Скутер Honda helix 250cc. Гальванічні гайки NCY 12 мм

Honda CN250 Helix 250: огляд, історія, технічні характеристики

Моторолер Honda Helix був одноциліндровим чотиритактним двигуном з рідинним охолодженням, SOHC; два клапани на циліндр скутер випускається компанією Honda між 1985 та 2007 роками.

The Honda CN250 – це скутер представлений Honda на ринку Сполучених Штатів у 1986 році. Він продавався в США як Helix, а в інших частинах світу як Fusion або Spazio. Він був настільки успішним, що станом на 2009 рік все ще вироблявся в Японії. На початку 1980-х років, Honda представила лінійку скутерів, відому як серія CH, що включала моделі CH50, 80, 125, 150 і 250. У США вони були відомі як скутери Elite, але за океаном їх продавали під назвою Spacy. CH250 міг розвивати високу швидкість на шосе і використовуватися для далеких подорожей. Потім Honda представила CN250 або Helix. Ця модель подовжила CH250 на 14 дюймів (360 мм), розмістила інтегрований багажник в задній частині машини і опустила сидіння. Збільшена довжина дозволила встановити сидіння з висунутими вперед ногами і зробити їзду більш плавною, ніж у попередніх моделей. Максимальна швидкість машини була обмежена до 70-75 миль/год (близько 113121 км/год), але трансмісія мала конструкцію з низьким навантаженням, що дозволяло тривалий час їздити на максимальній швидкості або близько до неї. Fusion CN250 миттєво завоював популярність в Японії. В Європі японці змушували італійських виробників покращувати можливості та надійність своїх скутерів. В США.S., Helix, який став хітом серед людей середнього та старшого віку. Helix приваблював клієнтів, які хотіли подорожувати на великі відстані, але не хотіли пересідати, не могли пересісти або не хотіли великий, важкий звичайний мотоцикл. CN250 був потужною машиною, оснащеною одометром, датчиками рівня палива та температури, бардачком та багажником. У 2001 році Helix був в останньому році свого існування і мав бути замінений на NSS250. NSS250 продавався на ринку США.S. в Україні – як Reflex, а в інших країнах – як Forza. Reflex був більш керованим і мав вищу максимальну швидкість, ніж Helix, але деякі Helix шанувальники стверджували, що це був компроміс між комфортом сидіння та їздою. На японському ринку Helix був культовим і популярним серед молодого покоління, на відміну від спортивних мотоциклів в Америці. Honda повернула CN250 (Helix) на всі ринки в 2004 році, оскільки клієнтська база все ще була там. У США.S., Helix і Reflex були зняті з виробництва з моделлю 2007 року. Honda внесла дуже мало змін до Helix протягом 20-річного періоду виробництва. Алюмінієві диски замінили сталеві колеса на початку 90-х, а в двигун додали кілька систем контролю викидів. Окрім цих змін, машина залишилась незмінною аж до різнокольорових цифрових приладів у стилі 1980-х років. CN250 також вироблявся і продавався в Канаді під назвою Helix як перший максіскутер такого типу, який був запропонований в цій країні. Однак, виробництво в Канаді було зупинено після першого року виробництва в 1986 році. Громадяни Канади все ще можуть придбати Helix як імпорт з США.S., і більшість дилерських центрів Honda в Канаді не мали навіть підлогової моделі для демонстрації. Крім того, від покупця часто вимагають сплатити або профінансувати покупку заздалегідь, без попередньої оплати. Це були японці скутер що врятувало Honda Helix / Fusion. Honda мала намір припинити виробництво наприкінці 1990-х років на користь Reflex і в якийсь момент дійшла до того, щоб припинити виробництво. Однак, тиск з боку членів численних японських груп любителів мотоциклів Fusion та ентузіастів модифікацій змусив Honda відновити виробництво, оголосивши про це в лютому 2003 року, щоб розпочати виробництво в 2005 році.

Зміст

Honda CN250 з’явився на ринку США в 1986 році. Він продавався в Сполучених Штатах як Helix і в інших частинах світу як Fusion або Spazio. Це був перший скутер на ринку, який не вибачався за те, що був скутер. Продукт був настільки успішним, що станом на 2006 рік він все ще виробляється. Honda заявила, що 2006 рік стане останнім роком для CN250.

ІСТОРІЯ [ редагувати | редагувати джерело ]

На початку 80-х років, Honda вийшла на ринок з лінійкою скутерів, відомою як серія CH, випустивши на ринок CH50, 80, 125 і 150. У США вони були відомі як скутери Elite, а за кордоном їх продавали під назвою Spacy. Хоча ці скутери були корисними як транспортні засоби, їх швидкість та рівень комфорту обмежували їх до коротких поїздок сільськими дорогами та міськими вулицями. Тоді Honda вийшла на ринок з моделлю CH250. За кордоном цей велосипед продовжували використовувати в місті, але в США він, завдяки своїй здатності розвивати високу швидкість на шосе, набув абсолютно нового призначення – як машина для подорожей на великі відстані. Однак Elite 250 все ще страждав від обмежень, притаманних усім скутерам, таких як обмежена місткість, коротка колісна база, невеликий розмір і відносно некомфортна їзда.

Відповіддю Honda стала модель CN250 або Helix. В основному, Honda додала 14 дюймів до Elite 250, розмістила інтегрований багажник в задній частині машини і опустила сидіння. Збільшена довжина дозволила, як багато хто називає, сидіти в кріслі-шезлонгу і дуже плавно їздити. Максимальна швидкість машини була обмежена до 70-75 миль/год, але трансмісія мала полегшену конструкцію, що дозволяла тривалий час їздити на максимальній швидкості або близько до неї.

honda, helix, 250cc, скутер

В Японії Fusion став миттєвим хітом. В Європі японські скутери змусили італійських виробників підняти свої скутерможливості та надійність мотоциклів. У США, на відміну від інших регіонів світу, гіпоїдні оливи для трансмісій Helix стала хітом серед людей середнього та старшого віку. Люди, які більше не хотіли або не могли переносити чи утримувати великий звичайний мотоцикл, але хотіли подорожувати на великі відстані, купували Helix. Вони не були розчаровані. CN250 був оманливо потужним мотоциклом з одометром, датчиками рівня палива та температури, бардачком та багажником, а також достатньою кількістю місця для двох. Крім того, люди з обмеженими фізичними можливостями 250-кубовий одноциліндровий двигун з рідинним охолодженням міг без проблем проїхати 1000 миль. Є багато історій про тривалі подорожі з Helix, єдиною проблемою яких є відносно обмежений ресурс задньої шини – близько 5000 миль, що пов’язано з тим, що шина має дуже малий діаметр і 10-дюймовий обод. Існує багато рекордів пробігу велосипедів Helix на 70, 80 і навіть 100 тисяч миль без звичайного технічного обслуговування, включаючи регулювання клапанів і заміну ременів.

honda, helix, 250cc, скутер

У 2001 році на зміну Helix прийшов NSS250, який продавався в США як Reflex, а в інших країнах – як Forza. Порівнювати Reflex з Helix – це все одно, що порівнювати спортивний седан з розкішним автомобілем. Хоча Reflex краще керований і має вищу максимальну швидкість, дехто стверджує, що це компроміс між комфортом сидіння та їздою. На японському ринку Helix (Fusion) був культовим і популярним серед молодого покоління, подібно до спортивних мотоциклів у США. Бачачи, що клієнтська база все ще існує, CN250 (Helix) повернувся на всі ринки в 2004 році. У США Helix (Fusion) продавався поруч з Reflex Helix продавався поряд з Reflex і обидва мали однакову ціну.

Але дні CN250 були злічені. Найкращі машини з усіх скутер виробники виходили на ринок. З цим, Honda вирішив припинити імпорт Helix до США після 2006 року. На даний момент автору незрозуміло, чи припиниться виробництво Fusion в Японії. Це незвичайне рішення, оскільки нещодавно Yamaha випустила на ринок власну сучасну інтерпретацію Helix – Morphus, яку не слід плутати з концептом Yamaha Morpho.

-У США були доступні модифікації для туристичних поїздок. Щоб привабити старших покупців, були доступні сторонні аксесуари, такі як коляски та набори для триколісних велосипедів.

Шасі [ редагувати | редагувати джерело ]

Він поставлявся з передніми шинами 110/100-12 та задніми шинами 120/90-10. Зупинка була досягнута за допомогою одного диска спереду і барабана ззаду. Передня підвіска була нижньою; 3.2-дюймовий хід, в той час як задня частина була оснащена маятниковим важелем з подвійними гідравлічними амортизаторами; 3.9-дюймовий хід. У США з’явився велосипед Helix 9-дюймовий Спіраль був оснащений 3.2 галони (12.11 літрів) паливний бак. Вага велосипеда всього 349.43 фунти (158.5 кг). Колісна база була 63.Довжина 82 дюйми (1621 мм).

Хоча Helix – це Скутер Honda представлений у 1985 році, велосипед все ще випускається і сьогодні. Однак найцікавіше те, що скутер був відомий під назвою Helix лише у Сполучених Штатах, але в інших частинах світу він став популярним під назвою Fusion або Spazio.

Honda CN250 / CH250 Трансмісійний пакет

Тепер пропонуємо повний пакет тюнінгу CVT Malossi для CN250 Helix та CH250 Elite (вертикальний). Цей комплект ЗНАЧНО збільшить прискорення і дасть вам хороший приріст на 5-10 миль / год у.

Malossi Multivar 2000 Honda CN250 / CH250

Додайте трохи бадьорості у ваші 250-кілограмові кроки за допомогою високоякісного комплекту варіатора Malossi Multivar 2000! Підходить Honda CH250 Elite (всі роки) та CN250 Helix. Стара школа, наповнена мастилом.

Швидкий магазин

BelRay Gear Saver 80w90 Hypoid Gear Oil – гіпоїдна трансмісійна олива

Олива для гіпоїдних передач Bel-Ray® Gear Saver Hypoid Gear Oil має найсучаснішу хімічну формулу Extreme Pressure від Bel-Ray, що забезпечує неперевершений захист високонавантажених валів і кінцевих передач. Відповідає або перевищує вимоги API GL-4 та.

honda, helix, 250cc, скутер

Motul 7100 10w40 Full Synthetic

Одна з найкращих повністю синтетичних олив Motul для вуличного використання. Збільште інтервали заміни оливи, забезпечуючи двигуну найкращі умови експлуатації. Це все, що ми використовуємо.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top