Квадроцикл Kawasaki 75. Чи надійні мотоцикли Kawasaki?

Історія та огляд Kawasaki Позашляховики

Kawasaki – японська компанія, яка існує вже понад 100 років, і на сьогоднішній день є одним з найвідоміших виробників мотоциклів. Як і японська компанія Suzuki, вони не починали будувати мотоцикли. (Про історію Suzuki ви можете дізнатися з моєї статті тут.) Сьозо Кавасакі був засновником Kawasaki. Народився в 1837 році в Кагосімі, Японія, заснував суднобудівну верф Kawasaki Tsukiji в 1878 році у віці 41 року. До цього він розпочав бізнес у 27 років у судноплавній галузі, який закінчився, коли шторм розбив його вантажний корабель.

Shozo Кавасакі (яп помер у віці 75 років у 1912 році. На той час компанія стала акціонерним товариством і значно зросла, не тільки в судноплавній галузі, але й диверсифікувалася в інші сфери, такі як парові локомотиви та підводні човни.

Сьозо Кавасакі помер у віці 75 років у 1912 році. На той час компанія вже була зареєстрована і значно зросла, не лише в галузі судноплавства, але й диверсифікувалася в інші сфери, такі як парові локомотиви та підводні човни. Вони швидко ставали глобальним гравцем і в 1969 році змінили свою назву на Kawasaki Heavy Industries Ltd після злиття різних компаній, які охоплювали повітряну, наземну та морську галузі. Від літаків до поїздів і підводних човнів, Kawasaki були передовими розробниками технологій і залишаються такими донині. Мотоцикли – це невелика частина загальної імперії, але вони є величезними гравцями на сучасному ринку мотоциклів, як усім відомо. Вперше вони почали займатися мотоциклами в 1961 році на авіаційному заводі, і в результаті випустили мотоцикл серії B8 в 1962 році. У 1963 році компанія Kawasaki випустила свій перший мотоцикл для мотокросу, який отримав назву B8M. Адаптація B8 для бездоріжжя. Ви можете побачити більше на графіку розвитку Kawasaki Dirt Bike нижче.

Хто винайшов квадроцикли Kawasaki?

Більшість людей, які задають це питання, мабуть, насправді цікавляться, хто заснував компанію Kawasaki, про яку ми щойно говорили, це був Сьозо Кавасакі. Але якщо ви спеціально намагаєтесь з’ясувати, хто винайшов мотоцикл Kawasaki Dirt Bike, то на це питання немає однозначної відповіді, яку я знаю. Кавасакі ще не винайшла позашляховики, вважалося, що хлопець на ім’я Сігфілд Беттман винайшов перший позашляховий мотоцикл, і це було в 1914 році, через 2 роки після смерті Сьозо’з. На той час Kawasaki випускали свій перший мотоцикл у 1963 році, Сьозо вже не було з нами, і я підозрюю, що саме команда дизайнерів допомогла створити перший мотоцикл Kawasaki Dirt Bike, оскільки я не знайшов жодної згадки, яка б виокремлювала одну особу.

Чудове питання для тих, хто думає про покупку одного з мотоциклів Kawasaki, і на нього легко відповісти. Маючи більш ніж 50-річний досвід у виробництві мотоциклів, ці хлопці повинні знати, як створити пристойний позашляховик. Як японська компанія, Kawasaki відома тим, що виробляє один з найкращих двигунів для мотоциклів на ринку. Це надійний машини, які виграють змагання на найвищому рівні, а добре доглянутий Kawasaki прослужить десятиліттями. Японія не є чужою для лідерів ринку. Це батьківщина 4 найбільших світових брендів позашляховиків: Kawasaki, Honda, Suzuki та Yamaha. Більшість людей чули б про всі ці марки, якби не їхні мотоцикли, то як про бренд, який виробляє певні двигуни. Всі топ-4 відомі тим, що виробляють надійні велосипеди, і всі вони мають моделі, які продаються мільйонами протягом десятиліть, що дає їм репутацію якості на довгі роки велосипеди. Особисто я б не вагався купувати мотоцикл під будь-якою з цих марок, якби це був велосипед Я хотів.

Чому? Kawasaki Брудні велосипеди настільки дешеві?

Купівля вживаного мотоцикла Kawasaki може запропонувати дешевше, але, як правило, ви отримуєте те, за що платите.

Зараз на eBay ви можете придбати KX, виготовлений у 2018 році, приблизно за 4500 доларів, і навіть KX 1989 року можна придбати за 5500 доларів.

Ви бачите, що ці мотоцикли добре утримують свою ціну, і поки вони добре обслуговуються, позашляховик від Kawasaki залишатиметься таким назавжди.

Тож щодо людей, які запитують, чому вони такі дешеві … Я не розумію цього. Можливо, ви дивитесь на крадений велосипед або велосипед з великими проблемами.

Я згоден, що ці велосипеди можуть мати велику цінність, коли ви думаєте, що можете буквально отримати десятиліття їзди на одному, але вони мають середню ціну в порівнянні з рештою ринку.

Зараз, мабуть, був би гарний час згадати мою публікацію – Кінцевий використаний бруд Велосипед Посібник для покупців з контрольним списком. Варто перевірити, чи шукаєте ви вживаний мотоцикл Kawasaki, щоб переконатися, що ви знаєте, про що запитати, як уникнути проблеми, і переконатися, що ви платите лише те, що заплатили велосипед коштує.

Хронологія розвитку мотоциклів Kawasaki Dirt Bike – старі та нові

Починаючи з самого початку в 1963 році, я перерахував усі моделі мотоциклів Kawasaki з того часу і до сьогодні. Я також включив деякі примітки, щоб включити відповідну інформацію по дорозі.

Більшість цих моделей є розвитком або адаптацією попередніх версій, і найвідомішою на сьогодні є KX. KX – це коштовність у короні для Kawasaki, і 2021 рік бачить ще одну нову модель для цієї машини Чемпіона.

Хорошу історію KX250 можна знайти тут, а якщо ви хочете ознайомитись з останніми моделями, перейдіть на сайт Kawasaki.com

motodevo

Мінірайдер OG Master Spanner Spinner

Поршневий двигун 2-тактний, тому суміш всмоктується під поршнем, що забезпечує ефективне впорскування. коли поршень опускається вниз і закриває впускний отвір, єдине місце, яке залишається для суміші, – це передавальні отвори, які переносять її на верхню сторону поршня, тобто в камеру згоряння, де вона стискається, а потім запалюється, і весь процес повторюється. Простіше кажучи, у стволі є порти, які починаються на дні ствола і виходять трохи вище середини ходу ствола, які передають суміш у камеру згоряння

в головному уборі

Мінірайдери OG

найпростіші двигуни для пошуку несправностей.

спершу спробуйте нову вилку. якщо це не допомогло, наступний крок.

Вирви карбюратор. вирви вихлопну трубу. залийте трохи пального у впускний отвір. Повинна завестися. потім на секунду-другу заведеться, а потім заглохне. Якщо вийде. перевірте, чи не засмічений вихлоп. найбільша проблема – старе мастило і грязьові оси. якщо ви не можете легко продути його, він засмічений, його потрібно випалити. нагрійте її паяльною лампою, щоб вона задиміла, і направте всередину пневматичний пістолет. це робить БАГАТО диму! і іскри! це навіть весело

Отже, вона завелася, а вихлоп не заблокований? розберіть карбюратор на частини, переконайтеся, що форсунки чисті, і замочіть його в чомусь на зразок ацетону на день-два, добре продуйте кожну дірочку! після зняття жиклерів, повітряного гвинта і т.д. часто мотоцикли залишають сидіти з повним баком пального, яке перетворюється на тверду липку речовину і блокує їх. є багато крихітних отворів, які потрібно прочистити, іноді за допомогою гітарної струни (.010 або близько того.). будьте обережні, щоб нічого не пошкодити, просуваючи дріт.

якщо він НЕ завівся. тоді є ще кілька речей, які потрібно перевірити.

ущільнення кривошипа. якщо картер не герметичний, повітря / паливо не може правильно піднятися до циліндра. два удари повинні мати ДВА стискання, одне, коли поршень піднімається вгору, і слабке, коли поршень опускається вниз. нижній хід повинен бути там, незалежно від того, вставлена вилка чи ні. масляні патьоки за магнето – це вірна ознака, трохи важче сказати, чи це за зчепленням, окрім того, що багато масла потрапляє в картер.

магнето. не впевнений, якого року мотоцикл, але якщо це старенький з точками, вам потрібно звернутися до інструкції та встановити точки. це може бути справжнім болем у задній частині. give them a file, clean them up, set the dwell, gap, and opening point. весело

Крім того, завжди є ймовірність, що хтось раніше знімав маховик, не зміг вставити ключ на місце, і в той час як він дає іскру. це не робить цього в потрібний час. зніміть гайку з маховика і переконайтеся, що шпонка знаходиться в гнізді.

а потім, коли купуєш нову свічку. якщо стара свічка чорна і просякнута маслом, спробуйте використати ту, яка на кілька номерів нижче в тепловому діапазоні (припускаючи, що ви придбали NGK, яка є ЄДИНОЮ свічкою, яку слід використовувати, ха-ха). пробки очищаються від тепла згоряння. якщо вони не працюють, вони не нагріваються і мають тенденцію забруднюватися, тому придбайте більш гарячу свічку. якщо ви їдете на повному газу, вони стають ГАРЯЧИМИ, тому візьміть більш холодну вилку.

переконайтеся, що котушка добре заземлена, тому витягніть її, засипте кріплення піском, прикрутіть назад. ви не хочете, щоб між котушкою та рамою була іржа або фарба.

тільки тому, що він має іскру, коли ви перевіряєте його з витягнутою свічкою, не означає, що він має іскру під час стиснення. краса запалювання CDI. потужні іскри

Чотири фактори, що впливають на максимальну швидкість KX250F

Двигун та паливна система

Серцем KX250F є 249-кубовий одноциліндровий двигун з рідинним охолодженням, подвійним верхнім розташуванням кулачків (DOHC), 4-клапанний, здатний розвивати близько 40 к.с. при 12 400 об/хв та 25 Нм крутного моменту при 9 400 об/хв.

Одинарний циліндр має діаметр 77 мм і хід поршня 53.6 мм, зі ступенем стиснення 13.8:1.

З 2011 року мотоцикл має цифрову систему впорскування палива (DFI), яку часто можна зустріти в велосипеда зі збільшеним робочим об’ємом двигуна. Додавання цієї системи зробило мотоцикл набагато чутливішим та швидшим на старті.

Система DFI контролює та регулює точну суміш повітря та палива для забезпечення максимальної потужності перед впорскуванням у камеру згоряння. Це досягається завдяки використанню двох окремих інжекторів, які працюють у два “етапи впорскування.”

Трансмісія та коробка передач

Коробка передач і трансмісія значно впливають на загальну максимальну швидкість KX250F. Мотоцикл має 5-ступінчасту коробку передач та ланцюгову трансмісію з передачею потужності від двигуна за допомогою легкого та плавного мокрого зчеплення.

Зчеплення багатодискове, а тиск на диски здійснюється за допомогою спіральної пружини для збільшення (зчеплення) на низьких і середніх обертах.

Всі шестерні в коробці передач знаходяться в постійному зачепленні, що означає, що всі передачі, які обертаються вперед, постійно ввімкнені.

Вилки перемикання передач мають точно виготовлені канавки для більш плавного перемикання. Це також дає водієві більший контроль при використанні зчеплення для перемикання передач або зльоту з місця.

Коробка передач і трансмісія KX250F розроблені таким чином, щоб видавати більше потужності на низьких і середніх обертах, а не забезпечувати підвищену максимальну швидкість. Передаточні числа також відіграють певну роль у цьому, але про це пізніше.

Підвіска

Підвіска також може впливати на максимальну швидкість KX250F. Передня та задня підвіски велосипеда регулюються для різних умов їзди.

Наприклад, м’якша підвіска з більшим значенням демпфування відскоку буде кращою для низьких швидкостей і на нерівностях, оскільки вона забезпечить більш плавну їзду.

З іншого боку, чим жорсткіша підвіска, тим більшого прискорення та максимальної швидкості може досягти велосипед. Ось чому багато спортивних мотоциклів мають жорстку підвіску.

kawasaki, грунт, велосипед, мотоцикл, велосипеди, надійний

Так, якщо ви налаштуєте підвіску KX250F в більш м’який бік, мотоцикл, швидше за все, не зможе розвинути максимальну швидкість в залежності від умов їзди.

KX250F має телескопічну вилку 48 мм спереду, з регульованим демпфуванням та стисненням відскоку.

Ззаду встановлена моноамортизаційна підвіска з регулюванням низької та високої швидкості, що означає, що ви можете регулювати компресію, демпфірування відскоку та попереднє навантаження.

kawasaki, бруд, велосипед, мотоцикл, мотоцикли, надійний

Вихлопна система

Вихлопна система – це останній фактор, який ми розглянемо в цій статті, що впливає на максимальну швидкість і продуктивність KX250F.

Стандартна вихлопна система, яка постачається з мотоциклом, має коротшу резонаторну камеру, що дозволяє швидко випускати гази. Це призводить до збільшення потужності на низьких обертах, але зменшує максимальну швидкість.

Глушник пригнічує і знижує шум двигуна до прийнятного рівня 94 дБ. Однак це не та деталь, яка впливає на максимальну швидкість або продуктивність двигуна. Інша її роль полягає у зменшенні рівня токсичних газів, які виходять з двигуна.

Схожі публікації

Три модифікації, які можуть підвищити максимальну швидкість KX250F

Застосування деяких або всіх наведених нижче модифікацій до KX250F збільшить вихідну потужність приблизно на 10-15%, а це означає, що максимальна швидкість KX250F може бути збільшена до 80 миль/год в оптимальних умовах.

Заміна передньої та задньої зірочок

Стандартні зірочки трансмісії KX250F мають розмір 13/48. Це означає, що зірочка контрвалу (передня зірочка) має 13 зубів, тоді як зірочка, що кріпиться до заднього колеса (задня зірочка), має 48 зубів.

Зміна кількості зубів на передній та задній зірочках вплине на максимальну швидкість KX250F.

Встановіть індивідуальну вихлопну систему та турбонагнітач

Якщо ви заміните штатну вихлопну систему (ту, про яку ми говорили вище) на післяпродажне обладнання, мотоцикл збільшить загальну максимальну швидкість і продуктивність.

Наприклад, вихлопна система Racing Line (Titanium) для KX250F від Akrapovic заявляє про збільшення крутного моменту на 1.1 Нм при 12 500 об/хв та зменшення ваги приблизно на 300 грамів у порівнянні зі стандартним вихлопом.

Ці цифри можуть здатися незначними, але поєднання їх з іншими модифікаціями може значно збільшити максимальну швидкість KX250F на 10-15%. Чому заміна вихлопної системи має значення?

Тому що кастомна вихлопна система забезпечує кращий і швидший вихід газів, що призводить до меншого навантаження на камеру згоряння і головку блоку циліндрів. Це, в свою чергу, дозволяє збільшити впуск повітря і підвищити загальну потужність двигуна.

Відрегулюйте підвіску

Регулюючи підвіску, ви можете зробити її жорсткішою велосипедЖорсткість підвіски також може дещо впливати на максимальну швидкість мотоцикла.

Оскільки KX250F – це грунтовий велосипед, він налаштований на заводі, щоб забезпечити більше демпфування, щоб врахувати всі нерівності на бруд треки та умови для мотокросу. Отже, якщо ви хочете більшої швидкості, ви можете відрегулювати підвіску та зробити її жорсткішою.

Вам також слід відрегулювати підвіску велосипеда, щоб достатньо компенсувати вашу вагу, що робить функція попереднього навантаження на задньому моноамортизаторі.

kawasaki, бруд, велосипед, велосипед, велосипеди, надійний

Поширені запитання про KX250F Top Speed

KX 250F може розвивати швидкість від 65 до 75 миль на годину без будь-яких модифікацій велосипеда.

Мотоцикл Kawasaki 250, модель KX250F, може розвивати швидкість від 65 до 75 миль на годину.

Так, KX250F – це гоночний велосипед (мотокрос велосипед) від Kawasaki.

KX250F 2022 року видає близько 40 к.с.

250 4-тактний бруд велосипеди зазвичай можуть розвивати швидкість від 60 до 75 миль/год, залежно від віку, моделі та марки.

Так, Kawasaki KX250F – хороший мотоцикл для мотокросу.

F у KX250F означає чотиритактний (4-тактний), оскільки мотоцикл має чотиритактний двигун.

Найкращі велосипеди для бруду для 12-річних

Коли вам виповниться 12 років, саме час навчитися користуватися зчепленням. Це приведе вас до категорії велосипедів середнього розміру для більшості дітей, незалежно від того, хлопчики вони чи дівчатка.

Кращі мотоцикли для мотокросу 11 12 року:

  • Kawasaki KX85
  • Yamaha YZ85
  • Suzuki RM85
  • KTM 85 SX
  • Husqvarna TC 85
  • GasGas MC 85
  • TM Racing MX 85 2T

Перейшовши від 65-кубового, 85-кубовий 2-тактний мотоцикл є наступним класом для дитячих мотокросових перегонів. Якщо ви не вищий за середній зріст, то, швидше за все, вам підійде невеликий 85, якщо вам 11-12 років.

Якщо ви ніколи раніше не їздили на велосипеді MX, переконайтеся, що ви піднялися на сидінні, тому що більшість 85-х досить сильно б’ються, коли ви “сідаєте на трубу” на високих обертах і можете легко витягнути колесо.

Найкращі дешеві вживані велосипеди для дітей 11-12 років:

Не можете дозволити собі одну з нових моделей? Без поту! Ви можете знайти ці старі зняті з виробництва трекові велосипеди за дешевшою ціною на вживаному ринку і все одно отримати вибух від їзди по бездоріжжю!

Найкращі велосипеди для 13 або 14 років

Залежно від вашого зросту, є кілька хороших кросових велосипедів, на яких можна почати їздити для 13-14-річних підлітків.

Всі ці 4 ходи з повітряним охолодженням мають електричний запуск. KLX140L має невелику перевагу в потужності завдяки додатковим 20 куб.см.

CRF125FB поставляється на 30.9 ″ висота сидіння та 194 фунти. У 2019 році він швидко отримав деякі оновлення. Електричне впорскування палива є найбільш помітним, що робить регулювання карбюратора застарілим. Він має лише 4-швидкісну трансмісію, тому максимальна швидкість буде трохи меншою, ніж у інших 125-кубових та 140-кубових чотиритактних мотоциклів.

TTR125LE має висоту сидіння 31.7 ″ і важить 198 фунтів. Різниця у вазі в 4 фунти буде навряд чи помітна, але 0.Вища на 8 дюймів висота сидіння може бути кращою чи гіршою для вашого 13-річного підлітка.

Yamaha має 5-ступінчасту коробку передач, але вона все ще працює зі старим карбюратором, який може бути вибагливим, якщо простояти кілька місяців.

Нарешті, KLX140L – це 144-кубовий трейловий велосипед з 5-ступінчастою коробкою передач. Окрім відсутності EFI, це все ще одна з моїх улюблених трас для початківців велосипеди для підлітків та жінок.

Він має висоту сидіння 31.5 ″ і важить 209 фунтів. На кілька фунтів важчий, але це навряд чи помітно, оскільки він так добре справляється.

Найкращий мотокросовий мотоцикл для дітей 13-14 років:

kawasaki, бруд, велосипед, велосипед, велосипеди, надійний
  • Kawasaki KX85
  • Yamaha YZ85
  • Suzuki RM85
  • KTM 85 SX
  • Husqvarna TC 85
  • GasGas MC 85
  • TM Racing MX 85 2T
  • Honda CRF150R (4-тактний)

За винятком CRF150R, це все двотактні 85-кубові мотоцикли з маленькими колесами. Вони легкі, швидкі та створені для перегонів. Більшість з них мають дуже малий крутний момент на низьких обертах, тому вони не підходять для їзди по стежках або для початківців.

Найкращий Бруд Велосипеди для підлітків

Їзда на кросовому мотоциклі – це чудовий спосіб для підлітків випустити пару, навчитися новим навичкам і кинути виклик самим собі. Це найкращі мотоцикли для початківців для підлітків від 13 років і старше:

  • Honda CRF150F
  • Kawasaki KLX140G
  • Yamaha TTR230
  • Kawasaki KLX230R
  • Honda CRF250F

Всі ці грунтові велосипеди мають електричний запуск, який я настійно рекомендую новим гонщикам, щоб зменшити розчарування.

CRF150F – єдиний велосипед у цьому списку, який має колеса не повного розміру (21/18″), тому це хороший велосипед для підлітків молодшого віку.

З іншого боку, KLX140G схожий за розміром, але має повнорозмірні колеса. Він має найнижчу висоту сидіння для повнорозмірного велосипеда, що робить його приємним переходом від стандартного KLX140, якщо вам не потрібна більша потужність.

TTR230 – хороший варіант, якщо вам подобається синій велосипеди, але в ньому немає нічого особливого. Їздити легко, дуже надійний, і має гідну післяпродажну підтримку.

KLX230R – новинка середнього розміру бруд велосипеди. Впорскування палива – це велике доповнення, тому не потрібно турбуватися про чистку карбюратора або тюнінг.

CRF250F випускається вже кілька років, тому післяпродажна підтримка зростає. Будучи 250, він матиме найбільший крутний момент і потужність, доступні в цій групі велосипедів для підлітків-гонщиків. Він у моєму списку найкращих велосипедів для початківців з багатьох причин.

Найкращий дитячий мотокрос для підлітків:

  • Kawasaki KX112
  • Yamaha YZ85LW
  • Suzuki RM85L
  • KTM 85 SX 19/16
  • Husqvarna TC 85 19/16
  • GasGas MC 85 19/16
  • TM Racing 2T MX 112
  • Honda CRF150RB

Хоча вони зроблені з оригінальних малоколісних 85-кубових 2-тактних мотоциклів MX, вони є модернізованим класом “суперміні” мотоцикл для підлітків. Вони мають більші колеса та максимальний об’єм двигуна 112 куб.см, що робить їх неймовірно швидкими при правильному налаштуванні, оскільки вони такі легкі.

Найкращий електричний велосипед для підлітків

У зоні шуму і вам потрібен повнорозмірний електричний велосипед для бруду? Електричні велосипеди з акумуляторним живленням все ще відносно нові, і варіантів для підлітків або дорослих не так багато.

Однак Oset 24.0 електричний мотоцикл для бруду – це, мабуть, найкращий вибір для 13-18-річного віку.

Це буде набагато більше надійний і вищу якість, ніж типові електричні велосипеди, які ви можете знайти на Amazon.

Як безпечно їздити з дитиною на велосипеді по бездоріжжю

Ви починаєте їздити на велосипеді по бездоріжжю зі своїм сином чи донькою? Починати їздити на правильному велосипеді дуже важливо, але є одна річ, яка дійсно допоможе вам отримати більший контроль і запобігти нещасним випадкам.

Все починається з техніки їзди, і я хочу показати вам всі основні прийоми безпечної їзди з контролем у супер короткому та практичному навчальному посібнику. Натисніть тут, щоб почати прямо зараз.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top