Регулювання сидіння гірського велосипеда. Якщо він рухається, але не повинен ..

Нахил / рух сидіння велосипеда (4 причини та способи усунення)

Сідло вашого велосипеда має одне завдання: утримувати вашу дупу на місці під час їзди. Це досить важливе завдання, але з ним сідло може впоратися досить легко. Все, що потрібно зробити – це залишатися там, де ви його поставили, і не рухатися.

Але що робити, якщо ваш велосипед сідло любить рухатися під час їзди? Нахиляється, ковзає вперед або назад, рухи Вгору-вниз, з боку в бік… все, що завгодно, тільки не залишатися на місці! Що може бути причиною цього і як це можна виправити?

Ваше велосипедне сідло може рухатися з різних причин, найчастіше через ослаблені болти, затискачі або підсідельний штир. Проблема також може бути в самому підсідельному штирі: затискач може бути ослаблений, або якщо у вас є підсідельний штир, він може бути ослаблений або потребувати більшого тиску повітря відповідно до вашої ваги.

На щастя, більшість з цих проблем вимагають дуже простих рішень для виправлення. Тож давайте спочатку визначимо першопричину проблеми, а потім розглянемо, як її виправити, щоб ви могли повернутися до їзди, не турбуючись про те, що сидіння випаде з-під вас!

Велосипедне сидіння нахиляється вперед або назад

Причини

Якщо ваше велосипедне сідло нахилене під незручним кутом, це не є проблемою самого сідла; це просто означає, що воно не відрегульоване належним чином під ваше тіло. Кут нахилу сідла можна регулювати, щоб підлаштувати його під різних райдерів, тому вам просто потрібно набрати найбільш зручний для вас кут.

Хоча більшість вершників вважають нейтральне положення найбільш комфортним, нахил сідла вперед або назад може допомогти змістити вагу тіла вперед або назад відповідно, і це може усунути певні больові точки.

Відчуваєте біль у попереку під час їзди? Спробуйте трохи опустити носову частину сідла, щоб зменшити тиск на поперекові хребці. Надмірно болять руки та ноги? Спрямуйте ніс догори, щоб трохи змістити вагу назад і зняти частину навантаження з пальців рук і ніг. Експериментуйте з різними кутами, щоб знайти те, що найкраще працює для вас.

Якщо сідло нахиляється, коли ви сидите на ньому, цього точно не повинно відбуватися! Це те, що ми хочемо вирішити.

Виправлення

Щоб відрегулювати кут нахилу сідла, ослабте болти, що кріплять сідло до підсідельного штиря. Потім відрегулюйте сідло під потрібним кутом і рівномірно затягніть болти. Подивіться відео нижче, щоб отримати коротку візуальну інструкцію, як це зробити:

Якщо ваше сідло не стоїть там, де ви хочете, можливо, ослабли болти кріплення підсідельного штиря. Нанесіть трохи фіксатора різьби на кожен болт і затягніть. Перевірте, чи не зірвані болти, чи не пошкоджена різьба, і за потреби замініть їх. Це повинно виправити проблему.

Велосипедне сидіння Рухи З боку в бік

Причини

Якщо ваше сідло хитається або обертається з боку в бік, можливо, ослаблені підсідельні рейки. Буде легко визначити, чи проблема в цьому. Зніміть сідло, візьміть його за рейки і спробуйте похитати. Якщо це рухи (цього не повинно бути), ось ваша проблема!

Однак це може бути зовсім не проблема з сідлом. Проблема може бути пов’язана з підсідельним штирем. Якщо на вашому велосипеді встановлений підсідельний штир, невеликий бічний люфт (1-2 мм) є цілком нормальним, але якщо він більший, вам слід звернути увагу на це.

Виправлення

По-перше, підсідельний штир взагалі не повинен рухатися. Це потенційно небезпечно і може призвести до того, що сідло розвалиться під час їзди. Якщо рейки рухаються, відремонтувати їх практично неможливо. Ви захочете замінити сідло натомість.

Якщо підсідельний штир міцний, перевірте, чи затягнуті затискачі сідла. Це допоможе виправити проблему, хоча якщо затискачі не затягнуті, сідло буде рухатися в різних напрямках, а не тільки з боку в бік. Тож це може вирішити всі ваші проблеми.

Все ще бачите бічний рух? Давайте перевіримо підсідельний штифт. Ви обов’язково хочете перевірити затискач підсідельного штиря, щоб переконатися, що він належним чином затягнутий. Це допоможе виправити непрацюючий підсідельний штир. Якщо у вас є крапельниця, яка рухається більше 1-2 мм, вам потрібно буде звернутися за професійною допомогою, оскільки це свідчить про більш проблемні внутрішні проблеми.

Діаграма висоти гірського велосипеда

Щоб визначити висоту сідла, виміряйте довжину свого підсідельного шва (відстань від промежини до землі, коли ви стоїте, розставивши ноги на ширині плечей), і використовуйте таблицю вище, щоб знайти відповідну висоту сідла для вашого зросту і підсідельного шва. Майте на увазі, що ці вимірювання є приблизними, і ваша ідеальна висота сідла може відрізнятися залежно від вашого стилю їзди та особистих уподобань. Завжди корисно проконсультуватися з професіоналом велосипед щоб отримати більш персоналізовані рекомендації.

Рекомендації щодо висоти сидіння гірського велосипеда

Коли справа доходить до висоти сидіння гірського велосипеда, немає універсальної відповіді “один розмір підходить для всіх”. Ідеальна для вас висота сидіння залежить від ваших конкретних пропорцій тіла та стилю їзди. Однак є кілька загальних рекомендацій, які допоможуть вам визначитись з висотою сідла, яка підходить саме вам.

Почніть з того, що сядьте на велосипед, поставивши ноги рівно на землю. Ви повинні мати можливість злегка покласти руки на кермо і легко діставати до педалей. Якщо ви не можете дотягнутися до педалей або вам доводиться нахилятися, щоб дотягнутися до керма, швидше за все, ваше сидіння занадто низьке. З іншого боку, якщо ваші ноги повністю витягнуті, і ви відчуваєте, що ви сидите на вершині велосипед, ваше сидіння, ймовірно, занадто високе.

Інший спосіб знайти хорошу відправну точку для Сидіння висота визначається шляхом вимірювання внутрішнього шва (відстань від промежини до землі). Більшість гора велосипеди мають ряд висот сидінь, які підходять для велосипедистів з різними розмірами швів. Наприклад, велосипед з 17-дюймовою рамою може мати діапазон висоти сидіння 27.від 5 до 32 дюймів. Це означає, що людині з 30-дюймовим підсідельним швом, швидше за все, буде комфортно на цьому велосипеді з обох кінців діапазону висоти сидіння.

Звичайно, це лише загальні рекомендації. Найкращий спосіб знайти свій ідеальний гірський велосипед сидіння висоти – це експериментувати, поки не знайдете положення, яке буде комфортним та ефективним – так само, як і їзда на велосипеді!

Наскільки високим повинен бути мій гірський велосипед Сидіння Будьте?

Висоту сидіння гірського велосипеда слід регулювати, щоб забезпечити максимальний комфорт та ефективність під час їзди.

Хороша відправна точка – відрегулювати висоту сидіння так, щоб ваша нога була повністю витягнута в нижній частині ходу педалей. Ви повинні мати можливість торкатися землі пальцями ніг, сидячи на сідлі.

Щоб визначити правильну висоту сидіння, сядьте на сідло з однією педаллю в нижній частині ходу і поставте п’яту на педаль. Нога повинна бути повністю витягнута, але стегна не повинні хитатися з боку в бік.

Відрегулювавши висоту сидіння, зробіть пробну поїздку та відрегулюйте її за потреби. Якщо коліна занадто сильно згинаються в нижній частині педалей, підніміть сидіння. Якщо стегна гойдаються з боку в бік або коліна блокуються в нижній частині ходу, опустіть сидіння.

Пам’ятайте, що правильна висота сидіння може змінюватися залежно від вашого стилю їзди, рельєфу місцевості та особистих уподобань, тому завжди корисно поекспериментувати з невеликими регулюваннями, поки не знайдете ідеальну посадку.

Важливість правильної висоти сидіння в гірському велосипеді

Правильна висота сидіння дуже важлива для гірського велосипеда з кількох причин:

  • Комфорт: Правильно відрегульована висота сідла допомагає рівномірно розподілити вашу вагу по велосипеду, зменшуючи тиск на кисті, руки та спину і дозволяючи вам їздити з більшим комфортом протягом тривалого часу.
  • Потужність та ефективність: Правильна висота сідла сидіння висота дозволяє ефективно крутити педалі та передавати максимальну потужність на педалі. Занадто низьке сідло не дає змоги генерувати достатню потужність і може призвести до швидкої втоми, а занадто високе – до недостатнього тиску на педалі, болю в колінах та інших травм.
  • Безпека: Занадто високе або занадто низьке сідло може призвести до втрати контролю над велосипедом, особливо при їзді по пересіченій місцевості або на технічних ділянках. Правильна висота сідла дозволяє зберігати стабільність і контроль під час їзди.
  • Продуктивність: Правильно відрегульована висота сідла може покращити вашу продуктивність і допомогти вам їхати швидше, легше підніматися на пагорби та ефективніше маневрувати на технічних ділянках.
  • Запобігання травмам: Неправильна висота сідла може призвести до різних травм, включаючи біль у колінах, стегнах, попереку і навіть пошкодження нервів. Правильно відрегульована висота сідла може допомогти запобігти цим травмам і забезпечити безболісну їзду.

Отже, правильна висота сідла має вирішальне значення для комфорту, ефективності, безпеки, продуктивності та запобігання травмам під час катання на гірському велосипеді. Важливо знайти час, щоб відрегулювати висоту сідла і переконатися, що вона підходить для вашого стилю їзди, рельєфу місцевості та розміру тіла.

Як відрегулювати висоту велосипедного сидіння за 4 простих кроки

Їзда на велосипеді – це весело, тому що це простий спосіб подорожувати, одночасно виконуючи стару добру фізичну вправу. Професійні велосипедисти вже знають про це, але навіть якщо їзда на велосипеді проста, є багато технічних аспектів, які допоможуть зробити вашого двоколісного друга ще кращим. Ідеальна велосипедна подорож, ймовірно, починається тоді, коли ви знаєте, як відрегулювати велосипедне сидіння.

Зрештою, їзда на велосипеді – це не просто дістатися з пункту А в пункт Б, а зробити це з легкістю. Отже, дізнайтеся більше про велосипедні сидіння регулювання забезпечити ефективність і комфорт, уникаючи при цьому травм.

Поширені способи регулювання висоти велосипеда

Регулювання велосипеда сидіння це більше, ніж просто отримати правильну висоту. Ви також повинні знати, як правильно затягнути велосипедне сидіння.

Що підготувати

Щоб відрегулювати висоту сидіння, потрібно не так багато, а для велосипеда з важелем ключ взагалі не потрібен.

  • Вимірювальна стрічка
  • Гайковий ключ
  • Шестигранний ключ
  • Дві лінійки або дерев’яні бруски
  • Стрічка
  • Схил боб
  • Підставка для велосипеда

Крок 1: Встановіть висоту велосипедного сидіння

Новачки часто не звертають уваги на важливість знати свій зріст при покупці нового велосипеда.

На щастя, велосипедне сидіння пристосування механізм не є ракетною наукою, і це можна зробити за мить.

Перш за все: забезпечте правильну висоту велосипедного сидіння.

Зробіть це, отримавши висоту лобкової кістки (PBH), і для цього вам знадобиться друг.

Спочатку затисніть рулетку між лінійками або дерев’яними брусками та закріпіть її будь-якою стрічкою.

  • Після цього встаньте босоніж на рівній землі, розставивши ноги на відстані 10 дюймів одна від одної. Потім щільно підтягніть раму до лобкової кістки.
  • Потім ваш друг допоможе, вимірявши відстань між гаджетом, який ви тримаєте, і землею. Зробіть це кілька разів, щоб отримати точне значення.
  • Отримавши свій PBH в сантиметрах, помножте його на 0.67. Це найпоширеніший спосіб визначення висоти сідла, або формула Лемонда, заснована на книзі чемпіона з велоспорту Грега Лемонда.

Було б простіше просто визначити висоту сидіння на основі інтуїції або грубої оцінки, але точність має велике значення – в переносному і буквальному сенсі для байкерів. Зрештою, комфорт сидіння і бездоганне педалювання – ось наша мета.

Ви можете використовувати інші методи для вимірювання висоти сідла

сидіння, регулювання, гора, велосипед, рухи

Вам просто потрібно поставити п’яту на педаль, переконавшись, що ваше коліно випрямлене в положенні 6 годин, і крутити педалі назад.

Якщо коліно згинається, потрібно збільшити висоту, або зменшити її, коли п’ятка відривається від педалі. Це як спроби та помилки, і ніякого обладнання не потрібно.

У першому випадку також вимірюйте відстань, але від педалі, а потім помножте її на 1.09, тоді як останній орієнтований на кут нахилу колін (в ідеалі між 25-35 градусами).

Ці методи мають різні техніки, але однакову мету: надати вам ідеальну посадку для кращого досвіду їзди на велосипеді.

Крок 2: Послабте та відрегулюйте підсідельний штир

Сучасні велосипеди тепер мають важелі без ключа, тому будь-хто, навіть початківець, може легко відрегулювати висоту сидіння.

Просто підніміть важіль і відрегулюйте його відповідно за допомогою вимірювальної стрічки, використовуючи вашу висоту сідла як орієнтир.

Стовп рухи легко піднімається і опускається, щоб ви могли встановити його, щоб перевірити, чи правильна висота. Після цього ви можете знову зафіксувати важіль.

Крок 3: Відрегулюйте сідло

Після точного налаштування підсідельного штиря настав час відрегулювати сідло. Найпоширеніша фраза, яку використовують байкери при регулюванні цієї частини – це передня і задня частина. Це відповідає куту і розташуванню між кермом і сідлом. Ви можете переробити його за допомогою шестигранного ключа або гайкового ключа, який послабить сидіння.

Не існує стандарту щодо правильного положення сидіння велосипеда, оскільки рама кожного велосипедиста відрізняється. Незважаючи на це, одним із загальноприйнятих методів вирівнювання сідла є Knee Over Pedal Spindle (KOPS). Для цієї частини вам знову потрібен ваш друг.

  • Спочатку встановіть велосипед з педалями в положеннях 3 і 9 годин.
  • Після цього попросіть свого друга взяти висок і розташувати його нижче вашої колінної чашечки (або спереду; це не обов’язково).
  • Лінія повинна перетинати педальний шпиндель, і коли вона падає вперед або назад, відрегулюйте сідло назад або вперед, відповідно. Зробіть це двічі або тричі для точності.

Головне – досягти комфорту та гарного кута нахилу; метод є лише орієнтиром, а не суворим правилом.

Крок 4: Затягніть, а потім перевірте

Після того, як ви підняли сидіння, ви можете відрегулювати підсідельний штир, якщо вас не влаштовує просте натискання на важіль. Озброївшись гайковим ключем або шестигранником, ви можете затягнути болти на свій смак.

Після цього зробіть пробну поїздку на двоколісному велосипеді, особливо тепер, коли ви щойно закінчили регулювання сідла. Не очікуйте нічого, окрім комфорту, але якщо ви будете прискіпливими, ви можете усунути несправності не тільки в стійці, але й у сідлі.

Будьте обережні, тому що ви не хочете занадто багато возитися, а потім знову відкалібрувати передню і задню частини. Це не проблема, адже обслуговування велосипеда – це завжди процес навчання.

Корисні поради щодо регулювання велосипедного сидіння

Як вже згадувалося раніше, не існує чітких правил, коли справа доходить до налаштування велосипеда. Незважаючи на це, це не те, що слід відкидати.

  • Під час вимірювання висоти сідла, окрім рами, ви повинні поставити щиколотку на педаль.

Таким чином, при використанні вищезгаданого методу, рекомендується розташуватися так, ніби ви готові крутити педалі. Також краще, якщо ви зробите це у взутті для більш точного зчитування.

Зверніть увагу, чи збалансований ваш таз під час сидіння. В іншому випадку вам може знадобитися опустити сидіння; не задовольняйтеся переміщенням його вперед або назад, думаючи, що кут нахилу сідла повинен замінити правильну поставу.

  • Окрім тазу, зверніть увагу, чи не надто сильно тиснуть ноги, коліна та стопи під час педалювання.

Велосипедне сидіння з правильним кутом нахилу та відповідною висотою творить дива, особливо для тих, хто їздить на довгі дистанції.

Воно допоможе зменшити поширені проблеми зі здоров’ям, пов’язані з поганою посадкою на велосипеді, такі як біль у колінах, спині, стегнах, ногах, руках, зап’ястях, щиколотках або навіть шиї; оніміння, болючість і звичайний тиск.

Висновок

Знання того, як відрегулювати велосипедне сидіння, робить вас кращим велосипедистом, але не завдяки формулам і правилам. Це означає, що ви добре знаєте своє тіло і як пристосувати його до своїх потреб під час їзди на велосипеді.

Регулювання велосипедного сидіння є обов’язковим для всіх типів велосипедистів. Правильна висота та положення є найбільш важливими для велосипедистів, які змагаються.

Велосипедистам, які щодня їздять на роботу та відпочивають на вихідних, не варто ігнорувати цей аспект, оскільки правильна висота сідла зменшує дискомфорт і робить їзду приємнішою.

Крім того, це може бути корисним для тих, хто має травми спини, ніг або коліна, але все ще хоче відчути гострі відчуття від їзди на велосипеді. Велосипед – це теж дім, тому їзда на ньому має бути безпроблемною.

Технічна висота сідла для одноколійного велосипеда

Їзда на одноколійці або трейл – один з найпопулярніших видів катання на гірському велосипеді. До того, як дроппер-пост став стандартним, багато райдерів піднімалися з піднятим сидінням, а перед спуском опускали його вручну.

  • Велосипедисти на технічному одноколійному велосипеді їздять з нижчим сідлом у порівнянні з шосейними велосипедистами.
  • Наскільки нижче?? Це залежить від траси та місцевості. Однак, чим нижче ваше сидіння, тим більше контролю, маневреності, балансу і зчеплення з дорогою ви маєте.

Піднятися “високо” і “вперед” на сідлі, імітуючи положення стоячи, щоб рухати себе вперед на складних підйомах на двоколісному транспорті, має сенс.

  • Однак той самий рівень крутизни на вузькій, технічній та крутій одноколійці призведе до проблем з керуванням, зчепленням та маневреністю.

Якщо більша частина вашої їзди відбувається на синглтреку, наявність перемикача є критично важливою для оптимізації ефективності роботи педалей, незалежно від технічних особливостей. В ідеалі, вам потрібен підсідельний штир з 3 налаштуваннями:

  • Найвище положення: Трохи вище, ніж на дорозі велосипед висота сідла. Це для максимальної потужності та ефективності педалей для нетехнічних підйомів або рівнинних ділянок
  • Помірна висота: На кілька сантиметрів нижче дорожнього сідла. Дозволяє підвищити контроль та маневреність на технічних підйомах та рівнинних ділянках
  • Нижнє положення: Настільки низько, наскільки може опуститися сидіння. Ви хочете, щоб сидіння не заважало вам під час спуску, стрибків, падінь, швидкісних поворотів, поворотів назад або поворотів на схилі

Висота сідла для гірських велосипедів

Висота сідла не має значення для гірських велосипедів з гравітаційним приводом, оскільки шатл, підйомник або гондола піднімає вас на гору за вас.

З гравітаційною підтримкою гора велосипед

  • Швидкісний спуск
  • Стрибки по бруду
  • Склоподібний стиль
  • Вільно катайся, поки шатл або підйомник піднімає тебе на вершину.

Гірські велосипедисти не мають регулювання сидіння, оскільки сідло залишається в найнижчому положенні. Під час їзди на гірському велосипеді з гравітаційною підтримкою, як у велопарку на гірськолижному курорті, не потрібно багато крутити педалі. Підйомник піднімає велосипедистів вгору, а потім вони мчать вниз по гірськолижному курорту зі швидкістю понад 50 миль/год (80 км/год), ніколи не сідаючи.

Неправильна висота сідла може призвести до болю/травми колін, болю в попереку.

Існує 4 основні висоти сідла для їзди на велосипеді

Занадто низьке сідло

  • Занадто низька висота сідла може призвести до болю в передній частині коліна через підвищену компресію в колінному суглобі у верхній частині ходу педалей і під час подальшого руху донизу.

Занадто високе сідло

  • Занадто низька: Занадто висока висота сідла може призвести до болю в задній частині коліна через надмірне розгинання коліна в нижній частині ходу.

Занадто низьке сідло

Якщо сідло занадто низьке, на коліна створюється надмірне навантаження. Біль в передній частині коліна є поширеним явищем, через посилення стиснення колінного суглоба, коли велосипедист проштовхується через верхню частину ходу педалей.

Занадто низьке сідло = коліно більш зігнуте = спричиняє стиснення колінної чашечки до нижніх поверхонь через підвищену активність квадрицепсів та підколінного сухожилля.

Отже, що є занадто низьким?

  • Кут згинання колін більше 44° створює занадто велике навантаження на коліно. Крім того, це дуже неефективно, тому ви будете легко втомлюватися і матимете мінімальну потужність на педалях.
  • Це зменшує розгинання стегна та коліна і погіршує стан колін та стегон.

Чим вище сідло, тим менший кут згинання колін

  • Наприклад, висота сідла зі згинанням колін на 25° означає, що сідло вище, ніж висота сідла зі згинанням колін на 35°

Занадто високе сідло

Journal of Strength and Conditioning Research

сидіння, регулювання, гора, велосипед, рухи

Коли ваше сідло занадто високе, стегна розгойдуються вперед-назад, що призводить до натирання ніг об сідло. Окрім перетирання, біль у задній частині коліна може бути наслідком перерозгинання коліна під час нижнього гребка.

  • Занадто високе сідло = надмірне розгинання коліна = колінна чашечка більше не стабілізується чотириголовими м’язами і перенапружується, що призводить до болю в коліні.
  • Незважаючи на те, що при піднятому сидінні м’язи верхньої частини гомілки задіяні довше, як тільки сидіння піднімається вище оптимального рівня, м’язи надмірно розтягуються, що не дозволяє виробляти оптимальне зусилля……….ви будете розвивати меншу потужність і, можливо, отримаєте травму.

Негативні наслідки їзди на занадто високому сідлі

  • Потертості та пролежні на сідлі
  • Задній біль у коліні (позаду коліна)
  • Зазвичай біль лише в одному коліні (домінуючій нозі)

Занадто високе сідло на гірському велосипеді

На додаток до негативних наслідків, перерахованих вище, чим вище сідло, тим вище ваш центр ваги. Проходження поворотів, спуск, переїзд через перешкоди, такі як коріння та колоди – все це стає складнішим при високому центрі ваги.

сідло, регулювання, гора, велосипед, рухи

оптимальна висота сідла

Більшість доказових досліджень підтверджують, що використання сідла висотою 25° зі згином колінного суглоба позитивно впливає як на продуктивність, так і на запобігання травмам.

  • Дорожній велосипед
  • Теоретично оптимальна висота сідла = 25° кут нахилу колін (коли шатун педалей знаходиться в положенні 6 годин)
  • Кут нахилу колін 30° = теоретично оптимальна висота сідла

Отже, що насправді робить “оптимальну” висоту сідла оптимальною?

Коли ви їдете з оптимальною висотою сидіння

  • М’язи сідниці та передньої великогомілкової м’язи (гомілки) активуються довше і сильніше
  • Ваші квадрицепси/стегна (великі прямі м’язи стегна) та стегна (двоголовий м’яз стегна) мають більший час активації.
  • Коліно і стегно більш синфазні
  • Надмірно низьке або високе сидіння = більша розбіжність у фазі гомілковостопного суглоба та колін (наприклад, гомілковостопний суглоб випереджає стегно).

Травми, пов’язані з правильною висотою сідла

Кут нахилу колін рекомендується від 25° до 40° для запобігання травмам.

  • Їзда на велосипеді, особливо під час “зачеплення”, – це повторювані рухи. Велосипедист, який їде зі швидкістю 90 об/хв, зробить 16 200 обертів за 3 години. Неправильна висота сідла створює велике навантаження на коліна і може призвести до травм від надмірного використання.

Хочете отримати професійну велопідгонку, але не хочете витрачати 300?

Так, я хочу ще 10 ват швидкості за 27 баксів

Джессі є директором Pedal Chile і живе у Вальдівії, Чилі. Джессі має ступінь магістра наук у галузі охорони здоров’я людини, бакалавра наук у галузі кінезіології та кандидата наук у галузі радіомовлення. Захоплення: MTB, сноуборд, читання, дегустатор крафтового пива, дослідник, носій компресійних шкарпеток.

  • Біні, Родріго Ріко та ін. “Вплив висоти сідла на зусилля на педалі, механічну роботу суглобів та кінематику велосипедистів і тріатлоністів.” Європейський журнал спортивної науки, vol. 14, немає. 1, 17 вересня. 2012, стор. 44-52, 10.1080/17461391.2012.725105.
  • Берт, Філ. Bike Fit: Оптимізуйте своє положення на велосипеді для високої продуктивності та уникнення травм. Лондон, Блумсбері, 2014.
  • Чанг, Вень-Дієн та ін. “Відносні варіації частоти каденції при їзді на велосипеді за двох різних висот сідла.” Journal of Physical Therapy Science, vol. 28, ні. 2, 2016, с. 378-381, 10.1589/jpts.28.378.
  • Dedieu, L. (2016). Вплив висоти сидіння на м’язову структуру та координацію між кінцівками під час їзди на велосипеді. Журнал науки та велоспорту, 5(2).
  • Даунс, Тодд. Посібник з повного технічного обслуговування та ремонту шосейних гірських велосипедів. Еммаус, Пенсильванія., Родейл, 2005.
  • Гарсія-Лопес, Хуан Бланко, Педро. (2017). КІНЕМАТИЧНИЙ АНАЛІЗ КРУТІННЯ ПЕДАЛЕЙ ВЕЛОСИПЕДА ЗА ДОПОМОГОЮ 2D І 3D СИСТЕМ ЗАХОПЛЕННЯ РУХУ.
  • Левітт, Тревор Г., та Хізер К. Вінсент. “Проста висота сидіння Налаштування в Пристосування для велосипедів може зменшити ризик травматизму.” Поточні звіти зі спортивної медицини, vol. 15, немає. 3, 2016, p. 130, 10.1249/jsr.0000000000000254.
  • Моура, Бруно Монтейро де, та ін. “ВПЛИВ ВИСОТИ СІДЛА НА ПРОДУКТИВНІСТЬ І М’ЯЗОВУ АКТИВНІСТЬ ПІД ЧАС ВІНГЕЙТ-ТЕСТУ.” Journal of Physical Education, vol. 28, немає. 1, 2017, 10.4025/jphyseduc.v28i1.2838.
  • Певелер, Вілл В. “Вплив висоти сідла на економічність їзди на велосипеді.” Journal of Strength and Conditioning Research, vol. 22, no. 4, липень 2008, стор. 1355-1359, 10.1519/jsc.0b013e318173dac6.
  • Трекінгові велосипеди. “Посібник користувача. Налаштування велосипеда | Трекінгові велосипеди.” Трекінгові велосипеди.com, 2020, www.трекінгові велосипеди.com/us/en_US/owners-manual/fitting-your-bicycle/.
  • Ван, Йонг та ін. “Їзда на велосипеді з низькою висотою сідла пов’язана зі збільшенням моментів згинання колін у здорових велосипедистів-рекреантів.” Європейський журнал спортивної науки, 16 липня 2019 р., стор. 1-7, 10.1080/17461391.2019.1635651.

Чому сидіння гірських велосипедів такі високі? Ось 4 причини

Є чотири основні причини, чому гора велосипедні сидіння такі високі. Ці причини також виступають як переваги, коли ви розумієте значення кожного з них. Я поясню, що я маю на увазі, більш детально для кожного.

Потужність

Якщо ви гора Якщо ви байкер, як я, то, з мого досвіду, ви хочете мати якомога більше потужності, наскільки це можливо. Насправді, якщо ви схожі на мене та багатьох інших, то це може бути навіть частково нав’язливою ідеєю, але вам потрібно витиснути з ніг кожен ньютон, який ви можете, і їхати.

Коли ви розумієте фізіологію людської ноги, а також положення і рухи, які генерують найбільшу потужність, ви знаєте, що нижня частина циклу педалювання – це те місце, де ми хочемо потурбуватися про максимальну ефективність ходу педалей нашої ноги.

Середньостатистичний гонщик на гірському велосипеді по пересіченій місцевості використовує своє серце приблизно на 90% від максимальної частоти серцевих скорочень під час гонки. Можна припустити, що більшість з нас будуть підштовхувати себе подібним чином під час катання на гірському велосипеді. Ніхто не підштовхує себе і не хоче збільшувати вихідну потужність, чи не так? Особливо, коли гора для їзди по крутому підйому на велосипеді може знадобитися до 500 Вт потужності. (джерело)

Порада професіонала для MTB: Намагайтеся утримати підсідельний штир? Прочитайте поради та підказки, які я використовую в цій статті Як виправити велосипедне сидіння, яке не стоїть

Ефективність

Ви вже знаєте, що максимізація потужності на нижньому ході педального циклу є надзвичайно важливою для всіх гірських велосипедистів. Однак, якщо ви не хочете дуже сильно штовхатися протягом декількох хвилин і викликати свою поїздку, ефективність не менш важлива.

У поєднанні з використанням максимальної потужності ваших ніг, ви хочете бути впевненими, що зможете підтримувати цю потужність протягом тривалого періоду.

З висотою сидіння, яка дорівнює трохи нижче вашого максимального виміру від шва до підлоги, ви гарантуєте, що ваша нога може забезпечити максимальну потужність у природному русі. Цей природний рух дозволяє нозі працювати з неймовірною ефективністю. Подумайте, наскільки некомфортною була б їзда, якби вам доводилося при кожному обертанні педалей виставляти ногу в незручному положенні. Природний цикл руху педалей повинен відповідати комфортному природному руху ваших ніг. Чим більше рух схожий на патерн природної ходьби, тим ефективніший цикл.

Природна ходьба означає, що ваша нога повністю або майже повністю витягнута під вами. Таке положення імітується під стегнами завдяки високому положенню сидіння, що забезпечує максимальну ефективність роботи ніг.

Комфорт

Послідовність положень педалей у циклі збігається з ефективністю, що забезпечує максимальний комфорт для ваших ніг. Як уже згадувалося, природний рух, який повторює ваші фізіологічні рухи, буде найефективнішим і найкомфортнішим.

Залежно від того, яка гора Залежно від того, чим ви займаєтеся, вам може знадобитися їздити на велосипеді протягом тривалого часу. Згідно з дослідженням фізіології гірських велосипедів у спортивній медицині (джерело), фізіологічні характеристики, виявлені при вивченні гірських велосипедистів, показали, що аеробна потужність (VO2mx70мл/кг/хв) і “здатність підтримувати високі темпи роботи протягом тривалого періоду” є необхідними умовами для занять спортом. З такими вимогами, необхідність зручного положення сидіння по висоті стає обов’язковою вимогою. Я розповім більше про визначення ідеальної для вас висоти сидіння (я навіть створив формулу для її розрахунку, продовжуйте читати, щоб дізнатися більше).

Здоров’я суглобів

Не було б нічого гіршого, ніж продути коліна і не мати можливості знову їздити. З огляду на це, давайте розглянемо останню причину, чому сидіння для гірських велосипедів такі високі – для здоров’я ваших колін та суглобів.

Як уже згадувалося, коли ви витягуєте ноги майже до повного розгинання, ви максимізуєте потужність, ефективність і комфорт у нижній частині циклу педалювання.

Професійна порада від Ханни Фінчкемп: Читайте про те, чому неправильна посадка велосипеда призводить до болю в колінах. Ось посилання.

Однак, максимізація комфорту шляхом імітації природних рухів ніг при ходьбі дозволяє вашим суглобам рухатися природним чином. Природні рухи – це те, чого ми хочемо. Неприродні рухи можуть призвести до пошкодження сухожиль, хрящів та суглобів загалом.

Крім того, використовуючи правильний цикл руху, маючи місце вашої гори велосипед на відповідну висоту дозволить вам природним чином зміцнити м’язи ніг. Доведено, що зміцнення м’язів, які підтримують коліна, є критично важливим аспектом покращення та підтримання здоров’я колінних суглобів. (джерело)

Чи допомагає підняття сидіння втримати рівновагу?

Деякі стверджують, що підняття сидіння і, таким чином, центр ваги покращить керованість велосипеда. Хоча це не обов’язково так.

Візьмемо, наприклад, спортивний автомобіль. Чим нижче центр ваги, тим стабільніший баланс. Чим вище центр ваги, тим складніше балансувати – запитайте будь-кого, хто коли-небудь намагався користуватися ходулями.

Отже, навіщо нам піднімати сидіння, якщо воно погіршує рівновагу? Давайте розглянемо дві основні концепції: по-перше, чотири переваги, зазначені вище, протистоять будь-якій можливій перевазі нижчого центру тяжіння. По-друге, співвідношення між довжиною міжсідельного шва і висотою сидіння життєво важливіше, ніж потенційно невелика кількість додаткового балансу, яку можна отримати за рахунок трохи нижчого центру тяжіння.

Я маю на увазі, що ви зазвичай не падаєте, коли ходите, тому висота стоячи – це природна висота для людини, щоб контролювати свій центр ваги. Гірський велосипед збільшує цю висоту лише на кілька дюймів від землі або висоту між землею і педаллю (або вашою ногою) в найнижчій точці циклу педалювання.

Це правда, що нижчий велосипед, наприклад, лежачий, матиме набагато меншу висоту і, відповідно, набагато нижчий центр ваги. Але я б не хотів випробувати суворі умови гірського велотреку на лежачому велосипеді, це точно.

Враховуючи все вищесказане, висота велосипедного сидіння, якщо вона правильно встановлена відповідно до специфікацій, згаданих вище, є найкращою та найефективнішою, найзручнішою та найменш травмонебезпечною висотою для сидіння гірського велосипеда.

сидіння, регулювання, гора, велосипед, рухи

Якщо ви думаєте, що настав час змінити своє сидіння для MTB, я маю для вас відео

Девід Хамфріс – творець DIY Mountain Bike. Для мене розслаблюючий день передбачає катання на моїй горі велосипед для декомпресії після довгого дня. Коли я не на велосипеді, мене можна знайти, коли я займаюсь ремонтом або знімаю відео на YouTube на DIY Mountain Bike Читати більше про Девіда ТУТ.

Шукаєте більше статей про те, як їздити на гірському велосипеді? Натисніть. ТУТ

https://cyclingbeast.com/bike-seat-moving/
https://boundlessbiker.com/how-high-should-my-mountain-bike-seat-be/
https://biketoworkday.us/adjust-your-bike-seat/
https://pedalchile.com/blog/mtb-vs-road-saddle?format=amp
https://www.diymountainbike.com/why-mountain-bike-seats-high/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top