Шини для пітбайків для супермото. Двигун з великим робочим об’ємом:

Азартна боротьба за подіум WorldSBK, щоб завершити гонку без жодного піт-стопу

Нестабільна погода та проміжні шини Pirelli DIABLO Wet шини стали головними героями першого дня чемпіонату світу з супербайку FIM, що відбувся цими вихідними на автодромі Мост у Чехії.

Переможцем гонки WorldSBK Race 1 став шестиразовий чемпіон світу на Kawasaki Джонатан Реа, який перервав серію невдач після 252 днів відсутності на верхній сходинці п’єдесталу пошани. Рі, як і інші гонщики на подіумі, зробив ставку на проміжні шини для гонки і був винагороджений, на відміну від інших гонщиків, які вибрали мокрі шини шини.

Це була суха гонка для WorldSSP, гонщики використовували стандартні шини SC0 та SC1 шини ззаду та спереду відповідно, виграв Ніколо Булега на Ducati.

Проміжні шини – ключ до успіху в гонці 1

“Сьогодні ми спостерігали кілька незвичайних гонок, на які вплинула нестабільна погода і в яких шинна стратегія мала фундаментальне значення. Під час гонки 300, першої в день, почався сильний дощ, який змусив гонщиків повернутися на піт-лейн для заміни шин. Потім дощ поступово пішов на спад, але на старті WorldSBK Race 1 траса все ще була мокрою і все ще йшов невеликий дощ. У цьому випадку можна однозначно сказати, що вибір шин вирішив долю гонки. Ті, хто зробив ставку на проміжні шини і на можливості того, що траса буде поступово висихати, отримали перевагу над тими, хто вирішив натомість взути дощову резину шини а потім були змушені заїхати на піт-стоп, щоб замінити. Однак варто зазначити, що навіть після середини гонки, коли траса була досить сухою, проміжні шини продовжували демонструвати надзвичайно високі результати, з різницею у швидкості близько двох секунд у порівнянні зі сліками, чого було недостатньо для того, щоб гонщики, які перейшли на сліки, змогли надолужити час, втрачений на піт-стопі. Отже, у WorldSBK головними дійовими особами були проміжні шини, в той час як сліки гідно виступили в Supersport, особливо в гонці 300, яку Леманн виграв під дощем, зразково впоравшись зі своїми сліками на мокрій трасі. Вітаємо Реа та всіх переможців сьогоднішньої гонки!”

  • У суботу в Мості Топрак Разгатліоглу (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) завоював свою четверту поул-позицію в сезоні, дванадцяту в кар’єрі, не кажучи вже про 50-ту для Yamaha в WorldSBK, забезпечивши собі перше місце на решітці для Гонки 1 і Гонки Суперпоул. Використовуючи стандартну шину SC0 ззаду, турецький гонщик знову встановив рекорд кола треку з часом 1’30.801, побивши рекорд, встановлений Джонатаном Реа в минулому році, але тоді він використовував стандартні шини SCX. Трохи нижче нього в рейтингу був Данило Петруччі (Barni Spark Racing Team), який випередив Міхаеля Рубена Рінальді (Aruba).it Racing – Ducati), посівши третє місце на решітці. Майже всі гонщики пройшли кваліфікацію, використовуючи стандартний SC0 ззаду і стандартний SC1 спереду. Температура асфальту була трохи вище 30°C.
  • Траса для гонки 1 була мокрою, з сильним дощем, що почався під час гонки 300, а потім повільно зменшувався. Вибір шин виявився непростим: одні гонщики (в тому числі троє з них фінішували на подіумі) вирішили ризикнути з проміжними відрізками, інші ж віддали перевагу дощовій погоді шини.
  • Гонка 1 винагородила гонщиків, які обрали проміжні шини, оскільки під час гонки дощ повністю припинився, а траса почала висихати – ідеальні умови для цього шини. З іншого боку, ті, хто вирішив їхати на дощових шинах, були змушені заїжджати на піт, щоб перейти на сліки, втрачаючи дорогоцінні секунди. Джонатан Рі (Kawasaki Racing Team WorldSBK), стартувавши з п’ятого місця на решітці, зумів виграти свою першу гонку в сезоні, випередивши поулмена Топрака Разгатліоглу (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) і Даніло Петруччі (Barni Spark Racing Team), який фінішував третім після старту з другого місця на решітці.
  • Це була шоста поул-позиція в WorldSSP для Ніколо Булеги (Aruba Racing WorldSSP Team), який також встановив новий рекорд треку з часом 1’34.479, майже на півсекунди побивши рекорд Лоренцо Бальдассаррі, встановлений у 2022 році. Позаду гонщика Ducati на другому місці розташувався його прямий конкурент Стефано Манці (Ten Kate Racing Yamaha), а замкнув перший ряд Раффаеле де Роса (Orelac Racing Verdnatura). Кваліфікація проходила при температурі асфальту трохи вище 30°C, і практично всі гонщики використовували стандартні шини SC0 ззаду, щоб показати свій найкращий час, за винятком Бахаттіна Софуоглу (MV Agusta Reparto Corse), який використовував розроблене рішення SC1 A1128. Спереду всі використовували стандартні шини SC1 у розмірі 120/70.
  • У Гонці 1 майже всі пілоти обрали стандартні шини SC0 для задньої частини і стандартні шини SC1 в розмірі 120/70 для передньої частини. Тільки гонщики Kawasaki Хуертас і Махіас віддали перевагу шинам більшого розміру 125/70 спереду. Гонка була зупинена через аварію з червоним прапором. На рестарті Ніколо Булега (Aruba Racing WorldSSP Team) виграв свою дев’яту гонку в сезоні, випередивши Стефано Манці, другого на Yamaha, і Бахаттіна Софуоглу, третього з MV Agusta.
велосипед, супермото, шини, великі, двигун

15 березня 2019 Майкл Ле Пард Новини Коментарі та думки власників Comments Off on Трійка лідерів для Кортеса – Yamaha впевнено стартувала в Таїланді

Пілоти Pata Yamaha WorldSBK і GRT Yamaha Supported WorldSBK провели сильний стартовий день на другому етапі чемпіонату світу з супербайку FIM в Таїланді, всі чотири гонщика фінішували в першій шістці. […]

Що таке супермото?

Супермото – це відносно новий вид перегонів, який поєднує в собі три різні мотоциклетні дисципліни: мотокрос, шосейно-кільцеві перегони та перегони на плоских трасах.

Траси чергуються між трьома різними типами покриття: Жорсткий грунт рівнинної траси, трампліни та перешкоди мотокросу та асфальтоване покриття шосейно-кільцевих перегонів.

Супермото – це, безумовно, унікальний вид спорту. Ви можете подумати, що встановлення 17-дюймових коліс та спортивних шин на мотоцикл – це божевільна ідея, але ці мотоцикли чудово справляються як з дорогою, так і з твердим ґрунтом.

Супермото – один з найбільш швидкозростаючих стилів їзди зараз, це універсальний, відносно дешевий і, перш за все, веселий вид мотоциклетного спорту.

Навіть якщо ви не берете участь у змаганнях, велосипед Supermoto відкрив цілий новий світ вуличної їзди, залучаючи гонщиків як із шосейно-кільцевих, так і зі стріт-байків.

Але це більше, ніж просто заміна коліс та шин. Обсяг необхідної роботи залежить від типу велосипеда, який ви хочете переобладнати.

Якщо ваш велосипед Dual Sport або ендуро мотоцикл Якщо ви використовуєте велосипед, який вже дозволений для вуличного руху і має фари, спідометр, клаксон, дзеркала та індикатори, то ваша робота значно спрощується.

Якщо ваш велосипед – це мотокрос, який не відповідає жодним вуличним вимогам, ваша робота буде набагато складнішою. Вам потрібно буде модифікувати всю електричну систему мотоцикла, що, якщо ви не мотоциклетний механік, може здатися вам трохи складним завданням.

Точна специфіка буде залежати від вашого конкретного велосипеда, вам доведеться провести власне дослідження щодо того, що потрібно.

Для цілей цього посібника ми будемо вважати, що ваш велосипед вже легально їздить по вулицях, а ваша мета – покращити його керованість на дорозі.

Якщо ви продасте свій байк, ви, ймовірно, не отримаєте назад свої гроші за переобладнання, але якщо ви збережете всі деталі, ви зможете повернутися до стандартної комплектації мотоцикла, якщо захочете.

У цьому посібнику ми розглянемо деталі, які вам знадобляться. Ви можете придбати ці деталі окремо, або може бути повний комплект Супермото Комплект, доступний для вашого велосипеда.

Колеса та шини

Найважливішою частиною переобладнання мотоцикла для супермото є заміна коліс та шин.

17-дюймові колеса спереду і ззаду є найпоширенішими для супермото. Менший діаметр опустить велосипед, що покращить його керованість на дорозі, а більша ширина обода та покришок забезпечить більше зчеплення з дорогою.

3.5-дюймові передні диски та задні диски шириною від 4 до 5 дюймів досить поширені. Майте на увазі, що чим ширше ви їдете, тим більше проблем у вас буде з такими проблемами, як тертя колеса об ланцюг і маятник.

Також може виникнути проблема з вирівнюванням ланцюга через ширшу задню втулку. Це можна виправити за допомогою проставки, яка сидить на двигун сторона передньої зірочки.

Передавальне число / зірочки

Простий спосіб отримати більшу максимальну швидкість для їзди по дорозі – це змінити передавальне число між передньою та задньою зірочками.

Співвідношення визначає, як двигун двигун Оберти переводяться в швидкість заднього колеса з велосипеда. Зміна розміру зірочок, передніх, задніх або обох, змінює передавальне число і те, як велосипед передає потужність на землю.

Простий розрахунок дасть вам передавальне число вашого велосипеда. Якщо стандартні зірочки на вашому велосипеді мають 17 зубців спереду та 45 зубців ззаду, то передаточне число становить 45/17 = 2.647.

Використовуйте це як базову лінію для роботи.

Якщо ви хочете отримати більше максимальної швидкості для вуличного використання, замініть передню зірочку на більший розмір, скажімо, на 18 зубів, щоб змінити передавальне число до: 45/18 = 2.50.

Інший варіант – зменшити розмір задньої зірочки до, скажімо, 43 зубів: 43/17 = 2.52. Недоліком такого “вищого” передаточного числа для більшої максимальної швидкості є більш повільне прискорення.

  • Більша передня зірочка / менша задня зірочка = більша максимальна швидкість / менше прискорення
  • Менша передня зірочка / більша задня зірочка = менша максимальна швидкість / більше прискорення

Вибір за вами – міняти передню чи задню зірочку або обидві разом.

Щоб дізнатися більше про передаточні числа: Калькулятор передаточних чисел для мотоциклів

Подвійні спортивні шини

Подвійні спортивні шини можна додати до стандартної шини для ґрунтового велосипеда, щоб зробити його більш швидкісним велосипед вуличний легальний. Однак вона не буде поводитися на дорозі так добре, як повнорозмірна шина супермото перетворення колеса. Він також матиме менше потенційного зчеплення з дорогою, оскільки шини вужчі.

Двомісні спортивні велосипеди відкривають двері в абсолютно новий світ їзди, адже ви можете їздити як по вулиці, так і по бездоріжжю, маючи при цьому достатнє зчеплення з дорогою та керованість на обох видах. З огляду на це, вона не буде найкращою ні в тому, ні в іншому випадку. Якщо ви в основному їздите на вулиці, я рекомендую вибрати супермото вуличні колеса та шини.

Скільки гуми мені потрібно?

Вибір розміру шин важливий для того, щоб ваш мотард їхав правильно. Якщо у вас занадто широка задня шина, це може погіршити продуктивність.

Наприклад, якщо у вас 4.25-дюймове заднє колесо з шиною 160/17 дюймів, колесо буде затискати борт шини, оскільки воно ширше, створюючи таким чином більш екстремальний профіль з меншим радіусом і, в кінцевому підсумку, меншим дорожнім покриттям.

Однак, якщо ви взуєте шину 150/17″ на той самий обід, вона матиме більшу площу контакту з дорогою і працюватиме краще, ніж ширша шина. Це дослідження, яке ви повинні провести для вашого конкретного року і моделі мотоцикла, щоб визначити, яка комбінація буде найкращою.

Заміна коліс на замовлення

Існує також більш екстремальний маршрут для тих, хто має можливість механічної обробки і хоче, можливо, заощадити кілька баксів. Вуличні колеса від певних велосипедів можуть бути модернізовані, щоб працювати з вашим кросовим велосипедом. Однак, як правило, потрібна механічна обробка, щоб зробити зазор для встановлення на маятник та/або вилку.

Підшипники досить легко замінити, але вам доведеться або знайти колеса з підшипниками того ж розміру, що і ваш бруд велосипед підходити до осі, інакше вам доведеться придбати підшипники з відповідним розміром внутрішнього та зовнішнього діаметрів.

Потенційні проблеми з монтажем супорта

Ще одна проблема, яка може виникнути, якщо ви вирішите зробити це перетворення, – це монтаж супорта. Це залежить від того, який розмір ротора ви збираєтесь використовувати, або якщо ви хочете поставити штатний супорт на колеса, які ви використовуєте.

Я не можу рекомендувати певну установку для всіх, оскільки існує так багато різних велосипедів та комбінацій коліс. На жаль, саме тут вам також доведеться прочитати. Я не рекомендую йти цим маршрутом, якщо ви не маєте механічних схильностей і не маєте можливостей/ресурсів для механічної обробки.

Литі або спиць?

Нарешті, литі колеса не такі міцні, як спиць супермото колеса, і вони не зможуть витримати зловживання стрибками та їздою по бездоріжжю; просто про це також слід пам’ятати.

Увімкнення ваших ліхтарів

Вогні потрібні, якщо ви збираєтеся їздити на вулиці. У кожному штаті все по-різному, але загальні вимоги – це фари (дальнє/ближнє світло), задні ліхтарі/стоп-сигнали, дзеркала, покажчики повороту (в деяких штатах можна використовувати ручні сигнали) та світловідбивачі.

Фари досить легко встановити, якщо ви уважно прочитаєте і будете дотримуватися інструкцій. Щоб придбати комплект для переобладнання фар для ендуро/супермото, натисніть тут або на зображення нижче, щоб купити його на Amazon. В комплект входить все необхідне, окрім фари.

Однак, якщо ви використовуєте мотокрос велосипед, вам знадобиться або альтернативне, або більше джерело живлення для електричної системи. Модернізований або перемотаний статор – це, мабуть, найпростіший спосіб, оскільки лише він живить ліхтарі. Вам потрібно буде придбати регулятор, щоб не перегоріло світло.

На жаль, не для кожного бруду є статор на вторинному ринку велосипед, або, принаймні, надійний. Ще один простий спосіб отримати придатні для використання ліхтарі для вашого вуличного легального переобладнання – це живлення від акумулятора.

Для більшості велосипедів можна придбати додаткову систему освітлення, наприклад, комплект електричних дротів DRC EZ. Живиться від акумулятора з 8 батарейок типу АА, які легко замінюються. Вони працюватимуть кілька годин, залежно від того, скільки у вас ліхтарів і яку потужність вони мають.

Іншим варіантом може бути використання перезаряджаємих ліпо-батарейок, таких як ті, що використовуються в радіокерованих літаках та автомобілях. Вони повинні бути на 12 вольт (4 елементи), щоб відповідати системі освітлення.

Цей шлях вимагає трохи більших початкових витрат, але можливість підзарядки акумулятора полегшує його, тим більше, що вам не потрібно турбуватися про те, щоб носити з собою купу маленьких батарейок типу АА.

Гальма

Щоб їхати швидше, ви повинні вміти швидше зупинятися. Якщо ви переобладнали свій кросовий байк для їзди по вулиці або асфальту, вам потрібно буде оновити передні гальма.

Заднє гальмо не таке важливе, тому що воно гальмує не так сильно, тому воно підходить для більшості райдерів, якщо тільки ви не змагаєтесь у високих темпах супермото гоночний.

Гальмівна система досить проста щодо модифікацій. У вас є головний циліндр, гальмівна магістраль, супорт і ротор.

Найшвидший спосіб отримати більшу гальмівну силу – це замінити ротор на більший, оскільки він створює більше важеля. 320 мм – популярний розмір ротора для мотоциклів, але є кілька моментів, які потрібно врахувати.

Кронштейн для переміщення

Більшість мотоциклів можуть використовувати штатний супорт з більшим ротором, але штатне розташування не підійде. Ось чому ви повинні придбати кронштейн для переміщення на додаток до ротора.

Переконайтеся, що ви купили правильний кронштейн, оскільки розмір / марка ротора і супорта можуть відрізнятися. Супорти з чотирма або шістьма поршнями є поширеною модернізацією, оскільки це також забезпечить більшу гальмівну силу.

Потрібна гальмівна сила

Гальмівна лінія зі сталевої або алюмінієвої оплітки є досить недорогим аксесуаром для вашої гальмівної системи, і вони працюють краще, ніж штатний гумовий шланг. Вони витримують більший тиск і дають вам більш стабільне і менш “кашоподібне” відчуття в порівнянні зі стандартними.

Оновлення головного циліндра

Модернізація головного циліндра може коштувати дорого, але якщо ви берете участь у перегонах і хочете отримати максимальну потужність з меншими зусиллями, то кращий головний циліндр доповнить пакет. Існує досить багато варіантів на вибір, і, як правило, ви отримуєте те, за що платите.

З іншого боку, багато гонщиків з обмеженим бюджетом знаходять МС з іншого бруду велосипед, вуличний велосипед або навіть квадроцикл, кращий за той, що вже є. Не забудьте провести деякі дослідження щодо того, що працює з вашим конкретним велосипедом, якщо ви вирішите оновити.

Аксесуари

І останнє, але не менш важливе – це “аксесуари”, які ви повинні додати до свого мотарда, щоб зробити його “легальним” і пройти техогляд, якщо це необхідно. Кожен штат трохи відрізняється, тому я просто розповім про основні вимоги.

Майже в кожному штаті, якщо не в кожному, потрібно мати працюючий звуковий сигнал. Це не обов’язково має бути щось вигадливе. Насправді, багато велосипедистів купують дешеві велосипедні клаксони з Walmart. Сигнали повороту можуть бути потрібні або не потрібні. Ручні сигнали дозволені в деяких штатах.

Високий-низький промінь

У більшості штатів потрібна фара з ближнім і дальнім світлом, а також працюючий задній/гальмівний ліхтар, який працює з заднім гальмом. Світловідбивачі – хороша ідея, незалежно від того, чи є вони обов’язковими чи ні.

Це зробить вас трохи помітнішим, і якщо вас зупинять, поліцейський може сприйняти вас більш серйозно, якщо ви додасте такі маленькі елементи безпеки, як ці. Вам, швидше за все, знадобиться дзеркало, щоб бути законним, тому підійде просте дзеркало, встановлене на кермі або на торці бару.

Легальний вихлоп для брудних велосипедів Streel

Вихлопна труба, дозволена правилами дорожнього руху, – хороша ідея, якщо ваш байк перевіряють. Більшість мотоциклів для бездоріжжя мають штамп “Тільки для бездоріжжя” на вихлопній трубі, який не буде працювати, якщо поліцейський буде ретельно перевіряти ваш мотоцикл.

Крім того, велосипеди, які перевозять пасажирів, повинні мати відповідну конструкцію сидіння та пасажирські кілочки. Я знаю, що супермотоце одномісні байки за 99.9% часу, але це ще одна річ, про яку варто пам’ятати.

велосипед, супермото, шини, великий, двигун

Тепер настав час почати будувати свій велосипед! Всі ці деталі швидко зношуються, саме тому правильно налаштовані супермотоцикли (особливо з покриттям) так дорого коштують уживані.

Ви, ймовірно, не отримаєте свої гроші назад, коли підете його продавати, але вони можуть бути варті того, щоб знати, що ви побудували його з усіма деталями, які хочете. Якщо ти купиш повний комплект супермото комплект для вашого кросового велосипеда, ви завжди можете повернутися до базової комплектації, якщо захочете знову покататися по бруду

License Plate Bracket

Any dual sport or street legal dirt bike needs a license plate to meet law requirements. License plate brackets are cheap and easy to install with some basic tools, such as a drill and screwdriver.

Most license plates mount to the rear fender with several screws. Drilling holes in the fender will most likely be required.

938 Нм 14 200 об/мин

Stark VARG обеспечивает невероятный крутящий момент 938 Нм на заднем колесе, а двигатель с гильзой из углеродного волокна вращается со скоростью до 14 200 об/мин.

Stark VARG обеспечивает невероятный крутящий момент 938 Нм на заднем колесе, а двигатель с гильзой из углеродного волокна вращается со скоростью до 14 200 об/мин.

Больше 100 режимов езды

Stark VARG оснащен телефоном Android Stark, с помощью которого можно легко настроить байк, регулируя кривую мощности, торможение двигателем, эффект маховика и контроль сцепления, что, в свою очередь, позволяет идеально подогнать мотоцикл под любого гонщика и трассу.

Stark VARG оснащен телефоном Android Stark, с помощью которого можно легко настроить байк, регулируя кривую мощности, торможение двигателем, эффект маховика и контроль сцепления, что, в свою очередь, позволяет идеально подогнать мотоцикл под любого гонщика и трассу.

5kWh – до 6 часов езды

На Stark VARG с батареей емкостью 6.5kWh вы сможете до 6 часов наслаждаться непринужденным катанием по трейлам или проехать всю трассу MXGP. Подзарядка байка занимает от 1 до 2 часов в зависимости от розетки и зарядного устройства.

На Stark VARG с батареей емкостью 6.5kWh вы сможете до 6 часов наслаждаться непринужденным катанием по трейлам или проехать всю трассу MXGP. Подзарядка байка занимает от 1 до 2 часов в зависимости от розетки и зарядного устройства.

Катайтесь везде и в любое время

Благодаря почти бесшумному двигателю Stark VARG вы сможете кататься везде, в любое время, наслаждаясь местами, о которых вы раньше даже не мечтали.

Завдяки майже безшумному двигуну Stark VARG ви зможете кататися всюди, в будь-який час, насолоджуючись місцями, про які раніше навіть не мріяли.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top