Чи швидкі велосипеди bmx. Чи підходять велосипеди BMX для щоденних поїздок на роботу?

Чи підходять велосипеди BMX Добре На довгі дистанції? Чи підходять вони?

За останні кілька десятиліть велосипеди BMX стають все більш популярними, і все більше людей використовують їх для розваг. Хоча вони чудово підходять для виконання трюків і трюків, вони не підходять для поїздок на далекі відстані.

Вам цікаво, чи є велосипеди BMX хороший на великі відстані? Відповідь проста. Ні, BMX Велосипеди не підходять для довгих дистанцій через свою унікальну конструкцію, яка забезпечує максимальну швидкість, але найменший комфорт під час подорожей на далекі відстані.

Хоча велосипеди BMX – це поєднання велосипеда та мотокросу, вони більше підходять для коротких дистанцій, трюків та перегонів по бездоріжжю. Ця придатність пояснюється їхньою рамою, довжиною та низькими шинами, які не дуже добре підходять для їзди на довгі відстані.

Однак багато людей використовують велосипеди BMX для поїздки на роботу, але це буде втомливо для вас, якщо ви не зможете витягнути ноги під час крутіння педалей. У цій публікації ми детально зупинилися на тому, чому велосипеди BMX не є добре велосипеди для довгих відстаней та деякі надійні альтернативи.

Чи підходять велосипеди BMX для поїздок на великі відстані?

Велосипеди BMX не призначені спеціально для подорожей на великі відстані. Вони, безсумнівно, ідеально підходять для високої швидкості. Ви отримуєте кілька переваг завдяки їх легкій вазі та швидко темп, але ви не можете подорожувати на великі відстані.

Для порівняння, важчі велосипеди краще підходять для довгих відстаней завдяки своїй стабільності та великим колесам, які дозволяють легко їздити по пересіченій місцевості або підніматися на пагорби. Вага також допомагає поглинати удари, коли ви їдете по вибоїстій дорозі.

Але велосипед BMX краще підходить для коротких дистанцій, і це не тільки через його вагу. Інші фактори також беруть участь у вирішенні питання, чому BMX велосипеди не підходять для великих відстаней.

Чому велосипеди BMX не Добре Для далеких поїздок?

Ось основні причини, чому велосипеди BMX не підходять для поїздок на великі відстані поїздки на роботу:

Незручне сидіння

Їзда в положенні стоячи – найважливіший фактор, який слід враховувати при пересуванні швидко. Але коли поїздки на роботу на велосипеді BMX ваше тіло захоче їхати в сидячому положенні, а це неможливо.

Ви не зможете легко витягнути ноги, сидячи на сидінні, а такий тип сидіння є лише формальністю і не забезпечує комфорту.

Проблема з однією передачею

Ви навряд чи знайдете 55-дюймові шестерні на велосипеді BMX, а це означає, що повне коло педалей рухатиме вас уперед. Збільшуючи число від 55 і вище, ви будете рухатися далі і потребуватимете більше зусиль, щоб збільшити швидкість.

Тоді як велосипед має одну швидкість з майже 65 “до 75” передачею, що полегшує вам подорож та досягнення місця призначення.

Без багажника і крил

У BMX є лише кілька аксесуарів, тоді як крила та багажник є досить важливими, але їх важко знайти в потрібному розмірі для 20-дюймових коліс. Якщо ви знайдете стійку та крила для коліс BMX, встановити їх буде непросто.

На жаль, якщо ви успішно встановите їх, то кожного разу, коли ви захочете покататися на BMX, їх доведеться знімати.

Гальма менш потужні

Хоча велосипеди BMX добре підходять для коротких дистанцій, їхні гальма слабкі і працюють лише для того, щоб зменшити швидкість з невеликою корекцією. Однак немає шансів на екстрену зупинку.

Також, BMX велосипеди не мають переднього гальма, яке необхідне для потужного гальмування та зміщення до центру ваги. Щоб забезпечити дотримання стандартів безпеки, ви повинні застосовувати гальма з досить великої відстані.

Невеликий розмір рами

Нелегко крутити педалі довше, оскільки стегно і ноги відчувають себе вкрай виснаженими. В цей час вам потрібно лише витягнути ноги на деякий час, але велосипеди BMX не дозволяють цього через невеликий розмір рами.

Ви можете розслабитися, лише пристосувавши свій BMX до підставки-педалей. Щоб набрати максимальну швидкість, вам потрібно буде швидше крутити педалі в положенні стоячи, що надмірно втомлює.

Кермо втомлює

Велосипеди BMX не пропонують зручного керма. Якщо ви подорожуєте на великі відстані, ваші кисті, руки та плечі будуть відчувати себе безглуздо.

Як далеко ви можете заїхати на велосипедах BMX?

Очевидно, що велосипеди BMX – не найкращий варіант для далеких поїздок, але ви можете проїхати на них від 10 до 12 миль за день.

Ви розвиваєте достатню швидкість, а їхня легка вага може змусити вас відчувати себе так, ніби ви летите в повітрі. Однак сила, що прикладається ногами, буде виснажливою. Вам потрібно буде витратити максимум сил, щоб торгувати велосипедом BMX.

Вони призначені для перегонів, які складають лише 1 км і найкраще працюють на треках BMX. Ви можете легко крутити педалі на цих доріжках протягом 1-2 годин, і отримаєте більше задоволення на пандусах та брудних стрибках.

Чи є велосипеди BMX одношвидкісними велосипедами?

Велосипеди BMX – це одноступінчасті або одношвидкісні велосипеди. Ці велосипеди забезпечують односпрямований рух, завдяки чому заднє колесо продовжує обертатися навіть тоді, коли шатуни зупиняються.

Ця дія безперервного обертання заднього колеса відома як кочення. Якщо ви їдете на нестандартному велосипеді BMX, ви повинні переконатися, що він має повністю функціональні гальма.

Навіть якщо ви перестанете крутити педалі, велосипед продовжить рух, поки ви не натиснете на гальма.

Ще однією важливою характеристикою одношвидкісного велосипеда є його односпрямований характер, який не дозволяє крутити педалі назад. Натомість ви можете крутити педалі лише вперед.

Через їх назви легко переплутати одношвидкісні або одношвидкісні велосипеди велосипеди з велосипедами з фіксованою передачею. Однак, незважаючи на схожі назви, ці передачі абсолютно різні.

Ми повинні розглянути їх диференціюючі властивості, щоб правильно зрозуміти фіксовану або одинарну передачу.

#1. Колеса та гальма

На відміну від велосипеда з однією передачею, велосипед з фіксованою передачею не має вільного ходу. Як результат, коли ви перестанете крутити педалі велосипеда з фіксованою передачею, кривошип і заднє колесо обертатимуться.

Якщо на одношвидкісному велосипеді вам потрібні гальма, то на велосипеді з фіксованою передачею ви можете гальмувати, впираючись ногами в землю або змінюючи положення тіла.

Незважаючи на зручність фіксованої передачі, більшість велосипедистів все ж вважають за краще встановлювати гальма на своїх велосипедах – оскільки гальмівні маневри потребують часу та досвіду для їх освоєння.

#2. Напрямок їзди

Через механізм вільного ходу ви не можете крутити педалі назад на одношвидкісних велосипедах. Ця особливість робить одношвидкісні велосипеди простішими в управлінні, особливо для початківців.

З іншого боку, велосипеди з фіксованою передачею дозволяють рухатися в обох напрямках. Ця особливість робить їх ідеальними для гоночних змагань.

#3. Швидкість і керування велосипедом

Завдяки механізму перемикання швидкостей одношвидкісні велосипеди вимагають меншого контролю з боку велосипедиста. Як результат, цей велосипед буде продовжувати рухатися деякий час без необхідності несамовито крутити педалі, даючи вам час відпочити через певні проміжки часу.

велосипеди, швидкі, хороші, щоденні, поїздки на роботу

Однак на велосипедах з фіксованою передачею ви повинні пам’ятати про балансування та зупинку циклу. Оскільки ви завжди повинні крутити педалі, швидкість і контроль велосипеда залежать виключно від велосипедиста.

У таблиці нижче представлені критичні відмінності між велосипедами з фіксованою та одношвидкісною передачею:

Як дізнатися, чи є мій велосипед одношвидкісним?

Найкращий спосіб дізнатися, чи є ваш велосипед одношвидкісним, – це звернути увагу на передавальне число. Передавальне число будь-якого велосипеда складається з ланцюга та задньої зірочки.

Незважаючи на те, що одношвидкісні велосипеди мають багато спільного, існують різні типи передаточних чисел. Ці різні передаточні числа включають прямі передаточні числа та передаточні дюйми.

#1. Прямі передавальні числа

Пряме передавальне число – найпоширеніший тип передавального числа. Це співвідношення, коли зубці ланцюгового кільця вдвічі більші, ніж у задньої передачі або гвинтика.

Найпоширеніша нумерація в цьому типі співвідношення – 32/16. Однак більшість велосипедів BMX мають різні співвідношення від 22/8 до 36/16. Крім того, деякі старі моделі мають передавальне число 44/16.

Механізм роботи з прямим передавальним числом такий, що кожен раз, коли кривошип обертається, заднє колесо обертається двічі.

Важливим фактом для одношвидкісних передач є те, що чим вище передавальне число, тим важче буде крутити педалі – і навпаки.

велосипеди, швидкі, хороші, щоденні, для поїздок на роботу

#2. Зубчасті дюйми

Передаточні дюйми дещо відрізняються від прямого передаточного відношення тим, що вони складаються з передаточного відношення велосипеда та діаметра колеса. Результат визначає відстань, яку ваш велосипед проїде за один оберт шатуна.

Правильна формула для дюймів передачі полягає в тому, щоб помножити діаметр ведучого колеса в дюймах на кількість зубців на кільці ланцюга. Потім, нарешті, розділіть відповідь на кількість зубців шестерні.

Таким чином, велосипед з діаметром колеса 30 дюймів і передавальним числом 32/16 матиме передавальні дюйми 60.

Крім того, якщо багатошвидкісний велосипед матиме приблизно два перемикачі – передній і задній, то одношвидкісний велосипед не має жодного з них. Отже, замість цього, він покладається на ланцюг та шестерні, щоб рухатися своїм ходом.

Крім того, лише одношвидкісні велосипеди мають вільне колесо, яке дозволяє їздити по берегу.

Чому велосипеди BMX мають лише одну передачу?

Відомо, що велосипеди BMX легкі, міцні та дуже прості в обслуговуванні. Ці особливості можна пояснити їх невеликими рамами, різними розмірами коліс та одинарними передачами.

Одношвидкісні велосипеди мають багато переваг. Ці переваги включають легкість їзди та крутіння педалей, більш просту конфігурацію та менші витрати на обслуговування.

Однак найвищою перевагою їзди на одношвидкісних велосипедах є простота пристроїв. Знаючи, що велосипед односпрямований, ви завжди впевнені в тому, куди їдете.

Крім того, він ідеально підходить для початківців, оскільки їм не потрібно турбуватися про перемикання з однієї передачі на іншу. Натомість вони зосереджені на тому, щоб їздити на велосипеді і знати, коли натиснути на гальма.

Завдяки лише одній передачі та меншій кількості деталей у порівнянні з багатошвидкісними велосипедами, деталі велосипеда рідше зношуються, що гарантує, що вам не доведеться так часто турбуватися про ремонт та технічне обслуговування.

Велосипеди BMX – це велосипеди BMX, чи не так??

Ви б теж так подумали, чи не так?? Я знаю, я так і думав. Це все одно, що сказати, що автомобіль є автомобілем, але між Toyota Prius і Porche 911GT існує величезна різниця. Лише через багато років після того, як я перестав користуватися своїм BMX, я зрозумів, що не всі велосипеди BMX створені однаково. Але давайте почнемо з самого початку.

BMX – це абревіатура від слів “велосипед” і “мотокрос”. Це Добре Вони скоротили слова, тому що BMX звучить набагато крутіше. Може бути корисно думати про нього як про доступну та відносно безпечну дитячу версію мотокросу.

Це велосипедний спорт, який виконується, зачекайте …на велосипедах BMX. Взагалі кажучи, цей вид спорту змагається у 3 стилях: гонки на BMX, фрістайл та стріт.

Які існують різні типи велосипедів BMX?

Спорт BMX пройшов досить багато розвитку протягом багатьох років, і велосипеди розвивалися, щоб йти в ногу з різними повтореннями BMX, які з’являлися з часом.

По суті, існує 3 різні типи велосипедів, які відповідають 3 основним версіям BMX-ing.

Перш ніж хтось скаже щось на кшталт, “Йоу, чувак, це просто огидно, тут є набагато більше можливостей, ніж це. А як щодо…” – Я знаю, але для цілей цієї статті ми будемо спрощувати.

Вибір велосипеда буде залежати від того, який стиль їзди ви вважаєте для себе прийнятним. (Існує також прихований 4-й варіант, до якого я незабаром доберуся, але спочатку має сенс скористатися цими 3-ма).)

  • Фрістайл велосипедів: Це в основному трюкові велосипеди для виконання трюків та подібних речей. Вони з таким же задоволенням хапають повітря пандуса, як і стрибають зі стін.Нерідко можна побачити велосипеди для фрістайлу, оснащені лише задніми гальмами та кілочками для ковзання по рейках.Велосипеди для фрістайлу повинні мати міцну раму, здатну витримати покарання та випробування, які підкидає їм рідне міське середовище. Райдер повинен бути впевненим у своєму велосипеді, щоб убезпечити себе при виконанні повітряних трюків і маневрів.Бетонні сходи та цегляні стіни тверді, і мають реальну тенденцію травмувати райдерів, коли щось йде не так, тому вони повинні знати, що їхній велосипед витримає тиск. Рами для фрістайлу в основному виготовляються з хороші старомодна, надійна сталь. Рама повинна бути достатньо міцною, щоб витримати аварії, але достатньо легкою, щоб її можна було “перестрибнути”. Дорожчі рами часто виготовляються зі сталі Chromoly – міцного, але легкого сплаву.
  • Вуличні велосипеди: Вони дуже схожі на велосипеди для фрістайлу. Різниця між ними невелика, але вони більше підходять для використання на рівнині, де важливо, які трюки гонщик може виконати, маючи лише себе та свій велосипед.Досить страшно, що у них часто немає гальм, але швидкість і можливість їздити скрізь – це не головне для цих цуценят.
  • Гоночні велосипеди: Гоночні велосипеди BMX призначені для перегонів на грунтових доріжках і дуже швидко на високих швидкостях. Змагання на BMX на відповідних треках – це, як правило, короткі одноколові заїзди, де швидкість на вибоїнах і пандусах важливіша, ніж спроба приземлитися на 1020 стрибків.Вони, як правило, легші, ніж велосипеди для фрістайлу, і не будуть добре триматися, якщо їх використовувати для виконання трюків або трюкового катання.Гоночні велосипеди створені для швидкості і здебільшого виготовляються з алюмінію. Хоча алюміній також є міцним матеріалом, гоночні велосипеди створені для того, щоб їздити як якнайшвидше якнайшвидше за якомога коротший час.
  • Неспецифічні універсальні велосипеди: Виробники велосипедів не дурні. Це 4-й варіант, який не часто згадується на BMX-сайтах. Це також, я б сказав, мабуть, найпоширеніший тип велосипедів у стилі BMX.Для райдерів, які дійсно захоплюються фрістайлом або перегонами, дуже важливо мати спеціальний велосипед для фрістайлу, але не всі хочуть велосипед, який був розроблений лише для виконання трюків або виключно для перегонів.Ось чому є багато дійсно хороших велосипедів, які здатні робити трохи кожного типу їзди.Ці “універсали” – міцні маленькі велосипеди, які не були розроблені з урахуванням конкретного стилю або форми. Вони майже всі зроблені зі сталі.Моя порада: якщо вам потрібен велосипед у стилі BMX, щоб їздити на заняття, швидко добиратися туди, з’їжджати сходами, перестрибувати через бордюри і просто пересуватися, то це саме той велосипед, який вам потрібен.

30-секундний путівник по історії BMX

Це трохи мінне поле. Не питайте. Незважаючи на те, що багато людей говорять на Interbike, можливо, було б краще запитати, хто був піонерами раннього BMX. Немає правильної чи неправильної відповіді. Генезис BMX можна віднести до досить багатьох людей. Це також залежить від того, про який тип їзди на BMX йдеться.

Скот Брейтхаупт, наприклад, – людина, яку дуже часто пов’язують з першопрохідцем BMX-перегонів у далекому 1970 році, коли він провів перші офіційні перегони на BMX в Каліфорнії, (Дивись тут)

Так який же найкращий тип BMX: Перегони чи фрістайл?

Не існує жодного, і в цьому вся суть. Як і все, що пов’язано з велосипедами, все зводиться до особистого вибору. Все залежить від того, що ти хочеш робити з велосипедом.

Зрештою, все залежить від того, що ви хочете отримати від велосипеда. Я б не поїхав на шосейному велосипеді гірською стежкою, але я міг би повільно спуститися на гібридному. І навпаки, я б не хотів проїхати 100 миль по дорозі на гірському велосипеді. Але на гібридному – можливо.

Якщо ви не впевнені, то придбайте хороший універсал. Якщо ви знаєте, що хочете брати участь у перегонах, придбайте гоночний велосипед. Якщо ви хочете фрістайлити, то беріть фрістайл-велосипед. Тільки не намагайтеся фрістайлити на гоночному велосипеді, і не змагайтеся на фрістайл-байку. Але що б ви не робили, переконайтеся, що ви отримаєте щось.

Що робить BMX швидшим?

Є кілька факторів, які можуть вплинути на швидкість велосипеда BMX. Перший – це вага велосипеда. Легший велосипед, як правило, буде швидшим за важчий. Другий фактор – це вага і тип фігури велосипедиста. Важчий гонщик, як правило, буде повільнішим за легшого. Третій фактор – це передача велосипеда. Більш високе передавальне число, як правило, призводить до більш швидкого велосипеда. Нарешті, четвертий фактор – це аеродинаміка. Більш аеродинамічний велосипед легше розсікатиме повітря, а отже, буде швидшим, ніж менш аеродинамічний.

Це лише кілька факторів, які можуть вплинути на швидкість велосипеда BMX. Загалом, легший велосипед з вищою передачею і кращою аеродинамікою буде швидшим, ніж важчий велосипед з нижчою передачею і гіршою аеродинамікою. Найкращий спосіб з’ясувати, яка комбінація найкраще підходить для вас – це поекспериментувати з різними налаштуваннями і побачити, яка з них дає найкращі результати.

Який найкращий велосипед для вуличних поїздок?

Незалежно від того, чи шукаєте ви неквапливу їзду навколо кварталу чи велосипед, щоб взяти на себе щоденні для поїздок на роботу, вибір найкращого велосипеда для стріт-байкінгу може бути непростим завданням. На ринку існує так багато різних типів велосипедів, від круїзних до гоночних, що може бути важко зрозуміти, з чого почати.

Коли справа доходить до вибору найкращого велосипеда для вуличних поїздок, вам потрібно мати на увазі кілька речей. Спочатку подумайте, яким типом їзди ви будете займатися найчастіше. Якщо ви плануєте використовувати велосипед для для поїздок на роботу, тоді вам знадобиться щось зручне та легке в управлінні. Крейсерський велосипед або гібридний велосипед може бути ідеальним у цьому випадку. Однак, якщо ви хочете потренуватися під час їзди, то вам підійде гоночний або гірський велосипед.

Після того, як ви визначилися з типом велосипеда, вам також варто подумати про важливі для вас функції. Якщо ви турбуєтесь про безпечне пересування містом, шукайте велосипеди з фарами та світловідбивачами. Якщо ви плануєте їздити по бездоріжжю, то зверніть увагу на велосипед з амортизаційними вилками. А якщо вам просто потрібен велосипед, на якому зручно їздити, то шукайте велосипед зі зручним сидінням і кермом.

З чого найкраще почати вивчати BMX?

Універсальної відповіді на це питання не існує, оскільки найкращий спосіб почати займатися BMX може відрізнятися залежно від вашого індивідуального рівня навичок та цілей. Однак, деякі поради щодо того, як почати вивчати BMX, можуть включати пошук місцевого BMX-клубу або треку для катання, відвідування уроків для початківців або просто тренування вдома на під’їзній дорозі або задньому дворі. Який би маршрут ви не обрали, переконайтеся, що ви отримуєте задоволення і залишаєтеся в безпеці.

Найдорожчий велосипед BMX – Specialized S-Works Epic Carbon World Cup. Він коштує 8,500. Велосипед виготовлений з карбоновою рамою та вилкою, оснащений груповим комплектом SRAM XX1 Eagle. Велосипед призначений для перегонів і має максимальну швидкість приблизно 28 миль/год. Велосипед важить 22 фунти.

Для чого використовується велосипед BMX?

Як я вже писав, велосипеди BMX в першу чергу призначені для їзди по бездоріжжю та виконання трюків.

Якщо ви не знайомі з BMX, ви, швидше за все, бачили їх у міському середовищі, наприклад, у скейт-парках або на вулицях, але є кілька інших місць, де катаються на BMX.

Нижче я поясню різні дисципліни BMX і те, що є унікальним у BMX велосипеди використовується в кожній події.

Підсумок. Що таке велосипед BMX?

BMX (велосипедний мотокрос) – це традиційно велосипед з жорсткою рамою, з меншими 20-дюймовими колесами.

Ці велосипеди вперше з’явилися на ринку в 1970-х роках і спочатку були розроблені для перегонів на ґрунтових трасах.

З роками BMX зростав, і зараз існує багато інших дисциплін у цьому виді спорту, включаючи фрістайл та флетленд BMX.

Чим відрізняються змагання з BMX?

Ви можете подумати, що BMX – це коли райдери виконують трюки та трюки в скейтпарках або на вулиці.

Однак існує кілька різних стилів їзди на BMX, про які ви, можливо, не чули раніше. Різні види BMXing вимагають різних стилів велосипедів BMX, а також різної місцевості для катання.

У наш час більшість велосипедів BMX підходять для катання в різних дисциплінах. Однак, рівнинні та гоночні велосипеди слід використовувати лише для свого стилю їзди.

Перегони на BMX

Перегони на BMX включають кілька гонщиків, які мчать по трасі, що містить трампліни, нерівності та повороти, з метою бути першими, хто завершить дистанцію або проїде певну кількість кіл.

Гоночні велосипеди BMX – це оригінальна модель велосипедів BMX. Я поясню історію, що стоїть за цим пізніше.

Щоб зменшити вагу та збільшити швидкість і прискорення, багато гоночних велосипедів BMX використовують рами зі сплаву та карбонові вилки.

велосипеди, швидкі, хороші, щоденні, для поїздок на роботу

Це робить їх ідеальними для перегонів по асфальту або ґрунтових доріжках, що є саме тим, що передбачають перегони на BMX!

Як і багато інших типів велосипедів, гоночні велосипеди BMX мають певний розмір. Залежно від вашого віку, ваги та зросту, вам знадобиться гоночний BMX іншого розміру.

Тісне пристосування гоночного BMX до гонщика дозволяє гонщику виступати якнайкраще, що важливо, коли справа доходить до конкурентних перегонів на BMX.

Гоночні велосипеди BMX мають задній перемикач, який має вирішальне значення для того, щоб гонщики могли регулювати швидкість відповідно до майбутніх ділянок траси.

Вони також мають тонші колеса, що дозволяє гонщикам рухатися по трасі з більшою швидкістю.

Якщо ви уважно подивитеся відео вище, то помітите, що райдери також носять кросівки, що означає, що їх взуття кріпиться до педалей. Знову ж таки, це допомагає їм рухатися швидше, але також означає, що їхні ноги не зісковзують під час катання.

BMX Vert

Vert BMX – це ще одна змагальна дисципліна у світі BMX.

Під час цієї події райдери заїжджають на велику рампу хафпайпу і намагаються виконати сміливі трюки та трюки, набираючи повітряний час по обидва боки рампи.

Vert BMXriding не вимагає певного стилю їзди на велосипеді. Велосипеди, що використовуються для верту, різняться за стилем залежно від уподобань гонщиків.

Зазвичай велосипеди BMX для фрістайлу використовуються у верт-райдингу, оскільки їхні більші шини та товстіші рами краще справляються з ударами, пов’язаними з верт-райдингом.

Хоча фрістайл BMX – це, мабуть, найкращий вибір велосипеда для змагальної їзди на верту, теоретично ви можете їздити на будь-якому стилі BMX для цієї дисципліни.

BMX фрістайл/парк

Фрістайл BMX велосипедисти їздять у стилі, що поєднує в собі вплив кількох різних дисциплін у BMX.

BMX фрістайл – це змагання, в якому райдери перетинають один і той самий скейт-парк та виконують складні трюки. Цей стиль їзди на BMX повинен дебютувати на Олімпійських іграх в Токіо 2021 року.

Судді виставляють бали на основі трюків, виконаних райдерами протягом відведеного часу. Після того, як всі учасники змагаються, перемагає райдер, який набрав найбільшу кількість балів.

Велосипеди для фрістайлу/парку відомі своєю міцністю та довговічністю. Як зазначено вище, їх товсті рами дозволяють їм справлятися з сильними ударами під час стрибків, а ширші колеса забезпечують більшу стабільність для гонщиків.

Історія велосипедів BMX

У порівнянні з іншими моделями велосипедів, велосипеди BMX є відносно новішою конструкцією велосипедів, що походить з 1970-х років[1].

Історія велосипедів BMX та спорту почалася в Південній Каліфорнії завдяки уяві групи дітей.

Діти тієї епохи були відомі тим, що перетворили свої велосипеди Schwinn Stingray, популярні на той час, на моделі, натхненні мотоциклами для мотокросу.

Ці велосипеди були доступнішими за ціною, ніж мотоцикли, і трохи більше підходили для дітей!

Діти почали ганяти на своїх модифікованих велосипедах по стежках і ґрунтових дорогах, створивши власний вид спорту. BMXing.

Документальний фільм 1971 року “У будь-яку неділю” висвітлив цих дітей та їхню нову спортивну ідею, завдяки якій велосипеди BMX з’явилися на карті світу. Увага ЗМІ швидко мотивувала виробників велосипедів приєднатися до руху і почати виробляти перші велосипеди BMX.

Це дозволяє припустити, що перші комерційно доступні велосипеди BMX, можливо, були вироблені для молодих гонщиків, які хотіли наслідувати мотокрос.

У 80-х роках почався бум BMX-спорту. Нові дисципліни були відкриті в цьому виді спорту, коли гонщики намагалися продемонструвати свій власний стиль їзди на BMX.

У 1981 році [2] була заснована Міжнародна федерація BMX, яка об’єднала країни, зацікавлені в цьому виді спорту.

Наступного року, у 1982 році, IBF провела перший чемпіонат світу з BMX, за яким послідував чемпіонат світу JAG (див. вище).

З тих пір BMXing прогресував не тільки до гоночних велосипедів, але й до трюків у фрістайлі завдяки таким, як Боб Харо[3] та кільком іншим відомим гонщикам.

Що унікального у велосипедах BMX?

Тепер ви знаєте, що таке велосипед BMX і що означає BMX, настав час дізнатися, які особливості відрізняють BMX від інших велосипедів.

Можливо, ви чули про деякі з них, але я впевнений, що ви не знали про деякі з цих відмінностей!

Між трьома типами велосипедів BMX (фрістайл, стрибкові та гоночні) є кілька відмінностей у рамах.

Як ми вже говорили, гоночні велосипеди BMX створені для швидкості та спритності, а це означає, що вони повинні бути легкими.

Фрістайл BMX рами можуть відрізнятися. Дешевші велосипеди для фрістайлу BMX використовують сталеві рами, тоді як найкращі рами для фрістайлу виготовляються з хромолієвої трубки 4130.

Хромолі лише трохи легший за алюміній, але він також міцніший, що означає, що трубки можуть бути тоншими, зменшуючи вагу.

Деякі гоночні велосипеди BMX використовують вилки з вуглецевого волокна, що значно зменшує вагу, в той час як середньостатистична вилка для фрістайлу буде виготовлена з алюмінію або сталі.

Ці вилки, як і рами BMX, є жорсткими і не мають підвіски. Однак деякі нові велосипеди для стрибків почали інтегрувати передню вилку з підвіскою, щоб допомогти на великих стрибках.

Знову ж таки, Chromoly 4130 – ще один популярний матеріал, який використовується для виготовлення найкращих вилок для BMX. Вони дорожчі, і зазвичай алюміній або сталь використовуються на дешевших вилках.

Руль BMX пристосований до кожного окремого гонщика. Деякі райдери віддають перевагу ширшим шинам, які забезпечують більший контроль, в той час як інші використовують вузькі шини, які забезпечують швидший спосіб повороту.

Кермо BMX можна впізнати завдяки його конструкції з двох частин (або іноді з чотирьох частин), на відміну від більшості інших велосипедів, які використовують цілісні штанги.

Вищі планки можуть допомогти райдерам виправити поставу під час катання, тоді як коротші планки можуть збільшити висоту стрибка.

За законом велосипеди повинні продаватися з двома зламами, проте більшість велосипедистів вирішили видалити один або обидва злами.

Як я вже писав, гоночні велосипеди BMX використовують один задній перелом і видаляють передній перелом, щоб зменшити вагу.

Райдери флетленду майже завжди видаляють брейки. В іншому випадку вони б заважали під час виконання трюків.

Подібно до гоночних BMX, фрістайлери часто знімають передній перелом і їздять з одним переломом. Інші вирішують прибрати обидва перемички, але наявність перемички може бути корисною для того, щоб не проскочити стрибок.

Для того, щоб трюки, такі як перевороти, можна було виконувати без заплутування тросів, використовуються гіроскопи, які дозволяють керму вільно обертатися, не заплутуючи розривний трос.

Гоночні BMX використовують товстішу передню шину і тонше заднє колесо, це дозволяє гонщикам швидше розганятися на виході з воріт.

Традиційно гоночні велосипеди BMX використовують колеса з 32 спицями, що забезпечує достатню міцність для перегонів, не роблячи колесо занадто важким.

Оскільки велосипеди для фрістайлу призначені для виконання більш важких трюків і стрибків, їм часто потрібні міцніші колеса і 36 надміцних спиць. Деякі навіть мають 48 спиць для максимальної міцності.

Що стосується шин, то гоночні велосипеди BMX, як правило, використовують шини з високим зчепленням, які підходять для їзди по ущільненому бруду. зовнішній периметр гоночних велосипедів BMX зазвичай має зазубрини, щоб можна було проходити круті повороти на високій швидкості.

Для фрістайл BMX використовують шини з меншим зчепленням, які більше підходять для міської місцевості, наприклад, бетону або інших асфальтованих поверхонь.

І, нарешті, трекові велосипеди BMX використовують шини з найважчим протектором. Вони підходять і розроблені спеціально для інтенсивної їзди по бездоріжжю.

Звичайний велосипедний привід складається з усіх компонентів, які використовуються для того, щоб штовхати / тягнути велосипед: педалі, кривошипи, ланцюг, перемикач, ланцюгові кільця та шестерні.

Як ми вже з’ясували, середньостатистичний BMX не використовує шестерні, тому у нього не буде перемикача або касети.

https://drhiker.com/are-bmx-bikes-хороший-for-long-distances/
https://www.на відкритому повітрі.com/are-bmx-bikes-single-speed/
https://www.icebike.org/bmx-racing-bikes-vs-bmx-trick-bikes/
https://stokedrideshop.com/blogs/stoked-school/bmx-tricks
https://www.bikelockwiki.com/what-is-a-bmx-bike/ [/спойлер]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top