Великі пригодницькі велосипеди. Royal Enfield Himalayan

Поради для великих пригод на велосипеді Велосипеди Позашляховик – їзда по гравію

Страхові тарифи зростають. Якщо ви не перевіряли свій тариф протягом останніх 3 місяців, ви, ймовірно, переплачуєте. Натисніть нижче, щоб порівняти безкоштовні пропозиції.

Коли прийшов час переходити від їзди по дорогах до їзди по бездоріжжю, я точно знав, що мені потрібно: досвід їзди по гравію та твердому покриттю. Вживаний BMW G650 Sertao допоміг мені почати, оскільки я пройшов курси підготовки до бездоріжжя, а потім постійно практикувався. Сьогодні, як сертифікований інструктор з бездоріжжя, я маю можливість навчати інших гонщиків, як долати гравій та тверде покриття.

Навчання їзди на мотоциклі по гравію та твердому ґрунту зосереджується на 5 ключових аспектах:

  • Бачення – мати хорошу видимість, щоб планувати свій наступний крок
  • Імпульс – зберігайте постійний рух вперед
  • Повороти – дізнайтеся, чим відрізняються повороти на бездоріжжі від поворотів на дорозі
  • Зважте кілочки – використовуйте правильне положення тіла, щоб керувати своєю їздою
  • Налаштування мотоцикла – нехай ергономіка мотоцикла відповідає вашим потребам

Ця публікація може містити партнерські посилання. Будь ласка, ознайомтеся з нашою Політикою конфіденційності для більш детальної інформації.

За оцінками, 80% доріг у світі – ґрунтові, тож тільки уявіть собі всі можливості для їзди! Давайте розглянемо ті ж поради, які я даю своїм учням під час тренувань на гравії, і підготуємо вас до успіху на бездоріжжі.

ПОРАДА №1

“Дивись, куди хочеш їхати” – це стандартна порада для всіх мотоциклістів. Але що це насправді означає, і як ми це робимо на практиці?

На бездоріжжі шорстка поверхня гравію або вибоїни в твердому грунті можуть призвести до ковзання або удару передньої шини. Якщо вибоїна коли-небудь заставала вас зненацька на дорозі, ви вже розумієте, як це, коли нерівна поверхня виводить велосипед з ладу.

Коли ми “дивимось туди, куди хочемо їхати”, ми насправді дивимось туди, куди хочемо, щоб велосипед доїхав (наприклад, до точки входу в поворот). Завжди уникайте дивитися вниз на переднє колесо або надмірно аналізувати нерівності рельєфу, через які переднє колесо стукає по дорозі. Ця порада просто нагадує нам про необхідність тримати наш погляд попереду, коли велосипед рухається під нами, щоб скеровувати його в напрямку нашої лінії зору.

ФІКСАЦІЯ ЦІЛІ ДУЖЕ РЕАЛЬНА

Якщо ви їдете на велосипеді по шосе і раптом бачите великий шматок лопнувшої шини вантажівки на вашій смузі, чи будете ви тримати свій погляд виключно на шині?? Або ж ви швидко проскануєте найближче оточення, а потім подивитеся вперед, щоб знайти безпечну і чітку лінію, до якої можна рухатися? Звичайно, останній варіант є найбезпечнішим; в іншому випадку ваша фіксація на шині, швидше за все, призведе до того, що ви вдаритеся об неї.

пригоди, велосипеди

Подивіться тут кілька прикладів того, про що ми говоримо:

ПОРАДА #4

Першим моїм мотоциклом був Harley Davidson Street Glide, який дозволяв надзвичайно розслабити положення тіла, і ніколи не було причини стояти на тих повних підніжках! Коли мій перший інструктор з бездоріжжя почав використовувати фрази на кшталт “встаньте” та “керуйте ногами”, я зрозумів, що мій стиль їзди ось-ось зміниться.

ПРАВИЛЬНА ПОРАДА – КЕРУВАТИ НОГАМИ?

Замість того, щоб навчати нових позашляховиків концепції “кермувати ногами”, я вважаю за краще тренувати їх, як правильно “зважувати кілочки” з динамічним позиціонуванням тіла і постійними тонкими змінами в розподілі ваги. Це може здатися питанням семантики, але переорієнтація гонщика на “зважування”, а не на “керування”, дуже ефективна.

Гравій та твердий грунт – ідеальний стартовий майданчик для їзди по бездоріжжю. Незалежно від того, чи збираєтесь ви їздити лише випадковими ґрунтовими дорогами, чи плануєте потрапити на синглтрек, ці 5 порад стануть вам у нагоді. Виїжджайте і отримуйте задоволення!

Жорсткі поїздки: Топ-10 пригодницьких мотоциклів

Проблема при спробі скласти топ-лист для пригодницьких мотоциклів полягає в тому, що кожен має власну думку про те, що таке пригодницький мотоцикл насправді. Різні люди мають різні уявлення про те, що таке “пригода”, тому не дивно, що цей сегмент важко визначити. Для деяких гонщиків пригода – це довгий шлях по шосе, розбитому на кілька ґрунтових доріг, які вони знають на іншій стороні автостради. Для інших це означає годинами стояти на кілочках, продираючись крізь вибоїни та збиваючи багнюку на кожному кроці.

Ще однією важливою проблемою є те, що багато великих виробників із задоволенням ставлять слово “пригодницьких“Вони переганяють через бак щось із свого модельного ряду і продають це як щось, що здатне без проблем перетинати пустелі та джунглі. І це не зовсім так для більшості так званих пригодницьких велосипедів.

Для початку, ви маєте ту категорію мотоциклів, які виглядають так, як повинен виглядати пригодницький турист – вертикальне положення для їзди, довший хід підвіски, передній екран – але насправді вони набагато краще почуваються в міському середовищі.

Далі, у вас є інша крайність: утилітарні мотоцикли для бездоріжжя мотоцикли які дійсно можуть долати гори та перепливати річки, але вони не дуже веселі, коли ви намагаєтесь проїхати серйозний кілометраж дорогами з туристичним спорядженням, пристебнутим до неіснуючого сидіння.

Ідеальний пригодницький мотоцикл повинен увібрати в себе найкращі елементи обох цих світів і поєднати їх у зручному корпусі.

Оскільки немає чіткого консенсусу щодо того, що таке пригодницький мотоцикл, цей список охоплює всі варіанти. У нас є кілька тематичних пригодницьких мотоциклів, але здебільшого ми вирішили зупинитися на мотоциклах, які дійсно можуть впоратися з бездоріжжям. І під бездоріжжям ми маємо на увазі справжнє бездоріжжя – не піщану доріжку чи злегка каламутну калюжу. Якщо ви шукаєте суто позашляховий мотоцикл для бездоріжжя, перегляньте наш гід по мотоциклам для бездоріжжя. Почнемо з більш орієнтованих на місто пригоди машини.

Безстрашні поїздки: Топ-10 Пригода Мотоцикли

Kawasaki KLR650 ABS

Kawasaki KLR650 – це один з найкращих мотоциклів пригодницькі мотоцикли на ринку, особливо з останнім оновленням. За ціною, схожою з іншими бюджетними пригодами велосипеди Як і Vistrom та DR650 від Suzuki, KLR650 забезпечує велику віддачу за ваші гроші. Якщо ви шукаєте серйозної пригоди, їзда на одному з цих транспортних засобів принесе вам дивіденди. Проста одноциліндрова конструкція двигуна робить його простим і базовим мотоциклом, який можна відремонтувати за допомогою будь-якого інструменту, що є у вашому арсеналі.

Простота KLR650 може бути його привабливістю, але він також поставляється зі звичайними туристичними та пригодницькими аксесуарами, такими як передній екран, пристойного розміру бензобак і багажники, і, звичайно, він приносить абсолютну радість від їзди. Ви не отримаєте призів за прискорення на дорозі, але для подолання пересохлих русел річок або риб’ячого хвоста в піщаних дюнах KLR650 є зручним компаньйоном. І ви можете придбати їх за дуже хорошими цінами.

KTM 1290 Super Adventure R

KTM, безсумнівно, є одним з лідерів в області пригодницьких мотоциклів, і його оновлення Super Adventure лінії неймовірні. Зокрема, нам подобається 1290 Super Adventure R – він оснащений такою кількістю найсучасніших дзвіночків, свистків та допоміжних пристроїв, що важко зрозуміти, хто на кому їде, коли ви берете його на тест-драйв. Це мотоцикл, створений для справжніх пригод. Якщо ви просто хочете прикинутися пригодницьким мотоциклістом, то це колосальна трата грошей.

KTM 1290 Super Adventure R – це не лише 21- та 18-дюймові передні та задні колеса зі спицями, а й повністю регульована підвіска WP, що дозволяє вам відчути себе справжнім мотоциклістом бездоріжжя. Нам не потрібно писати ліричні вірші про те, наскільки хороші пригодницькі мотоцикли KTM, тому що за нас все скажуть трофейні шафи компанії.

BMW F850GS

У нашій битві 800-х у нас був один явний переможець. Між Triumph Tiger та BMW F850GS я обрав BMW. Яким би цікавим та екзотичним не був трициліндровий двигун, немає нічого поганого в старому доброму двоциліндровому двигуні. З 90 к.с., 63 фунт-фут крутного моменту та пристойною максимальною швидкістю 125 миль/год, BMW – це велике задоволення на дорогах, але ще більше задоволення від їзди по бездоріжжю. Вірите чи ні, але він легший і більш керований, ніж Triumph, і він відчуває себе дуже міцним і стабільним на бездоріжжі. В якості пригода F850GS – це фантастичний варіант, і він поставляється з цілою низкою багажних опцій і доповнень, які ви можете очікувати від пригодницького мотоцикла BMW.

Як і у будь-якого мотоцикла, у цього є кілька мінусів. BMW F850GS не отримав вищу оцінку в нашому списку, тому що це не найцікавіший мотоцикл на ринку, сидіння не найзручніше, і є багато ергономічних роздратувань, таких як занадто низький екран і підніжки недостатньо широкі для нормальної людської ступні. Невеликі проблеми, правда, але все ж таки проблеми.

Kawasaki Versys

Першим у нас є Kawasaki Versys. Неможливо заперечити, що Versys є винятковим мотоциклом – він ідеально підходить для поїздок на роботу, їзди по шосе та подорожей на далекі відстані. Однак, як пригода мотоцикл, це не так добре, як могло б бути. Це скоріше пригодницький мотоцикл, ніж справжній пригода мотоцикл, але він більш ніж здатний виконати роботу за умови, що ви знаєте обмеження мотоцикла і поважаєте їх. Чи дозволить він вам дослідити кілька хороших позашляхових стежок? Так. Чи зможе він успішно перевезти вас через пустелю Гобі? Малоймовірно.

пригоди, мотоцикли

Це чудовий вибір для пригода мотоцикл, якщо ви шукаєте універсальний мотоцикл, на якому будете їздити переважно по дорогах. Паралельно-двійний двигун має приємну, плавну подачу потужності та забезпечує винятковий пробіг. Поєднайте це з практичністю зручного сидіння для далеких поїздок та іншими зручностями для водія, такими як високе лобове скло та розслаблене положення під час їзди, і ви отримаєте чудовий мотоцикл у ваших руках. Тільки не очікуйте, що він виграє багато гонок по бездоріжжю, поки ви на ньому їздите.

Suzuki V-Strom

Далі у нас Suzuki V-Strom 650. V-Strom дуже схожий на Kawasaki Versys в тому, що це скоріше тематичний мотоцикл, ніж справжній пригоди мотоцикл. Однак він має трохи вищі показники, ніж Kawasaki, завдяки тому, що оснащений більш орієнтованими на бездоріжжя 19-дюймовими передніми колесами – що має велике значення, коли ви намагаєтесь проїхати кам’янистою стежкою. На жаль, цього недостатньо, щоб просунути його далі в списку, але це не означає, що він не заслуговує на згадку. V-подібний 645-кубовий V-подібний двигун з уприскуванням палива розвиває 66 к.с. при 8 800 об/хв і близько 44.5 фунт-фут крутного моменту при 6 400 об/хв – і це абсолютна мрія для їзди по бездоріжжю.

Знову ж таки, це кращий пригодницький мотоцикл для тих, хто віддає перевагу пригодам на асфальтованих дорогах, але яких легко переконати час від часу поглянути, куди веде заросла стежка – за умови, що вони знають, коли достатньо. Він не дуже хороший на бездоріжжі, якщо ви не досвідчений кущовик. Однак, якщо ви шукаєте універсальний мотоцикл з великим пробігом, який допоможе вам приборкати міські джунглі, це ідеальний вибір.

Yamaha Ténéré 700 – 10 299

Yamaha вже кілька років дражнила про запуск Tenere 700. Цей мотоцикл оснащений 689-кубовим паралельно-двійним двигуном, який вперше з’явився на FZ/MT-07. Окрім вражаючих кінських сил, цей паралельно-двійний двигун пропонує багато задоволення, що робить його ідеальним пригодницьким мотоциклом середньої ваги. Цього разу Yamaha вирішила не йти звичайним шляхом і випустила вуличний ADV. Натомість, вони розробили Tenere 700 як пригодницький мотоцикл для їзди по бездоріжжю з мінімальними вуличними аксесуарами. Комбінація 18-дюймових/21-дюймових задніх/передніх коліс з дротяними спицями дозволяє насолоджуватися широким спектром можливостей для агресивної пригодницької їзди.

43-міліметрова перевернута передня амортизаційна вилка також легко регулюється і пропонує близько 8.3 дюйми ходу. Вилка задньої підвіски регулюється за попереднім натягом і забезпечує 7.9 дюймів ходу. Крім того, Tenere 700 має тонкий бак, пласке сидіння та вузький корпус, щоб вам було легше міцно тримати мотоцикл колінами, коли ви стоїте. Деякі помітні особливості велосипеда Yamaha Tenere 700 включають: перемикання ABS, трекшн-контроль та інші мінімальні електронні допоміжні засоби для водія.

AJP PR7 Adventure 650 – 11 500

За словами Madornomad, AJP PR7 Adventure 650 – це дуже агресивний пригодницький мотоцикл, який найкраще підходить для багатьох любителів позашляхових пригод. Португальська фірма-виробник випустила супермото та ендуро велосипеди за останні 30 років. Нещодавно компанія вирішила випустити нові модифікації велосипедів, про що свідчить модель PR7 Adventure.

Наприклад, AJP оснащений широким спектром аксесуарів для їзди по бездоріжжю, таких як передні 48-міліметрові вилки USD, які повністю регулюються, і задні вилки Sachs з прогресивною повністю регульованою підвіскою, пульсуючий одноциліндровий двигун, 21/18-дюймові передні / задні шини, а також налаштування в стилі ралі Дакара. AJP PR7 Adventure оснащений 600-кубовим одноциліндровим двигуном, який видає вражаючі 48 к.с. та 42.Максимальний крутний момент 8 фунт-фунтів.

Aprilia Tuareg 660 – 11 999

Aprilia Tuareg 660 – це пригодницький мотоцикл середньої ваги з 600-кубовим паралельно-двійним двигуном, що походить від RSV4 велосипеди. Це той самий двигун, що використовується в Aprilia RS660 і Tuono 660. На відміну від попередніх моделей, Tuareg 660 оснащений решітчастою рамою замість звичайної балочної рами. Незважаючи на те, що модельний ряд Aprilia не поступається багатьом позашляховим мотоциклам інших виробників, бренд сконструював цей мотоцикл таким чином, щоб зробити його приємно комфортним під час їзди по різним дорожнім покриттям. Наприклад, велосипед оснащений довгохідною підвіскою розміром 9.4-дюймові колеса допомагають Tuareg 660 легко долати дорожні перешкоди.

21/18-дюймова колісна пара надає велосипеду безліч варіантів шин, які найкраще підходять для їзди по дорогах та бездоріжжю. Кермо стратегічно розташоване для комфортної їзди, а паливний бак сформований таким чином, щоб гонщик міг зручно стояти під час їзди. Як і всі нові моделі Aprilia, Tuareg 660 оснащений системою Performance Ride Control (APR-C), яка є фірмовим електронним комплексом допомоги бренду. Інші помітні функції Aprilia Tuareg 660 включають: регульований контроль тяги, гальмування двигуном, стабільне управління колесами, чотири режими їзди та ABS. Однак деякі функції доступні лише в деяких режимах їзди. Aprilia Tuareg 660 має всі необхідні компоненти для пригодницького мотоцикла середньої ваги.

Harley Davidson Pan America 1250 Special

Harley Davidson Pan America 1250 Special

Це перша в історії Harley Davidson спеціально створена пригодницька модель мотоцикла. З рідинним охолодженням 1250.3-циліндровий V-подібний двигун потужністю 150 к.с. і крутним моментом 94 фунт-фунтів має достатньо сили, щоб ви могли їздити навіть по найскладніших місцевостях.

Він оснащений широким спектром специфікацій, таких як багатопозиційна задня педаль гальма, алюмінієва пластина Skid Plate, підігрів ручок та система моніторингу шин в реальному часі, щоб дати вам уявлення про це.

  • Що ж, це перша пригодницька модель від Harley Davidson
  • Потужний V-подібний двигун з рідинним охолодженням
  • Він оснащений низкою передових технічних характеристик.

BMW R 1250 GS Adventure

Піонерами в цьому сегменті мотоциклетного світу є компанія BMW, яка понад чотири десятиліття тому випустила свій перший мотоцикл ADV. Тепер, їхня нова та вдосконалена німецька конструкція, розроблена велосипеди досі залишаються одними з найкращих моделей. Новітній GS зберіг деякі механічні та технологічні характеристики базової моделі, але вони зробили деякі невеликі зміни.

1254-кубовий двоциліндровий двигун з повітряним та рідинним охолодженням є одним з найпотужніших, він видає 136 к.с. та 105 фунт-фунтів крутного моменту. Також один з найбільших велосипедів він важить 591 фунт.

  • BMW – піонер у сегменті велосипедів ADV.
  • Оновлені механічні та технологічні характеристики.
  • Потужний 1254-кубовий двоциліндровий двигун з повітряним та рідинним охолодженням
  • Це один з найважчих пригодницьких мотоциклів велосипедів на ринку вагою 591 фунт
  • Це набагато дорожче, ніж інші пригодницькі велосипеди в цьому списку

Triumph Tiger 1200 XCA

Ще один потужний мотоцикл, який є класом вище від британського виробника, добре відомого своїми чудовими мотоциклами, Tiger 1200 XCA має безліч додаткових крутих характеристик, доданих до їхнього репертуару. Рядний трициліндровий двигун з рідинним охолодженням об’ємом 1215 куб.см, який є більш потужним і чуйним, ніж на попередній моделі, видає 141 к.с. і 90 фунт-фунтів крутного моменту.

Хоча він важить на 20 фунтів легше, ніж його попередник, і з усіма його дивовижними доповненнями цей велосипед, безсумнівно, порадує навіть найвибагливіших адреналінових наркоманів.

  • Легший за свого попередника, що означає кращу керованість та позашляхові характеристики
  • Він оснащений низкою крутих специфікацій для покращення продуктивності та комфорту
  • Це дорожче, ніж будь-яка інша пригода велосипеди
  • Можливо, він не такий потужний на бездоріжжі, як деякі конкуренти

Ducati Multistrada V4 S

І останнє, але, безумовно, не менш важливе: ця нова модель від Ducati має потужний 1158-кубовий двигун V4 з рідинним охолодженням, який є високопродуктивним, орієнтованим на дорогу мотоциклом ADV. З потужним крутним моментом 170 к.с. і вагою 92 фути, споряджена вага мотоцикла становить 529 фунтів.

Численні оновлені технічні характеристики, такі як надсучасна система адаптивного круїз-контролю з радіолокаційним управлінням, доступні для вас, якщо ви цього забажаєте. Ви можете додати їх усі, але ціна, звичайно, буде вищою. Коли хочеться найкращого, гроші не мають значення, правда ж??

  • Надзвичайно потужний двигун на 170 к.с
  • Він призначений для високопродуктивної їзди по дорогах
  • Оновлені технічні характеристики, включаючи адаптивну систему круїз-контролю, керовану радаром

Пропонуємо вам наш список 15 найкращих пригодницьких мотоциклів 2023 року. Ми сподіваємося, що ви знайшли все натхнення, яке шукали.

пригоди, мотоцикли

Чому варто довіряти нам

У Luxatic ми серйозно ставимося до пригодницьких мотоциклів. Ми любимо досліджувати світ на двох колесах і розуміємо, як важливо знайти правильний мотоцикл для правильної подорожі. Маючи багаторічний досвід у цій галузі, ми надаємо останні новини та інформацію про найновіші та найкращі пригодницькі мотоцикли.

Наша команда не тільки має тонну знань про технічні характеристики та особливості кожного велосипеда, але ми також виїжджаємо на дороги та в бруд, щоб випробувати ці машини на міцність. Ми не з чуток знаємо, що потрібно для того, щоб зробити чудовий велосипед пригоди мотоциклом, і наші рекомендації відображають це.

Але це не просто наш досвід, ми ділимося глибокою любов’ю до гострих відчуттів і свободи, які дарують подорожі на мотоциклах. Ми знаємо, що пригодницький мотоспорт – це не просто хобі, а спосіб життя. І з огляду на це, ми прагнемо допомогти нашим читачам знайти ідеальну пригода велосипед, що відповідає їхнім мріям та потребам.

Засновник Luxatic та незліченної кількості інших проектів, Адріан перетворив цей сайт на джерело інформації для вибагливих читачів, які шукають найновіші розкішні продукти та враження. Він має понад 15 років досвіду у створенні, управлінні та публікації контенту про стиль життя на численних платформах і вважається провідним експертом в індустрії розкоші.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top