Електричний велосипед Tesla. На горизонті з’являється більше електровелосипедів дальнього радіусу дії?

Tesla не домінує на ринку електричних велосипедів, але ось гравці, які могли б

Електричний мотоцикл Harley-Davidson LiveWire поки що не має великих продажів, але генеральний директор компанії Йохен Цайц нещодавно зауважив під час телефонного дзвінка: “Він також залучає нових гонщиків, нових клієнтів до бренду, які, можливо, раніше не розглядали Harley-Davidson”.

tesla, електричний, велосипед, далекобійний

Tesla на цьому тижні досягла ринкової оцінки в 500 мільярдів доларів, що свідчить про її домінування на ринку електромобілів. Але Ілон Маск не виявив жодного реального інтересу до одного зростаючого сегменту електромобілів: скутерів і мотоциклів на акумуляторах. Нещасний випадок, який він пережив в юності на мотоциклі – майже смертельний, за словами Маска, – відвернув його від двоколісного транспорту на деякий час. Але виробництво велосипедів на акумуляторах зростає і консолідується, а це означає, що в найближчі роки на ньому, ймовірно, з’явиться один або кілька домінуючих гравців.

Ринок електричних мотоциклів і скутерів досяг 30 мільярдів у 2019 році, згідно зі звітом Преті Вадхвані (Preeti Wadhwani) і Прасенджита Саха (Prasenjit Saha) з дослідницької компанії Global Market Insights (GMI), опублікованим у червні 2020 року. Вони підрахували, що ринок – який включає в себе все, від великих мотоциклів, призначених для міждержавних подорожей, до крихітних самокатів, якими користуються Lime і Bird, – буде зростати більш ніж на 4% щорічно протягом наступних кількох років і досягне 40 мільярдів у 2026 році.

Очікується, що занепокоєння щодо шкідливих викидів, підвищення обізнаності споживачів про забруднення повітря та збільшення інвестицій з боку державних органів у розвиток інфраструктури зарядних станцій для електромобілів сприятимуть подальшому зростанню ринку. Ще один фактор, що стимулює електричний Перспективи велосипедів – це постійне вдосконалення акумуляторів.

Е-велосипеди, скутери та мотоцикли

Електричний мотоцикли та скутери все ще відносно дорогі, і жоден з них поки що не зрівняється за ціною з найкращими газовими велосипедами, але це повільно змінюється. Вартість літій-іонних акумуляторів знизилася на 85% за останнє десятиліття, каже Гарретт Нельсон, старший аналітик з фондового ринку CFRA Research. Він прогнозує, що ще через 10 років електромотоцикли можуть досягти цінового паритету з бензиновими мотоциклами.

Ігрове поле широко відкрите, каже Нельсон. Він зазначив, що Honda, Yamaha і Harley-Davidson разом контролюють близько двох третин світового ринку мотоциклів, і кожна з них розвивається електричний мотоцикли. Так само, як і інші великі відомі гравці, такі як індійські транснаціональні корпорації Hero Motors і Bajaj Auto, і деякі менші стартапи, що працюють виключно на електротязі, включаючи Zero Motorcycles і Energetica.

Електрична мобільність призводить до буму виробництва транспортних засобів розміром від невеликих складних скутерів до повноцінних мотоциклів, вважає Сем Корус, аналітик компанії ARK Invest, яка відома своєю великою ставкою на Tesla. Uber очолив раунд інвестицій в Lime на початку цього року, в той час як Bird, як повідомляється, розглядає можливість публічного розміщення акцій через спеціальну компанію з придбання (SPAC).

Трой Сіахан, редактор дорожніх тестів у Motorcycle.com, змагається з легким кастомним автомобілем електричний Трой Сіахан розповів йому про схожість та відмінності між газовими та електричними двоколісними транспортними засобами.

За його словами, досвід їзди на електровелосипеді схожий на бензиновий мотоцикл, коли ви крутите газ і їдете, але ви не отримуєте звуку, вібрації або тепла двигуна на електричних велосипедах. За великим рахунком, вони також не вимагають перемикання передач, тому вони простіші для нових гонщиків, ніж більшість газових велосипедів.

Сіахану також подобається вихідний крутний момент – міра прискорення – у електричний велосипедів, оскільки це все доступно з самого початку.

Нельсон зазначив, що найбільше зростання зараз спостерігається в малому та середньому сегменті ринку електричних мотоциклів та скутерів. Вони популярні в Китаї та Південно-Східній Азії, де двоколісні транспортні засоби є більш поширеним видом транспорту, а зменшення забруднення та шуму є соціально та екологічно привабливим.

Попит на міську мобільність після Covid-19

За словами Коруса, китайський виробник скутерів NIU є одним з перспективних гравців, що працюють в проміжку між невеликими складними скутерами і великими мотоциклами. Компанія, яка стала публічною у 2018 році, продає свої смарт-самокати з підтримкою додатків у 38 країнах Азії, Європи, Північної та Південної Америки. Його акції різко зросли. Стильні сидячі скутери мають запас ходу до 87 миль (140 км), різнокольорові динамічні дисплеї та протиугінні системи на основі GPS.

Основна конкуренція NIU – це недорогі виробники в Китаї, які виготовляють скутери, що є менш “розумними”, ніж їхні пропозиції, а також гравці вищого класу з Азії та Європи, які, як правило, мають вищі ціни. За словами Вінсента Ю, аналітика Needham Co, модель NIU може продаватися приблизно за 3 100, тоді як аналогічна Honda коштує понад 5 000, Vespa – понад 7 000, а BMW – від 10 000 до 15 000. аналітика Needham Co.

Ціна акцій NIU Technologies різко зросла, і це прибутково, хоча залишаються питання про те, наскільки великим буде ринок двоколісних електричних скутерів.

Корус зазначив, що програмне забезпечення NIU активно збирає дані, які можуть бути використані для підтримки управління автопарком, і дозволяє компанії додавати вартість на додаток до простого продажу продуктів. Управління автопарком також може бути важливою частиною Бізнес-модель Teslaу випадку з автономними транспортними засобами, на що вказувала генеральний директор ARK Invest Кеті Вуд у своїй “бичачій” тезі щодо компанії Маска. Ю сказав, що сьогодні є велика цінність в інтелектуальних функціях, орієнтованих на запобігання крадіжкам і технічне обслуговування транспортних засобів, наприклад, знання того, коли деталі потребують заміни. Легкі літій-іонні акумулятори також є перевагою над важкими старими електросамокатами, оскільки споживачі шукають більш портативні акумулятори, які легше встановлювати та замінювати.

Великим питанням для NIU є те, наскільки великим може стати ринок, і чи зможе він розвивати виробничі потужності та мережу роздрібних магазинів разом з ним, сказав Ю. Азія, особливо Південно-Східна Азія, все ще сильно залежить від скутерів, що працюють на нафтопродуктах, але це змінюється. І, оскільки світ виходить з пандемії Covid, Ю робить ставку на те, що більше мандрівників будуть ухилятися від громадського транспорту і вибиратимуть самокати. У таких країнах, як Китай, їх набагато легше придбати, ніж автомобілі, завдяки нижчій вартості та меншій кількості регуляторних і дозвільних вимог, особливо у великих містах.

NIU займає понад 26% китайського ринку продажів електросамокатів, а в Європі піднявся до рівня “Ні”. 3 за останні два роки. Ю додав, що NIU будує новий завод, орієнтований на великі ринки Південно-Східної Азії, такі як Індонезія, і додає більше магазинів по всьому світу, щоб скористатися попитом. У 3 кварталі компанія відкрила 182 магазини і зараз будує ще 100.

Harley-Davidson та електричне майбутнє

В США виробник мотоциклів.S., менші мотоцикли, придатні для пересування містом і лише зрідка для їзди по шосе, не такі популярні, як в Азії та Європі. Нельсон сказав, що США.S. покупці, як правило, старші і віддають перевагу більшим мотоциклам з традиційним виглядом і характерними звуками двигуна внутрішнього згоряння.

Harley-Davidson, найбільший і найстаріший виробник мотоциклів у США.S. виробник мотоциклів, звернувся до цих покупців зі своїм LiveWire, електричним мотоциклом з традиційним круїзним дизайном і вражаючими 105 кінськими силами, які дозволяють йому розганятися до 60 миль на годину за швидкі 3 секунди.1 секунда. LiveWire має довжину 7 футів і важить майже 550 фунтів, що дає йому розмір і вагу, достатні для того, щоб відповідати основним пропозиціям компанії, що працюють на газі, але при ціні 30 000 доларів він занадто дорогий для багатьох потенційних клієнтів.

Оскільки традиційний американський покупець мотоциклів старіє, продажі Harley впали майже на 40% порівняно з піком у 2006 році. За словами Нельсона, демографія буде для них проблемою.

Harley прагне до розвитку електромобілів під керівництвом відносно нової команди менеджерів на чолі з генеральним директором Йохеном Цайцем, який отримав високі оцінки за свою зосередженість на сталому розвитку на посаді генерального директора компанії Puma. Ми віримо, що електричний має відігравати важливу роль у майбутньому Harley-Davidson, сказав він нещодавно аналітикам з Уолл-стріт. Він сказав, що обсяги продажів низькі порівняно з традиційними мотоциклами, але додав: “Це має бути важливим сегментом у довгостроковому майбутньому компанії, і це також приваблює нових гонщиків, нових клієнтів до бренду, які, можливо, раніше не розглядали Harley-Davidson”.

Крейг Кеннісон, який висвітлює діяльність Harley в RW Baird, сказав, що пріоритетом для Зейтца та його команди є зміцнення фінансів Harley та зосередження бізнесу на ключових ринках, де він може отримати найбільший прибуток від основних споживачів сьогодні, і він продовжуватиме генерувати переважну більшість свого бізнесу від циклів V-подібних двигунів внутрішнього згоряння (продажі для LiveWire не розголошуються, але припускається, що вони залишаються дуже незначними). Це не велика цифра, сказав Кеннісон.

Подібно до шляху, обраного Tesla щоб спочатку зосередитися на споживачах класу люкс, Harley повинен вдосконалити технологію виробництва електричних мотоциклів, і, враховуючи сьогоднішні ціни, він не може самостійно контролювати криву витрат у таких ключових сферах, як технологія акумуляторів – тільки з часом вони стануть більш доступними для більшого споживчого ринку. Але якщо Harley прийме правильні рішення щодо поточних центрів прибутковості, це підтримає інвестиції в електромобілі транспортних засобів протягом наступних десятиліть, сказав він. Зараз Harley має величезний ринок і повинен заробити якомога більше грошей, і обслуговування основного клієнта, який все ще є високоприбутковим, є основним завданням.

Harley також прямує на ринок педальних велосипедів. Нещодавно компанія оголосила, що виділить свій електровелосипед, який вже кілька років займається дослідженнями та розробками, зберігши міноритарний пакет акцій у новій фірмі, Serial 1 Company, що є посиланням на її першу в історії машину.

Орієнтація на ринок е-велосипедів з ціною нижче 5 000 доларів є розумним кроком нового керівництва Harley, оскільки це робить бренд доступним для широких мас у зростаючому сегменті, вважає Брендон Ролле, аналітик Northcoast Research. І, як і на цільовому ринку скутерів NIU, для керування цими транспортними засобами водіям може не знадобитися водійське посвідчення, що допоможе Harley-Davidson привабити міських пасажирів і випадкових велосипедистів, які просто їздять на відпочинок.

Висококласні виробники велосипедів, такі як Specialized, вже зараз лідирують на цьому ринку – електронні велосипеди, які генерують енергію, помножену на активність людини, що крутить педалі, – і, на думку Кеннісона, вони мають потенціал для широкого розповсюдження в майбутньому. Це дозволяє “звичайній людині” вирушити в дорогу… особливо під час пандемії люди хочуть вийти на вулицю, і велосипед – чудовий спосіб зробити це, але залежно від вашого рівня фізичної підготовки, наявність додаткової електричної енергії створює зовсім інший досвід. Ви можете проїхати від 20 до 50 миль, і це змінює привабливість, сказав він.

Паливна рідина 2

Бренд електричних велосипедів FUELL легенди мотоциклів Еріка Бьюелла щойно випустив два нових електричних велосипеда, один з яких компанія називає “найдовшим у світі електричним велосипедом з найбільшим запасом ходу”.”

Flluid-2 описується як “наддалекобійний-далекого радіусу дії електростанція” з двома знімними акумуляторними блоками загальною ємністю 2 кВт-год. Це подвоює ємність акумулятора першого покоління FUELL Flluid-1 і забезпечує вражаючий запас ходу до 225 миль (362 км) на одному заряді.

Компанія також випустила більш простий у монтажі прохідний варіант, відомий як Flluid-3. Цей велосипед оснащений єдиним акумулятором ємністю 1 кВт-год, якого повинно бути достатньо для будь-кого, хто може проїхати все ще вражаючу відстань у 110 миль (177 км). Але для тих, хто шукає серйозний запас ходу, варто звернути увагу на подвійні батареї Flluid-2 ємністю 1 кВт-год.

Обидві моделі пропонують 750-ватний двигун Valeo з дросельною заслінкою безперервної дії, хоча дросельна заслінка обмежена лише 6 км/год або 3.7 миль на годину в Європі для дотримання нормативних вимог. У Європі двигун також матиме номінальну потужність 250 Вт, хоча і в ЄС, і в США версії мають крутний момент 130 Нм, що робить його одним з найсильніших середніх приводів, доступних для роздрібної торгівлі електровелосипедами.

Optibike R22 Everest

Компанія Optibike, що базується в Колорадо, є однією з найстаріших компаній з виробництва електровелосипедів у США, і тому вони знають дещо про створення високопродуктивних електровелосипедів. Але Optibike R22 Everest компанії, здається, підніметься на кілька сходинок вище з електровелосипедом, який нібито може піднятися на Еверест на одному заряді завдяки своєму масивному акумуляторному блоку.

tesla, електричний, велосипед, далекобійний

Скільки батареї R22 поміщається в раму з вуглецевого волокна? У велосипеді встановлено вражаючі 3260 Вт-год літій-іонних елементів. Батарея складається з двох блоків, які знімаються з обох боків рами.

Для порівняння, 3.26 кВт-год акумулятора – це більш ніж у 6 разів більше, ніж у звичайного недорогого електровелосипеда в США.

Звичайно, 18 900 R22 Everest також коштує приблизно в 27 разів дорожче, ніж 799 недорогих електронних велосипедів, тому я не впевнений, що ці речі відстежують лінійно. Але якщо ваша мета – піднятися на Еверест на електровелосипеді, ціна, ймовірно, не буде для вас першочерговим питанням. Якби це був я, їзда по цих сходах могла б бути вищою в моєму списку “великих турбот”.

Watt Wagons HOUND

Watt Wagons, американський виробник потужних і висококласних електровелосипедів, випустив нову модель, призначену для серйозних позашляховиків і шукачів пригод. Насправді, Watt Wagon HOUND має кілька ключових характеристик, які звучать майже по-іноземному в індустрії електровелосипедів, наприклад, запас ходу 200 миль і вбудовані зарядні пристрої, сумісні із зарядними станціями електромобілів.

Watt Wagon HOUND насправді доступний у двох моделях, базовій та “Supercharged”. Це модель Supercharged, яку ви захочете для наддовгих поїздок на великі відстані.

У той час як базовий рівень HOUND має респектабельну батарею 52V 17Ah ємністю 884 Wh, що забезпечує реальний запас ходу на дроселі 30 миль (51 км) і запас ходу на педалях 80 миль (130 км), за даними компанії, модель Supercharged має більш ніж втричі більшу ємність батареї.

tesla, електричний, цикл, далекобійність

Масивна батарея на старшій моделі – це гігантська батарея на 52 В 60 Ач ємністю 3 210 Вт-год. Компанія стверджує, що ви проїдете 100 солідних миль (160 км) тільки на газу або 200 миль (320 км) на педалях з підтримкою.

І ви отримуєте не тільки масивну батарею, але й швидкий зарядний пристрій на 52 В 5 А та зарядний пристрій для електромобілів з роз’ємом J1772, що дає вам кілька варіантів для швидкої підзарядки цього великого акумулятора. Не надто пошарпаний!

Optibike R22 Everest

Компанія Optibike, що базується в Колорадо, є однією з найстаріших компаній з виробництва електровелосипедів у США, тому вони знають дещо про створення високопродуктивних електровелосипедів. Але компанія Optibike R22 Everest, здається, піднялася на кілька щаблів вище за допомогою електронного велосипеда, який нібито може піднятися на Еверест на одному заряді завдяки своєму масивному акумуляторному блоку.

Скільки батареї R22 вміщує в свою раму з вуглецевого волокна? У велосипеді встановлено вражаючі 3260 Вт-год літій-іонних елементів. Батарея складається з двох блоків, які знімаються з обох боків рами.

Для порівняння, 3.26 кВт-год акумулятора – це більш ніж в 6 разів більше, ніж у звичайного недорогого електровелосипеда в США.

Звичайно, 18 900 R22 Everest також коштує приблизно в 27 разів дорожче, ніж 799 недорогих електронних велосипедів, тому я не впевнений, що ці речі відстежують лінійно. Але якщо ваша мета – піднятися на Еверест на електровелосипеді, ціна, ймовірно, не буде для вас першочерговим питанням. Якби це був я, їзда по цих сходах могла б бути вищою в моєму списку “великих турбот”.

Watt Wagons HOUND

Watt Wagons, американський виробник потужних і висококласних електровелосипедів, випустив нову модель, призначену для серйозних любителів бездоріжжя та пригод. Насправді, Watt Wagon HOUND має кілька ключових характеристик, які звучать майже по-іноземному в індустрії електровелосипедів, наприклад, 200-мильний запас ходу і вбудовані зарядні пристрої, сумісні із зарядними станціями для електромобілів.

Watt Wagon HOUND фактично доступний у двох моделях, базовій та “Supercharged”. Саме модель Supercharged вам знадобиться для наддовгих поїздок на великі відстані.

У той час як базовий рівень HOUND має респектабельну батарею 52 В 17 Ач ємністю 884 Вт-год, що забезпечує реальну дальність пробігу 30 миль (51 км) і дальність пробігу на педалі газу 80 миль (130 км), за даними компанії, у моделі Supercharged ємність батареї більш ніж втричі більша.

Масивна батарея на більш високій моделі – це гігантський блок 52В 60Ач ємністю 3,210 Вт-год. Компанія стверджує, що ви зможете проїхати 100 солідних миль (160 км) на одній педалі газу або 200 миль (320 км) на педальному підсилювачі.

І ви отримуєте не тільки масивний акумулятор, але й швидкий зарядний пристрій на 52 В 5 А та зарядний пристрій для електромобілів з роз’ємом J1772, що дає вам кілька варіантів для швидкої підзарядки цього великого акумулятора. Не надто пошарпаний!

EUNORAU Flash

Деякі компанії, такі як Watt Wagons, використовують одну масивну батарею для створення далекобійний е-велосипеди. Інші компанії просто встановлюють все більше і більше окремих батарей, щоб досягти більшої загальної потужності. EUNORAU Flash пропонує до трьох акумуляторів для райдерів, які хочуть отримати максимальну потужність далекобійний можливості.

EUNORAU стверджує, що завдяки трьом великим акумуляторам цей електричний велосипед може проїхати до 220 миль (354 км) на одному заряді.

Повна потужність означає, що гонщики можуть мати до 2,808 Вт-год загальної ємності трьох акумуляторів.

Велосипед виглядає дещо перевантаженим, але це ефективний спосіб збільшити запас ходу!

Juiced HyperScrambler 2

Juiced HyperScrambler 2 наближається до заходу сонця після суперечки про торгову марку, але очікується, що його замінить велосипед з аналогічними характеристиками під новою назвою. І якщо технічні характеристики залишаються незмінними, це означає, що він буде поставлятися з тією ж парою 52V 19.Батареї ємністю 2Аг мають загальну ємність майже 2,000 Вт-год.

Мотоцикл також має ряд інших вражаючих характеристик. Він оснащений двигуном Retroblade потужністю 1000 Вт з піковою потужністю 2000 Вт і максимальною швидкістю (у розблокованому режимі) 30 миль/год.” Справжня максимальна швидкість, як показали численні гонщики, сягає близько 35 миль/год (56 км/год).

Пара акумуляторів високої ємності HyperScrambler 2 все ще є однією з його найбільших претензій на славу, гарантуючи, що двигун і контролер, які потребують багато енергії, зможуть пройти дистанцію. Фактично, ця відстань вказана як 100 миль (160 кілометрів) пробігу на одному заряді.

Навіть лише один з 52V 19.Батареї 2Ah на HyperScrambler 2 мають більшу ємність, ніж більшість інших електровелосипедів, і становлять 998 Вт-год на батарею. Але пара акумуляторів, що видають майже 2 000 Вт-год, є одним з найвищих показників навантаження на батарею, які ми коли-небудь бачили на електричних велосипедах мопедного типу.

tesla, electric, cycle, long-range

Так, я їжджу на електровелосипеді з вимкненим живленням. Ось чому

Це може здатися дивним, оскільки електровелосипеди відомі своєю здатністю їздити швидше і далі з меншими зусиллями, але я часто їжджу на своєму електровелосипеді з вимкненим живленням.

Я не завжди був таким. Особливо на початку. Я вперше потрапив у електричний електричні, велосипеди, велосипеди дальнього радіусу дії, десь у 2009 році. Це було до того, як його стало легко купити, тож я побудував свій власний.

Як я захопився електровелосипедами

Я не був велосипедистом, і мене не приваблювали електровелосипеди, бо вони були велосипедами. Натомість вони були просто кращим способом пересування містом. Ніякого клопоту з володінням автомобілем. Без розкладу автобусів. Просто їду.

Мій перший електровелосипед навіть не мав педального підсилювача. Він був побудований на жорсткому гірському велосипеді Trek з поворотним дроселем, який вивільняв 2000 Вт потужності, щоб я міг летіти зі швидкістю понад 30 миль/год (48 км/год). Ободні гальма, нульова підвіска і нерозумна хоробрість 20-річного хлопця. О, коледж.

Це було півтора десятиліття тому, ще до того, як більшість законів про електровелосипеди стали реальністю, і я мимоволі побудував те, що по суті було легким електричним мотоциклом, зробленим своїми руками. Це було моє знайомство з електровелосипедами. Тож не дивно, що я не був тим, кого більшість людей вважають велосипедистом.

Мої перші роки користування електровелосипедом були цілком утилітарними. Електровелосипед завжди був для мене швидким і ефективним способом проїхати через центр міста за частку часу, який зайняв би автомобіль (і в кілька разів більше задоволення)!).

Але з часом ідея допомоги при крученні педалей почала мені подобатися. Я не дуже переймався фітнесом; я проїжджав 3-5 миль на день. Але врешті-решт я виявив, наскільки веселим може бути крутити педалі. Було щось у тому, що ти не був на машині, а був її частиною.

З часом я ставав все кращим і кращим у цьому. Моя велосипедна підготовка покращилася (хоча я не був спортсменом-велосипедистом). Я використовував все менший і менший рівень потужності підсилювача педалей, поки врешті-решт не зрозумів, що, можливо, мені навіть не потрібен підсилювач педалей. Принаймні, не завжди. І тому я почав просто вимикати підсилювач педалей.

Нульовий рівень допомоги педалям став для мене новим поняттям.

Вимикаю підсилювач педалей

Я знаю, що ви можете подумати: “Ну, тоді просто їдь на неелектричному велосипеді, дурню”.” Розумію, але я теж так не хочу. Тому що не те, щоб я завжди їздив з вимкненим велосипедом. Насправді, я майже завжди тримаю свої електровелосипеди “увімкненими”, лише з нульовим рівнем допомоги педалям.

По суті, я вимкнув підсилювач педалей на велосипеді. Це означає, що я єдине, що постачає будь-яку енергію, коли я кручу педалі. Але коли мені це потрібно, наприклад, коли я намагаюся швидко перетнути головну дорогу, повну машин смерті з підігрівом сидінь, поворот дросельної заслінки вивільняє потужність двох-трьох добре підготовлених велосипедистів, які крутять за мене педалі. Це заспокійлива підстраховка, а також гарний спосіб зняти напругу, якщо мені трапляється натрапити на пагорб, який занадто болючий для мого одношвидкісного електровелосипеда в той день.

Тож, по суті, “е” частина мого електровелосипеда завжди поруч. Я просто не використовую його під час поїздок, якщо тільки він мені раптом не знадобиться в крайньому випадку.

Я не завжди відмовляюся від газу під час поїздок. Насправді, коли я все ще зосереджений насамперед на пересуванні, я використовую більш високі рівні потужності педалей або навіть просто газ, щоб швидко дістатися туди, куди я їду. Я все ще думаю про свої електровелосипеди як про засіб пересування, а не як про фітнес. Так влаштований мій мозок, і це, мабуть, ніколи не зміниться. Електровелосипеди – це замінники автомобілів.

Але можливість взяти той самий велосипед, який я використовую, щоб відвідати друзів, купити продукти або поїхати на пляж, і замість цього використовувати його для фітнесу без будь-яких модифікацій, є одним з найкрутіших аспектів електровелосипедів.

Тож так, не всі мої поїздки є суто піцерією. Але ті, де час не має значення, часто бувають. Коли мені не потрібно їхати швидко, я можу насолоджуватися повільним рухом і виконувати роботу самостійно. Тільки сьогодні вранці моя дружина відправила мене купити пляшку вина, щоб принести друзям, які влаштовують вечерю сьогодні ввечері. Куди поспішати? Я отримую щось, чого я не розумію і за що, безсумнівно, заплачу занадто багато. Навіщо поспішати?

Замість цього я виставив нульовий рівень допомоги педалям і насолоджувався ранковою поїздкою тихим містом (п’ятниця тут вихідний), у своєму власному темпі і з власними ногами, які виконують роботу. Було так приємно, що я все ще спускаюся з того кайфу, який я використовував, щоб негайно вибити цю статтю.

Найкращий коментар від ctromley

Який чудовий спосіб пояснити тим, хто не впевнений у придбанні електровелосипеда, що це не шахрайство і що він не заважає вам займатися спортом, якого ви потребуєте. Ось людина, яка взагалі не цікавилася фітнесом і все одно займалася на електровелосипеді, навіть не намагаючись!

Чудово. Це допоможе мені переконати дружину придбати електровелосипед.

Все це означає, що якщо у вас є електровелосипед, який ви використовуєте виключно для міського транспорту, то я повністю вас розумію. Саме так я і почав.

Але з часом я зрозумів, що світ електровелосипедів – це набагато більше, ніж просто пересування. Від переваг для психічного здоров’я до переваг для фізичного здоров’я, повільна, легка їзда на велосипеді час від часу може бути просто гарним способом зв’язатися з вашим електровелосипедом у спосіб, про який ви раніше не думали.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek – експертів, які повідомляють новини про Тесла, електровелосипед транспортні засоби та зелена енергія, день за днем. Не забудьте зайти на нашу домашню сторінку, щоб дізнатися всі останні новини, а також слідкуйте за Electrek на LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаю, з чого почати? Перевірте наш канал YouTube, щоб переглянути останні огляди.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top