Велосипеди Ducati 1000cc. Набираємо швидкість

Як швидко їздять мотоцикли Ducati?

Є кілька виробників мотоциклів високого класу, включаючи такі відомі бренди, як BMW, Suzuki, Kawasaki та Harley Davidson.

І хоча всі ці виробники вважаються елітними марками, жоден з них не може похвалитися легендарним статусом, який італійський виробник супербайків Ducati утримує протягом останніх півстоліття або близько того.

Ducati має довгу історію виробництва одних з найкращих та найшвидших мотоциклів.

Вони не тільки швидкі, але й мають весь той стиль, який став синонімом італійського бренду.

Від класичної моделі 750 Imola Desmo до культової Desmosedici RR та пізнішої 1198-кубової Panigale.

Як на дорозі, так і на гоночній трасі, характеристики мотоциклів Ducati завжди вирізнялися, і їхні найновіші моделі не є винятком.

Зважаючи на те, що Ducati є виробником спортивних мотоциклів та одним з найвідоміших мотоциклетних брендів у світі, ви можете задатися питанням: Наскільки швидкі мотоцикли Ducati??

Найшвидший Ducati розвиває швидкість 200 миль/год зі встановленим гоночним комплектом Ducati.

Щоб зрозуміти, наскільки швидкі ці мотоцикли і як вони досягають шалено високих максимальних швидкостей, ось все, що вам потрібно знати про мотоцикли Ducati.

Історія мотоциклів Ducati

Володіння Ducati часто рекламується як вершина мотоциклетного спорту, оскільки це велосипеди завжди були найкращими в своєму класі за кількістю кінських сил і топовими швидкість.

Довга спадщина Ducati сягає майже століття з моменту заснування компанії в 1926 році.

Однак свій перший мотоцикл вони випустили лише в 1945 році.

Цей мотоцикл, що отримав назву Cucciolo (з італійської – “цуценя”, через характерний звук вихлопу), був розроблений Альдо Фарінеллі під час Другої світової війни.

Перші Cucciolos були доступні окремо, для встановлення на стандартні велосипеди покупцем.

Незабаром компанія SIATA, з якою співпрацював Фарінеллі, не змогла впоратися з попитом на мотоцикли.

Саме тоді Ducati стала виробником і випустила велосипед у 1946 році, який мав великий успіх.

Через три роки, в 1949 році, Ducati випустила свій перший повноцінний мотоцикл, Ducati 60.

У 1953 році назва була змінена на 65 Sport, а за нею послідували серії 65T, 65TL і 65TS.

Цей велосипед оснащений оновленою, вдосконаленою 60-кубовою версією двигуна Cucciolo, яка може досягти вершини швидкість зі швидкістю 40 миль/год.

Саме в 1960-х роках компанія Ducati по-справжньому заслужила своє місце в історії мотоциклів, випустивши найшвидший на той час 250-кубовий дорожній мотоцикл Mach 1.

У 1970-х роках компанія Ducati почала виробляти мотоцикли з V-подібними двигунами з великим робочим об’ємом, які отримали назву “L-twin”, і представила свою фірмову конструкцію десмодромних клапанів.

У 1986 році ми стали свідками народження моделі, від якої походять всі сучасні моделі Ducati, – Pantah.

Ця модель ознаменувала перехід від конічних двигунів до двигунів з ремінним газорозподілом – рішення, яке все ще використовується в більшості моделей Ducati сьогодні.

Сьогодні Ducati продовжує домінувати в мотоциклетній індустрії завдяки своїм новаторським розробкам.

Модельний ряд 2022 року – а також пропозиції останніх років – ще раз підтвердили, чому Ducati незмінно випереджає конкурентів як на вулицях, так і на гоночних треках.

Найшвидші мотоцикли Ducati

Ducati – виробник, який оснащує свої мотоцикли двигунами потужністю понад 200 кінських сил, які можуть розвивати швидкість понад 200 миль на годину, і випускає їх як для дорожнього, так і для трекового використання.

Представляємо вам найшвидші мотоцикли Ducati:

Ducati Superleggera V4

Superleggera V4 Ducati Superleggera V4 – це виключно італійська марка, якої було виготовлено лише 500 одиниць.

За словами бренду, це найбільш технологічний і найшвидший мотоцикл від Ducati, який створений, щоб дати своєму водієві повний досвід Ducati.

Ця модель взяла за основу Ducati Panigale V4, спростила її та зробила легшою, а Ducati дала їй назву “Superleggera”, що в перекладі з італійської означає “Надлегкий”.

Для досягнення надлегкої ваги було використано шасі з вуглецевого волокна та титано-магнієві компоненти.

Він має колісну базу 58 дюймів і важить 335 фунтів.

ducati, мотоцикли, швидкість

Ця потужна машина оснащена 998-кубовим двигуном потужністю 224 кінські сили і крутним моментом 85 фунт-фут (фунт-фут), що забезпечує божевільну максимальну швидкість швидкість до 200 миль на годину.

Щоб отримати ще більше від двигуна, ви можете додати гоночний комплект.

Ducati Panigale V4 R

Panigale V4 R – найшвидший мотоцикл регулярної серії Ducati і справді один з найекстремальніших мотоциклів з традиційним двигуном велосипеди доступних сьогодні на ринку.

Модель 2022 року оснащена 998-кубовим двигуном V4, який видає 220 кінських сил і крутний момент до 83 фунт-фут.

Зі встановленим гоночним комплектом Ducati потужність злітає до 234 кінських сил.

Для моделі 2023 року встановіть повністю титановий гоночний вихлоп Akrapovič, щоб розблокувати 237 кінських сил; використовуйте спеціальну гоночну оливу, щоб збільшити потужність до 240.5 кінських сил.

Це зменшує вагу мотоцикла до 365 фунтів, що дає мотоциклу співвідношення потужності до ваги 1.41.

ducati, мотоцикли, швидкість

Ducati Panigale V4 R розроблений для оптимального використання в гонках і включає в себе повний набір електронних помічників водія Ducati, аеродинамічний пакет, повністю механічну підвіску Öhlins і рульовий демпфер, а також нову передню вилку під тиском і поворотний важіль з регульованим в чотирьох напрямках штифтом.

Хоча ця модель призначена лише для треку, Ducati також випускає аналогічну версію для вулиць: Ducati Superleggera V4.

Ducati Streetfighter V4

Ducati Streetfighter V4 – мотоцикл, який встановлює нові стандарти продуктивності в сегменті суперспортивних голих мотоциклів, вважається одним з найшвидших мотоциклів Ducati.

Ducati Streetfighter V4 – це результат “Формули боротьби”: Panigale V4 без обтічників і з високим, широким кермом.

Він має той самий двигун, який видає вражаючі 208 кінських сил і 90 фунт-фут крутного моменту, щоб досягти неймовірно вражаючої вершини швидкість 180 миль на годину.

Існує три версії Ducati Streetfighter V4, включаючи базову Streetfighter V4, Streetfighter V4 S та Streetfighter V4 SP2.

Ducati Diavel 1260

Як одна з найбільш захоплюючих моделей в DucatiDiavel 1260 поєднує в собі ергономіку мускулистого круїзера з продуктивністю максі-безкоштовного мотоцикла.

Він має всі класичні ознаки справжнього мотоцикла Ducati.

Цей першокласний м’язовий круїзер оснащений двоциліндровим двигуном 1,262 Testastretta DVT, який виробляє 159 кінських сил і 95 фунт-футів крутного моменту.

Результат – пристойна максимальна швидкість близько 111 миль/год.

Що стосується продуктивності цього круїзера, то він може прискорюватися з 0-60 миль/год приблизно за 3 секунди.

Модельний ряд Ducati Diavel розширюється за рахунок Diavel 1260 S, більш спортивної версії, яка не жертвує стилем, що відрізняє його.

Ducati Panigale V2

Ducati продовжує свою лінійку спортивних мотоциклів середнього класу Panigale V2 – мотоциклом, який приносить задоволення на дорозі та демонструє потужні характеристики на треку.

Panigale V2 виробляє заявлені 155 кінських сил і 77 фунт-футів крутного моменту, що має максимальну швидкість близько 176 миль на годину.

V2 розганяється з 0-60 миль/год за 3 секунди, з 0-100 миль/год за 6 секунд і з 0-140 миль/год за 9.7 секунд – все це дуже вражаючі цифри!

Ducati доклали максимум зусиль, коли створювали електроніку для Panigale V2.

Він поставляється з Ducatiвласним трекшн-контролем, який має вбудований контроль коліс, а також різні режими їзди та потужності.

V2 вважається більш доступною машиною, ніж його старший брат Panigale V4.

Найповільніша модель Ducati

Якщо поглянути на модельний ряд Ducati, то є одна пропозиція, для якої прискорення є останнім критерієм.

Мотоцикл, про який йде мова – Ducati Scrambler Sixty2, один з найменших мотоциклів Ducati, що вийшов з заводу в Болоньї за останні роки.

ducati, мотоцикли, швидкість

Sixty2 є частиною лінійки Scrambler від Ducati і є найменшим Scrambler, що продається Ducati, з найменшим робочим об’ємом двигуна.

Цей мотоцикл орієнтований на гонщиків початкового рівня, які хочуть відчути, яким може бути мотоцикл італійського виробництва без лякаючого об’єму двигуна і не менш лякаючої ціни.

Scrambler Sixty2 оснащений скромним 399-кубовим L-подібним двигуном потужністю всього 40 кінських сил і 25 фунт-фут крутного моменту.

Велосипед має 6-ступінчасту коробку передач-Швидкість коробка передач з мокрим зчепленням допомагає йому досягти 0-60 миль на годину приблизно за 6-7 секунд і має максимальну швидкість лише 100 миль на годину.

Незважаючи на те, що Scrambler Sixty2 не такий швидкий та адреналіновий, як інші моделі Ducati, Scrambler Sixty2 використовує свою повільну природу.

Ducati позиціонує цей мотоцикл як ідеальний транспортний засіб для прогулянок по місту, а також як мотоцикл для початківців, які прагнуть набути нового досвіду в їзді.

Будучи настільки популярною машиною, яка обіцяє захоплюючий досвід їзди, ви забудете, що Scrambler Sixty2 є найменшим і найповільнішим з нинішньої лінійки Ducati.

ducati, мотоцикли, швидкість

Ви одержимі мотоциклами?

Так і є. Ось чому я створив цей сайт – як віддушину. Я люблю вчитися і ділитися тим, що може бути корисним для інших. Якщо вам подобається те, що ви читаєте тут, і ви так само одержимі, як і я, можливо, ви захочете дізнатися, коли я опублікую більше. (Перевірте останню версію, щоб отримати уявлення про те, що ви побачите).)

Є щось особливе в тому, як звучить і відчувається мотоцикл V4. У ньому є трохи тваринності V-подібного двигуна, але плавність V4. У світі мотоциклів я думаю про них так само, як про двигун V8 в автомобілі. Це щось особливе!

Але зараз рідко можна побачити мотоцикли V4 у виробництві. Насправді їх дуже мало, і, наскільки мені відомо, це лише мотоцикли найвищого класу – Panigale V4 та моделі Aprilia, RSV4 та Tuono V4, а також кілька інших.

Тож я почав думати – які ще мотоцикли з двигуном V4 існують там? А чи існують, можливо, неіталійські виробники, для яких обслуговування та запчастини можуть бути дешевшими та доступнішими??

Дивує (для мене) те, як багато мотоциклів з V4 є уживаними мотоцикли. І той факт, що більшість з них не від двох суперзірок Ducati та Aprilia, а від більш скромних мотоциклів Honda та Yamaha. І будьте готові… в цьому списку багато мотоциклів Honda!

Тож, хоча V4 викликає “Panigale V4” у таких одержимих, як я, я також знаю, що Honda виробляла двигуни V4 з вісімдесятих років, і що Yamaha та Honda поставили двигуни V4 у м’язові велосипеди, круїзерів та спорт-турів.

Навіть Aprilia випускає супербайк з V4 набагато довше, ніж Ducati. Ducati частково привертає багато уваги, тому що люди думають, що “Ducati = V Twin”, і вихід з цього шаблону був великою новиною для невеликого виробника. Але вони точно не були першими, хто почав експериментувати.

Ось вони – всі мотоцикли V4 (які ви можете купити за розумні гроші).

Оновлення – початок 2023 року Я переставив все в алфавітному порядку, додав деякі нові мотоцикли Ducati, а також додав Norton RSV4.

оновлення середини 2023 року: Додано ще не випущений CFMoto 1000RR.

Aprilia RSV4

По-перше, я не можу не згадати про Aprilia RSV4.

У той час як було багато галасу з приводу того, що Ducati випускає V4, їхні колеги італійці випускали супербайки з V4 майже десятьма роками раніше.

Aprilia випустила перший RSV4 у 2008 році, замінивши RSV1000R, оснащений V-подібним двигуном. Ця перша версія RSV4 мала 999 кубічних сантиметрів.6-кубовий 65-градусний двигун V4, який видавав 150 кВт (201 к.с.) при 13 000 об/хв, хоча значно менше на задньому колесі (114 кВт або 153 к.с.), що свідчить про те, що, можливо, Aprilia була трохи запальною у своїх заявах.

Тим не менш, Aprilia RSV4 – це супербайк, який багато хто вважає найкрасивішим мотоциклом на планеті за принципом “якщо ви знаєте, то ви знаєте”. Багато хто називає двигун Aprilia V4 наймилозвучнішим з усіх двигунів, з деякою конкуренцією з боку Yamaha YZF-R1 2009 року та її поперечно розташованої рядної четвірки (CP4).

Aprilia Tuono V4

Aprilia випустила свій Tuono V4 у 2012 році, використовуючи той самий двигун, що і в RSV4, але з більш орієнтованим на нижній діапазон налаштуванням.

Як і RSV4, Tuono V4 – це крутий, потужний вуличний мотоцикл для повсякденного використання з V-подібним двигуном V4.

Сьогодні Aprilia випускає RSV4 і Tuono V4. Вони збільшили робочий об’єм до 1100 куб.см для обох своїх мотоциклів V4.

TRON: Спадщина

Оригінальний TRON був випущений в 1982 році компанією Disney, слідуючи історії інженера-програміста, який потрапляє у віртуальний світ. Головного героя зіграв Джефф Бріджес, який повернувся у фільмі 2010 року. У новій версії, TRON: Legacy, син Флінна вирушає у той самий світ, щоб знайти свого батька.

Представлення Сема Флінна супроводжується сценою, в якій він мчить на Ducati 1000 по шосе, продираючись крізь потік машин на шаленій швидкості. Поліцейський наздоганяє його в тунелі на швидкості 103 милі на годину перед тим, як він хитро втече з мосту. Ця епічна сцена є практично рекламою SportClassic, а логотип Ducati помітний, коли він паркує мотоцикл.

Sport 1000 можна побачити ще раз, коли друга зірка Олівія Уайльд супроводжує Сема в круїзі на велосипеді. Функціональність Ducati “Biposto” розкривається тут, оскільки знімний чохол пасажирського сидіння потім встановлюється на мотоцикл.

Чому його було знято з виробництва

Кінець випуску 1000 SportClassic, швидше за все, був пов’язаний з мозаїкою особливостей. Хоча популярність мотоцикла мала б різко зрости після виходу фільму, виробництво 1000 SportClassic було припинено ще до того, як він вийшов на екрани кінотеатрів. За деякими даними, мотоцикл був знятий з виробництва через неймовірно низькі продажі. У той час мода на кафе-рейсерство ще не досягла піку популярності, і це був єдиний мотоцикл у стилі кафе в усій лінійці Ducati.

У 2014 році Ducati випустив Scrambler, схожий за стилем і дизайном з відкритим салоном. Він не зовсім відповідає класичному, ретро-відчуттю лінійки SportClassic. Його початкова MSRP починалася приблизно з 11 995. Цінність 1000 SportClassic явно зросла з моменту виходу фільму. Сьогодні ви можете знайти вживані моделі вартістю від 14 990 до 29 995 залежно від пробігу та стану.

Джерела: Повернення кафе-рейсерів, Cycle Trader, Motorcycle Daily

Посібник з існуючих моделей

Більше не випускаються, але все ще варті уваги

Хоча ми, очевидно, є великими шанувальниками нинішнього врожаю мотоциклів Ducati, у марки є безліч фантастичних старих велосипеди які варто вивчити. Нижче ми зібрали деякі з найкращих існуючих моделей бренду Borgo мотоциклів, Незалежно від того, чи шукаєте ви мотоцикл для щоденних поїздок, платформу для кастомізації або двоколісну грошову інвестицію.

Найкращий вживаний Ducatis для їзди

Деякі Ducati витримали випробування часом краще за інших. Незалежно від того, чи розглядаються механічні, експлуатаційні або естетичні показники, кілька мотоциклів стоять вище за інших як найбільш приємні або утилітарні варіанти використання. Нижче наведено кілька фантастичних варіантів, якщо ви шукаєте вживаний Ducati, на якому хочете їздити на регулярній основі.

899 Panigale

Випущений у 2013 році, 899 Panigale належить до першого покоління цього чудового сімейства мотоциклів, і хоча він не має косметичного ремонту, яким володіють новіші моделі, це, тим не менш, найдоступніший мотоцикл у розкішному кузові Panigale. З точки зору продуктивності, 899 далеко не новачок, і він все ще оснащений повним набором електронних допоміжних систем, включаючи ABS, трекшн-контроль та кілька режимів їзди. Їх також можна придбати на ринку вживаних мотоциклів за ціною від 8 000 до 10 000 доларів у хорошому стані.

Стиль: Супербайк Двигун: Superquadro 898cc L-Twin з рідинним охолодженням Потужність: 148 к.с. / 73ft-lbs Суха вага: 373lbs

900SS CR

900SS CR (скорочено від “Cafe Racer”) – цікавий варіант моделі Super Sport, що додає італійському спортбайку трохи кафешного стилю 80-х років. Ці мотоцикли мають достатню міцність кузова, щоб забезпечити захист від вітру без необхідності постійно турбуватися про те, що обтічники можуть тріснути. Ця модель має дещо застарілу технологію, хоча при належному обслуговуванні ці машини можуть бути досить надійними. Кермо та сидіння роблять їзду спортивною, але при цьому комфортною, а двотрубна вихлопна система додає гоночних елементів до рівняння. Найкраще, вони можуть бути у відмінній формі для 3K-5K.

Стиль: Спортивний мотоцикл у стилі кафе-рейсера: Desmo 4V з повітряним охолодженням 904cc L-Twin Потужність: 84hp / 62ft-lbs Суха вага: 401lbs

Hyperstrada

Простіше кажучи, Hyperstrada – це туристична версія Hypermotard від Ducati, яка надає і без того дико універсальній машині набагато більше двоколісної корисності. У стандартній комплектації з високим лобовим склом, багажником і більш зручним кермом, цю модель можна не тільки придбати приблизно за ту ж ціну, що і звичайний Hypermotard – якщо не дешевше в деяких випадках – але часто можна знайти на ринку вживаних мотоциклів з численними іншими післяпродажними оновленнями. Вживані Hyperstrada зазвичай коштують приблизно від 5 500 до 8 500.

Стиль: Туристичний мотард Двигун: Testastretta 11° з рідинним охолодженням 821.1cc L-Twin Потужність: 110 к.с. / 65.8 футів-фунтів Суха вага: 399 фунтів

Найкращий Ducatis для кастомізації

Завдяки високим експлуатаційним характеристикам, багатій історії та ексклюзивному зовнішньому вигляду, Ducati отримали широке визнання серед кастом-спільноти мотоциклів. Однак не всі моделі Ducati піддаються кастомізації, оскільки деякі з них можуть похвалитися великою кількістю електропроводки та датчиків, які створюють незліченну кількість додаткової роботи. Щоб допомогти вам почати будівництво з правильної ноги, ми підготували добірку велосипедів Ducati, які стануть фантастичною платформою для одноразового будівництва.

900SS (1988-2007)

Ducati 900SS майже напевно є найбільш часто кастомізованою моделлю італійської марки. Це головним чином завдяки доступній ціні та якісній роботі, але є й інші аспекти, які роблять цю двоколісну робочу конячку піддатливою до кастомізації. Решітчасту раму легко модифікувати та вмонтувати в неї підрамник, виготовлений на замовлення, а ходову частину також можна з відносною легкістю модернізувати до сучасних елементів. Якщо ви хочете побудувати трекер, скремблер або класичний гонщик для кафе, важко помилитися, почавши зі старого SS. 750-кубові версії цих моделей епохи 1980-х – 2000-х років однаково ідеально підходять для того, щоб потрапити під шліфувальну машину.

Стиль: Двигун для спортивних мотоциклів: Desmo 4V з повітряним охолодженням 904 куб.см L-Twin Потужність: 83.3hp / 60ft-lbs Суха вага: 414.5 фунтів

Monster S4R

Подумайте про те, що Monster S4R – це вже модернізована платформа для кастомізації порівняно з SS. Цей високопродуктивний Monster оснащений одностороннім маятниковим важелем і потужним двигуном 996 Superbike, поміщеним у схожу решітчасту раму. Для Ducati Monster також не бракує запчастин на вторинному ринку, що робить процес кастомізації простішим і дешевшим. Існують і дешевші версії Monster, які можна модифікувати (наприклад, 696-й – дуже вигідний варіант), але якщо врахувати, що підвіску та ходову частину можна повністю залишити без змін, то S4R стає дуже привабливою пропозицією.

Стиль: Голий / Родстер Двигун: Testastretta 996cc L-Twin з рідинним охолодженням Потужність: 113 к.с. / 70.4 фути-фунтів Суха вага: 425 фунтів

Streetfighter 848/1098

Сучасні суперспортсмени та супербайки хоч і приносять задоволення, але не надто сприятливі для кастомізації. Під їх повним набором кузовів ховаються непривабливі допоміжні елементи, нескінченні дроти, проводка та інші випадкові датчики і деталі, які роблять проект надзвичайно складним. Street Fighter вирішує ці проблеми, представляючи сучасний “голий” супербайк, вже без кузова і з акуратно прихованою від очей електронікою, що дозволяє відразу приступити до справи. Це також допомагає, що це фантастичні машини, які виглядають в першу чергу.

Стиль: Голий супербайк Двигун: Testastretta 11° рідинного охолодження 849cc L-Twin Потужність: 132p / 69ft-lbs Суха вага: 372.5 фунтів

Найкращі колекційні Ducati

Чи то через обмежене виробництво, чи то через гоночну спадщину, чи то через безліч інших причин, певні моделі мотоциклів неймовірно добре зберігають свою цінність, яка з часом лише зростає. І хоча CD та IRA – це надійні та відповідальні інвестиції, вони не передбачають додавання класичного Ducati до вашої стайні. Нижче наведено три Ducati, які є чудовими колекційними екземплярами велосипеди, незалежно від того, чи є ви справжнім колекціонером, чи просто хочете заробити гроші. Ці мотоцикли від 5 000 до шестизначної суми з чистими моделями “Священного Грааля”, такими як оригінальна “Зелена рама”, на кшталт “Зеленої рами”.”

Майк Хейлвуд Репліка (він же MHR)

Незважаючи на блискучу гоночну кар’єру, яка включала численні титули чемпіона світу, коли Майк “Байк” Хейлвуд після більш ніж десятирічної перерви взяв участь у ТТ на острові Мен у 1978 році, мало хто очікував від 38-річного гонщика багато чого, якщо взагалі хтось очікував Ducati гонщик, що робить його перемогу ще більш історичною. На честь перемоги Хейлвуда, Ducati вирішили випустити спеціальну серію репліки гонщика Майка NCR, побудовану на існуючій платформі 900SS. Після свого випуску репліка Майка Хейлвуда (або MHR) стала найбільш продаваною моделлю Ducati. Сьогодні екземпляри MHR мають значні ціни і вважаються знаковими в історії Ducati.

Стиль: Спортбайк / гоночний репліка двигуна: Повітряне охолодження 973cc Bevel Gear-Driven L-Twin Потужність: 76hp / 62ft-lbs Суха вага: 430lbs

916 Superbike

Вперше дебютувавши в 1994 році, 916-й є одним з найбільш знакових спортивних мотоциклів усіх часів, і, можливо, найвпливовішим за останню чверть століття. Сконструйований покійним великим Массімо Тамбуріні, 916-й не лише мав найсучасніші характеристики, але й витончений, виразно італійський дизайн, який, якщо дивитися зверху, імітував фігуру пишної жінки, що нагадує пісочний годинник. Усі мотоцикли серії 916 (включаючи 996 і 998) мають однаковий базовий дизайн, хоча є й більш дорогі моделі, такі як SPS (або Sport Production Special) та Senna-spec 916.

Стиль: Двигун супербайку: Desmoquattro 916-кубовий L-Twin з рідинним охолодженням Потужність: 114 к.с. / 66.Суха вага: 429 фунтів.9 кілограмів

Перше покоління (1974) 750 Super Sport (він же Green Frame)

Оригінальний Super Sport 750 – це, мабуть, найбажаніший і найпопулярніший Ducati всіх часів. Побудований як гоночна копія, натхненна машиною, на якій Пол Смарт здобув перемогу на Imola 200 1972 року, 750SS був виготовлений вручну, і всього було випущено 401 екземпляр, кожен з яких мав характерне шасі зеленого кольору морської піни (звідси і прізвисько “Green Frame”). Будь-який чистий оригінальний екземпляр 750SS (або 900SS) коштуватиме чималу суму, причому охайні екземпляри можуть коштувати від 40 до 80 тисяч, а незаймані зразки – шестизначну суму.

Стиль: Спортивний мотоцикл Двигун: 748-кубовий L-Twin з повітряним охолодженням і конічним редуктором Потужність: 70 к.с. / 52.8 футів-фунтів Суха вага: 397 фунтів-фунтів

8 найкращих мотоциклів для початківців

Хочете почати свою кар’єру, але не зовсім готові до найсучаснішого італійського супербайку? Не бійтеся, адже наш посібник з найкращих мотоциклів для початківців містить понад півдюжини зіркових моделей початкового рівня, які дозволять новим гонщикам рости та прогресувати, отримуючи при цьому масу задоволення від їзди в сідлі.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top