Підкачуємо велосипедні шини. Перевірте тип вашого клапана

Як накачати шину дорожнього велосипеда? (Посібник для початківців)

Чудові враження від поїздки на велосипеді починаються з ретельної підготовки. Перше, що потрібно зробити – це забезпечити достатній об’єм повітря в шині шосейного велосипеда, який допоможе вам максимізувати продуктивність їзди на велосипеді. Як підкачати шини для шосейного велосипеда – про це повинен знати кожен велолюбитель.

Дізнайтеся важливі ноу-хау про те, як накачати шини для шосейного велосипеда в цій статті. На дорозі чи ні, цей посібник для початківців допоможе вам зручно накачати шину.

Покрокова інструкція з накачування шин для шосейних велосипедів

Накачування шин шосейного велосипеда може виглядати складно, але набагато простіше виконати. Все, що вам потрібно – це правильні інструменти та обладнання, а цей посібник допоможе вам розпочати роботу.

Крок 1: Визначте тип клапана

Залежно від типу клапана, який має ваш велосипед, тип велосипедного насоса, який вам потрібен, варіюється відповідно. Спочатку потрібно визначити, чи використовує ваш велосипед Presta або Schrader – це допоможе вам визначити, що насос головка, яку слід використовувати для підкачки шин шосейного велосипеда.

  • Клапани Schrader зазвичай зустрічаються в гірських велосипедах. Цей тип клапана більший, працює з пружинним механізмом, щоб тримати його закритим.
  • З іншого боку, клапани Presta легші і мають меншу конструкцію, ніж їхні аналоги. Цей тип вентилів часто зустрічається на дорогих велосипедах і має контргайку у верхній частині вентилю.
насос, велосипед, шини, перевірити, ваш

Крок 2: Відкрутіть клапан

Зрозуміло, але щоб накачати повітря в шину шосейного велосипеда, потрібно відкрутити вентиль шини. Для обох типів клапанів, як правило, це починається з відкриття пилозахисного ковпачка.

Оскільки клапани Presta використовують контргайку замість вбудованого пружинного механізму для підтримання тиску повітря, вам доведеться відкручувати її вручну. Після цього вам потрібно натиснути на гвинт, щоб безперешкодно накачати або спустити шину велосипеда.

Крок 3: Насос кріплення

Існує два способи приєднання насоса до головки клапана. Залежно від типу клапана вашого велосипеда, ви можете закрутити головку насоса або натиснути на неї, щоб наповнити шину повітрям.

Оскільки більшість повітряних насосів сумісні з ширшим типом клапанів, вам не потрібен адаптер, щоб встановити головку насоса з клапаном Schrader. Замість цього вам потрібно увімкнути пружинний механізм, натиснувши на сопло насоса та відрегулювавши ручку типу велосипедного насоса, щоб закріпити його.

насос, велосипед, шини, перевірка, ваш

На відміну від них, велосипедні шини з клапанами Presta потребують адаптера для велосипедного насоса. Враховуючи легшу раму клапанів Presta, вам потрібно прикрутити адаптер, підключений до головки насоса, перед накачуванням вашого велосипед шина.

Крок 4: Почніть накачування

Прикріпивши головку насоса до велосипедної шини, можна починати накачування. Відповідно до типу клапана, виберіть тип велосипедного насоса, який відповідає вашим потребам.

Насос для гоночних велосипедів може працювати з шинами для вуличних велосипедів залежно від типу клапана, який використав виробник. З іншого боку, велосипедні шини Presta valves потребують адаптера для насоса для шосейних велосипедів.

Легша рама клапанів Presta робить його придатним для використання з міні-ручним насосом. Таким чином, ви можете зручно накачати шину велосипеда, де б ви не були.

Ви все ще можете накачати дорожню шину велосипед шину навіть без насоса насос. Оскільки повітряні насоси також доступні на заправках, ви можете прикріпити велосипедний насос до свого велосипеда, не купуючи обладнання.

насос, велосипед, шини, перевірити, ваш

Після накачування перевірте рівень тиску в шині за допомогою манометра.

  • Ідеальний тиск повітря в шинах для шосейних велосипедів становить від 80 до 130 фунтів на квадратний дюйм; досягнувши цього показника, ви можете припинити накачування шини.
  • Якщо у вас немає з собою манометра, виміряти тиск повітря в шині шосейного велосипеда все одно можливо. Просто стисніть шину з обох боків – накачуйте її до тих пір, поки не зможете ледь стиснути її.

Крок 5: Закрутіть клапан назад

Тепер ви можете завершити процедуру. Для цього зніміть насадку насоса з втулки клапана велосипедної шини.

Для велосипедних шин з клапаном Schrader швидко вийміть головку насоса з велосипед клапан шини. Встановіть кришку на місце, і ви готові до роботи.

Якщо у вас велосипедна шина з клапаном Presta, швидко зніміть головку насоса з клапана велосипедної шини відповідно. Але не забудьте закрутити контргайку клапана перед тим, як надягати пилозахисний ковпачок.

Як накачати шину дорожнього велосипеда з клапаном Presta?

Незважаючи на те, що клапани Presta мають інші розміри, які не підходять для звичайних повітряних насосів, накачування шин шосейних велосипедів за допомогою клапана Presta працює аналогічно. Все, що вам потрібно – це адаптер для насоса, особливо для безкамерних шин шосейних велосипедів, які мають клапан Presta.

Для полегшення навігації, ось як працює цей процес:

  • Відкрийте пилозахисний ковпачок і відкрутіть контргайку головки клапана.
  • Натисніть на гвинт, щоб увімкнути насос.
  • Накачайте велосипедну шину відповідно до обраного вами тиску.
  • Відстебніть адаптер і зафіксуйте клапан Presta закритим.

Як закачати повітря Велосипед Шини без насоса

Велосипедист або байкер повинен бути уважним і готовим до непередбачуваних ситуацій на дорозі. Як велосипедний ентузіаст, я шукав способи навчитися різним навичкам, які стануть в нагоді, якщо під час їзди виникнуть якісь проблеми. Одна з навичок, яку я розвинув протягом багатьох років, – це як накачувати шини велосипеда без насоса.

Ця навичка стане в нагоді, якщо ви випадково забули насос під час їзди на велосипеді. Крім того, якщо у вас зараз немає портативного насоса, то вивчення деяких методів, наведених нижче, безумовно, допоможе вам як байкеру. Однак, будь ласка, пам’ятайте, що більша частина процесу вимагає певних навичок самостійної роботи та невеликого ноу-хау. Будь ласка, керуйтеся відповідно.

Методи накачування велосипедних шин без насоса

Правильна кількість повітря в шинах важлива з точки зору вашої безпеки та отримання найкращих характеристик вашого велосипеда. Накачування шини потрібною кількістю повітря також збільшить термін служби вашої шини більше, ніж очікується.

Але що робити, якщо вам потрібно підкачати шину в середині поїздки, а у вас немає під рукою?? Щоб правильно накачати шину, вам потрібно скористатися одним з наведених нижче методів:

Використання картриджів C02

Цей метод є, мабуть, найпопулярнішою альтернативою для накачування шин велосипеда без використання насоса насос. Найкраще в C02 те, що він портативний, має невеликий розмір і вагу, що дозволяє легко брати його з собою на велосипеді.

Але, будь ласка, зверніть увагу, що це лише тимчасове рішення для накачування ваш і використовувати його лише в екстрених випадках. Найкращий спосіб накачування – це все ще шукати звичайний насос, щоб накачати повітря в шину. Ось порядок дій при накачуванні шини за допомогою картриджа C02.

Перше, що потрібно зробити, це зняти ковпачок з картриджа. Правильний спосіб зробити це – повернути ковпачок проти годинникової стрілки голими руками. Вийміть фітінг для накачування та картридж з трубки, перекинувши іншу сторону накачувача догори.

Після відкриття ковпачка можна приступати до перевірити шину, якщо вона спущена чи ні. Вам також потрібно перевірити трубку, якщо вона в хорошому стані. В іншому випадку, якщо він зламається, ви можете отримати ще одну спущену шину всього за кілька секунд накачування повітря. Ви також можете відрегулювати шину так, щоб вона правильно стояла на ободі, перш ніж накачати повітря.

Крок 3: Наповнення шини повітрям

Вставте картридж C02 у фітінг інфлятора, вставивши його рукою та просунувши за годинниковою стрілкою, доки не почуєте та не помітите потік повітря. Затримайте його на кілька секунд, залежно від розміру вашої шина. Якщо рівень накачування достатній, поверніть картридж проти годинникової стрілки, щоб зупинити потік повітря.

Крок 4: Виймання картриджа з фітинга інфлятора

Зніміть картридж з клапана, відкрутивши його від штуцера накачування. Закрийте сопло, одночасно відтягуючи його від клапана. Правильний спосіб зробити це – витягнути його прямо, щоб уникнути пошкодження трубки накачування вашої шини.

Крок 5: Заміна C02 на звичайне повітря

C02 є лише тимчасовим засобом і повинен бути замінений негайно, як тільки з’явиться звичайний насос. Оскільки C02 швидко зникає, заміна його звичайним повітрям має бути вашим пріоритетом.

Накачування шини вручну

Можливо, це не найпопулярніший спосіб, але якщо немає іншого виходу, накачати повітря в шину вручну – це ще один спосіб зробити це. Це може вимагати багато зусиль з вашого боку, але цей метод може бути виконаний. Але перш за все, вам потрібно очистити шину та вентиль, перш ніж використовувати цей метод. Для очищення шини та клапана можна використовувати будь-який шматок тканини, але переконайтеся, що ви очистили їх повністю.

Після того, як шина і вентиль чисті, починайте процес накачування, нагнітаючи повітря в шину. Після закачування повітря, перевірити шину, чи вирівняна вона з ободом. Якщо це не так, переконайтеся, що ви зробили необхідні регулювання, щоб зробити його в правильному положенні. Після цього продовжуйте дути в клапан, поки не наберете достатньо повітря в шину.

Безумовно, цей спосіб займе багато часу і вимагатиме від вас чималих зусиль. Але щоб досягти успіху, не падайте духом. Час від часу перевіряйте вирівняність шини та обода і регулюйте відповідно.

Зробіть інструмент для накачування “зроби сам

Цей метод вимагає від вас багато творчості та фантазії. Накачати шину без насоса можна за допомогою інструменту для накачування, виготовленого власноруч. Цей метод вимагає певних навичок і творчого підходу, щоб виконати його своїми руками. Щоб накачати шину за допомогою цього інструменту, вам потрібно буде перекачати повітря з однієї шини в іншу.

Для виготовлення інструменту для накачування вам знадобиться сифонний шланг, який буде використовуватися для подачі газу в шину. Потім візьміть пару клапанів Шредера, які будуть прикріплені до обох сторін шланга. Один вентиль повинен бути пристібним, щоб його можна було прикріпити до іншої сторони шини, поки ви виконуєте процес накачування. Вставте два клапани з обох кінців шланга і закріпіть його хомутом, щоб запобігти його від’єднанню.

Отже, як накачати велосипедну шину без насоса за допомогою цього методу? Ви можете приєднати інший кінець шланга до іншої шини вашого велосипеда з повітрям і перекачати повітря до тієї, яка потребує накачування. Інший спосіб – отримати повітря з шин інших велосипедів. Все, що вам потрібно – це трохи піар-навичок, щоб зробити трюк.

Як визначити, чи достатньо накачана велосипедна шина?

A. Правильний тиск повітря в шинах велосипеда дуже важливий, тому що він робить вашу їзду більш плавною і швидкою, а також запобігає проколам. Але який тиск повітря вам потрібен, залежить від типу велосипеда, типу шини та місця, де ви їдете. Майже на кожній велосипедній шині вказано рекомендований тиск прямо на боковині шини. Зазвичай це діапазон, скажімо, від 35 до 80 psi (що означає “фунтів на квадратний дюйм”).

Єдиний спосіб дізнатися, який у вас тиск, – це скористатися манометром, оскільки стискання шини не є достатньо точним. Більшість підлогових насосів мають вбудовані манометри, але ви також можете знайти невеликі шинні манометри в велосипедних магазинах.

13 Коментарі та думки власників про те, як визначити, чи спустила шина Велосипед Шина досить повна?

Дякуємо за ці поради. Мої шини трохи спустили, тому я підкачаю їх перед наступною поїздкою на велосипеді.

Найкращий спосіб накачати велосипедну шину – це прочитати рекомендований тиск в шинах, вказаний на боковині шини. Зазвичай я накачую шини приблизно на 5-7 psi нижче максимального рекомендованого тиску. Переконайтеся, що ви придбали хороший підлоговий насос з манометром, який легко читається. Це позбавить вас від необхідності гадати і забезпечить плавну та безпечну їзду.

клацніть по ній пальцем, як по паперовому м’ячу. Повністю накачана шина буде звучати більш металево, ніж недокачана. Що стосується тиску … це зовсім інша справа.

Тиск в шинах змінюється залежно від температури.також слід відрегулювати відповідно до поверхні для їзди.Я віддаю перевагу м’якшим шинам на стежках, ніж на дорогах.

Стисніть або натисніть великим пальцем на кілька шин, які, як ви знаєте, накачані правильно. Ви запам’ятаєте, як це відчувається. Якщо ваша шина помітно здавлюється, коли ви на ній їдете, вона занижена.

Мені 67 років, і я все ще активно катаюся. Рано я навчився стискати шину, і якщо вона була твердою, то це було ідеально. У мене ніколи не було проколу або пошкодження шини.

Приєднайте насос до вентиля

Це досить просто, але є кілька моментів, про які слід пам’ятати. Після того, як ви зняли пилозахисний ковпачок і відкрутили серцевину, потрібно переконатися, що насадка щільно притиснута до клапана. Якщо ви помітили, що повітря виходить з внутрішньої трубки, або що вона не надувається, коли ви накачуєте, це може означати, що насос не прикріплений належним чином, тому спробуйте ще раз.

З клапанами Presta будьте обережні, щоб не пошкодити або не зламати тонкий центральний штифт, серцевину. У більшості внутрішніх трубок його не можна замінити, тому якщо він зламався, це означає, що вам потрібно буде замінити всю трубку.

Підкачуємо велосипедні шини

Тепер ви можете накачати шини до потрібного об’єму.

Діапазон тиску в шині вказано на її боковині, і зазвичай він вказується в psi – фунтах на квадратний дюйм – або в барах. Як правило, для шосейного велосипеда це 80 – 130psi, для гірського велосипеда – 30 – 50psi, а для гібридних шин – 50 – 70psi.

Рекомендований діапазон дає уявлення про ідеальний тиск в шинах. Однак, зазвичай це досить широке вікно. Ідеальне число залежить від гонщика та умов, в яких він буде їздити. Більш легкі велосипедисти, як правило, потребують нижчого тиску, оскільки вони не тиснуть на шини і змусити їх притискатися до поверхні якомога сильніше. У вологих умовах, як правило, ви також хочете, щоб тиск у шинах був нижчим, щоб забезпечити більшу площу зчеплення з поверхнею ґрунту.

Якщо ви легковажний гонщик, який вирушає у мокрий день, обирайте нижню межу шкали. Важчий гонщик у сухий день повинен вибирати вищий кінець шкали – відрегулюйте це відповідно залежно від ваш вага та умови.

Ми рекомендуємо мати вдома гусеничний насос, щоб підтримувати ваш шини повністю накачати шину і мати при собі невеликий ручний насос для підкачки або ремонту проколу в дорозі. Ви також побачите, що більшість велосипедних магазинів мають трек накачати доступні для використання клієнтами, іноді встановлені за межами магазину.

Підтримуйте тиск

Тиск у шинах з часом природно знижується через використання велосипеда. Постійно перевіряйте їх і заправляйте, щоб ваша їзда була плавною та ефективною.

Як правило, ми рекомендуємо перевіряти їх щотижня – це має бути частиною вашої передпонеділкової перевірки перед поїздкою на роботу. Однак, якщо ви багато їздите, вам потрібно буде перевіряти їх частіше, а якщо менше – можливо, вам це не знадобиться перевірити їх так часто.

Тож тепер ви зможете тримати ваші шини накачані та заправлені, готові до роботи в будь-який момент.

https://biketoworkday.us/pump-up-a-road-bike-tire/
https://www.bikeshepherd.org/how-to-put-air-bike-tires-without-pump/
https://scoutlife.org/outdoors/ask-the-gear-guy/135586/how-to-tell-if-bike-tire-is-full-enough/
https://totalwomenscycling.com/commuting/beginners-how-to-pump-up-your-bicycle-шини [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top