Підвіска для мікро-скутера бронза. Tata Punch Плюси та мінуси

Tata Punch

Tata Punch – 5-місний позашляховик, доступний у ціновому діапазоні від Rs. 5.99 Lakh до 9.51 лакх в Індії. Доступний у 27 варіантах та 9 кольорах. Tata Punch поставляється з бензиновими та газовими двигунами. Punch має багажник об’ємом 366 літрів. Бензиновий двигун Punch – це 1199-кубовий агрегат, який генерує 86.63 к.с. і крутний момент 115 Нм. 1199-кубовий двигун Punch, що працює на природному газі, видає 86.63 к.с. потужності та 115 Нм крутного моменту. Punch доступний з 2 варіантами трансмісії: механічною та автоматичною. Пробіг Punch становить 20.09 км/год.

  • Подушки безпеки (водія та пасажира)
  • Регульоване переднє пасажирське сидіння
  • ABS
  • AC
  • Центральний замок
  • Гідропідсилювач керма
  • Максимальний крутний момент (115Нм@3250/-100об/хв)

Останні оновлення Tata Punch Car

Tata досягла значного виробничого рубежу з Punch, оскільки 2,00,000-та одиниця мікропозашляховика зійшла з конвеєра заводу в Пуні. Це було досягнуто менш ніж за 2 роки, що робить його ще більш примітним.Punch, що працює на природному газі, представлений на автосалоні 2023 року. читати далі

Tata досягла значного виробничого рубежу, випустивши 2,00,000-й екземпляр позашляховика Punch Micro Позашляховик зійшов з конвеєра заводу в Пуні. Це було досягнуто менш ніж за 2 роки, що робить його ще більш помітним.

micro, скутер, підвіска, бронза, tata

Punch, що працює на природному газі, як було показано на автосалоні 2023 року, може надійти у продаж приблизно у вересні або жовтні цього року. Як і інші моделі Tata CNG, очікується, що версії Punch, що працюють на природному газі, будуть коштувати на 1 рупію дорожче, ніж стандартна модель, що працює тільки на бензині.

Tata Двигун Punch

Tata Punch отримує від автовиробника 1.2-літровий бензиновий двигун видає 86 к.с. і 113 Нм. Цей двигун був доопрацьований, щоб відповідати нормам RDE (викиди в реальних умовах) і навіть може працювати на паливі E20 (з 20% етанолу). Позашляховик отримує на вибір 5-ступінчасту механічну коробку передач або AMT. З точки зору паливної економічності, ручний варіант повертає 20.09 км/год, в той час як AMT забезпечує 18.8 км/год. Що стосується габаритів, то Tata Позашляховик Punch має довжину 3 827 мм, ширину 1 742 мм і висоту 1 615 мм. Модель стоїть на колісній базі 2 445 мм і має дорожній просвіт 187 мм.

Tata пропонує позашляховик Punch у чотирьох широких комплектаціях: Pure, Adventure, Accomplished та Creative.

Що стосується вибору кольору, то на вибір пропонується дев’ять варіантів: Tornado Blue, Calypso Red, Meteor Бронза, Атомний помаранчевий, Тропічний туман, Зелений колір листя, Бежевий луг, Сірий Daytona та Білий Orcus.

Зверніть увагу, що кольори Grassland Beige та Foliage Green є частиною спеціальних комплектацій, а саме Kaziranga Edition та Camo Edition відповідно.

Ключові особливості Tata Punch

Що стосується оснащення, то позашляховик Tata Punch отримав семидюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи з підтримкою Android Auto та Apple CarPlay, підключеними автомобільними технологіями, автоматичний клімат-контроль, аудіосистему Harman, напівцифрову панель приладів, круїз-контроль та систему безключового доступу з кнопкою запуску двигуна. Безпека пасажирів посилена подвійними подушками безпеки, ABS з EBD та задніми парктроніками з камерою заднього виду. На довершення до всього, Punch отримав високі результати в тестах безпеки Global NCAP з повною оцінкою 5 зірок.

Tata Punch конкурує з майбутніми Hyundai Exter, Mahindra KUV100 NXT та Maruti Suzuki Ignis. Це також альтернатива таким автомобілям, як Maruti Suzuki Swift, Hyundai Grand i10 Nios, Nissan Magnite та Renault Kiger за схожою ціною.

Перші враження

Продовжуючи тему нашого трохи розбитого Mini Мікро, цей Крузер виглядав так, ніби він мав на увазі бізнес. Він справді здавався дуже великим і солідним. більший і об’ємніший, ніж я очікував. Але він також виглядав вражаюче вигадливо. Ми протестували яскраво-червону модель (вона також доступна в рожевому та блакитному кольорах), яка виглядала казково ретро.

мікро, самокат, підвіска, бронза, тата

Щоправда, я трохи побоювалася, як мій малюк поставиться до такого “дорослого” двоколісного транспортного засобу.

Як легко було скласти велосипед?

Зібрати Cruiser було відносно легко, адже потрібно лише прикріпити кермо, але я все одно примудрився зробити це неправильно. Я поставив кермо неправильно і під неправильним кутом. Інструкції були дуже простими, тому мені довелося шукати в інтернеті. Було б чудово мати більш конкретні рекомендації щодо того, на якій висоті має бути кермо для вашої дитини, і під яким кутом воно повинно бути розташоване. Врешті-решт я здогадався, переглянувши фотографії на Micro Веб-сайт самокатів. Тож з кількома більш чіткими інструкціями його було б дуже легко зібрати.

Завдяки ретро-керму та яскравому кольору Cruiser виглядає дійсно вражаюче. Я завжди трохи посміхаюся, коли бачу, як моя донька “кружляє” на ньому. Він дуже самобутній і виглядає зовсім не так, як інші самокати, які ми звикли бачити, зокрема, 3-колісні міні- та максі-самокати Micros та подібні самокати інших брендів. Інші діти також дарують Cruiser захоплені погляди. це, безумовно, те, що вражає. Думаю, коли люди звикнуть до нього, він вже не буде таким унікальним, але він, безумовно, перевернув уяву дітей самокат на мій погляд.

Наскільки легко їздити на Micro Cruiser?

Компанія обіцяє, що Micro Cruiser забезпечує більш плавну та стабільну їзду завдяки великим колесам. Теоретично це означає менше зусиль. ваша малеча може їхати швидше і далі.

Кермо в стилі чоппера також забезпечує стабільність і додатковий контроль для тих, хто тільки починає їздити на двох колесах, а підніжка розташована ближче до землі, що полегшує баланс, тому моя дочка (Міні) може їздити на цьому велосипеді без проблем Мікросамокат ветеран без досвіду їзди на двоколісному транспорті) була ідеальним кандидатом для того, щоб спробувати Cruiser.

Я дуже хвилювалася, що їй не сподобається і що вона буде дуже засмучена, не маючи змоги балансувати на двох колесах. Однак їй не знадобилося часу, щоб її освоїти. а їй сподобалося!

Насправді, їй було набагато легше, ніж на її Micro Mini (який, слід визнати, вже був занадто малий для неї), оскільки Cruiser майже ковзав по дорозі.

Скутер Micro Призупинення

ОПИС

Ні ударів, ні вібрацій. просто розслабтеся.

Ця мікропідвіска самокат відповідає своїй назві завдяки інноваційному поєднанню переднього та заднього колеса підвіска.Ніякого брязкоту або трясіння, тому що лижі Micro Підвіска‘s підвіска забезпечує надзвичайно плавний хід, навіть на нерівних дорожніх поверхнях, які так часто зустрічаються в містах.

Ідеально підходить для Для міських поїздок, природних стежок, довгих дистанційВікова група: доросліПокриття: асфальтКолеса: 200 мм PUВага: 6.1 кгВисота керма: 84-106 см

Вантажопідйомність: 100 кгСкладаний: ТакРегульована висота: ТакБризговик: такПідставка: ТакТримач для ременів: Немає

Підвіска на передньому та задньому колесі

ОГЛЯД

  • Будь ласка, оберіть бажаний(і) варіант(и)!
  • HINTS_CONTENT_DETAILS_CHOOSE_QUANTITY
  • ПІДКАЗКИ_ЗМІСТ_ДЕТАЛІ_ДОДАТИ_В_КОШИК
  • HINTS_CONTENT_DETAILS_CONTINUE_OR_CHECKOUT

) Рекомендована роздрібна ціна виробника в Австрії

Обслуговування клієнтів

  • Інформація про гірські лижі
  • Info юніорські лижі Micro
  • Info ski boot
  • Інформація про сноуборд
  • Інформація про кріплення для сноуборду
  • Інформація про гірськолижний туризм
  • Info cross country
  • Довжина інформаційної стійки
  • Інформація шолом
  • Тенісна струна Info
  • Інформація про тенісну ракетку Tata
  • більше.

Зовнішній вигляд

Punch відразу впізнається як тенісна ракетка Tata. Немов побачивши одного з Капурів Боллівуду, ви отримуєте спалахи, які нагадують вам про інших членів сім’ї. Обличчя має сильний зв’язок з Harrier, особливо завдяки світлодіодним фарам DRL та розташуванню фар. Чорна глянцева решітка радіатора з вирізами для клаксона з трьома стрілками нагадує нам про Nexon.

Punch також виглядає кремезним, оскільки ці елементи носяться на обличчі, яке здається відповідним чином коробчастим і вертикальним завдяки кирпатому носу, пласкому капюшону і вертикальним А-образним стійкам. Він теж значний: майже такий же довгий, як і Swift, з меншою на кілька міліметрів колісною базою та більшою, ніж у Nexon, габаритною висотою! The Maruti Ignis and the Mahindra KUV100 can expect to be stared down by the Punch, hard.

Це позиціонування позашляховика ще більше підкреслюється протитуманними фарами, які супроводжують проекційні фари, пластиком переднього і заднього бамперів, готовим до пробивання крізь чагарники, і масивним облицюванням кузова з боків. Ззаду красиві задні ліхтарі тягнуться на чверть панелі, а світлодіодні елементи надають їм преміального вигляду. Саме з заднього кута в три чверті здається, що позиція Punch не зовсім плавна, оскільки квадратна передня частина перетікає в конічну задню. Але ви швидко забудете про це.

Космічна практичність

Потужність Punch очевидна навіть тоді, коли ви починаєте розглядати його не з того боку. Заявлені 366 літрів багажного простору є щедрими, особливо якщо врахувати, що багажник великий і прямокутний, і в нього помістяться і великі валізи. However, the high boot lip will require a bit of effort for loading heavy bags and the lack of a 60:40 split second row cuts down on flexibility when it comes to storing more, or larger, pieces of luggage. Цікаво, що повнорозмірне запасне колесо знаходиться під підлогою багажника. Tata також надає набір для ремонту проколів, щоб зменшити клопоти.

Потрапити на другий ряд також не складе труднощів, оскільки двері відкриваються на 90 градусів, а висока лінія даху дозволяє легко зайти, не присідаючи. Після того, як ви сіли, гостинність заднього сидіння очевидна. Тут достатньо місця навіть для шести футів, а сидіння, хоч і трохи м’які, але підтримують спину. Велика площа скла і низька віконна лінія роблять салон повітряним і придатним для тривалих подорожей.

micro, скутер, підвіска, бронза, tata

Хоча пласка підлога додає гнучкості, вона не дуже допомагає сидіти втрьох через обмежений простір. Крім того, для середнього пасажира немає підголівника, а ремінь безпеки є поясним. Що стосується обладнання, то задні пасажири отримують підлокітник, але підстаканники та розетки є спільними, оскільки вони розміщені на консолі між передніми сидіннями.

Сидіння водія регулюється по висоті лише у двох верхніх версіях, проте воно має широкий діапазон налаштувань для розміщення як низькорослих, так і високорослих пасажирів. Регулювання керма за кутом нахилу є стандартним, щоб допомогти вам знайти правильне положення сидіння, але до трохи зміщеного керма вам доведеться звикнути.

micro, scooter, suspension, bronze, tata

Інтер’єр

Зупиніться на мить, коли сядете на передні сидіння Punch. Озирніться навколо і відчуйте різні пластики, тоді ви зрозумієте, що ця Tata прибила деталі не тільки в дизайні та практичності, але й у факторі комфорту. Мотив з трьома стрілками зникає зліва направо на білій панелі приладів. Красивий! Текстури, використані у верхній частині приладової панелі, теж гарні. Елементи керування дуже зручні у використанні. вимикач аварійної сигналізації добре демпфірується, так само як і вентиляційні отвори кондиціонера та штоки! Це відчуття незмінної якості, яке ви можете відчути лише на собі.

Punch не крикливий за своєю природою, економно використовуючи шкіряне оздоблення. лише на кермі та ручці коробки передач. Сидіння обтягнуті тканиною, хоча і з молодіжним візерунком. Панель приладів водія отримала 7-дюймовий цифровий дисплей та аналоговий спідометр, який ми вже бачили на Altroz. Він оснащений знайомими екранами, такими як показники потужності та крутного моменту або дані про пройдений шлях. Сенсорний екран інформаційно-розважальної системи також не виглядає надто авангардним; 7-дюймовий екран замалий, а його роздільна здатність не надто висока. З іншого боку, підключення до Android Auto та Apple CarPlay працювало безперебійно, а аудіосистема з чотирма динаміками та двома твітерами забезпечила повний та чистий звук.

Особливості

Варіанти отримали назви Pure, Adventure, Accomplished та Creative, враховуючи індивідуальність покупців. Найкрутіша частина – це додаткові пакети, які роблять кожен варіант досить потужним. Пакет Rhythm Pack додає до базової комплектації Pure музичну систему з чотирма динаміками, а до версії Adventure – 7-дюймовий інформаційно-розважальний центр, два високочастотні динаміки та камеру заднього виду. Пакет Dazzle для версії Accomplished включає 16-дюймові легкосплавні диски з алмазним напиленням, світлодіодні DRL,

проекційні фари та затемнену А-подібну стійку, щоб надати йому блискучого вигляду. Топова комплектація Creative також отримує автомобільну систему iRA connected у вигляді пакету iRA Pack.

Але топова комплектація має деякі зручні функції, такі як склоочисники з датчиком дощу, автоматичні фари, задній омивач та склоочисник, автоматичне складання склопідйомників та охолоджуваний ящик для рукавичок, що також робить її вартою уваги.

Що стосується обладнання для забезпечення безпеки, то в стандартну комплектацію Tata входять подвійні подушки безпеки, ABS з EBD і системою контролю безпеки при проходженні поворотів, а також додаткова функція, що забезпечує стабільність Punch під час гальмування. Звичайно, є датчики паркування заднім ходом і точки кріплення ISOFIX для дитячих крісел.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top