Mtb велосипедист. Допоможіть, коли вам це потрібно, використовуючи E-MTB

Як розпочати катання на гірських велосипедах: Повний посібник для початківців подрібнювачів

Існує велика ймовірність того, що в цій статті розкидані партнерські посилання. Якщо ви натиснете на один з них, я можу отримати невелику комісію без додаткової оплати для вас, і я обов’язково використаю її на купівлю велосипедного спорядження.

Отже, ви хочете дізнатись, як почати їздити на гірському велосипеді? Awesome! Я повністю підтримую це рішення

Гірський велосипед – моя найулюбленіша річ у світі, і я впевнений, що вам вона теж сподобається. Ви зможете дослідити дивовижні та красиві місця, розважитися на стежках з друзями, набути впевненості на велосипеді та поза ним велосипед (серйозно, гірський велосипед допомагає і в реальному житті!), станете сильними та підтягнутими, і багато іншого.

Але я також знаю, що світ гірських велосипедів може трохи залякати. Я був там! Питання на кшталт:

  • “Який у мене велосипед? потрібно?”
  • “Що мені слід вдягати”
  • “Чи небезпечний гірський велосипед” і т.д. ..

можуть прокручуватися у вашій голові.

Для тих, хто тільки починає, все це може здатися трохи приголомшливим. Але не дозволяйте цим невизначеностям стримувати вас. Як і в будь-якому спорті, існує крива навчання – і іноді вона крута, але як тільки ви берете на себе зобов’язання вчитися і виходите за межі своєї зони комфорту, саме тоді починається справжнє задоволення.

Я катаюся на гірському велосипеді вже багато років і все ще вчуся. Це одна з речей, які я люблю в цьому виді спорту. Але я також з’ясував дещо про гірський велосипед, чим хочу поділитися з вами, коли ви почнете кататися. Наприклад, як не загинути (це важливо), яке спорядження дійсно необхідне, як знайти цікаві маршрути та чого очікувати від перших поїздок.

Я люблю знайомити нових людей з гірським велосипедом, тому якщо у вас є питання і ви хочете отримати відповіді на них, читайте далі!

У що саме ви втягуєте себе?

Гірський велосипед вперше почав набувати популярності в США у 1980-х роках у Каліфорнії, коли шукачі адреналіну брали свої хиткі велосипеди для коротких поїздок і мчали крутими пожежними дорогами та розмитими нелегальними стежками.

Якщо ви подивитеся деякі з ранніх відео, ви запитаєте, як хтось міг подумати, що це може бути весело.

На щастя, за наступні кілька десятиліть гірський велосипед – і гірські велосипеди – пройшли довгий шлях.

Сьогодні існують професійно побудовані потокові траси, гірські велосипеди з сучасною геометрією, які роблять підйоми та спуски набагато веселішими, обслуговуються підйомниками велосипед парки і навіть електричні гірські велосипеди!

Світ гірських велосипедів вибухнув, і це чудовий час, щоб дізнатися, як почати кататися на гірських велосипедах. Ось кілька порад, які допоможуть вам краще зрозуміти, у що ви втягуєтесь:

Біговий гірський велосипед

Крос-кантрі – найдоступніший стиль гірського велосипеда, і саме його ви, ймовірно, будете використовувати найбільше, коли тільки починаєте кататися. Подумайте про піші прогулянки, але на велосипед.

Ці маршрути, як правило, менш технічні та більш пологі, і вони часто пролягають через красиву місцевість з чудовими краєвидами. Гірський крос-кантрі відмінно підходить для новачків, адже більшість трас XC (скорочення від крос-кантрі) не вимагають просунутих велосипедних навичок або високого рівня фізичної підготовки і дозволяють початківцям відчути, як це – кататися в горах велосипед на одноколійних трасах.

Ендуро або гірський велосипед для маунтинбайку

Їзда в стилі ендуро – або All-Mountain – охоплює всі типи місцевості: від їзди по пересіченій місцевості до кам’янистих і бурхливих спусків і всього, що між ними. Це їзда по пересіченій місцевості, але на вищому рівні.

велосипед, велосипедист, допомога, потреба

Зазвичай тут є більші підйоми, крутіші спуски та більше технічних особливостей, як штучних, так і природних, на яких потрібно орієнтуватися.

День їзди на ендуро може включати в себе підйом на гондолі на вершину гори, крутіння педалей на бічному траверсі, а потім бомбардування донизу на бурхливому спуску.

Або день їзди на ендуро може означати крутити педалі на технічному підйомі з поворотом, а потім спускатися вниз по рівнинній трасі. З Ендуро світ – це ваша устриця.

(Термін “ендуро” походить від перегонів на гірських велосипедах). Гонщики ендуро долають широкий діапазон місцевості під час змагань. Змагання з ендуро можуть тривати кілька днів, причому кожен день включає кілька етапів гонки на різних трасах).

Гірський велосипед для швидкісного спуску (DH)

Гірський велосипед для швидкісного спуску, як правило, означає їзду на спеціальному велосипеді для швидкісного спуску. Велосипеди для даунхілу набагато важчі, ніж велосипеди для ендуро або крос-кантрі, і, як правило, мають вилку з подвійною короною та котушковий амортизатор. Ці м’ясисті амортизатори роблять їзду по пересіченій місцевості набагато м’якшою та стабільнішою на швидкості.

Велосипеди для даунхілу також мають низьку передачу, тому вони не призначені для їзди в гору або навіть по рівній місцевості. Зазвичай ви можете знайти гірських велосипедистів для даунхілу в велосипедних парках з підйомниками, але траси для DH можна знайти скрізь, де є крутий схил.

Існує невелика сіра зона між гірським велосипедом ендуро та гірським велосипедом для швидкісного спуску. Ендуро-райдери можуть – і роблять – їздити по гірських трасах, але головна відмінність полягає в велосипеді. Гірські велосипеди призначені для швидкісного спуску по божевільній місцевості, в той час як велосипеди для ендуро призначені для всього потроху.

Читайте далі: Шукаємо новий велосипед? Ознайомтеся з найкращими гірськими велосипедами для початківців, які допомога підніміть своє катання на новий рівень.

Mtb велосипедист

Ми – велосипедна спільнота, захоплена гірським велосипедом і всім, що з ним пов’язано.

Будь ласка, дотримуйтесь правил етикету, а якщо ви цього ще не зробили, прочитайте нашу вікі-сторінку.

Пам’ятайте, що голосуйте за якість, а не за думку, і нехай назви ваших робіт будуть фактологічними та вільними від думок. Не знижуйте оцінки лише тому, що ви з ними не згодні.

З іншого боку, будьте щедрі на голоси “за. Зрештою, вони безкоштовні.

Якщо ви вважаєте, що ваше повідомлення було видалено помилково, скористайтеся повідомленням, на яке посилаються модератори в бічній панелі, і додайте посилання на ваше повідомлення. (Інакше ми проігноруємо це. Ми зайняті, врешті-решт.)

Загальне правило – фото та відео на r/mtb повинні бути з людьми, які їздять на гірських велосипедах. Фотографії вашого велосипеда, притуленого до дерева, або з ринку, повинні бути подані у вигляді текстових повідомлень з посиланнями на ваші зображення в тілі повідомлення (як це!), або в темі Тижневе фото, яку щоп’ятниці публікує АвтоМодератор.

У кожного велосипедиста є чому навчити і чому навчитися.

Не купуйте апгрейди, підвищуйте класи.

Потреба в гідратації для гірських велосипедів

Гонщики гірських велосипедів повинні прагнути пити достатню кількість рідини щодня, щоб заповнити втрати рідини, адаптуючись до факторів, які збільшують втрати рідини, таких як температура, швидкість потовиділення, інтенсивність, тривалість та висота над рівнем моря.

велосипед, гонщик, допомога, потреба

Не обов’язково і не практично заповнювати 100% втрат рідини під час тренування або перегонів, натомість потрібно намагатися заповнити 150% об’єму рідини, втраченої протягом 4-6 годин після тренування.

Що їсти та пити перед змаганнями

Оскільки вуглеводи є основним джерелом палива під час високоінтенсивних тренувань, запаси м’язового палива слід поповнити за 24-36 годин до змагань, щоб оптимізувати продуктивність у день змагань. Залежно від тривалості змагань, крос-кантрі гонщик може запланувати день відпочинку або легких тренувань напередодні змагань, дотримуючись плану вуглеводного навантаження, щоб максимізувати запаси глікогену в м’язах. Вживання їжі з низьким вмістом клітковини за 12-24 години до змагання може зменшити ймовірність розладу кишечника.

Їжа перед змаганнями – це життєво важлива можливість поповнити запаси глікогену (особливо в печінці) та оптимізувати стан гідратації. Для забігу рано вранці, коли часу обмаль, за 1-2 години до забігу можна з’їсти легкий перекус з низьким вмістом клітковини та багатих на вуглеводи продуктів. Пізніший час забігу може дозволити більш щільний прийом їжі за 3-4 години до старту, а потім невеликий перекус або рідину, що містить вуглеводи, перед стартом забігу. Ці страви слід практикувати на тренуваннях перед довгими поїздками.

Відповідні передзмагальні страви та закуски:

  • Каша з бананом
  • Сухі сніданки з молоком та фруктами
  • Страва з рису або макаронів
  • Бутерброд/рол з легкою начинкою або банан
  • Печена картопля
  • Рис з вершками
  • Булочки або тости з джемом або горіховим маслом
  • Спортивні батончики

Щоб запобігти зневодненню і, як наслідок, зниженню концентрації та продуктивності, важливо збільшити споживання рідини за кілька днів до змагань і під час їжі перед ними.

Що їсти та пити під час змагань

Під час перегонів потреби в їжі та рідині залежать від дистанції, вибору їжі перед перегонами та практичних труднощів, пов’язаних з прийомом їжі та питтям під час змагань. У коротких високоінтенсивних змаганнях невелика кількість вуглеводів (наприклад, якщо потримати спортивний напій у роті протягом 5 секунд) може покращити результати.

Для забігів тривалістю понад 60-90 хвилин споживання 30-60 г вуглеводів на годину може допомога запобігти м’язовій втомі, підтримувати темп і пізнавальну активність, а також підвищити продуктивність. Експерименти під час довгих, важких тренувань або перед гонками дозволять допомога визначити вуглеводний і рідинний потенціал спортсмена та його толерантність до продуктів, а також виявити будь-які проблеми зі шлунково-кишковим трактом. Залежно від індивідуальних уподобань та толерантності можна включати комбінацію спортивного харчування та цільнозернових продуктів. Під час гірських забігів зазвичай вживають такі продукти, багаті на вуглеводи: банани, батончики, батончики, батончики, батончики велосипед банани, спортивні батончики, гелі, фруктовий торт, солоні кекси, бутерброди з джемом/вегемітом, спортивний напій, фініки, мармелад.

Під час перегонів неможливо і не потрібно заповнювати 100% втрат рідини під час змагань. Розуміння індивідуальної швидкості потовиділення допомога визначити відповідний план споживання рідини під час перегонів – акредитований спортивний дієтолог може Допоможіть з цим.

Слово для пуристів

Я розумію. Велосипед – це коли ти можеш вибратися в дику місцевість власними силами. Я не впевнений, що купив би електровелосипед, якби ще міг крутити педалі, щоб дістатися додому. З іншого боку, я розумію фактор задоволення: більше потужності = більше задоволення. Втім, я теж не збираюся виїжджати на траси на мотоциклі.

Якщо у вас є проблеми зі здоров’ям? велосипедист досягає віку або має проблеми зі здоров’ям, коли вони потрібна допомога залишатися на трасі, хто я такий, щоб їм забороняти? Я б хотів бачити їх на природі, а не сидіти вдома. І коли я доживу до цього віку, техніка буде ще кращою, легшою та розумнішою. Тож, гадаю, мій висновок такий: давай, давай.

І останнє слово. Де були всі скарги, коли гірські велосипедисти використовували крісельні підйомники та шатли для підйому? Чи справді є велика різниця?

Ультра-супер-плюшевий жирний велосипед з подвійною підвіскою електронний велосипед

Ця еволюція неминуче мала відбутися. Максимально збільшивши все, ви можете отримати товсту шину, дуалі з електродвигуном. Шини, можливо, не такі товсті, як на найтовстіших мотоциклах, але вони, безумовно, досить широкі.

Чи заходить такий монстр-велосипед занадто далеко? Це справді роздягнений мотоцикл?? Ну, не зовсім, оскільки більшість цих моделей мають допомогу педалі, а не дросельної заслінки. Крім того, вони не шумлять і виглядають дуже схожими на традиційні велосипеди з подвійною підвіскою.

Знову ж таки, для людей похилого віку гонщик?, це питання уподобань. Такий вид їзди може навіть утримати на трасі тих, хто має більш серйозні проблеми з артритом. Проте, якщо ви впадете, жодна електрична допомога чи підвіска не врятує вас від падіння допомога. Тож тримайте гумову сторону вниз.

Інші проблеми зі здоров’ям, які слід враховувати для літніх гірських велосипедистів

З віком ви повинні враховувати ці фактори при виборі гірського велосипеда:

  • Серцево-судинна підготовка – проконсультуйтеся з лікарем щодо цього. Ви не хочете мати проблем у лісі. Якщо у вас є серцеві захворювання, вам краще їздити по рівнинній місцевості з електроприводом або дроселем.
  • Артрит – я вже згадував це кілька разів. Товсті шини та підвіска є ключовими.
  • Рефлекси – деякі неврологічні проблеми зі здоров’ям можуть вплинути на вас тут. Обирайте товсті велосипеди, які поглинають удари, коли ви не можете реагувати так швидко.
  • Біль у коліні – це може бути складно. Біль може бути пов’язаний з поганим налаштуванням, тому перевірте положення педалей і сидіння. Дізнайтеся більше про біль у коліні з цієї статті – Як зменшити біль у коліні при їзді на гірському велосипеді
  • Біль у спині – Перевірте кут нахилу стебла. Подумайте про заміну на більш вертикальне положення. Крім того, вибоїста їзда може спричинити біль у м’язах. Підвіска та товсті шини можуть згладити їзду.
  • Остеопороз – витончення кісток частіше зустрічається у жінок похилого віку, але може виникнути і у чоловіків. Це те, що варто враховувати, думаючи про падіння. Якщо у вас діагностовано остеопороз, уникайте технічних трас та швидкісних спусків.

Залишайтеся на велосипед – це зберігає молодість

Незалежно від того, скільки вам років, робіть все можливе, щоб продовжувати крутити педалі. Існує величезний тиск на те, щоб припинити займатися спортом з віком, але це лише змушує вас старіти швидше. У багатьох країнах люди продовжують їздити на велосипедах до 60-70 років, а дехто навіть до 80 років.

велосипед, велосипедист, допомога, потреба

Зараз ви, можливо, не бомбите товсті одноколійки на старшому кінці спектру, але ви все ще можете крутити педалі на залізничних коліях або велодоріжках. Крім того, з велосипедами, про які ми говорили в цій статті, ви можете залишатися на випробуваннях довше, ніж будь-коли. Вперед!

Шукаєте більше статей про те, як їздити на МТБ? Натисніть. ТУТ

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top