Регулювання клапанів на мотоциклі. Юридична інформація

Ремонт головки блоку циліндрів

Ваша головка блоку циліндрів потребує обслуговування? Ми можемо надати вам послуги з ремонту головок блоків циліндрів, які використовують найсучасніші цифрові процеси обробки з ЧПУ для модифікації, обслуговування та збереження вашої головки блоку циліндрів. Ви повинні періодично перевіряти свій клапан зазору та їх відповідного регулювання, хоча, в більшості випадків, це рутинне технічне обслуговування, яке не береться до уваги. Коли клапани більше не отримують хорошого ущільнення, ви часто стикаєтеся з проблемами з його запуском.

Ми конкурентоспроможні, щоб утримати ваш проект в рамках бюджету. У більшості випадків дешевше відновити головку блоку циліндрів, але якщо з якихось причин це не так, ми дамо вам знати. Ми тут, щоб допомогти вам, а не просто продати вам послугу. Наші співробітники завжди готові запропонувати професійну консультацію та переконатися, що ви робите те, що найкраще для вашого спортивного автомобіля.

Бренди, які ми підтримуємо

Базова ціна

Розбирання головки, лиття з чистою підготовкою, збирання головки

  • 2-Клапан Одноциліндровий 99.00 деталей, якщо це необхідно
  • 4-клапанний одноциліндровий 149.00 деталей, якщо потрібно
  • 5-Клапан Одноциліндрові 198.00 Деталі, якщо потрібно

Примітка Базова ціна необхідна для всіх робіт з головкою блоку циліндрів (Приклад: 4-клапанна головка = 149 додаткових послуг та деталей нижче)

Замініть сидіння / роботу клапана

Зніміть пошкоджене / зношене сидіння, вставте нове сидіння та клапан робота

Замініть напрямну / роботу клапана

Зніміть пошкоджену/зношену направляючу, встановіть нову направляючу, розточіть і відточіть за розміром і виконайте роботу клапана

клапан, регулювання, бруд, велосипед, інформація

Заміна сідла / заміна напрямної / робота клапана

Зніміть пошкоджену/зношену направляючу, встановіть нову направляючу, розточіть і відточіть за розміром, замініть сідло і клапанну коробку

інформація про головки циліндрів

Перегони з мотокросу або трейлової їзди? У LaBaron’s ви отримаєте все необхідне. Якщо ваш мотоцикл для їзди по бездоріжжю, снігохід, скутер або квадроцикл потребує ремонту головки, ми – ваше рішення. Приклад, з сучасними мотокроссовими мотоциклами 250F та 450F дуже важливо підтримувати клапан Регулювання та періодичне регулювання клапанів. Ми можемо надати послуги з переточування або заміни сидінь, заміни напрямних та притирання клапанів. Ми пропонуємо повну лінійку запасних компонентів клапанного механізму, які будуть служити довго у вашому складському або високопродуктивному застосуванні.

Гідравлічні підйомники клапанів

А в цьому кутку – гідравлічні підйомники клапанів. Вони вже багато років використовуються в автомобілях, в Harleys, починаючи з моделі Panhead 1948 року, а також в індійському двигуні ThunderStroke, який слугує нашим головним зображенням. Суть роботи полягає в тому, що масло під тиском впорскується в кожен підйомник клапанів і ущільнюється там, коли підйомник рухається в своєму отворі, тим самим зберігаючи його герметичність клапан зазор, або люфт, постійно дорівнює нулю, оскільки двигун зношується. Прийнято вважати, що гідравлічні підйомники не можуть рухатися так швидко, як механічні, або суцільні, підйомники, але багато людей готові принести цю невелику жертву за значно менші вимоги до технічного обслуговування.

Для двигунів, що обертаються менше 5000 об/хв, як і більшість двигунів великих автомобілів, гідравлічні підйомники були цілком достатніми. У старі часи, HOT ROD Журнал “V8” та інші були заповнені рекламою розподільчих валів із суцільними ліфтерами, які відкривають і закривають клапани швидше і вище для збільшення потужності. Суцільні підйомники означали, що вам доводилося час від часу виконувати регулювання клапанів, щоб підтримувати правильні зазори, але це було весело, коли все, що вам потрібно було зробити, це зняти масивний V-8 клапан кришки, спиратися на крила та смикати за кришки від консервних банок, коли ви закручували великі гайки на коромислах вашого старого штовхаючого двигуна. Думка про те, що робота буде такою ж легкою на моєму новому Honda VF500F Interceptor 1986 року, була цінним досвідом навчання.

Суцільні ліфтери кращі

Як і багато інших речей, все залежить від того, кого ви запитаєте. Ми звернулися до Honda і отримали відповідь від нашого прес-секретаря Коліна Міллера:

З часів VT1100 у нас не було HVA (гідравлічних регуляторів клапанів) у наших агрегатах. Це було останнє, що я пам’ятаю. Кілька думок з мого досвіду роботи в сервісі та від інших людей, з якими я спілкувався:

HVA є гарною ідеєю для деяких застосувань, але вони мають свої недоліки. Вони вимагають значно складнішої системи через необхідність додавання приводів у систему клапанів, а також складнішої системи подачі масла. На високих обертах двигуна системи HVA мають тенденцію до перекачування і можуть викликати плавання клапанів.

Це може бути величезним обмеженням для мотоциклів, оскільки вони часто мають вищі оберти двигуна в порівнянні з автомобілями. Системи HVA вимагають, щоб подача оливи була дуже чистою, щоб запобігти накопиченню відкладень або сміття, які можуть спричинити проблеми з приводами. Регулятори типу “ківш і прокладка” або гвинтові регулятори займають менше місця, важать менше і є дешевшими з точки зору дизайну та виробництва.

Що стосується автомобілебудування, багато автомобілів Honda також не мають HVA. Навіть моя Toyota Tacoma 2004 року випуску має прокладки, які потрібно перевіряти.

Хм, ми також пам’ятаємо довгоживучий Nighthawk 750 з гідравлічними клапанами. Найкрутішими були ранні моделі, Nighthawk 700S, що випускалися з 1984 по 86 рік. Він мав гідравлічні підйомники разом з червоною лінією 10 500 об/хв – привід валу теж. Honda продовжувала випускати їх до 2003 модельного року.

Гідравлічний – це шлях, яким потрібно йти

Ось офіційне слово від Harley-Davidson на цю тему, чий новий двигун Revolution Max оцінюється в 150 кінських сил при 9000 об/хв.

Harley-Davidson використовує гідравлічні підйомники з моменту впровадження моделі Panhead 1948 року, тому ми, безумовно, маємо великий досвід роботи з цією технологією. Для двигунів з верхнім розташуванням клапанів (OHV), таких як Milwaukee-Eight V-Twin та інших OHV, дуже поширеним є використання гідравлічних підйомників через очевидні переваги. Де все стає складніше, так це з двигунами OHC (з верхнім розташуванням кулачків). І тут знову глибокі знання Harley в цій галузі допомогли вирішити інженерну задачу.

Rev Max отримує змінну, керовану комп’ютером-клапан система газорозподілу на додаток до гідравлічних підйомників.

Для розробки абсолютно нового силового агрегату Revolution Max інженери Harley-Davidson вирішили застосувати гідравлічні регулятори зазору (HLA) на кожному кулачку, щоб усунути необхідність технічного обслуговування, зменшити шум і пристосувати більш агресивні профілі кулачків зі зменшеною довжиною рампи. Harley-Davidson використовував передові методи моделювання клапанного механізму під час проектування кулачків і ретельно враховував пікові навантаження та підйом клапанів, щоб забезпечити роботу HLA з кулачком. Профілі кулачків також були розроблені з урахуванням використання HLA на високих обертах. Аерація масла, яка є ворогом HLA, була зведена до мінімуму в усьому трансмісії. Результат – високопродуктивний двигун OHC з перевагами гідравлічних підйомників.

Єдиний великий V-подібний двигун у наших нещодавніх перегонах у важкій вазі, KTM 1290 Super Duke R, розвинув максимальну потужність при 9700 об/хв зі 159 “конячками” на задніх колесах. Вісім клапанів потрібно буде перевіряти кожні 18 600 миль пробігу. Тим часом, новий Revolution Max V-twin від Harley Pan America видає 134.5 к.с. при 9200 об/хв на задньому колесі на динамо-машині Міккі Коена, але його гідравлічні клапани ніколи не потребують регулювання.

Справедливості заради, багато мотоциклів останніх моделей без гідравліки, здається, тримають свої клапан зазори дуже добре: Швидкий погляд на кілька форумів показує, що більшість клапанів KTM 1290 відповідають специфікації на момент перевірки, і це також стосується 24-клапанних рядних шестициліндрових двигунів BMW K1600, які проходять перевірку через 18 000 і 36 000 миль пробігу. Проте, просто перевірка цих зазорів може вимагати багато розбирань і, відповідно, витрат, навіть якщо жоден з них не потребує регулювання.

Зрештою, все в руках покупця: Що важливіше, максимальна продуктивність або відмінна продуктивність з меншими витратами на технічне обслуговування??

Від себе особисто скажу, що днями я трохи обмочився, коли хтось в Інтернеті написав, що моєму новому для мене 20-річному 32-клапанному V8 Jaguar знадобиться заміна клапанів регулювання на своєму 100,000-мильному дні народження. Зробивши кілька глибоких вдихів і перевіривши заводський графік технічного обслуговування, я не виявив такої вимоги. Це тому, що, за словами іншого інтернет-експерта, який насправді є таким, “ці двигуни сконструйовані так, що знос сідла клапана приблизно дорівнює зносу штовхача, так що зазори залишаються в статус-кво”. Якщо в автомобілі запізнилися з заміною масла або виникли інші проблеми, ця рівновага може порушитися і вимагати ремонту, але це буде незвично. Це область, де дизайн Jag завжди був хорошим.”

Станьте учасником Мотоцикл.com інсайдер. Отримуйте останні новини про мотоцикли першими, підписавшись на нашу розсилку тут.

Як визначити, чи потрібно перевіряти клапани

Чи є спосіб визначити, чи потрібно перевіряти або регулювати клапани вашого квадроцикла, не обов’язково витягуючи верхню частину, щоб перевірити зазор?? Іншими словами, чи є якісь особливі ознаки, на які потрібно звернути увагу?

Для початку, дійсно, найнадійніший спосіб визначити, чи є зазори клапанів у хорошій формі (специфікація) – це зняти кришку та виміряти їх. На щастя, є й інші способи визначити. Вийти з-регулювання клапани зазвичай легко помітити, тому що їх легко помітити:

  • Ви почуєте виразний стукіт в області клапанів – це вказує на несправність клапанів.
  • Іноді ви можете почути звук клацання на холостому ходу.
  • Ви можете помітити незначну втрату потужності (стиснення).
  • The велосипед може почати перегріватися.
  • Впускні клапани, як правило, стають щільнішими.
  • Тугі клапани можуть ускладнити запуск квадроцикла або призвести до поганої роботи на холостому ходу.

У двох словах, вони можуть бути шумними – якщо занадто вільними – або велосипед можуть втрачати компресію або перегріватися – якщо занадто туго затягнуті.

Як клапани квадроцикла втрачають зазор

Клапани квадроциклів можуть втратити зазор (вислизнути з регулювання) через кілька причин, серед яких:

  • Спад сидіння. Це трапляється через те, що клапан вдаряється в сідло клапана, зменшуючи робочий зазор.
  • Ослаблені клапани: вони виникають в результаті нормального зносу між компонентами. Як уже згадувалося, ослаблені клапани шумлять, і оскільки вони вдаряються в інші компоненти клапанного механізму, вони прискорюють фізичний знос. Іноді ослаблений клапан може призвести до того, що штовхач (у штовхачковому двигуні) впаде з коромисла, зруйнувавши себе та інші дорогі деталі.
  • Загальний знос. З часом поверхня клапана та головка мають тенденцію до зношування. Це призводить до того, що шток клапана піднімається вище і зменшує ваш зазор. Знову ж таки, з цим зносом зазори зазвичай збільшуються, оскільки сам клапан стискається з головкою.

Чому важливо відрегулювати клапани

Що станеться, якщо не відрегулювати клапани? Причина регулювання зазору клапанів проста: метал розширюється при нагріванні. Тому, якщо зазор стає занадто щільним, то клапан не може повністю сидіти в голівці.

Як згадувалося раніше, така ситуація може призвести до втрати компресії або перегріву. Останнє може навіть призвести до руйнування клапана, оскільки головка допомагає відводити тепло від клапана. Якщо клапан не може повністю закритися, він втрачає можливість передати достатню кількість тепла до головки.

І як це впливає на ваш квадроцикл?

Якщо клапан занадто тугий, квадроцикл втрачає компресію і продуктивність, а ваш пробіг на бензині страждає. Якщо вилка розхитується, вона починає шуміти і пошкоджується через надмірний зазор і удари металевих частин одна об одну.

Іноді, якщо він занадто ослаблений, клапан не може вчасно відкритися повністю, і двигун не може дихати оптимально.

Нарешті, погано відрегульовані клапани можуть призвести до зносу всього клапанного механізму. Крім того, якщо ваші клапани мають занадто великий зазор, це може призвести до пошкодження клапанів і виходу їх з ладу, що може поширитися на лопаті розподільного валу та коромисла. Якщо ви помітили, що ваш клапан компоненти поїзда виходять з ладу, обов’язково перевірте клапан кліренс.

Вилки підвіски RockShox

RockShox ZEB

  • Використання за призначенням: Ендуро
  • Хід: 150, 160, 170, 180 або 190 мм
  • Розміри коліс: 27.5 або 29 дюймів

RockShox ZEB – флагманська ендуро-вилка бренду. Створений на основі жорстких 38-міліметрових стійок, він призначений для мотоциклістів і гонщиків, які потребують максимальної жорсткості та ходу від однокорончатого пакета.

На вершині модельного ряду знаходиться ZEB Ultimate, який часто зустрічається на найкращих ендуро-байках на ринку. Ця вилка оснащена пневматичною пружиною DebonAir та новим амортизатором Charger 3 RC2, а також технологією ButterCup від RockShox, преміальними ущільнювачами склоочисників SKF та рідиною для амортизаторів Maxima Plush.

Модель ZEB Ultimate також оснащена запобіжними клапанами на нижній частині вилки. Завершує цей флагманський пакет механічно оброблена та анодована коронка для довговічності та зменшення ваги.

ZEB Select має багато спільних рис з флагманською моделлю ZEB, включаючи пневматичну пружину DebonAir, демпфер Charger 3 RC2 і клапани скидання тиску, але йому бракує віброгасителів ButterCups і механічно обробленої заводної головки.

Модель ZEB Select оснащена пневматичною пружиною DebonAir і більш простим демпфером Charger RC. Решта технологій перенесена з моделі Select, за винятком клапанів скидання тиску, які можуть бути встановлені за бажанням.

Шина початкового рівня ZEB має ту ж саму повітряну пружину DebonAir, що і її більш дорогі аналоги. Однак він отримав новий демпфер RockShox початкового рівня Rush RC для легкого регулювання стиснення та відскоку на низьких швидкостях. Решта внутрішніх компонентів запозичені у моделі ZEB Select.

Останні пропозиції

RockShox Lyrik

  • Призначення: Трейл
  • Хід: 140, 150 або 160 мм
  • Розміри коліс: 27.5 або 29 дюймів

Lyrik – найбільш універсальна вилка RockShox. Завдяки 35-міліметровим стійкам вона орієнтована на гірських велосипедистів, які хочуть мати все необхідне для катання на різноманітних трасах.

Топова модель Lyrik Ultimate отримала всі навороти та навороти. Він оснащений пневматичною пружиною DebonAir та амортизатором Charger 3 RC2, що робить його популярним вибором для одних з найкращих трейлових велосипедів.

Як і ZEB, він також може похвалитися технологією ButterCup, клапанами скидання тиску, преміальними ущільнювачами SKF та амортизаційною рідиною Maxima Plush, а також механічно обробленою та анодованою коронкою.

Lyrik Select також має більшість найсучасніших технологій RockShox, таких як повітряна пружина DebonAir та амортизатор Charger 3 RC2. Хоча ця модель також має переваги клапанів скидання тиску, високоякісних ущільнювачів та амортизаційної рідини, вона не має масляних чашок та обробленої коронки.

Lyrik Select має повітряну пружину DebonAir, але не преміальний амортизатор Charger 3 RC2, натомість отримує більш базовий Charger RC з низькошвидкісним стисненням та відскоком регулювання. Йому також не вистачає клапанів скидання тиску, але їх можна модернізувати.

У своїй найпростішій версії Lyrik покладається на повітряну пружину DebonAir та амортизатор початкового рівня Rush RC. Внутрішні ущільнення та амортизаційна рідина спільні з рештою лінійки, а також ви можете оновити їх до клапанів скидання тиску.

Останні пропозиції

RockShox Pike

  • Призначення: Трейл і даункантрі
  • Хід: 120, 130 або 140 мм
  • Розміри коліс: 26 (Pike DJ), 27.5 або 29 дюймів

RockShox Pike – це все про катання по стежках та пересіченій місцевості. Хоча модель Pike має такий самий діаметр стійок 35 мм, як і Lyrik, вона має полегшене шасі для економії ваги.

Pike Ultimate оснащений флагманською технологією RockShox. Як і ZEB та Lyrik Ultimate, вона оснащена пневматичною пружиною DebonAir, амортизатором Charger 3 RC2, клапанами скидання тиску та масляними наконечниками. Преміум-ущільнення SKF, рідина для амортизаторів Maxima, оброблена та анодована коронка завершують комплектацію.

клапан, регулювання, бруд, велосипед, інформація

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top