Велосипедний шолом на людину. Читати далі

Ваша помилка на велосипеді ..

Носіння шолом не впливає на загальну безпеку їзди на велосипеді. У країнах з обов’язковими законами про носіння шоломів або з високим рівнем використання шоломів не спостерігається зниження травм голови (або травм в цілому) в порівнянні з країнами або регіонами, де ці закони не діють.

Там, де вулиці та дороги добре спроектовані, їзда на велосипеді є настільки суб’єктивно безпечною, що люди відчувають себе так само комфортно на велосипеді, як якщо б вони їхали автомобілем, автобусом чи просто йшли пішки. Якісна інфраструктура має набагато більший вплив на кількість та безпеку велосипедистів, ніж засоби індивідуального захисту.

велосипед, шолом, людина

І навпаки, в деяких частинах світу навколишнє середовище настільки несприятливе для їзди на велосипеді, що багато людей можуть відчувати, що не мають іншого вибору, окрім як носити шолом шолом або інше спорядження, навіть якщо воно має лише незначно підвищити рівень безпеки. Високий рівень використання шолом використання є ознакою того, що влада не спромоглася добре спроектувати велосипедну інфраструктуру.

Ухвалення рішення про введення в експлуатацію шолом Доведено, що використання шоломів має негативний вплив: вони відлякують людей від їзди на велосипеді, тим самим зменшуючи суспільні вигоди від здоровішого та активнішого населення. Носити шолом чи будь-яке інше захисне спорядження – це особистий вибір кожної людини.

Не можна ігнорувати вплив хорошої інфраструктури: Нідерланди – найбезпечніша країна у світі для їзди на велосипеді, з найширшою демографічною групою людей, які їздять на велосипеді – також має найнижчий показник використання шоломів. Кожен, хто справді дбає про безпеку велосипедистів, повинен, перш за все, проводити кампанії за інфраструктуру.

Пов’язані помилки

  • Травми голови та закони про велосипедні шоломи – ScienceDirect
  • Європейський журнал травми та невідкладної хірургії – Переосмислення велосипедних шоломів як профілактичного інструменту: 4-річний огляд велосипедних травм – Springer Link
  • Чи є травми голови у велосипедистів важливою причиною смертності на дорогах? – ScienceDirect
  • Рівень госпіталізації внаслідок велосипедних травм у канадських юрисдикціях: аналіз, що вивчає зв’язок із законодавством про шоломи та часткою видів транспорту – BMJ
  • Велосипедні шоломи – небезпечна фіксація? Про місце велосипедного шолома в дискурсі про безпеку велосипедистів у США – Тейлор і Френсіс (академічні журнали)
  • Зміни в участі, демографії та небезпеці, пов’язані з обов’язковими велосипедними шоломами в Новому Південному Уельсі, Австралія – ScienceDirect
  • 0.5% голландських велосипедистів носять шоломи, 13.3% госпіталізованих велосипедистів були в шоломах – The Cycling Silk
  • Дослідження не виявило зв’язку між законами про велосипедні шоломи та рівнем черепно-мозкових травм – Road.cc
  • Велосипедні шоломи марні, каже нейрохірург – The Telegraph (Великобританія)
  • Справа проти велосипедних шоломів – і за кращу велосипедну інфраструктуру – FastCoExist
  • Чому примушування велосипедистів носити шоломи не врятує життя – The Guardian
  • Чи повинні велосипедні шоломи бути обов’язковими? Уроки Сіетла та Амстердама – The Guardian
  • Автомобільні аварії є основною причиною смертельних травм голови серед підлітків – Forbes
  • Як закони про велосипедні шоломи приносять більше шкоди, ніж користі – CityLab
  • Велика дискусія про велосипедні шоломи: “Змушуючи велосипедистів одягатися для міської війни, ви не зробите її безпечнішою” – The Guardian
  • Австралійський закон про шоломи приносить більше шкоди, ніж користі, вважає Сенат – Дорога.cc
  • Некорисні способи, якими міста говорять про велосипедні шоломи – CityLab
  • Цикл реформ. Обов’язкові закони про шоломи на YouTube Показати відеоПриховати відео
  • Інформаційний бюлетень ECF про шоломи – Європейська федерація велосипедистів
  • Отже, які найкращі докази ми маємо щодо велосипедних шоломів? – Війна з автомобілістом
  • Чому є сенс їздити на велосипеді без шолома – Гові Чонг
  • Погляд на безпеку руху на велосипеді з точки зору здоров’я та безпеки – Алістер Маршалл
  • Інфраструктура vs шоломи – Альтернативний департамент транспорту
  • Всі ці пости про шоломи в одному місці – Війна з автомобілістом
  • Сходи небезпечні. Одягай шолом – Погляд з велодоріжки
  • Шоломи – очікування та непослідовність – так само просто, як їзда на велосипеді Велосипед
  • Цегляна стіна Headway – так само просто, як їзда на велосипеді Велосипед
  • Розвінчуємо найбільші міфи про обов’язковість велосипеда Шолом Адвокати – Фактор воїна (блог)
  • Шоломи – це лише відволікаючий маневр від головної проблеми? на YouTube Показати відеоПриховати відео
  • Переосмислення безпеки, Марют Оллітерво @cyclite – Kaupunkifillari
  • Аналіз використання велосипедних шоломів та руйнування міфів – Bicycle Helmet Research Foundation

Чи рятують вони життя?

Ну, це залежить від того, хто запитує і кого ви запитуєте.

Шоломи виготовлені з твердого пластику і обшиті пінопластом, що є очевидним.

Якщо ваша голова стикається з твердим предметом, таким як земля або стовп, вони зменшують силу удару по черепу. Однак, це менш ефективно при швидкісній їзді.

Звичайно, щоб бути ефективним, шолом повинен бути добре підігнаний. Існує також проблема підроблених шоломів, виготовлених у Китаї, які мають місцеву наклейку безпеки, але не мають жодних переваг у плані безпеки.

Отже, позиція прихильників шоломів полягає в тому, що вони знижують ризик серйозних травм голови або смерті.

Для порівняння, така компанія, як PedalMe, підтримує ідею під назвою “Компенсація ризику.

Це школа безпеки, в якій ті, хто носить захисне спорядження, більше ризикують і, отже, мають більше зіткнень. Наприклад, це може стверджувати, що ті, хто пристебнутий ременями безпеки, їздять більш необачно, ніж ті, хто не пристебнутий.

Цей підхід також розглядає ідею соціального здоров’я. Виникає питання, чи переважає аспект безпеки шоломів над користю для здоров’я від їзди на велосипеді, тому що шолом закони стримують людей від їзди на велосипеді.

Де велосипедні шоломи є юридично обов’язковими?

Велосипед шоломи є повністю обов’язковими лише в кількох країнах, зокрема в Аргентині, Фінляндії, Швеції, Намібії, Південній Африці, Австралії та Новій Зеландії.

У Канаді та США з цим питанням склалася цілковита плутанина. де закони відрізняються на місцевому рівні, залежно від штату, міста та віку велосипедиста.

Минулого тижня міська влада Сіетла скасувала вимогу носити шолом у відповідь на дискримінаційне застосування цього правила щодо бездомних та кольорових людей. Місто Такома раніше скасувало цю вимогу у 2020 році через подібні побоювання.

Місто Такома, штат Вашингтон, скасувало свою вимогу у 2020 році, посилаючись на аналогічні проблеми рівності.

Як це жити там, де обов’язкове носіння шоломів?

Коли я переїхав до Німеччини з Австралії у 2014 році, ідея не носити велосипедний шолом здавалася мені дуже чужою.

Я вважаю, що між Австралією та Європою існують величезні відмінності щодо велосипед безпека. Коли я навчився їздити на велосипеді велосипед, люди казали мені: “Їдь так, ніби водії автомобілів намагаються тебе вбити, і якомога більше залишайся на пішохідній доріжці”.”

Реальність така, що в Австралії існує величезна культура неповаги та антагонізму по відношенню до велосипедистів. У нас також гірша якість доріг і менше велосипеда смуги.

Водії, які відкривають двері своїх автомобілів перед велосипедистами або небезпечно об’їжджають велосипедистів, майже не переслідуються поліцією або судом.

велосипед, шолом, людина

І, що важливо, на відміну від таких міст, як Берлін та Амстердам, мало хто з водіїв сам є велосипедистом.

Компоненти шолома Велосипед Шолом

В середньому велосипед Велосипедний шолом, як правило, має кілька компонентів, з яких складається:

  • Корпус: зовнішня частина шолома, яка надає йому форму.
  • Система підгонки : Серія ремінців, яка затягує ваш шолом комфортно.
  • Вкладиш EPS: піна всередині шолома, яка поглинає удар.
  • Ремінець для підборіддя: Це допомагає тримати шолом щільно на шиї.
  • Водій ремінця: частина, яка обертається навколо ваших вух.
  • Пряжка: Що закріплює шолом ремені навколо підборіддя.

Законодавчі вимоги

На даний момент у Сполучених Штатах не існує федерального закону, який би вимагав носіння велосипедних шоломів на дорозі, але закони можуть відрізнятися в залежності від штату або юрисдикції.

Наприклад, місто Сан-Франциско, штат Каліфорнія, вимагає від своїх громадян носити шоломи під час їзди на велосипеді. З іншого боку, Солт-Лейк-Сіті, штат Юта, є одним з багатьох міст, де немає жодних законів щодо носіння шоломів під час їзди на велосипеді.

Наслідки не носіння шолома в деяких штатах можуть відрізнятися в залежності від ваших обставин, але деякі стандартні наслідки можуть включати випробувальний термін або штраф до 250.

Чому ви завжди повинні носити шолом

На основі різних досліджень, статистики та наслідків, носіння велосипедний шолом можете:

Крім того, існують різні типи велосипедних шоломів:

Нарешті, стандартні компоненти велосипеда складаються з:

  • Оболонка
  • Система підгонки
  • Вкладиш EPS
  • Ремінь для підборіддя
  • Ремінний водій
  • Пряжка

Існує також багато законодавчих вимог, які можуть призвести до потенційних наслідків, залежно від штату, в якому ви перебуваєте.

Навіть якщо велосипед шолом може бути не обов’язковим, якщо ваш штат може не вимагати цього, ви повинні носити шолом, щоб убезпечити себе.

Просто пам’ятайте, що така проста дія, як носіння шолома, може врятувати життя.

Чому важливо носити шолом

Шолом захищає від травм голови та мозку

Чи потрібно носити шолом при їзді на велосипеді? Так, шолом шолом є важливим для захисту від черепно-мозкових травм (ЧМТ) або смерті. Це найнеобхідніше спорядження, яке ви можете носити, коли ви їдете на велосипеді по дорозі. Цей захисний елемент може поглинути силу удару під час аварії або зіткнення. Як наслідок, ви з меншою ймовірністю отримаєте серйозні травми голови. Насправді, це може зменшити ймовірність травми голови майже на 50%.

велосипед, шолом, людина

Шоломи роблять вас більш помітними

Під час інтенсивного руху водії транспортних засобів можуть легко побачити вас, коли ви носите шолом на голові велосипедний. Існує безліч яскравих шоломів, спеціально розроблених для кращої видимості. Завдяки цьому типу спорядження водії на дорозі можуть миттєво побачити вас навіть з більшої відстані.

Навіть вночі шоломи з вбудованими світловідбивачами підвищують вашу видимість. Ви також можете встановити фару спереду, щоб добре бачити дорогу.

Шоломи захищають від негоди

Шолом також є джерелом захисту під час різних погодних умов. У вітряний день він може утримувати волосся на місці. Отже, ваше волосся не може відволікати вас під час їзди. Він може тримати голову в теплі в холодні дні завдяки пінопластовому шару. Влітку шолом є додатковим захистом для обличчя і захищає від шкідливих ультрафіолетових променів.

Шолом захищає від порушень правил дорожнього руху

Регулювання використання велосипедних шоломів є одним з найпоширеніших законів про безпеку велосипедистів. У кожному штаті діють різні закони про обов’язкове носіння шоломів для велосипедистів. Велосипедисти зобов’язані дотримуватися цих правил. За недотримання вимог передбачені відповідні штрафи.

З чого складається хороший шолом

Велосипедисти повинні турбуватися не тільки про носіння шолома. Вони також повинні переконатися, що спорядження відповідає необхідним стандартам безпеки. Дуже важливо, щоб ви вибрали велосипедний шолом який відповідає стандартам безпеки, встановленим Комісією з безпеки споживчих товарів.

Якісний шолом має етикетку, яка вказує на те, що він пройшов суворий процес контролю якості. Ви можете знайти етикетку на вкладиші всередині шестерні, на зовнішній стороні або на ремінці для підборіддя.

Шоломи з маркуванням безпеки оцінюються на основі вентиляції, придатності, регульованості, комфорту та захисту. Міцність ременів, точок кріплення та пряжок шолома також ретельно оцінюється. Потім їх тестують, чи зможуть вони витримати аварію. Під час випробування шестерні падають зі швидкістю 14 миль/год на плоске ковадло. Процес тестування додатково гарантує, що ремені можуть утримувати шолом на місці навіть під час аварії.

Які ще особливості слід враховувати

Окрім базового захисту та проходження стандартних процедур контролю якості, є й інші особливості, на які ви можете звернути увагу, щоб отримати найкращий шолом велосипед шолом.

Шоломи з MIPS

Деякі шоломи можуть зменшити силу обертання. Це відповідає тому, наскільки сильно ваш мозок рухається всередині черепа під час удару або аварії. Цей тип шоломів має систему захисту від багатовекторного удару або MIPS. Це може зменшити ймовірність струсу мозку.

Шоломи з MIPS оснащені підкладкою з низьким коефіцієнтом тертя, що зменшує силу обертання або енергію, яка може бути передана голові під час аварії. Згідно з повідомленнями, зусилля можна зменшити на 43%.

Шоломи з WaveCel

Ще одна особливість, яку ви можете розглянути, – це технологія WaveCel у шоломах. Шестерні з технологією WaveCel мають внутрішній шар пластику. Матеріал може згинатися, м’ятися або ковзати під час аварії або удару. Вона функціонує як система підвіски і поглинає сильну силу від зіткнення.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top