Типи велосипедних двигунів. #13 Паливна система або карбюратор

Функція Велосипедний двигун

Якщо ви коли-небудь їздили на мотоциклі, то зрозумієте, наскільки важливо підтримувати його в справному стані велосипед добре для вашої безпеки на дорозі. Коли ми говоримо про велосипеди, ми говоримо про швидкість, міцність, плавність і стабільність.

Більшість людей шукають ці конкретні торгові марки перед тим, як робити будь-які покупки для своїх мотоциклів. Однак лише деякі з нас звертають увагу на походження та джерело цієї торгової марки: двигун вашого мотоцикла.

Велосипедний двигун – це тип двигуна, який приводить у рух велосипед. Зазвичай це двотактні або чотиритактні двигуни внутрішнього згоряння; деякі бувають з рідинним та повітряним охолодженням. Цей двигун зазвичай приводить в рух заднє колесо, а потужність передається на колесо за допомогою ременя, ланцюга або вала.

Крім того, різні деталі всередині велосипеду двигуні відповідають за різні функції. Давайте зрозуміємо роль цих велосипед деталі двигуна.

Частини велосипедного двигуна

#1 Головка циліндра

Зображення: Indiamart.com

Головка блоку циліндрів – це частина двигуна, яка виготовляється з різних матеріалів, таких як чавун або алюмінієвий сплав. Вони необхідні для управління потоком повітря в циліндр і з циліндра і паливо розгортання.

Функція головки блоку циліндрів полягає в тому, щоб закривати верхню частину циліндра двигуна і утримувати паливо в самому циліндрі двигуна. Крім того, це допомагає зробити паливо безпечне та обмежене згоряння. Він також включає камеру згоряння, вал і клапан. Різні мотоцикли мають різні розміри головки, що впливає на продуктивність, оскільки деякі з них забезпечують більше місця для згоряння, ніж інші.

#2 циліндри

Циліндри відіграють життєво важливу роль у всіх типах транспортних засобів. Мотоциклетні двигуни можуть мати до шести циліндрів, виготовлених із заліза. Він здатний витримувати дуже високі температури. Призначення циліндрів – забезпечити герметичний простір для руху поршня.

Зазвичай циліндри називаються блоками циліндрів, а також використовуються для вимірювання потужності двигуна, щоб визначити розмір циліндра. Одноциліндровий двигун – це один з найпростіших двигунів внутрішнього згоряння (найпростіший тип).

Одноциліндровий двигун: Запуск одноциліндрового двигуна є дешевим, і навіть механік-аматор не повинен бути обкладений надто високими податками. Вони не мають великої швидкості і не особливо хорошого прискорення. Хоча вони охолоджуються набагато швидше, ніж інші двигуни.

Двоциліндровий двигун: це найпоширеніші двигуни для мотоциклів у Великобританії. Двоциліндровий двигун доступний у різних варіантах, які включають прямий твін, V-подібний твін, плоский твін та тандемний твін. Чим більше циліндрів має мотоцикл, тим кращими мають бути його характеристики.

#3 Поршні

За допомогою поршня шатун рухається вперед-назад, рухаючись вгору-вниз. Поршень – це рухома деталь, що міститься в циліндрі і є газонепроникною за допомогою поршневих кілець.

Призначення поршня – передавати зусилля від розширення газу в циліндрі через шатун на колінчастий вал. Поршні зазвичай виготовляють з чавуну, алюмінію або нікелю, а також зі сплавів сталі з чавуном. Ці поршні будуть рухатися з величезною швидкістю і повинні бути в хорошому стані, оскільки вони можуть спричинити нещасні випадки, якщо зламаються.

#4 Шатун

Шатун – це частина циліндра, що складається з поршня і колінчастого вала двигун шатун з’єднує поршень з колінчастим валом. Шатун перетворює зворотно-поступальний рух поршня в обертання колінчастого вала за допомогою кривошипа. Як правило, шатун виготовляється з алюмінію або титану.

Шатун необхідний для передачі стискаючих і розтягуючих зусиль від поршня. Якщо є проблема з шатуном, це може спричинити кілька проблем. Проблеми з шатуном можуть бути складними для діагностики. Якщо щось трапиться, вам потрібно буде отримати професійну механічну консультацію.

#5 Колінчастий вал

Колінчастий вал також є життєво важливою частиною двигуна. Він перетворює зворотно-поступальний рух поршнів в обертальний рух. Обертальний рух колінчастого вала приводить у рух ланцюг мотоцикла і, зрештою, колеса мотоцикла.

Помічено, що не всі поршні рухаються одночасно. Через це різний час руху різних поршнів викликає ритмічний рух у всій системі. Це створює особливий попит на колінчасті вали. Ось чому кожен поршень має різну та унікальну форму.

#6 Розподільчий вал

Розподільний вал – це обертовий металевий предмет із загостреними кулачками, який перетворює обертальний рух у зворотно-поступальний. Розподільні вали використовуються в двигунах IC для роботи впускних і випускних клапанів, систем запалювання з механічним керуванням і контролерів частоти обертання електродвигуна, що запускається.

Однотактні

Це найпростіший двигун внутрішнього згоряння з одним великим циліндром, який працює для вироблення енергії. Одноциліндрові двигуни легкі в обслуговуванні та ремонті, дешеві у виробництві та прості в експлуатації, саме тому вони використовуються для живлення мільйонів бюджетних мотоциклів.

мотоцикл, двигун, типи, паливо, живлення, карбюратор

Хороший крутний момент на нижніх обертах і потужність одного з цих двигунів також роблять їх хорошим вибором для мотоциклів-бруттобайків, і багато типів здвоєних спортивних велосипедів також використовують цей тип двигунів. Ці двигуни забезпечують пристойний крутний момент на нижніх обертах, вони механічно прості, мають вузьку та легку конструкцію.

Проте вони не позбавлені недоліків, зокрема серйозної вібрації, яка вимагає використання балансирів і більшого маховика для її нейтралізації. Крім того, ці двигуни, як правило, мають нижче співвідношення ваги до потужності порівняно з багатоциліндровими двигунами з аналогічним робочим об’ємом.

Паралельний твін

Цей двигун пропонує велику потужність, швидко обертається і часто зустрічається на багатьох спортивних мотоциклах. Двигун найкраще описати як дуже відповідальний, гарний вибір для поїздок на роботу та загальної їзди, дешевий і простий у виготовленні, легкий і вузький. Найбільший недолік – відчутна вібрація.

V-подібний твін – один з найбільш впізнаваних і культових двигунів в Америці. Він має пару великих циліндрів, орієнтованих за схемою AVA, і оснащує майже всі американські крейсери. Крутний момент на старті, швидкий діапазон потужності та характерний звук, який він видає, продовжують робити цей тип двигунів популярним.

Зазвичай двигун видає меншу потужність порівняно з аналогічними за розміром двигунами, проте він компенсує це своїм грубим крутним моментом. Однак ці двигуни можуть бути занадто швидкими для початківців. Окрім широкого діапазону потужності та великого крутного моменту, ці велосипеди також мають низький центр ваги, не кажучи вже про безпомилкову двигун звук.

Проте вони також мають деякі недоліки, такі як складність охолодження заднього циліндра, висока вібрація та той факт, що двигуни мають тенденцію створювати меншу потужність на одиницю об’єму порівняно з три- або чотирициліндровими моделями.

Потрійний

Цей двигун пропонує ідеальну середину між рядними “четвірками” та високомоментними “двійками. Однак, потрійний двигун не є одним з найпопулярніших варіантів, але є райдери, які готові присягнути йому.

Цей тип двигунів не пропонує таку ж вражаючу потужність, як рядні “четвірки”, проте вони ідеально підходять для агресивної їзди по треку та для поїздок на роботу. У підсумку, ці двигуни пропонують ідеальний баланс характеристик рядних четвірок і двійок, вони дуже універсальні і будуть добре працювати в різних ситуаціях їзди, а також пропонують унікальний звук вихлопу.

Рядний-4

Ці двигуни надзвичайно популярні, швидко обертаються та плавно працюють. Цей двигун живить більшість типи спортивних мотоциклів і є популярним вибором серед японських виробників за свою високу продуктивність, надійність і простий процес виробництва.

У наші дні цей тип двигуна приводить у рух більшість типів японських спортивних мотоциклів і багато шосейних гоночних мотоциклів. Мотоциклісти люблять ці двигуни за їхню відмінну потужність, неперевершену тягу та кричущі високі оберти. Однак крутний момент не є сильною стороною двигуна, і більшість з них потребують налаштування для більшої потужності.

Автомобільний двигун проти мотоциклетного двигуна

Які фактори відрізняють автомобільні двигуни від мотоциклетних, навіть якщо дотримуватися точного механізму їхньої роботи?? Давайте обговоримо тут.

#1: Вага

Автомобільний двигун повинен виконувати більш ніж в 5 разів більше роботи, ніж мотоциклетний двигун.

Зважаючи на величезну вагу автомобіля, йому потрібен масивний двигун, щоб виробляти достатню потужність. Це можливо лише з потужним двигуном.

З іншого боку, мотоцикли мають невелику вагу. Вони можуть функціонувати з невеликим, легким двигуном.

#2: Крутний момент і кінські сили

Мотоцикли легкі і тому потребують меншої сили тяги. Автомобілі, з іншого боку, важкі і потребують більшої потужності для руху.

Як результат, автомобілі потребують більшого крутного моменту, ніж мотоцикли. Крутний момент, який виробляє двигун, залежить від діаметра отвору і ходу поршня.

Діаметр поршня визначає окружність поршня, а хід поршня – довжину його горизонтального переміщення. Діаметр отвору двигуна визначає швидкість. Ход поршня визначає крутний момент двигуна.

Більшість мотоциклів працюють на високих обертах, тому що двигун має більший діаметр і менший хід поршня. Це означає, що його поршень повинен рухатися на високих швидкостях, щоб виробляти потужність.

В автомобілі отвір двигуна невеликий, а хід поршня довгий. Це допомагає автомобільному двигуну виробляти більший крутний момент при менших обертах.

Ця різниця між обома двигунами призводить до двох різних результатів. Тип двигунів, що використовуються в автомобілях, є заниженим, а в мотоциклах – завищеним. Щоб дізнатися більше, ось наша стаття про двигуни з надлишковим та недостатнім робочим об’ємом. Деякі мотоцикли, такі як круїзери, також використовують двигуни з меншим робочим об’ємом для більшого крутного моменту.

#3: Порядок впорскування

Паливо згоряння після змішування з повітрям є першим кроком до запуску двигуна. Це згоряння є результатом стиснення поршня.

Поршень забезпечує рушійну силу і рухає транспортний засіб. Кожне відділення поршнів називається циліндром. Кількість циліндрів визначає звук, потужність і порядок роботи двигуна.

Максимальна кількість циліндрів у мотоцикла – 6 (BMW K1600GT), а в автомобіля – 16 (Bugatti 8.0-літровий W16).

Кількість робочих циклів прямо пропорційна кількості циліндрів.

Порядок вистрілу – це послідовність, в якій працюють всі поршні. Ця послідовність має величезне значення з точки зору тяги та продуктивності.

На шум, вібрацію, різкість і звук двигуна також впливає порядок запуску. Таким чином, порядок стрільби може мати серйозний вплив на транспортний засіб.

#4: Температура

Двигуни повинні працювати безперервно годинами.

Це безперервне використання робить двигун дуже гарячим через тертя поршнів. Мотоциклетні двигуни мають вищі оберти, ніж автомобільні.

Різниця в обертах призводить до того, що температура в мотоциклах підвищується швидше.

#5: Розміри

Кожен транспортний засіб створений для ефективного використання всіх його компонентів і простору.

Мотоцикли невеликі та легкі порівняно з автомобілями.

Автомобільні двигуни потребують розміщення поршнів з довгим ходом поршня та різних відсіків для шестерень та інших необхідних деталей. Це можливо лише завдяки великому простору під капотом автомобіля.

Як наслідок, мотоцикли мають невеликі двигуни. У цьому двигуні є поршні, коробка передач, карбюратор і т.д., згруповані разом у невеликому просторі двигуна. Мотоцикли легкі, але це залишає дуже мало місця для стрільби двигун.

#6: Моторні мастила

Двигуни мотоциклів працюють на високих обертах. Автомобільні двигуни мають низькі граничні оберти. Це означає, що двигуни мотоциклів швидше нагріваються через сильніше тертя.

Це тертя можна зменшити лише за допомогою моторної оливи. Моторні оливи – бувають найрізноманітніші.

Автомобілі та мотоцикли використовують різні моторні оливи. Ось детальна стаття про автомобільні та мотоциклетні оливи та їх порівняння.

В автомобілі є різні відсіки для моторної та трансмісійної оливи. З іншого боку, у мотоцикла моторний відсік об’єднаний з коробкою передач і двигуном, і в ньому використовується лише одна олива.

Ця відмінність означає, що моторна олива для мотоциклів повинна працювати як для коробки передач, так і для двигуна. Мотоцикл двигун оливі також доводиться працювати при більш високій температурі, ніж в автомобілі.

#7: Комфорт

Як автомобільні, так і мотоциклетні двигуни приносять задоволення від водіння. Але і те, і інше приносить різні відчуття та досвід їзди.

Автомобільні двигуни мають високий крутний момент на низьких обертах. Це дозволяє дуже легко їздити протягом більш тривалого періоду без зупинок.

Автомобіль, таким чином, є кращим транспортним засобом для круїзу в порівнянні з мотоциклом.

#8: Матеріали

Важливо знати якість деталей, що використовуються всередині двигуна.

Мотоцикли мають невелику вагу. Щоб зберегти таку легку вагу, виробники мотоциклів обирають високоякісні деталі двигуна, які мають невелику вагу.

Висновок

Мотоциклетні та автомобільні двигуни суттєво відрізняються за вагою, крутним моментом, потужністю, температурою, розмірами, мастилом і навіть матеріалами.

Основними перевагами мотоциклетного двигуна є високі оберти та паливна ефективність. Однак вони дуже швидко нагріваються і мають компактну конструкцію, що робить їх важкодоступними.

Автомобільні двигуни, з іншого боку, прості в обслуговуванні, мають краще охолодження і можуть виробляти високий крутний момент. Але їх реакція на дросельну заслінку млява і низький пробіг.

Типи Типи мотоциклетних двигунів

Мотоциклетні двигуни бувають різних типів, кожен з яких має свої унікальні характеристики та переваги. Розуміння різних типи мотоциклетних двигунів може допомогти гонщикам вибрати велосипед який відповідає їхньому стилю їзди та вподобанням. Ось найпоширеніші типи мотоциклетних двигунів:

  • Одноциліндровий: Цей тип двигуна має найпростішу та найкомпактнішу конструкцію, що складається з одного циліндра та поршня. Зазвичай зустрічається на велосипедах з невеликим робочим об’ємом циліндрів, мотоциклах для їзди по бездоріжжю та позашляховиках. Одноциліндровий двигун легкий, ефективний і має низьку вартість обслуговування. Він також добре підходить для їзди по бездоріжжю завдяки своїй керованій потужності та крутному моменту. Однак він має тенденцію до більшої вібрації і йому може не вистачати потужності та плавності роботи більших двигунів.
  • Паралельно-двійний: Цей тип двигуна складається з двох циліндрів, розташованих паралельно, зазвичай з колінчастим валом, що обертається на 360 градусів. Це звичайна конструкція для велосипедів середньої ваги та початкового рівня, що пропонує хороший баланс потужності та збалансованості, залишаючись при цьому відносно легкою та ефективною. Паралельна двійка відома своєю плавною подачею потужності та доступністю. Він також відносно простий в обслуговуванні, що робить його популярним вибором для мотоциклістів-початківців.
  • V-подібний: цей тип двигуна має два циліндри, розташовані у V-подібній формі, як правило, з кутом між циліндрами 90 градусів. Це популярна конструкція для круїзних і туристичних велосипедів, що пропонує хороший крутний момент на низьких обертах і характерний звук. V-подібний двигун відомий своєю чуйністю та відмінною потужністю на низьких обертах. Він також має унікальний звук, який подобається багатьом мотоциклістам. Однак він може бути важчим і менш ефективним, ніж інші конструкції.
  • Рядна четвірка: Цей тип двигуна складається з чотирьох циліндрів, розташованих в одну лінію, як правило, з колінчастим валом, поверненим на 180 градусів. Це типова конструкція для спортивних велосипедів і високопродуктивних мотоциклів, що забезпечує високу потужність, плавність ходу та відмінні експлуатаційні характеристики. Рядний чотирициліндровий двигун відомий своєю винятковою потужністю та швидкістю, що робить його популярним вибором для мотоциклістів, орієнтованих на продуктивність. Однак він може бути важчим і менш ефективним, ніж інші конструкції.
  • Боксер: Цей тип двигуна має два циліндри, розташовані горизонтально один навпроти одного, як правило, з колінчастим валом, поверненим на 180 градусів. Це унікальна конструкція, яка використовується переважно на мотоциклах BMW, пропонує хороший баланс, низький рівень вібрації та характерний звук. Двигун-боксер відомий своєю плавною подачею потужності та відмінною керованістю. Він також має унікальний зовнішній вигляд, який відрізняє його від інших конструкцій двигунів. Однак він може бути складнішим і дорожчим в обслуговуванні, ніж інші конструкції.

Висновок

Вибір найкращого двигуна для мотоцикла є важливим рішенням для будь-якого мотоцикліста, оскільки він суттєво впливає на досвід їзди. У цій статті ми розглянули деякі ключові фактори, які слід враховувати при виборі мотоциклетного двигуна, а також найкращі мотоциклетні двигуни на ринку та різні типи доступних мотоциклетних двигунів.

Зрештою, найкращий двигун для мотоцикла буде залежати від індивідуальних потреб та уподобань мотоцикліста. У той час як деякі гонщики можуть віддати перевагу високопродуктивному двигуну з передовою електронікою, інші можуть віддати перевагу паливо ефективність, надійність або простота обслуговування. Враховуючи такі фактори, як потужність, крутний момент, паливна ефективність, вага, розмір та особисті уподобання, гонщики можуть знайти двигун, який відповідає їхньому стилю їзди та потребам.

Деякі з найкращих мотоциклетних двигунів на ринку включають Honda CBR1000RR-R, Yamaha R1, Kawasaki ZX-10R і Ducati Panigale V4, кожен з яких має свої унікальні сильні сторони та переваги. Ці двигуни відрізняються передовими технологіями, високою продуктивністю та інноваційним дизайном, що робить їх найкращим вибором для гонщиків, які вимагають найкращого.

Крім того, розуміння різних типи мотоциклетних двигунів, таких як одноциліндровий, паралельно-двійний, V-подібний, рядний і боксерський, може допомогти водієві прийняти обґрунтоване рішення при виборі велосипеда. Кожен тип двигуна має свої унікальні характеристики та переваги, які можуть вплинути на загальний досвід їзди.

Отже, не існує єдиного “найкращого” двигуна для мотоцикла. Гонщики повинні враховувати цілий ряд факторів і тестувати різні велосипеди, щоб знайти двигун що відповідає їхнім потребам та уподобанням. Таким чином, гонщики можуть насолоджуватися потужністю, продуктивністю та азартом, які приходять з їздою на високоякісному мотоциклі.

Таким чином, вибір найкращого двигуна для мотоцикла вимагає ретельного розгляду декількох ключових факторів, включаючи потужність, крутний момент, паливо ефективність, вага, розмір та особисті уподобання. Розуміючи різні типи мотоциклетних двигунів та вивчаючи найкращі двигуни на ринку, мотоциклісти можуть прийняти обґрунтоване рішення при виборі велосипеда. З правильним двигуном мотоцикліст може насолоджуватися гострими відчуттями, швидкістю та пригодами від їзди на високопродуктивному мотоциклі.

велосипед, двигун, типи, паливо, подача, карбюратор

s:

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top