Брудний велосипед Honda cub. ЦЕ НАЙКРАЩА Хонда C90 коли-небудь . Ми теж так вважаємо

Нестандартний Repsol Honda C90 Cub

Ми вперше натрапили на Honda Cub Піта МакКрейва через соціальні мережі, і він привернув нашу увагу. Це, на наш погляд, один з найкращих (не кажучи вже про один з найпопулярніших) мотоциклів більшість унікальні) приклади кастомного дитинчати, з якими ми зіткнулися.

Honda Cub – найбільш продаваний автомобіль усіх часів …

Так, це найбільш продаваний “транспортний засіб”, а не просто “мотоцикл. Він випускається з 1958 року в різних видах і з різними об’ємами двигунів, продано понад 60 мільйонів екземплярів! Що зробило Cub таким популярним? Він був простим, доступним (як для купівлі, так і для експлуатації) і неймовірно надійним.

Доступний і надійний – це не ті слова, які зазвичай асоціюються зі словами “захоплюючий”, “унікальний” або “особливий”, але мотоцикл, яким володіє Піт, безумовно, є мотоциклом, який можна асоціювати з такими словами.

C90 Піта (на прізвисько Поллі) з’явився на світ у 1997 році.

Піт пильно стежить за кастом-сценою, тому після кількох років володіння автомобілем він взявся за кастомізацію Polly за допомогою Філа Джонса та всіх хлопців (включаючи Джеймса Гібсона) з майстерні Camphill Chop Shop.

Велосипед був розібраний до основних компонентів, а рама відшліфована до голого металу. Піт, палкий прихильник перегонів, шанувальник певного бренду та кольорової гами. так було відсортовано фарбування!!…і хлопець робить цю роботу. колірна гамма, що асоціюється з гоночними та спортивними мотоциклами, є незвичним вибором кольору для кастомного Cub, але це так це незвичність, яка привертає увагу людей.

Велика кількість деталей була отримана від Даррена Баррета з Mini Bike Craze. За словами Піта, якщо ви хочете модифікувати свій Cub, то саме до цих хлопців варто звернутися за деталями. Поллі отримала подовжений маятник Kepspeed, модернізовані задні амортизатори, кастомний вихлоп, кастомне сидіння, прокатний багажник (який забезпечує чудову посадку) та більш сучасні 12-вольтові світлодіодні ліхтарі та індикатори.

Щоб забезпечити трохи більшу потужність, Поллі пригостили гоночним 150-кубовим гібридним двигуном Motosyko Hybrid з 4-ступінчастим ручним зчепленням. Вишенькою на торті стало додавання чудових 17-дюймових дисків Kepspeed, обгорнутих набагато більшими та сучаснішими шинами 120/70/17 спереду та ззаду.

Хоча велосипед технічно завершений, він ніколи не закінчений. Піт знову змінив колеса, які зашнурував Пол Гай з Guys Customs… але це витвори мистецтва! Простіше кажучи, Піт має дуже унікальний, зроблений на замовлення велосипед, який, швидше за все, приверне увагу натовпу, коли він припаркований, ніж майже будь-який інший.

Гарний, єдиний в своєму роді велосипед Піта. Ви повинні пишатися цим!

Відповідний шолом, розроблений Полом Даллоуеєм у Graf-x Custom Paint Work.

Зателефонуйте в BeMoto, щоб застрахувати свій Honda Cub?

Спеціалісти зі страхування велосипедів для всіх типів, віку та вартості велосипедів, включаючи модифіковані та багатоцільові велосипеди. Кастомний Honda C90? Нічого страшного.

  • Страхування мотоциклів Honda для всіх дорожніх велосипедів та колекцій
  • Страхування позашляховиків Honda (покриття від пожежі та крадіжки). з вашого гаража або “в дорозі”)
  • Honda Trackday Insurance (застрахуйте свій CBR на випадок пошкодження в аварії на будь-якому треку Великобританії та ЄС)

Зателефонуйте нам за номером 01733 907000, щоб отримати страхову пропозицію для вашого мотоцикла Honda.

Якісні гальма для їзди

Сталеве шасі Honda C90 має просту конструкцію з трубчастою нижньою трубою, що кріпить рульову головку до штампованої задньої секції. На нерівностях мотоцикл справляється з подвійними задніми амортизаторами та передніми вилками, які піднімаються вгору при гальмуванні (цікаве відчуття, хоча незабаром ви до нього звикнете).

Незважаючи на те, що дія підвіски дуже проста, якість їзди Honda краща, ніж у більшість класичні скутери – багато з яких не мають нічого такого складного, як передня та задня підвіски.

Приємно також мати 17-дюймові колеса, оскільки це робить керованість більш велосипед-подобається і означає більшу стабільність, ніж на малоколісному скутері чи мопеді. Пілони більш ніж вітаються, хоча можуть мати цікавий ефект на готовність C90 входити в повороти.

Барабанні гальма з тросовим приводом спереду та ззаду потребують хорошого зусилля для швидкої зупинки. Цікаві траєкторії навантаження передньої підвіски означають, що можна заблокувати переднє колесо в найнебезпечніших умовах.

Двигун

Одноциліндровий двигун Honda з горизонтальним повітряним охолодженням, безсумнівно, є одним з найкращих двигунів усіх часів. Версію з верхнім розташуванням кулачків було представлено в 1960-х роках, і хоча вона була модернізована та допрацьована протягом багатьох років, вона все ще перебуває в серійному виробництві. Приголомшливо.

Оригінальні Honda C90 мають об’єм 89 куб.см; об’єм зменшився до 86 куб.см після оновлення на початку 1980-х років. Усі версії витискають 100 л/100 км за звичайних умов експлуатації і дають більше, якщо ви просто прогулюєтесь сонячними вуличками. А прогулюватися – це найкраще.

90-й має більш потужний двигун, ніж C50 і C70, але насправді не набагато швидший за 70-й, 55 миль/год – це комфортна межа – він налаштований на економічність, а 8 к.с. двигун намагається використати всі свої оберти найбільших того часу. На крутому пагорбі він їхатиме швидше, хоча відчуває себе жахливо грубим, коли двигун рветься з місця.

Зчеплення не має важеля. Його відцентрова конструкція означає, що ви збиваєте Honda на передачу на місці, а зчеплення вмикається автоматично, коли ви відкриваєте дросельну заслінку та збільшуєте оберти. Ви можете зупинитися на найвищій передачі, і вона просто переключиться. Гальмування неможливе.

Коробка передач з трьома швидкостями має довгі, широко рознесені передавальні числа. Хоча готовність двигуна просто рвонути з місця означає, що він витягне третю передачу з бігового темпу, легко вимкнути передачу занадто рано і отримати надмірне гальмування двигуном (і кричущі оберти).

Надійність якості збірки

Всі зразки C90 вражають своєю надійністю. Коли я був підлітком, у мене був польовий мотоцикл середини 70-х років з саморобним прямоточним вихлопом і старими колготками, натягнутими на відкритий впускний отвір карбюратора, щоб забезпечити повітряний фільтр.

Після того, як нас роками нещадно били батогами, одного разу хтось зрозумів, що ми ніколи не перевіряли масло. Ми зробили це, і двигун був абсолютно сухим – але ми також були далеко за містом і не мали мастила, тому продовжували їздити. Минуло кілька тижнів, перш ніж ми згадали..

Як для недорогого приміського велосипеда, якість збірки C90 завжди була на висоті. Ви, ймовірно, дивитесь на розпещений часом або відновлений велосипед, хоча є приклади, які лише нещодавно вийшли на пенсію з життя цілорічних всепогодних поїздок (деякі з них були пофарбовані блискучою фарбою і позначені як “відреставровані”).

Іржа – ворог C90. Задні сталеві бризковики прогнили навіть з нових, що призвело до руйнування задньої частини мотоцикла, тому очікуйте або іржі, або ремонту, або повністю нових секцій – і перевірте, чи немає шпаклівки та інших пошкоджень. Пізніші C90 мають прикручену пластикову секцію бризговика, яка приховує корозію, тож добре потикайтеся.

Трубки рами іржавіють над двигуном, що важко помітити (найгірший сценарій – це велосипед спиці покриваються кіркою, а вилки та маятник можуть проржавіти зсередини – проколіть підозрілі місця викруткою.

Інші речі? Зчеплення прослизає, якщо воно неправильно відрегульоване (викруткою можна виправити за дві хвилини) або рівень двигуна неправильний. Втулки в передніх вилках можуть вийти з ладу, так само як і в задніх амортизаторах, про що свідчить скрип і ще більш стрибкоподібна їзда, ніж зазвичай.

Запчастини легко доступні для 12-вольтових моделей 1980-х років, хоча більшість деталей для велосипедів 60-х і 70-х років зараз, як правило, є “бюджетними” деталями з Далекого Сходу. Зверніть увагу на приклади зі змінними двигунами від китайських “пітбайків” – не дуже добре, якщо ви хочете оригінальності, але зручно, якщо вам потрібна більша потужність і додаткова передача.

Відгуки наших власників Honda C90 дійсно дуже позитивні, з єдиним реальним негативним коментарем – відсутність обладнання. Але чого саме можна очікувати від такого мотоцикла?? В іншій замітці стверджується, що це найкращий маленький велосипед в історії, що свідчить про любов людей до C90.

Двигун

Незважаючи на численні моделі 90-96 років, всі EZ-90 Cubs були оснащені 2-тактним 90-кубовим двигуном, який робив мотоцикл крутним і швидким, що робило їзду на ньому веселою і приємною бруд і пісок. Оскільки Honda хотіла зробити “сімейний велосипед”, вони додали до EZ автоматичну коробку передач, в результаті чого велосипед не мав вікових обмежень (тільки зріст). У таких країнах, як Італія, 90-кубовий двигун був замінений на 49-кубовий 2-тактний двигун, щоб відповідати нормам, ці велосипеди отримали маркування EZ-5!

Дизайн

“Футуристичний” пластиковий кузов зробив EZ легким і схожим на машину з майбутнього. Завдяки фанковому дизайну, навіть через 30 років EZ має культовий статус і до сьогодні. Окрім зовнішнього вигляду, кузов EZ також функціональний! Маленький тренажерний зал велосипед мав відсіки спереду для зберігання безалкогольних напоїв та закусок.

Ходова частина, підвіска та гальма

Оскільки EZ був базовою моделлю велосипед, під “футуристичним” пластиковим кузовом він мав просту конструкцію з трубчастого каркасу. Щодо підвіски, то EZ оснастили традиційною вилковою підвіскою спереду та моноамортизатором ззаду (безпосередньо пов’язаним з маятником). Що стосується гальм, то для простоти, EZ вийшов з барабанними гальмами спереду і ззаду. В цілому це робило EZ маневреним позашляховиком!

Хочете побачити Honda EZ-9 EZ90 Cub на дорозі?

Легенда MotoGP Валентино Россі завершить кар’єру в кінці сезону 2021 року Валентино Россі підтвердив свою відставку і зосередиться на своїй команді VR46 Team…

Енеа Бастіаніні загрібає лідерство в чемпіонаті після блискучої перемоги на COTA Gresini Racing “La Bestia” знову очолює подіум після майстерного виступу на майстер-класі в..

Алекс Рінс з Team Suzuki Ecstar вирвав перемогу в Арагоні Великий день для Team Suzuki Ecstar – Алекс Рінс тріумфує в Арагоні, а Джоан Мір..

Посібник з експлуатації Honda EZ90 Cub (стосується лише деяких ринків)

Погляньте на технічні характеристики моделей Honda EZ90 Cub 1991-1996 років. Якщо ви колекціонер, ця інформація може бути для вас дуже корисною. Крім того, не соромтеся повідомляти нам, якщо у вас є додаткова інформація!

1991

У 1991 році EZ90 був доступний у трьох колірних варіантах: Shasta White, Pure Flandre Blue та Fighting Red. На цій моделі вилки, передні бризковики, сідло та ручки ручок були синього кольору. Окрім це, 91 модель мала логотип “Cub”, червоні смуги та металеві сріблясті полози. Як згадувалося раніше, двигун був 2-тактний 90-кубовий одноциліндровий (з язичковим клапаном) і автоматичною коробкою передач.

Серійний номер цієї моделі починається з JH2HE060MK100001.

1992

Модель 1992 року мала той самий “футуристичний” вигляд, варіанти кольорів та схему фарбування, що й модель 1991 року. Крім того, двигун і трансмісія були такими ж, як і в моделі 1991 року. Загалом, модель 1992 року не мала видимих змін порівняно з моделлю 91 року.

Серійний номер це модель починається з JH2HE060NK300001.

1993

93 року випуску, що має той самий загальний “футуристичний” вигляд. Однак, було доступно лише два кольори: Shasta White і Fighting Red.

На моделях 93 року сідло стало червоним, так само як і передні бризковики та накладки на ручки. Що стосується кузова, то він був червоно-білим з червоним логотипом “Cub” та червоними смугами. Крім того, колір заднього крила змінився з білого на червоний. Металевий сріблястий передній бампер, двигун і трансмісія залишилися незмінними.

honda, dirt, bike, this, most

Серійний номер для цієї моделі починається з JH2HE060PK400001.

1994.1996

Моделі 94,95 і 95 не мали жодних змін у порівнянні з моделлю 1993 року в плані дизайну, колірних рішень і технічних характеристик.

honda, dirt, bike, bike, this, most

Серійний номер для цих моделей починається з:

honda, мотоцикл, мотоцикл, цей, найкращий

Ціна

EZ90 Cub є культовою класикою серед фанатів та колекціонерів, що робить його надзвичайно важким для пошуку. Навіть якщо ви натрапите на такий, пристойний екземпляр коштуватиме близько 2 500 доларів США. Що ж, хоча EZ більше не виробляється, кубаголіки якимось чином знаходять спосіб повернути його до життя, як ці люди в Італії.

Кілька років тому італійські виробники кастом-байків Deus Milano та Kaos Design створили сучасну версію Honda EZ90. Сучасна кастом-версія була побудована на основі поточної моделі Honda X-ADV. Більший кастом-байк EZ має 745-кубовий паралельно-двійний двигун з рідинним охолодженням, який розвиває близько 54 кінських сил та 68 Нм (50 фунт-фут) крутного моменту в парі з шестиступінчастою трансмісією DCT.

Ви зустрінете найприємніших людей на мотоциклі “Хонда

Трохи геніальності, трохи везіння. Ідея для цим 12-річна рекламна кампанія була придбана в американського студента, який придумав ідею як класний проект. Незабаром після того, як Beach Boys написали пісню про Cub, її випустили Hondellas, які потім випустили пісню під назвою “You Meet The Nicest People On A Honda”. Перед дешевими байками зі статусом знаменитостей американці не могли встояти.

Ця чиста американська реклама прямо контрастувала з образами поганих хлопців на мотоциклах, які викликали в уяві більшість інших американських брендів на той час, і кампанія Honda підірвала б американські та британські продажі мотоциклів, оскільки зворотна реакція стала відома як японське вторгнення.

Дитинча у сучасному В’єтнамі

Сьогодні на вулицях Сайгона можна зустріти місцевих жителів та іноземців, які їздять на понівечених Cubs, яким часто по 20-30 років. Ці старі мотоцикли вимагають багато постійного обслуговування і значно повільніші, ніж сучасні скутери з двигуном 125-150 куб.см. Люди тримають їх біля себе, оскільки вони досить дешеві, навіть у ремонті, і для водіння такого, який все ще має 50-кубовий двигун, не потрібна ліцензія. Тим не менш, більшість старі Cubs – це лише ностальгічна оболонка з 110-кубовим китайським двигуном – ще одна причина поганої надійності. (Насправді, жодної ліцензії не потрібно?)

Назва Cub викликає багато сентиментальних почуттів у тих, хто виріс одразу після війни. Для них “Куб” був і другом, і спадщиною. Для сім’ї володіти Cub в той час було все одно, що володіти модним автомобілем в наш час. Мій батько купив таку, коли мені було 4 роки, і ми були знаменитостями в нашому районі!

Подекуди можна зустріти старенькі Honda Cubs у майже ідеальному стані. Власники цих відновлених Cub, як правило, чоловіки та жінки, які виросли у післявоєнному В’єтнамі, коли велосипед був символом статусу. Ви можете знайти зустрічі групи Cub, де власники демонструють цю красу на колесах друзям і всім, хто проходить повз. Ці мотоцикл це завжди миттєва тема для розмови.

Статистика Super Cub у В’єтнамі

  • Перші 20 000 Cubs були імпортовані до В’єтнаму в 1967 році
  • Колись 90% всіх мотоциклів у В’єтнамі були Super Cubs

Super Cub виробляється у В’єтнамі з 1996 року

Скільки коштує суперкуб Honda Дитинча в Сайгоні?

Дуже бажаний мотоцикл, якщо ви можете знайти оригінальний, добре збережений, коливається в районі 40 мільйонів донгів (1700). Дитинчата у чудовому відновленому стані можуть коштувати дорожче, ніж новіші Honda SH150. Ferrari у світі скутерів у В’єтнамі.

Як і всі речі у В’єтнамі, ви можете знайти варіації це мотоцикл. Деякі дилери мотоциклів продають нові моделі Honda Super Cubs або Honda Little Cubs приблизно за 600 доларів, мотивуючи це тим, що ці мотоцикли “імпортовані з Японії”. Як і Honda Win, це просто дешеві китайські підробки, які не мають ніякої цінності.

honda, dirt, bike, this, most

0 Year Anniversary Super Cub

Після 100-мільйонного продажу мотоциклів серії Cub у 2017 році, Honda досягла ще однієї віхи – 60-річчя Cub у 2018 році. Щоб відсвяткувати це, вони випустили спеціальну 60-річну ювілейну версію мотоцикла в Америці. Це це модернізована версія Cub з 125-кубовим інжекторним двигуном, без кікстартера, оснащена ABS, литими дисками та приладовою панеллю з рідкокристалічним дисплеєм. Сучасна класика, яку ви, ймовірно, побачите на дорогах ще 60 років.

В даний час у В’єтнамі Honda продає приблизно 2.38 мільйонів Хонд щороку, з яких понад 900 000 продаються в лінійці Cub Series. Хоча оригінальний Cub більше не сходить з конвеєра, Хонда вважає Wave Alpha 110, Blade 110, Wave RSX110 та Future 125 частиною цієї серії, і так само, як і Cub, ці мотоцикли є одними з більшість надійний, на якому можна їздити.

В оригіналі написано Link

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top