильно підібрані, при цьому вартість послуги з визначення розміру велосипеда у розмірі 75 фунтів стерлінгів буде вирахувана з ціни нового велосипеда, придбаного в нашому магазині.

https://www.пригодницький велотуризм.org/blog/make-it-fit-saddle-adjustments-for-women/
https://www.rei.com/learn/expert-advice/bike-fit.html
https://roadcyclinguk.com/how-to/technique/beginners-guide-how-to-set-your-saddle-height-on-a-road-bike.html
https://www.treelinereview.com/howtochoose/how-to-fit-a-womens-bike-saddle
https://www.pearson1860.com/blogs/1860-hub/how-to-adjust-your-saddle-height [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top