Програмування контролера електронного скутера. Крок 14: Ослаблені дроти електричної системи

Як скинути налаштування EBike Контролер? Вирішено (з фотографіями)

Електричний велосипед Контролер це мозок вашого електровелосипеда, він контролює кожну частину вашого електровелосипеда, починаючи від акумулятора, двигуна та дросельної заслінки. Коли ви шукали найкращий спосіб скинути налаштування контролера, у вас може виникнути проблема з вашим Ebike. Я опублікував пост для крок по крок Посібник з усунення несправностей ви можете перевірити ТУТ Як правило, параметри C5 C10 у вашому налаштуванні Ebike відповідають за скидання вашого контролера. Для скидання налаштувань контролера електровелосипеда до налаштувань за замовчуванням слід встановити значення 1Y. Застереження: деякі контролери мають різні значення за замовчуванням, тому перед зміною цих значень краще звернутися до інструкції з експлуатації. Перевірте цей дивовижний Ebike Контролер, Мені це подобається, я думаю, що це найкращий варіант для вас, якщо ви вирішите змінити свій ebike (Отримайте його на Amazon звідси)

Крок По Крок Посібник для скидання контролера електронного велосипеда.

1- Щоб перейти на панель управління Ebike, вам потрібно увімкнути акумулятор, а потім утримувати функціональну кнопку протягом трьох секунд.

3- Ви побачите, що ваше поточне налаштування відображається на екрані, і воно буде блимати, використовуйте функціональну кнопку посередині, щоб циклічно змінити всі налаштування, а потім знову утримуйте кнопку вгору-вниз, щоб ввести налаштування параметрів

4-Після того, як ви побачите значення P1, ви повинні використовувати функціональну кнопку для циклічного перемикання всіх значень P (я поясню їх пізніше в цій публікації Залишайтеся з нами!) коли він перестане блимати, вам слід знову натиснути кнопку вгору-вниз, щоб перейти до значень C.

7- щоб зберегти значення, натисніть і утримуйте функціональну кнопку протягом трьох секунд, як тільки воно буде збережено, ви повернетесь на головний екран, і ви готові до роботи. 8- Щоб скинути всі функції контролер перейдіть до параметра C10 і виберіть Y для скидання до заводських налаштувань. (див. різницю між двома параметрами нижче)

Значення параметрів електричного велосипеда

Не знаю, чи знали ви цю інформацію чи ні, але всі електричний велосипеди в США не виробляються в США! Так, я переглянув кілька відео на YouTube, де розповідається про цю інформацію. Я був так само шокований, коли підтвердив, що всі бренди та моделі, що продаються в Сполучених Штатах, є набором китайських компонентів, зібраних на замовлення американських компаній. Я згадую цю інформацію, оскільки вона допоможе нам тут пояснити параметри панелі управління електричним велосипедом. Просто всі параметри мають майже однакове значення, якщо взяти до уваги, що виробник цих деталей знаходиться в одному місці або країні. Тепер давайте пояснимо цифри букв вашого електронного велосипеда. Щоб увійти на екран параметрів, перевірте вищевказане крок (від 1 до 3)

Параметри P

P1: Це значення означає параметри характеристик двигуна, які включають інформацію про напругу, частоту, як ваш двигун буде працювати з кожним значенням. Рекомендується не жартувати з цим значенням, якщо ви не знаєте, що робите. P2: Це означає управління датчиком швидкості, якщо ви сумніваєтесь, що у вас проблема з датчиком швидкості, тому краще перевірити значення за замовчуванням у вашому посібнику. P3: цей параметр контролює функції PAS або Pedal Assist, зазвичай він має значення від 0 до 5 Нуль означає, що ви будете повністю залежати від системи PAS П’ять означає, що ви будете повністю залежати від потужності дросельної заслінки P4: контролює запуск дросельної заслінки і має два значення 0 або 1 Нуль означає, що дросельна заслінка буде активувати двигун, коли вона спрацьовує. Перше: Це означає, що дросель не буде активувати двигун, якщо ви не натиснете на педалі першими. P5: Це означає, як ваш контролер буде контролювати акумулятор вашого двигуна, рекомендується не гратися з цими налаштуваннями, тому що якщо це значення було встановлено неправильно, ви не зможете отримати правильну інформацію про рівень заряду вашого акумулятора. (за замовчуванням це значення буде встановлено на 0, це значення показуватиме режим напруги в реальному часі).

Тепер перейдемо до параметрів C

C1: налаштування для запуску дросельної заслінки Вам потрібно перевірити вашу інструкцію з експлуатації, щоб встановити бажані ручні налаштування C2: це код класифікації вашого двигуна, який зазвичай використовується, якщо у вас приводний двигун сценічної хвилі C3: керує коефіцієнтом передачі потужності, зазвичай має значення від 0 до 5 Нуль: майже немає допомоги педалі від двигуна П’ять: найвища допомога педалі від двигуна C4: цей параметр використовується для налаштування керма вашого електровелосипеда C5: цей параметр відповідає за максимальний робочий струм, як ми вже згадували, ви можете використовувати його для перезавантаження вашого контролера. будь ласка, перед зміною будь-якого значення зверніться до інструкції з експлуатації вашого електровелосипеда. C6: цей параметр керує підсвічуванням РК-дисплея, зазвичай має п’ять значень від 1 до 5 один – низька яскравість 5 – найвища. C7: налаштування функції круїзу (якщо ваш пульт має функцію круїзу) 1 для увімкнення нуль для вимкнення C8: цей параметр показує налаштування температури двигуна C9: налаштування для встановлення пароля для вашої функціональної панелі C10: заводські налаштування (це скидання всіх налаштувань до заводських налаштувань) якщо ви хочете скинути всі налаштування, все, що вам потрібно зробити, це вибрати Y та Зберегти його. C11: використовується для налаштування атрибутів РК-дисплея, зазвичай має значення від 0 до 2 C12: це встановить мінімальну робочу напругу (краще залишити цей параметр як є) C13: цей параметр контролює налаштування гальм ABS C14: це налаштування налаштування Power Assist, ви можете вибрати або 3, що є найвищим, або 1, що є найнижчим

Висновок.

Як правило, ви можете скинути контролер ebike, увімкнувши його, утримуючи кнопки вгору-вниз протягом трьох секунд, а потім за допомогою кнопки живлення перейдіть до налаштування параметрів C і встановіть C5 на 1. Різниця між двома параметрами полягає в тому, що С10 відповідає за скидання всіх характеристик контролера. Параметр C5 відповідає за скидання робочих функцій контролера.

Як вирішити поширені проблеми з контролером електричного самоката

Кожен електричний скутер для дорослих, як правило, має проблеми з контролером, що робить його загальним ремонтом для власників електричних скутерів. Контролер часто виходить з ладу або ламається через потрапляння в систему бруду, води або інших частинок, які засмічують або забивають її. Як результат, ланцюг або двигун спрацює або помре. Хоча деякі проблеми з контролером електричного скутера складно усунути, деякі проблеми можна вирішити самостійно вдома. Перш ніж купувати електричний самокат в Інтернеті. ви повинні знати, скільки технічного обслуговування потрібно для ремонту електросамоката та підтримання його в ідеальному стані. Однак уникайте ремонту контролера, якщо ви є новим власником електросамоката або не маєте досвіду ремонту електросамокатів. Недосвідчена людина може ще більше пошкодити електросамокат або наразити себе на небезпеку. Тому, якщо ви не знаєте, що робити, зверніться за допомогою до місцевого механіка. В іншому випадку, ось посібники з ремонту електроскутерів для різних проблем з контролером електроскутера.

Що таке контролер електричного скутера?

Зображення через Amazon Перш ніж перейти до різних питань, спочатку зрозумійте роль і функції контролера електросамоката. Електронний контролер швидкості, або просто контролер, контролює швидкість обертання двигуна електросамоката. Він контролює потік струму від акумулятора до двигуна точно відповідно до вхідного сигналу від дросельної заслінки. Контролери вимірюються в амперах (струм) і вольтах (напруга). Контролер з більш високим струмом і напругою керує більш потужними електросамокатами, такими як Earth GTS Series. більшість електросамокатів мають один контролер, але двомоторні електросамокати зазвичай мають два контролери, підключені до одного входу дросельної заслінки. Більшість контролерів також забезпечують рекуперативне гальмування.

Несправна електрика Скутер Контролер

Чи вимикається ваш електросамокат під час їзди ? Чи важко завести електросамокат? Поширена проблема контролер проблема, з якою ви можете зіткнутися, – це несправний контролер. Якщо ваш двигун спрацьовує, однією з основних проблем може бути ваш контролер. Пам’ятайте, що дуже важливо регулювати потужність у вашому електровелосипеді-скутер, тому краще спочатку перевірити його, якщо ви зіткнетеся з подібними проблемами.

Рішення

    Натисніть на електросамокат, щоб допомогти йому завестися Деякі електросамокати з одношвидкісною дросельною заслінкою зазвичай потребують допомоги, щоб почати працювати. Спочатку переконайтеся, що вимикач живлення або клавішний вимикач увімкнено. Потім натисніть кнопку e-скутер вперед однією ногою і повністю включіть дросель. Електронний-скутер повинен працювати безперебійно, як тільки дросельна заслінка спрацьовує, а електронний-скутер досягає пристойної та стабільної швидкості.

  • Перевірте автоматичний вимикач або запобіжник Автоматичні вимикачі знаходяться всередині самоката, а запобіжник зазвичай знаходиться зовні або під підніжкою. Іноді автоматичний вимикач скидається механічно, але не реагує. З іншого боку, запобіжники іноді перегорають. Перевірте стан автоматичного вимикача та запобіжника, а також перевірте їх за допомогою мультиметра, щоб переконатися, що вони працюють належним чином.

    Перевірте двигунПеревірте двигун на наявність розплавлених або згорілих проводів та дротяних роз’ємів. Якщо ви бачите обгорілі або розплавлені дроти або роз’єми, це означає, що двигун перегрівається. Перегрів може спричинити коротке замикання і призвести до того, що двигун буде працювати повільно або вимкнеться. Коротке замикання двигуна також може призвести до перегорання контролера швидкості, що може призвести до перегріву. Відремонтуйте або замініть двигун, якщо він згорів.

Постійно працюючий двигун

Якщо ви зіткнулися з постійно працюючим двигуном, це означає, що несправний регулятор швидкості. Хоча іноді це може бути пов’язано з несправністю або коротким замиканням дросельної заслінки, ймовірним винуватцем є регулятор. E-скутер контролери використовують MOSFET (польовий транзистор метал-оксид-напівпровідник) для керування швидкістю двигуна. Коли він перегорає, він блокує живлення в положенні “увімкнено”, в результаті чого двигун працює безперервно на повній швидкості.

Рішення

Спробуйте ці методи, щоб вирішити проблему з двигуном, який постійно працює.

    Перевірте дросельну заслінку та регулятор швидкості Визначте, чи проблема пов’язана з дросельною заслінкою чи регулятором швидкості контролер відключивши дросель від контролера. Якщо двигун зупиняється, несправна дросельна заслінка. В іншому випадку це регулятор швидкості.

  • Замініть контролер Якщо проблема в регуляторі швидкості, негайно замініть його на новий. В ідеалі, щоб уникнути ускладнень, придбайте новий з тими ж характеристиками та моделлю, що й оригінальний. Якщо ви не знаєте, як замінити контролер, віднесіть електросамокат до місцевого механіка. Будьте обережні, коли справа доходить до ремонту, і завжди звертайтеся за допомогою до професіоналів.

Мале прискорення або відсутність прискорення

Якщо ви відчуваєте, що ваш електросамокат став повільніше їхати, повільно розганяється або йому не вистачає потужності для розгону, однією з причин може бути несправність регулятора швидкості.

Рішення

  • Перевірте свій контролер та інші компоненти електросамоката Перевірте, чи немає фізичних пошкоджень або проблем з проводкою з контролером швидкості. Не забудьте також перевірити запобіжник, якщо він перегорів або перекинувся. Зверніться до методів, перелічених у розділі про несправний контролер, щоб перевірити інші компоненти електросамоката.

Короткі поради щодо догляду за контролером електричного скутера

Уникайте пошкодження контролера та сплати від 30 до понад 100 доларів за новий контролер електросамоката, підтримуючи свій електросамокат належним чином. Дотримуйтесь цих коротких порад по догляду за контролером.

  • Не катайтеся на електросамокаті по пересіченій місцевості або крутих пагорбах, якщо він не призначений для цього.
  • Уникайте перевантаження ємності вашого електросамоката.
  • Уникайте намокання електрики під час чищення електронного скутера.
  • Витирайте пил і частинки бруду в зоні контролера.

Загалом, користуйтеся електросамокатом належним чином і правильно чистіть його, щоб уникнути пошкодження контролера електросамоката.

Щоб дізнатися більше про усунення несправностей електросамокатів, перегляньте найпоширеніші проблеми з електросамокатами та способи їх усунення. Знайдіть більше електрики самокат посібники з ремонту на сторінці блогу Mearth.

Тим часом, якщо вам потрібен ремонт електросамоката Mearth, ви можете подати заявку на ремонт через наш сайт. Просто заповніть та надішліть форму, і наша команда обслуговування клієнтів зв’яжеться з вами.

Контролер двигуна для електричних скутерів Levy

Контролери двигунів та РК-дисплеї / верхні блоки працюють в парі і повинні бути сумісними, щоб скутер працював належним чином. Контролери двигунів мають багато різних варіацій. Перед замовленням заміни контролера двигуна, будь ласка, перевірте критерії сумісності. Щоб переконатися, що для вас доступна правильна версія контролера, зверніться до support@levyelectric.com з фотографією вашого поточного контролера та етикеткою, надрукованою на його боковій стороні. Варіант Levy Plus поставляється з 3 контактами. тоді як варіант Levy постачається з 7 контактами. Інструкції щодо заміни контролера двигуна дивіться тут.

Шини

Наші електросамокати Levy поставляються зі стандартними шинами з внутрішніми трубками, безкамерними шинами та суцільнолитими гумовими шинами. У кожного з них є свої переваги та недоліки, і ми не рекомендуємо надавати перевагу одному з них, а залишаємо це на ваш особистий розсуд.

самокат, контролер, крок, електрика

Трубчасті шини

Найпоширеніша установка, яка зустрічається на електросамокатах і велосипедах, вони використовують внутрішню трубку для нагнітання тиску всередині шини. Основна проблема з внутрішніми трубчастими шинами полягає в тому, що для усунення проколу потрібно зняти колесо / шину і замінити внутрішню камеру (або залатати її), щоб вирішити проблему з проколом камери.

Перевага полягає в тому, що вам не потрібно замінювати всю шину разом з трубкою, якщо місце проколу відносно невелике і не є великою діркою. Достатньо лише замінити внутрішню камеру (що дешевше). Ви також можете накачати внутрішні камери за допомогою стандартного велосипедного насоса, оскільки він не вимагає високого тиску, необхідного для правильного встановлення безкамерної шини.

Безкамерні шини

Безкамерні шини забезпечують таке ж пневматичне поглинання ударів, як і камерні (оскільки вони також наповнені повітрям), з додатковою перевагою в тому, що їх легше обслуговувати (за умови, що у вас є відповідні інструменти).

Коли в безкамерній шині утворюється прокол, що неминуче трапляється протягом досить тривалого часу володіння електросамокатом, його зазвичай можна відремонтувати без необхідності знімати колесо або шину.

Оскільки в безкамерних шинах не використовуються внутрішні трубки, а замість них використовується вакуумне герметичне повітряне ущільнення навколо обода колеса, ви часто можете усунути прокол шини, використовуючи шинний слиз або інші герметики для шин, щоб зупинити витік. Однак, використання шинного герметика вимагає зняття клапана шини, таким чином повністю здуваючи шину і знімаючи її з обода.

Для повторного накачування шини та правильного встановлення борта шини навколо обода вам знадобиться повітряний компресор високого тиску, який зазвичай можна знайти лише у веломагазинах. Для їх надування необхідний тиск не менше 120 PSI. як зазначено в нашому відео про встановлення тут.

Суцільнолиті гумові шини

Основна перевага суцільнолитих шин полягає в тому, що вони стійкі до проколів і не потребують технічного обслуговування. Однак, оскільки вони не є пневматичними, ці шини не забезпечують ніякого поглинання ударів у порівнянні з шинами, наповненими повітрям (трубчастими та безкамерними).

Їзда на суцільнолитих шинах буде не такою плавною, особливо якщо ви їдете по нерівному покриттю. Крім того, оскільки ці шини не забезпечують такого ж природного зчеплення з дорогою, як шини, наповнені повітрям, зчеплення на мокрій поверхні буде знижено.

Перетворення безкамерних шин на камерні

Якщо у вас самокат з безкамерними шинами і ви хочете переобладнати його для використання внутрішніх камер, це можливо. На нашому сайті доступні внутрішні трубки, які можна придбати та встановити на колесо, яке наразі використовує безкамерну шину. Щоб встановити камеру, вам потрібно буде зняти шину з обода, розмістити внутрішню камеру навколо колісної бази і знову встановити шину на обід.

Перетворення пневматичних шин на суцільнолиті

Цілісні шини можна встановити на існуючі колеса, які наразі використовують безкамерні або камерні шини, як для 8-ми, так і для 8-ми.5 та 10 моделей. Ми рекомендуємо, щоб їх встановлював досвідчений механік, оскільки вони вимагають відповідних інструментів та методів нагрівання для встановлення на ваші ободи.

Батареї

Електросамокати Levy та Levy Plus оснащені унікальними змінними акумуляторними системами. Батареї можна замінювати та заряджати окремо поза самокатом.

Окрім зручності у збільшенні дальності поїздки за рахунок додаткових акумуляторів, ще однією важливою перевагою є подовження терміну служби електросамоката.

У більшості самокатів акумулятори вбудовані в раму, що робить їх заміну набагато дорожчою або взагалі неможливою. Можливість придбати запасні батареї окремо – головна перевага володіння Levy.

Крок 16: Хороші механічні ідеї

У цьому розділі ми розглянемо деякі дрібні механічні деталі, які можуть стати головним болем для тих, хто не має механічної майстерні. Якщо у вас є доступ до металообробного інструменту, то з’єднати дві деталі разом або змінити розміри отворів і валів – це, як правило, тривіальна операція. Але я почав будувати транспортні засоби, коли не мав широкого доступу до магазинів, тому наступна порада в основному спрямована на голодних хакерів транспортних засобів.

Установчі гвинти можуть відсмоктувати, але вони добре працюють, якщо все зроблено правильно

Стара приказка у спільноті розробників бойових роботів, до якої я належав, звучить так: “Установчі гвинти – це відстій”. Вони брязкають і розхитуються, вони псують і пошкоджують вали, вони виймаються, і взагалі з ними жахливо мати справу. Однак я стверджую, що значна частина презирства, яке виробники роботів відчувають до гвинтів, викликана тим, що вони роблять це неправильно.

Хоча середній регулювальний гвинт, який ви можете отримати разом зі шківом або зірочкою, може бути крихітним. загальна різьба на шківі двигуна 5M-15 – #8-32 або #10-32 (метрична від 4 до 5 мм). Важливіше те, як саме кріпильний гвинт посаджений на вал.

Якщо стопорний гвинт має лише круглий вал для зчеплення, то всі сили передачі повинні проходити через дуже крихітну ділянку дотичного контакту. Результатом є знайоме маркування та кільцеподібна канавка, яка утворюється, коли (а не якщо, коли) стопорний гвинт прослизає через ударний момент або перевантаження. Щоб ефективно використовувати стопорний гвинт, він повинен мати плоску поверхню або поглиблення на валу для зчеплення з ним. Плоску поверхню можна обробити напилком або відшліфувати, а поглиблення можна просвердлити, використовуючи отвір для стопорного гвинта шківа або зірочки як шаблон. Він не повинен бути ні глибоким, ні широким. будь-яка увігнутість підійде. Контактна пляма змінюється від невеликої тангенціальної деформації до набагато більшої інтерференційної посадки твердого матеріалу. Тепер, замість того, щоб просто подолати невелику кільцеподібну ділянку металу, навантаження двигуна повинно по суті прокрутити весь установочний гвинт через вал.

Ще однією важливою, але часто нехтуваною деталлю для стопорних гвинтів є те, що вони повинні бути якомога більшими, щоб отримати якомога більшу площу контакту із зазначеною площиною або поглибленням, наскільки це можливо. Занадто малий гвинт може просто зрізати або зачепити вал і ослабити його. Хоча наявність плоского отвору або поглиблення є більш важливим, я часто користуюся можливістю збільшити розмір регулювального гвинта на шківі або зірочці. особливо шківи, оскільки зірочки, як правило, мають шпонкові отвори, якими я можу скористатися. Я робив безглузді речі, наприклад, використовував гвинт 5/8 на валу діаметром 3/4, а на стандартному валу діаметром 10 мм я використовую мінімум 1/4-20 (або грубу різьбу M6).

Зміна отвору. від великого до малого

Однією з найскладніших частин у складанні системи трансмісії транспортного засобу є те, як прикріпити початкову зірочку ланцюга або шків до двигуна. Для тих, хто має у своєму розпорядженні слюсарний верстат, адаптація отворів і переточування є тривіальною справою. Але в іншому випадку, вам доведеться вдатися до деяких хитрощів, щоб адаптувати отвір зірочки або шківа для встановлення на вал двигуна.

Якщо вал менший, ніж отвір зірочки або шківа, це відносно легко. Прості бронзові втулки (бронзові підшипники, ойлітові втулки) можна використовувати як перехідник діаметра вала. Вам потрібно знайти такий, що має зовнішній діаметр, який відповідає отвору шківа або зірочки, і внутрішній, який відповідає валу двигуна. Якщо обидва метричні, що часто буває, це відносно просто. Метричні бронзові втулки зараз доступні у більшості промислових постачальників, включаючи McMaster-Carr.

Якщо шків або зірочка має простий кріпильний гвинт з хрестоподібним отвором, ви можете використовувати наявний отвір для гвинта як шаблон для ручного свердління втулки, що вставляється. Цей отвір є важливим, оскільки притискання регулювального гвинта до втулки є неефективним способом передачі потужності. між шківом або зірочкою та валом двигуна має бути забезпечене міцне механічне з’єднання.

Прокладки з алюмінієвої банки

Банка з-під газованої води є дуже точним джерелом прокладочного матеріалу. Товщина стінки банки зазвичай варіюється від 0.003 до 0.004 біля центру до 0.006 дюймів біля основи (але не на самій прокатній основі). Отже, якщо ви відріжете шматочок бляшанки з-під напою і вставите його в невідповідний отвір, ви можете отримати провисання близько 0.01 діаметр.

Зміна отвору. від малого до великого

Для операцій, де необхідно збільшити отвір шківа або зірочки. це набагато складніша справа для тих, хто не має магазину. Розсвердлювання отвору майже напевно гарантовано призведе до того, що він буде зміщений від центру та хитатися. Наскільки мені відомо, не існує техніки, яка б використовувала гаражні інструменти (аж до свердлильного преса) для створення центрованого нерухомого нового отвору в існуючому старому. Якщо ви знаєте такий варіант, будь ласка, поділіться ним.

Один з варіантів – використовувати розгортки, якщо діаметр близький. наприклад, від 3/8 до 10 мм (0.375 до 0.393 дюйми), або від 5/16 до 8 мм (0.3125 до 0.3145 дюймів). Численні прямі канавки розгортки, як правило, утримують розгортку по центру в існуючому отворі, але це все одно працює лише в обмеженій мірі, якщо вона не запускається прямо з самого початку (i.e. ви кидаєте його в ручну дриль). Однак сама розгортка може бути дорогою. Від 15 до 30 залежно від типу та розміру

Крок 17: Колеса

Здебільшого ви, ймовірно, будете вибирати колесо з ElectricScooterParts або подібних. їх вибір коліс практично неперевершений, особливо для відповідних наборів передніх і задніх з ведучими зірочками. Я б рекомендував, однак, здійснити подорож по таких сайтах, як eBay, і спочатку знайти потрібний розмір колеса.

Непневматичні колеса

Більшість невеликих самокатів мають колеса з твердої гуми або поліуретану від 100 до 150 мм. Однак вони часто не призначені для приводу (це литі колеса), і існує безліч методів адаптації їх до приводних зірочок або валів. Якщо ваші можливості виготовлення обмежені, можливо, не варто починати з литих коліс.

У діапазоні 125 мм, скутер колеса, схоже, використовують 7 або 12 спиць. Останній тип, який я назвав Yak, оскільки ця компанія, здається, виготовила їх першою, є найбільш придатним для злому зірочок та шківів з обмеженими ресурсами через парну кількість спиць. На другому зображенні показано один хак, який я зробив для свого скутера 2007 року. в ньому використовуються штифти, які вставляються в спиці, з такою відстанню, щоб тільки тертя притискання утримувало колесо в боковому положенні. Для тих, хто виготовляє дистанційні пластини в домашніх умовах, це, ймовірно, повинні бути болти з шайбами.

У 140-міліметровому колесі (приблизно 5.5) діапазоні, є кілька варіантів коліс, які поставляються з встановленими шківами або зірочками. Досить поширений тип використовує конструкцію спиці з чотирма отворами та має прикріплений 5 мм шків. ElectricScooterParts P/N #WHL-100R та WHL-101R є прикладами, але цей тип також доступний у багатьох дилерів. В іншому випадку, заднє колесо Razor E100 легко знайти як запасну частину, і воно також має 140 мм, але замість нього має зірочку #25.

Нові колеса Colson Caster від лютого 2012 року

Колсони були основним елементом робототехніки протягом століть, але вони також роблять дуже хороші колеса для транспортних засобів. Вони не пневматичні, але при твердості 65А по дюрометру вони досить м’які (середня твердість уретанового колеса для самоката 80А, а колеса для скейтборду зазвичай мають твердість понад 90А) і дають набагато менш вибоїсту їзду. Вони також легко піддаються механічній обробці, оскільки серцевини коліс виготовлені з поліпропіленового пластику. Якщо вам потрібен дивний розмір колеса, наприклад, 3 або 4 дюйми, скажімо, для електричного скейтборду або лонгборду, варто звернути увагу на них.

Razor Wind – це самокат, який використовує сірі 4 колеса Colson. RazEr Revolution, один з моїх власних коней, нещодавно був переобладнаний на 5 чорних коліс Colson.

Пневматичні колеса

Якщо ви не хочете, щоб смерть, яка брязкає кістками та компонентами, була неминучою, розумно почати з пневматичного колеса. Найпоширеніші колеса для маленьких самокатів – 200 х 50 (метричні) або 8 х 2 (U-образні).S./імперські) колеса, а ESP пропонує колеса з шківами типу 5 мм-HTD, вбудованими прямо в обод, наприклад, номер продукту WHL-220R. Кількість зубів на цих інтегрованих шківах, як правило, становить 72 зуба. Monster Scooter Parts також продає колеса 200 x 50 з 56-зубчастими ланцюговими зірочками #25, оригінальною частиною для Razor E200, поряд з 5-ти міліметровим ременем HTD.

Одним з чудових ресурсів невеликих пневматичних шин є Caster City. Виявлені моїм партнером у невеликому злочині проти електромобілів Шейном, вони мають рідкісні 6-дюймові пневматичні шини (які він пристосував для роботи двигуна втулки в скутері Pneu). Ці 6 пневматичних шин можуть бути корисними, якщо ви шукаєте дуже маленьку раму транспортного засобу, але хочете плавність їзди, яку пропонують наповнені повітрям шини.

Новинки листопада 2012: Harbor Freight, Northern Tool та інші дисконтні колеса для лиття інструментів

скутер, контролер, кроковий, електричний

Одним з дуже недорогих джерел пневматичних шин діаметром від 6 до 10 дюймів є магазини інструментів зі знижками/імпортні магазини, такі як Harbor Freight та Northern Tool. Ці колеса зроблені тільки як ролики, тому вони мають підшипники в маточинах, і немає можливості прикріпити зірочку безпосередньо до маточини. Однак маточини з’єднані між собою болтами, і деякі виробники використовують ці отвори для болтів як можливість розмістити пластинчасту зірочку або ремінний шків, використовуючи підставки. маленькі круглі прокладки.

Чудовим прикладом адаптації зірочки до пневматичного колеса за допомогою цього методу є велосипед Емі Блітцен. Вона використовувала зварену на замовлення втулку, частково тому, що задня зірочка повинна була відповідати розумному темпу педалювання і не могла бути більшою.

Єдиним недоліком цих коліс є те, що вони можуть бути нижчої якості, ніж аналогічні колеса, що продаються через авторитетного промислового постачальника. Однак, будучи настільки дешевим, важко сперечатися.

Про колеса я не можу сказати нічого особливого. якщо добре постаратися, майже все, що має круглу форму, може бути колесом.

Живий вал vs. мертвий вал

Перетворити неприводне колесо на колесо із зірочкою або ремінним шківом складніше через необхідність концентрації великого діаметру, ніж просто жорстко прикріпити колесо до обертового валу. Тому, можливо, простіше пристосувати неприводне колесо до живого (обертового) валу. У цьому випадку колесо та вісь були б підвішені на подушках (підшипникових блоках) з обох боків.

Крок 18: Виробничі ресурси для механічного цеху позбавлені

Я іноді забуваю, що не всі люди зіпсовані постійним доступом до автомайстерні. Багато трюків, які я розробив для роботи з метушливими деталями та вузлами, корисні лише для людей, які перебувають у подібних ситуаціях, як і я.

Зокрема, якщо ви знаєте мене особисто, то знаєте, що моя улюблена річ – це абразивний гідроабразивний верстат. Майже все (гаразд, добре. все), що я будую в наші дні, здається, зроблено переважно з деталей, вирізаних гідроабразивним різанням, змонтованих у стилі 3D-пазлів. Те саме з лазерними різаками. Я добре звик до так званих 2-вимірних методів виготовлення, тому що вони швидкі та прості, коли зовнішній вигляд, як у Apple, і міцність, як у побудованого Ford Tough, не є пріоритетом.

Це насправді хороша позиція, оскільки останнім часом в Інтернеті з’явилося багато сервісів, які візьмуть на себе вашу участь у розробці та фактично зроблять це. І на відміну від великих магазинів та багатьох сервісів, вам не обов’язково виготовляти мільйонний тираж чогось. Загальна назва для такого роду речей – особисте виготовлення.

Гідроабразивна обробка, лазерне різання

Якщо я ще не перетворив це на єдину велику рекламу продукту, я збираюся це зробити. Наразі єдиним місцем, де можна замовити деталі для гідроабразивного друку онлайн, є Big Blue Saw. Я дуже рекомендую цих хлопців. поки інші не почнуть конкурувати, це єдине місце, куди я можу направити людей, коли вони хочуть щось вирізати гідроабразивним різанням і не можуть отримати доступ до верстата в їхньому районі або на кампусі. Багато студентських проектів MIT також використовували BBS. Час виконання замовлення короткий і включає в себе матеріали. Це ключовий момент: купівля матеріалів великими партіями економить гроші та знижує собівартість деталей.

Для прецизійних металевих деталей немає кращого варіанту.

3D-друк

Ще один особистий ресурс для виготовлення, який мені сподобався, – це тривимірний друк. Не тільки тому, що я маю власну, тому я наполягаю на 3D-друку всього (всього, що не друкується струменем води), але й тому, що є багато компаній, які візьмуть ваш 3D-дизайн і випустять його пластикову (або металеву) версію для вас. Shapeways і Materialise – дві авторитетні друкарні 3D-друку.

Структурні проти. неструктурні пластмаси

Важливою відмінністю, яку необхідно зробити, є тип матеріалу. Більшість конструкційних деталей (і.e. Деталі, які можна використовувати механічно), виготовлені на 3DP-машинах, виготовляються з ABS і нейлону (поліаміду, PA), ударостійких термопластів. Найпоширенішим процесом є моделювання плавленим осадженням. яка виробляє негайно придатні для використання деталі з АБС. Нейлонові деталі зазвичай виготовляються за допомогою селективного лазерного плавлення / спікання.

З них двох, ABS, як правило, дешевший. Shapeways називає ABS сірий міцним, а нейлон – білим, міцним і гнучким. Materialise просто прямо вказує, що їхній матеріал – ABS та PA.

Для структурних деталей уникайте фотополімерної смоли або подібних матеріалів. вони, як правило, декоративні, але процеси здатні на дуже високу деталізацію.

Як можна використати 3d-друк на транспортному засобі? Ви можете зробити з них дивні інтегровані прокладки або втулки. АБС-пластик, як правило, досить міцний в масі для цієї мети. Також можливі індивідуальні кріплення для двигунів. Цей тримач датчика двигуна для двигуна класу 63 мм, який я показував раніше.

Дизайн для водного струменя

Борючись зі своєю залежністю, я накопичив чимало хитрощів, як збирати речі, використовуючи виключно деталі, вирізані гідроабразивним способом. Я зібрав деякі з них у документі, який написав для MIT 2.007 класу під назвою “Як зібрати робота дуже-дуже-дуже швидко”. Цей файл розміщений на моєму веб-сайті, на який варто поглянути (на бічній панелі проектів), якщо ви хочете побачити, наскільки я насправді винен у водоструминній обжерливості. Це трохи застаріло. Я поступово перейшов до повного крос-стилю т-гайки, тому в ньому можуть з’явитися оновлення, щоб відобразити це.

Мій 3д принтер. пересадка генів Makerbot, сповнена гідроабразивного та лазерного зшивання країв та Т-образних гайок.

Ще одне цікаве застосування гідроабразивних пластин – це використання квадратних труб і виготовлення затискних пластин для кріплення деталей на них. Міні-велосипед Емі є чудовим прикладом конструкції з однієї труби, до якої прикріплені деталі, вирізані гідроабразивним методом.

У Tinykart від Шейна використовуються плити, вирізані гідроабразивним методом, у поєднанні зі структурним каркасом у співвідношенні 80/20. Ця річ неймовірно жорстка, і я б рекомендував 80/20, якщо ви можете знайти її дешево. купувати новий досить дорого.

Крок 19: Висновок та епічне звалище ресурсів

Я якось примудрився написати ще одну довгу інструкцію, не розповідаючи нікому, як щось зробити. Це повністю навмисно. Цей посібник не є інструкцією зі створення конкретного транспортного засобу, а радше переліком деяких ресурсів та рекомендацій, які я вважаю корисними. Ніщо з того, що я сказав тут, не підкріплено на 100% інженерними принципами чи математикою. це все на основі досвіду та емпіричних правил.

А тепер ідіть і зловживайте деталями моделей літаків, щоб зробити наземні транспортні засоби. Ось короткий огляд великих постачальників деталей, на яких я неодноразово посилався:

Електроенергетичні системи

Hobbyking: двигуни, акумулятори, зарядні пристрої, контролери, проводка, роз’єми. Як щодо всього, за винятком трансмісії?Kelly Controller : Контролери EV-класу, дроселі, користувальницький інтерфейс, деякі двигуни.Ринок роботів: робот, ніж транспортний засіб, але хороший великий вибір двигунів постійного струму, деякі контролери.Простір акумулятора: Моя улюблена тіньова китайська компанія з виробництва акумуляторів.eLifeBike: Тіньова китайська компанія з хорошими речами.

Трансмісія та механіка

Центр надлишків : Дешеві зірочки, ланцюги, вали, підшипники, колеса. Все мінус хобі. Ви можете побудувати транспортний засіб, використовуючи ТІЛЬКИ деталі з цих двох місць.McMaster : Все, що завгодно. Добре підходить для ланцюгів, зірочок, валів та деяких ременів ГРМ. Їх вибір коліс також великий, але багато з них призначені лише для кастерів.SDP-SI : Прецизійні деталі, зубчасті ремені та шківи.B B : Зубчасті ремені та шківи.ElectricScooterParts : Подальші пояснення не потрібні. Колеса, як керовані, так і некеровані. Майже все, що ви хотіли б мати на скутері.НОВІ запчастини для скутерів-монстрів: Як ESP, але більший вибір двигунів та коліс, а також контролерів.

Велика синя пила: гідроабразивне та лазерне різання більшості існуючих матеріалів.Shapeways : 3д друк.

Веб-сайти випадкових людей

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top